Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB Číslo smlouvy: 19ZA-002396 ISPROFIN/ISPROFOND: 500 115 0009 Název související veřejné zakázky: 511 mechanizace - výměna kabeláže k řídící jednotce motoru, řídící jednotky motoru, elektricky ovládaného pedálu plynu u vozidla Iveco Daily 65C17, VIN : ZCFC65C000557385 uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi následujícími smluvními stranami (dále jako ,,Smlouva“): Ředitelství silnic a dálnic ČR se sídlem Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 IČO: 65993390 DIČ: CZ65993390 právní forma: příspěvková organizace bankovní spojení: ........... ....... ................................... zastoupeno: ........ ...... .............. ........................ kontaktní osoba ve věcech smluvních: ...................................... ........... . e-mail: ............................ tel: .......... ................. kontaktní osoba ve věcech technických: ................... ............... ................ ............... e-mail: ................................... tel: .......... ................. (dále jen „Objednatel”) a PROFI AUTO CZ a.s. se sídlem Kolovratská 1367, 251 01 Říčany IČO: 26178559 DIČ: CZ26178559 zápis v obchodním rejstříku: u Měst. Soudu v Praze, B 6567 právní forma: akciová společnost bankovní spojení: . ................ ......... zastoupen: ........... ............. ..................... ............... ...... kontaktní osoba ve věcech smluvních: ......... ............ e-mail: ...................................... tel: ........................... kontaktní osoba ve věcech technických: ........... .... 1 e-mail:........................................................................................ tel:...................................................................................... (dále jen ,,Poskytovatel“) (Objednatel a Poskytovatel dále také společně jako „Smluvní strany“) I. Úvodní ustanovení 1. Smlouvaje uzavřena podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb„ občanský zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“) na základě výsledků veřejné zakázky malého rozsahu na služby vedené pod výše uvedeným názvem zadávanou mimo zadávací řízení v souladu s § 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen ,,Zakázka“). 2. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností o vztahu Smlouvy a zadávací dokumentace nebo výzvy k podání nabídek Zakázky jsou stanovena tato výkladová pravidla: a) v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení Smlouvy budou tato ustanovení vykládána tak, aby v co nej širší míře zohledňovala účel Zakázky vyjádřený zadávací dokumentací nebo výzvou k podání nabídek; b) v případě chybějících ustanovení Smlouvy budou použita dostatečně konkrétní ustanovení zadávací dokumentace nebo výzvy k podání nabídek; c) v případě rozporu mezi ustanoveními Smlouvy a zadávací dokumentace nebo výzvy k podání nabídek budou mít přednost ustanovení Smlouvy. II. Předmět plnění 1. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli plnění (služby), jejichž podrobný soupis včetně specifikace je uveden v příloze č. 1 Smlouvy (dále jen ,,Služby“). 2. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Služby na následujícím místě: Ředitelství silnic a dálnic ČR, adresa: prostorách sídla firmy poskytovatele. 3. Objednatel se zavazuje řádně a včas poskytnuté Služby (jejich výstupy) převzít (akceptovat) a uhradit Poskytovateli za poskytnutí Služeb dle této Smlouvy cenu uvedenou ve čl. IV. této Smlouvy. III. Doba plnění 1. Poskytovatel je povinen poskytnout Služby Objednateli do 15.12.2017 ode dne účinnosti této Smlouvy. Stránka 2 z 6 IV. Cena 1. Objednatel je povinen za řádně a včas poskytnuté Služby zaplatit Poskytovateli následující cenu (dále jako „Cena“): Cena bez DPH: 120 841,87 Kč DPH: 25 377,13 ,- Kč Cena včetně DPH: 146 219 ,- Kč 1. Cena je stanovena jako maximální a nepřekročitelná (s výjimkou změny zákonné sazby DPH). 2. Položkový rozpis Ceny Služeb je uveden v příloze č. 1 této Smlouvy. V. Platební podmínky 1. Objednatel se zavazuje uhradit Cenu Služeb jednorázovým bankovním převodem na účet Poskytovatele uvedený na faktuře, a to na základě daňového dokladu - faktury vystavené Poskytovatelem se lhůtou splatnosti 30 dnu ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit Objednateli nejdříve po protokolárním převzetí Služeb Objednatelem bez vad. resp. po odstranění všech vad Služeb a nejpozději ve 1hutě do 15 dnů ode dne protokolárního předání Služeb Objednateli. 2. Fakturovaná Cena musí odpovídat Ceně uvedené ve čl. IV odst. 1 Smlouvy a oceněnému rozpisu Ceny Služeb uvedenému v příloha č. 1 Smlouvy. 3. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené právním řádem, zejména ust. § 29 zákona ě. 235/2004 Sb. a ust. § 435 Občanského zákoníku. Faktura dále musí obsahovat číslo Smlouvy, název Zakázky a 1SPROF1N/1SPROFOND. Pokud faktura nebude obsahovat všechny požadované údaje a náležitosti nebo budou-li tyto údaje uvedeny Poskytovatelem chybně, je Objednatel oprávněn takovou fakturu Poskytovateli ve lhůtě splatnosti vrátit k odstranění nedostatků, aniž by se tak dostal do prodlení s úhradou Ceny. Poskytovatel je povinen zaslal Objednateli novou (opravenou) fakturu ve lhůtě 15 (patnácti) kalendářních dnů ode dne doručení prvotní (chybné) faktury Objednateli. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že Objednatel není v takovém případě povinen hradit fakturu ve lhůtě splatnosti uvedené na prvotní (chybné) faktuře a Prodávajícímu nevzniká v souvislosti s prvotní Fakturou žádný nárok na úroky z prodlení. 4. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na Cenu, ani dílčí platby Ceny. 5. Smluvní strany se dohodly, že povinnost úhrady faktury vystavené Poskytovatelem je splněna okamžikem odepsání příslušné peněžní částky z. účtu Objednatele ve prospěch účtu Poskytovatele uvedeného na faktuře. Poskytovatel je ve smyslu předchozí věty povinen na faktuře uvádět účel Poskytovatele uvedený v ustanovení Smlouvy upravujícím Smluvní strany. 6. Platby budou probíhat v Kč (korunách českých) a rovněž veškeré cenové údaje budou uvedeny v této měně. Stránka 3 z 6 VI. Záruka za jakost, odpovědnost za vady 1. Poskytovatel poskytuje Objednateli záruku za jakost Služeb (výstupů Služeb) ve smyslu ust. § 2113 Občanského zákoníku na dobu 12 měsíců ode dne převzetí (akceptace) Služeb (výstupů Služeb) Objednatelem. 2. Poskytovatel odpovídá za vady poskytnutých Služeb dle Občanského zákoníku, Objednateli vznikají v případě poskytnutí vadných Služeb nároky dle ust. § 2106 a násl. Občanského zákoníku. 3. Reklamace, prostřednictvím kterých Objednatel uplatňuje záruku za jakost Služeb, musí být řádně doloženy a musí mít písemnou formu. O každé reklamaci bude Poskytovatelem sepsán reklamační protokol, který musí obsahovat popis reklamované vady, dobu nahlášení vady, návrh způsobu odstranění vady, záznam o provedené opravě a akceptaci zjednání nápravy Objednatelem. 4. Oprávněně reklamované vady Služeb Zhotovitel odstraní bez zbytečného odkladu a bezplatně. Neučiní-li tak ani v Objednatelem dodatečně písemně stanovené přiměřené lhůtě, je Objednatel oprávněn vady Služeb odstranit jiným vhodným způsobem a požadovat po Poskytovateli uhrazení všech s odstraněním těchto vad přímo souvisejících nákladů. 5. Je-li poskytnutím Služeb s vadami porušena tato Smlouva podstatným způsobem, má Objednatel nároky z vad Služeb analogicky podle ust. § 2106 Občanského zákoníku. VII. Smluvní sankce 1. Za prodlení s poskytováním Služeb, resp. za prodlení s předáním výstupů Služeb, se Poskytovatel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z Ceny Služeb, s jejichž poskytnutím je Poskytovatel v prodlení. 2. V případě prodlení Objednatele s uhrazením Ceny je Poskytovatel oprávněn po Objednateli Požadovat úrok z prodlení ve výši stanovené platnými právními předpisy. 3. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Smluvní strany k náhradě škody druhé Smluvní straně v plné výši. Uplatněním smluvní pokuty není dotčena povinnost Poskytovatele k poskytnutí Služeb Objednateli. VIII. Ukončení Smlouvy 1. Smluvní strany mohou Smlouvu ukončit písemnou dohodou. 2. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tuně v případě, že Poskytovatel ve stanovených lhůtách či termínech nezapočne s plněním předmětu Smlouvy nebo jeho části. 3. Objednatel je oprávněn písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tunc v případě, že prokáže, že Poskytovatel v rámci své nabídky podané v Zakázce uvedl nepravdivé údaje, které ovlivnily výběr nejvhodnější nabídky. Stránka 4 z 6 4. Smluvní strany jsou oprávněny písemně odstoupit od Smlouvy s účinky ex tunc v případě, že druhá Smluvní strana opakovaně (minimálně třikrát) poruší své povinnosti dle této Smlouvy a na tato porušení smluvních povinnosti byla Smluvní stranou písemně upozorněna. Smluvní strany výslovně sjednávají, že jsou dle tohoto odstavce Smlouvy oprávněny od Smlouvy platně odstoupit i tím způsobem, že písemné odstoupení od Smlouvy doručí druhé Smluvní straně společně s třetím písemným upozorněním na porušení smluvní povinnosti druhé Smluvní strany. 5. Objednatel je oprávněn písemně vypovědět Smlouvu s účinky od doručení písemné výpovědi Poskytovateli, a to i bez uvedení důvodu. V tomto případě je však povinen Poskytovateli uhradit nejen cenu již řádně poskytnutých Služeb, ale i Poskytovatelem prokazatelně doložené marně vynaložené účelné náklady přímo související s neuskutečněnou částí předmětu plnění, které Poskytovateli vznikly za dobu účinnosti Smlouvy. Náklady ve smyslu předchozí věty se nerozumí ušlý zisk. IX. Registr smluv 1. Poskytovatel poskytuje souhlas s uveřejněním Smlouvy v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“). Poskytovatel bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí Objednatel. Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy. 2. Poskytovatel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna v registru smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti uveřejnění stanovenou v ust. § 3 odst. 2 zákona o registru smluv. 3. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny informace stanovené v ust. § 3 odst. 1 zákona o registru smluv označené Poskytovatelem před podpisem Smlouvy. 4. Objednatel je povinen informovat Poskytovatele o datu uveřejnění Smlouvy v registru smluv nejpozději do 3 (tří) pracovních dnů ode dne uveřejnění Smlouvy. X. Závěrečná ustanovení 1. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem obou Smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění v rejstříku smluv. 2. Smlouvaje uzavřena na dobu určitou do dne 15.12.2017 ode dne nabytí její účinnosti. 3. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze prostřednictvím vzestupně číslovaných dodatků uzavřených v listinné podobě. 4. Pokud není ve Smlouvě a jejích přílohách stanoveno jinak, řídí se právní vztah založený touto Smlouvou Občanským zákoníkem. 5. Pro vyloučení pochybností Smluvní strany vylučují aplikaci ust. § 2909 Občanského zákoníku. 6. Tato Smlouva se vyhotovuje ve 4 (čtyřech) stejnopisech, z nichž obě Smluvní strany obdrží po 2 (dvou) stejnopisech. Stránka 5 z 6 7. Nedílnou součástí této Smlouvy jsou následující přílohy: Příloha č. 1 - Specifikace Služeb a Rozpis Ceny Služeb V Rudné dne 1.11.2017 Za Poskytovatele: Za Objednatele: Podpis onrávněné t Podpis oprávní Stránka 6 z 6 Nabídka / Předběžná kalkulace Nabídka č.; IV /n b XZ-1700189 Objednatel Dodavatel : ID: 5L7KF PROFI AUTO CZ a s. Kolovratská 1367 2S1 01 Říčany 902 IČ: 26178559 DIČ: CZ26178559 Zápis v DR, MS v Praze, odd.B, vložka 6567 ze dne 29.5.2000 Ředitelství sHnic a dálnic ČR NA PANKRÁCI 546/56 140 00 Praha 4 IČ: 65993390 DIČ: CZ65993390 RZ Značka: Iveco Model VIN: ZCFC65C0005577385 Km: DAILY F1C TRUCK-CITY CAMION RANGE Přij.: 12 13.09.2017 Ukon.PP: sviti Kontrolka EDC - nízký výkon motoru Číslo materiálu Počet MJ MJ Cena MJ Cena bez denč Sazba žpatně reaguje plyn. pedál 504061734 1,000 ks ■ ■ ■ 21% 504120537 1,000 ks 21% Materiál 504086545 1,000 21% pedál plynu DC E5 s el 69502214 1.000 ks 21% SVAZEK KABELU 504073032 1,000 ks 21% nádobka expanzní DC snímač tlaku expanzní nádobky DC Číslo práce sleva zahrnutá při výdeji: Sazba jednotka řidiči motoru DC 295111111 21% Materiál celkem 295467104 Počet MJ NJ ■■ 21% 552230100 1,000 21% Práce 501413104 1,000 4,00 WĚĚĚ 21% použiti diagnostiky 552211100 1,000 5,00 motor edc systém diagnoslics 506010429 1,000 15,00 ■n ■ ■ ■ ■ 21% d-m obloženi tyče rizeni 506030100 1.000 75,00 21% d-m 2 spod. hřídelů volantu s klouby a ulož 550232100 1,000 4,00 mm d-m potah palub, desky 506010100 1,000 2,00 WĚM 21% vypuč7 naliti díl. kapaliny 762010100 1,000 4,00 WĚtm d-m exp. rtadrz chlad, kapaliny 794101100 1.000 42,00 21% d-m před. vnej, panelu 766511100 1.000 3,00 21% d-m chladiče a přívodu vzduchu 1.000 5,00 21% d-m 1 baterie 505911100 1,000 4.00 21% d-m servobrzdy 769141104 1,000 30,00 d-m motoru stěračů 766161104 1,000 1,00 m m 21% kontrola ♦ proměřeni el. instalace a kabeláže EDC 295111113 1,000 55,00 d-m throttle pedál 295481102 1,000 5,00 21% vym. kabelu rj (edc) na motoru 1,000 21% d-m rj elektronického vstřikováni (edc) Čisto 1,000 1.00 21% programováni bez operátora-teleservís 21% reading failune and cancellation memory Počet MJ Cena MJ ■ ■ ■ 21% Práce 21% Ostatní Cena bez daně Sazba Žxcolnt Ostatní celkem wmmĚ 21% Spojeni: Sir f t V m O E , 20.09.20U 11:00.2B r Nabídka / Předběžná kalkulace pokračováni D o d a va te l Nabídka č. IV /nb X Z-1700189 Objednatel PROFI AUTO CZ a s. ID: 5L7KF Kolovratská 1367 251 01 Říčany 902 IČ: 26178559 DIČ: C Z 2 6178559 Zápis v OR, MS v Praze, odd B, vložka 6567 ze dne 29 5 2000 Ředitelství silnic a dálnic ČR NA PANKRÁCI 546/56 140 00 Praha 4 IČ: 65993390 DIČ- CZ65993390 RZ Značka: Iveco Model: VIN: ZCFC65C00055773B5 Km: DAILY F1C TRUCK-CITY CAMION RANGE PRJ.: 12 13.09.2017 Ukon.PP: Rekapitulace Cena bez daní Celkem 120 841,87 Celkem k úhradě (včetně DPH): 146 219,00 CZK Objednatel: Doklad vystavil: Souhlasím s rozsahem provedených prací: Podpis: Podpis: Spojeni ____ WinOE. 20 09 Sir: 2 1 PLNÁ MOC PROFI AUTO CZ a.s. IČ: 26178559 DIČ: CZ26178559 se sídlem Říčany, Kolovratská 1367, PSČ 251 01 společnost zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 6567 zastoupená ” enem představenstva tímto zmocňuje k zastoupení ve všech věcech. Zmocněnec je na základě této plné moci oprávněn vykonávat a činit jménem společnosti PROFI AUTO CZ a.s. veškeré právní úkony jak ústní tak písemné, zejména přijímat doručované písemnosti, podepisovat a podávat návrhy a žádosti, uzavírat smíry a narovnání, uzavírat dohody, uzavírat veškeré smlouvy, uznávat uplatněné nároky, vzdávat se nároků, podepisovat veškeré dokumenty vztahující se k výběrovým řízením, nabídky, čestná prohlášení uchazeče či jiná čestná prohlášení, čestná prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů, krycí listy, seznamy subdodavatelů, podávat opravné prostředky, námitky nebo rozklad a vzdávat se jich, vymáhat nároky, plnění nároků přijímat, jejich plnění potvrzovat, jmenovat rozhodce a sjednávat rozhodčí smlouvy, zastupovat a jednat před soudy, orgány státní správy a orgány samosprávy a jakož i katastrálními úřady, to vše i tehdy, když je podle právních předpisů zapotřebí zvláštní plné moci. Zmocněm ávněn ustanovit si dalšího zástupce. V Říčanech dne: - t 2 Zmocnění přijímám V Říčanech dne: 2 l-1 - 2.0/7-