Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Č.j.: MV- 81014-19/OSM-2016 Česká republika – Ministerstvo vnitra IČ: 00007064 DIČ: CZ 00007064 se sídlem Praha 7, Nad Štolou 936/3, PSČ 170 34 zastoupená: Ing. Miroslavem Konopeckým, ředitelem odboru správy majetku bankovní spojení: Česká národní banka, číslo účtu: 3605881/0710 kontaktní osoba: Ing. Miroslav Konopecký (dále jen „Objednatel“) a SVEN Advisory, s.r.o. IČ: 02899302 DIČ: CZ 02899302 se sídlem Praha 10, Průběžná 1550/85, PSČ 100 00 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 225081, zastoupená: Ing. Filipem Endalem, jednatelem bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., číslo účtu: 2110198459/2700 kontaktní osoba: Ing. Filip Endal (dále jen „Zhotovitel“) uzavírají tento DODATEK č. 1 ke smlouvě o dílo uzavřené dne 31. ledna 2017 A) S ohledem na Objednatelem požadovanou změnu Studie proveditelnosti k posouzení možnosti získání dalších administrativních kapacit na území hlavního města Prahy pro potřeby Ministerstva vnitra (dále jen „Studie proveditelnosti“) a na ni navazující aktualizaci podkladového materiálu Koncepce rozvoje areálu Veleslavín a dalších změn oproti původně předaným podkladům týkajících se nájmů a řešení datového skladu v objektu Olšanská 4, se Objednatel a Zhotovitel dohodli, že se tímto dodatkem č. 1 ke smlouvě o dílo uzavřené dne 31. ledna 2017 (dále jen „dodatek“), jejímž předmětem je dílo Studie proveditelnosti, smlouva mění následovně: 1. stávající znění čl. II. této smlouvy se nahrazuje následujícím novým zněním: „Čl. II. Doba a místo plnění 2 Zhotovitel se zavazuje zpracovat a předat Studii proveditelnosti v následujících termínech: Předložení pracovní verze (v digitální podobě) k připomínkám: do 7. 3. 2017 Předání konečné verze: do 31. 10. 2017 Zhotovitel předá Studii proveditelnosti organizační součásti Objednatele, kterou je odbor správy majetku Ministerstva vnitra, sídlící na adrese Na Pankráci 72, Praha 4.“ 2. stávající znění čl. III. této smlouvy se nahrazuje následujícím novým zněním: „Čl. III. (1) Smluvní strany se dohodly, že cena za zpracování Studie proveditelnosti činí 145 000,-- Kč + DPH 21%, tj. 30 450,-- Kč. Celkem cena díla činí 175 450,-- Kč (slovy jednostosedmdesátpěttisícčtyřistapadesát korun českých).“ B) Ostatní ujednání smlouvy o dílo uzavřené dne 31. ledna 2017 se tímto dodatkem nemění. C) Tento dodatek podléhá zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že zveřejnění smlouvy zajistí Objednatel. D) Zápisy z jednání ve věci změny Studie proveditelnosti ze dne 7. 3. 2017 a ze dne 2. 8. 2017, na jejichž základě je uzavírán tento dodatek, jsou přílohou tohoto dodatku. E) Dodatek je vyhotoven ve dvou stejnopisech s platností originálu. Každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. F) Smluvní strany prohlašují, že tento dodatek uzavřely na základě svobodné vůle a že nebyl sjednán v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. V Praze dne ……..................................... ............................................ Objednatel Zhotovitel 3 Zápis z jednání ze dne 7. 3. 2017ve věci změny Studie proveditelnosti k posouzení možnosti získání dalších administrativních kapacit na území hlavního města Prahy pro potřeby Ministerstva vnitra (dále jen Studie proveditelnosti). Přítomni: - za Objednatele: Miroslav Konopecký, Petr Benda, Alice Hötzelová - za Zhotovitele: Filip Endal, Kateřina Stehlíková 1) zástupci Zhotovitele předali v souladu s čl. II. Smlouvy o dílo č. j. MV-81014- 18/OSM-2016 pracovní verzi Studie proveditelnosti 2) zástupci Objednatele požadují, s ohledem na nové skutečnosti, týkající se změny koncepce rozvoje areálu Veleslavín (projednávání územně plánovací dokumentace) a projednávání využitelnosti objektu Olšanská 4, dopracování a úpravu Studie proveditelnosti. Podklady k dopracování budou Zhotoviteli předány nejpozději do 31. 8. 2017. Termín konečného předání Studie proveditelnosti bude prodloužen v návaznosti na předání dalších doplňujících podkladů a informací. 3) veškeré změny týkající se konečného předání Studie proveditelnosti, příp. i ceny za dílo budou řešeny Dodatkem Smlouvy o dílo. 4) s ohledem na výše uvedené bude termín další schůzky dohodnut telefonicky. 4 Zápis z jednání ze dne 2. 8. 2017ve věci změny Studie proveditelnosti k posouzení možnosti získání dalších administrativních kapacit na území hlavního města Prahy pro potřeby Ministerstva vnitra (dále jen Studie proveditelnosti). Přítomni: - za Objednatele: Miroslav Konopecký, Petr Benda - za Zhotovitele: Filip Endal, Kateřina Stehlíková 1) Zástupci Zhotovitele byli informováni o skutečnostech, které mají zásadní vliv na vypracování studie proveditelnosti, zejména na změnu Koncepce areálu Veleslavín (dále jen Koncepce), která byla Zhotoviteli zaslána dne 11. 7. 2017. Vzhledem k tomu, že oproti původně předané Koncepci došlo po vyhodnocení územně plánovací dokumentace ke snížení hrubé podlažní plochy navrhovaných objektů o cca 1/3, je nutné opravit veškeré související výpočty a návrhy ve Studii proveditelnosti. 2) Další změny oproti původnímu zadání jsou u objektu Olšanská 4, kde Objednatel řeší problematiku dalšího využití objektu v návaznosti na řešení datového centra. 3) Objednatel dále řeší otázku budoucího možného sestěhování zaměstnanců z pronajímaných prostor po Praze. Bude projednávat tuto situaci s ředitelkou OAMP. O výsledku jednání bude následně informovat zhotovitele. 4) Další schůzka bude sjednána telefonicky nebo emailem.