Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
171221_Dodatek_1-2017-7 1 Dodatek č. 1/2017/7 ke Smlouvě o poskytnutí finančních prostředků z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2017 a o úpravě finančních vztahů pro mýtné ze dne 17. 1. 2017 Článek 1 Smluvní strany Státní fond dopravní infrastruktury Sokolovská 278, 190 00 Praha 9, IČO: 70856508 zastoupený ředitelem Ing. Zbyňkem H o ř e l i c o u , (dále jen „poskytovatel“) a Ředitelství silnic a dálnic ČR Na Pankráci 56, 145 05 Praha 4 IČO: 65993390 zastoupené generálním ředitelem Ing. Janem K r o u p o u (dále jen „příjemce“) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s čl. 11, odst. 4 Smlouvy č. 1/2017 o poskytnutí finančních prostředků z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury na rok 2017 a o úpravě finančních vztahů pro mýtné ze dne 17. 1. 2017 ve znění Dodatku č. 1/2017/1 ze dne 10. 3. 2017, Dodatku č. 1/2017/2 ze dne 31. 5. 2017, Dodatku č. 1/2017/3 ze dne 10. 7. 2017, Dodatku č. 1/2017/4 ze dne 3. 10. 2017, Dodatku č. 1/2017/5 ze dne 23. 11. 2017 a Dodatku č. 1/2017/6 ze dne 4. 12. 2017 (dále jen „Smlouva“) a v souladu s čl. 12 odst. 12.3. dále uvedených Rámcových smluv o financování projektu v rámci Operačního programu Doprava, z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury (dále jen „Rámcová smlouva“) t e n t o D o d a t e k : Článek 2 Účel Dodatku Účelem tohoto Dodatku je stanovení maximální výše finančních prostředků poskytovaných z rozpočtu poskytovatele příjemci pro rok 2017 a provedení změn ve Smlouvě v návaznosti na změnové řízení č. 12/2017 a provedení změn v dále uvedených Rámcových smlouvách. Článek 3 Změny a doplnění Smlouvy 1. Ve Smlouvě se v článku 4 „Účel a výše poskytovaných finančních prostředků“ v odstavci 2 na konci věty tečka nahrazuje čárkou a nově se vkládá text: „a v souladu se změnovým řízením č. 12/2017.“ 2 2. Ve Smlouvě v článku 4 „Účel a výše poskytovaných finančních prostředků“ odstavec 3 nově zní: „3. V roce 2017 poskytne poskytovatel příjemci k účelu dle odst. 1 tohoto článku maximálně částku 37 772 544 000 Kč (slovy: třicetsedmmiliardsedmsetsedmdesátdvamiliónypětsetčtyřicetčtyřitisícekorunčeských). Ve výše uvedené částce je obsaženo: I. Financování oprav a údržby silnic I. třídy a dálnic v částce maximálně 12 156 231 000 Kč (slovy: dvanáctmiliardstopadesášestmiliónůdvěstětřicetjedentisíckorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 1 Dodatku č. 1/2017/6. Tato částka je určena k financování výkonu činností příjemce stanovených jeho zřizovací listinou (tj. správa, oprava a údržba dálnic a silnic I. třídy zajišťovaných příjemcem v souladu s jeho zřizovací listinou) a je rozdělena následovně: ISPROFOND č. 500 111 0002 běžné výdaje § 2212 silnice 664 594 tis. Kč, ISPROFOND č. 500 111 0007 ŘSD opravy a údržba - silnice I. třídy 8 100 000 tis. Kč, ISPROFOND č. 500 115 0001 běžné výdaje § 2211 dálnice 1 141 637 tis. Kč, ISPROFOND č. 500 115 0009 ŘSD opravy a údržba - dálnice 2 250 000 tis. Kč. Uvolňování poskytovaných finančních prostředků bude prováděno v účelovém rozlišení v souladu s odstavcem 1 článku 6 Smlouvy ve vazbě na vývoj stavu finančních zdrojů poskytovatele. II. Financování akcí jmenovitě uvedených v rozpočtu poskytovatele s výjimkou finančních prostředků pro financování globálních položek a akcí spolufinancovaných z fondů EU v částce 3 080 612 000 Kč (slovy: třimiliardyosmdesátmiliónůšestsetdvanácttisíckorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 1 Dodatku č. 1/2017/7. III. Financování jmenovitých akcí spolufinancovaných z fondů EU v rámci programového období 2014 – 2020 (dále jen „OPD II“): a) na úhradu národního podílu těchto akcí poskytne poskytovatel v souladu se svým schváleným rozpočtem 4 220 364 000 Kč (slovy: čtyřimiliardydvěstědvacetmiliónůtřistašedesátčtyřitisícekorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 2 Dodatku č. 1/2017/7, 3 b) na úhradu národního podílu (dotace MD) těchto akcí poskytne poskytovatel v souladu se svým schváleným rozpočtem z účelové dotace 343 604 000 Kč (slovy: třistačtyřicettřimiliónyšestsetčtyřitisícekorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 2 Dodatku č. 1/2017/7, c) na předfinancování výdajů, které mají být kryty z fondů EU v rámci OPD II maximálně částku 9 111 736 000 Kč (slovy: devětmiliardstojedenáctmiliónůsedmsettřicetšesttisíckorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 2 Dodatku č. 1/2017/7. Podmínky pro poskytování finančních prostředků u těchto akcí jsou upraveny v Rámcové smlouvě uzavřené ke každé akci, pokud není v této Smlouvě výslovně stanoveno jinak. d) na úhradu ostatních výdajů jmenovitých akcí, u nichž je uzavřena Rámcová smlouva, nebo jmenovitých akcí připravovaných ke spolufinancování z fondů EU v rámci OPD II, pro něž není ještě uzavřena Rámcová smlouva, ale jsou zařazeny do akcí spolufinancovaných z fondů EU v rámci OPD II v r. 2017, maximálně částku 2 613 033 000 Kč (slovy: dvěmiliardyšestsettřináctmiliónůtřicettřitisícekorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 2 Dodatku č. 1/2017/7. IV. Financování jmenovitých akcí uvedených v rozpočtu poskytovatele jako „Akce spolufinancované z Komunitárních programů EU“: a) na spolufinancování výdajů, které mají být kryty z fondů EU mimo akcí OPD maximálně částku 15 934 000 Kč (slovy: patnáctmiliónůdevětsettřicetčtyřitisícekorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 4 Dodatku č. 1/2017/5, b) na úhradu ostatních a způsobilých výdajů jmenovitých akcí, které mají být kryty z fondů EU mimo akcí OPD maximálně částku 4 838 000 Kč (slovy: čtyřimiliónyosmsettřicetosmtisíckorunčeských), jak je uvedeno v Příloze č. 4 Dodatku č. 1/2017/5. V. Financování jmenovitých akcí uvedených v rozpočtu poskytovatele jako „Globální položky realizované ŘSD ČR v r. 2017“ v částce 2 940 238 000 Kč (slovy: dvěmiliardydevětsetčtyřicemiliónůdvěstětřicetosmtisíckorunčeských), 4 jak je uvedeno v Příloze č. 4 Dodatku č. 1/2017/6. VI. Financování nákladů na zavedení a provozování systému elektronického mýtného v částce 3 285 954 000 Kč (slovy: třimiliardydvěstěosmdesátpětmiliónůdevětsetpadesátčtyřitisícekorunčeských), vyplývajících ze Smlouvy o dodávce systému výkonového zpoplatnění pozemních komunikací a Smlouvy o poskytování některých služeb souvisejících s provozem systému výkonového zpoplatnění vybraných komunikací v České republice, nákladů souvisejících s činností úseku provozovatele elektronického mýta a nákladů na zavedení a provozování telematiky. Rozpis této částky je uveden v Příloze č. 1 Dodatku č. 1/2017/6. Uvolňování poskytovaných finančních prostředků uvedených v bodech I. až VI. bude prováděno v účelovém rozlišení v souladu s odstavcem 1 článku 6 Smlouvy ve vazbě na vývoj stavu finančních zdrojů poskytovatele.“ Článek 4 Změny a doplnění Rámcových smluv A) V souladu s odst. 12.3. Rámcových smluv uzavřených na financování projektů: Ev. č. projektu Název projektu Ev. č. (ISPROFIN, ISPROFOND) CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000006 I/9, I/16 Mělník obchvat 1. stavba 3271111120 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000079 I/22 Strakonice 3271112011 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000016 I/34 Božejov - Ondřejov - Pelhřimov 3271112018 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000004 I/26 Staňkov přeložka 3271113004 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000053 I/14 Kunratice - Jablonec n.N. 3271114141 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000074 I/53 Lechovice obchvat 3271116093 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000071 I/38 Znojmo obchvat II 3271116266 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000010 I/49 Vizovice - Lhotsko 3271116280 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000083 I/11 Opava severní obchvat východní část 3271117002 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000047 I/11 Nebory - Oldřichovice 3271117013 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000047 I/11 Oldřichovice - Bystřice 3271117014 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000112 I/58 Příbor - Skotnice 3271117017 CZ.04.3.42/0.0/0.0/16_008/0000029 I/35 Valašské Meziříčí - Lešná 3.etapa 3271117019 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000017 I/37 Pardubice - Trojice 3271125137 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000015 I/44 Červenohorské sedlo jih 3271127003 CZ.04.3.42/0.0/0.0/16_008/0000024 D4 Skalka - křižovatka II/118 3271211006 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_002/0000101 D6 Nové Strašecí - Řevničov 3271221011 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_002/0000087 D6 Lubenec obchvat 3271224002 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000072 D48 Rybí - MÚK Rychaltice 3271267021 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000088 I/11 Ostrava Prodloužená Rudná - hranice okr. Opava 3272421016 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000026 D3 0308C Veselí nad Lužnicí - Bošilec 3272621003 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_002/0000056 D3 0309/I Bošilec - Ševětín 3272621009 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_002/0000084 D3 0309/II Ševětín - Borek 3272621010 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000027 D3 0309/III Borek - Úsilné 3272621011 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_002/0000091 D1 0137 Přerov - Lipník 3272831066 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000013 D1 modernizace - úsek 03, EXIT 29 Hvězdonice - EXIT 34 Ostředek 5211550018 5 Ev. č. projektu Název projektu Ev. č. (ISPROFIN, ISPROFOND) CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000094 D1 modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek – EXIT 41 Šternov 5211550019 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000039 D1 modernizace - úsek 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice 5211550020 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000050 D35 Opatovice nad Labem - Časy 5531540002 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000044 D1 modernizace - úsek 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět křížů 5611550003 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000093 D1 modernizace - úsek 10, EXIT 75 Hořice – EXIT 81 Koberovice 5611550004 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046 D1 modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava – EXIT 119 Velký Beranov 5611550007 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000040 D1 modernizace - úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 V. Meziříčí západ 5611550009 CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000092 D1 modernizace - úsek 20, EXIT 146 V. Meziříčí východ – EXIT 153 Lhotka 5611550011 CZ.04.2.39/0.0/0.0/16_007/0000014 D1 modernizace - úsek 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka 5621550006 se jednotlivé Rámcové smlouvy uzavřené na financování výše uvedených projektů mění a doplňují takto: 1. V článku 7 Uvolňování finančních prostředků v odst. 1, první větě se text „Pravidly pro financování programů, staveb a akcí z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury“ nahrazuje textem „Pravidly pro financování z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury“. 2. V článku 7 Uvolňování finančních prostředků v odst. 1, poslední věta nově zní: „Poslední žádost o platbu společně se Závěrečnou zprávou o realizaci za celé období realizace Projektu je příjemce povinen předložit poskytovateli prostřednictvím IS KP2014+ nejpozději 30 kalendářních dnů před konečným datem způsobilosti výdajů, pokud v případě potřeby nebude s příjemcem dohodnuto jinak.“ 3. V článku 8 Podmínky čerpání finančních prostředků, části A) v odst. A.6. se na konci vkládá věta: „V souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce bude Řídící orgán informovat příjemce po dokončení Projektu o datu, kdy začíná běžet lhůta pro archivaci dokumentů.“ 4. V článku 8 Podmínky čerpání finančních prostředků, části A) v odst. A.10. poslední věta nově zní: „S poslední žádostí o platbu je příjemce povinen předložit Závěrečnou zprávu o realizaci za celé období realizace Projektu.“ 5. V článku 8 Podmínky čerpání finančních prostředků, části A) v odst. A.12. ve druhé větě se text „Pravidly pro financování programů, staveb a akcí z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury“ nahrazuje textem „Pravidly pro financování z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury“. 6. V článku 8 Podmínky čerpání finančních prostředků, části A) se ruší odst. A.18. 7. V článku 10 Následky porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy odst. 10.8. nově zní: „10.8. V případě porušení povinností spočívajících v porušení pravidel pro zadávání zakázek se výše sankce řídí následujícími tabulkami: 6 Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce vztahuje ZVZ nebo ZZVZ Typ porušení Sankce 1. Neprovedení zadávacího řízení na výběr dodavatele, nebo uzavření smlouvy s dodavatelem, který se neúčastnil zadávacího řízení 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 2. Rozdělení předmětu veřejné zakázky s důsledkem snížení předpokládané hodnoty pod finanční limity stanovené v ZVZ/ZZVZ; v případě, že tento postup vede až k zadání veřejné zakázky bez jakéhokoli výběrového řízení, postupuje se dle výše uvedeného bodu 1 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 3. Nedodržení povinnosti uveřejnit oznámení o zahájení zadávacího řízení (oznámení nebylo vůbec zveřejněno) 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 4. Porušení jiných povinností týkajících se uveřejňování 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky1 5. Porušení povinnosti specifikovat v zadávací dokumentaci a v oznámení o zahájení zadávacího řízení kvalifikační předpoklady2/požadavky3 a hodnotící kriteria v rozsahu požadovaném ZVZ/ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 6. Nastavení kvalifikačních předpokladů2/požadavků3 a hodnotících kriterií v rozporu se ZVZ/ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 7. Porušení povinnosti stanovit předmět veřejné zakázky nediskriminačním způsobem, nebo nedostatečné definování předmětu veřejné zakázky v oznámení/výzvě o zahájení zadávacího řízení, nebo v zadávací dokumentaci 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 8. Nedodržení povinnosti zadat veřejnou zakázku v souladu s uveřejněnými kvalifikačními předpoklady2/požadavky3/, hodnotícími kritérii nebo se zadávací dokumentací 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 9. Nezákonné vyjednávání o nabídkách 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 1 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula 2 V režimu ZVZ 3 V režimu ZZVZ 7 10. Porušení povinnosti ustanovení hodnotící komise pro posouzení a hodnocení nabídek2 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 11. Porušení pravidel stanovených ZVZ/ZZVZ pro složení nebo jednání hodnotící komise pro posouzení a hodnocení nabídek2/komise pro hodnocení nabídek3/ 5 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 12. Uzavření smlouvy s uchazečem, který měl být dle ZVZ/ZZVZ vyloučen ze zadávacího řízení 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 13. Nezákonné vyloučení zájemce/uchazeče ze zadávacího řízení 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 14. Nezákonné použití jednacího řízení bez uveřejnění 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 15. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu se ZVZ, např.: - absence krajně naléhavého případu; - absence technických či uměleckých důvodů; - absence důvodu ochrany výhradních práv (důvodů vyplývajících ze zvláštního právního předpisu); - absence okolností, které zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat; - absence nezbytnosti pro provedení původních stavebních prací (poskytnutí původních služeb). V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu se ZZVZ, např.: - absence krajně naléhavé okolnosti; - absence jedinečného uměleckého díla nebo výkonu; - absence důvodů ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví; - absence technických důvodů, pro které neexistuje hospodářská soutěž. 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné dodatečné veřejné zakázky (dodatečných veřejných zakázek) V případě, že celková hodnota dodatečných veřejných zakázek zadaných bez zadávacího řízení nedosáhne finančního limitu stanoveného prováděcím předpisem pro nadlimitní veřejnou zakázku ani 50 % hodnoty hlavní zakázky, je možné snížit sankci na 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětných dodatečných veřejných zakázek 8 16. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění na dodatečné2 stavební práce a služby2, změny závazků ze smlouvy na veřejnou zakázku dle § 2223 nedodržení povinnosti zajistit, že celkový rozsah dodatečných prací nebo změny závazků u stavebních prací nebo služeb nepřekročí limity stanovené § 222 ZZVZ ceny původní veřejné zakázky 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětného plnění dle: a) § 222 odst. 4 ZZVZ nebo b) § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ4 převyšující 50 % ceny původní veřejné zakázky; a 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětného plnění dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ převyšující 30 % a dosahující max. 50 % ceny původní veřejné zakázky5 17. Změna závazků v rozporu s ustanovením § 222 odst. 2 nebo 7 ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování plnění původní zakázky a 100 % částky finančních prostředků použitých na financování dodatečného plnění vyplývajícího z podstatných změn prvků zakázky. 18. Střet zájmů potvrzený příslušným soudním nebo správním orgánem, a to buď u příjemce, nebo u zadavatele. 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 19. Jiné závažné, výše výslovně neuvedené porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek, jestliže mělo či mohlo mít vliv na výběr na nejvhodnější nabídky6 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 20. Ostatní méně závažná porušení výše výslovně neuvedených povinností vyplývajících ze ZVZ/ZZVZ7 5 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ ani ZZVZ. Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 1. Neuveřejnění nebo neodeslání oznámení výběrového řízení Zakázka byla zadána, aniž by bylo uveřejněno nebo odesláno oznámení výběrového řízení dle bodu 7.2.1 MP. 100 % min. 25 % pokud byla dodržena určitá míra uveřejnění 4 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ 5 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 9 ZZVZ. 6 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 7 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 9 2. Umělé rozdělení předmětu zakázky Předmět zakázky je rozdělen tak, aby došlo ke snížení předpokládané hodnoty pod limity stanovené v odst. 6.4 MP a jeho zadání v mírnějším režimu, než je stanoven pro předmět zakázky před jejím rozdělením podle odst. 7.2.1. MP. 100 % min. 25 % s ohledem na závažnost porušení 3. Nedodržení minimální délky lhůty pro podání nabídek Lhůty pro podání nabídek byly nižší než lhůty uvedené v odst. 7.3.2 MP. min. 25 %, pokud je délka lhůty kratší alespoň o 50 % její délky stanovené MP, min. 10 %, pokud je délka lhůty kratší alespoň o 30 % její délky stanovené MP, 2 - 5 %, v případě jiného zkrácení lhůty pro podání nabídek 4. Nedostatečná doba k opatření zadávacích podmínek Doba k tomu, aby si dodavatelé opatřili zadávací podmínky, je příliš krátká a vytváří tak neodůvodněnou překážku pro otevření zakázky hospodářské soutěži (porušení odst. 7.2 a 7.3 MP). min. 25 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší alespoň o 50 % lhůty pro doručení nabídek, min. 10 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 60 % lhůty pro doručení nabídek, min. 5 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 80 % lhůty pro doručení nabídek. 5. Neuveřejnění informací o prodloužení lhůty pro podání nabídek Došlo k prodloužení lhůty pro podání nabídek, ale toto prodloužení nebylo uveřejněno stejným způsobem, jakým bylo zahájeno výběrové řízení (porušení odst. 7.2 a 7.3 MP). min. 10 % min. 5 % s ohledem na závažnost porušení 6. Neuvedení hodnotících kritérií v zadávacích podmínkách Hodnotící kritéria, případně jejich podrobná specifikace nejsou uvedeny v zadávacích podmínkách (porušení odst. 7.2.1 písm. f) MP). min. 25 % min. 10 nebo 5 % pokud byla hodnotící kritéria v zadávacích podmínkách uvedena, ale nedostatečně podrobně popsána 10 7. Diskriminační kvalifikační požadavky Stanovení diskriminačních kvalifikačních požadavků v rozporu s čl. 7,2,2 MP. Například: - Povinnost mít provozovnu nebo zástupce v dané zemi nebo regionu; - Povinnost uchazečů, mít zkušenosti v dané zemi nebo regionu; Stanovení kvalifikačních předpokladů, které neodpovídají předmětu zadávané zakázky. min. 25 % min. 10 nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 8. Hodnotící kritéria stanovená v rozporu se zásadami odst. 6.1.1 MP Stanovení hodnotících kritérií, která nevyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny, tedy v rozporu s odst. 8.3.9 MP min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 9. Diskriminační vymezení předmětu zakázky Předmět zakázky je v zadávacích podmínkách vymezen příliš konkrétně, tak že není zajištěn rovný přístup k jednotlivým dodavatelům, resp. někteří dodavatelé jsou takto vymezeným předmětem zakázky zvýhodněni (porušení odst. 7.2.3 a 7.2.4 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 10. Nedostatečné vymezení předmětu zakázky Předmět zakázky je v zadávacích podmínkách vymezen nedostatečně, tak že zadávací podmínky neobsahují veškeré informace podstatné pro zpracování nabídky (porušení odst. 7.2.1 písm. e) MP. min. 10 % min. 5 % s ohledem na závažnost porušení Posouzení a hodnocení nabídek Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 11. Změna kvalifikačních požadavků po otevření obálek s nabídkami Kvalifikační požadavky byly změněny ve fázi posouzení kvalifikace, což má vliv na splnění kvalifikace jednotlivými dodavateli (nesplnění kvalifikace dodavateli, kteří by ji dle zadávacích podmínek splňovali nebo splnění kvalifikace dodavateli, kteří by ji dle zadávacích podmínek nesplňovali), porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.2.2 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 12. Hodnocení nabídek podle jiných kritérií hodnocení, než byla uvedena v zadávacích podmínkách Při hodnocení nabídek byla použita jiná kritéria hodnocení (případně jejich váhy), než byla uvedena v zadávacích podmínkách a tato skutečnost měla vliv na výběr nejvhodnější nabídky, porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 8.3.9 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 11 13. Netransparentní posouzení a/nebo hodnocení nabídek Protokol o posouzení a hodnocení nabídek neexistuje nebo neobsahuje všechny náležitosti vyžadované v odst. 8.1.2 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 14. Podstatná změna zadávacích podmínek Zadavatel v rámci jednání o nabídkách podstatně změní zadávací podmínky v rozporu s odst. 7.4.3 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 15. Zvýhodnění některého dodavatele nebo některých dodavatelů V průběhu lhůty pro podání nabídek nebo při jednání s dodavateli jsou některému dodavateli nebo některým dodavatelům poskytnuty informace, které nejsou poskytnuty jiným. Případně je některý dodavatel nebo někteří dodavatelé jiným způsobem zvýhodněni a tyto skutečnosti mají vliv/mohou mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky (porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.4 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 16. Změna nabídky během hodnocení Zadavatel umožní účastníkovi, aby upravil svou nabídku během hodnocení nabídek (porušení odst. 6.1 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 17. Odmítnutí mimořádně nízkých nabídek Nabídková cena se zdá být mimořádně nízká v poměru k výrobkům, stavebním pracím nebo službám, zadavatel však tyto nabídky vyřadí, aniž by nejdříve písemně požádal o upřesnění základních prvků nabídky, které považuje za důležité (porušení odst. 8.3.7 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 18. Střet zájmů Zadání zakázky v rozporu s odst. 6.5 MP. 100 % Plnění zakázky Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 19. Podstatná změna smlouvy na plnění zakázky Podstatná změna smlouvy na plnění zakázky (definována v odst. 9.2.1 MP), která by mohla mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky. 100% z hodnoty dodatečných zakázek vyplývajících z podstatné změny smlouvy a min. 25 % ze smluvní ceny původní zakázky 20. Snížení rozsahu smlouvy na plnění zakázky Snížení rozsahu smlouvy na plnění zakázky provedením podstatné změny smlouvy (definována v odst. 9.2.1 MP), které by mohlo mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky. min. 25 % ze smluvní ceny po jejím snížení 12 21. Zadání dodatečných stavebních prací / služeb / dodávek bez důvodu dle MP Původní zakázka byla zadána v souladu s MP, ale dodatečné zakázky byly zadány v rozporu s odst. 9.2.1 MP. 100 % z hodnoty dodatečných zakázek min. 25 % v případě, kdy dodatečné zakázky nepřekročí 50 % hodnoty původní zakázky 22. Zadání dodatečných stavebních prací nebo služeb ve vyšším rozsahu než 50 % původní zakázky Původní zakázka byla zadána v souladu s MP, ale dodatečné stavební práce nebo služby byly zadány v objemu vyšším než 50 % původní zakázky, tedy v rozporu s odst. 9.2.1 MP). 100 % z částky přesahující 50 % ceny původní zakázky Jiné porušení MP 23. Jiné porušení výše neuvedené Jiné porušení MP výše neuvedené, které mělo nebo mohlo mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky6 min. 25 % nebo min. 1 % s ohledem na závažnost porušení. Jiná porušení MP výše neuvedená, která neměla, resp. nemohla mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky, nezakládají žádné sankce. Při uplatňování sankcí se postupuje obecně dle odst. 11.1 MP. Sazby sankcí pro zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ (u zakázek se zahájením zadávacího řízení do 30. září 2016) resp. ZZVZ (u zakázek se zahájením zadávacího řízení po 1. říjnu 2016), uvedené v tabulce výše, se uplatní na finanční prostředky použité nebo určené k úhradě výdajů v rámci zakázky, u které bylo porušení povinností či pravidel zjištěno, pokud není v tabulce u konkrétní sankce uvedeno jinak. Vyskytne-li se v jednom výběrovém řízení více porušení povinností či pravidel, sazby sankcí se nesčítají, ale při rozhodování o sazbě sankce se vezme v úvahu sankce s nejvyšší sazbou.“ B) V souladu s odst. 12.3. Rámcových smluv uzavřených na financování projektů: Ev. č. projektu Název projektu Ev. č. (ISPROFIN, ISPROFOND) CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000105 I/37 Sklené nad Oslavou obchvat 3271116005 CZ.04.3.42/0.0/0.0/15_004/0000104 I/34 Roušťany - Pohled 3271125152 CZ.04.2.42/0.0/0.0/15_004/0000052 I/3 Mirošovice - Benešov, uspořádání 2+1 5211510016 se jednotlivé Rámcové smlouvy uzavřené na financování výše uvedených projektů mění a doplňují takto: 1. V článku 8 Podmínky čerpání finančních prostředků, části A) v odst. A.6. se na konci vkládá věta: „V souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce bude Řídící orgán informovat příjemce po dokončení Projektu o datu, kdy začíná běžet lhůta pro archivaci dokumentů.“ 2. V článku 10 Následky porušení povinností vyplývajících z této Smlouvy odst. 10.8. nově zní: „10.8. V případě porušení povinností spočívajících v porušení pravidel pro zadávání zakázek se výše sankce řídí následujícími tabulkami: 13 Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce vztahuje ZVZ nebo ZZVZ Typ porušení Sankce 1. Neprovedení zadávacího řízení na výběr dodavatele, nebo uzavření smlouvy s dodavatelem, který se neúčastnil zadávacího řízení 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 2. Rozdělení předmětu veřejné zakázky s důsledkem snížení předpokládané hodnoty pod finanční limity stanovené v ZVZ/ZZVZ; v případě, že tento postup vede až k zadání veřejné zakázky bez jakéhokoli výběrového řízení, postupuje se dle výše uvedeného bodu 1 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 3. Nedodržení povinnosti uveřejnit oznámení o zahájení zadávacího řízení (oznámení nebylo vůbec zveřejněno) 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky (ve výši porušení rozpočtové kázně) 4. Porušení jiných povinností týkajících se uveřejňování 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky8 5. Porušení povinnosti specifikovat v zadávací dokumentaci a v oznámení o zahájení zadávacího řízení kvalifikační předpoklady9/požadavky10 a hodnotící kriteria v rozsahu požadovaném ZVZ/ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 6. Nastavení kvalifikačních předpokladů2/požadavků3 a hodnotících kriterií v rozporu se ZVZ/ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 7. Porušení povinnosti stanovit předmět veřejné zakázky nediskriminačním způsobem, nebo nedostatečné definování předmětu veřejné zakázky v oznámení/výzvě o zahájení zadávacího řízení, nebo v zadávací dokumentaci 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 8. Nedodržení povinnosti zadat veřejnou zakázku v souladu s uveřejněnými kvalifikačními předpoklady2/požadavky3, hodnotícími kritérii nebo se zadávací dokumentací 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 9. Nezákonné vyjednávání o nabídkách 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 8 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula 9 V režimu ZVZ 10 V režimu ZZVZ 14 10. Porušení povinnosti ustanovení hodnotící komise pro posouzení a hodnocení nabídek2 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 11. Porušení pravidel stanovených ZVZ/ZZVZ pro složení nebo jednání hodnotící komise pro posouzení a hodnocení nabídek2/komise pro hodnocení nabídek3 5 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 12. Uzavření smlouvy s uchazečem, který měl být dle ZVZ/ZZVZ vyloučen ze zadávacího řízení 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 13. Nezákonné vyloučení zájemce/uchazeče ze zadávacího řízení 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky, v méně závažných případech 5 % nebo 10 % 14. Nezákonné použití jednacího řízení bez uveřejnění 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 15. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu se ZVZ, např.: -absence krajně naléhavého případu; - absence technických či uměleckých důvodů; - absence důvodu ochrany výhradních práv (důvodů vyplývajících ze zvláštního právního předpisu); - absence okolností, které zadavatel jednající s náležitou péčí nemohl předvídat; - absence nezbytnosti pro provedení původních stavebních prací (poskytnutí původních služeb). V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění nebylo postupováno v souladu se ZZVZ, např.: - absence krajně naléhavé okolnosti; - absence jedinečného uměleckého díla nebo výkonu; - absence důvodů ochrany výhradních práv včetně práv duševního vlastnictví; - absence technických důvodů, pro které neexistuje hospodářská soutěž. 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné dodatečné veřejné zakázky (dodatečných veřejných zakázek). V případě, že celková hodnota dodatečných veřejných zakázek zadaných bez zadávacího řízení nedosáhne finančního limitu stanoveného prováděcím předpisem pro nadlimitní veřejnou zakázku ani 50 % hodnoty hlavní zakázky, je možné snížit sankci na 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětných dodatečných veřejných zakázek. 15 16. V případě veřejných zakázek zadaných v jednacím řízení bez uveřejnění na dodatečné2 stavební práce a služby2, změny závazků ze smlouvy na veřejnou zakázku dle § 2223 nedodržení povinnosti zajistit, že celkový rozsah dodatečných prací nebo změny závazků u stavebních prací nebo služeb nepřekročí limity stanovené § 222 ZZVZ ceny původní veřejné zakázky 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětného plnění dle: c) § 222 odst. 4 ZZVZ nebo d) § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ11 převyšující 50 % ceny původní veřejné zakázky; a 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětného plnění dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ převyšující 30 % a dosahující max. 50 % ceny původní veřejné zakázky12 17. Změna závazků v rozporu s ustanovením § 222 odst. 2 nebo 7 ZZVZ 25 % částky finančních prostředků použitých na financování plnění původní zakázky a 100 % částky finančních prostředků použitých na financování dodatečného plnění vyplývajícího z podstatných změn prvků zakázky. 18. Střet zájmů potvrzený příslušným soudním nebo správním orgánem, a to buď u příjemce, nebo u zadavatele. 100 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 19. Jiné závažné, výše výslovně neuvedené porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek, jestliže mělo či mohlo mít vliv na výběr na nejvhodnější nabídky13 25 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky 20. Ostatní méně závažná porušení výše výslovně neuvedených povinností vyplývajících ze ZVZ/ZZVZ14 5 % částky finančních prostředků použitých na financování předmětné zakázky Zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ ani ZZVZ. Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 1. Neuveřejnění nebo neodeslání oznámení výběrového řízení Zakázka byla zadána, aniž by bylo uveřejněno nebo odesláno oznámení výběrového řízení dle bodu 7.2.1 MP. 100 % min. 25 % pokud byla dodržena určitá míra uveřejnění 11 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 5 a 6 ZZVZ 12 Změny plnění počítány dle § 222 odst. 9 ZZVZ. 13 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 14 V případě, že identifikované porušení pravidel pro zadávání zakázek má pouze formální charakter bez případného finančního dopadu, pak platí, že spodní hranice procentního rozpětí dosahuje hodnoty nula. 16 2. Umělé rozdělení předmětu zakázky Předmět zakázky je rozdělen tak, aby došlo ke snížení předpokládané hodnoty pod limity stanovené v odst. 6.4 MP a jeho zadání v mírnějším režimu, než je stanoven pro předmět zakázky před jejím rozdělením podle odst. 7.2.1. MP. 100 % min. 25 % s ohledem na závažnost porušení 3. Nedodržení minimální délky lhůty pro podání nabídek Lhůty pro podání nabídek byly nižší než lhůty uvedené v odst. 7.3.2 MP. min. 25 %, pokud je délka lhůty kratší alespoň o 50 % její délky stanovené MP, min. 10 %, pokud je délka lhůty kratší alespoň o 30 % její délky stanovené MP, 2 - 5 %, v případě jiného zkrácení lhůty pro podání nabídek 4. Nedostatečná doba k opatření zadávacích podmínek Doba k tomu, aby si dodavatelé opatřili zadávací podmínky, je příliš krátká a vytváří tak neodůvodněnou překážku pro otevření zakázky hospodářské soutěži (porušení odst. 7.2 a 7.3 MP). min. 25 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší alespoň o 50 % lhůty pro doručení nabídek, min. 10 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 60 % lhůty pro doručení nabídek, min. 5 %, je-li doba, do kdy si dodavatelé musí opatřit zadávací podmínky, kratší než 80 % lhůty pro doručení nabídek. 5. Neuveřejnění informací o prodloužení lhůty pro podání nabídek Došlo k prodloužení lhůty pro podání nabídek, ale toto prodloužení nebylo uveřejněno stejným způsobem, jakým bylo zahájeno výběrové řízení (porušení odst. 7.2 a 7.3 MP). min. 10 % min. 5 % s ohledem na závažnost porušení 6. Neuvedení hodnotících kritérií v zadávacích podmínkách Hodnotící kritéria, případně jejich podrobná specifikace nejsou uvedeny v zadávacích podmínkách (porušení odst. 7.2.1 písm. f) MP). min. 25 % min. 10 nebo 5 % pokud byla hodnotící kritéria v zadávacích podmínkách uvedena, ale nedostatečně podrobně popsána 17 7. Diskriminační kvalifikační požadavky Stanovení diskriminačních kvalifikačních požadavků v rozporu s čl. 7,2,2 MP. Například: - Povinnost mít provozovnu nebo zástupce v dané zemi nebo regionu; - Povinnost uchazečů, mít zkušenosti v dané zemi nebo regionu; Stanovení kvalifikačních předpokladů, které neodpovídají předmětu zadávané zakázky. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 8. Hodnotící kritéria stanovená v rozporu se zásadami odst. 6.1.1 MP Stanovení hodnotících kritérií, která nevyjadřují vztah užitné hodnoty a ceny, tedy v rozporu s odst. 8.3.9 MP min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 9. Diskriminační vymezení předmětu zakázky Předmět zakázky je v zadávacích podmínkách vymezen příliš konkrétně, tak že není zajištěn rovný přístup k jednotlivým dodavatelům, resp. někteří dodavatelé jsou takto vymezeným předmětem zakázky zvýhodněni (porušení odst. 7.2.3 a 7.2.4 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 10. Nedostatečné vymezení předmětu zakázky Předmět zakázky je v zadávacích podmínkách vymezen nedostatečně, tak že zadávací podmínky neobsahují veškeré informace podstatné pro zpracování nabídky (porušení odst. 7.2.1 písm. e) MP. min. 10 % min. 5 % s ohledem na závažnost porušení Posouzení a hodnocení nabídek Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 11. Změna kvalifikačních požadavků po otevření obálek s nabídkami Kvalifikační požadavky byly změněny ve fázi posouzení kvalifikace, což má vliv na splnění kvalifikace jednotlivými dodavateli (nesplnění kvalifikace dodavateli, kteří by ji dle zadávacích podmínek splňovali nebo splnění kvalifikace dodavateli, kteří by ji dle zadávacích podmínek nesplňovali), porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.2.2 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 18 12. Hodnocení nabídek podle jiných kritérií hodnocení, než byla uvedena v zadávacích podmínkách Při hodnocení nabídek byla použita jiná kritéria hodnocení (případně jejich váhy), než byla uvedena v zadávacích podmínkách a tato skutečnost měla vliv na výběr nejvhodnější nabídky, porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 8.3.9 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 13. Netransparentní posouzení a/nebo hodnocení nabídek Protokol o posouzení a hodnocení nabídek neexistuje nebo neobsahuje všechny náležitosti vyžadované v odst. 8.1.2 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 14. Podstatná změna zadávacích podmínek Zadavatel v rámci jednání o nabídkách podstatně změní zadávací podmínky v rozporu s odst. 7.4.3 MP. min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 15. Zvýhodnění některého dodavatele nebo některých dodavatelů V průběhu lhůty pro podání nabídek nebo při jednání s dodavateli jsou některému dodavateli nebo některým dodavatelům poskytnuty informace, které nejsou poskytnuty jiným. Případně je některý dodavatel nebo někteří dodavatelé jiným způsobem zvýhodněni a tyto skutečnosti mají vliv/mohou mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky (porušení odst. 6.1.1 ve spojení s odst. 7.4 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 16. Změna nabídky během hodnocení Zadavatel umožní účastníkovi, aby upravil svou nabídku během hodnocení nabídek (porušení odst. 6.1 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 17. Odmítnutí mimořádně nízkých nabídek Nabídková cena se zdá být mimořádně nízká v poměru k výrobkům, stavebním pracím nebo službám, zadavatel však tyto nabídky vyřadí, aniž by nejdříve písemně požádal o upřesnění základních prvků nabídky, které považuje za důležité (porušení odst. 8.3.7 MP). min. 25 % min. 10 % nebo 5 % s ohledem na závažnost porušení 18. Střet zájmů Zadání zakázky v rozporu s odst. 6.5 MP. 100 % Plnění zakázky Č. Typ porušení Popis porušení Sankce 19. Podstatná změna smlouvy na plnění zakázky Podstatná změna smlouvy na plnění zakázky (definována v odst. 9.2.1 MP), která by mohla mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky. 100 % z hodnoty dodatečných zakázek vyplývajících z podstatné změny smlouvy a min. 25 % ze smluvní ceny původní zakázky 19 20. Snížení rozsahu smlouvy na plnění zakázky Snížení rozsahu smlouvy na plnění zakázky provedením podstatné změny smlouvy (definována v odst. 9.2.1 MP), které by mohlo mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky. min. 25 % ze smluvní ceny po jejím snížení 21. Zadání dodatečných stavebních prací / služeb / dodávek bez důvodu dle MP Původní zakázka byla zadána v souladu s MP, ale dodatečné zakázky byly zadány v rozporu s odst. 9.2.1 MP. 100 % z hodnoty dodatečných zakázek min. 25 % v případě, kdy dodatečné zakázky nepřekročí 50 % hodnoty původní zakázky 22. Zadání dodatečných stavebních prací nebo služeb ve vyšším rozsahu než 50 % původní zakázky Původní zakázka byla zadána v souladu s MP, ale dodatečné stavební práce nebo služby byly zadány v objemu vyšším než 50 % původní zakázky, tedy v rozporu s odst. 9.2.1 MP). 100 % z částky přesahující 50 % ceny původní zakázky Jiné porušení MP 23. Jiné porušení výše neuvedené Jiné porušení MP výše neuvedené, které mělo nebo mohlo mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky6 min. 25 % nebo min. 1 % s ohledem na závažnost porušení. Jiná porušení MP výše neuvedená, která neměla, resp. nemohla mít vliv na výběr nejvhodnější nabídky, nezakládají žádné sankce. Při uplatňování sankcí se postupuje obecně dle odst. 11.1 MP. Sazby sankcí pro zakázky, kdy se na příjemce ve vztahu ke konkrétní zakázce nevztahuje ZVZ (u zakázek se zahájením zadávacího řízení do 30. září 2016) resp. ZZVZ (u zakázek se zahájením zadávacího řízení po 1. říjnu 2016), uvedené v tabulce výše, se uplatní na finanční prostředky použité nebo určené k úhradě výdajů v rámci zakázky, u které bylo porušení povinností či pravidel zjištěno, pokud není v tabulce u konkrétní sankce uvedeno jinak. Vyskytne-li se v jednom výběrovém řízení více porušení povinností či pravidel, sazby sankcí se nesčítají, ale při rozhodování o sazbě sankce se vezme v úvahu sankce s nejvyšší sazbou.“ Článek 5 Závěrečná ujednání 1. Tento Dodatek č. 1/2017/7 nabývá platnosti dnem jeho podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti dnem jeho uveřejnění prostřednictvím registru smluv. 2. V částce uvedené v čl. 4 odst. 3 Smlouvy, jak je upravena tímto Dodatkem, jsou zahrnuty i finanční prostředky již v roce 2017 do doby podepsání tohoto Dodatku uvolněné. 3. Ruší se Příloha č. 2 Dodatku č. 1/2017/6 a nahrazuje se Přílohou č. 1 Dodatku č. 1/2017/7, Příloha č. 3 Dodatku č. 1/2017/6 a nahrazuje se Přílohou č. 2 Dodatku č. 1/2017/7. Všude v textu Smlouvy, kde je odkaz na zrušené přílohy, se tento odkaz upravuje ve vztahu k aktuálně platným přílohám. 4. Podepsáním smluvními stranami se Dodatek stává součástí Smlouvy spolu se svými přílohami: 20 Příloha č. 1: „Jmenovité akce realizované ŘSD ČR v r. 2017 s výjimkou globálních položek a akcí spolufinancovaných z fondů EU, Příloha č. 2: „Akce spolufinancované z Operačního programu Doprava II, a v rozsahu změn prováděných v jednotlivých výše uvedených Rámcových smlouvách součástí těchto Rámcových smluv. 5. Ostatní ujednání Smlouvy tímto Dodatkem nedotčená zůstávají v platnosti beze změny. 6. Ostatní ujednání výše uvedených Rámcových smluv tímto Dodatkem nedotčená zůstávají v platnosti beze změny. 7. Poskytovatel v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) ve znění pozdějších předpisů, zveřejní Dodatek č. 1/2017/7 po jeho podpisu smluvními stranami prostřednictvím registru smluv. 8. Dodatek je vyhotoven v pěti stejnopisech s tím, že příjemce obdrží dvě vyhotovení a poskytovatel tři vyhotovení. V Praze dne V Praze dne …………………………………… …….…………………...………. Ing. Zbyněk Hořelica Ing. Jan Kroupa ředitel generální ředitel Státní fond dopravní infrastruktury Ředitelství silnic a dálnic ČR Příloha č. 1 Dodatku ke Smlouvě č. 1/2017/7 [tis. Kč vč. DPH] Počet akcí 44 1) 12) Ev. číslo Kód D T Stav akce k 1.1.2017 Název Celkem akce 2017 rozpočet SFDI Rozpočet SFDI ve znění Dodatku č. 1/2017/6 ZŘ prosinec 2017 rozpočet SFDI po RO a ZŘ od do kraj org. jed. 3271111004 60 a1 N RDI I/38 Kolín obchvat 2 772 017 7 800 7 800 09/08 12/13 STC ZP 3271114001 60 a1 N R-D I/27 Velemyšleves - obchvat a přemostění Chomutovky 760 718 3 459 69 055 69 055 07/14 05/17 UST UST 3271114015 60 a1 N R-D I/9 obchvat Dubá 612 007 45 000 145 269 145 269 08/14 06/17 LBR LBR 3271114033 60 a1 N R-D I/62 Děčín - Vilsnice 548 612 363 620 385 395 385 395 09/16 04/18 UST UST 3271126302 60 a1 N R-D I/50 Nesovice křižovatka 168 000 5 500 5 500 07/12 06/15 JHM ZB 3271126327 60 a1 N R17 I/53 Dobšice, průtah 39 421 54 843 17 100 17 100 07/17 02/19 JHM ZB 3271127079 60 a1 N R-D I/35 Rožnov pod Radhoštěm - křižovatka 166 494 9 654 7 400 7 400 03/15 08/17 ZLN ZLN 3271131029 60 a1 N R I/2 Kutná Hora, most ev.č. 2-013 116 475 51 000 82 018 82 018 11/16 12/18 STC ZP 3271133006 60 a1 N R I/20 Plzeň most gen. Pattona ev. č. 20-036.1,2 132 085 103 000 83 000 83 000 04/17 06/19 PLZ PLZ 3271135161 60 a1 N R-D I/37 Trhová Kamenice most ev. č. 37 - 041 125 622 5 085 5 085 03/11 10/12 PBC PBC 3271234005 60 a5 N R D7 Postoloprty - MÚK Bitozeves 282 413 287 723 100 975 100 975 09/16 04/18 UST UST 3271267011 60 a5 N R-D D48 Rychaltice - Frýdek Místek 3 444 082 110 800 30 420 30 420 10/09 09/18 MRS MRS 3271531567 60 a1 N R-D I/42 Brno VMO MÚK Dobrovského Svitavská radiála 1 886 774 0 0 05/09 05/13 JHM ZB 3271531572 60 a1 N R-D I/42 Brno VMO Dobrovského B 11 321 758 20 000 13 250 13 250 06/06 11/13 JHM ZB 3271626012 60 a1 N R-D I/35 Zubří křižovatka se sil. III/01877 127 531 42 527 44 000 44 000 10/15 10/17 ZLN ZLN 3272231005 60 a5 N R-D D8 0805 A - Trasa dálnice Lovosice-Řehlovice 8 252 825 185 181 822 931 822 931 01/09 08/18 UST ZP 3272231006 60 a5 N R-D D8 0805 B - Most Vchynice 670 025 3 640 3 640 12/08 12/15 UST ZP 3272231007 60 a5 N R-D D8 0805 C - Most Oparno 564 211 8 700 8 700 10/07 08/18 UST ZP 3272231008 60 a5 N R-D D8 0805 D - Most Dobkovičky 1 007 934 86 800 86 800 10/07 08/18 UST ZP 3272231009 60 a5 N R-D D8 0805 E - Tunel Prackovice 1 393 094 16 880 44 000 44 000 10/07 08/18 UST ZP 3272231010 60 a5 N R-D D8 0805 F - Tunel Radejčín 3 252 869 23 000 139 000 139 000 05/09 08/18 UST ZP 3272521010 60 a5 N R D11 1105/2 Osičky - Hradec Králové 5 938 845 173 594 345 350 345 350 12/04 08/18 KHR ZP 3272621004 60 a5 N RDI D3 0308 B most přes Lužnici 1 458 643 41 000 -21 310 19 690 03/09 09/13 JHC ZP 3272621005 60 a5 N RDI D3 0307 C most přes údolí Černovického potoka 911 003 24 000 -2 670 21 330 03/09 09/13 JHC ZP 3272621006 60 a5 N RDI D3 0307 B most přes rybník Koberný 1 201 729 32 000 -31 952 48 09/08 09/13 JHC ZP 3272621007 60 a5 N R-D D3 0307 A Tábor - Soběslav 7 512 509 9 000 200 000 89 550 289 550 03/09 09/13 JHC ZP 3272621008 60 a5 N RDI D3 0308 A Soběslav - Veselí nad Lužnicí 3 136 239 90 000 2 837 92 837 08/09 09/13 JHC ZP 3272831064 60 a5 N RDI D1 0135 Kroměříž východ - Říkovice 6 659 181 31 264 31 264 04/08 11/12 ZLN ZB 3272970007 60 a5 N R-D D0 ul.Na Radosti napojení na SOKP 216 089 16 030 16 030 03/10 06/15 STC ZP 5111540056 60 a5 N R-D SOKP 513 - Retenční nádrž Cholupice 43 353 10 100 10 100 08/14 06/16 STC ZP 5111540058 60 a5 N R-D D0 510 Satalice - Běchovice, oprava 336 917 8 000 7 000 7 000 03/15 02/17 PRH ZP 5211510002 60 a1 N R-D I/18 Skalka, most ev.č. 18-014 45 464 45 787 36 216 36 216 11/16 09/17 STC ZP 5211510003 60 a1 N R-D I/3 Čtyřkoly MÚK 26 181 9 773 9 773 08/16 05/17 STC ZP 5211510019 60 a1 N R-D I/38 Nová Ves, most ev.č. 38-034 přes trať ČD 117 818 19 379 19 379 12/15 11/16 STC ZP 5211550014 60 a5 N RDI D1 modernizace – úsek 05, EXIT 41 Šternov – EXIT 49 Psáře 724 144 2 200 2 200 05/13 03/15 STC ZP 5211550015 60 a5 N RDI D1 modernizace – úsek 09, EXIT 66 Loket – EXIT 75 Hořice 918 016 3 500 3 500 05/13 06/15 STC ZP 5311510010 60 a1 N R17 I/3 České Budějovice - Úprava přemostění Dobrovodské stoky 48 820 1 140 1 140 07/17 10/18 JHC JHC 5321510006 60 a1 N R17 I/26 průtah Stod 47 737 50 000 0 0 03/18 10/18 PLZ PLZ 5421650001 60 a5 N R-D D8 - odstranění sesuvu v km 56,300 - 56,500 + stabilizace oblasti kolem stavby D8 0805 248 427 120 000 11 900 11 900 04/18 08/18 UST ZP 5611550001 60 a5 N RDI D1 modernizace - úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov - EXIT 112 Jihlava 950 471 7 000 7 000 04/13 09/15 VYS ZP 5611550002 60 a5 N RDI D1 modernizace - úsek 21, EXIT 153 Lhotka – EXIT 162 Velká Bíteš 825 989 6 000 6 000 04/13 09/15 VYS ZP 5621510025 60 a1 N R17 I/41 Zkapacitnění ulice Dornych v Brně 235 024 53 318 67 67 03/18 10/20 JHM ZB 5711540002 60 a5 N R-D D46 MÚK Olšany 155 980 125 870 200 200 11/18 11/19 OLM OLM Jmenovité akce realizované ŘSD ČR v r. 2017 s výjimkou globálních položek a akcí spolufinancovaných z fondů EU Stránka 1 z 2 Ev. číslo Kód D T Stav akce k 1.1.2017 Název Celkem akce 2017 rozpočet SFDI Rozpočet SFDI ve znění Dodatku č. 1/2017/6 ZŘ prosinec 2017 rozpočet SFDI po RO a ZŘ od do kraj org. jed. 5721510003 60 a1 N R17 I/35 Valašské Meziříčí,okružní křižovatka se silnicí I/57 a II/150 48 700 64 948 48 700 48 700 03/17 11/17 ZLN ZLN Celkem: 69 452 246 1 967 204 3 044 157 36 455 3 080 612 z toho: 50 celkem 0 0 0 0 0 60 celkem 69 452 246 1 967 204 3 044 157 36 455 3 080 612 Poznámky: 1) Rozpočet SFDI 2017 schválený PSP ČR usnesením č. 1453 z 7. 12. 2016 12) Změnové řízení č. 12/2017 Ev. číslo Evidenční číslo akce kód Dle vyhlášky č. 560/2006 Sb., o účasti státního rozpočtu na financování programů reprodukce majetku 50 neinvestiční náklady 60 investiční náklady D Zařazení akce: a1 - silnice I. třídy, a5 - dálnice T (stav akce) N - Národní akce Stav akce k 1.1.2017 R - realizace R-D - doplatek nebo akce, u které se předpokládá zprovoznění v roce 2017 R17 - akce zahajované v roce 2017 Stránka 2 z 2 Příloha č. 2 Dodatku ke Smlouvě č. 1/2017/7 [tis. Kč vč. DPH] Počet akcí 68 1) 9) 1) 1) Ev. číslo Kód D T Stav akce k 1.1.2017 Název Celkem akce 2017 rozpočet SFDI 2017 rozpočet SFDI ve znění Dodatku č. 1/2017/6 ZŘ prosinec 2017 rozpočet SFDI po ZŘ 2017 rozpočet OPD 2017 rozpočet OPD ve znění Dodatku č. 1/2017/6 2017 rozpočet spolufin. OPD 2017 rozpočet spolufin. OPD ve znění Dodatku č. 1/2017/6 2017 rozpočet ÚD - spolufin. OPD II 2017 ÚD - spolufin. OPD II ve znění Dodatku č. 1/2017/6 od do kraj org. jed. 3271111006 60 a1 PO3.1 R17 I/16 Slaný - Velvary 1 017 929 18 000 18 000 117 810 132 790 0 11/17 03/20 STC ZP 3271111120 60 a1 PO3.1 R-D I/9, I/16 Mělník obchvat 1. stavba 169 987 600 600 5 602 989 0 12/14 11/16 STC ZP 3271111120 60 a1 VÝZ VÝZ I/9, I/16 Mělník obchvat 1. stavba 1 061 1 061 0 0 0 3271112011 60 a1 PO3.1 R I/22 Strakonice 224 210 10 600 8 750 8 750 130 900 90 950 23 100 16 050 0 02/17 12/18 JHC JHC 3271112018 60 a1 PO3.1 R-D I/34 Božejov - Ondřejov - Pelhřimov 681 616 5 185 8 200 8 200 178 797 171 368 31 552 14 473 17 079 04/15 11/17 VYS VYS 3271113004 60 a1 PO3.1 R-D I/26 Staňkov přeložka 235 601 4 000 2 100 2 100 4 250 3 715 750 648 0 06/15 06/17 PLZ PLZ 3271113046 60 a1 PO3.1 R17 I/21 Nová Hospoda - Kočov, přeložka 2. stavba 301 986 100 100 29 206 40 794 0 11/17 11/19 PLZ PLZ 3271113622 60 a1 PO3.1 R17 I/21 Trstěnice - Drmoul 424 896 8 000 8 000 8 000 126 571 35 446 22 336 71 760 0 11/17 06/20 KVA KVA 3271114016 60 a1 PO3.1 R17 I/15 Kravaře obchvat 229 595 100 100 30 152 48 080 0 10/17 10/19 LBR LBR 3271114141 60 a1 PO3.1 R I/14 Kunratice - Jablonec n.N. 459 359 3 000 6 000 6 000 127 500 136 000 22 500 11 175 12 825 03/16 12/18 LBR LBR 3271116005 60 a1 PO3.1 R17 I/37 Sklené nad Oslavou obchvat 180 901 7 759 7 759 48 196 8 506 0 03/17 03/19 VYS VYS 3271116022 60 a5 PO2.1 R17 D55 5505 Otrokovice obchvat JV 939 794 26 386 24 000 24 000 181 436 0 123 499 0 0 06/18 06/21 ZLN ZLN 3271116093 60 a1 PO3.1 R I/53 Lechovice obchvat 405 839 2 500 11 512 11 512 149 600 94 605 26 400 16 695 0 03/17 12/19 JHM ZB 3271116266 60 a1 PO3.1 R I/38 Znojmo obchvat II 400 137 5 000 6 700 6 700 119 000 112 625 21 000 6 175 13 700 09/16 12/19 JHM ZB 3271116280 60 a1 PO3.1 R-D I/49 Vizovice - Lhotsko 280 820 5 000 7 300 7 300 4 250 850 750 151 0 03/15 03/17 ZLN ZLN 3271117001 60 a1 PO3.1 R17 I/57 Krnov SV obchvat 1 256 310 23 500 4 778 4 778 334 122 209 839 72 574 37 030 0 08/17 08/21 MRS MRS 3271117002 60 a1 PO3.1 R I/11 Opava severní obchvat východní část 578 734 12 114 11 950 11 950 307 700 113 135 54 300 19 965 0 03/17 05/20 MRS MRS 3271117007 60 a5 PO2.1 R17 D56 Frýdek - Místek - připojení na D48 3 648 141 10 000 1 000 1 000 210 626 0 143 367 202 730 0 12/17 12/21 MRS MRS 3271117012 60 a1 PO2.1 R17 I/68 Třanovice - Nebory 1 898 905 14 000 3 000 3 000 555 422 14 750 378 061 10 250 0 12/17 06/21 MRS MRS 3271117013 60 a1 PO2.1 R I/11 Nebory - Oldřichovice 1 369 119 14 634 10 000 10 000 284 994 388 001 80 383 72 001 0 07/14 04/18 MRS MRS 3271117014 60 a1 PO2.1 R I/11 Oldřichovice - Bystřice 2 146 274 11 500 26 500 26 500 430 960 520 140 121 553 126 635 0 08/14 02/18 MRS MRS 3271117017 60 a1 PO3.1 R17 I/58 Příbor - Skotnice 597 141 14 462 3 000 3 000 180 808 112 875 31 907 19 919 0 06/17 08/20 MRS MRS 3271117019 60 a1 PO3.1 R I/35 Valašské Meziříčí - Lešná 3.etapa 813 726 10 000 8 000 8 000 254 150 170 570 44 850 30 101 0 10/09 10/18 ZLN ZLN 3271124135 60 a1 PO3.1 R17 I/13 Třebušice MÚK (dopravní bodová závada) 268 063 2 340 7 718 7 718 185 391 53 473 32 716 61 528 0 10/17 08/19 UST UST 3271125137 60 a1 PO3.1 R-D I/37 Pardubice - Trojice 501 631 20 000 8 000 8 000 120 302 84 260 21 230 14 869 0 03/15 12/17 PBC PBC 3271125152 60 a1 PO3.1 R I/34 Roušťany - Pohled 227 985 5 200 5 214 5 214 166 761 120 824 29 428 21 322 0 11/16 12/18 VYS VYS 3271127003 60 a1 PO3.1 R-D I/44 Červenohorské sedlo jih 348 880 2 000 7 255 7 255 35 938 41 188 6 342 7 393 0 09/14 05/17 OLM OLM 3271211006 60 a5 PO3.1 R-D D4 Skalka - křižovatka II/118 722 963 10 500 45 300 45 300 266 610 234 040 47 049 26 426 0 04/15 02/18 STC JHC 3271221011 60 a5 PO2.1 R17 D6 Nové Strašecí - Řevničov 936 449 10 000 94 941 94 941 132 677 32 200 90 309 81 482 0 12/17 09/20 STC KVA 3271221012 60 a5 PO2.1 R17 D6 Řevničov, obchvat 1 404 490 10 000 147 150 147 150 171 187 30 891 116 523 133 944 0 11/17 02/21 STC KVA 3271224002 60 a5 PO2.1 R17 D6 Lubenec obchvat 1 250 597 15 000 35 875 35 875 191 130 53 614 130 097 196 885 0 12/17 08/20 UST KVA 3271267018 60 a5 PO2.1 R17 D48 Frýdek Místek - obchvat 2 421 205 24 500 2 000 2 000 570 807 0 388 532 0 0 12/17 12/21 MRS MRS 3271267021 60 a5 PO2.1 R D48 Rybí - MÚK Rychaltice 2 632 782 16 144 6 850 6 850 628 849 165 295 157 212 145 293 0 05/17 05/21 MRS MRS 3272421016 60 a1 PO3.1 R I/11 Ostrava Prodloužená Rudná - hranice okr. Opava 3 511 091 10 251 73 050 73 050 176 565 272 000 31 159 48 126 0 10/12 04/19 MRS MRS 3272531003 60 a5 PO2.1 R17 D11 1106 Hradec Králové - Smiřice 4 387 726 10 000 495 522 495 522 768 775 0 423 225 288 859 0 12/17 04/21 KHR ZP 3272531004 60 a5 PO2.1 R17 D11 1107 Smiřice - Jaroměř 2 324 169 10 000 196 500 196 500 510 454 123 403 277 746 358 982 0 12/17 05/21 KHR ZP 3272621003 60 a5 PO2.1 R-D D3 0308C Veselí nad Lužnicí - Bošilec 1 018 004 18 202 23 217 23 217 314 025 266 815 88 571 101 209 0 04/15 01/18 JHC ZP 3272621009 60 a5 PO2.1 R D3 0309/I Bošilec - Ševětín 1 889 060 16 000 55 000 55 000 322 428 373 768 219 467 254 414 0 02/16 02/20 JHC ZP 3272621010 60 a5 PO2.1 R D3 0309/II Ševětín - Borek 1 441 990 42 300 70 000 70 000 151 130 166 600 102 870 113 400 0 12/16 12/20 JHC ZP 3272621011 60 a5 PO2.1 R-D D3 0309/III Borek - Úsilné 1 120 817 21 477 24 000 24 000 201 314 310 469 56 781 80 160 0 04/15 02/18 JHC ZP 3272631009 60 a5 PO2.1 R17 D3 0310/II Hodějovice - Třebonín 7 260 424 12 300 0 0 446 250 0 303 750 0 0 10/18 05/22 JHC JHC 3272631010 60 a5 PO2.1 R17 D3 0310/I Úsilné - Hodějovice 8 420 785 20 300 0 0 446 250 0 303 750 0 0 04/18 05/22 JHC JHC 3272831065 60 a5 PO2.1 R17 D1 0136 Říkovice-Přerov 9 913 587 300 000 175 000 175 000 357 000 0 243 000 0 0 10/18 10/22 OLM ZB 3272831066 60 a5 PO2.1 R D1 0137 Přerov - Lipník 4 002 423 40 000 42 000 42 000 595 000 443 275 405 000 105 000 196 725 08/15 08/19 OLM ZB 3272851067 60 a5 PO2.1 R D49 4901 Hulín - Fryšták 8 432 532 68 000 26 000 26 000 888 295 78 540 1 253 379 53 460 0 09/08 09/22 ZLN ZLN 5001560003 60 m PO2.3 M Telematika - investice 4 342 240 30 000 329 578 -36 455 293 123 435 000 0 428 040 0 0 01/17 12/17 BAL PU 5211510016 60 a1 PO3.1 R-D I/3 Mirošovice - Benešov, uspořádání 2+1 98 067 1 000 1 200 1 200 12 070 23 142 2 130 4 084 0 07/16 06/17 STC ZP 5211550001 60 a5 PO2.1 R-D D1 Průhonice, PHS km 6,160 - 7,200 63 992 3 000 49 000 49 000 7 700 0 3 300 0 0 08/16 07/17 STC ZP 5211550004 60 a5 PO2.1 R D1 SSÚD Mirošovice 183 929 5 000 5 000 5 000 83 592 52 955 35 825 36 045 0 08/17 09/20 STC ZP 5211550017 60 a5 PO2.1 R17 D1 modernizace - úsek 02, EXIT 21 Mirošovice – EXIT 29 Hvězdonice 1 904 000 15 000 322 322 262 795 0 65 699 0 0 07/18 05/22 STC ZP 5211550018 60 a5 PO2.1 R-D D1 modernizace - úsek 03, EXIT 29 Hvězdonice - EXIT 34 Ostředek 724 847 7 000 16 000 16 000 12 480 0 3 520 0 0 04/15 05/17 STC ZP 5211550018 60 a5 VÝZ VÝZ D1 modernizace - úsek 03, EXIT 29 Hvězdonice - EXIT 34 Ostředek 3 989 3 989 0 0 0 5211550019 60 a5 PO2.1 R17 D1 modernizace - úsek 04, EXIT 34 Ostředek – EXIT 41 Šternov 1 084 171 25 000 35 000 35 000 411 834 575 777 102 959 100 420 25 000 03/17 04/19 STC ZP 5211550020 60 a5 PO2.1 R D1 modernizace - úsek 06, EXIT 49 Psáře – EXIT 56 Soutice 1 203 954 25 000 23 000 23 000 448 000 496 888 112 000 113 113 25 000 03/16 06/18 STC ZP 5531540001 60 a5 PO2.1 R17 D35 Časy - Ostrov 6 292 936 10 000 28 059 28 059 161 000 78 383 69 000 362 223 0 12/17 12/21 PBC PBC 5531540002 60 a5 PO2.1 R17 D35 Opatovice nad Labem - Časy 5 940 485 10 000 239 130 239 130 115 500 97 269 49 500 139 124 0 12/17 12/21 PBC PBC 5611550003 60 a5 PO2.1 R-D D1 modernizace - úsek 22, EXIT 162 Velká Bíteš – EXIT 168 Devět křížů 869 603 15 000 25 859 25 859 270 578 351 962 67 644 65 698 0 04/16 07/17 VYS ZP 5611550004 60 a5 PO2.1 R D1 modernizace - úsek 10, EXIT 75 Hořice – EXIT 81 Koberovice 1 063 328 20 000 25 200 25 200 504 000 544 341 126 000 98 498 28 275 03/17 10/18 VYS ZP 5611550005 60 a5 PO2.1 R17 D1 modernizace - úsek 11, EXIT 81 Koberovice – EXIT 90 Humpolec 1 105 444 5 000 0 0 48 000 0 12 000 0 0 04/17 10/21 VYS ZP Akce spolufinancované z Operačního programu Doprava 2014-2020 Stránka 1 z 2 Ev. číslo Kód D T Stav akce k 1.1.2017 Název Celkem akce 2017 rozpočet SFDI 2017 rozpočet SFDI ve znění Dodatku č. 1/2017/6 ZŘ prosinec 2017 rozpočet SFDI po ZŘ 2017 rozpočet OPD 2017 rozpočet OPD ve znění Dodatku č. 1/2017/6 2017 rozpočet spolufin. OPD 2017 rozpočet spolufin. OPD ve znění Dodatku č. 1/2017/6 2017 rozpočet ÚD - spolufin. OPD II 2017 ÚD - spolufin. OPD II ve znění Dodatku č. 1/2017/6 od do kraj org. jed. 5611550006 60 a5 PO2.1 R D1 modernizace - úsek 12, EXIT 90 Humpolec - EXIT 104 Větrný Jeníkov 2 201 153 25 000 20 000 20 000 848 000 237 200 212 000 59 300 0 10/17 07/20 VYS ZP 5611550007 60 a5 PO2.1 R D1 modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava – EXIT 119 Velký Beranov 891 600 20 000 30 000 30 000 338 880 402 432 84 720 77 568 0 08/16 11/17 VYS ZP 5611550009 60 a5 PO2.1 R D1 modernizace - úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 V. Meziříčí západ 1 361 178 21 500 26 500 26 500 432 000 456 555 108 000 93 445 0 09/15 03/18 VYS ZP 5611550009 60 a5 VÝZ VÝZ D1 modernizace - úsek 18, EXIT 134 Měřín – EXIT 141 V. Meziříčí západ 7 454 7 454 0 0 0 5611550011 60 a5 PO2.1 R17 D1 modernizace - úsek 20, EXIT 146 V. Meziříčí východ – EXIT 153 Lhotka 889 818 25 000 25 000 25 000 455 220 538 342 113 805 91 177 25 000 03/17 08/18 VYS ZP 5621510009 60 a1 PO3.1 R I/42 Brno VMO Žabovřeská I. 2 867 866 15 000 11 600 11 600 238 000 0 42 000 0 0 04/18 12/23 JHM ZB 5621550006 60 a5 PO2.1 R-D D1 modernizace - úsek 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka 667 264 6 000 20 650 20 650 10 530 0 2 970 0 0 06/15 03/17 JHM ZP 5621550006 60 a5 VÝZ VÝZ D1 modernizace - úsek 25, EXIT 178 Ostrovačice – EXIT 182 Kývalka 6 945 6 945 0 0 0 5711550001 60 a5 PO2.1 R17 D1 SSÚD Přerov 332 000 8 000 1 000 1 000 172 036 0 73 729 0 0 05/18 01/20 OLM ZB Celkem: 116 786 548 1 155 895 2 649 488 -36 455 2 613 033 16 495 439 9 111 736 7 641 859 4 220 364 0 343 604 z toho: 50 celkem 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 60 celkem 116 786 548 1 155 895 2 649 488 -36 455 2 613 033 16 495 439 9 111 736 7 641 859 4 220 364 0 343 604 Poznámky: 1) Rozpočet SFDI 2016 schválený PSP ČR usnesením č. 1453 z 7. 12. 2016 9) Změnové řízení č. 12/2017 Ev. číslo Evidenční číslo akce kód Dle vyhlášky č. 560/2006 Sb., o účasti státního rozpočtu na financování programů reprodukce majetku 50 neinvestiční náklady 60 investiční náklady D Zařazení akce: a1 - silnice I. třídy, a5 - dálnice m - mýto a telematika Stav akce k 1.1.2015 M - Mýto a telematika R - realizace R-D - doplatek nebo akce, u které se předpokládá zprovoznění v roce 2017 R17 - akce zahajované v roce 2017 PO3.1 OPD II - Zlepšení propojení center a regionů a zvýšení bezpečnosti a efektivnosti silniční dopravy prostřednictvím výstavby, obnovy a modernizace dálnic a silnic sítě TEN-T včetně rozvoje systémů ITS OPD II - Zlepšení dostupnosti regionů, zvýšení bezpečnosti a plynulosti a snížení dopadů dopravy na veřejné zdraví prostřednictvím výstavby, obnovy a zlepšení parametrů dálnic a silnic I. třídy mimo síť T (stav akce) PO2.1 Stránka 2 z 2 171221_Dodatek_1-2017-7 171221_Přílohy 1, 2.xlsx 171221_Přílohy 1, 2.xlsx