Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
þÿ Smlouva o provedení ohňostroje uzavřená mezi: Město Slaný Velvarská 136, 274 01 Slaný IČ: 00234877 DIČ: CZ00234877 Zastoupené: Mgr. Martinem Hrabánkem, starostou města (dále jen jednatel) a Karel Nový – Ohňostroje Minergis IČ: 69261075 DIČ: Zastoupené: Karel Nový (dále jen Zhotovitel) I. Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je realizace novoročního ohňostroje s hudebním doprovodem z pyrotechnických výrobků tř. F3 a F4 tj. pyrotechnických výrobků a předmětů ve smyslu Přílohy č. 1 vyhlášky č. 174/92 Sb. ČBU, ve Slaném na Masarykově náměstí dne 1. 1. 2018 v rozsahu dle nabídky zhotovitele ze dne: 22. 11. 2017 II. Termín a čas plnění 1. 1. 2018, v čase od 18:00 do 18:15 hod III. Místo plnění Masarykovo náměstí ve Slaném na určeném místě dle požadavku zákazníka. IV. Cena a platební podmínky 1. Objednatel zaplatí zhotoviteli za předmět smlouvy dohodnutou celkovou cenu 170 000,- Kč vč. DPH. Cena za dílo je cenou úplnou a konečnou. Cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele související s provedením díla (vč. nákladů souvisejících se splněním veškerých povinností uložených obecně závaznými právními předpisy). 2. Cena za dílo bude uhrazena na základě faktur vystavených zhotovitelem. První zálohovou fakturu na částku 18.000,- Kč je zhotovitel oprávněn vystavit po podpisu smlouvy. Zbývající částka ve výši 152 000,- Kč bude fakturována po provedení díla. Splatnost faktur je 14 dní od jejího doručení objednateli. 3. Nesplní-li zhotovitel předmět smlouvy, tedy neprovede-li ohňostroj řádně a včas, zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši min. 15% z celkové ceny díla. Tím není dotčen nárok na náhradu škody. 4. Objednatel má právo vyžadovat vrácení celé částky (případně zálohy) a k tomu smluvní pokutu 10% z ceny nabídnuté (zaplacené) zhotovitelem, pokud se zhotovitel nedostaví na místo a nebude řádně proveden objednaný ohňostroj. Stránka 1 z 2 5. V případě, že objednatel zruší akci 2 dny před uskutečněním, je povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu 20% z celkové smluvní částky za vynaložené náklady s přípravou akce. Ostatní ujednání 1. Zhotovitel zajistí pod vedením vedoucího odpalovače ohledání manipulačního prostoru a zajistí likvidaci případně selhaných pyrotechnických předmětů. Zhotovitel se dále zavazuje zajistit veškeré činnosti, které jsou nezbytné k řádnému provedení díla (vč. splnění veškerých povinností plynoucích z obecně závazných právních předpisů). 2. Objednatel zajistí bezplatnou součinnost a asistenci Technických služeb v rámci příprav a realizace akce (úklid náměstí, náhradní značení, zhasnutí náměstí, aj.) 3. Objednatel zajistí bezplatnou součinnost pořadatelů a asistenci Městské policie v rámci příprav a realizace akce. Vše bude dodatečně upřesněno. 4. Objednatel zajistí uzavření prostoru ohňostroje od 10:00 hodin dne 1. 1. 2018, kde budou uzavřeny i příjezdové komunikace v místě ohňostroje na dobu nezbytně nutnou. 5. Zhotovitel zajistí dostatečně výkonnou zvukovou aparaturu k provedení díla. Na scénář a provedení ohňostroje se vztahují ustanovení práva autorská v platném znění. 6. Za škody vzniklé plněním předmětu smlouvy nese odpovědnost zhotovitel. 7. V případě takového zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje, zvláště pak za okolností, při kterých zákonné normy a vyhlášky CBU vylučují provedení ohňostroje, zhotovitel plnění předmětu smlouvy neprovede. Obě smluvní strany se pak dohodnou na náhradním plnění. 8. Strany se dohodly, že se tato smlouva a vztahy z ní vyplývající řídí ustanoveními občanského zákoníku, v platném znění. 9. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, po jedné pro obě smluvní strany. Tato smlouva může být měněna pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky podepsanými zástupci obou smluvních stran. Ve Slaném, dne 15. 12. 12017 Za zhotovitele: Za objednatele: Stránka 2 z 2