Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4233068: Smlouva_úklidové práce - ÚzP ve Stříbře (AVISme 2017001337)

Příloha zz_RS_SML_1323130008_AN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Untitled


SMLOUVA O DÍLO
(o provádění úklidových prací)

Článek l.

Smluvní strany
1.1. Objednatel:

Generálni finanční ředitelství
se sídlem Lazarská 15/7, 117 22 Praha l - Nové Město
zastoupené Ing. Zdeňkem Kuncem, vedoucí Oddělení hospodářské správy v Plzni
lČ: 72080043
bankovní spojení:
číslo účtu:
adresa pro doručování: Finanční úřad pro plzeňský k'aj, Uzemni pracoviště ve Stříbře, RevoluČní 101 O,

349 01 Stříbro
(dále jen "objednatel")

1.2. Zhotovitel:
FORCORP GROUP spoL s r.o.
se sídlem Hamerská 812, 772 06 Olomouc - Holice
zastoupená Mgr. Irenou JELÍNKOVOU, jednatelkou spo]ečn,osti
IČO: 27841031
DIČ: CZ27841031
bankovní spojení:
číslo účtu

(dále jen "zhotovitel")

Smluvní strany se na základě smluvní volnoSti doh'odly, Že jejich záväzkový vztah se řídí zákonem č. 513/1991
Sb., obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,.obchodní zákoník").

Článek 2.

Předmět smlouvY
2.1. Zhotovitel se zavazuje provádět pro objednatele úklidové služby a práce (dále jen ,,dílo") v objektu
Územního pracoviště ve Stříbře (dále jen ,,ÚP"), způsobem a v rozsahu, který je popsán v příloze č. l této
smlouvy.
2.2. Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na základě samostatné objednávky objednatele
mimořádné úklidové práce nad rámec uvedený v příloze č. ] této smlouvy, jejichž potřeba objednateli" vznikne,

2.3. Objednatel se zavazuje za provedené dílo zaplatit zhotoviteli dohodnutou cenu ve výši, způsobem a za
podmínek podle Článku 3. této smlouvy.

Článek 3.

Cena a platební podmínkY

3.1. Cenu za dílo sjednávají smluvní strany ve výši uvedené v příloze č. 2 této smlouvy. Cenu za dílo
považují obě smluvní strany za pevně sjednanou, s výjimkou její úpravy "působeni a za podmínek podle
odstavce 3.7. a 3.9. tohoto článku.

l



r

3.2. Sln|uvni cena za dílo zahrnuje práce uvedené v příloze č. l této smlouvy, včetně spotřeby čisticích prostředků
a použití úklidových prostředků a techniky. V ceně za dílo nejsou zahrnuty hygienické potřeby a náplně do zásobníků
určené k doplňováni do všech sociálních zařízení v ÚP (umývárny, WC).

3.'. Objednátel se zavazuje umožnit zhotoviteli k plnění předmětu této smlouvy bezplatné připojení na zdrojě
energie a vody v objektu, tj. v místě plněni díla. Náklady na spotřebu uvedených zdrojů k prováděni díla nese
objednatel,

3.4. Objednatel se zavazuje platit za provedené dílo sjednanou měsíční cenu za dílo bankovním převoden1 na účet
zhotovitele uvedený v článku l. této smlouvy, a to na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného zhotovitelem
v souladu s platnými právními předpisy a ustanoveními této smlouvy se splatností 21 dní od doručeni daňového
dokladu (faktury) objednateli, a to na adresu
pro doručování uvedenou v záhlaví této smlouvy. Povinnost objednatele zaplatit daňový doklad (fakturu) je splněna
dnem odepsání částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.
3.5. Daňový dOklad (faktura) musí obsahovat následující náležitosti:

a) označeni daňového dokladu (faktury) a jeho číslo,
b) název a sídlo objednatele:

Česká republika - Generální finanční ředitelství
Lazarská 15/7, 177 22 Praha l,

c) místo plnění: Finanční úřad ve Stříbře
d) název a místo podnikáníkl"dlo zhotovitele,
e) identifikační číslo objednatele a zhotovitele,
f) údaj o zápisu zhotovitele do obchodního rejstříku včetně uvedení spisové značky,
g) předmět plnění,
h) den odeslání daňového dokladu (faktury) a lhůtu jeho splatnosti,
i) označení peněžního ústavu a číslo účtu zhotovitele, na který má být plněno,
j) cena za provedené dílo v členění dle cenové nabídky zhotovitele, která je obsahem přílohy Č.2 této smlouvy,
k) cena za dílo za příslušný kalendářní měsíc bez DPH, DPH a vC. DPH.

3.6, Objednatel nebude poskytovat zhotoviteli zálohy.
3.7. Bude-li dílo provádčno zhotovitelem pouze po část kalendářního měsíce, přísluší mu poměrná část sjednané
měsíční ceny. V případě předem nahlášené nepotřebnosti úklidových služeb a prací v předem specifikovaném rozsahu
bude adekvátně snížena účtovaná částka.

3.8. Z provozních důvodů na straně objednatele je zhotovitel povinen respektovat na základě žádosti objednatele
případné dočasné oinezení své činnosti,
3·9· f. Předem nahlášené mimořádné úklidové práce požadované nad rámec plnění předmětu této smlouvy v předen7
spéci ikovaném rozsahu budou na základě písemné objednávky objednatele účtovány zhotovitelem samostatným
daňovým dokladem (fakturou), který musí obsahovat náležitosti dle odst. 3.5. tohoto článku a se lhůtou splatnosti
dle odst 3.4. tohoto článku,

Článek 4.

Doba plnění
4.1. Zhotovitel je povinen provádět dílo podle dohodnutého harmonogramu tak, aby vlastni provádční díla
probíhalo v pracovní době objednatele v časovém rozmezí uvedeném v přfloze č. l této smlouvy.
4.2, Obě smluvní strany se dohodly, že pokud by v průběhu doby stanovené pro provádění díla došlo k prodkňí
s plněním z důvodů vyšší moci nebo jiných neočekávaných okolností, které nastaly bez zavinění některé ze smluvních
stran, dohodnou se smluvní strany na prodloužení terminu plnění úměrně trvání okolnosti bránících dodržení
původního términu.
4.3. Po dobu prodlení jedné smluvní strany s plněním jejích povinností stanovených touto smlouvou, není druhá strana

V prodlení s plněním svých povinnosti, pokud jejich splnění je podmíněno splněním povinností, s jejichž plněním
je druhá strana v prodlení.

2



Článek 5.

Práva a povinnosti smluvních stran
5.1, Zhotovitel je povinen provádět dílo podle této smlouvy včas a řádně s vynaložením potřebné odborné
péče a v kvalitě odpovídající účelu smlouvy, platným právním předpisům a závazným technickým normám.
Objednatel je povinen poskytnou zhotoviteli veškerou součinnost nezbytnou k provádění díla podle této
smlouvy.

5.2, Zhotovitel je povinen při provádění díla přihlížet k oprávněným potřebám zaměstnanců objednatele a
dbát pokynů objednatele, pokud tyto nebrání řádnému provádění díla a nejsou v rozporu s účelem této smlouvy.

5.3. Objednatel se zavazuje zabezpečit zhotoviteli připojení ke zdroji studené a teplé vody a elektrické
energie, jakož i veškeré informace nutné k řádnému plněni díla zhotovitelem. Objednatel se dále zavazuje, Že
poskytne zhotoviteli uzamykatelné prostory pro úschovu pracovních pomůcek; čisticích prostředků, nářadí a
techniky nezbytné pro realizaci díla.
5.4. Objednatel se zavazuje zajistit přistup zaměstnancům zhotovitele ve stanovené dobč pro provádění díla dle
přílohy č. l této smlouvy do všech prostor v této smlouvě uvedených. Nebude-li to možné z naléhavých
provozních důvodů či jakýchkoliv jiných důvodů na straně objednatele, zajistí zhotovitel výjimečně na písemnou
žádost objednatele, doručenou Zhotoviteli v dostatečném časovém předstihu, úklid vybraných prostorů v jiné
době, nežli je doba stanovená v příloze č. l této smlouvy. Zhotovitel je dále povinen respektovaf, na žádost
objednatele, případné dočasné omezení své činnosti co do rozsahu prováděni díla z provozních důvodů či
jakýchkoliv jiných důvodů na straně objednatele.

5.5, Zhotovitel je povinen zajistit provádění díla zásadně osobami bezúhonnými, jejichž spolehlivost byla
ověřena a u kterých je dána záruka, Že budou práce vykonávat profesionálně.

5.6. Zhotovitel předá objednateli seznam zaměstnanců, kteří provádí dílo, a je povinen tento seznam
aktualizovat pro účely evidence objednatele. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo pouze prostřednictvím
pracovníků uvedených na objednateli předaném seznamu zaměstnanců a poučit je o nepřípustnosti vstupu
rodinných příslušníků a cizích osob do prostor finančního úřadu. Objednatel je oprávněn z důležitých důvodů
požádat o výměnu pracovníků zhotovitele. V takovém případě je poskytovatel povinen provést výmčnu svého
pracovníka nejpozději do 7 kalendářních dnů.

5.7. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla, a zjisti-li vady v provádění díla, je oprávněn žádat od
zhotovitele odstraněni vad vzniklých vadným prováděním prací a provedení díla řádným způsobem. Zjištěné
závady v kvalitě provádění díla (rekla|na¢i) je objednatel povinen oznámit zhotoviteli písemně Upíšem do knihy
reklamací uložené na předem dohodnutém místě, a to do následujícího dne po dnľ kdy se objednatel o vadě
dozvěděl, nejdéle do 5 pracovních dnů ode dne, ve kterém byl proveden úklid (plněno dílo) v době dle přílohy č.
l smlouvy. Do této knihy reklamací je objednatel povinen vady popsat, případně uvésl jak se projevují.
Písemnou reklamaci podepíše odpovědný zástupce objednatele. Na reklamace neuvedené v knize reklamací
nebude brán zřetel.

5.8. Zhotovitel je povinen odstranit vadu díla bez zbytečného odkladu a odstranění vady oznámit objednateli,
který vyřízení reklamace potvrdí písemně v knize reklamací.

5.9. Zhotovitel se zavazuje provádět dílo vlastním technickým zařízením a prostředky; na udržování
speciálních povrchů bude zhotovitel používat výhradně prostředky doporuČené výrobcem.

5.10. Zhotovitel je povinen při provádění díla zachovávat čistotu a pořádek; dodržovat bezpečnostní předpisy,
předpisy požární ochrany, hygienické předpisy a předpisy ochrany životního prostředí. Zhotovitel je povinen
dbát na bezpečnost a zdraví občanů ve veřejných prostorách. Zhotovitel je povinen zajistit bezpečnost práce
vlastních zaměstnanců.

5.11. Zhotovitel je povinen respektovat provozní řád, požární směrnici budovy finančního úřadu, platnou
směrnici k zajištění a óŕganizaci bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, platnou směrnici
pro zajištění a organizaci požární ochrany, platnou směrnici o nakládání s odpady a jiné interní předpisy
objednatele, které svým obsahem souvisejí s předmětem této smlouvy, jakožto i takové interní předpisy, které
nabydou platnosti a účinnosti v době trvání této smlouvy. Podpisem této smlouvy zhotovitel potvrzuje, že byl s
interními předpisy objednatele seznámen. Zhotovitel je povinen seznámit s předpisy podle tohoto odstavce
zaměstnance, které pověří prováděním výkonu díb Zhotovitel odpovídá objednateli za to, Že předpisy podle
tohoto odstavce budou jeho zaměstnanci dodržovány.

3



5.12. Zhotovitel je povinen o činnostech, které se dle přílohy č. l k této smlouvě provádějí méně často než
jednou týdně, provádět písemný výkaz těchto činností. V písemném výkaze bude uveden den provedeni činnosti,
a kdo činnost provedl. Tento výkaz bude uložen na předem dohodnutém místě přístupném oběma smluvním
stranám.

5.13. Zhotovitel je povinen počínat si při provádění díla v prostorách finančního úřadu tak, aby nedocházelo
ke škodám na majetku objednatele,

5,14. Zhotovitel odpovídá za veškerou škodu vzniklou v souvislosti s plněním povinností podle této smlouvy
na majetku objednatele. Pokud Činností zhotovitele dojde ke způsobení škody objednateli nebo jiným subjektům
z titulu opomenuti, nedbalosti nebo neplnění podmínek vyplývajících z právních předpisů nebo vyplývajících
z této smlouvy, je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu tuto škodu odstranit a není-li to možné, tak
finančně uhradit. Veškeré náklady s tím spojené nese zhotovitel.

5.15, Zhotovitel je pro provádění díla pojištěn pro případ odpovědnosti za vzniklou Škodu jinému v souvislosti
s jeho Činností na částku 10 mil. KČ (viz doklad o uzavřeném pojištění - příloha č. 3. této smlouvy).

5.16. Zhotovitel není oprávněn pověřit plněním povinnosti vyplývajicich pro něj z této smlouvy jinou osobu.

5.1 7. Zhotovitel se zavazuje, že všechny prokazatelně ztracené vě¢i nalezené v místě provádění díla
pracovníky zhotovitele, budou neodkladně odevzdány objednateli. Zhotovitel se zároveň zavazuje, že všechny
závady, nedostatky a škody na nábytku, zařízení, elektrických a vodovodních instalacích zjištěné zhotovitelem
budou neprodleně ohlášeny objednateli.

5.18. Zhotovitel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o nichž se v souvislosti s plněním
díla dozví, a to i po skončení platnosti této smlouvy. Povinnost mlčenlivosti podle věty první se vztahuje také na
zaměstnance zhotovitele provádějící dílo v prostorách finančního úřadu.

5,19, Zhotovitel je povinen zajistit dodržováni úkazu používáni výpočetní techniky, telefonů a dalšího
zařízení objednatele zaměstnanci Zhotovitele.

5.20. Objednatel se zavazuje oznámit zhotoviteli nejméně l den pracovní předem, že nepožaduje úklid
určitých prostor, které jsou předmětem této smlouvy. V oznámení je povinen přesně určit, o jaké prostory se
jedná a po jakou dobu nemají být uklízeny, Zhotovitel sníží cenu za úklidové práce podle ČI. 3, této smlouvy
provedené v daném kalendářním měsíci úměrně neuklizené ploše takto určených prostor,

5,21. Objednatel je oprávněn k prohlídkám kvality provádění díla. Na základě předchozího vyzvání
zhotovitele učiněného objednatelem po skončení časového rozmezí uvedeného v příloze č. l je zástupce
zhotovitele povinen dostavit se v dohodnutý čas do objektu objednatele a zúčastnit se kontroly kvality provádění
díla.

5.22. Zaměstnanci zhotovitele denně před zahájením prací převezmou klíče od prostor podle ČI. 2. této
smlouvy. Po skončení denních prací jsou povinni vrátit klíče zpět objednateli, Zhotovitel odpovídá objednateli za
škodu způsobenou ztrátou těchto klíčů nebo tím, Že svým chováním umožní třetím osobám zmocnit se klíčů.

Článek 6.

Sankční ustanovení
6.1. Objednatel se zavazuje při prodlení se zaplacením daňového dokladu (faktu'y) yystaveného zhotovitelem
v souladu s platnými právními předpisy a ustanoveními této smlouvy zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši
0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

6-2. Objednatel je povinen neprodleně upozornit zhotovitele na zjištěné nedostatky v prováděni díla
(reklamace), aby mohl zjednat ihned nápravu. Pokud Zhotovitel neäedná nápravu a reklamované nedostatky se
budou v daném měsíci opakovat i po písemné reklamaci objednatele, má objednatel právo požadovat slevu z
ceny za služby v daném úseku, kde se nedostatky vyskytly.

6.3. Zhotovitel se zavazuje při porušeni povinnosti vyplývajících pro něj z této smlouvy zaplatit objednateli
smluvní pokutu ve výši 500,- kč za každý případ porušení povinnosti, s výjimkou vyplývající z odst. 6. 4. tohoto
článku. O celkové výši smluvní pokuty rozhoduje objednatel. Tímto ustanovením není dotčeno právo
objednatele zakotvené v odstavci 6. 2. tohoto článku.

6,4. V případě opakovaného nebo zvlášť' závažného porušení ustanovení této smlouvy je objednatel oprávněn
po předchozím upozornění zhotovitele od smlouvy odstoupit. Odstoupení od smlouvy je třeba učinit písemně a
zaslat je druhé smluvní straně. Účinky odstoupeni nastanou okamžikem jeho doručeni druhé smluvní straně.

4



Odstoupením od smlouvy se smlouva neruší od poČátku, nýbrž ke dni doničení odstoupení druhé smluvní straně.

6.5. Každá ze smluvních stran jc oprávněna požadovat náhradu škody vzniklé ji v důsledku porušení povinnosti
vyplývajících z této smlouvy druhou smluvní stranou, jejíž výše není limitována výší smluvní pokuty,

Článek 7.

KQntaktní osobY
7.], V celém rozsahu práv a povinností vyplývajících z této smlouvy jsou oprávněni jednat:
Za objednatele:

a) ve věcech smluvMch oprávněni jrnénem objednatele jednat Ing. Zdeněk Kunc., vedoucí oddělení
hospodářské správy v Plzni,

b) ve věcech technických a ve včcech převzetí díla oprávněni jménem objednatele jednat a podepisovat:
a pověřenou osobou za ÚzP ve Stříbře je

Tento zaměstnanec objednatele je oprávněn k prováděni kontroly díla, a dále k
závazným p'ojednáváním technických problémů se zhotovitelem, vzniklých z právních vztahů podle této
smlouvy. jeho ústni a písemné pokyny se považují za pokyny objednatele,

Za zhotovitele:
a) ve věcech smluvních oprávněni jménem zhotovitele jednat a podepisovat: Mgr. Irena Jelínková, jednatelka

společnosti, tel.:
b) ve věcech technických a ve věcech předání díla oprávněni jménem zhotovitele jednat: :

7.2. Osoby oprávněné jednat jménem zhotovitele a objednatele ve věcech technických a ve věcech předání a
převzetí díla .jsou oprávněny jménem zhotovitele a objednatele sepsät, podepsat a mimo toho také uznat či
neuznat oprávněnost vytčených vad, stanovit jejich odstranitelnost či neodstranitelnost.

Článek 8.
Doks! smluvního vztahu a jeho ukončení

8.1. Tato smlouva se sjednává s účinností od 16. 9. 2013 na dobu neurčitou

8.2. Tato smlouva může být kdykoliv ukončena písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí
kteroukoliv smluvní stranou. Smlouva může být rovněž ukončena odstoupením od smlouvy podle ČI. 6. odst 6.5, této
smlouvy.

8.3. výpovědní lhůta činí tři měsíce a začíná běžet prvním dnem měsíce následujkího po doručeni piseniné
výpovědi druhé smluvní straně. Během výpovědní lhůty je zhotovitel nadále povinen řádně provádět dílo dle této
smlouvy pro objednatele a objednatel je povinen za toto dílo řádně platit dohodňutou cenu díla podle této smlouvy.

Článek 9.

Závěrečná ustanovení

9.1. Tato smlouva představuje dohodu smluvních stran o předinětu této smlouvy, Práva a povinnosti stanovená
v této smlouvč a v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce malého rozsahu ,,Úklidový servis Stříbro" jsou pro
smluvní strany závazná.

9.2. Pokud smlouva neobsahuje odchylnou úpravu, řídí se smluvňí vztahy objednatele a zhotovitele příslušnými
ustanoveními obchodního zákoníku.

9.3. Změny a dodatky této smlouvy lze platně sjednat jen po vzájemné dohodě obou smluvních stran písemnou
formou. Oboustranně odsouhlasené změny a dodatky se stávají nedílnou součásti této smlouvy.

9.4. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy:
- příloha č. l - rozsah a Četnost provádění prací,
- příloha č. 2 - cenová kalkulace,
- příloha č, 3 - kopie pojistné smlouvy pro pojištění podnikatelských rizik.

5



9.5. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních s platností originálu, z nichž každá strana obdrží
po jednom vyhotovení.

9.6. Smlouva nabývá platnosti dnem .jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

9.7, Je-li nebo stane-li se některé ustanoveni této smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to ostatních
ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a úČinná. Smluvní strany se v tomto případě zavazují dohodou
nahradit ustanoveni neplatné či neúčinné novým ustanovením plamým/účinným, které nejlépe odpovídá původně
zamýšlenému ekonomickému účelu ustanovení neplatného/neúčinnCho. Do té doby platí odpovídajici úprava
obecně závazných právních předpisů České republiky,

9,8, Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, souhlasí s jejím obsahem a na důkaz toho připojují své
podpisy. Rovněž tak prohlašují, že jim nejsou známé žádné skutečnosti, které by mohly tuto jimi uzavíranou
smlouvu jakkoliv zneplatnit, učinit ji neúčinnou vůči jim navzájem či vůči jakékoliv třetí osobě a mařit její účel.

V PInii. dne /0, Ĺq13 V Olomouci dne 14. 8. 2013

ŕIng. Zdeněk Kunc
vedoucí Oddělení hospodářské správy v Plzni

Mgr na JELÍNKOVÁ
je telka spQlečnosti

6



příloha č. l - rozsah a četnost provádění prací

STANDARDY ÚKLIDOVÝCH PRACÍ

Četnost ČMOS:t

· mokré vytíráni nebo luxováni kaZdodenně frekventovaných podlah v kancelářích,
v kuchyňkách, vd výtahu, na chodbách, na schodoch, soctálnhň zaHzenl

f a sprchách (kategorie A)
· vyprazclňován| nádob na cjdp8dký, dle potřeby jejich Nšténi (výměno tgdúových

'ä sačku - dcxiánl zajisti objednatel). odnos směsného í tříděného cxipadu na určené
an
'e místo (denně ve všech m/stnostech bez ohledu na kategorii)
Ó¢J2 É " pri K,udcxjorlr1i kontrole a vypraLdňovár1i nádob ria odpadky je zärcwoň provádÔna

vízualni konWoEa místnosti a chodeb, případné hrubá zneČištění je řešeno

m ä bez(jdkiadne, nečeká se at na pravWelný týdenní úklid (jde o výjimečné případy)komp|etni úklid 8OCiá|r1iho zázemí (omyti a desinfekce záchodovýcí' mis, pisDärij,
|jmyvadd, ůchytových mist - sp|achovadÉa a kliky u dveří, myli vodovodních

š l)ater|i, myti leštěni zrcadel přípravkem na sklo)

v období (hstoOad - březeň) luxovánl kobercových rtjhoži u vchodu
o do budovy
ú
'É ,m · mokré vytírání nebo luxovánl celých ploch podlah v kancelářích (kategorie B)
— " " · omyu a výeštěnl obsluzných oken podatelny a pôkMný z vňqši strany,

tj ze strany, ze které k oknům pňstupuji klienti

mokré vytíráni ne® luxováni cdých ploch podlah v k8ncm'ich (kat0god0 C)

" - : · myti a desinkkm dřezů a myti mkrwlnných trub v Wchyňkáchi Š ä ;štěni pmskĹených dveří a skel hbvnihD komunikačnlho prostcm (vchodové

""í'e) přípravkem m 8kb i
, ,É : a Š letrwn obclobl (duben - N en) luxováni kobercových rohoží u vchodu do budovy

Ck

cxjslraněni prachu ze všech dwažiteiných voiné phsiupných ploch nábýtku nebo
jineho zařízeni výše 150 cm (skň'ně, pohce, vnitřní parapety atd mimo funkční

Ž 6 plochy moMorů)
omytí a %eštěni celých ploch zrcadel v kancelářích pňpravkem na sklo

·U · otřeni a degnfek(» úchylových mist zábradíi - mmia
'" mS n · omyti zaňzovaclch Wedmétů Bo¢iá|rliho zázemí (zásobniku todetnlho papku,
:2 k zásobn kú tekutého mýdla. popřípadě jiného hygtenického zařizenl)
§ "

ukld zasedac1 mfstnosl| a serverů včetně vylřenl celé podlahy a utřeni ptachu
% É7 5 = ' doshjpných ploch vČetně pfemlstěni židll a jejía vráceni zpět na místo
2 8 (karegoň0 D) ,

e 2 řmi«é stlráM prachu a nečistot z křižu a područek kolečkových židliE · omyti a %ešténj celkových pkch skel v prosklených dveřích
F " c E komplcíni vyčištěni veškerých čisticlch zón (včMM odstrančnl zřetelnó wditdných
Ĺ É E skvrn a nečlstot - napí. šmouhy od bQt, na botách nanesený asfalt atd, na kWé

': ii ? no9ači běžný úklid)
..~ S! · deswďekce klik dveří a pcvrchová udrZba celé plochy dveří pomoci speciálníhoŠ ä přlpľavku dle mat$ria|lj

Ž E : " 'nytí a desinfekce keramických obkladů u ptsoánj

k ;ä · odshanéni ňéyot ze gto|n|ch svltkjel, vypínaču $vétet. elektnckých zásuvek.x " e sWnich větraku a tebfonú

1r.t

7



úkhd spGoven, skladů tiskoplsů a písemností, nouzového 8chod|ště, skladů,

m garáži, dikn a kotelen. tj. mďré vyti'ánl a tjtřéní prachu z dostupných piocn t32 vybavení (za Účasti odpov0dného pracovnfka (kategori0 E)
myti a desinfekce kerarňických obkladů sociálního zázemí

" · údrZbä skŕlní. skříňových nástavců a oswtnlho nábytku v kancelářich pomocí
" speciálMho pňpravku de materiálu

· odstmněnI prachu z haucIch přlwojů a hydrantů
· odstranění prachu ze všech dosaZltelných a volně přístupných ploch nábytku

a jiňého umem nád 150 cm
· myti oken zahmujlcl myti skel, myii rámů. myti vnitřnlch a vnějšlch parapetů

x (pro umyli části prosklených stěn pláště budovy nutno použit vysokozdvlZnou2 plošinu)
8šlěni svltidel s kryty z mtéčnéN skla

" · Mstraněni prachu z otopných těles 8 mytí cRôpných těles
" · [T)ytl zábradlí ria schodištích, chodbách a terasách

(práce prováděné ve lhůtě Ik za rok budou prováděny po dohodě
s objodnätelem)

,, · doplňovánl toaletnlho papíru, mýdel. mčnlků a hygenických sáčků na WC, (nákup,S zajišt'uje Dbjednatd)
pavučin a chuchvalců prachu ze stropů chodeb a kancelářl a 2 mřlZek

'e větráků ve stropech na soclálnlm zařízeni
á. · uzavření oken, uzamčenl dveří, zhasnutl světel. uzavlenl vodovodních baietii

Časové rozmezí pro provádřni Úklidu

Pondělí až pátek v terminu stanoveném sm|ouvQLj,

Mokré čištěni koberců a Čalouněného náby1tku. ošetřeni podlah

Mokré čištěni koberců včetně čalouněného nábytku je prováděno na objednávku.
Strojové ošetřeni podlah z PVC a dlažby - strojové ošetření všech dostupných
podlah. vyčtštěni, vyleštěni. použiti konzervačního prostředku (toto se netýká ploch
kíytých kobercem) je prováděno na objednávku.

2'3

8



Četno8t úklidu dle kateCľoríj

Kategorie A
· přistupové prostory do budovy
· vstupní prostory včetně haly
· prostory chodeb, výtahů a schodště
· sociální zařizerň a sprchy
· frekventované podiahy - kancelář řed|te|e a sekretariát, podatelny, pokladny,

kanceláře vyměřovacího odděleni, oddělenl registračního a evidence daní
· kuchyňky

Kategorie B
· kanceláře ostatní

Kategorie C
· místnosti výpočetní techniky

Kategorie D
· zasedací místnosti
· m lstnosti serverů

Kategorie E
· spisovny
· sklady tiskopisů a písemnosti
· nouzové (boční) schodiště
· sklady, garáže, dílny a kotelny

3/3

9



příloha č. 2 - cenová kalkulace

Nabídková cena za
měsíc plněni bez Nabídková cena za

č.m. výměra četnost DPH DPH měsíc plnění VC. DPH
1 schodiště 28,9 A 298,51 62,69 361,20

32 soc.zařIzení kót, 11,8 A 121,88 25,60 147,48
34 úklid 3,3 E 0,54 0,11 0,6Š"

bez č. kotelna 20,4 E 3,33 0,70 4,03
bez č. spisovna 27,8 E 4,54 0,95 5,49

31 sklad 7,6 E 1,24 0,26 1,50
30 sklad 7,4 E 1,21 0,25 1,46
28 sklad 7,7 E 1,26 0,26 1,52

bez č, garáž 21,2 E 3,46 0,73 4,19
bez č. garáž 35 E 5,72 1,20 6,92
bez č. sklad 16,3 E 2,66 0,56 3,2Ž!

29 sklad 16,3 E 2,66 0,56 3,22
č.m. výměra četnost

101 vstup 16,8 A 173,53 36,44 209,97
102 chodba 19 A 196,25 41,21 237.47

5 kancelář 10 B 42,43 8,91 51,35
105 WC 1,7 A 17,56 3,69 21,25

7 umývárna a sprcha 4,8 A 49,58 10,41 59,99
4 kancelář 8,5 B 36,07 7,57 43,64
3 kancelář 10,2 B 43,28 9,09 52,37
2 kancelář 15,6 B 66,20 13,90 80,10
1 kancelář 13,5 A 139,44 29,28 168,73
6 kancelář 28,3 A 292,32 61,39 353,70

114 chodba 9 A 92,96 19,52 112,48
43 kancelář 11,1 B 47,10 9,89 56,99

116 WC 1,45 A 14,98 3,15 18,12
bez.č soc.zařÍzenl 2,9 A _ _ 29,95 6,29 36,25

42 kance|ář 20 b 84,87 17,82 102,69_
40 kancelář 12,5 B 53,04 11,14 64,18
41 kancelář 11,2 B 47,53 9,98 57,51

121 |(?džie_ 7,2 e 1,18 0,25 1,42_
č.m. výměra četnost

201 schodiště 16,8 A 173,53 36,44 209,97
202 chodba 28 A 289,22 60,74 349,95
20 chodba 8 A 82,63 17,35 99,99
21 WC 3,2 A 33,05 6,94 39,99
18 WC 7,1 A 73,34 15,40 88,74
9 sprcha 2,9 A 29,95 6,29 36,25

10 kancelář 17,6 A 181,79 38,18 219,97
11 kancelář 9,9 A 102,26 21,47 123,73
12 kancelář 8 B 33,95 7,13 41,08

12a server 7,6 C 16,12 3,39 19,51
14 pok|adna 10,2 C 21,64 4,54 26,19
15 kancelář 10,2 A 105,36 22,13 127,48
16 kancelář 14,5 A 149,77 31,45 181,23
26 kancelář 12,5 A 129,12 27,11 156,23
26 kancelář 11,2 A 115,69 24,29 139,98
24 zasedačka 20 D 9,80 2,06 11,86
23 kancelář 8,8 A 90,90 19,09 109,99

216 lodžie 7,2 E 1,18 0,25 1,42
Celková nabídková cena 3514,60 738,07 4252,66

10



kategorie A denně
kategorie B 2x týdně
kategorie C Ix týdně
kategorie D lx měsíčně
kategorie E 4x ročně

veřejné prostory,kncelář ředitele, sekret.;vyměřován1, registrace a evidence
ostatní kanceláře

11



příloha č. 3 - kopie pojistné smlouvy pro pojištění podnikatelských rizik

POJISTNÁ SMLOUVA O POJ|ŠTÉNÍ ODPOVĚDNOSTI Z PROVOZNÍ
ČINNOSTI

č. návmu 9332

pojMtel:

PQµln[k:
obchodní hrmajnázev

podmkänl

FORCORP GROUP 6POL 6 r.o.
27841031
CZ27841031

Hamerská 812, 779 00 Olomouc 9

Identifi'kace osoby oprávněné jednal za pojÉstrllka

t .jH/nková hona Mgr , ,
Kontaktní spojenl

umvíraji tuto pojistnou 6m|ouvu o pQjiótónl odpovódnootL

pojčštóný (oprávnôná oBoba) je totožný 8 pQl|sm|kem.

POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU

Pc,yStěn1 se ltcll VPP O 20C'Bi02 ZPP O 2003/02 a nite wedenými OPP O
poµstné nempea je ve smy§u zákona vymezeno térřmo poj'stnými pDdmmkaml
pcjµšténý předmět činnWt Úkhd a ostraha

KCxj

12



13



r

t

r
a

P

14