Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky O B J E D N Á V K A Objednáváme u Vás : Realizace ohňostroje v délce cca 15 minut v rámci akce města Česká Lípa "Slavnostní novoroční ohňostroj" dle požadavku objednatele a dle předložené nabídky Termín: 01.01.2018 od 18.00 hodin Místo: Česká Lípa, KD Crystal, Boženy Němcové 2942 Platba: převodem na účet na základě faktury vystavené po splnění služeb se splatností min. 14 dní. Kontakt pro organizační a technické záležitosti: Kultura Česká Lípa, příspěvková organizace, p. Hylebrant tel. 777 074 010, pí. Nováková tel. 777 074 044 Podpis objednavatele: dne: 18.12.2017 Irena Zemanová Podpis správce rozpočtu: dne: 18.12.2017 Irena Zemanová Příkazce operace: dne: 18.12.2017 Ing. Helena Musilová Smluvní strany se dohodly, že obsah této objednávky bude v plném znění včetně příloh uveřejněn v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Zveřejnění obsahu objednávky v registru smluv zajistí objednatel. Odběratel a fakturační adresa: Město Česká Lípa Náměstí T.G.M č. p. 1 470 36 Česká Lípa IČ : 00260428 DIČ : CZ00260428 tel.: 487 881 111 bankovní spojení: 1229421/0100 KB Cenové podmínky : Cena s DPH : 80 000,00Kč Dodací podmínky : 01.01.2018 Dodavatel: Aleš Jozífek Nová 228/ Cvikov I 47154 Cvikov IČ : 44560346 DIČ : Číslo objednávky: 468/2017/OO/IZ Vyřizuje: Irena Zemanová Tel: 487881143/ E-mail: zemanova_ir@mucl.cz Datum : 18.12.2017