Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
1 Příloha č. 1 k objednávce č. 4/2018/OSM/MZ Smluvní podmínky plnění díla Název: Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR I. Výchozí podklady 1.1. Podkladem pro zadání této zakázky je nabídka zhotovitele ze dne 07.11.2017. II. Předmět díla 2.1. Předmětem díla je zpracování „Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR“ pro město Česká Lípa a pro jeho příspěvkové organizace a jeho společnosti v souladu s Nařízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). 2.2. Zhotovitel se tímto zavazuje, že pro objednatele na své náklady a na své nebezpečí provede výše popsané dílo způsobem a v rozsahu stanoveným v této objednávce a objednatel se tímto zavazuje řádně dokončené dílo převzít a zaplatit zhotoviteli za jeho zhotovení cenu ve výši a způsobem stanoveným v této smlouvě. 2.3. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn (způsobilý) provádět činnost, která je předmětem díla a je pro tuto činnost v plném rozsahu náležitě kvalifikován. Zhotovitel se zavazuje provést dílo svým jménem a na vlastní zodpovědnost, je však oprávněn plnit svůj závazek s pomocí jiných osob. Za činnost těchto osob odpovídá v plném rozsahu zhotovitel. III. Místo a doba plnění 3.1. místem plnění je město Česká Lípa a jeho příspěvkové organizace a jeho společnosti, tj. Dům dětí a mládeže Libertin, Česká Lípa, Škroupovo nám. 138, příspěvková organizace se sídlem: Škroupovo nám. 138, 470 01 Česká Lípa IČ: 70200815 Kultura Česká Lípa, příspěvková organizace se sídlem: Boženy Němcové 2942, 470 01 Česká Lípa IČ: 70953546 Lipý Česká Lípa, příspěvková organizace se sídlem: U Vodního hradu 63, 470 01 Česká Lípa IČ: 72090642 Mateřská škola Šikulka, Česká Lípa, Moskevská 2434, příspěvková organizace se sídlem: Moskevská 2434, 470 01 Česká Lípa IČ: 71173838 Mateřská škola Špičák, Česká Lípa, Zhořelecká 2607, příspěvková organizace se sídlem: Zhořelecká 2607, 470 06 Česká Lípa IČ: 00831298 Mateřská škola, Česká Lípa, Arbesova 411, příspěvková organizace se sídlem: Arbesova 411, 470 01 Česká Lípa IČ: 70982104 2 Mateřská škola, Česká Lípa, Bratří Čapků 2864, příspěvková organizace se sídlem: Bratří Čapků 2864, 470 05 Česká Lípa IČ: 70982201 Mateřská škola, Česká Lípa, Severní 2214, příspěvková organizace se sídlem: Severní 2214, 470 01 Česká Lípa IČ: 70982163 Městská knihovna Česká Lípa, příspěvková organizace se sídlem: nám. T. G. Masaryka 170, 470 01 Česká Lípa IČ: 00360171 Samostatná školní jídelna, Česká Lípa, 28. října 2733, příspěvková organizace se sídlem: 28. října 2733, 470 06 Česká Lípa IČ: 49864548 Sociální služby města České Lípy, příspěvková organizace se sídlem: Školní 2213, 470 01 Česká Lípa IČ: 72745339 Sport Česká Lípa, příspěvková organizace se sídlem: Barvířská 2690, 470 01 Česká Lípa IČ: 75045176 Základní škola a Mateřská škola, Česká Lípa, Jižní 1903, příspěvková organizace se sídlem: Jižní 1903, 470 01 Česká Lípa IČ: 48283088 Základní škola Slovanka, Česká Lípa, Antonína Sovy 3056, příspěvková organizace se sídlem: Antonína Sovy 3056, 470 01 Česká Lípa IČ: 49864599 Základní škola, Česká Lípa, 28. října 2733, příspěvková organizace se sídlem: 28. října 2733, 470 06 Česká Lípa IČ: 46750045 Základní škola, Česká Lípa, Partyzánská 1053, příspěvková organizace se sídlem: Partyzánská 1053, 470 01 Česká Lípa IČ: 48283029 Základní škola, Česká Lípa, Pátova 406, příspěvková organizace se sídlem: Pátova 406, 470 01 Česká Lípa IČ: 48283061 Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, příspěvková organizace se sídlem: Školní 2520 406, 470 05 Česká Lípa IČ: 70982198 Základní škola, Česká Lípa, Šluknovská 2904, příspěvková organizace se sídlem: Šluknovská 2904, 470 05 Česká Lípa IČ: 48283070 Základní škola, Praktická škola a Mateřská škola, Česká Lípa, Moskevská 679, příspěvková organizace se sídlem: Moskevská 679, 470 01 Česká Lípa IČ: 70982228 Základní umělecká škola, Česká Lípa, Arbesova 2077, příspěvková organizace se sídlem: Arbesova 2077, 470 01 Česká Lípa IČ: 62237021 Mateřská škola Sovička, Česká Lípa, Antonína Sovy 1740, příspěvková organizace se sídlem: Antonína Sovy 1740, 470 01 Česká Lípa IČ: 70982121 Mateřská škola Pastelka, Česká Lípa, Svárovská 3315, příspěvková organizace se sídlem: Svárovská 3315, 470 01 Česká Lípa IČ: 70982155 Základní škola, Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova 1526, příspěvková organizace se sídlem: Mánesova 1526, 470 01 Česká Lípa IČ: 49864611 3 Českolipská informační, spol. s.r.o. se sídlem: náměstí T. G. Masaryka 1 (sídlo Moskevská 8), 470 01 Česká Lípa IČ: 25035363 DIČ: CZ25035363 Městské lesy Česká Lípa adresa (písemný styk): Městské lesy Česká Lípa, spol. s r. o., náměstí T. G. Masaryka 1, 470 01 Česká Lípa sídlo: Žižkova 231, 470 01 Česká Lípa IČ: 25446541 DIČ: CZ 25446541 3.2. Doba plnění díla začíná dnem vyvěšení objednávky vč. přílohy a akceptace přijetí objednávky zhotovitelem v registru smluv podle z. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). 3.3. Termín plnění díla je 60 dnů od vyvěšení objednávky v registru smluv. 3.4. Termínem předání a převzetí dokončeného díla se rozumí den, kdy proběhne úspěšné jednání o předání a převzetí dokončeného díla mezi objednatelem a zhotovitelem a oběma smluvními stranami bude podepsán zápis o předání a převzetí díla. 3.5. Místo předání zhotoveného díla je Městský úřad Česká Lípa – OSM, Moskevská 8, Česká Lípa. IV. Cena díla 4.1. Objednatel a zhotovitel se dohodli na výši ceny za provedení díla dle čl. II takto: Cena celkem bez DPH 250.000,- Kč DPH 21 % 52.500,- Kč Cena celkem vč. DPH 302.500,- Kč 4.2. Cena je nejvýše přípustná po celou dobu realizace díla a zahrnuje veškeré náklady nutné ke kompletnímu zajištění předmětu plnění v rozsahu dle čl. II. 4.3. Zhotovitel prohlašuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou díla a okolnostmi souvisejícími s jeho provedením a všechny nejasné podmínky provedení díla si vyjasnil s oprávněným zástupcem objednatele. V souvislosti s tím zhotovitel dále prohlašuje, že souhlasí s požadavky objednatele na provedení díla vyplývajícími z těchto smluvních podmínek a že tyto požadavky zohlednil při kalkulaci ceny. V. Práva a povinnosti zhotovitele a objednatele 5.1. Zhotovitel je povinen při provádění díla dodržovat platné obecně závazné předpisy, které se týkají jeho činností. Pokud porušením těchto předpisů ze strany zhotovitele vznikne jakákoliv škoda, nese veškeré vzniklé náklady zhotovitel. 5.2. Zhotovitel je povinen oznámit objednateli zjištění skrytých překážek, které by znemožňovaly provedení díla a dále navrhnout objednateli případnou změnu díla. 5.3. Osobou odpovědnou za realizaci díla je pan Kryštof Harant. VI. Odpovědnost za vady 6.1. Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí. http://www.mucl.cz/ceskolipska-informacni-spol-s-r-o/ds-1041/archiv=0&p1=19271 http://www.mucl.cz/mestske-lesy-ceska-lipa/ds-1042/archiv=0&p1=19271 4 6.2. Při provádění díla jinou osobou má zhotovitel zodpovědnost, jako by dílo prováděl sám. 6.3. Objednatel je povinen vady díla písemně reklamovat u zhotovitele bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. V reklamaci musí být vady popsány a uvedeno, jak se projevují. 6.4. Zhotovitel je povinen odstranit vadu díla uvedeného v článku II nejdéle do 15-ti pracovních dnů od obdržení reklamace. VII. Platební a fakturační podmínky 7.1. Objednatel neposkytne zhotoviteli zálohu na cenu díla. 7.2. Fakturace ceny díla bude probíhat dle skutečně provedených prací po ukončení plnění předmětu díla po jeho protokolárním předání objednateli bez vad a nedodělků. 7.3. Splatnost faktury zhotovitele bude 30-ti denní. 7.4. Objednatel má právo odložit úhradu faktury zhotovitele do odstranění vad a nedodělků předmětu díla. 7.5. Dodavatel bude vystavovat fakturu v elektronické podobě a podepsané zaručeným elektronickým podpisem oprávněné osoby. 7.6. Každý daňový doklad zhotovitele musí obsahovat mimo náležitostí podle § 29 zákona o DPH dále tyto náležitosti: a) označení příslušného odboru objednatele, IČ objednatele b) den splatnosti, c) označení peněžního ústavu a číslo účtu, ve prospěch kterého má být provedena platba, konstantní a variabilní symbol, d) odkaz na tuto objednávku, e) razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu, f) soupis příloh 7.7. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat výše uvedené náležitosti, objednatel je oprávněn jej vrátit zhotoviteli k doplnění. V takovém případě začne, počínaje dnem doručení opraveného daňového dokladu objednateli, plynout nová lhůta splatnosti. VIII. Smluvní pokuty 8.1. V případě, že zhotovitel nedodrží termín dokončení díla dle této objednávky, má objednatel právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každý, byť i jen započatý den prodlení. 8.2. V případě, že zhotovitel nedodrží termín odstranění reklamované vady díla dle této objednávky, má objednatel právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý, byť i jen započatý den prodlení. 8.3. V případě, že objednatel bude v prodlení s termínem úhrady faktury, má zhotovitel právo účtovat objednateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý byť i jen započatý den prodlení. 8.4. Sjednané smluvní pokuty smluvní strany shodně považují za přiměřené a dohodnuté ve vztahu ke komplikacím objednatele, které může způsobit pozdní splnění či neprovedení povinností zhotovitele, ke kterým se smluvní pokuty vztahují. 5 IX. Vlastnictví k podkladům a k zhotovovanému dílu 9.1. Všechny podklady, které objednatel předá zhotoviteli pro provedení díla, zůstávají ve vlastnictví objednatele a zhotovitel je musí vrátit objednateli včetně všech zhotovených kopií. 9.2. Zhotovitel se zavazuje, že neposkytne informace ani podklady týkající se předmětu plnění třetím osobám bez písemného souhlasu objednatele a za podmínek objednatelem stanovených. 9.3. Podklady nesmí zhotovitel použít k jiným účelům, než pro provedení díla podle této objednávky. 9.4. Dnem zaplacení díla objednatelem zhotoviteli se dílo stává výhradně vlastnictvím objednatele. X. Podmínky odstoupení od objednávky 10.1. Smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od této objednávky ohledně celého plnění nebo jeho nesplněného zbytku v případech výslovně stanovených zákonem nebo těmito podmínkami objednávky zejména při podstatném porušení těchto podmínek. 10.2. Za podstatné porušení podmínek této objednávky zhotovitelem se považuje zejména prodlení zhotovitele s plněním závazku dle této smlouvy delší než třicet (30) dnů. 10.3. Za podstatné porušení podmínek této objednávky ze strany objednatele se považuje jeho prodlení s úhradou kteréhokoliv finančního plnění po dobu delší než třicet (30) dnů ode dne splatnosti uvedeného na příslušné faktuře vystavené zhotovitelem. 10.4. Náležitosti odstoupení od objednávky: Pokud v podmínkách této objednávky není dohodnuté jinak, je každá ze smluvních stran oprávněna odstoupit od této objednávky vždy jen po předchozí písemné výstraze. Odstoupení od objednávky i jemu předcházející písemná výstraha musí být učiněno textovým oznámením druhému účastníkovi. Zhotovitel i objednatel berou na vědomí, že odstoupení od objednávky je jednostranné právní jednání, jehož účinky nastávají doručením projevu vůle oprávněné strany odstoupit druhé straně. Odstoupením není dotčena platnost ani účinnost ujednání této objednávky, která se týkají záruk a zaplacení smluvní pokuty nebo úroku z prodlení, pokud již dospěl, práva na náhradu škody vzniklé z porušení smluvních povinností ani ujednání, které má vzhledem ke své povaze zavazovat strany i po odstoupení od objednávky. Odstoupením se objednávka ruší s účinky od počátku, ledaže smluvní strana odstoupí jen ohledně nesplněného zbytku plnění; to neplatí, nemají-li již přijatá dílčí plnění sama o sobě pro objednatele či zhotovitele význam. 10.5. Zvláštní ustanovení o odstoupení objednatele: Objednatel je oprávněn odstoupit od objednávky také v případě bude-li zahájeno insolvenční řízení dle zák.č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení v platném znění, jehož předmětem bude úpadek nebo hrozící úpadek zhotovitele; zhotovitel je povinen oznámit tuto skutečnost neprodleně objednateli. 10.6. Zvláštní ustanovení o odstoupení zhotovitele: 6 Zhotovitel je oprávněn odstoupit od objednávky také v případě, bude-li zahájeno insolvenční řízení dle zák. č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení v platném znění, jehož předmětem bude úpadek nebo hrozící úpadek objednatele; objednatel je povinen oznámit tuto skutečnost neprodleně zhotoviteli. XI. Závěrečná ustanovení 11.1. Ve věcech neupravených těmito podmínkami se vzájemné vztahy objednatele a zhotovitele řídí ustanoveními občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a souvisejícími právními předpisy. 11.2. Informační povinnosti objednatele vyplývající ze zákona č. 106/1999 Sb. v platném znění a ze zákona č. 128/2000 Sb. v platném znění nejsou touto smlouvou nijak omezeny a zhotovitel nesmí za výkon těchto povinností objednatele jakkoliv postihovat. 11.3. Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá zhotovitel objednateli, musí být předána či předložena v českém jazyce. 11.4. Pro výpočet smluvní pokuty určené procentem a úroku z prodlení je rozhodná cena díla bez DPH. 11.5. V případě soudního sporu se místní příslušnost věcně příslušného soudu I. stupně řídí obecným soudem objednatele. 11.6. Podmínky plnění díla vyplývající z této objednávky nabývají platnosti dnem přijetí podmínek objednávky zhotovitelem.