Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4307920: zpracování Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR pro město Česká Lípa

Příloha rs_objednavka_4.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Untitled


 

Poznámky / p ipomínky 
 
Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 
0,05% z celkové částky za každý den prodlení. 
 

Na faktuře uvádějte 
vždy č. objednávky 

 

O B J E D N Á V K A    
 

 
 

 
 

 
 
 

 
 

 
 
 

Objednáváme u Vás : 

zpracování Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR pro město Česká Lípa a pro jeho p íspěvkové 
organizace a jeho společnosti v souladu s Na ízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze 
dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o 
volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné na ízení o ochraně osobních 
údajů), za podmínek uvedených v p íloze č. 1 této objednávky. P íloha č. 1 je nedílnou součástí této 
objednávky. 
 

 
 

 

 

 

 

 

Podpis objednavatele:     dne: 08.01.2018 
 Mgr. Petra Novotná, v.r. 

                                                                                                         

Podpis správce rozpočtu: dne: 08.01.2018 
 Alena Kleinová, v.r. 
 
P íkazce operace: dne: 08.01.2018 

 Mgr. Petra Novotná, v.r. 
 
 

 
 
Objednatel prohlašuje, že výše uvedený p edmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro pot eby 
související výlučně s činností p i výkonu ve ejné správy , a proto  ve smyslu informace GF  a MFČR ze dne 9.11.2011 
nebude aplikován režim p enesené daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH.   

 

Odběratel a fakturační adresa: 
Město Česká Lípa 
Náměstí T.G.M č. p. 1 
470 36 Česká Lípa 
IČ : 00260428  DIČ : CZ00260428 
                       
tel.: 487 881 111   

bankovní spojení: 1229421/0100 KB 

 

Cenové podmínky : Cena s DPH : 302 500,00Kč   
 

Dodací podmínky :     

Dodavatel: 

VATAK spol. s r.o. 
Údolní 895/6 
Liberec I-Staré Město 
46001 Liberec   
 

IČ : 25413996 
DIČ : CZ25413996 

 

Číslo objednávky: 4/2018/OSM/MZ 
Vyřizuje: Ing. Martina Zusková 
Tel: 487 881 226/ 

E-mail: ZUSKOVA@mucl.cz 

Datum : 08.01.2018 



 

Poznámky / p ipomínky 
 
Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 
0,05% z celkové částky za každý den prodlení. 
 

Na faktuře uvádějte 
vždy č. objednávky 

 

Smluvní strany se dohodly, že obsah této objednávky bude v  plném znění včetně p íloh uve ejněn v  registru smluv 
podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uve ejňování těchto smluv a o 
registru smluv (zákon o registru smluv). Zve ejnění obsahu objednávky v registru smluv zajistí objednatel.