Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Untitled Poznámky / p ipomínky Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 0,05% z celkové částky za každý den prodlení. Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky O B J E D N Á V K A Objednáváme u Vás : zpracování Vstupní a rozdílové analýzy (GAP) GDPR pro město Česká Lípa a pro jeho p íspěvkové organizace a jeho společnosti v souladu s Na ízením evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné na ízení o ochraně osobních údajů), za podmínek uvedených v p íloze č. 1 této objednávky. P íloha č. 1 je nedílnou součástí této objednávky. Podpis objednavatele: dne: 08.01.2018 Mgr. Petra Novotná, v.r. Podpis správce rozpočtu: dne: 08.01.2018 Alena Kleinová, v.r. P íkazce operace: dne: 08.01.2018 Mgr. Petra Novotná, v.r. Objednatel prohlašuje, že výše uvedený p edmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro pot eby související výlučně s činností p i výkonu ve ejné správy , a proto ve smyslu informace GF a MFČR ze dne 9.11.2011 nebude aplikován režim p enesené daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH. Odběratel a fakturační adresa: Město Česká Lípa Náměstí T.G.M č. p. 1 470 36 Česká Lípa IČ : 00260428 DIČ : CZ00260428 tel.: 487 881 111 bankovní spojení: 1229421/0100 KB Cenové podmínky : Cena s DPH : 302 500,00Kč Dodací podmínky : Dodavatel: VATAK spol. s r.o. Údolní 895/6 Liberec I-Staré Město 46001 Liberec IČ : 25413996 DIČ : CZ25413996 Číslo objednávky: 4/2018/OSM/MZ Vyřizuje: Ing. Martina Zusková Tel: 487 881 226/ E-mail: ZUSKOVA@mucl.cz Datum : 08.01.2018 Poznámky / p ipomínky Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 0,05% z celkové částky za každý den prodlení. Na faktuře uvádějte vždy č. objednávky Smluvní strany se dohodly, že obsah této objednávky bude v plném znění včetně p íloh uve ejněn v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uve ejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Zve ejnění obsahu objednávky v registru smluv zajistí objednatel.