Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4415024: Kupní smlouva - vybavení interiéru MŠ Nová Ruda

Příloha Kupni_smlouva_vybaveni_interieru_MS_Nova_Ruda.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva
„Vybavení interiéru Mateřské školy Nová Ruda/Vratislavice n. N.“
KUPNÍ SMLOUVA
ev. číslo kupujícího: 313/2017/01
ev. číslo prodávajícího: …………..
níže uvedené smluvní strany uzavírají tuto kupní smlouvu (dále jen „smlouva“) dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů a v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“ nebo „ZZVZ“)

I. Účastníci smlouvy
1.1. Kupující: 	Městský obvod Liberec – Vratislavice nad Nisou
	sídlo: 			Tanvaldská 50, 463 11 Liberec XXX – Vratislavice nad Nisou
	zastoupený:            	Lukášem Pohankou, starostou
	IČ:			002 62 978
DIČ:			CZ002 62 978
	Bankovní spojení:	984943369/0800
	ve věcech smluvních oprávněn k jednání: Lukáš Pohanka, starosta 
		zástupce ve věcech technických: Pavel Podlipný, vedoucí TO úřadu Městské části Vratislavice nad Nisou, tel: 420 482 428 820, +420 774 774 601, e-mail: podlipny.pavel@vratislavice.cz
	zástupce ve věcech autorského dozoru a převzetí prací: ing. arch. Petr Stolín, tel.: 774 423 300, e-mail: Stolin.Petr@seznam.cz
(dále jen „kupující“)                            
1.2. Prodávající:		Compo Praha Interiéry s.r.o.
PSČ, sídlo: 		Růžová 1522/16, 110 00 Praha 1 - Nové Město
zapsaný v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226760 
zastoupený:		JUDr. Jiřím Junkem, jednatelem		
IČ:			030 56 279
DIČ:			CZ030 56 279
Bankovní spojení: 	3629847309/0800

ve věcech smluvních oprávněn k jednání: JUDr. Ing. Jiří Junek, tel.: 220514148, 
e-mail: junek@compopraha.cz.
ve věcech technických oprávněn k jednání: Dana Mokráčková, tel.: 608 215 475, 
e-mail: mokrackova@compopraha.cz

(dále jen „prodávající“) 
(kupující a prodávající, dále společně také jen jako „účastníci smlouvy“ nebo také jen „smluvní strany“)
II. Úvodní ustanovení
2.1. Smluvní strany prohlašují, že identifikační údaje specifikující smluvní strany jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů písemně oznámí druhé smluvní straně bez zbytečného odkladu. Při změně identifikačních údajů smluvních stran včetně změny účtu není nutné uzavírat ke smlouvě dodatek, jedině že o to požádá jedna ze smluvních stran.
2.2. Tato smlouva je uzavřena na základě výsledku zadávacího řízení k podlimitní veřejné zakázce s názvem „Vybavení interiéru Mateřské školy Nová Ruda/Vratislavice n. N.“ (dále jen „veřejná zakázka“), ve které byla nabídka prodávajícího vybrána jako ekonomicky nejvýhodnější. 
2.3. Prodávající prohlašuje: 
2.3.1. že se detailně seznámil se všemi podklady k veřejné zakázce, s rozsahem a povahou předmětu plnění této smlouvy,
2.3.2. že mu jsou známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro realizaci předmětu plnění této smlouvy, 
2.3.3. že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, aby předmět plnění této smlouvy provedl za dohodnutou cenu a v dohodnutém termínu.
III. Předmět smlouvy
3.1. Prodávající se zavazuje, že dodá kupujícímu interiérové vybavení (dále jen „dodávky“ nebo „vybavení“) specifikované v technické specifikaci nabízených dodávek, která je nedílnou součástí této smlouvy (viz Příloha č. 1), a umožní mu nabýt k těmto dodávkám vlastnické právo, a kupující se zavazuje, že dodávky převezme a zaplatí prodávajícímu za ně kupní cenu. 
3.2. Součástí předmětu plnění je rovněž před samotným zahájením výroby zpracování dílenské dokumentace u navržených atypických prvků vybavení (položky A01 až A16 přílohy č. 1) a předložení této dokumentace ke schválení zástupci kupujícího – autorského dozoru. V případě, že dílenská dokumentace nebude zástupcem kupujícího odsouhlasena, je kupující oprávněn nepřevzít dodávky těchto atypických prvků.
3.3. Vedle toho se prodávající zavazuje neprodleně po dodání vybavení zajistit: 
· montáž včetně rozmístění vybavení dle prováděcího projektu interiéru;
· instalaci a připojení (u el. zařízení);
· aplikaci korkového plátu na stěnu (položka A14);
· předání návodů k obsluze a záručních listů;
· předání dokladů o zdravotní nezávadnosti materiálů a povrchových úprav (např. certifikátem);
· likvidaci obalů a odpadu;
· záruční servis po dobu záruční lhůty.
IV. Čas a místo plnění
4.1. Zahájení plnění bude neprodleně po dokončení stavby nového objektu MŠ Nová Ruda/Vratislavice n.N., a bude uskutečněno na základě výzvy k plnění kupujícího zaslané prodávajícímu e-mailem na adresu: mokrackova@compopraha.cz.  
4.2. Prodávající je povinen předmět plnění smlouvy dle čl. III dokončit nejpozději do 8 týdnů od doručení výzvy k plnění. Prodloužení lhůty dodávky může prodávající požadovat pouze v případech, kdy nebude možné plnit předmět smlouvy z důvodů na straně kupujícího.
4.3. Prodávající je povinen alespoň 3 pracovní dny dopředu vyzvat kupujícího k převzetí dodávek a dokončeného předmětu plnění.
4.4. Místem plnění je nový objekt mateřské školy postavené na p.č. 2411, 2413, 2406, 2407, 2415 a 2133/1 v k.ú. Vratislavice nad Nisou, v části města Nová Ruda.
V. Předání a převzetí dodávek
5.1. Prodávající se zavazuje dodávky dodat v dohodnutém čase, na dohodnuté místo a v dohodnutém množství, jakosti a provedení.
5.2. Prodávající se zavazuje předat dodávky kupujícímu v prvotřídní kvalitě, tj. bez jakýchkoli vad a nedodělků bránících řádnému užívání, ve stavu odpovídajícím této smlouvě, zadávací dokumentaci veřejné zakázky a nabídce prodávajícího podané v rámci zadávacího řízení. 
5.3. Prodávající prohlašuje, že veškeré dodávky splňují zákonné požadavky, zejména požadavky zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 
5.4. O předání dodávek se sepíše předávací protokol, který musí obsahovat zejména:
· označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ, 
· označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla a IČ,
· označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla,
· rozsah a předmět plnění,
· čas a místo předání,
· jména a vlastnoruční podpis osob odpovědných za plnění této smlouvy,
· oznámení kupujícího dle odst. 5.7., pokud kupující provede prohlídku dodávek přímo při jeho předání.
5.5. Je-li prodávajícím předložen při předání dodací list nebo obdobný doklad, nahrazuje výše uvedený předávací protokol, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
5.6. Prodávající se zavazuje umožnit kupujícímu prohlídku dodávek.
5.7. Kupující se zavazuje provést prohlídku předaných dodávek nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne jeho předání a v této lhůtě oznámit prodávajícímu výhrady k předanému vybavení. Pokud kupující oznámí prodávajícímu, že nemá výhrady, nebo žádné výhrady neoznámí, má se za to, že kupující dodávky akceptuje bez výhrad a že dodávky převzal. Pokud kupující zjistí, že vybavení trpí vadami, pro které dle jeho názoru lze vybavení užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý, oznámí prodávajícímu, že dodávky akceptuje s výhradami. V takovém případě se má za to, že kupující dodávky převzal. Nelze-li dle názoru kupujícího vybavení pro jeho vady užívat k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý, oznámí prodávajícímu, že vybavení odmítá. V takovém případě se má za to, že kupující dodávky nepřevzal. Nepřevzaté dodávky vrátí kupující zpět prodávajícímu, umožňuje-li to povaha věci a nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
5.8. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí dodávek také tehdy, pokud prodávající nevyzve kupujícího k převzetí dodávky včas dle odst. 4.3. této smlouvy.
5.9. Oznámení o výhradách a oznámení o odmítnutí dodávky musí obsahovat popis vad a právo, které kupující v důsledku vady vybavení uplatňuje.
5.10. Prodávající se zavazuje bezplatně odstranit oznámené vady ve lhůtě dle odst. 9.3. této smlouvy. 
5.11. Pro opětovné předání dodávek se výše uvedený postup uplatní obdobně.
VI. Přechod nebezpečí škody na dodávky a nabytí vlastnického práva
6.1. Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím dodávek.
6.2. Převzetím dodávek nabývá kupující k dodávkám vlastnické právo.
VII. Práva a povinnosti smluvních stran
7.1. Prodávající před zahájením výroby atypického vybavení, předloží zástupci kupujícího vzorek materiálu, barev a povrchový úprav dle požadavků Prováděcího projektu interiéru.
7.2. Rozměry atypického vybavení budou zaměřeny dle skutečného provedení stavby objektu Mateřské školky Nová Ruda dle požadavků Prováděcího projektu interiéru.
7.3. Prodávající se zavazuje provést plnění v souladu s podklady k veřejné zakázce a je povinen zajistit, že vybavení bude odpovídat obecně platným právním předpisům ČR, ve smlouvě uvedeným dokumentům a příslušným technickým normám, jejichž závaznost si smluvní strany tímto sjednávají. 
7.4. Prodávající je povinen po celou dobu provádění podle této smlouvy disponovat potřebnou kvalifikací. Prodávající je na žádost kupujícího povinen existenci skutečností prokazujících potřebnou kvalifikaci kupujícímu prokázat ve lhůtě stanovené kupujícím a způsobem dle požadavku kupujícího.
7.5. Prodávající se zavazuje neprodleně informovat kupujícího o všech skutečnostech, které by mu mohly způsobit finanční, nebo jinou újmu, o překážkách, které by mohly ohrozit termíny stanovené touto smlouvou a o eventuálních vadách dodaného vybavení. 
7.6. Předmět smlouvy je prodávající oprávněn realizovat sám nebo prostřednictvím třetích osob (poddodavatelů). 
7.7. V případě, že prodávající prokazoval prostřednictvím třetí osoby (poddodavatele) splnění části kvalifikace v zadávacím řízení, jsou takové třetí osoby včetně uvedení jejich identifikačních údajů a věcného rozsahu uvedeny v Seznamu poddodavatelů, který je přílohou č. 3 této smlouvy. Taková třetí osoba (poddodavatel) se musí na plnění předmětu smlouvy podílet v rozsahu deklarovaném v písemném závazku poddodavatele, který prodávající předložil ve své nabídce podané v zadávacím řízení v souladu s § 83 odst. 1 písm. d) ZZVZ. Pokud obsahem písemného závazku jiné osoby byla společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s prodávajícím ve smyslu § 83 odst. 2 ZZVZ, pak je tato jiná osoba identifikována v záhlaví této smlouvy a svým podpisem na této smlouvě svou společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění předmětu smlouvy stvrzuje.
7.8. Změna poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval prodávající část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná pouze z vážných objektivních důvodů za předpokladu, že nový poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve stejném rozsahu jako poddodavatel původní a bude se na plnění předmětu smlouvy v odpovídajícím rozsahu podílet, případně převezme společnou a nerozdílnou odpovědnost za splnění této smlouvy. Změna rozsahu plnění poddodavatele, prostřednictvím kterého prokazoval prodávající část kvalifikace v zadávacím řízení, je možná také pouze z vážných objektivních důvodů a bude řešena obdobným způsobem. V případě změny poddodavatele bude seznam poddodavatelů aktualizován. 
7.9. Smluvní strany si výslovně sjednaly, že prodávající nese plnou odpovědnost za splnění všech závazků a povinností vyplývajících z této smlouvy i ze strany svých poddodavatelů. To neplatí v případě, že jiná osoba (poddodavatel) ve smyslu odst. 7.6. převzala společnou a nerozdílnou odpovědnost za plnění této smlouvy. Taková osoba je společně s prodávajícím odpovědná za splnění závazků z této smlouvy i za činnost ostatních poddodavatelů.
VIII. Kupní cena a platební podmínky
8.1. Kupní cena je smluvními stranami sjednána ve výši: 
	Celková cena bez DPH
	1.927.559,00 Kč

	DPH (…%)
	404.787,40 Kč

	Celková cena vč. DPH
	2.332.346,40 Kč


8.2. Cena dle odst. 8.1. uvedená bez DPH byla stanovena na základě jednotkových cen požadovaných dodávek ve sjednaném množství a kvalitě, které je uvedeno v cenové nabídce v příloze č. 2 této smlouvy. Jednotkové ceny dodávek jsou stanoveny jako konečné a nepřekročitelné a zahrnují veškeré náklady nezbytné k řádnému splnění závazků prodávajícího, včetně inflace.
8.3. Jednotkové ceny zahrnují veškeré náklady na zhotovení a dodávku včetně obvyklých obalů, dopravy do místa plnění a pojištění při přepravě, instalace (montáže, rozmístění, popř. aplikace), uvedení do provozu s předvedením funkčnosti (u el. zařízení), úklidu a likvidace obalů a odpadů, instruktáže obsluhy osobou k tomu oprávněnou, včetně případných nezbytných revizí, atestů, technické dokumentace. Ceny zahrnují veškeré další náklady prodávajícího nutné pro realizaci předmětu plnění, včetně pojištění, daní, cel a poplatků, úroků z půjček a všech rizik a vlivů (především kursových a inflačních), včetně nákladů na poskytování bezplatného záručního servisu ve sjednaném rozsahu po sjednanou dobu.  
8.4. DPH bude účtována ve výši odpovídající sazbě platné v době uskutečnění zdanitelného plnění. 
8.5. Celková cena dodávky může být změněna, za podmínek, že by ve výjimečném případě došlo ke změně množství dodaného vybavení. V takovém případě bude celková cena dodávky odpovídat skutečnému množství dodaného vybavení a jednotkovým cenám uvedeným v příloze č. 2 této smlouvy. 
8.6. Platba za dodávku a montáž vybavení, bude provedena v české měně na základě příslušného daňového dokladu (faktury) vystaveného prodávajícím jednorázově, po dodání veškerého vybavení, jeho instalaci a instruktáže obsluhy. 
8.7. Prodávající je oprávněn fakturovat cenu po předání dodávek za předpokladu, že podle čl. V této smlouvy jsou dodávky akceptovány bez výhrad a prodávající řádně splnil další závazky vyplývající z této smlouvy.
8.8. Faktura (daňový doklad) je splatná ve lhůtě 30 dnů od jejího doručení kupujícímu.
8.9. Zálohy kupující neposkytuje. 
8.10. Faktura (daňový doklad) musí obsahovat zejména: 
· označení osoby prodávajícího včetně uvedení sídla a IČ (DIČ),
· označení osoby kupujícího včetně uvedení sídla, IČ a DIČ, 
· evidenční číslo faktury a datum vystavení faktury,
· rozsah a předmět plnění (nestačí pouze odkaz na evidenční číslo této smlouvy),
· den uskutečnění plnění,
· označení této smlouvy včetně uvedení jejího evidenčního čísla, 
· lhůtu splatnosti v souladu s předchozím odstavcem,
· označení banky a číslo účtu, na který má být cena poukázána.
8.11. Kromě náležitostí uvedených v předchozím odstavci musí faktura (daňový doklad) obsahovat náležitosti dle příslušných právních předpisů. 
8.12. Jestliže faktura (daňový doklad) nebude obsahovat dohodnuté náležitosti, nebo náležitosti dle příslušných právních předpisů, nebo bude mít jiné vady, je kupující oprávněn ji vrátit prodávající s uvedením vad. V takovém případě se přeruší lhůta splatnosti a počne běžet znovu ve stejné délce doručením opravené faktury (daňového dokladu).
8.13. Dohodnutou kupní cenu uhradí kupující na základě faktury (daňového dokladu), která obsahuje všechny náležitosti stanovené touto smlouvou a příslušnými právními předpisy, bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v čl. I této smlouvy. 
IX. Odpovědnost prodávajícího za vady
9.1. Prodávající poskytuje záruku za dodávky po dobu 36 měsíců od předání bezvadného vybavení, pokud není v technické specifikaci uvedeno jinak. Záruční doba běží ode dne předání a převzetí vybavení v souladu s čl. V této smlouvy. 
9.2. Kupující má nárok na bezplatné odstranění jakékoli vady, kterou měla dodávka při předání a převzetí, nebo kterou kupující zjistil kdykoli během záruční doby. 
9.3. Prodávající se zavazuje vadu vybavení odstranit neprodleně, nejpozději však do 15 dnů ode dne doručení písemného oznámení kupujícího o vadách vybavení. 
9.4. Pokud nelze v důsledku vady užívat vybavení k účelu vyplývajícímu z této smlouvy, popř. k účelu, který je pro užívání vybavení obvyklý, může kupující požadovat dodání nového vybavení. Týká-li se vada pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu této součásti. 
9.5. Písemné oznámení vady musí obsahovat její popis a právo, které kupující v důsledku vady vybavení uplatňuje. Za písemné oznámení se považuje i zpráva zaslaná e-mailem na adresu mokrackova@compopraha.cz.
X. Dohoda o smluvní pokutě, úrok z prodlení, náhrada škody a započtení
10.1. V případě, že prodávající nepředá dodávky v dohodnutém termínu na dohodnuté místo, zavazuje se kupujícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny nedodaného vybavení bez DPH za každý započatý den prodlení.
10.2. V případě prodlení prodávajícího s odstraněním vad dodávek nebo jejich částí ve lhůtě stanovené touto smlouvou se prodávající zavazuje kupujícímu uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z ceny vč. DPH vadného vybavení za každý jeden započatý den prodlení, nejméně však 500,00 Kč za každý započatý den prodlení a každý vadný výrobek.
10.3. Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě 10 dnů ode dne zániku povinnosti, kterou utvrzuje. Prodávající je povinen na výzvu kupujícího uhradit dosud vzniklou část smluvní pokuty i před zánikem utvrzené povinnosti, v takovém případě je vzniklá část smluvní pokuty splatná ve lhůtě 10 dnů od doručení písemné výzvy prodávajícímu.
10.4. Smluvní pokuta je za účelem jejího započtení proti pohledávce prodávajícího na zaplacení kupní ceny splatná ihned po zániku utvrzené povinnosti. Úrok z prodlení vzniklý v důsledku včasného neuhrazení smluvní pokuty je za účelem jeho započtení proti pohledávce prodávajícího na zaplacení kupní ceny splatný ihned po jeho vzniku. 
10.5. Kupující se zavazuje při prodlení se zaplacením faktury zaplatit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. 
10.6. Kupující má právo na náhradu škody způsobené porušením jakékoli povinnosti prodávajícím vztahující se k této smlouvě. Vznikne-li škoda v důsledku porušení povinnosti, která je utvrzena smluvní pokutou, má kupující právo na náhradu škody, která dohodnutou smluvní pokutu převyšuje. Prodávající rovněž odpovídá kupujícímu za škodu, která mu vznikne v důsledku jednání prodávajícího, kterým je porušen ZZVZ.
10.7. Kupující je oprávněn započíst svoji pohledávku, kterou má za prodávajícím, proti pohledávce prodávajícího za kupujícím, a to za podmínek stanovených touto smlouvou a občanským zákoníkem. Pokud prodávající poruší některou ze svých povinností a v důsledku toho vznikne kupujícímu nárok na smluvní pokutu, prohlašuje prodávající, že v takovém případě nebude považovat pohledávku kupujícího za nejistou nebo neurčitou a souhlasí s tím, aby si ji kupující započetl proti nároku prodávajícího na uhrazení faktury, popř. proti jiné pohledávce prodávajícího za kupujícím.
XI. Odpovědnost za škody a pojištění
11.1. Pojištění prodávajícího – odpovědnost za škodu způsobenou třetím osobám:
11.1.1. Prodávající má sjednané pojištění v rozsahu: pojištění odpovědnosti za škodu z výkonu podnikatelské činnosti, kryjící škody na věcech a na zdraví ve výši alespoň 500.000,- Kč a zavazuje se toto pojištění udržovat po celou dobu plnění předmětu smlouvy.
11.1.2. Doklady o tomto pojištění prodávající kupujícímu předložil v rámci součinnosti k uzavření této kupní smlouvy k nahlédnutí, případně se zavazuje je předložit k nahlédnutí ve lhůtě stanovené kupujícím, pokud kupující stanovil jinou dodatečnou lhůtu. 
11.1.3. Nepředložení dokladů prokazujících platné pojištění odpovědnosti za škodu v parametrech stanovených v odst. 11.1.1. je porušením povinností prodávajícího, které opravňuje kupujícího k neuzavření smlouvy nebo k odstoupení od uzavřené smlouvy.
11.1.4. Prodávající odpovídá i za škodu na díle způsobenou činností těch, kteří pro něj dílo provádějí.	
XII. Odstoupení od smlouvy
12.1. Smluvní strany mohou odstoupit od této smlouvy z důvodů stanovených zákonem nebo touto smlouvou. 
12.2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud prodávající poruší jakoukoli svoji povinnost vyplývající z této smlouvy, pokud prodávající vstoupí do likvidace nebo je proti němu zahájeno insolvenční řízení. 
12.3. Kupující může závazky vyplývající z této smlouvy vypovědět nebo od smlouvy odstoupit též v případech uvedených v § 223 ZZVZ. 
XIII. Doručování písemností
13.1. Zástupci smluvních stran, kteří jsou uvedeni v čl. I této smlouvy, jednají za smluvní strany ve všech věcech souvisejících s plněním této smlouvy, zejména podepisují zápisy z jednání smluvních stran a předávací protokol. Určený zástupce kupujícího je též oprávněn oznamovat za kupujícího vady dodávek a činit další oznámení, žádosti či jiné úkony podle této smlouvy.
13.2. Změna zástupců smluvních stran nevyžaduje změnu této smlouvy. Smluvní strana, o jejíhož zástupce jde, je však povinna takovou změnu bez zbytečného odkladu písemně sdělit druhé smluvní straně. 
13.3. Kromě jiných způsobů komunikace dohodnutých mezi smluvními stranami se za účinné považují osobní doručování, doručování doporučenou poštou, datovou schránkou, faxem či elektronickou poštou e-mailem. Pro doručování platí kontaktní údaje smluvních stran dle čl. I nebo kontaktní údaje, které si smluvní strany po uzavření této smlouvy písemně oznámily. 
13.4. Oznámení správně adresovaná se považují za uskutečněná v případě osobního doručování anebo doručování doporučenou poštou okamžikem doručení, v případě posílání faxem či elektronickou poštou e-mailem okamžikem obdržení potvrzení o doručení od protistrany při použití stejného komunikačního kanálu. 
XIV. Závěrečná ustanovení
14.1. Prodávající není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu kupujícího převádět jakékoliv pohledávky či práva nebo závazky vyplývající pro něj z této smlouvy na třetí osoby.
14.2. Smlouvu lze měnit nebo zrušit na základě dohody obou smluvních stran, a to pouze písemnou formou.
14.3. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí ustanoveními této smlouvy a ustanoveními občanského zákoníku. V případě konfliktu mají přednost ustanovení této smlouvy, pokud nejsou v rozporu s ustanoveními občanského zákoníku a dalšími právními předpisy.
14.4. Tato smlouva je vyhotovena ve 3 vyhotoveních, z nichž 2 vyhotovení obdrží kupující a 1 prodávající. 
14.5. Smlouva včetně všech jejích změn a dodatků bude uveřejněna v souladu s platnými právními předpisy  
14.6. Tato smlouva nabývá účinnosti dnem jejího zveřejnění v souladu s platnými právními předpisy.
14.7. Smluvní strany po přečtení smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že smlouva byla sepsána určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé a svobodné vůle, bez nátlaku na některou ze stran. Na důkaz toho připojují své podpisy. 
14.8. Nedílnou součástí této smlouvy o dílo je:
Příloha č. 1: Technická specifikace nabízených dodávek
Příloha č. 2: Cenová nabídka 


	Vratislavice nad Nisou dne 15.01.2018
Za kupujícího:

................................................
Lukáš Pohanka
starosta Městského obvodu Liberec – Vratislavice nad Nisou




	V Praze dne 11.01. 2018
Za prodávajícího:

................................................
JUDr. Ing. Jiří Junek
jednatel



Tato smlouva byla schválena Radou MO Liberec – Vratislavice n.N. dne 4.12.2017, usn. č. 527/12/2017.
Strana 1 z 9
Strana 9 z 9