Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4830476: Revize HP a hydrantů-PBSK s.r.o.

Příloha smlouva PBSK s.r.o._revize HP a hydr..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Untitled


..,
C'I

..,,.-·C',,/
' : " r"" ' Č. ·

-Smlouva o dílo ,,,- " ' ,,
Revize hasicích přístrOjů a'hýdrantů"": '

., rČ. j. KRPP-16771-11/ČJ-2018-Ô300VZ-VZ .' .,
. ,..r '. , ,

Česká republika
Sídlo:
IČO:
DIČ:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Zastoupená:

Kontaktní adresa:

Kontaktní osoba:
DS: 5ixai69

jako ,,objednatel"

a

Společnost:
Sídlo:
IČO:
DIČ:
jejímž jménem jedná:
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail: .
Datová schránka:

Krajské ředitelstvI policie Plzeňského kraje
Nádražní 2, PSČ 306 28 Plzeň
75151529
CZ75151529

pIk. Ing. Be. Petrem Nováčkem, náměstkem ředitele Krajského
ředitelství policie Plzeňského kraje pro ekonomiku
Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje, Nádražní 2, 306 28
Plzeň

PBSK S. r. O.
Pohořany 17, Zitenice 411 41
03718654
CZ03718654
Pavel Kmoch

2pyve34

Zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl C,
vložka 35158.

P

jako ,,zhotovitel"

uzavírají dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, tuto

SMLOUVU O DÍLO

l



1.

2.

1.

Ý
· .id

I.
Předmět díla

Předmětem díla je provedení roční kontroly a peňodických zkoušek hasicích přístrojů
(dále jen ,,HP"), dodávka nových hasicích přístrojů za přistroje vyřazené z důvodu
skončení životnosti, roční kontroly zařízení pro zásobováni požární vodou (dále jen
.HY"), tlakové zkoušky požámfch hadic v objektech Krajského ředitelství policie
Plzeňského kraje (dále jen .KŔP-P') dle příslušných platných norem a předpisů
upravujících tuto oblast a vypracováni příslušných dokladů o provedených kontrolách.

Celé dílo bude používat název ,Revize hasicfch přístrojů a hydrantů".

ll.
Doba, způsob a místo plnění

Zhotovitel se na záktadě této smlouvy zavazuje provést dílo vždy od 1. dubna do 21.
října v letech 2018 - 2022, přičemž revize budou postupovat následně:

a) Objekty Krajského ředitelství, viz příloha č. l;
Revize vždy od 1. března; doklady zpracovat a doručit do 21. března téhož roku.

k

b) Objekty Městského ředitelstvI, viz přIIoha č. 2; .'
Revize provést vždy od 1. dubna; doklady zpracovat a doručit do 21. dubna i
téhož roku.

c) Objekty Územního odboru Plzeň-venkov, viz příloha č. 3;
Revize provést vždy od 1. května; doklady zpracovat a doručit do 21. května
téhož roku.

d) Objekty Územního odboru Rokycany, viz příloha č. 4:
Revize provést od 1. června; doklady zpracovat a doručit do 21. června téhož
roku.

f) Objekty Územního odboru Klatovy, viz příloha č. 6;
Revize provést od 1. srpna; doklady zpracovat a doručit do 21. srpna téhož
roku.

g) Objekty Územního odboru Tachov, viz příloha č. 7:
Revize provést od 1. září; doklady zpracovat a doručit do 21. září téhož roku.

2. Doklady dle odst. 1 se rozumí:

a) Doklad o kontrole provozuschopnosti a periodických zkouškách HP.
b) Doklad o kontrole provozuschopnosti HY.
C) Doklad o tlakové zkoušce požárních hadic.
d) Doklad o vyřazení HP z používáni.
e) Daňové doklady - faktury za výkon práce, popř. za prodej nových hp.
f) Dodací list zakázky dle ČI. lV., odst. 6.
g) Záruční list a certifikát k dodanému HP.

2



3. Doklady dle odst. 2 doručí zhotovitel doručovací službou nebo poštou na adresu:

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje
Odbor specializovaných činností
Nádražní 2, 306 28 Plzeň

nebo osobně po předchozí domluvě s kontaktní osobou dle ČI. IX., odst. 2 a dále
zašle digitálni (elektronickou) verzi dokladů dle odst. 2 písm. a - f na e-mail:

4. Součásti díla nejsou opravy HP a likvidace vyřazených HP.

5. Kontroly HP, HY a tlakové zkoušky hadic budou obsahovat kontrolu, odvoz,
periodickou zkoušku, tlakovou zkoušku a vrácení na původní místo.

6. Odvezené HP musí být vráceny na původní místo do 24 hodin, přičemž na objektu
musí zůstat alespoň polovina HP s vhodným druhem hasiva.

7. V případě bezplatného zapůjčení věci od zhotovitele za odvezený kus je možné tuto
dobu prodloužit na dobu 72 hodin.

8. Součástí periodické zkoušky u HP je j případná výměna vadného těsnění, přičemž
výměna může být provedena pouze za originální nebo jim kvalitativně rovnocenné.

9. V rámci smlouvy se budou nahrazovat pouze HP vyřazené z důvodu ukončeni doby
životnosti dle § 9, odst, 9, písm. c vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o požární prevenci.
Takto vyřazené HP je zhotovitel povinen dopravit do objektu objednavatele dle
pokynu kontaktní osoby dle ČI. lX., odst. 2.

10. Dodávka nových plnitelných hp za vyřazené z důvodu ukončení jejich životnosti musí
- mít datum dodávky shodný s datem výroby, musí být dodán stejný druh a typ, pokudze strany dodavatele nebude požadováno jinak, nové HP musí být certifikované pro

ČR a musí být případně opravitelné zhotovitelem této smlouvy.

11. Ostatní nefunkční HP určené do opravy i neopravitelné, budou viditelně označeny s
odůvodněním (oprava, vyřazen - neopravitelné). Takto vyřazené HP je zhotovitel
povinen dopravit do objektu objednavatele dle pokynu kontaktní osoby dle ČI. lX., odst.
2.

12. V případě, že bude zhotovitelem konstatována nemožnost'dalšího použÍvání HP, tedy
vyřazení z provozu, je zhotovitel povinen HP zřetelně označit nesmývatelným
způsobem.

13. Kontroly budou prováděny na objektech jen v pracovní dny od 07:00 do 15:30 hod.

14. Zhotovitel je povinen dodat do 21 dní od doby plnění podle odst. 1 tohoto článku
veškeré platné písemné zprávy, doklady a faktury objednavateli prostřednictvím
kontaktní osoby nebo na adresu pro doručování faktur. Doklady a zprávy v digitální
podobě zašle na e-mail

15. Místem provádění kontrol jsou objekty objednatele vyšpecifikované v příloze č. 8 této
smlouvy.

M

h

3



16. Před započetím díla na objektech dle ČI. ||, odst. 1, zhotovitel vždy předloží zástupci
objednatele ke schválení ,,harmonogram provádění kontrol". Tento harmonogram
zašle minimálně 10 dní předem.

Ill.
Smiuvni cena

1.

2.

3.

4.

jednotkové ceny plnění za předmět smlouvy jsou stanoveny dohodou na základě
cenové nabídky dodavatele podané v rámci veřejné zakázky s č. j.
KRPP- 6771-2/ČJ- 2018-0300VZ-VZ při předpokládaném množství, druhů HP, HY
a mist plnění, přičemž objednatel si vyhrazuje, že toto množství, druhy HP a HY, včetně
míst plnění se mohou měnit v závislosti s potřebami objednatele.

Jednotková cena u všech úkonů a dodávek je konečná a zahrnuje veškeré náklady
zhotovitele spojené s plněním předmětu smlouvy, zejména cestovní, osobní,
administrativní, manipulační, režijní, pořizovací, včetně nákladů na eventuálně
použité náhradní díly v rámci způsobu plněni, resp. dalších nákladů zde
neuvedených, které mohou vzniknout zhotoviteli při plněni.

Cena se může měnit pouze v závislosti na změně DPH.

Smluvní cena pro jednotlivé části je dána příslušnou tabulkou, viz příloha 1, 2, 3, 4, 6
a 7 je stanovena takto:

(Vyplňte pouze části, do kterých podáváte svou nabídku.)

Část A - příloha č. 1 - objekty Krajského ředitelství
Cena bez DPH 292 434,00 Kč
Cena s DPH 21 % 353 845,15 Kč
Slovy: třistapadesáttřitisÍcosmsetčtyřicetpětkorunčeskýchčtrnáctha|éřů.

Část B - příloha č. 2 - objekty Městského ředitelství Plzeň
Cena bez DPH 96 222,00 Kč
Cena s DPH 21 % 116 428,62 Kč
Slovy: stošestnácttisicčtyřistadvacetosmšedesátdvaha|éřů.

Část C - příloha č. 3 - Objekty Územního odboru Plzeň - venkov
Cena bez DPH 80 653,00 Kč .
Cena s DPH 21 % 97 590,13 Kč
Slovy: devadesátsedmtisjcpětsetdevadestáttřináctha|éřů.

Část D - příloha č. 4 - Objekty Územního odboru Rokycany
Cena bez DPH 37 722,00 KČ
Cena s DPH 21 % 45 643,62 Kč
Slovy: čtyřicetpěttisÍcšestsetčtyřicettřišedestádvahaléřů.

Část F - příloha č. 6 - objekty Územního odboru Klatovy
Cena bez DPH 62 836,00 Kč
Cena s DPH 21 % 76 031,56 Kč
Slovy: sedmdesátšesttisictňcetjednapadesátšestha|éřů.

4



Část G - příloha č. 7 - Objekty Územního odboru Tachov
Cena bez DPH 62 025,00 KČ
Cena s DPH 21 % 75 050,25 Kč
Slovy: sedmdesátpěttisÍcpadesátdvacetpětha|éřů.

3. Celková cena za plnění předmětu této smlouvy nepřesáhne: 1 040 000 Kč.

IV.
Platební podmínky

1. Cena díla bude objednatelem hrazena v české měně převodním příkazem na základě
zhotovitelem vystavené faktury.

2. Právo na fakturaci vznikne zhotoviteli provedením díla dle ČI. ||., odst. 1, doručením
dokladů dle ČI. l!., odst. 2 včetně jejich elektronické podoby objednateli.

3. Zhotovitel vystaví fakturu na objednatele:

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje "
Nádražní 2
306 28 Plzeň

a doručí ji na adresu dle ČI. íl., odst. 16.

4. Splatnost faktury se stanovuje na 21 dnů od jejího doručeni.

5. Faktura musí obsahovat obecně platň"é náležitosti daňového dokladu a text
Fakturujeme Vám za kontrolu HP a PV dle smlouvy o dílo č. j. KRPP16771-11/ČJ-
2018-0300VZ-VZ".
Cena bude členěna na základ daně, daň a celkovou fakturovanou částku.

6. Nedílnou součástí faktury bude dodací list zakázky s rozpisem fakturovaných úkonů za
provedenou práci a za prodej nových hp a to vždy pro objekt, ve kterém byl předmět
plnění realizován. Dále musí obsahovat:
a) seznam záměn starých HP na nové s identifikátory místa (objekt a umístěnI) a

výrobní čísla;

b) seznam vadných hp, hy a požárních hadic s uvedením návrhu na opravu nebo
na vyřazení a s identifikátory místa, výrobního čísla, typu, apod.

7. Nebude-li faktura splňovat náležitosti dle odst. 5 tohoto článku, případně bude-li
obsahovat nesprávné cenové údaje, je objednatel oprávněn ji vrátit zhotoviteli, aniž by
se tímto postupem dostal do prodlení s její splatností.

8. Daňový doklad, vystavený poskytovatelem zdanitelného plnění (zhotovitelem), bude
příjemcem zdanitelného plněni (objednatelem) uhrazen v plné výši včetně DPH, jestliže
si objednatel ověří způsobem umožňujlcím dálkový přistup skutečnost, že zhotovitel
není nespolehlivým plátcem a bankovní účet uvedený v této smlouvě je shodný
s údajem v jeho registraci. V opačném případě objednatel uhradí zhotoviteli pouze
základ daně a DPH převede příslušnému ňnančnímu úřadu.

9. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem připsání fakturované částky na účet
zhotovitele.

5



V.
Povinnosti zhotovitele

1.

2.

Provést celé dílo osobně, řádně a ve stanoveném termínu.

Před započetím díla je zhotovitel povinen předložit kontaktní osobě objednatele
doklad o platnosti kalibrace měřících přístrojů, které bude zhotovitel používat při
provádění kontroly.

VI.
Ochrana informaci

1.

2.

3.

Zhotovitel se zavazuje nesdělovat nikomu informace související s činností
a bezpečnostní ochranou objektů objednatele, které by se mohl, v souvislosti s tímto
smluvním vztahem, dozvědět. Tyto informace jsou informacemi neveřejnými
s povinnosti dodržování mlčenlivosti.

Zhotovitel se též zavazuje, že pouči své zaměstnance, kteří budou poskytovat služby
podle této smlouvy, o povinnosti zachovávat mlčenlivost ve věcech souvisejících
s předmětem této smlouvy, jakož i nesdělovat nikomu informace související s činnosti
a bezpečnosti ochranou Objednatele, které by se mohl, v souvislosti s tímto smluvním
vztahem, dozvědět.

Smluvní strany si jsou vědomy, že povinnost dodržovat mlčenlivost o informacích
získaných v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy trvá i po skončení platnosti
této smlouvy.

Vil.
Sankce

1. V případě prodlení objednatele s placením daňového dokladu (faktury) vzniká
zhotoviteli právo na úrok z prodlení. výše úroku z prodlení se řídí nařízením vlády č.
351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení, v platném znění.

2. V případě nedoručení písemných zpráv o provedených kontrolách ve sjednaném
termínu je zhotovitel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% celkové
ceny díla (včetně DPH) za každý den prodlení.

Vlil.
Ostatní ujednání

1.

2.

3.

4.

Smluvní strany se dohodly, že dokumentace veřejné zakázky, tj. zadávací
dokumentace a nabídka zhotovitele ze dne 12. 2. 2018 jsou pro obě smluvní strany
závazným podkladem pro vyhotoveni této smlouvy.

Z důvodu právní jistoty strany prohlašuji, že jejich závazkový vztah založený touto
smlouvou se řidl zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel zveřejni zprávu o posouzení a hodnoceni
nabídek a kompletní znění této smlouvy, a to včetně identifikačních údajů zhotovitele
a výše zhotovitelem nabídnuté ceny. Zhotovitel podpisem této smlouvy vyslovuje
s výše uvedeným souhlas.

Objednatel prohlašuje, že předmět plněni dle této smlouvy použije výhradně pro
účely, které nejsou předmětem daně, resp. k danému plnění nevystupuje jako osoba

6



povinná k dani ve smyslu ustanovenl § 5 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb. ve znění
pozdějších předpisů.

lX.
Kontaktní osoby

1.

2.

3.

Za objednatele je ve věcech smluvních oprávněn jednat plk. Ing. Bc. Petr Nováček.

Za objednatele je ve věcech organizačních oprávněna jednat

Za zhotovitele je ve věcech smluvních oprávněn jednat:

X.
Závěrečná ustanovení

1.

2.

3.

4.

5.

Tato smlouva je platná po podpisu oběma smluvnfmi stranami. Dle zákona číslo
340/2015 Sb., o registru smluv, tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění
v registru smluv. Pokud nebude uveřejněna v registru smluv ani do tří měsíců ode
dne, kdy byla uzavřena, je zrušena od jejího počátku.

Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2022. Smlouva může skončit dříve, a to
vyčerpáním částky uvedené ve ČI. lil odst. 3.

Smlouvu lze vypovědět bez důvodu kteroukoli smluvní stranou, výpovědní doba
v tomto případě činí 6 měsíců.

Případné spory obou stran budou řešeny přednostně dohodou. Nedojde-li k dohodě,
budou spory řešeny příslušným soudem, nikoliv rozhodcem.

Smlouva je sepsána ve 15 stránkových stejnopisech (7 stran smlouvy a 8 stran přílohy),
z nichž tři obdrží objednatel a jeden zhotovitel. Přílohy k této smlouvě jsou její
nedílnou součástí.

Přílohy:

č. 1, 2, 3, 4, 6 a 7 - Cenové nabídky k předmětu plnění pro jednotlivé organizační články
Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje.

č. 8 - Seznam všech objektů Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje.

V P

ná

V Pohořanech dne 28. února 2018

b'pa
tc: 03718654, P "

7



¶

· PŘÍLOHA Č. 1- KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ

Cenová nabídka k předmětu plněni- Revize hasicích přístrojů a hydrantů na objektech Krajského ředitelství Plzeň V'yplňtě P°':::"!::! " úkon bez

.
" ° " . . Cena celkem za Cena celkem zaPředpokladane pocty Cena za požadovaný

. , , . , . , , W , ,požadovaný úkon ke stanovení , . predpokladane plneni predpokladane plneni Poznamka
nabídkové ceny v ks úkon bez DPH v Kc/ks bez DPH v KČ včetně DPH v KČ

Kontroly HP v průběhu 5-ti let 3175 - " 14 " 44450,00 53784,50 635 x 5
Periodické zkoušky HP v průběhu 5-ti let

malý 1- 2 :g 179 98 17542,00 21225,82
velký 5 - 9 kg (litrů) 451 219 98769,00 119510,49
sněhový s 30 2 1210 2420,00 2928,20
hp s čistým hasivem 6 kg 3 219 657,00 794,97

Dodávka nových hp v průběhu 5-ti let
vodní 9 lit ů 1 820 820,00 992,20
práškový kg 1 260 260,00 314,60
práškový kg s autověšákem l 270 270,00 326,70
práškový kg 1 3·20 320,00 387,20
práškový kg s autověšákem l 330 330,00 399,30
práškový kg 114 680 77520,00 93799,20
práškovýí kg s věšákem · 1 690 690,00 834,90
sněhový 2 kg 1 800 800,00 968,00
sněhový 2 kg s věšákem 1 810 810,00 980,10
sněhový 5 kg 13 1240 16120,00 19505,20
sněhový 5 kg s věšákem 1 1250 1250,00 1512,50

Kontroly HY v průběhu 5-ti let vnitřní/venkovní 435 48 20880,00 25264,80 87 x 5
Tlakové zkoušky požárních hadic v průběhu 5-ti let 87 98 8526,00 10316,46

CENA CELKEM za všechny požadované úkony 292 434,00 KČ 353 845,14 KČ

Pom Konečná cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu smlouvy, zejména: cestovní, administrativní, osobní, manipulační,



1

Příloha č. 2 - MĚSTSKÉ ŘEDITELSTVÍ

Cenová nabídka k předmětu plněni- Revize hasicích přístrojů a hydrantů na objektech Městského ředitelství Plzeň Vyplňtě pouze cenu za úkon bez DPH
I!!!

re o a an ' ct . , Cena celkem za Cena celkem zaP" dp kl "d e po" y Cena za požadovaný
Wpožadovaný úkon ke stanovení predpokladane plneni predpokladane pleni Poznamka

nabídkové ceny v k, úkon bez DPH v Kc/ks bez DPH v KČ včetně DPH v KČ

Kontroly HP v průběhu 5-ti let 1060 14 14840,00 17956,40 212 x 5
Periodické zkoušky HP v průběhu 5-ti let

malý 1- 2 kg 76 98 7448,00 9012,08
velký 5 - 9 kg (litrů) 136 -219 29784,00 36038,64
sněhový s 30
hp s čistým hasivem 6 kg

Dodávka nových hp v průběhu 5-ti let
vodní 9 lit ú 1 820 820,00 992,20
práškový _ kg 1 260 260,00 314,60
práškový - kg s autověšákem 1 270 270,00 326,70
práškový " kg 1 320 320,00 387,20
práškový kg s autověšákem 1 330 330,00 399,30
práškový " kg 45 680 30600,00 37026,00
práškový e kg svěšákem 1 690 690,00 834,90
sněhový 2 kg 1 800 800,00 968,00
sněhový 2 kg s věšákem 1 810 810,00 980,10 : E
sněhový 5 kg 1 1240 1240,00 1500,40
sněhový 5 kg s věšákem 1 1250 1250,00 1512,50

Kontroly HY v průběhu 5-ti let vnitřni/venkovnÍ 100 48 4800,(10 5808,00 20 x 5
€iR

lkkové zkoušky požárních hadic v průběhu 5-ti let 20 98 1960,00 2371,60 m " :

CENA CELKEM za všechny požadované úkony 96 222,00 KČ 116 428,62 KČ Ĺ !

cnría musí zahrnovat veškeré nák ady spojené s plněním předmětu smlouvy, zejména: cestovní, admin strativnÍ, osobní, manlpulačrIÍ, ~



Y

PŘÍLOHA Č. 3 - PLZEŇ-VENKOV'

Cenová nabídka k předmětu plněni - Revize hasicích přístrojů a hydrantů na objektech Územního odboru Plzeň-venkov Vyplňtě pouze cenu za úkon bez
DPH I!!!

" ' " " . . Cena celkem za Cena celkem za. Predpokladane pocty Cena za pozadovany . , , , , . , . . . ,Požadovaný úkon ke stanoveni predpokladane pInem predpokladane plnené Poznámka
nabídkové ceny v ks úkon bez DPH v Kc/ks bez DPH v KČ včetně DPH vKČ

Kontroly HP v průběhu S-ti let 1005 " 14 14070,00 17024,70 221x s
Periodické zkoušky HP v průběhu 5-ti let

malý 1- 2 6

C
S Ĺ
E

ŠI
C .

~

3
2



PŘÍLOHA Č. 4 -
ROKYCANY
Cenová nabídka k předmětu plnění-
Revize hasidch přístrojů a hydrantů na . Vyplňtě pouze cenu za Úkon bez DPH !!11
objektech Územního odboru Rokycany

Předpokládané počty Céria za Cena celkem za Cena celkem za
Požadovaný úkon ke stanoveni požadovaný úkon předpokládané plněni předpokládané plněni Poznámka

nabídkové ceny v ks bez DPH v Kč/ks bez DPH v KČ včetně DPH v KČ

Kontroly HP v prŮběhu 5-ti let 425 14 5950,00 7199,50 85 x 5

Perbdické zkouŠky HP v průběhu S-ti let

malý 1-2 kg 39 98 3822,00 4624,62
velký 5 -9 kg 46 219 10074,00 12189,54
(litrů)

sněhový s 30
hp s čistým
hasivem 6 ke

Doáávke nových hp v průběhu S-ti let

v(jdni 9 litrů l 820 820,00 992,20

práškový l kg 1 260 260,00 314,60
práškový 1 kg s l 270 270,00 326,70
autověšá Kern

wáškový 2 kg 1 320 320,00 387,20
práškový 2 kg s 1 330 330,00 399,30
autověšákem

práškový 6 kg 11 680 7480,00 9050,80
práškový 6 kg s · l 690 690,00 834.90
věšákem

sněhový 2 kg l 800 800,00 968.00
- · lsnehový 2 kg s 1 ClO 810,00 980.10 i

věšákem

sněhový 5 kg 2 1240 2ä8o.(jo 3000,80 ! F ,'qí' " »>"" "'

snéhovy 5 kg s 1 1250 1250,30 1512.50 ==
věšákem ' ii >

Knntroly HY v průběhu S-ti let vnitřní/venkovni 35 48 1680,00 2032,80 7 x 5 ;
G

TlaknvC tkmAky poZärnich hadic v průběhu S-ti let 7 98 686,00 830,06 ji 'g f. I

UNA CELKOM n všechny požadované úkony 37 722,00 KČ 45 643,62 Kc a '" ž



l

PŘÍLOHA Č. 6 - KLATOVY

Cenová nabídka k předmětu plněni- Revize hasicích přístrojů a hydrantů na objektech Územního odboru Klatovy Vyplňtě Pou:e,;e;; za úkon bez

Cena celkem za Cena celkem zaPredpokladane pocty Cena za požadovaný
. , , . , . , , . , ,Požadovaný úkon ke stanoveni , V predpokladane plnenŕ predpokladane plnent Poznamka

nabídkové ceny v ks úkon bez DPH v Kc/ks bez DPH v KČ včetně DPH v KČ

Kontroly HP v průběhu 5-ti let 725 14 10150,00 12281,50 145 x 5
Periodické zkoušky HP v průběhu 5-ti let

malý 1- 2 -