Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4870816: Dohoda o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a poskytnutí

Příloha Sml_UP_SUPM_Kor_priloha.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        r

                                                                                    Příloha č. 1Směrnice GŘ č. 17/2015

     *""  EvroDská unie                                   F']                       Č,. j;. UPCR-KH.·20113/1231
   **     Evropský sociální fond                      " "'                           c:c)r: 19. 1. 20L8 1():32:24

                                                                                                                          ,!"QČf2t iistů: l l. Poč:!z4: příloh: 8 ,

                           "^" PLÁN REALIZACE ODBORNÉ ii|"|I| | | | | | ii| | |l|l| |liil|ll| | |l| l
                                                                                    SA13000::)1:"075';;!5396

   i. Uchazeč o zaměstnání                            ABSOLVENT

   Jméno a příjmení:                                  ANO                           táE

   Datum narozeni:

   Kontaktní adresa:

   Telefon:

   Zdravotní stav dobrý:
   /zaškrtněte/
   Omezení /vypište/:

   V evidenci ÚP ČR od:                               1. 8. 2017
   Vzdělání:
   Znalosti a dovednosti:                             středoškolské s maturitou

                                                      MS Excel, Word, Windows
                                                      řidičský průkazskupiny B.
                                                      internet, elektronická pošta
                                                      anglický jazyk

   Pracovní zkušenosti:                               admin. prac.

   Absolvent se účastnil před nástupem na               rozsah                                       druh
   odbornou praxi v rámci aktivit projektu:
                                                       4 hod.                       VÝBĚR -skupinový
        a) Poradenství 3. 1. 2018                      4 hod.                       VÝBĚR - individuálnI
                                    5. 1. 2018         8 hod.                       PORADENSTVÍ- skupinové
                                   12. -15. 1. 2018   32 hod.                       MOTIVAČNÍ KURZ
                                   15. - 22. 1. 2018

        b) Rekvalifikace

                                               r                    Digitálně podepsal
   Platnost od 15. 1. 2016                                          Datum: 18.01.2018 08:56:05 "01:00
                                                                                                      T"\,

                                                                                                              \

          ll. ZAMĚSTNAVATEL               Město Čáslav

      Název organizace:                   nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav-Staré Město, 286 01
      Adresa pracoviště:                  Čáslav
      Vedoucí pracoviště:
      Kontakt na vedoucího pracoviště:

      Zaměstnanec pověřený vedením
      odborné praxe - MENTOR

      Jméno a příjmení:

      Kontakt:

      Pracovní pozice/Funkce Mentora      Vedoucí odboru správy majetku města

      Druh práce Mentora /rámec pracovní  Vedoucí odboru správy majetku města
      náplně/
                                          Hospodařenís bytovým a nebytovým fondem a ostatním
                                          majetkem města

                                          ,                                                           r

í: .                                                                                                  /9ŕlj
T  Ill. ODBORNÁ PRAXE

   Název pracovní pozice absolventa:       Administrativní pracovník
   Místo výkonu odborné praxe:
   Smluvený rozsah odborné praxe:          nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav Staré Město, 286 01
                                           Čáslav
                                           9 měsíců; 40 hodin týdně

   Kvalifikační požadavky na absolventa:   Min. SŠ vzdělání

   Specifické požadavky na absolventa:

   Druh práce - rámec pracovní náplně      Administrativní práce, práce na PC, obsluha telefonu
   absolventa

                                           KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ
                                           PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:

   PRŮBĚŽNÉ CÍLE:

   Zadáni konkrétních úkolů činnosti       orientace v organizaci, seznámení se základy systému státní
   ,lv případě potřeby doplňte řádky nebo  správy a samosprávy, seznámení s BOZP, administrativní práce
   doložte přllohou/

   STRATEGICKÉ cíle:                       zvýšení kvaljfikace, osvojenlsi odborných kompetencí daného
   /v případě potřeby doplňte řcidky nebo  oboru a nové praktické dovedno.sti, z/skánl vědomosti
   doložte př/lohou/

   VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:                           Název přílohy:     Datum vydáni přílohy:
   /doložte přIlohou/                      Příloha č. 2 Průběžné      Měsíčně souběžně
                                           hodnocení absolventa       s Vyúčtování mzd, nákl.
                                                                      Nejpozději do 30. 11. 2018
                                           Příloha č. 3 Závěrečné
                                           hodnoceni absolventa       Do 30. 11. 2018
                                           Příloha Č. 4 Osvědčeni o
                                           absolvováni odborné praxe  Do 30. 11. 2018
                                           Příloha: Reference pro
                                           budoucího zaměstnavatele*

                                                                                                         l
                                                                                                          "'\
                                                                                                                       %

    HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

    Harmoľ7ogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné
    předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KOP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
    nástupen7 absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o
    vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
    mentora. Podle aktuá/nlsituace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

    lv případě potřeby doplňte řádky/

    MěsícjDatum           Aktivita                                          Rozsah          zapojení
                                                                                            Mentora

    2j2018       Orientace v organizaci, seznámení s BOZP,                  40              Ano
    3120Ĺ8       administrativní práce, průběžná archivace dokladů,         hod./týdně      Instruktáží
    4j20z8       pomocné účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání                    Zaúkoiováním
                 rady a zastupitelstva města, operativní úkoly              40
                 Základni orier)tace v systému státní správy a samosprávy,  hod./týdně
                 administrativní práce, průběžná archivace dokladů,
                 pomocné účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání    40
                 rady a zastupitelstva města, operativní úkoly              hod./týdně
                 Orientace v zákoně o obcích, administrativní práce,
                 průběžná archivace dokladů, pomocné účetní aktivity,

                 příprava podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva
                 města, vedení agendy městského mobiliáře a dětských
                 hřišť, operativní úkoly

                 průběžná archivace dokladů, účetní aktivity- objednávky hod./týdně

                 a vedení knihy došlých faktur, příprava podkladů pro
                 zasedání rady a zastupitelstva města, vedení agendy
                 městského mobiliáře a dětských hřišť, práce v terénu -
                 fotodokumentace majetku města, evidence pozemků a
                 s tím souvĹsejÍcÍ Činnost, evidence nájemních smluv,
                 práce v programu VERA operativní úkoly
                 Administrativní práce, průběžná archivace dokladů,

    8-10j2018    účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání rady a 40
                 zastupitelstva města, kontrola plnění usneseni rady a hod./týdně

                 zastupitelstva města, vedení agendy městského

                 mobiliáře a dětských hřišť, práce vterénu -

                 fotodokumentace majetku města, evidence pozemků a

                 s tím souvÍsejÍcÍ činnost, evidence nájemních smluv,

                 práce v programu VERA, zadávání dat do softwaru

                 GObec, operativní úkoly

    * V případě, Že sizaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončeníodborné praxe,

    poskytne zaměstnavatel ,,Reference pro budouC/"ho zaměstnavatelet a to ve volné formě.

    (jméno, přl'menl, po

:<                                                                                                        Ĺg/:':l'