Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1Směrnice GŘ Č. 17/2015 J Uřad práce ČR K """'" ,k * ,k iZvropská unie Evropský sociální fond Úřad práce ČR * :ér Operační program Zaměstnanost Č.. ji. UPCR-|KHp·20:L|:3/122.9 * * * *' c:c)r: 19. l. 2018 10:32:19 j"oč:et iistů: 1 l. POČtžt příloh: 8 , *** ii)i|lĹĹ|iI|)| iiii|Il| liiIljIiiil|l|i|ii PLÁN REALIZACE °"'°'"É "^" .,.,. _SA130()0::)1:"075';"2270 L Uchazeč o zaměstnání ABSOLVENT Jméno a příjmení: ANO NE Datum narozeni: Kontaktní adresa: Telefon: Zdravotní stav dobrý: /zaškrtněte/ Omezeni /vypište/: V evidenci ÚP ČR od: 1. 9. 2017 Vzdělání: Znalosti a dovednosti: Vyšší odborné vzdělání (Obor vzdělání: management a personalistika) MS Excel, Word řidičský průkazskupiny B. internet, elektronická pošta anglický jazyk P ra covni zkušenosti: Absolvent se účastnil před nástupem na rozsah druh odbornou praxi v rámci aktivit projektu: 4. hod. VÝBĚR -skupinový 4. hod. VÝBĚR -individuální a) Poradenství 3. 1. 2018 8. hod. PORADENSTVÍ- skupinové 32. hod. MOTIVAČNÍ KURZ 10. 1. 2018 12. -15. 1. 2018 15. - 22. 1. 2018 b) Rekvalifikace Platnost od 15. 1. 2016 Mzvzal dne: I/'j·/ i¢'/j , Digit~meps Datum: 18.01.2018 08:57:21 "01:00 7_ Ĺ i"/ií' l "' .J U T ll. ZAMĚSTNAVATEL Město Čáslav Název organiza ce: nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav Staré Město, 286 01 Adresa pracoviště: Čáslav Vedoucí pracoviště: Kontakt na vedoucího pracoviště: Zaměstnanec pověřený vedením odborné praxe - MENTOR Jméno a příjmení: Kontakt: Pracovní pozice/Funkce Mentora Vedoucí oddělení investic Druh práce Mentora /rámec pracovní Vedoucí oddělení investic náplně/ Investiční refe rent Referent majetkové správy pro úsek místních komunikací a veřejného osvětlenI ~ C Y Ill. ODBORNÁ PRAXE Název pracovní pozice absolventa: Admin istrativni pracovník Místo výkonu odborné praxe: Smluvený rozsah odborné praxe: nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav-Staré Město, 286 01 Čáslav 9 měsíců; 40 hodin týdně Kva|ifikační požadavky na absolventa: Min. SŠ vzdělání Specifické požadavky na absolventa: Druh práce - rámec pracovni náplně Administrativní práce, práce na PC, obsluha telefonu absolventa KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ: PRŮBĚŽNÉ CÍLE: Zadání konkrétních úkolů činnosti orientace v organizaci, seznámen/se základy systému státní /v případě potřeby doplňte řádky nebo správy a samosprávy, seznámení s BOZP, administrativní práce doložte přl/ohou/ strategické cíle: zvýšeni kvahjikace, osvojení si odborných kompetencí daného /v případě potřeby doplňte řádky nebo oboru a nové praktické dovednosti, zlskánl vědomostí doložte př/lohou/ 1/ VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE: Název přílohy: Datum vydání přílohy: /doložte přňohou/ Příloha č. 2 Průběžné Měsíčně souběžně s hod n oce ní a bsolve nta vyúčtování mzd. nákl. Příloha č. 3 Závěrečné Nejpozději do 30. 11. 2018 hodnocení absolventa Příloha č. 4 Osvědčení o Do 30. 11. 2018 absolvování odborné praxe Příloha: Reference pro Do 30. 11. 2018 budoucího zaměstnavatele* l r ':jj'l.j' \ 'b HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KOP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na mentora. Podle aktuá/n/situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován. /v případě potřeby doplňte řádky,' Měsíc/Datum Aktivita Rozsah Zapojeni Mentora 2j2018 Orientace v organizaci, seznámenís BOZP, 40 Ano 3j2018 administrativní práce, průběžná archivace dokladů, hod./týdně Instruktáží 4j2018 pomocné účetníaktivity, příprava podkladů pro zasedání Zaúkolováním 5"7/2018 rady a zastupitelstva města, operativní úkoly 40 Základníorientace v systému státnísprávy a samosprávy, hod./týdně 8-10j2018 administrativní práce, průběžná archivace dokladů, pomocné účetníaktivity, příprava podkladů pro zasedání 40 rady a zastupitelstva města, operativní úkoly hod./týdně Orientace v zákoně o zadávániveřejných zakázek, zákoně 40 o registru smluv a zákoně o obcích, administrativní práce, hod./týdně průběžná archivace dokladů, pomocné účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva 40 města, operativní úkoly hod./týdně Orientace ve vnitřních směrnicích, administrativní práce, průběžná archivace dokladů, účetní aktivity - objednávky a vedení knihy došlých faktur, příprava podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva města, evidence závad místních komunikací a veřejného osvětlení, včetně fotodokumentace a zápisu do registru, práce v programu VERA, operativní úkoly Administrativní práce, průběžná archivace dokladů, účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva města, kontrola plněni usneseni rady a zastupitelstva města, evidence závad mIstních komunikaci a veřejného osvětlení a zvláŠtních záborů veřejných prostranství, včetně fotodoku mentace a zápisu do registru, práce v programu VERA, operativní úkoly * V případě, že sizaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončenlodborné praxe, (jméno, př/'m C" t;;< /:í