Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4871000: DOHODA o vyhrazeni společensky účelného pracovního místa a poskytnutí

Příloha Sml_UP_SUPM_Reb_priloha.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha č. 1Směrnice GŘ Č. 17/2015

                                                           J          Uřad práce ČR                       K
                                                               """'"
       ,k * ,k       iZvropská unie
                     Evropský sociální fond         Úřad práce ČR
    *           :ér  Operační program Zaměstnanost                    Č.. ji. UPCR-|KHp·20:L|:3/122.9

    *           *

    *           *'                                                         c:c)r: 19. l. 2018 10:32:19
                                                                      j"oč:et iistů: 1 l. POČtžt příloh: 8 ,
       ***
                                                                      ii)i|lĹĹ|iI|)| iiii|Il| liiIljIiiil|l|i|ii
                             PLÁN REALIZACE °"'°'"É "^"

                                                                      .,.,. _SA130()0::)1:"075';"2270

       L             Uchazeč o zaměstnání           ABSOLVENT

    Jméno a příjmení:                               ANO               NE

    Datum narozeni:

    Kontaktní adresa:

    Telefon:

    Zdravotní stav dobrý:
    /zaškrtněte/
    Omezeni /vypište/:

    V evidenci ÚP ČR od:                        1. 9. 2017
    Vzdělání:
    Znalosti a dovednosti:                      Vyšší odborné vzdělání
                                                (Obor vzdělání: management a personalistika)

                                                MS Excel, Word
                                                řidičský průkazskupiny B.
                                                internet, elektronická pošta
                                                anglický jazyk

    P ra covni zkušenosti:

    Absolvent se účastnil před nástupem na            rozsah                            druh

    odbornou praxi v rámci aktivit projektu:         4. hod.          VÝBĚR -skupinový
                                                     4. hod.          VÝBĚR -individuální
       a) Poradenství        3. 1. 2018              8. hod.          PORADENSTVÍ- skupinové
                                                    32. hod.          MOTIVAČNÍ KURZ
                             10. 1. 2018

                             12. -15. 1. 2018

                             15. - 22. 1. 2018

       b) Rekvalifikace

    Platnost od 15. 1. 2016  Mzvzal dne: I/'j·/ i¢'/j ,               Digit~meps
                                                                      Datum: 18.01.2018 08:57:21 "01:00

7_                                                                                                                          Ĺ
                                                                                                                  i"/ií' l

                                                                                                                  "' .J U
                                                                                                   T

       ll. ZAMĚSTNAVATEL               Město Čáslav

   Název organiza ce:                  nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav Staré Město, 286 01
   Adresa pracoviště:                  Čáslav
   Vedoucí pracoviště:
   Kontakt na vedoucího pracoviště:

   Zaměstnanec pověřený vedením
   odborné praxe - MENTOR

   Jméno a příjmení:

   Kontakt:

   Pracovní pozice/Funkce Mentora      Vedoucí oddělení investic

   Druh práce Mentora /rámec pracovní  Vedoucí oddělení investic
   náplně/                             Investiční refe rent

                                       Referent majetkové správy pro úsek místních komunikací a
                                       veřejného osvětlenI

~                                                                                                  C
Y

   Ill. ODBORNÁ PRAXE

   Název pracovní pozice absolventa:      Admin istrativni pracovník
   Místo výkonu odborné praxe:
   Smluvený rozsah odborné praxe:         nám. Jana Žižky z Trocnova 1/1, Čáslav-Staré Město, 286 01
                                          Čáslav
                                          9 měsíců; 40 hodin týdně

   Kva|ifikační požadavky na absolventa:  Min. SŠ vzdělání
   Specifické požadavky na absolventa:

   Druh práce - rámec pracovni náplně     Administrativní práce, práce na PC, obsluha telefonu
   absolventa

                                          KONKRETIZUJTE STANOVENÍ CÍLŮ ODBORNÉ
                                          PRAXE A ZPŮSOB JEJICH DOSAŽENÍ:

   PRŮBĚŽNÉ CÍLE:

   Zadání konkrétních úkolů činnosti      orientace v organizaci, seznámen/se základy systému státní
   /v případě potřeby doplňte řádky nebo  správy a samosprávy, seznámení s BOZP, administrativní práce
   doložte přl/ohou/

   strategické cíle:                      zvýšeni kvahjikace, osvojení si odborných kompetencí daného
   /v případě potřeby doplňte řádky nebo  oboru a nové praktické dovednosti, zlskánl vědomostí
   doložte př/lohou/

                                                                                                        1/

   VÝSTUPY ODBORNÉ PRAXE:                          Název přílohy:     Datum vydání přílohy:
   /doložte přňohou/                      Příloha č. 2 Průběžné      Měsíčně souběžně s
                                          hod n oce ní a bsolve nta  vyúčtování mzd. nákl.

                                          Příloha č. 3 Závěrečné     Nejpozději do 30. 11. 2018
                                          hodnocení absolventa
                                          Příloha č. 4 Osvědčení o   Do 30. 11. 2018
                                          absolvování odborné praxe
                                          Příloha: Reference pro     Do 30. 11. 2018
                                          budoucího zaměstnavatele*

                                                                                                            l

r                                                                                                       ':jj'l.j'
                                                                                                              \

                                                                                                                          'b

         HARMONOGRAM ODBORNÉ PRAXE

         Harmonogram odborné praxe, tj. časový a obsahový rámec průběhu odborné praxe je vhodné
         předjednat a konzultovat mezi zaměstnancem KrP a KOP ÚP ČR, mentorem a absolventem již před
         nástupem absolventa na odbornou praxi, aby jeho rámec byl zřejmý již před podepsáním Dohody o
         vyhrazení společensky účelného pracovního místa a popřípadě Dohody o poskytnutí příspěvku na
         mentora. Podle aktuá/n/situace a potřeby může být harmonogram doplňován nebo upravován.

         /v případě potřeby doplňte řádky,'

         Měsíc/Datum                         Aktivita                               Rozsah      Zapojeni
                                                                                                Mentora

         2j2018         Orientace v organizaci, seznámenís BOZP,                    40          Ano
         3j2018         administrativní práce, průběžná archivace dokladů,          hod./týdně  Instruktáží
         4j2018         pomocné účetníaktivity, příprava podkladů pro zasedání                  Zaúkolováním
         5"7/2018       rady a zastupitelstva města, operativní úkoly               40
                        Základníorientace v systému státnísprávy a samosprávy,      hod./týdně
         8-10j2018      administrativní práce, průběžná archivace dokladů,
                        pomocné účetníaktivity, příprava podkladů pro zasedání      40
                        rady a zastupitelstva města, operativní úkoly               hod./týdně

                        Orientace v zákoně o zadávániveřejných zakázek, zákoně      40
                        o registru smluv a zákoně o obcích, administrativní práce,  hod./týdně
                        průběžná archivace dokladů, pomocné účetní aktivity,
                        příprava podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva        40
                        města, operativní úkoly                                     hod./týdně

                        Orientace ve vnitřních směrnicích, administrativní práce,
                        průběžná archivace dokladů, účetní aktivity -
                        objednávky a vedení knihy došlých faktur, příprava
                        podkladů pro zasedání rady a zastupitelstva města,
                        evidence závad místních komunikací a veřejného
                        osvětlení, včetně fotodokumentace a zápisu do registru,
                        práce v programu VERA, operativní úkoly

                        Administrativní práce, průběžná archivace dokladů,
                        účetní aktivity, příprava podkladů pro zasedání rady a
                        zastupitelstva města, kontrola plněni usneseni rady a
                        zastupitelstva města, evidence závad mIstních
                        komunikaci a veřejného osvětlení a zvláŠtních záborů
                        veřejných prostranství, včetně fotodoku mentace a
                        zápisu do registru, práce v programu VERA, operativní
                        úkoly

         * V případě, že sizaměstnavatel účastníka neponechá v pracovním poměru po skončenlodborné praxe,

         (jméno, př/'m

C" t;;<                                                                                                       /:í