Textová podoba smlouvy Smlouva č. 517189: Smlouva na zajištění technické podpory zpracování voleb konaných v

Příloha navrh_smlouvy_pc_volby20160727_seima_20161103_1424150471.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo smlouvy objednatele:
Číslo smlouvy dodavatele:

   Smlouva na zajištění technické podpory zpracování voleb
                    konaných v letech 2016 - 2018

               uzavřená mezi níže uvedenými smluvními stranami
                   dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník

Statutární město Olomouc
Horní náměstí č. p. 583
779 11 Olomouc
IČ: 00299308 DIČ: CZ00299308
zastoupené ve věcech smluvních Bc. Janem Večeřem, tajemníkem Magistrátu města
Olomouce (tel.: 585 513 346, fax: 585 513 141, e- mail: jan.vecer@olomouc.eu)
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., pobočka O lomouc,
číslo výdajového účtu: 27-1801731369/0800
(dále jen „objednatel“) na straně jedné

a

T.S.BOHEMIA a.s.

IČ: 62304381        DIČ: CZ62304381

Obchodní rejstřík: vedený Krajským soudem v Ostravě oddíl B,vložka 2941

Zástupce statutárního orgánu: Bc.Jaroslav Drajsajtl, vedoucí obchodního oddělení

Tel: 585 157 464    fax: 585 157 455

Bankovní spojení:

Obchodní rejstřík:

   (dále jen „dodavatel“) na straně druhé

uzavírají následující Smlouvu na zajištění technické podpory zpracování výsledků voleb
do konaných v letech 2016-2018:

                                                        I.
                                              Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je poskytnutí služeb k zajištění technické podpory zpracování výsledků
voleb konaných v letech 2016-2018. Je předpokládáno konání těchto voleb:

     – 2016 - říjen - zastupitelstva krajů + 1/3 Senátu parlamentu ČR
     – 2017 – říjen - Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR
     – 2018 – začátkem roku - Prezident ČR
     – 2018 konec září/začátek října zastupitelstva obcí
     V případě, že by byly vyhlášeny mimořádné volby, jejichž termín konání bude spadat do
     doby účinnosti této smlouvy, vztahuje se smlouva i na zajištění takových mimořádných
     voleb.

                                      1
Službami se pro účely této smlouvy rozumí:

    (1) Pronájem:

         11 a 95 + 8 následujících kompletů počítačového vybavení:

         Notebooku (včetně výrobcem přibalené baterie) s úhlopříčkou
         displeje min 14“,
         s procesorem o kmitočtu min. 1,4 GHz,
         min. 1GB RAM, min. 120 GB harddisk,
         se čtyřmi USB porty, případně USB HUB (pro připojení 4 USB zařízení -klávesnice,
         myši, tiskárny, FlashDisku)
         OS MS Windows 7
         s periferní klávesnicí a myší
         prodlužovacího kabelu o délce alespoň 5m, každý s minimálně třemi zásuvkami
         laserové tiskárny formátu A4 s náplní pro tisk nejméně 300 stran A4, každá
         s minimálně 100 listy kancelářského papíru A4

    (2) Rozvoz kompletů výpočetní techniky:
        a) 11 kompletů 5 dnů (zpravidla v pondělí ) před prvním dnem voleb v době od 7:30
         do 9: 00 hod.
        b) 95 kompletů v první den voleb (zpravidla pátek) - v době od 8:00 do 12:00 hod.

    (3) Instalace, spuštění a předvedení všech výše uvedených kompletů počítačového
         vybavení včetně SW pro příslušné volby.

    (4) Zajištění technické podpory pro případ poruchy pronajaté techniky během prvního
         a druhého dne voleb osmi náhradními komplety výpočetní techniky, minimálně čtyřmi
         servisními techniky se čtyřmi automobily, čtyřmi mobilními telefony, jejichž čísla
         budou objednateli předána 5 dnů před prvním dnem voleb, a kteří budou zajišťovat
         nepřetržitý servis a podporu během voleb. Požadovaná reakční doba je v druhý den
         voleb v době od 8:00 do 12:00 maximálně 1 hodinu a v době od 12:00 do ukončení
         zpracování výsledků voleb 30 minut.
         Reakční dobou se rozumí doba, která uplyne od času nahlášení požadavku dodavateli
         služby do času odstranění závady (realizace požadavku).

    (5) Odvoz pronajatých kompletů
        a) Odvoz pronajatých kompletů výpočetní techniky bude dodavatelem realizován
            u kompletů dle čl. I. odst. 2 písm. a) této smlouvy 2 dny (zpravidla středa) před
            prvním dnem voleb v době od 16:30 do 17:30 hod.

        b) Odvoz pronajatých kompletů výpočetní techniky bude dodavatelem realizován
            u kompletů dle čl. I. odst. 2 písm. b) této smlouvy v druhý den voleb do 60 minut
            po ukončení zpracování volebních výsledků v daném okrsku (čas ukončení bude
            prokazatelně zaznamenán a nahlášen zástupci dodavatele stejně jako bude
            prokazatelně zaznamenán čas předání zapůjčené výpočetní techniky okrskovou
            volební komisí zástupcům dodavatele k odvozu).

        c) Dodavatel bude odvoz dle čl. I. odst. 5 písm. b) smlouvy realizovat minimálně
            10 vozidly.

        d) Formuláře předávacích dokumentů zajistí dodavatel.

                                                                     2
(6) Sjednání a zaplacení pojištění pronajaté techniky (krádež, živel, vandalismus)
    dodavatelem.

(7) Předání harmonogramů rozvozu dle čl. I. odst. 2 písm. b) této smlouvy v termínu
    minimálně dva dny před prvním dnem voleb.

                                                   II.
                             Kontaktní osoby ve věcech technických
(1)Kontaktní osoby objednatele:
    Ing. Jiří Fišer, vedoucí odboru informatiky Magistrátu města Olomouce
    (tel.: 588 488 226, fax: 588 488 417, e- mail: jiri.fiser@olomouc.eu)
    David Sach, vedoucí oddělení uživatelské podpory odboru informatiky Magistrátu
    města Olomouce (tel.: 588 488 420, fax: 588 488 417, e- mail:
    david.sach@olomouc.eu)
(2)Kontaktní osoby dodavatele:
    Bc. Jaroslav Drajsajtl, vedoucí obchodního oddělení T.S.BOHEMIA a.s. (tel:
    585 157 464, mob: 775912071, e- mail: jdrajsajtl@tsbohemia.cz)

                                                   III.
                                       Místo a termín plnění
Smluvní strany sjednávají tato místa a termíny plnění:
(1) Při rozvozu kompletů dle čl. I. odst. 2 písm. a) této smlouvy budova Magistrátu města
     Olomouce na adrese Olomouc, Hynaisova 10 a při odvozu dle čl. I. odst. 5 písm. a)
     této smlouvy tamtéž.
(2) Při rozvozu u kompletů dle čl. I. odst. 2 písm. b) této smlouvy v první den voleb sídla
     volebních okrsků na území statutárního města Olomouce dle příloh této smlouvy a při
     odvozu dle čl. I. odst. 5 písm. b) této smlouvy tamtéž.

                     IV.

                     Cena a platební podmínky

(1) Celková cena služeb je stanovena na základě cenové nabídky uchazeče ve výši:

Cena bez DPH:        990 000,- Kč

DPH 21 % z částky:   činí: 207 900,- Kč

Celková cena s DPH:  1 197 900,- Kč

(2) Záloha se nesjednává.
(3) Lhůta splatnosti faktury je 45 dnů po dni navrácení výpočetní techniky. Faktura bude

    objednateli doručena ve třech originálech.

                                                   V.
                               Smluvní pokuta, úrok z prodlení

(1) V případě prodlení dodavatele při odstranění závady nebo řešení ohlášeného problému
    podle čl. I. odst. 4 této smlouvy se sjednává smluvní pokuta ve prospěch objednatele
    ve výši 1 000,-- Kč za každou i započatou půlhodinu prodlení až do konce dohodnuté
    doby poskytování služeb v druhý den voleb.

                     3
(2) V případě prodlení dodavatele při odvozu zapůjčené techniky podle čl. I. odst. 5 písm.
    b) této smlouvy se sjednává smluvní pokuta ve prospěch objednatele ve výši 100,--.Kč
    za každých započatých 30 minut prodlení.

(3) V případě prodlení objednatele při úhradě faktury je objednatel povinen zaplatit
    dodavateli úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.

(4) Smluvní pokutu vyúčtuje oprávněná strana do 14 dní od jejího zjištění a povinná
    strana tuto smluvní pokutu uhradí do 14 dnů od obdržení vyúčtování. Totéž se týká
    úroků z prodlení.

                                                  VI.
                                      Závěrečná ustanovení
(1) Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí platnými právními předpisy,
    zejména občanským zákoníkem a obchodními podmínkami.
(2) Dodavatel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou předmětu
    veřejné zakázky, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné nezbytné
    podmínky k bezchybnému splnění veřejné zakázky a že disponuje takovými
    kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení dodávky potřebné.
(3) Případné škody vzniklé v souvislosti s realizací dodávky budou řešeny dle platných
    právních předpisů.
(4) Změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny na podkladě dohody smluvních
    stran. Dohoda musí mít písemnou formu očíslovaných dodatků, podepsaných
    oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
(5) Veškeré dodatky a přílohy vzniklé po dobu plnění smlouvy se stávají její nedílnou
    součástí.
(6) Dodavatel se zavazuje nejpozději 14 dnů před prvním dnem voleb (zpravidla pátek)
    předložit písemně jmenný seznam svých zaměstnanců, kteří se budou na plnění
    smlouvy podílet a objednatel se zavazuje zajistit pro tyto zaměstnance vyřízení
    nutných formalit pro legalizaci jejich pracovní činnosti ve volebních místnostech po
    celou dobu voleb.
(7) Dodavatel se zavazuje nejpozději 7 dnů před konáním voleb předložit písemně
    harmonogram rozvozu výpočetní techniky dle čl. I odst. 2 písm.b).
(8) Objednatel se zavazuje nejpozději do 30 dnů od vyhlášení voleb Prezidentem ČR
    písemně oznámit termín jejich konání dodavateli. Toto ustanovení se netýká voleb
    konaných v roce 2016, které byly vyhlášeny dne 6. 5. 2016 a které se budou konat ve
    dnech 7. – 8. října 2016.
(9) Objednatel se zavazuje předložit dodavateli aktuální text příloh smlouvy
    upřesňujících místa konání voleb (adresy jednotlivých volebních okrsků) nejpozději
    do 30 dnů před termínem konání příslušných voleb.
(10) Objednatel si vyhrazuje právo jednostranné redukce předmětu veřejné zakázky,
    pokud se mu nepodaří zajistit finanční prostředky v celém předpokládaném rozsahu.
    Pokud toto právo uplatní, je dodavatel povinen na redukci (snížení rozsahu) předmětu
    veřejné zakázky přistoupit.
(11) Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu uzavírají dobrovolně, srozumitelně,
    vážně a určitě, prosty omylu a žádná z nich nebyla ani v tísni ani pod vlivem
    jednostranně nevýhodných podmínek, na znamení čehož připojují níže podpisy
    oprávněných zástupců k vypsanému názvu organizace.
(12) Účastníci této smlouvy výslovně prohlašují, že jsou obsahem této smlouvy právně
    vázáni a že nepodniknou žádné úkony, které by mohly zmařit její účinky. Současně
    prohlašují, že pro případ objektivních překážek k dosažení účelu této smlouvy
    si poskytnou vzájemnou součinnost a budou jednat tak, aby i za změněných podmínek
    mohlo být tohoto účelu dosaženo. Vědomé uvedení nepravdivých skutečností v této

                                                                4
         smlouvě zakládá druhé straně právo odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu škody
         včetně ušlého zisku.
    (13) Dodavatel bere na vědomí, že obsah smlouvy včetně všech dodatků může být
         poskytnut žadateli v režimu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
         k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a současně vyjadřuje souhlas
         s případným zveřejněním smlouvy včetně všech dodatků na webových stránkách
         statutárního města Olomouce a v registru smluv.
    (14) Tato smlouva je vyhotovena v šesti stejnopisech, z nichž objednatel obdrží čtyři

          vyhotovení a dodavatel dvě vyhotovení.
    (15) Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oprávněných zástupců obou

          smluvních stran.

Přílohy - Informace o počtu a sídlech volebních okrsků (adresy volebních místností) na území
          statutárního města Olomouce.

                                         V O lomouci dne: 1.9.2016

       Bc. Jan Večeř                Dodavatel
     tajemník MMOl           Bc. Jaroslav Drajsajtl
statutární město Olomouc     Vedoucí obchodního

                                     oddělení
                              T.S.BOHEMIA a.s.

                          5