Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
...................................... ................................................................................................................. 22. března 2018 9:55 ...................................... Re: objednávka úklidových prací - 2 čtvrtletí Dobrý den. potvrzuji přijetí objednávky. Předpokládaná hodnota objednávky je 2 460 150,40 Kč bez DPH. Od: Odesláno: Komu: Předmět: S přáním krásného dne .................................. Manager obchodu - fakturantka 1NEX Česká republika, s.r.o. Neumannova 11.412 01 Litoměřice ............................................................... tel.: .................... fax: .................... mobil: .................... Opravdu potřebujete vytisknout tento dokument? Myslete na životní prostředí. Dne 22. března 2018 9:03 ..................................................................................> napsal(a): Dobrý den. dle Rámcové dohody o poskytování úklidových služeb č. 0932/17 objednáváme úklid prostor UPa na období 1.4.2018 - 30.6.2018. a to běžné úklidové služby a žurnální službu dle RD - budova TA. F.A. R. G. garáže a sklady, EC, DA výšková budova a vstupní hala. DC, DB posluchárny a patrový přístavek. EB VAP. UK. UA, I1B. HC. HA - a práce lx ročně zahrnuté v ceně dle specifikace úklidu na vybraných dohodnutých budovách - celoplošné čištění podlah (PVC) včetně nanesení voskového přípravku + čištění koberců a čalouněného nábytku (dle dohody). Dále objednáváme mytí oken (postupně po jednotlivých budovách dle dohody) a mytí skel recepcí. Prosím o potvrzení přijetí objednávky. Objednatel: Univerzita Pardubice Poskytovatel: INEX Česká republika, s.r.o. Děkuji a zdravím l Studentská 95 mobil ....................... e-mail ......................................................... http://www.upce.cz 2