Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR O B J E D N Á V K A 1/37 Chrudim obchvat, úsek křiž. 1/17 - Slatiňany, zobrazení a sledování stavu majetkoprávní přípravy stavby č. objednatele: 11PT-001726 evidenční číslo: 113/18 ISPROFIN/ISPROFOND: 5001510002 (3271115025.14754) č. dodavatele: POBJ/2018048 Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 533 02 Pardubice Zastoupen: , ředitel Správy Pardubice Bankovní spojení: Číslo účtu: IČO: 65993390 DIČ: CZ65993390 Dodavatel: Obchodní jméno: CTECH s.r.o. Adresa: Michelská 29/6, 140 00 Praha 4 Zastoupen: jednatelem ’ IČO: 26494183 DIČ: CZ26494183 K ontaktní osoba- Tel: E-mail: Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Dodavatelem obě smluvní strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu. Dodavatel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele služby specifikované níže. Objednatel se zavazuje zaplatit za služby poskytnuté v souladu s touto objednávkou cenu uvedenou níže. Místo dodání: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice Kontaktní osoba Objednatele: Fakturujte: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Pardubice, Hlaváčova 902, 530 02 Pardubice Obchodní a platební podmínky: Objednatel se zavazuje uhradit cenu za poskytnutí služeb měsíčně zpětně za služby řádně poskytnuté v předcházejícím kalendářním měsíci bankovním převodem na účet Dodavatele uvedený na faktuře, termín splatnosti je stanoven na 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit nejdříve po protokolárním převzetí služeb Objednatelem bez vad či nedodělků. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy, číslo objednávky a místo dodání. Objednatel neposkytuje žádné zálohy na cenu, ani dílčí platby ceny. Potvrzením přijetí (akceptací) této objednávky se Dodavatel zavazuje plnit veškeré povinnosti v této objednávce uvedené. Objednatel výslovně vylučuje akceptaci objednávky Dodavatelem sjakýmikoliv změnami jejího obsahu, k takovému právnímu jednání Dodavatele se nepřihlíží. Dodavatel poskytuje souhlas s uveřejněním objednávky a jejího potvrzení v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o Stránka 1 z 7 registru smluv“), Objednatelem. Objednávka je účinná okamžikem zveřejnění v registru smluv, přičemž Objednatel o této skutečnosti Dodavatele informuje. Objednatel je oprávněn kdykoliv po uzavření objednávky tuto objednávku vypovědět s účinky od doručení písemné výpovědi Dodavateli, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď objednávky dle předcházející věty nemá vliv na již řádně poskytnuté plnění včetně práv a povinností z něj vyplývajících. Objednáváme u Vás: zobrazení a sledování stavu a správa dat při majetkoprávní přípravě stavby. Lhůta pro dodání či termín dodání: Plnění dodejte ve lhůtě do 30. 4. 2019 Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH / s DPH: 153 200 Kč / 185 372 Kč. Nedílnou součástí této objednávky jsou následující přílohy: Příloha č. 1 - Specifikace služeb Příloha č. 2 - Položkový rozpis ceny V Pardubicích dne 1 6. 04. 2018 V Praze dne 10. 4. 2018 Za Objednatele: Za Dodavatele: ředitel Správy Pardubice jednatel Podpis oprávněné oso nu: Podpis oprávněné osoby: Stránka 2 z 7 Příloha č. 1. Specifikace Služeb 1/37 Chrudim obchvat, úsek křiž. 1/17 - Slatiňany, zobrazení a sledování stavu majetkoprávní přípravy stavby č. objednatele: 11PT-001726 evidenční číslo: 113/18 1/37 Chrudim obchvat úsek kř. 1/17 -Slatiňany- zobrazení, sledování stavu a správa dat při majetkoprávní přípravě stavby zdůvodnění: potřeba umožnit kontroly a rychlé a přehledné výstupy podle aktuální potřeby i v období do 10/2019 staničení: km 57,517 - 62,080 sil. 1/37 Stránka 3 z 7 Příloha č. 2. Položkový rozpis ceny 1/37 Chrudim obchvat, úsek křiž. 1/17 - Slatiňany, zobrazení a sledování stavu majetkoprávní přípravy stavby č. objednatele: 11PT-001726 evidenční číslo: 113/18 OCENĚNÍ JEDNOTLIVÝCH ETAP PLNĚNÍ MJ počet MJ cena za MJ bez DPH cena celkem v Kč ________ ___________ _______________ ________________ Celkem bez DPH 153 200 DPH 21% 32 172 Cena celkem vč. DPH 185 372 Na základě požadavku musí služba pokrývat minimálně následující funkce: Povinné funkce Automatický import záborového elaborátu dle katastrálních území Vytvoření záborů - trvalý, dočasný, věcné břemeno - Změna stavu záboru podle předem dohodnutého workflow Grafický a tabulkový přehled stavby (resp. parcel/LV/záborů v dané stavbě) Přehled parcel a jejich vlastníků dle informací z katastru nemovitostí - Zobrazení mapového podkladu v rozsahu (mapa, ortofotomapa, katastrální mapa, parcely a zábory) Správa databáze kontaktů - Notifikace a upozornění uživatelů Správa dokumentů, možnost jejich vytváření a/nebo vkládání Volitelné funkce Zobrazení mapového podkladu v rozsahu (výkres stavby, ostatní zákresy) Sledování historie stavby Sledování historie uživatele Propojení na rozhraní katastru nemovitostí (čtení dat) Propojení na rozhraní katastru nemovitostí (žádost o vklad do katastru nemovitostí) sledování stavu smlouvy se soudním znalcem Stránka 4 z 7 DOBA PLNĚNÍ Měsíční podpora bude poskytována 12 měsíců od podpisu smlouvy/objednávky. Předpokládaný termín zahájení je 20. 4. 2018. PLATEBNÍ PODMÍNKY Faktura za měsíční podporu (dohled) bude vystavena vždy do konce daného měsíce. Objednatel se zavazuje tuto částku uhradit do 30 dnů od vystavení. Pokud si objednatel bez udání důvodu nepřevezme dílo do 20 pracovních dnů po smluvně stanoveném termínu, nebo po vyzvání zhotovitelem a nepředloží konkrétní překážky, které vedou k nepřevzetí díla, považuje se dílo za předané a může být zhotovitelem fakturováno. Objednatel je povinen dílo zaplatit řádně a ve splatnosti. Stránka 7 z 7