Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
S M L O U V A DODATEK č. 21 ke smlouvě o závazku veřejné služby a úhradě prokazatelné ztráty z provozu městské hromadné dopravy v Teplicích uzavřené dne 17. 12. 2008, na základě usnesení Rady Statutárního města Teplice č. 0796/08 ze dne 21. listopadu 2008, ve znění upraveném dodatky č. 1 až 20, mezi STATUTÁRNÍM MĚSTEM TEPLICE, zastoupeným náměstkem primátora Bc. Hynkem HANZOU, nám. Svobody 2, Teplice, IČ 00266621, DIČ CZ00266621, bankovní spojení KB Teplice, číslo účtu 226-501/0100, dále jen město a společností ARRIVA CITY s.r.o., zastoupenou jednatelem společnosti Ing. Martinem BĚLOVSKÝM, U Stavoservisu 692/1b, 108 00 Praha 10 – Malešice, IČ 267 30 448, DIČ CZ699001947 (pro DPH), CZ26730448 (pro ostatní daně), bankovní spojení KB Teplice, číslo účtu 711 750 297/0100, zapsanou v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 90120, dále jen dopravce. I. 1. Tímto dodatkem se na základě části I, článku 2, odst. 1. úplného znění smlouvy o závazku veřejné služby a úhradě prokazatelné ztráty z provozu městské hromadné dopravy v Teplicích ze dne 20. 11. 2009 upravuje výše kompenzace prokazatelné ztráty pro období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2018 stanovená v dodatku č. 20 ze dne 28. 12. 2017. 2. Obě strany se dohodly, že kompenzace prokazatelné ztráty, dohodnutá pro období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2018 v dodatku č. 20, uzavřeném dne 28. 12. 2017, se zvyšuje o částku 167 735,72 Kč. Maximální částka kompenzace prokazatelné ztráty tak pro období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2018 činí 40 567 735,72 Kč (slovy: čtyřicet milionů pětsetšedesátsedm tisíc sedmsettřicetpět korun českých, sedmdesátdva haléřů). Částka kompenzace odpovídá dopravnímu výkonu v období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2018 ve výši 1 078 061,1 km. Tato částka bude upravena v případě rozdílného počtu najetých km a to dle následujícího vzorce: (skutečně ujeté km – 1 078 061,1 km) x 37,63 Kč = změna výše zálohy v Kč za rok celkem. 3. Obě strany se dále dohodly, že město garantuje dopravci tržby ve výši 21,89 Kč bez DPH na každý ujetý kilometr. Pokud budou tržby z rozúčtování ISDÚK bez DPH v daném měsíci nižší, než je garantovaná částka, doplatí město dopravci rozdíl mezi touto hodnotou a částkou 21,89 Kč x počet ujetých km. Budou-li tržby v daném období vyšší než 21,89 Kč x počet ujetých km, bude o tuto částku snížena kompenzace prokazatelné ztráty. Úprava výše zálohy bude prováděna zpětně za minulý měsíc a její zaplacení bude provedeno vždy do 10 dnů po předložení výše tržeb v daném měsíci dopravcem. Dopravce se zavazuje předložit výkaz o výši tržeb nejpozději do 5 pracovních dnů od obdržení rozdělení tržeb od zúčtovacího centra, provádějícího zúčtování tržeb v rámci integrovaného systému Doprava Ústeckého kraje. Platební kalendář s výpočtem výše zálohy je přílohou tohoto dodatku. III. 1. Ostatní ustanovení smlouvy o závazku veřejné služby a úhradě prokazatelné ztráty z provozu městské hromadné dopravy v Teplicích v úplném znění ze dne 20. 11. 2009 a ve znění dodatků č. 1 - 20 zůstávají v platnosti. 2. Nedílnou součástí tohoto dodatku jsou přílohy: 1) Kalkulace nárůstu limitu kompenzace na provoz MHD v období od 1. 1. 2018 do 30. 6. 2018, 2) Určení rozsahu veřejné linkové dopravy, který je předmětem smlouvy (samostatná příloha předaná OD MgMT). 3. Tento dodatek vstupuje v platnost dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti nabývá zpětně k 1. dubnu 2018 v souladu s usnesením Rady města Teplice č. 0239/18 ze dne 6. 4. 2018. 4. Dodatek se vyhotovuje v počtu pěti originálů, z nichž město obdrží tři vyhotovení a dopravce dvě vyhotovení originálu. 5. Se zněním této smlouvy obě smluvní strany souhlasí a svůj souhlas potvrzují podpisem odpovědných zástupců. V Teplicích, 12. 4. 2018 V Praze, 18. 4. 2018 Za město Teplice: Za ARRIVA CITY s.r.o.: ----------------------------------------------- ----------------------------------------------- Bc. Hynek Hanza Ing. Martin Bělovský 1. náměstek primátora jednatel společnosti