Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5329128: Čištění sportovních povrchů sportovišť ve správě MČ Praha 4

Příloha 755.rtf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 4
Antala Staška 2059/80b, 140 46 Praha 4

OBJEDNÁVKA ČÍSLO : 2018/0755/OŽPAD
Hlavní činnost    

IČ:                		00063584	Číslo jednací:	
			Vyřizuje:	Záruba David
Bankovní spojení:		Česká spořitelna Praha 4	Telefon: 	261 192 193
Číslo účtu: 	   	27- 2000832359/0800	E-mail: 	david.zaruba@praha4.cz
Uveřejnit v registru smluv: ANO                                              Uveřejněno v registru smluv: ANO 
Dodavatel:		PURGATIO s.r.o.			 
Adresa:		Platnéřská 88/9, 11000  Praha					
IČ:			28543793			Bankovní spojení: 
plátce DPH						Číslo účtu: 
DIČ:			CZ28543793
Plátce DPH uvádí číslo tuzemského účtu registrovaného a zveřejněného správcem daně (§ 96 ZDPH).                                                    
Předmět plnění:
Čištění sportovních povrchů sportovišť ve správě MČ Praha 4

Poznámka : 

cena bez DPH: 98076,00 Kč, DPH  % :       20595,96         Kč ,  včetně DPH  	118671,96 Kč
Režim přenesení daň. povinnosti: NE

Platební podmínky:	Platba po převzetí předmětu plnění převodem na účet dodavatele do 30 dnů od doručení faktury odběrateli.
Termín dodání:	dle zadání, sportoviště
Místo dodání:	Praha 4
Smluvní podmínky:
Smlouva je uzavřena doručením akceptace objednávky dodavatelem odběrateli. Povinnost dodavatele provést řádně předmět plnění je splněna dnem, kdy je předmět plnění bez vad předán odběrateli, a tento den je uvedený v objednávce jako termín dodání. Při dodání předmětu plnění bude odběrateli předán rozpis předávaného předmětu plnění. Odběratel dodavateli potvrdí převzetí předmětu plnění. Předmět plnění s vadami není odběratel povinen převzít. Odběratel není povinen zaplatit cenu za převzatý předmět plnění s vadami, dokud dodavatel neodstraní vady předmětu plnění. Je-li předmět plnění předmětem úpravy technické normy, ČSN či mezinárodní, musí být technická norma dodržena. Ve faktuře dodavatel uvádí číslo objednávky odběratele, nebo k ní připojuje kopii objednávky odběratele. Pro případ nedodržení termínu dodání ze strany dodavatele je dodavatel povinen zaplatit odběrateli smluvní pokutu, a to ve výši 0,5 % z celkové ceny předmětu plnění (včetně DPH, je-li účtována) za každý den následující po smluveném termínu dodání.  Při nedodržení splatnosti ceny za předmět plnění odběratelem má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši dle nařízení vlády ČR. Změny v objednávce a akceptaci změn lze činit jen písemnou formou. Fakturu – daňový doklad za převzaté plnění dodavatel vystaví a doručí odběrateli nejpozději do 5. dne kalendářního měsíce následujícího po převzetí plnění. Pohledávku dodavatele za odběratelem k zaplacení ceny je dodavatel oprávněn postoupit pouze po dohodě s odběratelem. Je vyloučeno, aby nabídka s nepodstatnými změnami učiněná jednou smluvní stranou jako protinávrh druhé smluvní straně byla brána jako přijetí nabídky, pokud ji druhá strana neodmítne.
Je-li dodavatel plátcem DPH, je povinen určit k zaplacení ceny pouze tuzemský účet patřící dodavateli registrovaný u správce daně dle § 96 odst. 1 ZDPH a zveřejněný dle § 96 odst. 2 ZDPH. V případě, že do data splatnosti faktury – daňového dokladu nebude účet, na který má být provedena úhrada zdanitelného plnění zveřejněn, příjemce zdanitelného plnění pozastaví úhradu faktury – daňového dokladu a požádá poskytovatele o jiný účet. Za účelem předcházení dopadu ručení objednatele jako příjemce zdanitelného plnění (§ 109 ZDPH) může objednatel postupovat zvláštním způsobem pro zajištění DPH (§ 109a ZDPH), tj. objednatel je oprávněn při placení ceny díla tuto ponížit o DPH, kterou zaplatí na účet správce daně, čímž bude cena díla co do této části zhotoviteli zaplacena.

Rozsah oprávnění zástupců odběratele: Zákonní zástupci odběratele jsou starosta, tajemník ÚMČ Praha 4, vedoucí odborů a jejich zástupci. Objednávkou nelze zabezpečovat dodávky a služby trvajícího charakteru. Dodávky a služby nelze objednávat bez předchozího rozpočtového ověření příslušného správce rozpočtu odběratele. Objednávky lze činit do výše 200 tis. Kč bez DPH včetně. Překročí-li zástupce odběratele své oprávnění zákonného zástupce odběratele, tato objednávka odběratele nezavazuje. Objednala-li dodávky a služby jiná osoba než výše vyjmenovaní zákonní zástupci odběratele, tato objednávka odběratele nezavazuje 

Schválil správce rozpočtu:	Ing. Michal Svoboda
Jméno: příjmení, podpis:

Datum:  18.04.2018

Objednal:					Vodák Jaroslav
Jméno, příjmení, funkce, podpis 		    vedoucí Odboru životního prostředí a dopravy

Datum:  18.04.2018

Akceptace dodavatelem: ANO 	
Jméno, příjmení, podpis oprávněné osoby:

Datum:18.4.2018