Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5379276: Smlouva o poskytnutí dotace RAK JK (na činnosti ve veřejném zájmu

Příloha KUJCP01CHB6D.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ty ■ Qtte 'I Hilu i z* 1
/vno uy^C KUJCP01CHBBD 

By. &. CóJ 2-J-&8 “Gv 2018

Smlouva o poskytnutí dotace
SDO/OEKO/648/18

uzavřená ve smyslu § 159 a nést. zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů 
a § 10a odst. 5 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění

pozdějších předpisů

Zastupitelstvo Jihočeského kraje rozhodlo na základě podané žádosti o poskytnutí dotace svým usnesením 
č. 111/2018/ZK-12 ze dne 5. 4. 2018 podle § 36 písm. c) zákona č. 129/2000 Sb., okrajích, věznění 
pozdějších předpisů, v souladu se zákonem č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, 
ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových pravidlech") a ve smyslu směrnice 
Zastupitelstva Jihočeského kraje č. SM/107/ZK, Zásady Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční 
podpory, o poskytnutí dotace ve výši a za podmínek dále uvedených v této smlouvě.

1. Poskytovatelem dotace podle této smlouvy je:

Jihočeský kraj, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice 
IČO 70890650, DIČ: CZ70890650
zastoupený: Mgr. Ivanou Stráskou, hejtmankou Jihočeského kraje 
č. ú. 199783072/0300

dále jako „poskytovatel“

2. Příjemcem dotace podle této smlouvy je:

Regionální agrární komora Jihočeského kraje, Rudolfovská 80, 370 01 České Budějovice, 
IČO: 26037041, DIČ: CZ26037041
zastoupená: Ing. Pavlem Dlouhým, předsedou představenstva 
č. ú. 157211543/0600

dále jako „příjemce“

1. Účelem dotace je poskytnutí peněžních prostředků na realizaci následujících činností, které bude 
příjemce vykonávat a zajišťovat ve veřejném zájmu kraje v souladu s usnesením Zastupitelstva 
Jihočeského kraje č. 111/2018/ZK-12 ze dne 5. 4. 2018, dále jen „podporovaná činnost":

a) zajištění činnosti Regionální agrární komory Jihočeského kraje:
• monitorování vývoje rozměru jihočeského zemědělství, aktivity vedoucí k zastavení propadu 

a ke stabilizaci živočišné výroby v Jihočeském kraji,
• aktualizace webových stránek www.aaroreport.cz.www.chutnahezkviihoceskv.cz. 

www.rakjk.cz,www.dovolenanavenkove.cz. zprostředkovávání nabídky a poptávky 
na jihočeském trhu práce v agropotravinářském sektoru, zprostředkovávání elektronické agro- 
burzy,

I.
Obecná ustanovení

II
Poskytovatel a příjemce dotace

III
Účel a charakter dotace, doba, v níž má být účelu dosaženo

1

*KUJCP01CHB6D*



• organizace minimálně 20 vzdělávacích akcí (semináře, work-shopy, konzultace) pro minimálně 
2 000 účastníků,

• medializace a popularizace jihočeského zemědělství,
• připomínkování legislativních návrhů ovlivňujících agropotravinářská odvětví v JK,
• spolupráce s jihočeskými zemědělskými školami a jejich popularizace, propojování 

zemědělských škol s praxí a výzkumem,
• monitoring žní, monitoring a provozování krizového centra v případě přírodních katastrof 

(povodně, sucho, holomrazy),
• sledování a připomínkování reformy SZP 2020+ (přímé platby, program rozvoje venkova, 

národní podpory, redefinice LFA oblastí...),
• aktivity vedoucí ke zkracování spotřebitelských řetězců a zvýšení udržitelné potravinové 

soběstačnosti a posílení spotřebitelského patriotismu v regionu,
• tvorba software pro elektronický monitoring trhu s obilím v JK s potenciálem pro tvorbu 

agregované nabídky jihočeského obilí přes internet,
• koordinace činnosti okresních agrárních komor Jihočeského kraje v rámci aktivit posilujících 

konkurenceschopnost jihočeského zemědělství a venkova,
• zajištění veřejné poradny k evidenci hospodářských zvířat, k evidenci půdy a k Portálu farmáře,
• partnerská spolupráce s MAS JK, s JCCR, se ZS, s Celostátní sítí pro venkov a s dalšími 

profesními organizacemi a institucemi.

b) zajištění 12. ročníku soutěže „Chutná hezky Jihočesky" o nejlepší potravinový výrobek Jihočeského 
kraje; aktualizace www.produktovamaDa.cz. realizace soutěže „O nejjihočeštější školní jídelnu";

c) zajištění činnosti Krajského informačního střediska pro rozvoj zemědělství 
a venkova (KIS JK).

2. Podporovaná činnost bude realizována příjemcem v termínu od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2018. 
Ukončení podporované činnosti je rovněž konečným termínem, kdy má být dosaženo účelu dotace.

3. Peněžní prostředky dotace nesmí příjemce poskytnout jiným právnickým nebo fyzickým osobám, pokud 
nejde o úhrady spojené s realizací podporované činnosti, na kterou byly poskytnuty a smí je zároveň 
použít jen k účelu, který je upraven v odst. 1 tohoto ustanovení.

IV.
Výše dotace a vyplacení dotace

1. Dotace bude poskytnuta ve výši 1.900.000 Kč bezhotovostním převodem z účtu poskytovatele na účet 
příjemce po nabytí platnosti a účinnosti této smlouvy, přičemž její objem je stanoven jako maximální, 
v návaznosti na příjemcem předloženou a poskytovatelem schválenou kalkulaci ztráty z činností 
vyjmenovaných v čl. III odst. 1 této smlouvy.

2. Vyplacení dotace na účet příjemce proběhne následujícím způsobem:

a) částka 950.000 Kč, bude vyplacena po nabytí platnosti a účinnosti smlouvy nejpozději do 20 dnů 
od schválení poskytnutí dotace,

b) zbývající část do celkové výše dotace, tj. 950.000 Kč, bude vyplacena do 27. 7. 2018.

V.
Ustanovení o DPH

Nedílnou součástí této smlouvy je čestné prohlášení, kde příjemce dotace uvede, zda je či není plátcem 
DPH a zároveň v případě plátce DPH čestně prohlásí, zda může v rámci podporované činnosti dle jeho 
aktivit uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši. Pokud příjemce v době obdržení dotace není 
plátcem DPH, ale v průběhu čerpání dotace se plátcem DPH stane, je povinen písemně nahlásit

2



poskytovateli změnu plátce DPH. Dále musí sdělit, zda při změně v plátce DPH bude moci dle jeho aktivit 
uplatnit odpočet DPH na vstupu či nikoliv a v jaké výši, popř. zda v souladu s ustanovením § 79 zákona 
o dani z přidané hodnoty uplatní nárok odpočtu daně při registraci. Příjemce je povinen, pokud mu to 
ustanovení § 77 až § 78d zákona o dani z přidané hodnoty umožňuje, uplatnit nárok na odpočet DPH 
u majetku pořízeného z poskytnuté dotace v průběhu 5 let od pořízení, v případě pozemků, staveb, bytů 
a nebytových prostor v průběhu 10 let, a vrátit poměrnou část dotace, kterou předtím použil na úhradu DPH 
příslušného majetku a která byla způsobilým výdajem projektu. DPH, které si příjemce může uplatnit, 
musí neprodleně vrátit poskytovateli dotace na účet č. 199783072/0300 (v případě vratký v následujícím 
roce po poskytnutí dotace na účet č. 170320242/0300) se stejným variabilním symbolem, pod kterým 
dotaci obdržel. V případě, že aktivity v rámci podporované činnosti nebudou ekonomickými činnostmi, 
u kterých by si mohl příjemce (plátce DPH) uplatňovat odpočet DPH na vstupu, nebude mít změna 
z neplátce v plátce DPH žádný vliv na výši dotace, pouze toto písemné oznámení příjemce o změně bude 
založeno v rámci podkladů o poskytnuté dotaci u poskytovatele dotace. Jestliže zákon o DPH příjemci 
umožní při změně z neplátce na plátce uplatňovat odpočet DPH na vstupu, je vždy povinen informovat 
poskytovatele programu o výši vratký DPH a ze strany poskytovatele na základě této změny v přidělené 
dotaci bude vyhotoven dodatek ke smlouvě, ve kterém bude snížen nárok na dotaci o výši DPH, jež si 
příjemce bude uplatňovat u místně příslušného finančního úřadu.

VI.
Uznatelné výdaje

1. Uznatelnými výdaji podle této smlouvy jsou výhradně výdaje uskutečněné v souvislosti se zajištěním 
účelu, tedy vyjmenovaných činností, které bude příjemce vykonávat ve veřejném zájmu kraje, viz čl. III 
odst. 1 této smlouvy. Přitom přesun skutečného užití dotace mezi jednotlivými činnostmi proti 
předpokládané kalkulaci je možný podle aktuální náročnosti jednotlivých činností, v celkovém objemu 
však nepřekročitelný.

2. Neuznatelnými výdaji podle této smlouvy jsou výdaje, které nesměřují jednoznačně k naplnění účelu 
a jejichž povaha z hlediska efektivnosti a hospodárnosti nebyla pro naplnění účelu nezbytná.

3. V případě, že v rámci podporované činnosti budou zadávány veřejné zakázky, 
je příjemce povinen postupovat podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění 
pozdějších předpisů. V případě, že se jedná o zakázky malého rozsahu, na které se tento zákon vztahuje 
pouze v obecných zásadách, je povinen příjemce u plnění přesahujících částku 100.000 Kč bez DPH, 
které jsou z více než 50 % financované z dotace, provést výběr dodavatele v jednoduchém výběrovém 
řízení. Nabídky musí být vyžádány nejméně u 3 dodavatelů a jejich nabídky musí být učiněny písemně 
(např. e-mailem, faxem), je nutno pořídit písemný záznam o výběru dodavatele, lze rovněž využít ceníky 
zveřejněné na internetu. Záznam z výběrového řízení včetně cenových nabídek nebo průzkumů a 
korespondence musí být uloženy u dokumentace k podporované činnosti a spolu s ní archivovány.

4. Ustanovení odst. 3 neplatí, má-li příjemce vlastní pravidla pro zadávání veřejných zakázek; v takovém 
případě postupuje podle nich. Na výzvu poskytovatele je příjemce povinen tato pravidla kraji předložit 
a doložit dodržení podmínek stanovených zákonem o veřejných zakázkách a jeho pravidly.

Vil.
Vyúčtování a vypořádání dotace

1. Nejpozději do 22. 2. 2019 předloží příjemce ekonomickému odboru, tj. zástupci poskytovatele, 
závěrečnou zprávu o jejích výsledcích včetně vyúčtování dotace. Součástí vyúčtování je soupis 
dokladů o uskutečněných výdajích souvisejících se zajištěním podporovaných činností, hrazených 
z dotace kraje a zároveň doplnění skutečností jako vyhodnocení kalkulace, na základě které byl 
vyčíslen objem poskytnuté dotace.

3



2. Pokud příjemce nevyčerpá všechny prostředky dotace na stanovený účel, je povinen vrátit poskytovateli 
nevyčerpanou částku nejpozději do 2 měsíců po uzavření vyúčtování dotace bezhotovostním převodem 
na účet poskytovatele (v následujícím roce na č. ú. 170320242/0300).

Vlil.
Povinnosti příjemce při přeměně, insolvenci a likvidaci právnické osoby

1. V případě, že je příjemce právnickou osobou vyjma obce a má dojít k jeho přeměně podle příslušného 
zákona a příjemce má být zanikající právnickou osobou, má povinnost tuto skutečnost oznámit 
s dostatečným předstihem poskytovateli s žádostí o udělení souhlasu s přechodem práv a povinností 
z tohoto smluvního vztahu na právního nástupce. Přitom musí respektovat, že každá taková skutečnost 
musí být projednána vtom orgánu poskytovatele, který schválil poskytnutí dotace 
a smlouvu o jejím poskytnutí.

2. K žádosti o udělení souhlasu podle odstavce 1 musí příjemce prokázat příslušnými dokumenty, 
že práva a povinnosti z tohoto smluvního vztahu přejdou na právního nástupce a právní nástupce 
se zavazuje tyto povinnosti plnit (např. projekt fúze). Poskytovatel je oprávněn si vyžádat dodatečné 
podklady, pokud z dodaných podkladů nebude tato skutečnost vyplývat.

3. V případě, že poskytovatel žádosti vyhoví, spraví o tom bez zbytečného odkladu příjemce 
po projednání v příslušném orgánu poskytovatele a uzavře dodatek ke smlouvě, který bude obsahovat 
popis a důvod jeho uzavření s ohledem na přeměnu příjemce.

4. V případě, že žádosti poskytovatel nevyhoví, bezodkladně o tom spraví příjemce po projednání 
v příslušném orgánu poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn posoudit dosavadní naplnění účelu 
smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém případě má příjemce 
povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě stanovené výzvou 
poskytovatele.

5. V případě, že je příjemce příspěvkovou organizací jiného územního samosprávného celku, je povinen 
při sloučení, splynutí či rozdělení postupovat obdobně podle odstavce 1 (doložení např. formou usnesení 
zastupitelstva územně samosprávného celku). Poslední věta odstavce 2 platí obdobně.

6. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, 
je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn posoudit 
dosavadní naplnění účelu smlouvy a rozhodne o vrácení poskytnuté dotace nebo její části. V takovém 
případě má příjemce povinnost vrátit doposud vyplacenou dotaci nebo její část způsobem a ve lhůtě 
stanovené výzvou poskytovatele. Zároveň je povinen bezodkladně oznámit insolvenčnímu správci 
či likvidátorovi příjemce, že tento přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost vyplacenou 
dotaci vrátit zpět do rozpočtu poskytovatele.

IX.
Výpověď smlouvy a porušení rozpočtové kázně

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět z důvodů na straně příjemce, a to zejména v případě, 
že po uzavření této smlouvy nastane nebo vyjde najevo skutečnost, která poskytovatele opravňuje dotaci 
nebo její část odejmout. Takovou skutečností je například zjištění poskytovatele, 
že údaje, které mu sdělil příjemce, a které měly vliv na rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsou nepravdivé.

2. Výpovědní lhůta je 10 dní a začíná běžet dnem doručení písemné výpovědi příjemci.

3. V písemné výpovědi poskytovatel uvede zjištěné skutečnosti, které jej prokazatelně vedly k výpovědi 
smlouvy, a vyzve příjemce k vrácení celé dotace nebo její části, pokud již byly poskytnuty. Příjemce je 
povinen vrátit tyto prostředky do 15 dnů od ukončení smlouvy na účet poskytovatele uvedený ve výpovědi.

4



Pokud tyto prostředky ještě nebyly převedeny na účet příjemce, přestože byla uzavřena smlouva, má 
poskytovatel právo je neposkytnout.

4. V případě porušení povinností stanovených pro čerpání dotace, zjištěných na základě provedené 
kontroly, může být příjemce vyzván k provedení opatření k nápravě zjištěného pochybení tehdy, jestliže 
porušil méně závažnou podmínku, u které je stanovena možnost sníženého odvodu dle odst. 5 tohoto 
ustanovení. V rozsahu, v jakém příjemce provedl opatření k nápravě, platí, že nedošlo k porušení 
rozpočtové kázně.

5. Nižší odvod za pochybení při čerpání dotace a nesplnění podmínek veřejnoprávní smlouvy je stanoven 
v těchto případech:

a) za nedodržení termínů jednotlivých administrativních úkonů příjemce, jejichž povaha umožňuje 
nápravu v náhradní lhůtě až do výše 5 % dotace,

b) za nedoložení všech požadovaných podkladů k vyúčtování až do výše 5 % dotace,
c) za nedodržení termínu odevzdání vyúčtování a závěrečné zprávy až do výše 5 % z dotace; toto 

neplatí, pokud příjemce prokáže, že k nedodržení termínu došlo z reálných a objektivních důvodů,
d) za nedodržení případně nastavených kritérií poskytnuté dotace - poměrná část celkové podpory 

k naplněným kritériím,
e) za porušení zákona o veřejných zakázkách:

1. neprovedení výběrového řízení: 100 % výdajů této zakázky;
2. diskriminace při výběrovém řízení: 10-25 % výdajů této zakázky;
3. dělení předmětu zakázky: 10-25 % výdajů této zakázky;
4. nezveřejnění veřejné zakázky zákonem stanoveným způsobem: 5 % výdajů této zakázky (např. 

nezveřejnění smlouvy na veřejnou zakázku malého rozsahu, jejíž cena přesáhne 500.000 Kč 
bez DPH atd.);

5. méně závažná porušení při zadávání veřejných zakázek: až do výše 5 % výdajů této zakázky 
(např. nedodržení zákonem stanovených lhůt atd.).

f) za porušení povinnosti uvedené v čl. VI odst. 3 a 4 smlouvy: 100 % výdajů zakázky.

Jednotlivá porušení zákona o veřejných zakázkách se nesčítají, ale krácení uznatelných výdajů 
se posuzuje podle nejzávažnějšího pochybení ve stejné zakázce.

6. V případě, kdy není možné postupovat podle odst. 4 a 5 tohoto ustanovení, může vyzvat poskytovatel 
příjemce k vrácení dotace nebo její části, zjistí-li, že příjemce dotace porušil povinnost, která souvisí 
s účelem, na který byly peněžní prostředky poskytnuty, nedodržel účel dotace nebo podmínku, za které 
byla dotace poskytnuta, a u níž není možné vyzvat k provedení opatření k nápravě a není možné uložit 
snížený odvod. V rozsahu, v jakém vrátil příjemce dotaci nebo její část, platí, že nedošlo k porušení 
rozpočtové kázně.

7. V případě, že příjemce bude vyzván k vrácení dotace nebo její poměrné části a svou povinnost k jejímu 
vrácení nesplní vjemu stanovené náhradní lhůtě, bude považována nečinnost příjemce 
za porušení rozpočtové kázně ve formě zadržení dotace.

8. Porušení jiných povinností příjemce než těch, které jsou upraveny v odst. 5 tohoto ustanovení 
a v případě, že porušení povinností nebude napraveno dle odst. 4 a 6 smlouvy, bude považováno 
za porušení rozpočtové kázně s tím, že bude požadován odvod ve výši neoprávněného použití dotace 
a zároveň i úhrada penále za porušení rozpočtové kázně ve výši 1 promile denně ve vztahu 
k uloženému odvodu.

5



X.
Ostatní ujednání

1. Finanční podpora je podporou ve veřejném zájmu kraje a bude tedy poskytnuta jako vyrovnávací platba 
za závazek veřejné služby dle Rozhodnutí Evropské komise ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106, 
odst. 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek 
veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského 
zájmu (zveřejněného v Úředním věstníku Evropské unie L 7/3, dne 11. ledna 2012).

2. Pokud dojde v průběhu platnosti této smlouvy na straně příjemce ke změně podmínek, za kterých byla 
dotace poskytnuta (včetně změny kontaktní osoby uvedené v žádosti nebo sídla příjemce), 
je příjemce povinen oznámit toto písemně poskytovateli neprodleně po zjištění změny.

3. Příjemce bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv zřízeného podle zákona 
č. 340/2015 Sb., o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. Příjemce souhlasí se zveřejněním této 
smlouvy a prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství 
podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

4. Smluvní strany se dohodly na tom, že uveřejnění v registru smluv provede poskytovatel.

5. Příjemce se zavazuje zajistit informování veřejnosti o tom, že akce byla podpořena peněžními prostředky 
kraje Jihočeského kraje a informovat poskytovatele o konání akce (např. zasláním pozvánky).

6. Příjemce se zavazuje zajistit umístění znaku, respektive loga Jihočeského kraje na materiálech, 
propagujících podporovanou činnost uvedenou v čl. III. odst. 1 této smlouvy; vhodnost užití krajských 
symbolů bude příjemce konzultovat s odborem Kanceláře hejtmanky, oddělení marketingu a cestovního 
ruchu Krajského úřadu Jihočeského kraje, přitom bude postupovat v souladu se směrnicí č. SM/40/RK 
- Zásady jednotného vizuálního stylu a pravidla pro užívání symbolů a logotypu Jihočeského kraje, která 
je dostupná na http://www.krai-iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato zveřejněná verze 
směrnice se považuje za součást této smlouvy.

7. O užití dotace vede příjemce průkaznou účetní nebo jinou evidenci. Dále se zavazuje uchovávat tuto 
evidenci po dobu deseti let po skončení podporované činnosti.

8. Poskytovatel je oprávněn provádět u příjemce kontrolu účetnictví, příp. dalších skutečností, v rozsahu 
potřebném k posouzení, zda byla dodržena tato smlouva. Příjemce se zavazuje umožnit poskytovateli 
nebo jím pověřeným osobám provést kdykoli (i v průběhu realizace) komplexní kontrolu postupu 
a výsledků realizace podporované činnosti, včetně použití peněžních prostředků a zpřístupnit 
na požádání veškeré doklady související s realizací podporované činnosti a s plněním této smlouvy. 
Tímto ujednáním nejsou dotčena ani omezena práva kontrolních a finančních orgánů státní správy 
České republiky.

XI.
Závěrečná ujednání

1. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech majících povahu originálu, z nichž každá ze smluvních stran 
obdrží 1 výtisk.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze formou písemných číslovaných dodatků, 
podepsaných oběma smluvními stranami. Upřesnění či změny údajů (zejména adresa, číslo bankovního 
účtu, kontaktní osoba) stačí písemně sdělit poskytovateli dotace, pokud tento netrvá na uzavření dodatku 
ke smlouvě.

6



3. V případech neřešených touto smlouvou se užije směrnice Jihočeského kraje č. SM/107/ZK - Zásady
Jihočeského kraje pro poskytování veřejné finanční podpory, která je dostupná na http://www.krai-
iihoceskv.cz/88/pravidla směrnice zasadv.htm. Tato zveřejněná směrnice, jakož i žádost o poskytnutí
finanční podpory se považují za součást této smlouvy. Příjemce prohlašuje, že je mu obsah této smlouvy
a Zásad pro poskytování veřejné finanční podpory dostatečně jasný a jednotlivá ustanovení dostatečně
určitá. Pokud existuje rozpor mezi smlouvou a směrnicí, použijí se primárně ustanovení smlouvy.

4. Na důkaz výslovného souhlasu s obsahem a všemi ustanoveními této smlouvy a své pravé, svobodné
a vážné vůle, je tato smlouva po jejím přečtení smluvními stranami vlastnoručně podepsána.

5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti
dnem uveřejnění v registru smluv.

České Budějovice...... Z 4 -04- 2018

Za poskytovatele: Za příjemce:

V rámci podporované činnosti čestně prohlašujeme, že ke dni podpisu smlouvy jsme:

□ plátci DPH
neplátci DPH

V případě plátce DPH dále prohlašujeme, že ke dni podpisu této smlouvy:

□ můžeme plně
□ můžeme částečně
□ nemůžeme

uplatnit nárok na odpočet DPH na vstupu.

Čestné prohlášení k DPH

Regionální agrární komora
Jihočeského kraje

Rudolfovská 80
37001 České Budějovice

České Budějovice

razítko a podpis

7