Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5578743: Oprava MK- Horažďovice, Strakonická ul.; ul. Pod Vodojemem;

Příloha OBJEDNÁVKA EUROVIA 2018_12.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA                                 ČÍSLO: 12/2018/ Ben 

  ODBĚRATEL : DODAVATEL: 

  Město Horažďovice   EUROVIA Silba, a.s. 

  Mírové náměstí 1   Lobezská 1191/74 

  341 01 Horažďovice   326 00 Plzeň 

  IČO: 00255513,  DIČ: CZ00255513   IČ: 64830551, DIČ: CZ64830551 

  Bankovní spojení:    

  Česká spořitelna, a.s. pobočka Klatovy     

  číslo účtu: 27 - 0821898399/0800   

Dodavatel se zavazuje nejpozději do dvou měsíců od přijetí této objednávky prověřit, že tato 
objednávka byla uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. „ zákon o registru smluv“ 
a bere na vědomí, že podle ustanovení § 6 a § 7 tohoto zákona, které nabývají účinnosti až 1. 7. 
2017, nenabývá smlouva uzavřená přijetím této objednávky účinnosti před uveřejněním objednávky, a 
není-li objednávka uveřejněna ani do tří měsíců od uzavření smlouvy, pozbývá smlouva platnosti od 
svého uzavření. Dodavatel bere na vědomí, že podle neúčinné smlouvy nebo podle smlouvy, jejíž 
platnost byla zrušena, nesmí objednatel plnit a zhotoviteli vzniká povinnost plnění již přijaté, 
objednateli vrátit. 
 
Dodavatel s odvoláním na zákon č. 101/2000 Sb. „o ochraně osobních údajů“ prohlašuje, že byl 
poučen o svých právech podle tohoto zákona a že souhlasí se zpracováním, shromažďováním a 
uchováváním svých osobních údajů s ohledem na zákon č. 106/1999 Sb. „o svobodném přístupu k 
informacím“ a zákon č. č. 340/2015 Sb. „o registru smluv“. Tento souhlas je udělen do budoucna, na 
dobu neurčitou, jak pro účely vnitřní potřeby města Horažďovice, tak i pro plnění jeho zákonných 
informačních povinností. Tento souhlas je udělen i pro zpřístupnění či zveřejnění celé této objednávky 
v jejím plném znění, jakož i všech dokumentů s touto objednávkou souvisejících. 

 Předmět dodávky: 

 oprava MK ul. Strakonická, Horažďovice, u vjezdu k firmě Keramika Soukup – ACO 11 
za cenu 53 429 Kč včetně DPH / 44 156 Kč bez DPH / 

 oprava MK ul. Pod Vodojemem, Horažďovice, vedle domu čp.842 za cenu 78 288  
včetně DPH / 64 701 Kč bez DPH / 

 oprava MK  obci Třebomyslice, nad čekárnou BUS za cenu 273 315 Kč včetně DPH 
/ 225 880 Kč bez DPH / 
Celková cena: 405 032 Kč včetně DPH / 334 737 Kč bez DPH / dle cenové nabídky 
ze dne 18.04.2018. 

  Termín dodávky:     

  Individuální příslib:       

  Vyřizuje: XX 
Potvrzuji, že jsem prověřil(a) připravovanou operaci 
postupem podle § 26 zákona č. 320/2001 Sb. o finanční 
kontrole a § 13 vyhlášky č. 416/2004 Sb. Potvrzuji 
oprávněnost, nezbytnost a správnost připravované operace.  
Operace je v souladu s právními předpisy a bylo dosaženo 
optimálního vztahu mezi její hospodárností, účelností a 
efektivností. 

 



  
kontrolu provedl příkazce operace:XX 

  Dne: 11.05.2018  kontrolu provedl správce rozpočtu: XX 

  Dne:   

Přijímám tuto objednávku jako nabídku na uzavření smlouvy, 
bez dodatků, výhrad, omezení či změn a zavazuji se podle ní 
objednateli plnit.