Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dále uvedeného dne, měsíce a roku ujednali Strana 1 (celkem 2) Smlouva na poskytnutí služby SM/3153/2018 uzavřená podle ustanovení § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen „smlouva“) mezi: 1. Město Cheb se sídlem náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 35020 Cheb IČO 00 25 39 79 zastoupené Ing. Pavlom Vančom, vedoucím odboru správy majetku MěÚ Cheb na základě plné moci dané mu organizačním řádem MěÚ Cheb (dále jen „objednatel služby“) a 2. Ladislav Kincl – ohňostroje a civilní pyrotechnika sídlem: Kollárova 2835/40, Plzeň 3 – Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň 1 IČO: 14737931 DIČ: CZ5612051236 číslo účtu: 8166650237/0100 (dále jen „poskytovatel služby“) (dále možno též „smluvní strany“) v následujícím znění: Čl. 1 Smlouvou na poskytnutí služby se poskytovatel služby zavazuje zabezpečit pro objednatele služby za cenu uvedenou v Čl. 2 této smlouvy přípravu a realizaci ohňostroje dne 28. 10. 2018, v rozsahu a termínu sjednaném v Čl. 2 této smlouvy (dále jen „předmět smlouvy“). Čl. 2 Na základě této smlouvy se poskytovatel služby zavazuje za cenu ve výši 100.000 Kč, zabezpečit pro objednatele služby dne 28. 10. 2018 předmět smlouvy uvedený v Čl. 1 této smlouvy. Při zabezpečování smluvené činnosti se poskytovatel služby řídí pokyny správce památkových objektů – kastelána. Čl. 3 Objednatel služby se zavazuje uhradit poskytovateli služby za zabezpečení předmětu smlouvy cenu uvedenou v Čl. 2 této smlouvy nejpozději ke dni 9. 11. 2018. Sjednaná cena bude poskytovateli služby uhrazena převodem na jeho účet uvedený v záhlaví této smlouvy. Strana 2 (celkem 2) Čl. 4 (1) Smlouva o poskytnutí služby byla sepsána na základě rozhodnutí vedoucího odboru správy majetku MěÚ Cheb v souladu s jeho zplnomocněním daným „Směrnicí č. 10/2014 Organizační řád Městského úřadu Cheb v úplném znění“. (2) Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden stejnopis obdrží objednatel služby a jeden stejnopis obdrží poskytovatel služby. (3) Změny, úpravy a doplňky této smlouvy jsou možné na základě odsouhlasení obou smluvních stran pouze formou písemného dodatku, který potvrdí oprávnění zástupci obou smluvních stran. Jakákoli ústní ujednání jsou neplatná. (4) Smluvní strany výslovně prohlašují, že jsou k právním jednáním zcela svéprávné, že tato smlouva je projevem jejich pravé, určité a svobodné vůle a že si tuto smlouvu podrobně přečetly, zcela jednoznačně porozuměly jejímu obsahu, proti kterému nemají žádných výhrad, uzavírají ji dobrovolně, nikoliv v tísni, pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek a takto ji podepisují. (5) Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv. Objednatel se zavazuje realizovat zveřejnění této smlouvy v předmětném registru v souladu s uvedeným zákonem. V Chebu dne ………………… V Plzni dne……………... ------------------------------------- ------------------------------------------ Ing. Pavol Vančo Ladislav Kincl vedoucí odboru správy majetku (poskytovatel služby) (za objednatele služby)