Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednatel: Zhotovitel: Statutární město Karlovy Vary Metrostav a.s. Moskevská 2035/21 Koželužská 2450/4 361 20 Karlovy Vary 180 00 Praha IČ: 00254657 IČ: 00014915 DIČ: CZ00254657 Karlovy Vary, dne: 18.05.2018 OBJEDNÁVKA číslo: OBJ35-29179/2018 Vyřizuje: Tel: 353 151 120 Objednáváme u Vás tyto dodávky: Předmět objednávky Množství MJ Maximální fakturovaná částka v CZK Venkovní zábradlí - příplatek za zinkování vnějších částí zábradlí a doplnění zábradlí na horní terase o nerezovou síť na objektu Goethovy vyhlídky v Karlových Varech · část zinkování vnějších částí zábradlí · část přidání nerezové sítě na zábradlí vyhlídkové terasy viz nabídka ze dne 11.5. 2018. 84,535 1 bm kompl. CENA CELKEM 171 241,0 Kč bez DPH Cena částí: 54 102,0 Kč 117 139 Kč bez DPH Místo dodání Objekt Goethovy vyhlídky Požadované datum dodání 20.09.2018 Způsob platby převodem Dodavatel má povinnost odvést DPH Předmětem objednávky je dodávka materiálu a služeb nespadajících do režimu "přenesené daňové povinnosti". předmět objednávky fakturujte s DPH Smluvní podmínky objednávky 1) Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. Je-li hodnota plnění vyšší jak 50.000,- Kč bez DPH, bere dodavatel na vědomí, že objednávka bude zveřejněna v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb. 2) Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem. 3) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši denně 0,05% z ceny dodávky bez DPH za každý započatý den prodlení. Smluvní pokutu může objednatel dodavateli odečíst z fakturované částky. 4) Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za dalších podmínek uvedených v objednávce. 5) Nebude-li z textu faktury zřejmý předmět a rozsah dodávky, bude k faktuře doložen rozpis uskutečněné dodávky (např. formou dodacího listu), u provedených prací či služeb bude práce předána předávacím protokolem objednateli. 6) Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu do 21 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré náležitosti. 7) Neodstraní-li dodavatel vady v přiměřené době, určené objednatelem, je objednatel oprávněn odstranit vady na náklady dodavatele. 8) Smluvní pokuta za prodlení s odstraňováním vad činí částku rovnající se 0,5% z ceny plnění, za každý den prodlení s odstraňováním vad. 9) Záruční doba na věcné plnění se sjednává na 60 měsíců. JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATEM ZPĚT. NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY. Úhrada daňového dokladu bude provedena pouze na účet dodavatele, který je zveřejněný v registru plátců DPH, na portálu finanční správy. Povinnost objednatele zaplatit DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet. Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že objednatel zaplatí na veřejný účet dodavatele pouze základ DPH dle daňového dokladu a DPH zaplatí přímo na účet příslušného správce daně pod variabilním symbolem 00014915, konstantní symbol 1148, specifický symbol 00254657 (§ 109a zákona o DPH). Dodavatel prohlašuje, že je oprávněn provádět činnost, která je předmětem této objednávky a že je pro tuto činnost náležitě kvalifikován. Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem objednávky před podpisem podrobně seznámily, a že tato odpovídá jejich svobodné vůli. Na důkaz toho připojuji své podpisy. ................................................................. Ing. Daniel Riedl Podpis oprávněného zástupce dodavatele Vedoucí odboru rozvoje a investic