Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5804735: 5x SSD disk 120GB 10x Monitor Dell U2414H 1x Sluchátka s mikrofonem 1x

Příloha OI-2018-22-TS_Bohemia.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

                               č. 22/2018/OI/sam, ze dne 16.05.2018

                                   (na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky)

Objednatel                               Dodavatel

Město Dvůr Králové nad Labem             T.S. Bohemia a.s.
                                         Sladovní 103/
náměstí T. G. Masaryka 38                77900 Olomouc

544 17 DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM

Číslo účtu:                              IČ:          62304381

IČ:             00277819                 DIČ:

DIČ:            CZ00277819

Plátce DPH

Lhůta plnění :

Místo dodání:

Veřejná zakázka:
Vyřizuje: Ondřej Samek, tel.: 499318181
Spisová značka:

Objednáváme u Vás

5x SSD disk 120GB
10x Monitor Dell U2414H
1x Sluchátka s mikrofonem
1x Mikrofon na stůl
10x Kabel DisplayPort
2x Kabel HDMI
1x Redukce jack 3,5mm

Cena s DPH: 63 625,00Kč

                Předběžná řídící kontrola dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole.

     [ ] individuální příslib                               [ ] limitovaný příslib

      ……………………………….                                         ……………..……………….
         příkazce operace                                     správce rozpočtu

Vedoucí odboru – není-li shodný s příkazcem operace.        ……………………..……….

                                       NA FAKTUŘE VŽDY UVÁDĚJTE ČÍSLO OBJEDNÁVKY
                  Pokud nebude číslo objednávky uvedeno, bude Vám faktura nevyplaceně vrácena zpět
      Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve do třiceti dnů od data doručení včetně (razítko podatelny).
                  Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu.