Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č. 22/2018/OI/sam, ze dne 16.05.2018 (na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky) Objednatel Dodavatel Město Dvůr Králové nad Labem T.S. Bohemia a.s. Sladovní 103/ náměstí T. G. Masaryka 38 77900 Olomouc 544 17 DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Číslo účtu: IČ: 62304381 IČ: 00277819 DIČ: DIČ: CZ00277819 Plátce DPH Lhůta plnění : Místo dodání: Veřejná zakázka: Vyřizuje: Ondřej Samek, tel.: 499318181 Spisová značka: Objednáváme u Vás 5x SSD disk 120GB 10x Monitor Dell U2414H 1x Sluchátka s mikrofonem 1x Mikrofon na stůl 10x Kabel DisplayPort 2x Kabel HDMI 1x Redukce jack 3,5mm Cena s DPH: 63 625,00Kč Předběžná řídící kontrola dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole. [ ] individuální příslib [ ] limitovaný příslib ………………………………. ……………..………………. příkazce operace správce rozpočtu Vedoucí odboru – není-li shodný s příkazcem operace. ……………………..………. NA FAKTUŘE VŽDY UVÁDĚJTE ČÍSLO OBJEDNÁVKY Pokud nebude číslo objednávky uvedeno, bude Vám faktura nevyplaceně vrácena zpět Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve do třiceti dnů od data doručení včetně (razítko podatelny). Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušné částky z bankovního účtu.