Textová podoba smlouvy Smlouva č. 585449: Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha DohodaZamT.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a
   poskytnutí příspěvku v rámci projektu „Podpora odborného

     vzdělávání zaměstnanců II“ č. VYA-MN-14/2016 / č. proj.
                     CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:              JUDr. Jaroslava Šmejkalová, ředitelka Kontaktního pracoviště
                                Vyškov
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                            72496991
adresa pro doručování:          Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Vyškov, Palánek č.p. 375/3a,
                                Brňany, 682 01 Vyškov 1
číslo účtu:                     X

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

zaměstnavatelem:                HESTEGO a.s.
zastupující osoba:              Ing. Monika Šimánková, Ph.D., statutární ředitelka
sídlo firmy (místo podnikání):  Na Nouzce č.p. 470/7, Vyškov-Město, 682 01 Vyškov 1
IČO:                            63475073
adresa provozovny:              Na Nouzce č.p. 470/7, Vyškov-Město, 682 01 Vyškov 1
číslo účtu:                     X

(dále jen „zaměstnavatel“) na straně druhé.

                                                               Článek I
                                                           Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 a § 109 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti,
          ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí
          příspěvku na zabezpečení vzdělávací aktivity a příspěvku na úhradu mzdových nákladů z
          projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ (dále jen „POVEZ II“),
          reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této
          dohodě.

                                              Článek II
                                         Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce
          a zaměstnavatelem při zabezpečení vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II
          a poskytnutí příspěvku na její zajištění a příspěvku na úhradu mzdových nákladů
          zaměstnavatele, který provádí odborný rozvoj svých zaměstnanců, případně potenciálních
          zaměstnanců. Příspěvek na potenciální zaměstnance může být poskytnut pouze v případě, že
          zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací aktivity za tyto osoby doloží doklad o jejich
          přijetí do pracovního poměru, tj. pracovní smlouvu.

II.2 Zaměstnavatel zabezpečí pro své zaměstnance, případně potenciální zaměstnance
          následující vzdělávací aktivitu:
          Svářečský kurz EN ISO 9606-1 135 T BW FM1 s2,0 D50,0 H-L045 ss nb

II.3 Rozsah vzdělávací aktivity:                         49,00 hodin

   z toho:              - teoretická příprava:           42,00 hodin

                        - praktická příprava:            0,00 hodin

                        - ověření získaných znalostí a dovedností: 7,00 hodin

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016         strana 1 z 7

MPSV - OSU
II.4 Dodavatel vzdělávací aktivity: Sdružení Jiří Dráždil, a Ing. Jakub Navrátil

II.5 Termín realizace vzdělávací aktivity:

              Datum zahájení:                             8.8.2016
              Datum ukončení:                            9.12.2016

II.6 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
          Závěrečná zkouška před zkušebním komisařem České svářečské společnosti CWS-ANB

II.7 Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

 počet:  13

 jmenný seznam: přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců
   navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.8 Potenciální zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

 počet:  0

 jmenný seznam: přílohou č. 2 této dohody je vyplněný formulář „Seznam potenciálních
   zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.9 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze
          dne 18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na
          podporu de minimis, Úř. věst. L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

                                                              Článek III
                                                 Zaměstnavatel se zavazuje

III.1 Zajistit účast zaměstnanců uvedených v příloze č. 1, případně potenciálních zaměstnanců
          uvedených v příloze č. 2 této dohody ve vzdělávací aktivitě specifikované v bodech II.2, II.3,
          II.4, II.5 a II.6 této dohody.

III.2 Vytvořit zaměstnancům a potenciálním zaměstnancům účastnícím se vzdělávací aktivity
          odpovídající podmínky k účasti ve vzdělávací aktivitě.

III.3 Zajistit prokazatelné seznámení zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců účastnících se
          vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a s předpisy o požární
          ochraně majícími vztah k účasti ve vzdělávací aktivitě.

III.4 Umožnit zaměstnancům i potenciálním zaměstnancům vyplnění dotazníku osoby podpořené
          z ESF na Integrovaném portálu MPSV před zahájením vzdělávací aktivity, v případě potřeby
          jim též zajistit pro tento účel přístup k výpočetní technice.

III.5 V průběhu vzdělávací aktivity zajistit prokazatelnou denní evidenci (včetně potvrzení ze strany
          lektora):
           docházky zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity,
                a to s uvedením počtu hodin, v nichž se jednotliví zaměstnanci a potenciální zaměstnanci
                vzdělávací aktivity zúčastnili,
           vzdělávací aktivity, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce, téma, počet
                hodin vzdělávací aktivity.

III.6 Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další realizaci celé
          vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů od vzniku těchto překážek.

III.7 Nejpozději před zahájením výuky zajistit informování Úřadu práce písemnou formou
          o změnách v „Plánovaném harmonogramu vzdělávací aktivity“, který je přílohou č. 3 této
          dohody a o případné změně místa realizace vzdělávací aktivity, jakož i o dalších
          skutečnostech, které mohou mít vliv na plnění účelu této dohody.

III.8 V souladu s bodem IV.2 dohody dokládat Úřadu práce kopie evidence docházky a kopie
          evidence výuky dle bodu III.5 za příslušný měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů
          za dobu účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody,
          za jednotlivé měsíce, nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí
          vykazovaného měsíčního období. V případě, že kopie evidence docházky a kopie evidence
          výuky dle bodu III.5 za příslušný měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016      strana 2 z 7
III.9   zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebudou ve stanovené lhůtě doloženy, příspěvek na
        úhradu mzdových nákladů za příslušný měsíc nebude Úřadem práce poskytnut. První
III.10  příspěvek na úhradu mzdových nákladů je splatný po prokazatelném splnění podmínek dle
III.11  bodu III.3 a III.4 této dohody.
III.12
III.13  V souladu s bodem IV.3 dohody po ukončení vzdělávací aktivity při závěrečném vyúčtování
III.14  doložit Úřadu práce výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, který je
        přílohou č. 5 této dohody, včetně závěrečného protokolu, kopie faktury za kurz a kopie
        dokladu o úhradě vzdělávací aktivity. Zaměstnavatel se dále zavazuje předložit vzor dokladu
        prokazujícího úspěšné absolvování kurzu a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců
        také kopii jejich pracovní smlouvy. Tyto doklady, včetně kopií dokladů prokazujících úspěšné
        absolvování kurzu zaměstnancem a potenciálním zaměstnancem, je zaměstnavatel povinen
        uchovávat v souladu s bodem III.13 této dohody. Závěrečný protokol bude obsahovat
        minimálně:
         seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří úspěšně ukončili vzdělávací

             aktivitu, včetně seznamu vydaných osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné
             absolvování kurzu,
         seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili
             nebo ukončili neúspěšně, spolu s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách),
             kterou absolvovali a o důvodech neúspěchu, neukončení a absence.
        V případě, že vyúčtování vzdělávací aktivity proběhne před vyúčtováním mzdových nákladů
        dle bodu III.8, je zaměstnavatel dále povinen doložit kopie evidence docházky a kopie
        evidence vzdělávací aktivity dle bodu III.5 této dohody a splnit podmínky dle bodu III.3 a III.4
        této dohody. V případě, že uvedené náležitosti nebudou doloženy Úřadu práce do konce
        kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla vzdělávací aktivita ukončena,
        příspěvek nebude Úřadem práce poskytnut.

        Zajistit, aby s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní
        vzdělávací aktivity, bylo nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
        osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

        Zajistit propagaci a publicitu projektu, v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a
        příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, dostupnou na www.esfcr.cz.
        Zaměstnavatel není v rámci těchto pravidel povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na
        webové stránky www.esfcr.cz a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliže
        není vzdělávací aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.

        Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
        předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této
        dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve
        znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací
        aktivitě dle této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu ustanovení § 11
        zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, (s výjimkou písmene f)
        citovaného zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné,
        vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby na
        nich bylo jednoznačně uvedeno, že se vážou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.

        Uchovávat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím příspěvku
        a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České republiky,
        zejména v souladu s ustanovením § 44a odst. 9 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových
        pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění
        pozdějších předpisů, a to nejméně po dobu 10 let od doby ukončení projektu, přičemž lhůta 10
        let se počítá od 1. ledna roku následujícího po roce, v němž byl vyplacen poslední příspěvek.

        Vytvořit podmínky k provedení kontroly dodržování sjednaných podmínek pro realizaci
        vzdělávací aktivity, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vztahující se
        k poskytnutí příspěvku a poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění
        kontroly. Kontrolu vykonávají Úřad práce a jím pověřené osoby, Státní úřad inspekce práce,
        územní finanční orgány oprávněné k výkonu kontrol, Ministerstvo práce a sociálních věcí,
        Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr,
        případně další orgány pověřené k výkonu kontroly.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016  strana 3 z 7
III.15  V případě, že kontrolu provede jiný kontrolní orgán než Úřad práce, se zaměstnavatel
III.16  zavazuje bez zbytečného odkladu informovat Úřad práce o přijetí a plnění opatření k nápravě
        nedostatků zjištěných při kontrole, a to nejpozději v den vyúčtování mzdových nákladů.
III.17
III.18  Na stejný účel, tj. na tu část nákladů, která bude ve výši poskytnutého příspěvku Úřadem
        práce, nebude zaměstnavatel čerpat krytí z peněžních prostředků poskytovaných ze státního
        rozpočtu, rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků,
        Evropských strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani
        jiných veřejných zdrojů.

        Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč ročně souhrnně
        za všechny aktivity realizované v rámci projektu POVEZ II.

        Považovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace
        zaměstnanců dle ustanovení § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění
        pozdějších předpisů (dále jen „zákoník práce“).

                         Článek IV
                Úřad práce se zavazuje

IV.1 Poskytnout zaměstnavateli příspěvek v celkové maximální částce 200 925 Kč, tj. maximální
          výše příspěvku na mzdové náklady činí 107 000 Kč a maximální výše příspěvku na vzdělávací
          aktivity činí 93 925 Kč, přičemž:

        IV.1.1  Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
                aktivitě až do výše 100 % skutečně vyplacených mzdových nákladů včetně
                pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
                a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
                z vyměřovacího základu zaměstnanců, maximálně však 176 Kč na jednoho
                zaměstnance za každou hodinu účasti zaměstnance na odborném rozvoji.

        IV.1.2  Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance
                v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 29 700 Kč měsíčně při stanovené týdenní
                pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní
                doby podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše mzdového
                příspěvku poměrně krátí k délce sjednané pracovní doby.

        IV.1.3  Příspěvek na vzdělávací aktivitu bude poskytnut ve výši 85 % skutečně uhrazených
                nákladů vzdělávací aktivity, nejvýše však ve výši maximálního příspěvku
                na vzdělávací aktivitu dle bodu IV.1 této dohody. Úřad práce si vyhrazuje právo
                poskytnout příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity v nižší částce v případě,
                že vzdělávací aktivita nebude realizována ve sjednaném rozsahu nebo bude
                kontrolou zjištěno, že se vzdělávací aktivity neúčastní všichni zaměstnanci uvedení
                v příloze č. 1 této dohody nebo potenciální zaměstnanci uvedení v příloze č. 2 této
                dohody.

IV.2 Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude Úřad práce vyplácet měsíčně, a to do
          30 kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.8 této dohody
          Úřadu práce bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti
          zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody. Příspěvek na úhradu
          mzdových nákladů bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

        V případě, že uvedené doklady nebudou doloženy ve stanovené lhůtě, příspěvek na úhradu
        mzdových nákladů za příslušný měsíc nebude Úřadem práce poskytnut.

IV.3 Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity je splatný po ukončení vzdělávací aktivity.
          Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity bude poskytnut do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy
          zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.9 Úřadu práce bezchybný a úplný výkaz
          „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, který je přílohou č. 5 této dohody.
          Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví
          této dohody.

        V případě, že uvedené doklady nebudou doloženy Úřadu práce ve stanovené lhůtě, příspěvek
        na úhradu nákladů vzdělávací aktivity nebude Úřadem práce poskytnut.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016  strana 4 z 7
IV.4 Nakládat s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní
          vzdělávací aktivity, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
          ve znění pozdějších předpisů.

IV.5 Poskytovat zaměstnavateli příspěvek v souladu s touto dohodou za dobu účasti zaměstnanců
          a potenciálních zaměstnanců na vzdělávacích aktivitách, přičemž tato aktivita zároveň
          nemůže být delší než 18 měsíců od zahájení vzdělávací aktivity uvedené v bodu II.2 a musí
          být ukončena do 31.8.2020. Jazyková vzdělávání mohou být podpořena v maximální délce
          6 měsíců.

                                                              Článek V
                                  Vrácení příspěvku a pozastavení jeho vyplácení

V.1 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část,
          pokud mu jeho zaviněním nebo v důsledku pochybení Úřadu práce byly poskytnuty neprávem
          nebo ve vyšší částce než náležely, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy ho Úřad práce vyzval k vrácení příspěvku. Toto ustanovení se
          nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VI této dohody.

V.2 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit vyplacený příspěvek na úhradu mzdových nákladů nebo
          jeho poměrnou část Úřadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování
          mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebude zúčtována
          zaměstnanci k výplatě za tento příslušný měsíc a po zákonných srážkách vyplacena před
          poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc nebo částka pojistného na sociální
          zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti nebo pojistného na veřejné zdravotní
          pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvádí z vyměřovacího základu zaměstnance,
          uvedená v tomto výkazu, nebude před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný
          měsíc odvedena. Vrácení tohoto příspěvku bude provedeno ve lhůtě uvedené v bodě 1 tohoto
          článku dohody.

V.3 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že zaměstnavatel nesplnil
          nebo neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn
          pozastavit vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo
          k nesrovnalosti ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne
          17. prosince 2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj,
          Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj
          venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském
          fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském
          námořním a rybářském fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření
          na porušení rozpočtové kázně podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
          (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“).

V.4 V případě vzniku pochybností o správnosti a úplnosti údajů uvedených ve výkazech
          a dokladech, vztahujících se k realizaci vzdělávací aktivity a vyplácení příspěvku, Úřad práce
          neprodleně vyzve zaměstnavatele k podání vysvětlení. Příspěvek bude vyplacen až
          po odstranění pochybností mezi stranami této dohody. Vysvětlení musí zaměstnavatel podat
          v termínu stanoveném výzvou Úřadu práce. V případě, že takto zaměstnavatel
          ve stanoveném termínu neučiní, nebudou příspěvky vyplaceny.

V.5 V případě neukončení nebo nepodrobení se závěrečnému ověření získaných znalostí
          a dovedností, nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu příslušného zaměstnance či
          potenciálního zaměstnance vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za dobu
          skutečné účasti na vzdělávací aktivitě.

V.6 V případě účasti zaměstnance či potenciálního zaměstnance na vzdělávací aktivitě nižší než
          80 % nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu ÚP ČR uhrazen. Pokud zaměstnavatel i přes
          nižší účast ve vzdělávací aktivitě doloží osvědčení o úspěšném ukončení, bude na účastníka
          pohlíženo jako na neúspěšného. Příspěvek může být vyplacen pouze v případě, že účastník
          úspěšně absolvoval závěrečné ověření znalostí a dovedností a účastnil se vzdělávání v jeho
          uznatelném rozsahu (min. 80 %).

V.7 V případě, že příslušný zaměstnanec či potenciální zaměstnanec neabsolvuje závěrečné
          ověření získaných znalostí a dovedností úspěšně, může absolvovat další, maximálně však

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016  strana 5 z 7
       dvě opravná ověření získaných znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související
       s opravným ověřením nese zaměstnavatel. Opravná zkouška musí být realizovaná v době
       trvání účinnosti této dohody. Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce o termínech
       opravného ověření, nejpozději den předem. V případě, že účastník vzdělávací aktivity nebude
       úspěšný ani u opakovaného ověření získaných znalostí a dovedností, příspěvek na
       vzdělávací aktivitu za příslušného zaměstnance či potenciálního zaměstnance nebude
       vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za dobu skutečné účasti na
       vzdělávací aktivitě. Za dobu účasti na opravném ověření získaných znalostí a dovedností
       nebude příspěvek na mzdové náklady vyplacen.

                                                              Článek VI
                                                 Porušení rozpočtové kázně

VI.1 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod body III.1, III.10, III.12,
          III.16 a III.18 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení
          §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové částky, v níž byla porušena
          rozpočtová kázeň.

VI.2 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod bodem III.6,, III.14
          a III.15 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a
          odst. 4 písm. a) rozpočtových pravidel, a to až 5 % z celkové částky, v níž byla porušena
          rozpočtová kázeň.

VI.3 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod body III.7, III.11, III.13
          a III.17 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a
          odst. 4 písm. a) rozpočtových pravidel, a to až 3 % z celkové částky, v níž byla porušena
          rozpočtová kázeň.

VI.4 Jestliže byla tato dohoda uzavřena, přestože vzdělávací zařízení pro realizaci vzdělávacích
          aktivit nebylo zaměstnavatelem vybráno v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných
          zakázkách, ve znění pozdějších předpisů , s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
          v rámci Operačního programu Zaměstnanost a prohlášením dle bodu VII.7 této dohody, čímž
          došlo k porušení některého z pravidel, jež je Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
          v rámci Operačního programu Zaměstnanost považováno za porušení rozpočtové kázně,
          bude odvod za porušení rozpočtové kázně vyměřen dle § 44a odst. 4 písm. a) rozpočtových
          pravidel ve výši stanovené za porušení dané povinnosti Obecnou částí pravidel pro žadatele
          a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

VI.5 V případě, že dojde k porušení povinností stanovených v článku III pod body III.2, III.3, III.4,
          III.5, III.8 a III.9 se nejedná o porušení rozpočtové kázně ve smyslu rozpočtových pravidel.

VI.6 Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
          porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. a) rozpočtových pravidel a bude
          postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
          ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

                         Článek VII
       Všeobecná a závěrečná ustanovení

VII.1  Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných
       vzestupně číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé smluvní straně sděleny
VII.2  písemně předem. Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v Plánovaném harmonogramu
VII.3  vzdělávací aktivity. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení
       vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.5 této dohody, je nutné uzavřít dodatek.

       V případě zániku některé ze stran dohody přecházejí její práva a povinnosti vyplývající
       z dohody na jejího právního nástupce.

       Nedílnou součástí dohody je:

            - příloha č. 1 – „Seznam zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016  strana 6 z 7
        - příloha č. 2 – „Seznam potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací
             aktivitě“

        - příloha č. 3 – „Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity“

        - příloha č. 4 – vzor „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na
             vzdělávací aktivitě“

        - příloha č. 5 – vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“

        - příloha č. 6 – kopie „Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu
             POVEZ II“

VII.4   Strany dohody si vyhrazují právo odstoupit od dohody v případě vzniku překážky, která
        znemožňuje dokončení vzdělávací aktivity. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení
        písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.

VII.5   Úřad práce si vyhrazuje právo odstoupit od dohody a nevyplatit příspěvky v případě, že
        zaměstnavatel poruší povinnosti stanovené touto dohodou. Odstoupení od dohody bude
        doručeno písemně, neprodleně po zjištění okolností vedoucích k porušení této dohody. Účinky
        odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení zaměstnavateli.

VII.6 Dohoda nabývá platnosti a účinnosti podpisem obou stran dohody. Je sepsána ve dvou
          vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno Úřad práce.

VII.7   Zaměstnavatel prohlašuje, že při výběru vzdělávacího zařízení postupoval v souladu se
        zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, s pravidly
        stanovenými Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu
        Zaměstnanost ve verzi platné v den vyhlášení výběrového řízení, resp. zadání objednávky,
        která je k dispozici na www.esfcr.cz, a v souladu s „Vyrozuměním o schválení žádosti
        o příspěvek v rámci projektu POVEZ II, , vztahujícímu se k této dohodě, které tvoří přílohu č. 6
        této dohody.

VII.8 Zaměstnavatel je povinen spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity ESF.

VII.9   Zaměstnavatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
        příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu EU, a souhlasí se svým začleněním
        na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje o příjemci
        příspěvku v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
        Operačního programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

VII.10 Příspěvek je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
          Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.

VII.11  Strany dohody prohlašují, že si dohodu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem bez
        výhrad souhlasí. Dohoda je vyjádřením jejích pravé, skutečné, svobodné a vážné vůle.
        Na důkaz pravosti a pravdivosti těchto prohlášení připojují oprávnění zástupci stran dohody
        své vlastnoruční podpisy.

Ve Vyškově dne 25.7.2016

   ..................................................................  ..................................................................
          Ing. Monika Šimánková, Ph.D.                                         JUDr. Jaroslava Šmejkalová
               statutární ředitelka
                     HESTEGO a.s.                                      ředitelka Kontaktního pracoviště Vyškov

Za Úřad práce vyřizuje:
Telefon:

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. VYA-MN-14/2016              strana 7 z 7