Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5916307: st.č. 42177 Zelená Malovanka, et. 0001 Zelené stěny obj. Inženýrská

Příloha Objednávka č.OBJ_OSI_22_03_00180_2017-Text objednávky (veřejná kopie [CES].PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        PRA HA   HLAVNÍ MĚSTO PRAHA                                                             1111111111111111111
     PRA GUE  MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
     PRA GA   Odbor strategických investic                                                         MHMPXP7A4LBL
     PRA G    Oddělení pozemních staveb a Městského okruhu

                               •
                                                                              VIS, a.s.
                                                                              Bezová 1658/1
                                                                            147 Ol Praha 4

              Číslo objednávky:                                Datovou schránkou: ayps87n
              OSI/08/1 053/17
              Kontrolní číslo:                                                     •
              K11760793633
              OBJ/OSI/22/03/00180/2017                         Vyřizuje/tel.:
              Č.j.:
                                                               Ing. Vladimír Matějovský
              MHM.P 1480914/2017                               236 004 652

              OSI/03/828/2017                                  Počet listů/příloh: 3/3
                                                               Datum:
              Sp. zn.:                                          9.10.2017

              S-MHMP 1480914/2017

              Objednávka č. OSI/OB/1053/17 - Inženýrská činnost pro stavbu č. 42177 Zelená
              Malovanka, Etapa 0001 Zelené stěny (Ozelenění MÚK Malovanka)

              OBJEDNATEL/ZADAVATEL                             IČO: 00064581
                                                               DIČ: CZ00064581
              mavní město Praha
              Mariánské náin. 2,
              110 Ol Praha 1
              Zastoupená:
              Ve věcech smluvních:
              Ing. Karel Prajer
              ředitel OSI MHMP
              Ve věcech technických:
              Ing. Vladimír Matějovský
              referent OSI MHMP

              DODAVATEL I ZHOTOVITEL                           IČO: 60192712
              VlS, a.s.                                        DIČ: CZ60192712
              Bezová 165811                                    Zapsán/Registrován u: Městského soudu v Praze
              147 Ol Praha 4                                   Spis. značka: B 2257

              Zastoupený:
              Ing. Petr Kalabis

              předsedapředstavenstva

              Sídlo: Mariánské nám. 2/2, ll O OI Praha I

              Pracoviště: Vyšehradská 2075/51, 128 00 Praha 2

              Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 007 I02

115           E-maiJ: posta@praha.eu, ID DS: 48ia97h
     objednáváme u vás poskytnutí služeb za následujících podmínek:

     I. PŘEDMĚT PLNĚNI
     1. Číslo a název stavby: 42177 Zelená Malovanka

        Číslo a název etapy: 0001 Zelené stěny

     2. Specifikace a rozsah předmětu plněni:
     Inženýrská činnost pro Ozeleněni MÚK Malovanka dle nabídky dodavatele ze dne 20.9.2017.

     ll. DOBA PLNĚNÍ

     Do předání podkladů pro vyčíslení pořizovací hodnoty- předpoklad do 31.12.2017

     III.CENA
     Celková cena za předmětné služby je stanovena dohodou smluvních stran jako maximálni.

          Základní cena   27 040,00 Kč
                            5 678,40 Kč
                  DPH21%
     Cena včetně DPH      32 718,40 Kč

     IV. PLATEBNÍ PODMÍNKY
     Úhrada ceny bude rozdělena do dílčích plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko.
     Objednatel uhradí faktury- daňové doklady vystavené dodavatelem takto:

     a) za činnost TDI do výše 85% z celkové odměny
     Odměna bude hrazena na základě faktury vystavené za činnost TDI po dokončení Ozelenění
     MÚK Malovanka zhotovitelem díla.

     b) za zpracování a předání podkladC1 pro vyčís l ení pořizovací hodnoty dokon če nýc h prací na
     Ozelenění MÚK Malovanka ve výši 15% z celkové odměny
     Přílohou faktury bude originál Protokolu o předání a přezkoumání podkladů pro vyčíslení
     pořizovací hodnoty dokončených prací potvrzených příslušným pracovníkem právního oddělení
     odpovědného za správu a vyvádění majetku OSI MHMP s tím, že po provedené kontrole nebyly
     shledány závady.
     Den uskutečnění zdanitelného plnění bude den podpisu "Protokolu".

     Faktura - daňový doklad bude vystavena ve dvojím vyhotovení a odeslána na adresu Hlavní
     město Praha, Mariánské nám. 2, ll O 00 Praha 1. Fakturu je možné doručit i osobně nebo
     kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám. 2, Praha 1, příp. Jungmannova 35/29, Praha l.

     Splatnost faktury činí 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí den odpisu
     platby z účtu objednatele.

     Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu zákona č.
     235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů i další náležitosti požadované objednatelem.
     Musí tedy obsahovat tyto údaje:

     -údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
     - údaje dodavatele, sídlo, IČO, DIČ
     - evidenční číslo daňového dokladu
     -bankovní spojerú dodavatele
     - datum vystavení daňového dokladu
     -datum uskutečnění zdanitelného lnění

215
                            - rozsah a předmět fakturovaného plnění
                            - čís lo objednávky
                          - kontrolní číslo (vyznačené shora na objednávce pod označením KČ)
                          -číslo a název stavby, číslo a název etapy
                            - fakturovanou částku ve složení základní cena, DPH a cena celkem
                            -zápis v obchodním (či jiném) rejstříku (číslo, oddíl, aj.)
                            - razítko a od is o rávněné osob , stvrzu ·ící o rávněnost , formální a věcnou s rávnost faktu
                             V. SMLUVNÍ SANKCE
                            Neodevzdá-li dodavatel řádně provedené plnění, zavazuje se uhradit objednateli smluvní pokutu
                            dohodnutou na 1 % ze základní ceny služeb za každý započatý den prodlení.
                            Tato dohoda o smluvní pokutě nevylučuje povinnost dodavatele uhradit objednateli škodu, která
                            vznikne v souvislosti s nesplněním j eho závazků vy plý vajících ze sm luvního vztahu.
                             Vl. REŠENÍ SPORŮ
                            Obě smluvní strany se zavazují řešit veškeré spory, vyplývající ze závazků této objednávky,
                            předevš fm dohodou.
                             Vll. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
                           Tato objednávka je nabídkou, která musí být přijata nejpozději do 5 kalendářních dnů od
                           dontčení DODAVATELI /ZHOTOVITELI.
                          OBJEDNATEUZADAVATEL tímto ve smyslu ust. § 1740, odst. (3), Zákona č. 89/2012 Sb.
                           vyl učuje přijetí této obj ednávky s dodatkem nebo odchylkou.
                            Přijet í této objednávky potvrďte písemně tak, jak je uvedeno v příloze této objednávky
                           (" Potvrzení přijetí objednávky") a toto "Potvrzení" doručte ve dvojím vyhotoven!
                           OBJEDNATELI/ZADAVATELI (podle osob uvedených v záhlaví "Potvrzení").
                           Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle zákona č.
                           340/20 15 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a
                           o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.

                      V Praze dne: 9.10.2017

                                                            ých investic
                                Magistrátu hlavního města Prahy

                                   elektronicky podepsáno

                           Přílohy: I. Akceptační dopis A
                                       2. Akceptační dopis B
                                       3. Nabídka

3/5
                               ®

                                                     a. s.

                               Nabidka na yýi