Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5929067: 4/18/0116-SoD-Volgogradská ulice, Liberec - SO 301.2 prodloužení

Příloha 4_18_0116-DS201800908.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

                                         4/1 8/01 1 6

                                           číslo zhotovitele

uzavřená mezi níže uvedenými účastníky podle § 2586 a násl. Zák. č. 89/2012 Sb., Zákon občanský

                              zákoník, v platném znění (dále jen ,,občanský zákoník“)

                                                                                                                                                                                                     1. Účastníci smlouvy

1.1 Ohjednateız                                                                                                                                                                            STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC

PSČ, sídlo:                                                                                                                                                                                460 01, Nám. Dr. E. Beneše 1, Liberec I

zastoupený:                                                                                                                                                                                Tiborem Batthyánym, primátorem města
ve věcech smluvních: Tomášem Kyselou, náměstkem pro technickou správu majetku města

IČO:                                                                                                                                                                                       00262978

DIČ:                                                                                                                                                                                       CZ00262978

Telefon:                                                                                                                                                                                   485 243 111

Fax:

bank. Spojení:

ve věcech technických oprávněn k jednání:

(dále jen ,,objednateI“)

1.2 Zhotovitel:                                                                                                                                                                            Metrostav a.s.

       PSČ, sídlo:                                                                                                                                                                         Koželužská 2450/4, 180 00 Praha 8 - Libeň

spisová značka:                                                                                                                                                                            B 758 vedená u Městského soudu v Praze
zastoupený:                                                                                                                                                                                Jánem Dudášem, členem představenstva Metrostav a.s. a lng.

                                                                                                                                                                                           Františkem Kočím, členem představenstva Metrostav a.s.

IČO:                                                                                                                                                                                       00014915

Dıčz                                                                                                                                                                                       CZ00014915
                                                                                                                                                                                        .

bank. spojení:                                                                                                                                                                             1809-071/0100

ve věcech smluvních oprávněn k jednání:

ve věcech technických oprávněn k jednání:

         (dále jen ,,zhotoviteI“)

(objednatel a zhotovitel dále společně také jen jako ,,účastníci smlouvy“ nebo také jen „smluvní

strany“)

                                              2. Předmět smlouvy

Touto smlouvou Se Zhotovitel zavazuje kprovedení dílaaobjednatel se zavazuje kpřevzetí
dílaazaplacení ceny za jeho provedení, ato za podmínek smluvených níže. Dále tato
Smlouva upravuje vzájemné právní vztahy mezi objednatelem azhotovitelem, ato zejména jejich
práva a povinnosti při zhotovování díla tak, jak je dále v této Smlouvě uvedeno.

                                  3. Předmět plnění- vymezení a účel díla

3.1 Předmětem plnění Smlouvy je provedení stavebních prací a úprav souvisejících s projektem

     ,,Volgogradská ulice, Liberec - SO 301.2 prodloužení splaškové kanalizace,“.

       Účelem takového plnění zhotovitele (díla) je realizace stavebních prací a předání díla

        zpüsobilého jeho účelu.

3.2 Za předmět plnění (dílo) se považuje dodávka a montáž Stavby podle:

                                                                                                                                                                                                                                                   1
projektové dokumentace “Volgogradská ulice, Liberec- prodloužení splaškové kanalizace“,
vypracovaná projektovou kanceláří TOPKLIMA, spol. s r. o., Mrštíkova 399/2a, Liberec III-Jeřáb,
460 07, (zak.č.: 201710520-VOLG), a na jejímž základě je uzavírána tato smlouva
včetně ostatních částí dle přílohy č. 1 této smlouvy a v souladu s:

        technologickými postupy vztahujících se k prováděnému dílu,
        technickými listy výrobků vztahujícími se k prováděnému dílu,
        normami (zejména ČSN) vztahujícími se k prováděnému dílu,
        obecně závaznými právními předpisy vztahujícími se k prováděnému dílu a
        pokyny objednatele.

ÚDAJE O STAVBĚ:

Název stavby: „Volgogradská ulice, Liberec- SO 301.2 prodloužení splaškové

               kanalizace“

Místo stavby:  Liberec

Investor stavby: objednatel

(dále jako „stavba“)

3.3 Předmětem plnění (díla) je také:
      3.3.1 zpracování:
                dopracování technologických postupů (viz projektová dokumentace), které budou
                   předány zpracovateli projektové dokumentace a objednateli ke schválení,

                     o doklady o vytyčení stavby;

      3.3.2 provedení veškerých dalších činnosti souvisejících s realizací díla, přičemž se
               zejména jedná o:

                geometrické zaměření staveniště včetně vytyčení směrového a výškového fixu,
                potřebná výkopová povolení,
                osazení dopravního značení k dopravním omezením, zajištění jeho údržby,

                   přemísťování a následného označení (vč. dopravního značení v době předčasného
                   užívání komunikace, či její části), a to do doby předání celkově dokončeného
                   díla objednateli a odstranění případných vad a nedodělků; za zajištění opatření pro
                   zabezpečení bezpečnosti provozu v souvislosti s omezeními spojenými s realizací akce
                   zodpovídá v průběhu prací zhotovitel,
                zajištění informovanosti občanů s dostatečným předstihem a v dostatečné míře
                   o způsobu obslužnosti dané lokality, ve které bude prováděna stavební činnost
                   (možnosti parkování vozidel vč. určení náhradních parkovacích ploch v dané lokalitě po
                   dobu provádění stavebních prací, možnosti zásobování, způsob přístupu a příjezdu,
                koordinaci postupu výstavby a ostatních činností souvisejících s předmětem veřejné
                   zakázky s vlastníky sousedních nemovitostí a vlastníky technické infrastruktury včetně
                   jejich dodavatelů (voda, kanalizace, plyn, elektro, sdělovací kabely) a zajištění
                   nepřetržitého přístupu a příjezdu k nemovitostem v dané lokalitě dotčeným stavbou,
                   včetně zřízení případných provizorních přístupů a příjezdů,
                všechny činnosti z titulu vlastníka komunikace do doby předání a převzetí kompletně
                   dokončeného díla objednatelem bez vad a nedodělků (bezpečnost silničního provozu,
                   úklid komunikace v letním, popř. zimním období, pojistné události z provozu na veřejné
                   komunikaci vyplývající atd.),
                vedení průběžné technické dokumentace nemovitostí bezprostředně umístěných
                   u předmětu zakázky v průběhu realizace stavby,
                kompletní dodávku navržených systémových řešení včetně všech doplňujících prvků;
                zpracování fotodokumentace stavby – projektu a její předání zadavateli po dokončení
                   stavby v jenom vyhotovení v elektronické podobě, přičemž fotodokumentace bude
                   dokladovat průběh díla a bude dokumentovat postup stavby a zejména části stavby
                   a konstrukce před jejich zakrytím,
                přípravu, pořízení a dodání potřebných podkladů a dokladů k podání žádosti o vydání
                   kolaudačního rozhodnutí,
                výrobu, instalaci a osazení 1 ks informační tabule před započetím realizace stavby
                   s uvedením názvu stavby, kontaktních osob (názvu investora, projektanta, technického
                   dozoru a dodavatele díla, termínu výstavby (datum zahájení a dokončení) dle pokynů
                   investora

                jakékoliv další vedlejší výdaje potřebné pro realizaci tohoto díla.

                                                                            2
Objednatel a zhotovitel se zavazují poskytnout si vzájemnou součinnost tak, aby zhotovitel
vstoupil do smluvního vztahu přímo s dodavateli služeb a energií nezbytných k řádnému
a včasnému provedení díla. Pokud to nebude možné, zavazuje se zhotovitel během stavby
odebrané služby či spotřebované energie uhradit objednateli na základě vyúčtování vyčísleném
a předloženém objednatelem.

                               4. Doba plnění předmětu díla, doba provedení díla

4.1 Zhotovitel se zavazuje realizovat dílo ve lhůtě maximálně 20 kalendářních týdnů ode dne
        převzetí staveniště (dále jen „lhůta“), zejména s ohledem na koordinaci prací s výstavbou
        vodovodu, nejzazší termín dokončení 30. 11. 2018

        Předpokládaný termín zahájení: červenec 2018

4.2 Zhotovitel se zavazuje převzít staveniště za podmínek uvedených v čl. 7.1 této smlouvy o dílo
        do pěti (5) dnů od písemné výzvy objednatele, a nejpozději do pěti (5) dnů od převzetí
        staveniště zahájit plnění této smlouvy.

4.3 Lhůta pro dokončení díla počíná běžet dnem protokolárního předání staveniště zhotoviteli.
        Za okamžik splnění se považuje den protokolárního předání díla objednateli.

4.4 Postup stavebních prací a dílčí termíny plnění jsou obsahem časového harmonogramu prací,
        který tvoří nedílnou přílohou č. 2 této smlouvy, přičemž zhotovitel se zavazuje dodržovat
        harmonogram, což potvrzuje podpisem této smlouvy. Strany se dohodly, že v průběhu
        provádění díla je možno tento harmonogram upravit v souladu s požadavky objednatele
        a s jeho předchozím souhlasem. Každá změna harmonogramu musí být v takovém případě
        odsouhlasena a podepsána oběma smluvními stranami a poté se stane (včetně přiložených
        listin) součástí této smlouvy. Dále tato změna harmonogramu musí být zpracována v souladu
        s výše uvedenými limitními termíny výstavby a v členění dle jednotlivých stavebních objektů
        a jednotlivých stavebních profesí.

4.5 Zhotovitel je povinen dílo dokončit a objednateli předat nejpozději poslední den lhůty uvedené
        v této smlouvě. Prodloužení lhůty pro dokončení díla může zhotovitel požadovat pouze
        v případech, pokud dojde ke zpoždění postupu prací z kterékoli z následujících příčin:

      4.5.1 neplnění závazku ze smlouvy na straně objednatele z důvodu nedostatku finančních
               prostředků pro plynulé financování díla objednatelem;

      4.5.2 pozastavení prací z důvodů výhradně na straně objednatele (které nejsou důsledkem
               vnitřních poměrů, způsobu provádění díla či neplnění závazku ze strany zhotovitele);

      4.5.3 v důsledku působení vyšší moci, za kterou se pro účely této smlouvy považuje
               zejména živelná pohroma, rozhodnutí znemožňující další postup prací (vydané nikoliv
               z důvodů nebo pro jednání zhotovitele), válka, stávky, výjimečný bezpečnostní stav státu,
               jakož další nepředvídatelné a závažné okolnosti, které strany nezpůsobily, ani jim při
               vynaložení veškeré péče nemohly zabránit, a pro které nelze v provádění díla pokračovat
               a včas jej dokončit.

5. Cena díla a platební podmínky

5.1 Cena za dílo byla sjednána dohodou smluvních stran na základě nabídky zhotovitele. Účastníky
        dohodnutá cena díla činí:

Cena díla bez DPH: 5.986.178,42

DPH 21%:  1.257.097,47

Cena díla včetně DPH: 7.243.275,89

Celková cena uvedená výše bez DPH (dále jen ”celková cena”) je smluvními stranami
sjednána jako cena za celý předmět plnění vymezený v čl. 3. smlouvy a jako cena nejvýše
přípustná, platná po celou dobu realizace díla, a to i v případě prodloužení lhůty dokončení
stavby z důvodu na straně objednatele.

5.2 Daň z přidané hodnoty bude k celkové ceně, resp. k jejím průběžným splátkám, účtována dle
        daňových předpisů platných v době vystavení daňového dokladu tj. dle zákona č. 235/2004 Sb.,
        Zákon o dani z přidané hodnoty v platném znění (dále jen “zákon o DPH“) při fakturaci

                                    3
        zdanitelného plnění.

5.3 Celková cena zahrnuje veškeré náklady zhotovitele nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu
        provedení díla včetně všech rizik a vlivů během provádění díla.

5.4 Tato smlouva nepřipouští překročení sjednané celkové ceny ani jakékoliv požadavky zhotovitele
        na úhradu vícenákladů či víceprací či souvisejících nákladů, a to i ve formě (paušalizovaných)
        náhrad škod, oproti sjednané celkové ceně, vyjma případu uvedeném v čl. 16 odst. 16.1 této
        smlouvy.

5.5 Objednatel je oprávněn odečíst z celkové ceny díla částku skutečně neprovedených prací
        zhotovitelem ve výši položek uvedených v nabídkovém rozpočtu zhotovitele. Stejně bude
        postupováno pokud v průběhu provádění díla dojde k dílčím změnám technologií nebo
        k záměně materiálů (o nižší kvalitě a cenové kategorii oproti dokumentaci pro provedení stavby
        (DPS) nebo realizační dokumentaci stavby (RDS) předem projednaných a odsouhlasených
        s objednatelem. Použití technologií a materiálů vyšší kvality oproti DPS nebo RDS po
        předchozím odsouhlasení s objednatelem a s tím zvýšené náklady nemají vliv na sjednanou
        celkovou cenu.

5.6 Celková cena nesmí být měněna v souvislosti s inflací české měny, hodnotou kursu české
        měny vůči zahraničním měnám či jinými faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny nebo
        cla. Celková cena s DPH může být měněna pouze v souvislosti se změnou DPH.

5.7 Podkladem pro vystavení faktury bude soupis provedených prací, oboustranně odsouhlasený
        a podepsaný osobami oprávněnými za strany jednat nebo k tomu stranami pověřenými,
        vyhotovený nejméně ve 2 stejnopisech, určených pro objednatele.
        Kopie podepsaného a vzájemně odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací
        pověřenými pracovníky smluvních stran bude tvořit přílohu a součást příslušné faktury –
        daňového dokladu.

5.8 Cenu díla může zhotovitel fakturovat po:

         protokolárním předání celého díla a oboustranném podpisu předávacího protokolu,
         odstranění veškerých vad a nedodělků na díle, vyplývající z protokolu o předání

               a převzetí díla.

5.9 Proti vystavené faktuře s celkovou cenou lze v okamžiku její splatnosti kompenzovat
        uplatněné smluvní pokuty či jiné peněžité nároky objednatele vůči zhotoviteli či jeho
        právnímu nástupci dle této smlouvy.

5.10 Zálohy na cenu díla objednatel neposkytuje.

5.11 Splatnost faktur, popř. dílčích faktur, se stanovuje na 30 dní od data jejich prokazatelného
        doručení objednateli.

5.12 Faktura zhotovitele – daňový doklad pro úhradu musí obsahovat náležitosti daňového dokladu
        dle § 29 odst. 1 a 2 zákona o DPH. Na daňovém dokladu bude uveden název projektu
        „Volgogradská ulice, Liberec- SO 301.2 prodloužení splaškové kanalizace“, dále musí
        obsahovat číslo smlouvy o dílo, popis provedeného plnění, cenu bez DPH, sazbu a výši DPH,
        cenu celkem – částku k úhradě.
        V případě, že účetní/daňové doklady nebudou obsahovat některou z výše uvedených náležitostí
        nebo pokud jejich přílohou nebude účastníky podepsaný soupis provedených prací, nepovažují
        se za relevantní fakturu dle této smlouvy a objednatel není povinen na ni cokoli platit.
        Objednatel je oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět zhotoviteli k doplnění či opravě,
        přičemž tato doba se nepovažuje za prodlení objednatele se splatností. Lhůta splatnosti
        opravených nebo doplněných daňových dokladů počíná běžet znovu od opětovného
        a prokazatelného doručení náležitě doplněných či opravených daňových dokladů (faktury)
        objednateli.

5.13 V případě, že jsou součástí předmětu díla i přeložky inženýrských sítí, jejichž správce vyžaduje
        provedení jím certifikovaným realizátorem a jejich skutečná cena bude tímto správcem
        uplatněna v odlišné výši, než bylo ocenění uvedené v zadávacích podmínkách, bude tato
        změna předmětem dodatku k této smlouvě.

                                                                                                                 4
                                           6. Řízení stavby a provádění díla

6.1 Účastníci se dohodli na těchto svých zástupcích :
        Hl. stavbyvedoucí zhotovitele:

        Stavbyvedoucí zhotovitele:

        Zástupce objednatele:

        Technický dozor objednatele:

6.2 Zhotovitel se zavazuje provádět dílo podle této smlouvy a v souladu s: projektovými
        dokumentacemi uvedenými v čl. 3 této smlouvy; k prováděnému dílu se vztahujícími
        technologickými postupy; technickými listy výrobků; platnými technickými normami (zejm. ČSN);
        s podmínkami pravomocného územního rozhodnutí nebo územního souhlasu; s podmínkami
        pravomocného stavebního povolení nebo souhlasu s provedením ohlášené stavby; se
        stanovisky dotčených orgánů státní správy a samosprávy; obecně závaznými právními
        předpisy; specifickými požadavky správců sítí a v souladu s pokyny objednatele.
        Bez ohledu na předchozí větu se tímto smluvní strany dohodly, že pokud jakýkoliv dokument
        a/nebo pravidlo uvedené výše bude obsahovat jakýkoliv požadavek nad rámec uvedený
        v obecně závazných právních předpisech (vč. obecně uznávaných technických norem, ať již
        závazných či doporučujících), nebude taková skutečnost považována za rozpor a zhotovitel
        bude bez dalšího povinen dodržovat takový přísnější požadavek uvedený v jakémkoliv takovém
        dokumentu a/nebo pravidlu.

6.3 Při provádění díla musí zhotovitel používat materiály, výrobky a technologická zařízení pouze
        nové a v 1. jakostní třídě; v kvalitě odpovídající DPS případně RDS a pouze schválené pro
        použití v ČR a splňující dle platných právních předpisů předepsané vlastnosti (prohlášení o
        shodě, certifikáty, pokyny a návody). Skladování všech výrobků, materiálů a zařízení,
        manipulace s nimi a zpracování do díla musí být provedeno v souladu s technickými
        a technologickými pokyny, návody a upozorněními výrobců. Použití jiných materiálů či výrobků
        při provádění díla oproti DPS či RDS lze pouze po odsouhlasení s objednatelem nebo
        technickým dozorem. Použití materiálů a výrobků nezpůsobilých k dosažení řádné kvality
        díla dle podkladů a vydaných rozhodnutí, nebo nedodržení předepsaných nebo doporučených
        pracovních či technologických postupů při zpracování materiálů, zabudování výrobků nebo
        technologických částí (tzv. nezpůsobilé součásti), včetně poškození kvality při skladování není
        možné. V takovém případě má objednatel právo požadovat odstranění nezpůsobilých součástí
        a jejich nahrazení vhodnými. Zhotovitel je povinen nahradit nezpůsobilé součásti na své
        náklady a bezodkladně.

6.4 Kvalita zhotovitelem provedeného díla musí odpovídat požadavkům uvedeným v normách
        vztahujících se k prováděnému dílu, zejména pak v ČSN, případně evropských technických
        normách, v obecně závazných právních předpisech a v této smlouvě. Dílo bude současně
        splňovat požadavky vyhlášky č. 398/2009 Sb., o obecných technických požadavcích
        zabezpečujících bezbariérové užívání staveb a zároveň bude splňovat technické požadavky
        stanovené vyhláškou č. 268/2009 Sb., o technických požadavcích na stavby. Objednatel je
        oprávněn kvalitu zhotovitelem prováděného díla kdykoli kontrolovat.

6.5 Dílo se považuje za provedené, je-li dokončeno bez vad a nedodělků a předáno. To platí i pro
        dílčí části díla.

6.6 Zhotovitel nese odpovědnost za vhodnost použitých materiálů a je povinen objednatele
        písemně upozornit na nevhodné materiály určené k použití při provádění díla, které je oprávněn
        použít pouze v případě, že objednatel písemně sdělí, že na jejich použití trvá.

                                                                                                                 5
                                              7. Staveniště, stavební deník

7.1 Objednatel po uzavření této smlouvy písemně vyzve zhotovitele k převzetí staveniště pro
        stavbu (dále jen „staveniště“). Staveništěm se rozumí vlastní stavební pozemek, k jehož
        využití pro stavbu bylo vydáno Stavebním úřadem Magistrátu města Liberce územní rozhodnutí
        a stavební povolení stavby. Náklady na zřízení staveniště jeho provoz, údržbu a likvidaci po
        dokončení stavby jsou součástí ceny díla.

        Předáním staveniště se rozumí předání stavebního pozemku pro provedení stavby a její zázemí
        a níže uvedených dokladů (dále jen „podklady“);
          1 paré kompletní dokumentace stavby uvedené v čl. 3.2 smlouvy

        Tyto podklady rovněž tvoří nedílnou součást této smlouvy.

7.2 O předání staveniště objednatelem a jeho převzetí zhotovitelem včetně podkladů uvedených
        v čl. 7.1 bude sepsán písemný protokol podepsaný oběma smluvními stranami, popř.
        pověřenými osobami smluvních stran. Současně bude údaj o datu předání staveniště zapsán
        ve stavebním deníku stavby a budou zde uvedeny i napojovací body elektrické energie a vody.
        Objednatel se zavazuje předat zhotoviteli staveniště ve stavu odpovídajícím DPS a zhotovitel je
        povinen jej převzít. Zhotovitel není oprávněn odmítnout převzetí staveniště bezdůvodně nebo
        pro důvody nebránící zahájení stavby, jinak platí, že staveniště bylo předáno v den označený ve
        výzvě objednatele.

7.3 Vytýčení inženýrských sítí na místě stavby a v nezbytném pracovním prostoru zajistí zhotovitel,
        a to vždy v dostatečném časovém předstihu před započetím zemních či jiných prací. Zhotovitel
        je povinen řídit se při stavební činnosti pokyny a podmínkami uloženými příslušnými správci sítí.
        Za poškození inženýrských sítí, jakož i komunikací či dalšího majetku třetích osob v souvislosti
        s prováděním stavby, odpovídá zhotovitel.

7.4 Dodávku energií a přístup na staveniště, jeho údržbu, sjízdnost a bezpečný provoz zajistí
        na své náklady zhotovitel, který hradí veškeré poplatky vzniklé či související se spotřebou všech
        energií po dobu provádění stavby, dále veškeré poplatky, náhrady škod či sankce vzniklé či
        vyměřené v souvislosti se staveništěm, jeho existencí a vlivem na okolí.

7.5 Zhotovitel umožní přístup na staveniště všem svým zaměstnancům, poddodavatelům, osobě
        vykonávající autorský anebo technický dozor stavby a zástupcům a poradcům objednatele
        a jiným osobám oprávněným vstupovat na staveniště dle právních předpisů. Ve vztahu
        k těmto osobám zhotovitel odpovídá za bezpečný přístup a pohyb po staveništi. Zhotovitel
        umožní přístup na staveniště osobě provádějící fotodokumentaci a videozáznamy
        o průběhu provádění stavby, tuto osobu vybaví potřebnými ochrannými prostředky
        a odpovídá za její bezpečný pohyb v prostoru staveniště.

7.6 Zhotovitel zajistí na svůj náklad ostrahu staveniště a je povinen chránit veškerý uskladněný
        materiál, technologické prvky či zařízení před ztrátou, poškozením či zničením v důsledků
        prováděné stavební činnosti, působení jiných osob či povětrnostních vlivů, jakož i před možnou
        krádeží.

7.7 Mimo staveniště nesmí zhotovitel odkládat, skladovat či ponechávat jakýkoliv materiál, ani
        nesmí mimo hranice staveniště činností na stavbě neoprávněně zasahovat do nemovitostí
        sousedících se staveništěm.

7.8 Zhotovitel je oprávněn umístit na staveniště zařízení staveniště o velikosti přiměřené staveništi
        a povaze stavby.

7.9 Do pěti (5) pracovních dnů po předání a převzetí stavby na základě oboustranně podepsaného
        předávacího protokolu je zhotovitel povinen staveniště vyklidit, vyčistit a uvést prostor (popř.
        zasažené okolí staveniště) do náležitého stavu, tj. zejména odklidit veškeré zbytky materiálů,
        demontovat staveništní buňku, odstranit provizorní přípojky energií a předat jej zpět objednateli.
        O vyklizení staveniště bude stranami podepsáno potvrzení.

7.10 Zhotovitel je povinen vést o provádění stavby počínaje dnem převzetí staveniště řádný úplný
        a průkazný stavební deník (dále jen „stavební deník“) a provádět v něm záznamy v rozsahu
        a o obsahu, jak vyplývá z § 157 zákona č. 183/2006 Sb. (Stavebního zákona) a vyhlášky o
        dokumentaci staveb č. 499/2006 Sb. Pro montážní práce musí zhotovitel, resp. poddodavatelé
        vést montážní deník.

                                                                                                                 6
        Stavební/montážní deník musí být veden přímo na staveništi a právo provádět v něm záznamy
        mají zhotovitel, objednatel a jím pověřená osoba vykonávající technický dozor,
        osoba vykonávající dozor nad BOZP, zhotovitel DPS, popř. RDS (projektant), jakož i osoby
        s právem vstupovat na staveniště za účelem kontroly dodržování právních předpisů při
        provádění stavby.

7.11 Při dokončení stavby zhotovitel spolu s jejím předáním odevzdá objednateli originál kompletního
        stavebního deníku a veškeré další dokumentace.

7.12 Výkon technického dozoru investora (TDI) nesmí provádět dodavatel stavby, ani osoba s ním
        propojená – to však neplatí, pokud technický dozor provádí sám objednatel.

                                                 8. Povinnosti zhotovitele

8.1 Zhotovitel je povinen provádět dílo samostatně, odborně a v souladu se svými povinnostmi.
        Zhotovitel se zavazuje zhotovit dílo na svůj náklad a nebezpečí a zajistit pro jeho provedení
        veškeré technické, provozní, personální a organizační podmínky.

8.2 Zhotovitel je povinen posoudit vhodnost pokynu objednatele a technického dozoru, a pokud dle
        svých odborných znalostí a prověřených zkušeností zjistí nevhodnost pokynu, je povinen
        na nevhodnost pokynu upozornit.

8.3 Zhotovitel je povinen při provádění stavebních prací dodržovat ustanovení příslušných předpisů
        o bezpečnosti práce a ochraně zdraví při práci, zejména zákoníku práce, zákona č. 309/2006
        Sb., nařízení vlády č. 362/2005 Sb., č. 591/2006 Sb., č. 495/2001 Sb. a č. 170/2014 Sb. ve
        znění pozdějších předpisů.

        Před zahájením prací předloží podklady pro zpracování plánu BOZP dle zákona č. 309/2006
        Sb., o zajištění dalších podmínek BOZP a nařízení vlády 591/2006 Sb., o bližších minimálních
        požadavcích na BOZP

8.4 K provedení kontroly prací, které budou v průběhu výstavby zakryty, vyzve zhotovitel
        objednatele nebo jím pověřenou osobu nejméně tři (3) pracovní dny předem, a to zápisem do
        stavebního deníku s uvedením termínu kontroly a prokazatelným předložením deníku
        objednateli. Nevyzve-li zhotovitel objednatele ke kontrole zakrývaných prací, je povinen umožnit
        mu na jeho žádost jejich dodatečnou kontrolu a v tomto případě nese veškeré náklady s tím
        spojené. Nedostaví-li se objednatel v termínu uvedeném ve stavebním deníku ke kontrole
        zakrývaných prací, je zhotovitel oprávněn po své kontrole a zápisu do stavebního deníku dílo
        zakrýt a pokračovat v práci. Zhotovitel je povinen odkrýt zakryté práce na žádost objednatele i
        později. Nebude-li na díle shledána žádná vada, uhradí náklady spojené s dodatečným
        odkrytím objednatel.

        O výsledku provedených kontrol prací před zakrytím se provede zápis ve stavebním deníku,
        včetně popisu vad zjištěných prací. Zhotovitel je povinen závadný stav odstranit a přizvat
        technický dozor k opakované kontrole.

8.5 Zhotovitel je povinen dodržovat ustanovení zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně
        v platném znění a vyhlášky Ministerstva vnitra č. 246/2001 Sb. (o požární prevenci), ve znění
        pozdějších předpisů. Veškeré škody, způsobené nedodržením uvedených předpisů, hradí
        zhotovitel.

8.6 Zhotovitel se zavazuje provádět dílo v souladu s obecně závaznými právními předpisy v oblasti
        život. prostředí.

8.7 Zhotovitel se zavazuje nakládat s odpady vzniklými v průběhu realizace díla dle
        zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění a vyhlášek Ministerstva životního
        prostředí č. 94/2016 Sb., č. 384/2001 Sb., č. 374/2008 Sb. a č. 93/2016 Sb., v platném znění.

8.8 Zhotovitel je povinen odstranit odpad, vzniklý při realizaci díla, na vlastní náklady, vést o odpadu
        příslušnou evidenci a při předání díla (poslední části) předložit objednateli doklady o odstranění
        a likvidaci odpadu. Tyto doklady budou jako příloha součástí „Protokolu o předání a převzetí
        prací zhotovitele“. Pokud zhotovitel objednateli při předání díla (poslední dílčí části) doklady
        o odstranění a likvidaci odpadu nepředloží, jedná se o podstatnou vadu díla a dílo se
        nepovažuje za řádně provedené a objednatel nemá povinnost jej převzít.

                                                                                                                 7
8.9 Zhotovitel prohlašuje, že se řádně seznámil s projektovou dokumentací, že k ní nemá žádné
        výhrady, že nezjistil ani podle stanovisek jím přizvaných odborně způsobilých osob žádné
        překážky a že dílo je podle ní způsobilé k provedení. Současně zhotovitel prohlašuje, že se plně
        seznámil s rozsahem a povahou díla, že správně vyhodnotil a ocenil veškeré práce trvalého či
        dočasného charakteru, které jsou nezbytné pro řádné a včasné provedení díla a s odbornou
        péčí prověřil veškeré skutečnosti rozhodné pro určení výše ceny díla. Prohlašuje také, že do
        ceny díla jsou zahrnuty též veškeré práce a náklady, které nejsou jednoznačně či výslovně
        specifikovány v projektové dokumentaci, ale jejichž provedení by měl zhotovitel v rámci své
        odborné způsobilosti předpokládat, resp. které následně při provádění díla vykoná či vynaloží.

8.10 Zhotovitel je povinen při předání staveniště předat objednateli technický podklad na provádění
        zhotovovaného díla (vč. technologických a montážních postupů, technologických lhůt, atd.)
        a objednatel je oprávněn kdykoliv kontrolovat jeho dodržování.

8.11 Zhotovitel je povinen účastnit se koordinačních porad na stavbě (kontrolních dnů), svolaných
        zástupcem objednatele dle potřeby – minimálně 1x týdně. Zápis z kontrolních dnů bude
        součástí stavebního deníku.

8.12 Zhotovitel na sebe přejímá zodpovědnost za škody způsobené všemi osobami a subjekty
        (včetně poddodavatelů) podílejícími se na provádění předmětného díla, a to po celou dobu
        realizace, tzn. do převzetí díla objednatelem bez vad a nedodělků, stejně tak za škody
        způsobené svou činností objednateli nebo třetí osobě na zdraví nebo majetku, tzn. že v případě
        jakéhokoliv narušení či poškození majetku (např. vjezdů, plotů, objektů, prostranství,
        inženýrských sítí) nebo poškození zdraví osob, je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu
        tuto škodu odstranit a není-li to možné, tak finančně uhradit. Zhotovitel je povinen pojistit, aniž
        se tím omezují jeho povinnosti a odpovědnosti:

        a) předmět díla včetně veškerého materiálu skladovaného na staveništi, který bude sloužit pro
            realizaci díla, včetně zařízení staveniště, pojištěním stavebně montážních rizik, a to
            na pojistnou částku nejméně ve výši celkové ceny díla včetně DPH

        b) pro případ odpovědnosti za škody způsobené při činnosti zhotovitele v souvislosti se stavbou
            na jakémkoli majetku vč. případných ušlých zisků, škody na zdraví, škody způsobené
            na životním prostředí atd. vzniklou objednateli či jinému – třetí osobě v souvislosti s činností
            nebo vztahem zhotovitele a jeho poddodavatelů, a to na pojistnou částku ve výši nejméně 6
            mil. Kč pro jednu a každou škodu.

        c) náklady na demolici, vyklizení a odvoz suti nutné k opravě nebo znovuzřízení
            díla znehodnoceného pojistnou událostí, a to na pojistnou částku v plné výši, nejméně ve
            výši dohodnuté ceny díla

        d) stavební zařízení a věci zhotovitele umístěné na staveništi a sloužící k realizaci díla
        e) ostatní rizika a odpovědnosti (proti požáru, odpovědnost z provozu vozidel, profesní

            pojištění, odpovědnost za zaměstnance atd.)

        Tato pojištění se zhotovitel zavazuje udržovat platná po celou dobu realizace díla. Za tímto
        účelem má zhotovitel uzavřenou pojistnou smlouvu č.

                                                                                                    .

        Nesplňuje-li zhotovitel povinnosti uvedené v tomto bodě, respektive ukáží-li se jeho prohlášení
        kdykoliv po dobu platnosti a účinnosti smlouvy jako nepravdivá, či neúplná, je povinen zaplatit
        objednateli smluvní pokutu 10 % ze sjednané nejvýše přípustné ceny díla (včetně DPH)
        uvedené v čl. 5, odst. 5.1 této smlouvy o dílo. Případné uhrazení této smluvní pokuty
        objednateli nezbavuje zhotovitele povinnosti mít uzavřenou výše uvedenou pojistnou smlouvu
        na výše uvedená rizika.

8.13 Zhotovitel se zavazuje plně respektovat a dodržet veškerá opatření a termíny stanovené
        objednatelem k nápravě a odstranění případných nesrovnalostí, nedostatků a závad při
        provádění stavby, zjištěných v rámci kontrolní činnosti. Za taková opatření objednatele jsou
        považována i opatření a požadavky dozoru objednatele, pokud objednatel výslovně nestanoví
        jinak.

8.14 Zhotovitel se zavazuje řádně uchovávat originál smlouvy, včetně dodatků a všech jejích příloh,
        veškeré originály dokladů a listin (zejména účetních) týkajících se předmětu smlouvy či s ním
        souvisejících činností, a to minimálně po dobu deseti let od provedení díla.

8.15 Zhotovitel se zavazuje oznámit objednateli neprodleně všechny podstatné změny a skutečnosti,

                                                                                                                 8
        které mají vliv nebo mohou mít vliv, nebo souvisejí s předmětem smlouvy, nebo se jakýmkoliv
        způsobem předmětu smlouvy nebo stavby dotýkají.

8.16 Zhotovitel se zavazuje poskytnout v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole,
        subjektům provádějícím audit a kontrolu všechny nezbytné informace týkající se dodavatelských
        činností spojených s předmětem smlouvy a poskytnout těmto kontrolním orgánům svoji
        součinnost.

                                                  9. Archeologické nálezy

9.1 Všechny fosilie, mince, cenné nebo starožitné předměty a stavby a další zbytky nebo předměty
        geologického nebo archeologického zájmu nalezené na staveništi budou předány do péče
        a pravomoci objednatele.

9.2 Pokud zhotovitel při provádění prací zjistí nepředvídané nálezy kulturně cenných předmětů,
        detailů stavby nebo chráněných částí přírody anebo archeologické nálezy, je povinen
        neprodleně oznámit nález objednateli a jeho jménem též stavebnímu úřadu a orgánu státní
        památkové péče nebo orgánu ochrany přírody a zároveň učinit opatření nezbytná k tomu, aby
        nález nebyl poškozen nebo zničen. Objednatel je povinen v nezbytném rozsahu přerušit práce
        a rozhodnout o dalším postupu, a to písemně a bez zbytečného odkladu, přičemž budou
        respektovány podmínky stanovené stavebním úřadem.

9.3 Jestliže zhotoviteli vznikne zpoždění a/nebo náklady v důsledku plnění těchto pokynů, předá
        zhotovitel objednateli další upozornění a vznikne mu nárok na prodloužení lhůty v důsledku
        tohoto zpoždění.

                                             10. Spolupůsobení objednatele

10.1 Objednatel se zavazuje dohodnutým způsobem spolupůsobit a zhotovitelem řádně
        a včas dokončené dílo bez vad převzít a zaplatit sjednanou cenu.

        Pokud je to nezbytné k řádnému provedení díla, je zhotovitel oprávněn vyžadovat součinnost
        objednatele. V takovém případě je zhotovitel povinen o součinnost požádat předem
        a poskytnout k tomu objednateli přiměřenou lhůtu. Pokud objednatel oznámí zhotoviteli, že
        poskytnutá lhůta není přiměřená a zároveň oznámí lhůtu ke splnění požadované součinnosti, je
        pro smluvní strany závazná takto objednatelem určená lhůta. Zhotovitel je povinen žádat
        o součinnost objednatele písemně; pouze v urgentních případech, kdy je nezbytná okamžitá
        reakce objednatele, je zhotovitel oprávněn požádat kontaktní osoby objednatele o součinnost
        ústně, telefonicky či emailem a v písemné podobě tuto žádost zaslat dodatečně.

10.2 Pokud dojde k přerušení provádění díla z důvodů a zavinění na straně objednatele,
        doba k provedení díla může být prodloužena o dobu, po kterou zhotovitel nemohl dílo z důvodů
        a zavinění na straně objednatele provádět. Doba prodloužení se určí podle doby trvání
        překážky nebo neplnění závazku objednatele sjednaných touto smlouvou, za podmínky, že
        zhotovitel učinil veškerá racionální opatření ke zkrácení nebo odvrácení zpoždění, a to bude
        stanoveno písemným dodatkem k této smlouvě.

                                  11. Vlastnické právo ke stavbě, přejímací řízení

11.1 Vlastnické právo ke zhotovované věci – stavbě přechází okamžikem zabudování materiálu
        a zařízení do stavby na objednatele. Zhotovitel však nese odpovědnost za nebezpečí vzniku
        škod na zhotovovaném díle, tj. jeho poškozením, či zničením, do jeho předání objednateli.
        Odstraňování následků z takto vzniklých škod nezakládá právo zhotovitele na přerušení prací či
        prodloužení lhůty k dokončení díla.

11.2 Z důvodu prodlení objednatele s úhradou faktury, s převzetím díla nebo jiného porušení
        povinnosti dle této Smlouvy, není zhotovitel oprávněn již zabudované součásti do
        díla demontovat nebo odstraňovat, přemísťovat z místa stavby, prodat, ani jinak s nimi nakládat
        nebo činit jiná opatření na zabudovaném díle. Takový postup je vždy považován bez dalšího
        za nezákonný zásah do vlastnictví objednatele a za podstatné porušení této smlouvy.

11.3 Závazek zhotovitele provést dílo dle této smlouvy zhotovitel splní řádným dokončením
        díla v kvalitativních parametrech dle čl. 6 této smlouvy a předáním bezvadného díla objednateli
        dnem ukončení přejímky. Tato skutečnost bude uvedena v předávacím protokolu, podepsaného
        smluvními stranami nebo oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

                                                                                                                 9
11.4 O předání a převzetí každé části díla musí být účastníky sepsán předávací protokol.

11.5 O předání a převzetí celého díla (poslední dílčí části) musí být účastníky sepsán konečný
        předávací protokol, ve kterém musí být uvedeno, že se jedná o závěrečné dílčí plnění.

11.6 Zhotovitel je povinen vyzvat objednatele k převzetí každé dílčí části díla, jakož i k převzetí
        celého díla (poslední dílčí části) písemně nejméně 3 dny předem. Výzva k přejímce bude
        provedena formou zápisu do stavebního deníku a současně písemně (elektronicky) objednateli,
        e-mailovou zprávou na adresy:

e-mail. adresa technického dozoru  :

e-mail. adresa objednatele         :

Pokud se nedohodne s objednatelem písemně jinak, přejímka může být prováděna pouze
v pracovní dny v obvyklé pracovní době. Objednatel je povinen dostavit se v den označený ve
výzvě pro zahájení přejímky na místo stavby. Nedostavení se bez závažného důvodu se
považuje za zmaření přejímky a zhotovitel je povinen výzvu opakovat za stejných podmínek.

Pokud při předání díla objednatel zjistí, že dílo vykazuje jakékoli vady a/nebo je nezpůsobilé
sloužit svému účelu, smluvní strany přeruší předávání díla na dobu nezbytně nutnou
k odstranění těchto vad. Po takovou dobu přerušení je zhotovitel povinen v co nejkratší době
odstranit vytčené vady, resp. nezpůsobilost, a navrhnout objednateli vhodné termíny pro
dokončení předání již řádně dokončeného díla bez vad.

11.7 Podmínkou předání a převzetí díla je jeho provedení (i) v kvalitativních parametrech podle
        projektové dokumentace, ostatních podkladů či pokynů objednatele, úspěšné provedení
        zkoušek, předepsaných platnými právními předpisy, platnými technickými normami, k jejichž
        dodržení se zhotovitel touto smlouvou zavázal a dále (ii) předání níže uvedených dokladů (dále
        jen „doklady“) objednateli, nevyjímaje těch dříve zmíněných, přičemž se dále jedná o:

 seznam strojů a zařízení, které jsou součástí odevzdávaného díla, jejich pasporty, návody
    k obsluze v českém jazyce, osvědčení, certifikáty, atesty, záruční listy;

 zápisy a osvědčení o provedených zkouškách (o tlakové zkoušce rozvodů vody, vnitřní
    i vnější kanalizace, revizní zprávy elektrické instalace, protokol o rozboru vody, jakož
    i veškeré další protokoly, certifikáty a prohlášení o shodě vlastností použitých materiálů a
    technologií), zápisy a povolení potřebná k připojení stavby na média a její provoz, včetně
    dokladů o zaškolení obsluhy technologických zařízení,

 zápisy o prověření prací a konstrukcí zakrytých v průběhu prací,
 stavební deník stavby, pokud nebude potřeba vést jej až do odstranění vad z kolaudace,
 dokumentaci o geodetickém zaměření stavby a ostatní dokumentace dle bodu 3.3.1 této

    smlouvy
 popř. další doklady, jejichž předložení si vyhradí technický dozor objednatele zápisem do

    stavebního deníku nejpozději pět (5) dnů před přejímkou.

Seznam dokladů stavby zhotovitel připraví a odsouhlasí s technickým dozorem před zahájením
přejímky a bude povinen dbát pokynů technického dozoru nebo objednatele na jeho doplnění
a provést veškerá opatření k tomu, aby požadovaný či chybějící doklad včas opatřil.

11.8 Objednatel je povinen řádně dokončené dílo bez vad a plnící smluvený účel převzít. Objednatel
        však má právo nepřevzít dílo vykazuje-li byť drobné vady a nedodělky bránící samy o sobě
        nebo ve vzájemné souvislosti řádnému užívání a provozování stavby a/nebo ohrožující zdraví
        a bezpečnost osob, jakož i pro neúplnost potřebných a požadovaných dokladů, či dílo neplnící
        svůj účel.

11.9 Případné vady díla (dále jen vady) zjištěné při předání dílčí části díla, jakož i celého
        díla (poslední dílčí části) uvedou účastníci v předávacím protokolu (konečném předávacím
        protokolu). Zhotovitel je povinen vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejdéle do 20 dnů po
        jejich vytčení.

11.10 Dnem předání a převzetí díla přechází nebezpečí vzniku škod na stavbě ze zhotovitele
        na objednatele.

11.11 Zhotovitel se zavazuje zajistit práce dodatečně požadované při kontrolní prohlídce před
        vydáním kolaudačního souhlasu na stavbu, a to v termínech vyplývajících z tohoto řízení.
        Odstranění kolaudačních závad jsou součástí předmětu díla a nebudou zhotoviteli po jejich
        provedení zvlášť hrazeny.

                                                                                          10
11.12 Smluvní strany mají vady za vytknuté bez zbytečného odkladu, pokud jsou tyto zhotoviteli
        oznámeny ve lhůtě nikoli kratší, než je lhůta přiměřená k zajištění odborného posouzení
        předmětné vady a jejího vlivu na cenu díla.

        Pro uplatnění práva ze skryté vady se smluvní strany dohodly na lhůtě pěti let od převzetí díla.

11.13 Zhotovitel se nezprostí odpovědnosti z vad díla, pouze prokáže-li, že předmětná
        vada byla způsobena výlučně chybou ve stavební dokumentaci a/nebo selháním stavebního
        dozoru objednatele, pokud nepůjde o případ jednání zhotovitele dle výslovného pokynu
        takového stavebního dozoru schváleného objednatelem, který byl zhotovitelem poučen
        o nevhodnosti takového pokynu.

11.14 Lhůty:
        a) doba předání a převzetí staveniště se stanovuje do pěti (5) dnů od písemné výzvy
            objednatele – viz. Čl. 4.2
        b) doba zahájení stavebních prací se stanovuje nejpozději do pěti (5) dnů od převzetí
            staveniště – viz. Čl. 4.2
        c) počátek běhu záruční lhůty je stanoven okamžikem řádného předání a převzetí bezvadného
            díla

                                                            12. Záruky

12.1 Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost dokončeného díla, jeho součásti a prvky, která
        se vztahuje na veškeré vlastnosti díla, které je činí způsobilým pro použití ke smluvenému,
        pokud není tak k obvyklému, účelu a které má mít podle této smlouvy. Záruční doba na celé dílo
        činí 60 měsíců (dále jen „záruční doba“), počínaje (i) dnem předání a převzetí díla bez vad
        a nedodělků, anebo (ii) při převzetí díla s vadami a nedodělky počínaje dnem odstranění všech
        vad a nedodělků uvedených v oboustranně podepsaném protokolu o předání a převzetí díla.

        Výjimku tvoří strojní zařízení, technologie a výrobky, na které výrobce poskytuje kratší záruční
        lhůty. U těch však zhotovitel poskytuje záruku min. v délce 24 měsíců anebo delší lhůtě, pokud
        ji poskytují jednotliví výrobci součástí a příslušenství stavby.

12.2 Zhotovitel se zavazuje, že dílo bude mít až do skončení běhu záruční doby vlastnosti stanovené
        touto smlouvou, projektovou dokumentací, k prováděnému dílu se vztahujícími technologickými
        postupy, technickými listy výrobků, normami (zejm. ČSN), obecně závaznými právními předpisy
        a pokyny objednatele, a že bude moci sloužit ke smluvenému, resp. obvyklému, účelu.

12.3 Záruka za jakost díla se vztahuje na vady vzniklé před uplynutí záruční doby, které jsou
        objednatelem uplatněny nejpozději v poslední den záruční doby. Záruka zhotovitele se vztahuje
        na veškeré vady díla způsobené zhotovitelem nebo kterýmkoliv z jeho poddodavatelů.
        Záruka zhotovitele se vztahuje i na vady, které si mohl objednatel zjistit nejpozději při převzetí
        díla.

12.4 Objednatel oznámí zhotoviteli bez zbytečného odkladu vady díla, které se projeví v záruční
        době (dále jen „oznámení vady“). V oznámení vady je objednatel povinen označit místo
        výskytu vady a popsat její projev a uplatnit dle své volby kterékoli níže uvedené záruční nároky:

      12.4.1 odstranění vady opravou, anebo dodáním nové či chybějící věci; a/nebo
      12.4.2 požadovat vůči zhotoviteli slevu z ceny díla; a/nebo
      12.4.3 požadovat odstranění uplatněné vady jiným profesionálem v oboru na účet zhotovitele;

        přičemž objednatel je oprávněn veškeré své nároky ve vztahu k vytčeným vadám libovolně
        kombinovat. Objednatel však není oprávněn u vady, která byla napravena opravou či dodáním
        nové či chybějící věci, současně požadovat slevu z ceny díla.

        Spolu a vedle shora uvedených záručních nároků má objednatel právo požadovat :

      12.4.4 sjednanou smluvní pokutu za porušení povinnosti řádně a včas odstranit vady, jakož
                 náhradu škody vzniklou v důsledku vady díla vyskytnuvší se v záruční době; a/nebo

      12.4.5 odstoupit (zcela či zčásti) od této smlouvy, pokud jakákoli vytknutá vada nebude ve
                 stanovené lhůtě napravena anebo se vyskytla již nejméně jednou v minulosti.

12.5 Zhotovitel je povinen na své náklady odstranit vady uplatněné v záruční době dle následujících
        podmínek a v termínech níže uvedených :

      12.5.1 do dvou (2) pracovních dnů po obdržení oznámení vady se zhotovitel dostaví

                                                                                                               11
                 k prohlídce vady na místo stavby a nejpozději do jednoho (1) týdne po obdržení
                 oznámení sdělí objednateli své stanovisko k uplatněným vadám, tj. rozsah uznání,
                 způsob odstranění nebo důvody odmítnutí záručního nároku. Pokud zhotovitel neuzná
                 oprávněnost nároku (i z části), posoudí existenci vady znalec z příslušného oboru,
                 kterého jmenuje objednatel. Potvrdí-li znalec oprávněnost záručního nároku objednatele,
                 je zhotovitel povinen vadu odstranit za podmínek této smlouvy a uhradit objednateli
                 veškeré výdaje s tím spojené, zejména na znalecký posudek;
      12.5.2 do patnácti (15) dnů po obdržení oznámení vady zhotovitel odstraní uplatněnou vadu,
                 pokud se strany s ohledem na charakter vady písemně nedohodnou na lhůtě delší.

12.6 V případě, že zhotovitel řádně či včas neodstraní vady díla uplatněné v záruce, je objednatel
        oprávněn:

      12.6.1 uplatnit nárok na slevu díla ve výši přiměřené povaze vady určené objednatelem (dále jen
                 „sleva“).; a/nebo

      12.6.2 uplatnit slevu dle čl. 13
      12.6.3 zajistit odstranění vady jiným profesionálem v oboru opatřeným objednatelem na náklady

                 zhotovitele, a to na základě písemné dohody uzavřené mezi objednatelem a jiným
                 profesionálem s určením rozsahu a ceny prací (dále jen „náklady“). Výši nákladů
                 vyčíslených jiným zhotovitelem objednatel zhotoviteli oznámí a po odstranění vad tyto
                 náklady zhotoviteli objednatel písemně vyúčtuje (vyfakturuje) k zaplacení se splatností do
                 patnácti (15) dnů ode dne obdržení vyúčtování. V případě sporu stran o výši nákladů
                 na odstranění vady jinou osobou, objednatel má právo zajistit znalecký posudek na účet
                 zhotovitele a částka určená znalcem bude považována za oprávněné náklady
                 objednatele na odstranění vady jiným zhotovitelem či slevy z díla; a/nebo
      12.6.4 odstoupit zcela či zčásti od smlouvy.

12.7 Doba ode dne obdržení oznámení vady zhotoviteli až do dne jejího odstranění se do záruční
        doby nezapočítává a o dobu odstraňování vady se u dané vady prodlužuje záruční doba.

12.8 O odstranění vad zjištěných při předání díla, jakož vad v záruce musí být pořízen zápis,
        obsahující i (foto-)dokumentaci jako v případě provádění díla (dále jen „zápis“), podepsaný
        zhotovitelem a objednatelem nebo jimi pověřenými osobami.

12.9 Záruka se nevztahuje na vady díla způsobené nevhodným nebo nesprávným provozováním
        a údržbou díla v rozporu se zhotovitelem objednateli předanými uživatelskými manuály anebo
        návody k použití.

                            13. Porušení smlouvy, smluvní pokuty a náhrada škody

13.1 Strany tímto souhlasí, že nesplnění závazků z této smlouvy zhotovitelem, jakož objednatelem,
        jakož nesplnění jakékoliv z lhůt podle této smlouvy, se považuje za porušení této smlouvy (dále
        jako „porušení“) a bude mít následky, které tato smlouva či české právo spojuje s porušením
        smluvních povinností a strany budou odpovědné za následky jakéhokoliv porušení.

13.2 Za porušení se považuje zejména nedodržení dílčích a konečného termínu dokončení díla,
        nekvalitní provedení dílčích částí a celkového díla, jakož i nedodržení platebních podmínek.

13.3 Za každé jednotlivé porušení může oprávněná strana po straně, která porušení způsobila nebo
        k němu došlo z důvodu spočívající v její činnosti, nečinnosti nebo opomenutí či za něj odpovídá
        jinak, požadovat úhradu smluvní pokuty sjednané takto:

      13.3.1 Za prodlení zhotovitele se splněním dílčího závazného termínu zaplatí zhotovitel
                 objednateli smluvní pokutu za jednotlivý případ nedodržení dílčího termínu ve výši 5.000,-
                 Kč za každý započatý den prodlení (slovy: pět tisíc korun českých).

      13.3.2 Za prodlení zhotovitele s dokončením a předáním celého díla objednateli do konce lhůty
                 uvedené čl. 4 odst. 4.1 zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 1% z celkové
                 smluvní ceny za každý započatý den prodlení.

      13.3.3 Pokud zhotovitel neodstraní vady a nedostatky v provádění díla, na které byl upozorněn
                 a vyzván k nápravě zápisem ve stavebním deníku či jinou písemnou formou
                 objednatelem, technickým dozorem či jinou osobou oprávněnou ke kontrole provádění
                 díla (dále jen „upozornění“) nejpozději do deseti (10) dnů po upozornění, zaplatí
                 zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0.5% z celkové ceny za každý případ
                 porušení, na který byl upozorněn. Smluvní pokutu dle předchozí věty zhotovitel zaplatí

                                                                                                               12
                 objednateli také v případě porušení této smlouvy použitím jiných než smluvených či
                 povolených materiálů, nebo materiálů neodpovídajících vzorkům dle nabídky nebo
                 nedodržení předepsaných technologických postupů zhotovitelem, majících vliv na snížení
                 kvality nebo vlastnosti díla bez předchozí dohody s objednatelem. Objednatel má právo
                 na smluvní pokutu ve výši shora uvedené za každý jednotlivý případ. Zaplacením
                 smluvní pokuty nezaniká zhotoviteli povinnost takové případné závady odstranit nebo
                 použít materiál v odpovídající kvalitě.
      13.3.5 Za porušení povinnosti zhotovitele odstranit včas vady a nedodělky v termínu uvedeném
                 v zápise o předání a převzetí díla – stavby, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu
                 ve výši 0,25% z celkové ceny za každou vadu a každý i započatý den prodlení.
      13.3.6 Za prodlení zhotovitele s odstraněním každé jednotlivé vady uplatněné v záruční době,
                 zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,25% z celkové ceny za každou
                 vadu a každý i započatý den prodlení, půjde-li však o prodlení zhotovitele
                 s odstraněním vady, která bude bránit nebo podstatně omezovat užívání či provoz stavby,
                 v takovém případě činí smluvní pokuta 0,5% z celkové ceny za každou vadu a každý i
                 započatý den prodlení.
      13.3.7 Za prodlení zhotovitele (nebo jeho nečinnost) pro převzetí staveniště či nástup
                 na odstranění vad má objednatel právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 5.000,-
                 Kč (slovy: pět tisíc korun českých) za každou vadu a započatý den.
      13.3.8 V případě kteréhokoliv jiného porušení této smlouvy neuvedeného v odst. 13.3.1–13.3.7
                 zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,25% z celkové ceny za každý
                 den prodlení a jednotlivý případ, pokud porušení neodstraní do deseti (10) dnů poté,
                 kdy byl na porušení písemně upozorněn.
      13.3.9 V případě odstoupení od této smlouvy objednatelem, pro porušení povinností zhotovitele, má
                 objednatel právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 10 % z celkové smluvní
                 ceny

13.4 Za prodlení objednatele se splněním povinnosti zaplatit včas dle platebních podmínek, může
        zhotovitel po objednateli požadovat zaplacení úroku z prodlení, který je sjednaný ve výši 0,05 %
        z dlužné částky, za každý den prodlení. Objednatel není v prodlení s plněním své povinnosti
        platit cenu díla, pokud je zhotovitel v prodlení s plněním jakékoli své povinnosti dle této smlouvy.

13.5 Zaplacením smluvní pokuty za kterékoliv z porušení, nezaniká povinnost zhotovitele splnit
        závazek dle této smlouvy, k jehož zajištění se smluvní pokuta vztahuje.

13.6 Účastníci jsou oprávněni požadovat náhradu škody způsobené porušením povinnosti, na kterou
        se vztahuje smluvní pokuta, a domáhat se náhrady škody nehledě na částku uhrazené smluvní
        pokuty. Právo kterékoliv smluvní strany na náhradu škody vzniklé v souvislosti s porušením této
        smlouvy může být uplatněno samostatně.

13.7 Právo stran na zaplacení smluvní pokuty nebo na náhradu škody, které už existuje v době
        odstoupení od této smlouvy, není odstoupením dotčeno.

13.8 Smluvní strany se dohodly, že objednatel vždy požaduje zaplacení smluvní pokuty, na kterou
        mu vznikl nárok. Pokud smlouva stanoví, že zhotovitel zaplatí smluvní pokutu, je povinen tuto
        objednateli zaplatit i bez další dodatečné výzvy ze strany objednatele nejpozději do třiceti (30)
        dnů od vzniku takové povinnosti.

13.9 Smluvní strany se dohodly, že celková výše poskytnuté slevy, oprávněných nákladů
        a smluvních pokut dle této smlouvy nemůže v úhrnu přesáhnout 50 % celkové ceny díla.
        Uvedené ujednání nemá vliv na rozsah nároku na náhradu škody způsobené porušením
        povinnosti jedné ze smluvních stran.

13.10 Objednatel si vyhrazuje právo na úhradu smluvní pokuty či slevy z ceny díla formou zápočtu ke
        kterékoliv splatné či nesplatné pohledávce zhotovitele vůči objednateli.

13.11 V případě, že se zhotovitel ocitne v úpadku a existence úpadku zhotovitele bude
        potvrzena v insolvenčním řízení, je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve
        výši 5 % z ceny díla, přičemž nárok na smluvní pokutu vzniká pět (5) dnů před zahájením
        příslušného insolvenčního řízení.

                                                                                                               13
                                                      14. Poddodavatelé

14.1 Zhotovitel se zavazuje, že většinu z celkového objemu stavebních prací provede vlastní
        kapacitou.

14.2 Zhotovitel je oprávněn využít pro zhotovení dílčích částí díla spolupráce poddodavatelů,
        uvedených v seznamu předpokládaných poddodavatelů podílejících se na plnění předmětu
        této smlouvy a poddodavatelů, prostřednictvím kterých prokázal některý z kvalifikačních
        předpokladů. Seznam poddodavatelů tvoří přílohu č. 3 této Smlouvy. V každém případě
        zhotovitel odpovídá za řádnost a včasnost provedení díla, jako by toto prováděl sám.

        Zhotovitel je povinen na žádost objednatele předkládat v průběhu provádění díla aktuální
        písemný seznam všech svých poddodavatelů.

14.3 Změna poddodavatele oproti seznamu týkající se druhu a rozsahu jeho plnění je v průběhu
        plnění díla možná pouze po písemném souhlasu objednatele. Změna poddodavatele,
        prostřednictvím kterého byla prokázána některá část kvalifikace (to se týká i realizačního týmu),
        je v průběhu plnění díla možná v důsledku objektivně nepředvídatelných skutečností a pouze
        za předpokladu, že náhradní poddodavatel prokáže splnění kvalifikace ve shodném rozsahu
        jako poddodavatel původní a rovněž po předchozím písemném souhlasu objednatele.

14.4 Zhotovitel odpovídá objednateli, že poddodavatelé nebudou převážnou část činnosti zadávat
        dalším poddodavatelům nebo osobám nemajícím příslušná oprávnění pro činnost nebo
        povolení k výkonu práce na území ČR.

14.5 Za způsob provedení a kvalitu prací poddodavatelů na předmětu poddodávky díla, za jednání
        poddodavatele při plnění poddodávky, za škody na díle způsobené jednáním nebo opomenutím
        kterýmkoliv poddodavatelem v průběhu provádění díla nebo na majetku uloženém na staveništi
        pro zabudování (či montáž) do díla, odpovídá zhotovitel objednateli jako by tyto činnosti
        prováděl nebo porušení či škody způsobil sám.

14.6 Zhotovitel v příslušné smlouvě uzavírané s kterýmkoliv poddodavatelem o provedení
        poddodávky zaváže poddodavatele k povinnosti dodržovat pokyny a instrukce osoby pověřené
        objednatelem k výkonu technického či jiného dozoru, jakož k povinnosti na žádost objednatele
        předložit doklady a poskytnout informace o způsobu provádění poddodávky (použitých
        materiálech, technologiích). V případě pochybností objednatele o odbornosti či kvalitě
        prováděných prací poddodavatele, je objednatel oprávněn vyzvat zhotovitele k zastavení
        takových činností a žádat změnu poddodavatele. Zhotovitel je povinen vyhovět žádosti
        objednatele a bezodkladně mu předložit k odsouhlasení náhradního poddodavatele.

                            15. Odstoupení od smlouvy, přerušení a zastavení prací

15.1 Objednatel má právo na odstoupení od smlouvy v případě, že:

      15.1.1 prodlení zhotovitele s dílčími termíny je o více než 40 dnů nebo s konečným
                 termínem o více jak 20 dnů dle harmonogramu prací pokud je uveden v příloze č. 2
                 této smlouvy,

      15.1.2 zhotovitel poruší jakoukoli povinnost zakotvenou v čl. 6, 7, 8, 9, 14 a 15 této smlouvy
                 a neodstraní včas závadný stav v náhradní 10-ti denní lhůtě,

      15.1.3 zhotovitel byť jedenkrát podstatně či nejméně dvakrát nepodstatně poruší smlouvu;
                 za podstatné porušení smlouvy zhotovitelem se považuje rovněž takové porušení jeho
                 smluvní či jiné povinnosti, které důvodně narušuje důvěru mezi smluvními stranami nebo
                 zjevně znemožňuje řádné a včasné dokončení díla; nebo

      15.1.3 úpadku zhotovitele dle zákona č. 182/2006 Sb. nebo pravomocné zahájení exekuce
                 na závod zhotovitele; nebo

      15.1.4 porušení povinností zakotvených v právních předpisech, dle kterých je zhotovitel povinen
                 provádět dílo a nebo jimiž se řídí tato smlouva.

        Odstoupení musí být učiněno písemně a účinnosti nabývá doručením druhému účastníkovi
        smlouvy, pokud objednatel v odstoupení neurčí jinak.

        Objednatel je oprávněn odstoupit od celé smlouvy i v případě, že se porušení povinnosti týká
        pouze části plnění dle této smlouvy. V případě odstoupení je zhotovitel povinen vrátit veškeré
        plnění přijaté od objednatele dle smlouvy; zhotovitel není oprávněn požadovat vrácení díla, či
        jeho části, má však právo na náhradu účelně vynaložených nákladů, které dosud vynaložil

                                                                                                               14
        na zhotovení díla v souladu se smlouvou.

15.2 Má-li objednatel za to, že zhotovitel nedostatečně zajišťuje kapacity na staveništi (například
        počet zaměstnanců, délka pracovní doby, množství strojů apod.) a současně zhotovitel neplní
        sjednaný harmonogram prací a/nebo dle uvážení objednatele nedodržení harmonogramu prací
        hrozí, je zhotovitel povinen na základě výzvy objednatele tyto chybějící kapacity neprodleně
        v dostatečné míře rozšířit a doplnit. Pokud zhotovitel na základě výzvy objednatele nesjedná
        nápravu v souladu s předchozí větou, je toto považováno za podstatné porušení ustanovení
        této smlouvy a objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit.

15.3 Objednatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud zhotovitel provádí dílo v rozporu se
        smlouvou a závadný stav neodstraní bez zbytečného odkladu po výzvě objednatele.

15.4 Objednatel nepřipouští možnost odstoupení od smlouvy zhotovitelem s výjimkou případu, kdy
        bude objednatel ve zpoždění s úhradou faktury delší než 120 dní a z důvodů uvedených
        v právních předpisech, jimiž se řídí tato smlouva.

15.5 Objednatel má právo nerealizovat předmět smlouvy v celém rozsahu s ohledem na omezené
        finanční prostředky, některé části předmětu smlouvy nepožadovat nebo požadovat v zúženém
        rozsahu. Objednatel má právo z důvodů omezení nebo nedostatku finančních prostředků :

      15.5.1 plnění smlouvy přerušit na nezbytně nutnou dobu. O dobu přerušení se prodlužuje
                 lhůta a objednatel je povinen k pokračování plnění smlouvy zhotovitele písemně vyzvat.
                 Jakmile se strany dohodnou na aktualizaci harmonogramu prací a dodatku o prodloužení
                 lhůty, je zhotovitel povinen následující kalendářní týden pokračovat v plnění smlouvy.

      15.5.2 po předchozím upozornění zhotovitele ukončit plnění smlouvy a tuto smlouvu vypovědět.
                 V tomto případě zániku smlouvy před splněním závazku náleží zhotoviteli za částečné
                 plnění smlouvy poměrná část celkové ceny díla, určená za provedené práce součtem
                 oceněných výkonů dle nabídky zhotovitele; zhotoviteli nenáleží žádné odstupné či
                 kompenzace dalších nákladů a výdajů spojených s prováděním díla a touto smlouvou.
                 V případě sporu stran o výši částečného plnění, bude cena prací určena znaleckým
                 posudkem znalce, jmenovaného objednatelem.

15.6 Přerušení prací na více než šest (6) měsíců a odstoupení objednatele od smlouvy pro
        nedostatek finančních prostředků musí být předem schváleno minimálně usnesením Rady
        města Liberce.

15.7 Pro závažné okolnosti mohou strany před splněním závazku tuto smlouvu ukončit písemnou
        dohodou, avšak za současné dohody o vypořádání vzájemných práv a závazků ze zaniklé
        smlouvy.

                                                       16. Další ujednání

16.1 V případě, že se v průběhu provádění díla vyskytne v důsledku okolností, které objednatel
        jednající s náležitou péčí nemohl předvídat, potřeba realizovat dodatečné práce, které nebyly
        obsaženy v původních zadávacích podmínkách a které jsou současně nezbytné pro provedení
        původních prací nebo pro dokončení předmětu díla, je možné tyto práce zadat pouze v souladu
        se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Zhotovitel je
        povinen na skutečnosti zjištěné v daném smyslu neprodleně upozornit objednatele zápisem do
        stavebního deníku a vést jejich oddělenou evidenci.

16.2 Objednatel je oprávněn omezit rozsah díla nebo požadovat jakoukoliv změnu díla nebo jakékoli
        jeho jednotlivé části přímo související s dílem a za tím účelem je oprávněn dát zhotoviteli
        pokyny k provedení, resp. neprovedení takových prací. Zhotovitel nemá právo na úhradu ceny
        za nedokončené části díla, ani na jakékoli odškodnění za nerealizaci zakázky v celém rozsahu.

16.3 Účastníci se dohodli na tom, že zhotovitel není oprávněn postoupit či dát do zástavy jinému
        jakoukoli pohledávku vůči objednateli (nebo její část), vzniklou na základě této smlouvy.
        Objednatel je oprávněn započíst jakoukoli pohledávku, splatnou či nesplatnou, za zhotovitelem
        vůči jakékoli pohledávce zhotovitele za objednatelem.

16.4 Zhotovitel je povinen archivovat originální vyhotovení smlouvy včetně jejích dodatků, originály
        účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu
        nejméně 10 let od zániku této smlouvy. Po tuto dobu je zhotovitel povinen umožnit osobám
        oprávněným k výkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této
        smlouvy.

                                                                                                               15
16.5 Zhotovitel nese riziko změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 občanského zákoníku.

16.6 Zhotovitel se vzdává práva napadnout případnou relativní neplatnost této smlouvy z jakéhokoli
        důvodu dle platného občanského zákoníku.

                                          17. Všeobecná ustanovení, doložky

17.1 Smlouvu lze měnit, doplňovat nebo zrušit na základě dohody obou smluvních stran formou
        písemných číslovaných dodatků.

17.2 Jakékoliv záznamy ve stavebním deníku nenahrazují, nemění ani nedoplňují ujednání této
        smlouvy, a pokud v důsledku záznamů nastane potřeba měnit či doplnit tuto smlouvu, lze
        tak učinit pouze vzájemnou dohodou stran formou písemného dodatku k této smlouvě.

17.3 Práva a povinnosti smluvních stran se řídí ustanoveními této smlouvy, ustanoveními
        občanského zákoníku a ostatních platných právních předpisů. V případě konfliktu mají přednost
        ustanovení této smlouvy, pokud nejsou v rozporu s donucujícími ustanoveními občanského
        zákoníku a dalšími právními předpisy.

17.4 Tato smlouva je vyhotovena ve 4 vyhotoveních, z nichž 2 vyhotovení obdrží objednatel a 2
        zhotovitel.

17.5 Tato smlouva se řídí českým právem a jakékoliv spory stran budou rozhodovány před
        příslušnými soudy České republiky.

17.6 Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

17.7 Pokud jakékoli ustanovení této smlouvy po jejím uzavření shledáno za neplatné, neúčinné nebo
        nevymahatelné, pak tím nebudou dotčeny ostatní části této smlouvy a ostatní její ustanovení
        zůstane platné, účinné a vymahatelné v celém rozsahu povoleném zákonem. Strany se tímto
        zavazují nahradit neplatná, neúčinná nebo nevymahatelná ustanovení novými, přičemž nová
        ustanovení se musí co nejvíce blížit významu neplatných, neúčinných nebo nevymahatelných
        ustanovení.

17.8 Smluvní strany po jejím přečtení prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že
        smlouva byla sepsána určitě, srozumitelně, na základě jejich pravé a svobodné vůle,
        bez nátlaku na některou ze stran, a že obsahuje úplné ujednání o veškerých skutečnostech
        a náležitostech, které smluvní strany zamýšlely mezi sebou v souvislosti s prováděním
        díla ujednat.

17.9. Smluvní strany souhlasí, že tato smlouva může být zveřejněna na webových stránkách
        statutárního města Liberec (www.liberec.cz), s výjimkou osobních údajů fyzických osob
        uvedených v této smlouvě.

17.10 Tato smlouva je uzavírána na základě usnesení Rady města Liberec č. 552/2018 ze dne
        9.5.2018

17.11 Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva bude zveřejněna v registru smluv podle
        zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
        těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

17.12 Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6 odst. 1
        zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
        těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

17.13 Smluvní strany berou na vědomí, že jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou
        chráněny zvláštními zákony (obchodní, bankovní tajemství, osobní údaje, …) a nemohou být
        poskytnuty, a to šedou barvou zvýraznění textu. Neoznačení údajů je považováno za souhlas s
        jejich uveřejněním a za souhlas subjektu údajů.

17.14 Smluvní strany berou na vědomí, že plnění podle této smlouvy poskytnutá před její účinností
        jsou plnění bez právního důvodu a strana, která by plnila před účinností této smlouvy, nese
        veškerou odpovědnost za případné škody takového plnění bez právního důvodu, a to i
        v případě, že druhá strana takové plnění přijme a potvrdí jeho přijetí.

                                                                                                               16
Přílohy:         -
                 -
Příloha   č.  1     Oceněný položkový výkaz                                       výměr  dle  nabídky  zhotovitele
Příloha   č.        Harmonogram prací
              2
Příloha č. 3 - Doklady O pojištění dodavatele

Na důkaz souhlasu sobsahem smluvních ujednání následují podpisy osob oprávněných za strany

jednat:

                                                                                                                           10 1.. 08. Z018

                                                                                                                    n4--›                                                     Š"'e'-I- ms!a"ł 35'

V Liberci dne             1_j 05. 2018                                                        V Pr                                                                                                                    Q?

                                                                                                                           180 00 Praha 8. Koželuìská 2450/4'
                                                                                                                                                                              ıčoooı 4915
                                                                                                                           0

„                                                                                             „„                    Éfi$ä$ääfmqmfl” flfiääää

/To'É'šKysela/                                                                                Ján Dudáš
  áměstek pro technickou
                                                                                              člen představenstva
správu   majetku    města                                      „_ˇ “  ”`\                     Metrostav a.s.                                                                                           V

                              _/ˇ'                                                                                                                                  nl  Ulv U6. ZUIH

                                                               '3C- \Š ?`
                             Q/ '.                .

                          /‹:„ı\                                           .

                                  4__ì‹,,›                                 ,                                                                                                    Metr 1 a's'
                                                                                                                                                                              Praha aťíťøęzıž
                    L,__       ı            gflñì 3*,                                                                                                                    000
                                                                                                                                                                                 Ič on 01 40 ęsská
                                            aj                        (šF 3383                                                                                             „                                  245°/4
                                                                                                                                                                              0
                                                           zl

                             21 \" “-:D                                       /'              ln 9 .Fr tıšek Kocı
                                                                                              člen představenstva
                          \n,                 łı                                              Metrostav a.S.
                                            >~.~

                                            --„-,_„.;./““"

                                                                                                                                                                                                          17
ID      Režim Název úkolu                            Doba trvání Zahájení     Dokončení  VI 2017                     VII 2017  VIII 2017

        úkolu                                                                            15. 22. 29. 5. 12. 19. 26. 3. 10. 17. 24. 31. 7.

    1

    2          Předání staveniště                    1 den           30.4. 18 30.4. 18

    3          Přípravné práce - zařízení staveniště, vytýčen3í dny  1.5. 18  3.5. 18

    4          Frézování komunikace - INV            2 dny           4.5. 18  7.5. 18

    5          Vytýčení inž. Sítí 1. část            3 dny           8.5. 18  10.5. 18

    6          Suchovod 1.část montáž včetně výkopů 11 dny           11.5. 18 25.5. 18

               napojení přípojek

    7          Suchovod 1.část propojení včetně      16 dny          28.5. 18 18.6. 18

               proplachů a rozborů

    8          Vodovod 1.část                        24 dny          19.6. 18 20.7. 18

    9          Dezinfekce, proplach a propojení      12 dny          23.7. 18 7.8. 18

    10         Přepojení přípojek                    5 dny           8.8. 18  14.8. 18

Projekt: HMG Chřibská          Úkol                                          Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18                Rozdělení                                     Ruční souhrn
                               Milník                                        Pouze zahájení
                               Souhrnný                                      Pouze s datem dokončení
                               Souhrn projektu                               Vnější úkoly
                               Neaktivní úkol                                Vnější milník
                               Neaktivní milník                              Konečný termín
                               Neaktivní souhrn                              Průběh
                               Ruční úkol                                    Průběh ručně zadaného úkolu
                               Pouze s dobou trvání
                                                                     Stránka 1
ID     Režim Název úkolu                                Doba trvání Zahájení  Dokončení  VI 2017                VII 2017  VIII 2017
   11  úkolu
                                                                              24.7. 18   15. 22. 29. 5. 12. 19. 26. 3. 10. 17. 24. 31. 7.
                Vytýčení 2.části
                                                        2 dny   23.7. 18

12     Frézování komunikace - INV                       2 dny   25.7. 18 26.7. 18

13     Vytýčení inž. Sítí 2. část                       3 dny   27.7. 18 31.7. 18

14     Suchovod 2.část montáž včetně výkopů 8 dny               1.8. 18       10.8. 18

       napojení přípojek

15     Suchovod 2.část propojení včetně                 16 dny  13.8. 18 3.9. 18

       proplachů a rozborů

16     Vodovod 2.část                                   24 dny  4.9. 18       5.10. 18

17     Dezinfekce, proplach a propojení                 12 dny  8.10. 18 23.10. 18

18     Přepojení přípojek                               5 dny   24.10. 18 30.10. 18

19     Předání díla                                     1 den   31.10. 18 31.10. 18

Projekt: HMG Chřibská             Úkol                                  Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18                   Rozdělení                             Ruční souhrn
                                  Milník                                Pouze zahájení
                                  Souhrnný                              Pouze s datem dokončení
                                  Souhrn projektu                       Vnější úkoly
                                  Neaktivní úkol                        Vnější milník
                                  Neaktivní milník                      Konečný termín
                                  Neaktivní souhrn                      Průběh
                                  Ruční úkol                            Průběh ručně zadaného úkolu
                                  Pouze s dobou trvání
                                                                Stránka 2
IX 2017                X 2017                XI 2017  XII 2017  I 2018                                II 2018  III 2018     IV 2018

14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 2. 9. 16. 23. 30. 6. 13. 20. 27. 4. 11. 18. 25. 1. 8. 15. 22. 29. 5. 12. 19. 26. 5. 12. 19. 26.

Projekt: HMG Chřibská  Úkol                                   Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18        Rozdělení                              Ruční souhrn
                       Milník                                 Pouze zahájení
                       Souhrnný                               Pouze s datem dokončení
                       Souhrn projektu                        Vnější úkoly
                       Neaktivní úkol                         Vnější milník
                       Neaktivní milník                       Konečný termín
                       Neaktivní souhrn                       Průběh
                       Ruční úkol                             Průběh ručně zadaného úkolu
                       Pouze s dobou trvání
                                                      Stránka 3
IX 2017                X 2017                XI 2017  XII 2017  I 2018                                II 2018  III 2018     IV 2018

14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 2. 9. 16. 23. 30. 6. 13. 20. 27. 4. 11. 18. 25. 1. 8. 15. 22. 29. 5. 12. 19. 26. 5. 12. 19. 26.

Projekt: HMG Chřibská  Úkol                                   Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18        Rozdělení                              Ruční souhrn
                       Milník                                 Pouze zahájení
                       Souhrnný                               Pouze s datem dokončení
                       Souhrn projektu                        Vnější úkoly
                       Neaktivní úkol                         Vnější milník
                       Neaktivní milník                       Konečný termín
                       Neaktivní souhrn                       Průběh
                       Ruční úkol                             Průběh ručně zadaného úkolu
                       Pouze s dobou trvání
                                                      Stránka 4
IV 2018                V 2018  VI 2018               VII 2018  VIII 2018                                       IX 2018  X 2018  XI 2018

26. 2. 9. 16. 23. 30. 7. 14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 2. 9. 16. 23. 30. 6. 13. 20. 27. 3. 10. 17. 24. 1. 8. 15. 22. 29. 5.

Projekt: HMG Chřibská          Úkol                                    Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18                Rozdělení                               Ruční souhrn
                               Milník                                  Pouze zahájení
                               Souhrnný                                Pouze s datem dokončení
                               Souhrn projektu                         Vnější úkoly
                               Neaktivní úkol                          Vnější milník
                               Neaktivní milník                        Konečný termín
                               Neaktivní souhrn                        Průběh
                               Ruční úkol                              Průběh ručně zadaného úkolu
                               Pouze s dobou trvání
                                                               Stránka 5
IV 2018                V 2018  VI 2018               VII 2018  VIII 2018                                       IX 2018  X 2018  XI 2018

26. 2. 9. 16. 23. 30. 7. 14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 2. 9. 16. 23. 30. 6. 13. 20. 27. 3. 10. 17. 24. 1. 8. 15. 22. 29. 5.

Projekt: HMG Chřibská          Úkol                                    Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18                Rozdělení                               Ruční souhrn
                               Milník                                  Pouze zahájení
                               Souhrnný                                Pouze s datem dokončení
                               Souhrn projektu                         Vnější úkoly
                               Neaktivní úkol                          Vnější milník
                               Neaktivní milník                        Konečný termín
                               Neaktivní souhrn                        Průběh
                               Ruční úkol                              Průběh ručně zadaného úkolu
                               Pouze s dobou trvání
                                                               Stránka 6
XI 2018  XII 2018      I 2019                II 2019  III 2019  IV 2019                               V 2019  VI 2019

5. 12. 19. 26. 3. 10. 17. 24. 31. 7. 14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 4. 11. 18. 25. 1. 8. 15. 22. 29. 6. 13. 20. 27. 3. 10. 17.

Projekt: HMG Chřibská  Úkol                                   Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18        Rozdělení                              Ruční souhrn
                       Milník                                 Pouze zahájení
                       Souhrnný                               Pouze s datem dokončení
                       Souhrn projektu                        Vnější úkoly
                       Neaktivní úkol                         Vnější milník
                       Neaktivní milník                       Konečný termín
                       Neaktivní souhrn                       Průběh
                       Ruční úkol                             Průběh ručně zadaného úkolu
                       Pouze s dobou trvání
                                                      Stránka 7
XI 2018  XII 2018      I 2019                II 2019  III 2019  IV 2019                               V 2019  VI 2019

5. 12. 19. 26. 3. 10. 17. 24. 31. 7. 14. 21. 28. 4. 11. 18. 25. 4. 11. 18. 25. 1. 8. 15. 22. 29. 6. 13. 20. 27. 3. 10. 17.

Projekt: HMG Chřibská  Úkol                                   Ruční úkoly zahrnuté v souhrnném úkolu
Datum: 22.3. 18        Rozdělení                              Ruční souhrn
                       Milník                                 Pouze zahájení
                       Souhrnný                               Pouze s datem dokončení
                       Souhrn projektu                        Vnější úkoly
                       Neaktivní úkol                         Vnější milník
                       Neaktivní milník                       Konečný termín
                       Neaktivní souhrn                       Průběh
                       Ruční úkol                             Průběh ručně zadaného úkolu
                       Pouze s dobou trvání
                                                      Stránka 8