Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva O Dílo rozhodnutím RMČ ze dne 09.04.2018 usnesením č. USN RM 229/2018 uzavřená dohodou smluvních stran na základě ustanovení § 2586 a násl. z.č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů ČI. 1 Smluvní strany Objednatel: Městská část Praha-Čakovice se sídlem Nám 25. března 121 196 00 Praha-Čakovice Zastoupen ve věcech smluvních: starostou MČ Ing. Alexanderem Lochmanem, Ph.D. a zástupcem starosty Ing. Jiřím Vintiškou Zastoupen ve věcech technických: Ing. Ladislav Poledna, referent ORÚO, e-mail: IČO: 00231291 DIC: CZ00231291 Bankovní spojení: Česká spořitelna Číslo učtu : 27-2000922389/0800 dále jen „objednatel44 Zhotovitel: TR Antoš s.r.o. se sídlem Na Perchtě 1631 511 01 Turnov Zastoupen ve věcech smluvních: jednatelem společnosti Jiřím Antošem Zastoupen ve věcech technických: ředitelem společnosti Janem Zahradníčkem ICO: 48152587 DIČ: CZ48152587 Bankovní spojení: Číslo účtu: dále jen „zhotovitel44 strana 1 ČI. 2 Předmět smlouvy 2.1 Předmětem smlouvy je provedení díla dle článku 3 této smlouvy zhotovitelem ve prospěch objednatele a zaplacení ceny díla objednatelem ve prospěch zhotovitele podle podmínek této smlouvy. Zakázka je zadána ve zjednodušeném řízení pro stavební práce malého rozsahu dle z.č. 134/2016 Sb., v platném znění. 2.2 Zhotovitel může pověřit prováděním díla nebo jeho části jinou osobu pouze po předchozím písemném souhlasu objednatele. 2.3 Předmětem plnění veřejné zakázky je zřízení „ Rekreační stezka Havraňák, Praha- Čakovice“ . Místo a rozsah prací je určen předanou zadávací dokumentací. ČI. 3 Předmět díla 3.1 Název v „Rekreační stezka Havraňák, Praha-Cakovice” 3.2 Předmětem díla se mohou stát další související práce, které nejsou součástí požadavku objednatele a které se zhotovitel zavazuje provést na základě písemné žádosti objednatele a dodatku ke smlouvě při respektování příslušných ustanovení z.č. 134/2016 Sb., v platném znění. Za takové práce nelze v žádném případě považovat zřejmé drobné neúplnosti či vícepráce, které zhotovitel mohl při vynaložení odborné péče zjistit při zpracování cenové nabídky a podání nabídky dle zák. č. 134/2016 Sb., v platném znění. 3.3 Rozsah díla zahrnuje práce a činnosti dle požadavků objednatele, tj. zejména práce a činnosti uvedené v čl. 2 odst. 2.3 této smlouvy, tj. v dokumentaci zde uvedené. 3.4 Dílo bude provedeno technologií a z materiálů dle požadavku objednatele, tj. zejména technologiemi a z materiálů uvedených v dokumentaci uvedené v čl. 2 odst. 2.3 této smlouvy. V případě použití jiných technologií a materiálů musí být tyto změny písemnou formou předem odsouhlaseny objednatelem do stavebního deníku, a následně dodatkem k této smlouvě. 3.5 Za účelem řádného provedení díla je zhotovitel dále povinen na své náklady zejména zajistit: a) zhotovení veškerých dalších dokumentací, posudků a podkladů nutných pro zdárné zahájení a dokončení předmětu díla, b) zřízení, provozování a ostrahu staveniště a zařízení staveniště, včetně všech věcí na něm umístěných, vč. případného dočasného záboru veřejného prostranství, c) dodávku vč. dopravy na stavbu, skladování, správu, zabudování a montáž všech dílů a materiálů stavby, d) dopravu na stavbu, skladování, správu a montáž všech technických zařízení a mechanismů nutných pro provádění stavby, strana 2 e) zabezpečení všech opatření stanovených stavebním povolením, popř. ohlášením, odstranění všech odpadů vzniklých při provádění díla a jejich likvidace v souladu s obecně závaznými právními předpisy o nakládání s odpady a to i na příjezdových komunikacích, f) provedení veškerých nespecifikovaných stavebních přípomocí, pomocných konstrukcí a prací nezbytných pro provedení a funkčnost díla v rámci projektu, g) likvidaci zařízení staveniště a uvedení prostor dotčených stavbou do řádného stavu do 15. dnů po skončení stavby, h) zhotovení dokumentace skutečného provedení stavby ve třech písemných a jednom elektronickém vyhotovení na CD (DVD). 3.6 Objednatel je povinen případné změny včas předem projednat se zhotovitelem. I v tomto případě platí, že musí být tyto změny písemnou formou předem odsouhlaseny objednatelem do stavebního deníku, a následně dodatkem k této smlouvě. 3.7 Zhotovitel se zavazuje, že bude souhlasit sjakýmikoliv úpravami v předmětu plnění, tj. omezením či rozšířením, dle konkrétních písemných požadavků objednatele. Dodatečné práce a dodávky budou zadány za podmínek uvedených v zákoně o zadávání veřejných zakázek a v souladu s touto smlouvou. 3.8 Pro případ rozporů je rozsah předmětu díla této smlouvy posuzován v tomto pořadí, pokud se týká podkladů: a) tato smlouva o dílo, b) projektová dokumentace stavby, c) cenová nabídka zhotovitele. ČI. 4 Místo plnění 4.1 Dílo bude provedeno na místě: pozemek parc.č. 1523, 1525, 1572/5 a 1321/5, k.ú. Čakovice MČ Praha 9 - Čakovice ČI. 5 Termín plnění 5.1 Zahájení prací na díle: po podpisu Smlouvy o dílo 5.2 Dokončení díla: max. do 15.9.2018 strana 3 ČI. 6 Cena díla 6.1 Cena je stanovena ve smyslu zákona o cenách jako cena smluvní na rozsah díla dle předmětu této smlouvy, a to maximálně 340 874,- Kč bez DPH, slovy: (tři sta čtyřicet tisíc osm set sedmdesát čtyři korun českých). 6.2 Celková smluvní cena je nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré přímé i nepřímé náklady zhotovitele potřebné k řádnému provedení a dokončení díla, včetně nákladů, které zhotovitel výslovně neuvedl, případně nejsou výslovně uvedené v této smlouvě o dílo. 6.3 V ceně jsou zahrnuty a zohledněny veškeré náklady na stavbu a na činnosti zhotovitele ke splnění předmětu specifikovaného v této smlouvě a podle jejích podmínek, tzn., že do nákladů jsou započteny i náklady upevňovacího materiálu pro veškeré osazovací práce, náklady na nutná lešení a zajišťovací práce pro realizaci díla dle projektu. 6.4 Ceny víceprací a odpočtu: a) práce, které nejsou součástí smlouvy a jsou nutné na základě nových poznatků (dále vícepráce) je nutné smluvit písemně před jejich realizací včetně jejich ceny. Platí, že ty, které nebyly objednatelem písemně předem odsouhlaseny, nebudou proplaceny; b) pokud se při realizaci vyskytnou práce, se kterými smlouva počítala a nyní se ukázaly jako zbytečné (dále jen odpočty), je zhotovitel povinen o těchto pracích písemně předem objednatele informovat a následně tyto práce odečíst od ceny; c) pro ocenění víceprací, na kterých se obě strany písemně dohodnou, je zhotovitel povinen použít ty ceny, které byly použity v nabídkovém výkazu výměr. Totéž se týká odpočtů nerealizovaných prací a dodávek. 6.5 Veškeré eventuální výdaje zhotovitele spojené s dodržením dohodnutých termínů, lhůt, týkajících se přesčasových hodin např. vícesměnné práce, klimatických vlivů apod. nebudou zvlášť hrazeny, neboť jsou zahrnuty celkové smluvní ceny díla. ČI. 7 Financování Po vzájemné dohodě obou smluvních stran se stanovuje následující postup financování: 7.1 Dílčí fakturace bude provedena měsíčně na základě předání soupisu skutečně provedených prací - dle položkového rozpočtu, který musí být písemně potvrzen oprávněnou osobou objednatele, jako daňových dokladů za již provedené práce a zabudované dodávky. Nedojde-li mezi oběma stranami k dohodě při odsouhlasení množství nebo druhu provedených prací a dodávek, je zhotovitel oprávněn fakturovat pouze práce, u kterých nedošlo k rozporu. Dílčí faktury mohou být během realizace vystavovány až do výše 90% z ceny díla bez DPH dle ěl. 6 odst. 6.1, této smlouvy. Po ukončení díla a jeho převzetí zhotovitel vystaví konečnou fakturu, ke které bude připojena rekapitulace všech faktur dílčích. Pokud nebude dílo převzato bez vad a nedodělků, vyznačí zhotovitel v konečné faktuře pozastávku ve výši 10% z celkové ceny díla bez DPH. Pozastávka bude objednatelem uvolněna až po odstranění všech vad a nedodělků. strana 4 7.2 Doba splatnosti daňových dokladů je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne doručení daňového dokladu objednateli. Úhrada je uskutečněna dnem jejího odeslání z účtu objednatele. Objednatel má právo fakturu ve lhůtě splatnosti vrátit, obsahuje-li chybné údaje, resp. byla-li faktura vystavena neoprávněně. Objednatel též vrátí fakturu, má-li účtované plnění vady. Zhotovitel se zavazuje vystavovat samostatné faktury pro položky hrazené z investičních prostředků a pro položky hrazené z neinvestičních prostředků. 7.3 Veškeré faktury musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, případně dle příslušných platných právních předpisů. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět vybranému uchazeči k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů objednateli. ČI. 8 Povinnosti smluvních stran 8.1 Zhotovitel je povinen udržovat dílo a jeho okolí v bezvadném stavu a odpovídá za škody vzniklé jeho činností po celou dobu provádění prací na díle. Pokud během realizace díla dojde k poškození stávajících objektů či okolních zařízení činností zhotovitele, zavazuje se zhotovitel způsobenou škodu bezodkladně odstranit uvedením do původního stavu, a to na vlastní náklady. Zhotovitel prohlašuje, že je pojištěn pro případ své odpovědnosti za škodu způsobenou při provádění podnikatelské činnosti. Kopie pojistné smlouvy je připojena jako Příloha č. 3. 8.2 Zhotovitel odpovídá za odborné provádění díla podle platných předpisů a za dodržování bezpečnosti práce a ochranu zdraví všech pracovníků na stavbě, vč. protipožárních předpisů. 8.3 Zhotovitel se zavazuje provést dílo specifikované v čl. 2 a 3 tak, aby splňovalo veškeré nároky na jeho funkci, užívání a provozování. 8.4 Zhotovitel prohlašuje, že předané podklady jsou dostatečné pro realizaci díla ve smyslu této smlouvy a že dle svých odborných znalostí považuje projektem navržené materiály a zařízení za vyhovující pro spolehlivou funkci díla. V této souvislosti se zavazuje písemně upozornit objednatele na pochybnosti o vhodnosti dílčích řešení v projektu, které případně zajistí až v průběhu realizace. 8.5 Zhotovitel se zavazuje realizovat dílo podle podmínek stavebního povolení, popř. souhlasu či ohlášení a obecně platných norem, obecně závazných právních předpisů a vyhlášek na území celé ČR. 8.6 Zhotovitel zajistí v případě potřeby ochranu nedokončených prací a výkonů před vlivy nepříznivého počasí. Náklady spojené s touto činností hradí zhotovitel. 8.7 Zhotovitel vybaví dílo veškerými výstražnými, bezpečnostními a orientačními tabulkami stanovenými příslušnými předpisy. strana 5 Zhotovitel si na základě podkladů, které mu předá objednatel, zajistí vytyčení všech vedení a sítí na staveništi a bude dodržovat podmínky správců a vlastníků těchto sítí po celou dobu provádění příslušných stavebních prací. Veškerá potřebná povolení k užívání veřejných ploch, případně překopů komunikací zajišťuje zhotovitel a nese veškeré náklady s tímto spojené. Tyto náklady jsou součástí sjednané ceny díla. Jestliže v souvislosti se zahájením prací na staveništi bude třeba umístit nebo přemístit dopravní značky podle předpisu o pozemních komunikacích, obstará toto na své náklady zhotovitel. Zhotovitel dále zodpovídá na své náklady i za umísťování, přemísťování a udržování dopravních značek v souvislosti s průběhem provádění prací a všechny náklady s tím spojené jsou zahrnuty ve sjednané ceně díla. 8.8 Zhotovitel je povinen umožnit objednateli prověření prací, které budou v dalším pracovním postupu zakryty nebo se stanou nepřístupnými. Smi. strany se dohodly, že zhotovitel vyzve objednatele zápisem ve SD nejméně 3 prac. dny předem ke kontrole prací před jejich zakrytím. Neprovede-li objednatel kontrolu a neučiní-li o jejich výsledku zápis do staveb, deníku nejpozději v termínu uvedeném v SD zhotovitelem, je zhotovitel oprávněn je zakrýt a pokračovat v provádění díla. Dále se pak postupuje ve smyslu znění § 2626, odst. 2., Obč. zákoníku. Zhotovitel se zavazuje zápisem v SD vyzvat nejméně 3 pracovní dny předem objednatele k účasti na předepsaných nebo dohodnutých zkouškách 8.9 Zhotovitel ručí za všechny škody, které způsobil činností svojí nebo svých subdodavatelů po celou dobu realizace díla až do doby konečné přejímky a převzetí řádně dokončeného díla objednatelem. 8.10 Zhotovitel je povinen vést na stavbě stavební deník. Stavební deník musí být na stavbě trvale přístupný pro kontrolu objednatelem. ČI. 9 Další ujednání 9.1 V případě, že by zhotovitel od objednatele převzal nějakou věc za účelem jejího zpracování při provádění díla, odpovídá za nijako skladovatel. 9.2 Obě strany jmenují před zahájením prací své zástupce a vymezí jejich pravomoci při předání staveniště, ze kterého bude proveden zápis. 9.3 Objednatel předá zhotoviteli napojovací bod vody a el. energie s podmínkou osazení podružného měření, které si zajistí zhotovitel sám na vlastní náklady. Veškeré platby za dodávku vody (vodné a stočné) a dodávku elektrické energie nese zhotovitel, když tyto platby jsou zahrnuty v celkové smluvní ceně díla. 9.4 Zhotovitel zabezpečí na vlastní náklady odvoz veškerého odpadu včetně nebezpečného materiálu na skládku. Pokud objednatel bude mít zájem na některém z demontovaných zařízení, oznámí to minimálně 3 dny předem zhotoviteli. strana 6 9.5 Objednatel může odstoupit od smlouvy v případě, dostane-li se zhotovitel do úpadku nebo nejsou-li zhotovitelem řádně plněny jeho povinnosti. Při naplnění důvodů pro možnost odstoupení od smlouvy a dále v případech uvedených níže (čl. 9 odst. 9.5 písm. a) a b) je na objednateli, zda ponechá zhotoviteli dokončení přesně vymezených částí díla, a to v případech: a) Pokud zhotovitel provádí dílo nekvalitně a po upozornění objednatelem nesjednal v dohodnutém termínu nápravu, b) Dojde-li k časově neúnosnému prodlení (prodlení delší než doba potřebná na dokončení té které etapy stavby) při provádění prací vinou zhotovitele. 9.6 Při odstoupení od smlouvy je objednatel oprávněn nechat dokončit dílo jiným subjektem, nebo rozhodnout o jeho nedokončení. V obou případech má objednatel právo na úhradu smluvní pokuty ve výši 100.000,-Kč. Tím není dotčeno právo požadovat náhradu škody, a to i škody převyšující výši smluvní pokuty. Při odstoupení od smlouvy: ■ zhotovitel provede soupis všech provedených prací oceněný dle způsobu, kterým je stanovena cena díla; * zhotovitel provede finanční vyčíslení provedených prací a zpracuje „dílčí konečný daňový doklad“; * zhotovitel vyzve objednatele k „dílčímu předání a převzetí díla“ a objednatel je povinen do tří dnů po obdržení výzvy zahájit „dílčí přejímací řízení44. 9.7 Zhotovitel přebírá odpovědnost za uskladněné stavební materiály, zařízení a provedené práce až do předání řádně dokončeného díla objednateli. Zároveň odpovídá za škody způsobené třetím osobám jeho činností resp. v přímé souvislosti s ní. 9.8 V průběhu smluvně závazné lhůty pro provedení díla nebude vítěznému uchazeči započítána doba, po kterou z objektivně prokázaných nevhodných klimatických podmínek (zejména pokles teploty pod normami danou hodnotu - ČSN 736121, tab. 4- min. teploty vzduchu), nelze provádět příslušné stavební práce. Čl. 10 Převzetí díla 10.1 Po řádném dokončení díla zhotovitel písemně vyzve objednatele k převzetí díla. Dílo bude převzato na místě plnění a o jeho převzetí bude pořízen zápis, který podepíší obě strany. K předání díla budou připraveny zhotovitelem atesty, doklady o provedených zkouškách, dokumentace skutečného provedení stavby, zaměření skutečného stavu, revizní zprávy, obecně závazných právních předpisů apod., a další doklady dle stavebního zákona a dle dalších příslušných právních předpisů. Veškeré předepsané doklady pro předání díla připraví zhotovitel v jednom originále a 2 kopiích. 10.2 Převzetím díla přechází nebezpečí škody ze zhotovitele na objednatele. Pokud se bude jednat o škody způsobené vadou nebo zaviněním ze strany zhotovitele, ponese náklady na odstranění této vady resp. škody zhotovitel. strana 7 10.3 Objednatel není povinen převzít vadné nebo nedokončené dílo, nicméně jestliže tak učiní, zhotovitel bude mít povinnost uvést dílo bez zbytečného odkladu do bezvadného stavu. 10.4 Obě strany se dohodly, že vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel, nebezpečí škody na díle nese zhotovitel až do jeho řádného převzetí objednatelem. ČI. 11 Záruční podmínky 11.1 Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době jeho předání objednateli, a za vady, které se vyskytnou po převzetí díla v záruční době. 11.2 Zhotovitel poskytuje na dílo záruku v délce 60 měsíců. Objednatel může reklamovat provedené práce podle odstavce 10.1 do 60 měsíců od převzetí díla podle podmínek této smlouvy a občanského zákoníku. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou probíhá odstranění vad. 11.3 Zhotovitel je povinen odstranit vady, které objednatel uplatnil v záruční době. ČI. 12 Záruka na jakost 12.1 Záruční doby počínají běžet převzetím díla a jejich běh se staví na dobu počínající dnem uplatnění oprávněné reklamace a končící dnem řádného odstranění vady. ČI. 13 Odstranění vad 13.1 Veškeré řádně uplatněné vady vzniklé podle článků 10 a 11 této smlouvy budou zhotovitelem odstraněny na vlastní náklady. Zhotovitel se zavazuje odstraňovat závady vzniklé v záruční době do 7 kalendářních dnů od výzvy doručené objednatelem, nebude-li písemně dohodnuto jinak z důvodu zachování určitého technologického postupu. Závady bránící v užívání vzniklé v záruční době pak budou odstraněny neprodleně do 48 hodin, pokud tomu nebrání technologický postup. Neodstraní-li zhotovitel takové vady ve výše uvedeném termínu, může vady na náklady zhotovitele odstranit sám objednatel a náklady s tím spojené zhotovitel objednateli uhradí do 14 dnů po předložení příslušných dokladů. V případě prodlení zhotovitele s takovou úhradou je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,5% z částky odpovídající vynaloženým nákladům na odstranění vady denně, a to do doby jejího úplného zaplacení. V případě, že bude objednatel reklamovat vady zjištěné v záruční době, nastoupí zhotovitel do 3 pracovních dnů k jejich odstranění, s výjimkou vad bránících užívání a havárií, na jejichž odstranění nastoupí neprodleně od jejich nahlášení. Jestliže objednatel v reklamaci výslovně uvede, že se jedná o závadu bránící v užívání, je zhotovitel povinen nastoupit a zahájit odstraňování vady (havárie) nejpozději do 48 hodin po obdržení reklamace (oznámení). Pokud tak neučiní, je povinen zaplatit objednateli náhradu vzniklé škody a ušlý zisk. strana 8 Nahlášením vady se rozumí pro účely této smlouvy obdržení faxu, nebo e-mailu s uplatněnou reklamací. Reklamace bude zároveň vždy nejpozději následující pracovní den uplatněna písemně v sídle zhotovitele. V reklamaci musí být vady alespoň stručně popsány a uvedeno, jak se projevují. Dále v reklamaci objednatel uvede, jakým způsobem požaduje zjednat nápravu. Zhotovitel je povinen bez zbytečného odkladu písemně oznámit objednateli, zda reklamaci uznává či neuznává a v jakém termínu nastoupí k odstranění vady. Zhotovitel je povinen vady v záruční době odstranit, i když tvrdí, že za uvedené vady neodpovídá. Náklady na odstranění v těchto sporných případech nese až do rozhodnutí uvedeného níže zhotovitel. Tento termín nesmí být delší, než termíny uvedené výše v této smlouvě, pokud se zhotovitel nedohodne s objednatelem na jiném termínu. Současně zhotovitel písemně navrhne, do kterého termínu vady odstraní. V případě neshody smluvních stran při uznání vad vzniklých v záruční lhůtě, podřídí se obě strany posudku akreditované zkušebny, případně soudnímu znalci, jehož navrhne objednatel. Stanovisko zkušebny či znalce bude pro obě strany závazné. Náklady spojené s posouzením nese strana, jejíž názor se ukáže jako nesprávný. Zhotovitel se zavazuje, že ke dni předání a převzetí díla předá objednateli adresy a telefonní čísla, na kterých bude možné nahlásit reklamovanou vadu a jména odpovědných osob. Rovněž sdělí kontaktní osobu včetně telefonního čísla a adresy, kde bude možno nahlásit reklamovanou vadu. Tento seznam bude nedílnou součástí zápisu o předání a převzetí díla. Tyto údaje bude průběžně aktualizovat při každé změně po celou dobu záruční doby. Za doručenou je reklamace považována, pokud bude sdělena objednatelem na uvedená čísla a písemně zaslána na uvedené adresy a adresu zhotovitele uvedenou v záhlaví smlouvy. 13.2 Povinností zhotovitele je písemně vyzvat objednatele ke kontrole každé odstraněné vady. Dokladem o odstranění vady a termínu jejího odstranění je zápis podepsaný oběma smluvními stranami. Povinností objednatele je dostavit se ke kontrole. ČI. 14 Sankce 14.1 Pro případ prodlení zhotovitele s řádným dokončením a předáním díla sjednávají smluvní strany smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení. Oprávněně účtovanou smluvní pokutu je objednatel oprávněn započíst oproti splatné faktuře, pozastávce či konečné faktuře zhotovitele. Ujednáním o smluvní pokutě není dotčen nárok objednatele na náhradu škody způsobené porušením povinnosti sankcionované smluvní pokutou, a to i ve výši přesahující smluvní pokutu. 14.2 Zhotovitel ručí v plném rozsahu za zpoždění či nedodržení dohodnutých termínů. Jako omluvitelný důvod pro zpoždění nebo nedodržení dohodnutých lhůt plnění platí výhradně vyšší moc, nevhodné klimatické podmínky (odst. 9.8.) a překážka v provádění prací na straně objednatele. strana 9 14.3 Při nesplnění termínu vyklízení staveniště a zařízení staveniště po předání díla se zavazuje zhotovitel zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení až do vyklizení a předání staveniště objednateli. 14.4 Jednotlivé sankce této smlouvy uváděné se navzájem neruší a mohou být uplatněny souběžně nebo samostatně. Uplatněním smluvních sankcí na základě této smlouvy se nevylučuje ani neomezuje povinnost smluvních stran nahradit druhé straně škodu, vzniklou porušením povinností ze závazkového vztahu. 14.5 Překážka v provádění prací způsobená objednatelem opravňuje zhotovitele k požadavku náhrady škody pouze tehdy, jestliže tato překážka trvá nepřetržitě déle než 3 dny. 14.6 V případě překročení této lhůty má zhotovitel nárok na úhradu skutečně prokázané škody, nikoliv však na náhradu ušlého zisku. 14.7 Při nesplnění potvrzeného termínu zhotovitelem na odstranění reklamované vady v záruční době má objednatel právo účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každou závadu za každý den zpoždění až do dne odstranění závady. 14.8 V případě jakýchkoliv škod vzniklých v souvislosti se stavbou a zapříčiněných byť nedbalostí zhotovitele, je tento povinen uhradit ji objednateli v plné výši. 14.9 Pokud by objednatel byl povinen z důvodu zavinění zhotovitele při realizaci díla daného touto smlouvou uhradit pokutu, je zhotovitel povinen takto zaplacenou částku uhradit objednateli. ČI. 15 Právní vztahy 15.1 Na právní vztahy touto smlouvou neupravené se vztahují na základě výslovné dohody smluvních stran příslušná ustanovení obchodního zákoníku. ČI. 16 Závěrečná ustanovení 16.1 Tato smlouva, kterou nelze zrušit jednostranným prohlášením jedné smluvní strany s výjimkou příslušných ustanovení této smlouvy nabývá účinnosti dne podpisu odpovědných zástupců obou smluvních stran na znamení dohody o všech jejích náležitostech. 16.2 Měnit a doplňovat text této smlouvy je možné jen formou písemných číslovaných dodatků, které budou platné, jestliže budou řádně potvrzeny a podepsány odpovědnými zástupci obou smluvních stran. 16.3 Tato smlouva se vyhotovuje ve 4 výtiscích, z nichž každý má platnost originálu a z nichž každá strana obdrží po dvou vyhotoveních. 16.4 Smlouva má následující přílohy, které tvoří, s výjimkou přílohy č. 1, její nedílnou součást: strana 10 • Příloha č. 1 - Zadávací projektová dokumentace (součást VŘ) • Příloha č. 2 - Cenová nabídka zhotovitele • Příloha č. 3 - Kopie pojistné smlouvy zhotovitele V Turnově dne 29.5.2018 V Praze dne 2 0 -00- 2018 Zhotovitel: Objednatel: Jiří Antoš Ing. Alexander Lochman, Ph.D. jednatel společnosti starosta r.o- Ing. Jiří Vintiška zástupce starosty dotvrzujeme ve smysM 43^ byly splněny iSnSd£mníinkzyčpr- oÍ3pÍl/a2tn0o0s0t Sú„, ^■no úkonu. ■■'lenové ■‘'aha - Cafc "oocfMi* Michaela Kub vi 2 r-w-io strana 11 REKREAČNÍ STEZKA HAVRAŇÁK k.ú. ČAKOVICE (zadávací dokumentace) Obsah: 1 ORIENTAČNÍ SCHÉMA - plánek 2 SEZNAM HERNÍCH PRVKŮ : pozice 1 Rozcestník 2 směry/4šipky 2 Herní prvek typu „ bludiště „ 3 Herní prvek typu „clendrofon „ 4 Herní prvek typu „chůdy „ 5 Rozcestník 3 směry/4 šipky 6 Upřesnění směru okruhu (2 směry/2 šipky) 7 Upřesnění směru okruhu (2 směry/2 šipky) 8 Rozcestník 4 směry/4 šipky 9 Herní prvek typu „hrazda“ + „kladina" 10 Rozcestník 3 směry/3 šipky 11 Rozcestník 3 směry/4 šipky 12 Rozcestník 3 směry/3šipky 13 Upřesnění směru okruhu (2 směry/2 šipky) 14 Odpočívadlo (2x set - 2 lavice se stolem) 15 Herní prvek typu „ malé lanové centrum" 16 Herní prvek typu „ chytré lano" Základní informace: herní prvky od věkové kategorie 3+ rozměr herních prvků dle uvážení dodavatele osazení všech prvků v exterieru dřevěné části - trnovník akát s tenkovrstvou impregnační lazurou kovové díly - nerez ocel nebo žárové pozinkování lana pro lanové centrum - ocelový kord s PP opleteni způsob kotvení - přímá betonáž do terénu dostupnost náhradních dílů od výrobce Základní informace jsou též podmínky k výběrovému řízení. I v \ »i \ v\ i •i". 5v'\ V' i i Vf ř I I i' I X ■ > í i/ V.l 3 * 7 ■■•••'i , i UiC-4 > > 1 > itWtlbW r 'H &5f i# r V\ ? a >Ui 5*1 . # f/. v\ é r . •• x fh Sík:? 1- % ■ .w \ • X \ I * «i íi l % : aQ) Q) rara-j ,/ .x l •H r \ l/y. > O \ O id -dom nuj -P ^ y **Í*&*s*Ž4k i ■r| (0 x I '3 * I '■‘"/"tm ■/ 'id 1+fiĚHÍJF'* \ >a0. >tí ď"^WM a.. .H id id ár'<'t' i S > 8 7 *líroiU-t* > id .X? uf I ití E V --7 O H id y M í. f • N O OJ /•, ifM Pí 4-1 (0 j, B(!í«'Wíh a I í 'Ha / r \ V"-:' \ :• >0 ití s c 1 * iuLLI I > >• >• ja*: a. ^B g5* 3E ,\ \ >1/1 >1/1 \ \ (N OI QJ u I cu >QJ >0) >cu 1E0 vOl ->oj sO i EE UOc O >1ž? 5 i/) t/i £ >->->■ El 5 c ro >• El El >- + m ro — a Q. D. 3 - — -CU >U~I ' "O E E )V) N >čži >č/i >í7> “E3 csi lE- -iM~ cu >• < cu ^ ^ H^ o o ^ S E=“= >U E lili!f1JIIII!°!1 ^ 'O) < §| £ §» ^ c C £ 5 c c c >s 5 Č Č >Z u S «:o'E'E < LO S'E E 'E §.S!.Sí S'£ g g Sa#ai ai Cd c coc:OJxxu HNrn^iniDNCOfflrlHHriHrlri < ro c O) E OČ O oE < o 00 ro Q. oo oro l O Io LO £ 3 JZ LU 3 \/ t\ O JX l VMM cO gé] > r >0) C CU CU £ >k. uUJ 0) ■oo >o I- ^ > LO >'LU «> O. / iI / * @ rsj O q\J> Q. ru i \ <í © tr/o TR ANTOŠ s.r.o. f.7.33. Na Perchtě 1631 511 01 Turnov Zakázka č. 180033 Praha - Čakovice - Lesopark Havraňák Cenová nabídka Vypracoval(a): Jan Rakous 24. května 2018 Celkem Pol. Kat. č. Název zboží Kladina Cena za kus Ks 1 60539 Jezevčík s hlavou dolů 1 282 812,00 Kč 1 49 862,00 Kč 2 61946 Dendrofon 6 0,00 Kč 28 8 200,00 Kč 3 61541 Stojina směrové tabule 1 1 340 874,00 Kč 4 61542 Směrová tabule na stojinu (šipka) bez nápisu 1 71 584,00 Kč 7 5 61787 Tabule labyrint 1 412 458,00 Kč 2 6 62127 Chytré lano Naučný pivek 1 1 7 62261 Malé lanové centrum Zásada lanové cesty 1 8 60094 Divoké kořeny - chůdy Chůdy 9 60440 Dvojhrazda Dvojitá hrazda 10 61132 Stůl a lavičky SET samostojné 2m 2x lavička lx stůl 11 998 Dokumentace skutečného provedení 12 998 Vytýčení sítí 13 998 Rozpočtová rezerva Celkem herní prvky bez DPH Celkem montáž bez DPH Celkem dopadová plocha bez DPH Dopravné bez DPH Cena celkem bez DPH DPH 21 % Celkem včetně DPH Cena montáže je kalkulována na běžný (rostlý) terén, neztížený (skála, navážka, nadměrný kořen,...) s maximálním sklonem do 5%, který je přístupný technikou (nákladní auto, UNC,...). V opačném případě budou účtovány vícepráce. Cenová nabídka nezahrnuje finální terénní úpravy (např. osetí travou). Platnost cenové nabídky do 31.12.2018. 24. května 2018 Stránka 1 z 1 Basu* VI27 W* ČESKÁ n POJIŠŤOVNA OD U3 V UD Česká pojišťovna a.s. -i NJ Spálená 75/16, 113 04 Praha 1, Česká republika IČ 45272956, o o zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 1464, kterou zastupuje Jan Kalous (dále jen "pojišťovna") a NJ i—- ■■■ TR ANTOŠ s.r.o. CtuO 5555 Na Perchtě 1631, 511 01 Turnov, Česká Republika IČ 48152587, zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové odd. C. vl. 3490, kterou zastupuje Jiří Antoš, jednatel společnosti (dále jen "pojistník") uzavřeli pojistnou smlouvu č. 51883933-17 o pojištění odpovědnosti za škodu Tato pojistná smlouva (dále též "smlouva") je ve správě České pojišťovny a.s. Ujednává se, že tato pojistná smlouva ke dni 25.9.2009 zcela ruší a nahrazuje pojistnou smlouvu č. 565-00601-16 ze dne 24.9.2008. T ' 4913 2/2005 D strana 1 z 4 Česká pojišťovna a.s,, Spálená 75/16. 113 04 Praha 1, Česká republika, IČ 45272956, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B. vložka 1454 Číslo pojistné smlouvy: 51883933-17 Kód produktu: DS Stav k datu 25. 9. 2009 Pojištění odpovědnosti za škodu 1. Úvodní ustanovení 1.1. Pojištění sjednané touto pojistnou smlouvou se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami pro pojištění odpovědnosti za škodu VPPOS 2005 (dále jen "VPPOS") a Doplňkovými pojistnými podmínkami pro pojištění obecné odpovědnosti za škodu podnikatele a průmyslu DPPP 2005 (dále jen "DPPP"), které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Pojistník tímto pro hlašuje, že se s uvedenými pojistnými podmínkami seznámil a podpisem této smlouvy je přijímá. 1.2. Pojištěný Pojištěným z této smlouvy je pojistník. 2. Pojištěný předmět činnosti 2.1. Pojištění se sjednává pro případ odpovědnosti za škodu vzniklou jinému v souvislosti s činnostmi uvedenými ve výpisu z obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Hradci Králové, oddíl C, vložka 3490, číslo výpisu 12702/2009 18.08.2009. 2.2. Pojištění se sjednává i pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou pojištěným jako pronajímatelem nemovitostí v roz sahu, který nevyžaduje živnostenské oprávnění. 3. Rozsah pojištění, pojištěná nebezpečí 3.1. Pojištění se sjednává pro pojistná nebezpečí uvedená v článku 2 DPPP (pojištění v základním rozsahu). 3.2. Parametry pojištění v základním rozsahu: 10 000 000,- Kč Pojištění v základním rozsahu se sjednává s limitem plnění Česká republika Pojištění v základním rozsahu se sjednává s územním rozsahem Pojištění v základním rozsahu se sjednává se spoluúčastí 5 000,- Kč 3.3. Nad rámec pojištění v základním rozsahu se pojištění sjednává též v rozsahu těchto doložek: 3.3.1. Doložka V70 Pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou jinak než na zdraví, poškozením, zničením nebo pohřešová ním věci (čisté finanční škody) Odchylně od čl. 2 bodu 1 DPPP se ujednává, žc pojištění se vztahuje na odpovědnost za škodu vzniklou třetí osobě jinak než úrazem nebo jiným poškozením zdraví této osoby, poškozením, zničením nebo pohřešováním věci, kterou má tato osoba ve vlastnictví nebo v užívání. Předpokladem vzniku práva na plnění z pojištění v rozsahu tohoto ujednání je, že ke vzniku škody (škodné události) došlo v době trvání pojištění v souvislosti s pojištěnou činností nebo vztahy z této činnosti vyplývajícími. Pojištění se však nevztahuje na odpovědnost za škodu vzniklou prodlením se splněním smluvní povinnosti. Dále se pojiště ní nevztahuje na odpovědnost za schodek na finančních hodnotách, jejichž správou byl pojištěný pověřen, a na odpovědnost za škodu vzniklou při obchodování s cennými papíry Pojištění se rovněž nevztahuje na odpovědnost za škodu způsobenou pojištěným jako členem představenstva či dozorčí rady jakékoliv obchodní společnosti. Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává v rámci limitu plnění sjednaného pro pojištění v základním rozsahu. Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se sublimitem plnění ve výši 200 000,- Kč Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává s územním rozsahem Česká republika Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se spoluúčastí ve výši 5 000,- Kč 3.3.2. Doložka V76a Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou výrobkem, který byl uveden do oběhu před nabytím účin nosti pojistné smlouvy (nepravá retroaktivita) Na základě čl. 2 bodu 3 DPPP se ujednává, že pojištění se vztahuje rovněž na odpovědnost za škodu způsobenou výrobkem, který byl uveden do oběhu v době od 26. 9. 1999 do 24. 9. 2009. Ke škodné události však i v tomto případě musí dojít v souladu s čl. 2 bodem 1 DPPP v době trvání pojištění. Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává v rámci limitu plnění sjednaného pro pojištění v základním rozsahu. Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se sublimitem plnění ve výši 10 000 000,- Kč Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává s územním rozsahem Česká republika Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se spoluúčastí ve výši 5 000,- Kč 3.3.3. Doložka V79 Pojištění náhrady nákladů léčení vynaložených zdravotní pojišťovnou následkem pracovního úrazu nebo nemoci z povolání Odchylně od VPPOS a DPPP se ujednává, že pojištění se vztahuje i na náhradu nákladů léčení vynaložených zdravotní pojiš ťovnou na zdravotní péči ve prospěch zaměstnance pojištěného v důsledku zaviněného protiprávního jednání pojištěného. To to pojištění se však vztahuje jen na případy, kdy na odpovědnost za pracovní úraz nebo nemoc z povolání, ke kterým se strana 2 z 4 T í 4913 2/2005 O Česká pojiiťoyna a s., Spálená 75/16. 113 04 Praha 1, Česká republika, IČ 45272956, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 1464 Číslo pojistné smlouvy: 51883933-17 Kód produktu: DS Stav k datu 25. 9. 2009 náklady na zdravotní péči vážou, se vztahuje zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání, za předpokladu, že v době trvání pojištění došlo k pracovnímu úrazu nebo byla zjištěna nemoc z po volání. Pojištění v rozsahu této doložky' se sjednává v rámci limitu plnění sjednaného pro pojištění v základním rozsahu. Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se sublimitem plnění vc výši 5 000 000,- Kč Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává s územním rozsahem Česká republika Pojištění v rozsahu této doložky se sjednává se spoluúčastí ve výši 5 000,- Kč 3.4. Odchylně od článku 10 bodu 1 VPPOS seujednává, že zachraňovací náklady na záchranu života nebo zdraví osob na hradí pojišťovna nejvýše do 30 % limitu nebo sublimitu pojistného plněni sjednaného v pojistné smlouvě pro pojistné nebez pečí, kterého se zachraňovací náklady týkají. 4. Pojistné za jednotlivá pojistná nebezpečí 4.1. Podkladem pro výpočet pojistného pro pojištění v základním rozsahu je výše ročních příjmů pojištěného, které jsou před mětem daně z příjmu. Sazba pojistného činí 0,425906 %0. Příjmy, kterých pojištěný dosáhl v loňském roce, resp. které před pokládá, činí 50 000 000,- Kč. Zúčtování pojistného se neprovádí. Pojistné pro pojištění v základním rozsahu na další pojistný rok bude stanoveno na základě aktuální výše příjmů pojištěného. Za tímto účelem je pojištěný povinen zaslat pojišťovně nejpozději 2 měsíce před koncem pojistného roku aktuální údaje. 4.2. Přehled pojistného pro pojištění v základním rozsahu a pro pojištění v rozsahu doložek: položka č. pojistná nebezpečí pojistné v Kč- 1 Pojištění odpovědnosti za škodu v základním rozsahu 21 295,- 1 200,- 2 doložka V70 1 1 3 doložka V76a 4 doložka V79 * jedná se o roční pojistné Roční pojistné za všechna pojistná nebezpečí sjednaná tímto pojištěním činí 22 497,- Kč. 5. Počátek a doba trvání pojistné smlouvy Pojistná smlouvaje uzavřena najeden pojistný rok s účinností od 25. 9. 2009. Ve smyslu zákona č. 37/2004 Sb., o pojistné smlouvě a o změně souvisejících zákonů, v platném znění, se ujednává, že uply nutím doby, na kterou bylo pojištění sjednáno, pojištění nezaniká a prodlužuje na další pojistný rok, pokud pojistník nebo po jišťovna nesdělí druhému účastníku smlouvy nejméně šest týdnů před uplynutím pojistného roku, že na dalším trvání pojištění nemá zájem. Datum obnovy je stanoven na 25. 9. každého kalendářního roku. To platí pro všechna pojištění, i když byla sjednána v prů běhu roku. 6. Pojistné celkem a jeho splatnost 6.1. Přehled pojistného k datu 25. 9. 2009 za pojištění sjednaná v pojistoé smlouvě: Pořadové číslo název pojištění roční pojistné v Kč 22 497 1 Pojištění odpovědnosti za škodu 22 497,- 22 497,- Celkem v Kč Celkové pojistné za pojistnou smlouvu zaokrouhlené a upravené na dělitelnost počtem splátek 6.2. Ujednává se, že pojistné bude uhrazeno v termínech a částkách uvedených v rekapitulaci, která je nedílnou součástí této smlouvy, na účet pojišťovny č. 246246/5500, variabilní symbol 5188393317, konstantní symbol 3558. 6.3. Odchylně od článku 13 VPPOS se ujednává, že v případě zániku pojištění z důvodu nezaplacení pojistného náleží pojiš ťovně celé pojistné za pojistný rok. 7. Závěrečná ustanovení Ujednává se, že tato pojistná smlouvaje zároveň pojistkou. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Článek 14 VPPOS Řešení sporů se mění tak, že v bodě 1 se doplňuje odstavec, který zní: Náklady řízení, jimiž jsou zejména hotové výdaje účastníků a jejich zástupců, ponese zpravidla strana, která ve sporu neměla úspěch. Odměna za zastupování, pokud je zástupcem advokát, patří k nákladům řízení. Tato odměna se řídí vyhl. č. 484/2000 Sb. v platném znění (popř. dle předpisu, který ji nahradí v době rozhodování) a ve vztahu k náhradám vyhl. č. 177/1996 Sb. v strana 3 z 4 T č 4913 2/2005 D Česká pojišťovna a.5., Spálená 75/16, 113 04 Praha 1, Česká republika, Ič 45272956, zapsaná v obchodním rejstříku u Méstského soudu v Praze ocidll B, vložka 1464 Číslo pojistné smlouvy: 51883933-17 Kód produktu: DS Stav k datu 25.9. 2009 platném znění (popř. dle předpisu, který ji nahradí v době rozhodování), a to obdobně jako v řízení před soudem. Pokud je advokát plátcem DPH, patří k odměně a k náhradám částka DPH dle platné sazby. Pojišťovna má právo při změně pojištění upravit pojistné podle sazeb platných k datu provedení změny. Změnou pojištění se pro účely této smlouvy rozumí změna v rozsahu pojištění, tj. zejména změna pojištěného předmětu činnosti, připojištění dal šího rizika, změna limitu plnění, spoluúčasti či územního rozsahu. Pojistník prohlašuje, že veškeré jím poskytnuté informace týkající se této pojistné smlouvy jsou úplné a pravdivé, a zavazuje se oznámit pojistiteli bez zbytečného odkladu všechny jejich změny. Pojistník současně potvrzuje, že převzal příslušné pojistné podmínky. 8. Přílohy i L-f VrvQUC Výpis z OR dne .9- O 9 V 9TU V dne T i 4913 2/2005 D strana 4 z 4 Česká pojišťovna a.s.. Spálena 75/16, 113 04 Praha 1, Česká republika, IC 45272956, zapsaná v obchodním rejst/íku u Méstského soudu v Praze oddíl B, vložka I464