Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5995479: Smlouva o spolupráci při zajištění dopravní obslužnosti

Příloha Smlouva ISP 263.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O SPOLUPRÁCI PŘI ZAJIŠTĚNÍ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI

                                   uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku

                  mezi následujícími smluvními stranami:

Hlavní město Praha, se sídlem Mariánské náměstí 2, Praha 1, PSČ 110 01
IČ: 00064581
DIČ: CZ00064581
Bankovní spojení: PPF banka, a.s., č. účtu 5157998/6000
Zastoupené: organizací ROPID - Regionální organizátor Pražské integrované dopravy,

                  příspěvková organizace, zřízená ke dni 1. 12. 1993 usnesením 33. Zastupitelstva
                  hlavního města Prahy č. 15 ze dne 25. 11. 1993, zřizovací listina nově vydána a
                  schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č. 40/139 ze dne
                  16. 9. 2010,
                  je zapsána v Registru ekonomických subjektů u ČSÚ,
                  se sídlem Rytířská 10, 110 00 Praha 1
                  IČ: 60437359
                  DIČ: CZ60437359
                  Zastoupenou Ing. et Ing. Petrem Tomčíkem, ředitelem
(dále jen „Město“)

a

International School of Prague s.r.o.

se sídlem Praha 6, Nebušická 700, PSČ 160 00

IČ:   62503740

DIČ:  CZ62503740

Bankovní spojení: č. ú. 2112216550/2700

Zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze oddíl C, vl. 60435

Zastoupená: Barrym Freckmannem, jednatelem

(dále jen „ISP“)
                                                   I.
                                            Preambule

1. Město jako kraj je ve smyslu ust. § 19a zákona č. 194/2010 Sb., o veřejných službách
    v přepravě cestujících a změně dalších zákonů (dále jen „zákon o veřejných službách“),
    subjektem odpovědným za zajištění dopravní obslužnosti přispívající k trvale únosnému rozvoji
    územního obvodu kraje. Zajištěním dopravní obslužnosti se rozumí zajištění přiměřené dopravy
    v kraji z důvodu veřejného zájmu ve dnech školního vyučování (dny vyhlášené jako ředitelské
    volno jsou považovány za dny školního vyučování), a to kromě jiného dopravy osob do
    zaměstnání a dětí do školy.

2. ISP, jak je doloženo výpisem z obchodního rejstříku, jež tvoří přílohu č. 1 této smlouvy, je
    subjektem oprávněným uzavřít tuto smlouvu za účelem vytvořit optimální podmínky dopravy
    zaměstnanců ISP do zaměstnání a studentů International School of Prague v Praze – Nebušicích
    a stabilizovat tak pracovní síly pro výkon práce v místě a optimalizovat dojíždění dětí do školy,
    které je odlišné od místa bydliště zaměstnanců.

3. Účastníci této smlouvy tímto deklarují společnou snahu řešit zajištění činností a úkolů
    uvedených v odst. 1. a 2. tohoto článku, jež se týkají podpory při uskutečňování státní politiky
    zaměstnanosti ve smyslu znění ust. §2 odst. 2. z. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
    pozdějších předpisů.

                                                  II.
                                           Účel smlouvy

Účelem smlouvy je zajištění dopravní obslužnosti území hlavního města Prahy nad rámec linek a
spojů zajišťovaných doposud Městem v systému Pražské integrované dopravy, a to v rozsahu a za
podmínek stanovených touto smlouvou v návaznosti na potřebu ISP zajistit dopravu zaměstnanců
do zaměstnání a studentů do areálu ISP v Praze – Nebušicích.

                                                 III.
                                   Základní pojmy a zkratky

1. PID – Pražská integrovaná doprava je systém zajišťování dopravní obslužnosti hl. m. Prahy a
    příměstských oblastí jednotlivými dopravci společně v různých druzích dopravy. Dopravci se
    podílejí na plnění přepravní smlouvy podle jednotných Smluvních přepravních podmínek a
    tarifních podmínek.

2. HMP – hlavní město Praha.
3. Tarif PID – je dokument, který stanoví v systému PID způsob a postup při uplatňování cen

    jízdného v hromadné dopravě osob na území hl. m. Prahy a na území Středočeského kraje v
    rámci PID. Tarif PID je smluvně zajištěn mezi hl. m. Prahou, Středočeským krajem a obcemi
    zapojenými do systému PID. K tomuto tarifu přistupují všichni dopravci zapojení do systému
    PID na základě Tarifní smlouvy a smluv mezi ROPID, příslušným dopravním úřadem a
    příslušným dopravcem. Tarif je uplatňován na všech městských a příměstských linkách PID a
    ve vlacích zapojených do systému PID.
4. Území HMP – není pro potřeby u PID shodné s katastrální hranicí, ale je vymezeno poslední
    zastávkou na území hl. m. Prahy nejbližší ke katastrální hranici města s přiřazeným časovým
    údajem konkrétního spoje v jízdním řádu dané linky. Úsek linky na území města za touto
    zastávkou je již zařazen do pásma 1. Povolené výjimky jsou uvedeny tarifu PID, v jízdních

                                                            2
    řádech nebo jinak smluvně zajištěny. Zařazení zastávek do tarifních pásem je uvedeno v
    jízdních řádech. Zahrnuje tarifní pásma P, 0, B.
5. Tarifní smlouva – smluvní dokument uzavřený mezi ROPID a dopravci PID, kterým dopravci
    přistupují k jednotnému tarifu PID, popisuje principy dělby tržeb na území HMP a ve vnějších
    pásmech, pověřuje ROPID ke stanovení klíčů k dělbě tržeb, pověřuje dopravce k tisku
    vybraného sortimentu jízdních dokladů PID a řeší principy a pověření vybraných subjektů
    jednotného systému přepravní kontroly.
6. Ekonomicky oprávněné náklady - souhrn nákladů, které dopravce vynaloží na zajištění
    přepravních služeb v závazku veřejné služby; pro výpočet této položky se použije Nařízení
    vlády č. 493/2004 Sb. v případě rozšíření již uzavřené smlouvy o závazku veřejné služby s
    dopravcem a Vyhlášky MD ČR č. 296/2010 Sb. o postupech pro sestavení finančního modelu a
    určení maximální výše kompenzace v případě přímého zadání zakázky do 50 000 km za rok.
7. Cena dopravního výkonu - součet ekonomicky oprávněných nákladů a dohodnutého
    přiměřeného zisku; tato cena může být zvýšena o nepředvídatelné náklady.
8. Vypočtený přiměřený zisk - přiměřený zisk je součást ceny dopravního výkonu, která je
    určena spolu s odpisy na obnovu vozového parku; výpočet se provede v souladu s nařízením
    vlády č. 493/2004 Sb. v případě rozšíření již uzavřené smlouvy o závazku veřejné služby
    s dopravcem.
9. Dohodnutý přiměřený zisk - smluvní položka, která upravuje výši vypočteného přiměřeného
    zisku ve vazbě na obnovu vozového parku v případě rozšíření již uzavřené smlouvy o závazku
    veřejné služby s dopravcem.
10. Úhrada kompenzace – je rozdíl mezi cenou dopravního výkonu a výnosů dopravce,
    přiřazených k podílu veřejných služeb vztažených k lince PID č. 263.
11. Nepředvídatelné náklady – jsou náklady, které nemohl dopravce na začátku roku předvídat a
    nemohl je ovlivnit a nebyly započítány v předběžném odhadu ekonomicky oprávněných
    nákladů.

                                                 IV.
                           Práva a povinnosti účastníků smlouvy

1. Město se zavazuje s účinností od 22. 8. 2018 k zajištění rozšířené dopravní obslužnosti na svém
    území na lince č. 263 (smluvní strany si vyhrazují možnost dohodnout se na jiném číselném
    označení linky), včetně zajištění spojů stanovených po dohodě účastníků této smlouvy v rozsahu
    konkretizovaném v příloze č. 2 této smlouvy. ISP prohlašuje, že je s tímto závazkem dostatečně
    srozuměna.

2. Město se zavazuje rozšířit objednávku veřejných služeb na lince PID č. 263 s provozovatelem
    veřejných služeb Dopravním podnikem hl. m. Prahy, akciová společnost, se sídlem Sokolovská
    217/42, 190 22 Praha 9, uvedená v obchodním rejstříku, vedeném u MS v Praze, odd. B., vložka
    847; IČ: 00005886; DIČ: CZ00005886 (dále jen „dopravce“). Město zajistí rozšíření závazku
    dodatkem k existující Smlouvě o veřejných službách ve veřejné drážní a městské autobusové
    dopravě v systému Pražské integrované dopravy na rok 2010 až 2019 ze dne 21. 12. 2009
    uzavřené podle čl. 3 odst. 1 nařízení EP a Rady (ES) č. 1370/2007 o veřejných službách v
    přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č.
    1107/70 (dále jen „nařízení 1370“) ve veřejné drážní a městské autobusové dopravě v systému
    Pražské integrované dopravy na roky 2010 až 2019 v časových polohách dohodnutých s ISP
    s přihlédnutím k dopravně ekonomické optimalizaci provozu. Město je oprávněno v případě
    optimalizačních opatření zajistit veřejné služby prostřednictvím jiného dopravce.

3. Dopravci náleží dle výše uvedených smluv kompenzace vzniklá z provozu linky PID č. 263.
    Úhrada kompenzace vzniklé v souvislosti se rozšířeným závazkem veřejné služby se vypočte
    jako oprávněné ekonomické náklady (jen variabilní část nákladů).

                                                            3
4. V souladu s uzavřenou smlouvou ekonomicky oprávněné náklady dopravce mohou být
    navýšeny nejvýš o inflační koeficient obecné meziroční míry inflace vyhlašovaný Českým
    statistickým úřadem pro každý kalendářní rok (měsíc září), pokud se smluvní strany
    nedohodnou jinak. Důvodem takové změny jsou zejména nikoli však výlučně náklady spojené s
    obnovou a skladbou vozového parku v souvislosti s nasazením nízkopodlažních nebo
    kloubových autobusů, případně náklady na rozšíření standardu kvality na základě požadavků
    ISP a také vliv vyvolaný změnou právních předpisů (např. daňových zákonů). Vozovým parkem
    se pro účely této smlouvy rozumí pouze autobusy. V případě změny daňových předpisů, které
    mají vliv na výši kompenzace pro dopravce hrazenou Městem a nebyly nebo nebudou
    dopravcům hrazeny jiným způsobem, ponese Město i ISP náklady podílem podle podílu
    objednaných výkonů dle přílohy č. 3 této smlouvy.

5. V souladu s tím, že Smlouva o veřejných službách ve veřejné drážní a městské autobusové
    dopravě v systému Pražské integrované dopravy na rok 2010 až 2019 ze dne 21. 12. 2009 byla
    uzavřena podle čl. 3 odst. 1 nařízení EP a Rady (ES) č. 1370/2007 o veřejných službách
    v přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č.
    1107/70 (dále jen „nařízení 1370“), dopravce předkládá Městu ekonomické výkazy v souladu
    s výše uvedenou smlouvou a s obecně závaznými právními předpisy, zejména přílohou č. 1
    nařízení 1370.

6. Město se dále zavazuje, že bude ISP včas informovat o případných výlukách v dopravě a
    chystané úpravy jízdních řádů uvedené v příloze č. 2 této smlouvy projedná předem s ISP a
    odsouhlasené změny včas uveřejní na autobusových zastávkách. Vícenáklady na území HMP
    vzniklé investiční činností nebo změnou trasy linky vyvolané ze strany Města hradí Město,
    vícenáklady vyvolané změnou trasy linky z důvodu požadavku ISP hradí ISP. Vícenáklady,
    které by vznikly rozšířením slev poskytovaných v Tarifu PID na území HMP nad rámec
    Cenového výměru MF ČR a slev schválených v orgánech Města ke dni zahájení provozu linky
    PID č. 263 hradí Město.

7. ISP se zavazuje přispívat Městu finančními prostředky ve výši a způsobem stanoveným níže na
    financování veřejné osobní dopravy - úhradu kompenzace dopravce zajišťujícího veřejnou
    osobní dopravu v rámci dopravní obslužnosti hlavního města Prahy, v rozsahu provozu
    uvedeném v příloze č. 2 smlouvy, a Město prohlašuje, že se zavazuje použít tyto prostředky na
    stanovený účel – plnění této smlouvy a toto použití ISP řádně prokázat.

8. Město zajistí propagaci změn jízdních řádů na lince PID č. 263 na webových stránkách
    organizace ROPID.

9. Na lince PID č. 263 platí Tarif PID, který je v plném znění zveřejněn na www.pid.cz. Tarif PID
    je sestaven v souladu s cenovou regulací Ministerstva financí a regulacemi, k nimž jsou
    oprávněny kraje a HMP. Změny Tarifu PID (s výjimkou změny, která zakládá změnu výnosů)
    nezakládají povinnost k uzavření samostatného dodatku této smlouvy, ale budou jedním ze
    změnových bodů prvního následujícího dodatku, pokud bude z jiného titulu než zde uvedeného
    sestaven.

10. Na lince PID č. 263 platí Smluvní přepravní podmínky PID. Smluvní přepravní podmínky PID
    jsou uvedeny na www.pid.cz.

11. Město se zavazuje, že provoz linky PID č. 263 bude zajišťován autobusy, které budou odpovídat
    Standardu kvality PID, který je uveden na www.pid.cz.

12. Skutečnosti dle odst. 9 až 11. tohoto článku jsou zaneseny do smlouvy s dopravcem.

13. V případě, že se Město rozhodne uzavřít smlouvu na veřejné služby ve veřejné autobusové
    dopravě postupem podle čl. 5 Nařízení ES č. 1370/2007, je Město oprávněno do nabídkového
    řízení zahrnout i linku PID č. 263, tak aby byla naplněna podmínka zákona č. 194/2010 Sb.,

                                                            4
    §10., odst. 3 – tak, aby soutěžené linky a výkony tvořily ucelený technický a provozní soubor a
    byly dopravně provázány s jinými veřejnými službami. Tuto skutečnost Město ISP oznámí
    nejméně 12 měsíců před zahájením nabídkového řízení. ISP je oprávněno v tomto případě
    ukončit smlouvu výpovědí v souladu s článkem VII., odst. 3 této smlouvy. Město je po
    ukončení této smlouvy oprávněno v tomto případě linku PID č. 263 zrušit.

14. Účastníci této smlouvy prohlašují, že si jsou vědomi svých závazků, budou vyvíjet dohodnuté
    činnosti k dosažení sjednaného účelu způsobem stanoveným touto smlouvou a zdrží se
    jakékoliv činnosti, jež by mohla znemožnit nebo ztížit dosažení tohoto účelu.

                                                  V.
                                       Platební podmínky

1. ISP se na službu poskytnutou Městem v souladu s článkem IV. odst. 1 této smlouvy a dle
    přílohy č. 2 této smlouvy zavazuje přispět částkou ve výši 67 032,00 Kč (slovy:
    šedesátsedmtisíctřicetdvakorunčeských) za období od 22. 8. 2018 do 31. 12. 2018 na účet Města
    uvedený v záhlaví této smlouvy, hrazenou jako pravidelnou platbu dle platebního kalendáře.
    Platby pro příslušné období a datum splatnosti jsou uvedeny v platebním kalendáři. Platební
    kalendář a rozpis plateb je uveden v příloze č. 4 této smlouvy. Dnem úhrady takové platby se
    rozumí den připsání částky na shora uvedený účet Města. Výše této platby zahrnuje v sobě
    pouze dopravní výkony dle přílohy č. 2 této smlouvy a je pro období od 22. 8. 2018 do 31. 12.
    2018 nepřekročitelná a konečná pro rozsah výkonů dle jízdních řádů dle přílohy č. 2. této
    smlouvy. Změny dopravních výkonů nad rámec přílohy č. 2 této smlouvy požadované ISP se
    ISP zavazuje uhradit zvlášť. V případě požadavku ISP na rozšíření rozsahu výkonů bude
    vypočtena nová výše úhrady dle tohoto odstavce a smluvní strany uzavřou písemný dodatek této
    smlouvy, který bude zahrnovat uvedené změny a návazně změnu přílohy č. 2, 3 a 6 této
    smlouvy. Platby pro jednotlivá čtvrtletí následujících let dle této smlouvy počínaje rokem 2019
    budou konkretizovány dodatkem k této smlouvě pro příslušný rok dle postupů a pravidel
    stanovených touto smlouvou. Linka PID č. 263 je částečně hrazena z vlastních prostředků
    Města. Podíl ISP je uveden v příloze č. 3 této smlouvy. Pro další roky trvání smlouvy bude
    uzavřen písemný dodatek k této smlouvě vždy nejpozději do 31. 12. běžného roku. V případě,
    že k uzavření dodatku této smlouvy nedojde v uvedeném termínu, bude úhrada v následujícím
    roce ve stejné výši jako v roce předcházejícím. Po uzavření dodatku bude příslušný rozdíl
    v platbě na zajištění dopravní obslužnosti vyrovnán nejpozději do 30 dnů po podpisu
    příslušného dodatku. Nevyvinou-li smluvní strany potřebné úsilí k uzavření dodatku na
    následující rok a k uzavření nového dodatku nedojde k datu 31. 3., má Město právo tuto
    smlouvu ukončit. Tím není dotčen nárok Města na úhradu reálné výše podílu kompenzace pro
    dopravce za veřejné služby poskytované na lince PID č. 263 ze strany ISP za neuhrazené
    období.

2. Nakládat s peněžními prostředky dle odst. 1. tohoto článku jsou v rámci dispozičního práva
    k účtu oprávněny k tomu zvláště pověřené osoby Města. ISP je srozuměna s takovou dispozicí
    poskytnutých peněžních prostředků s tím, že tyto budou v souladu s účelem stanoveným touto
    smlouvou určeny k zajištění dopravní obslužnosti Města specifikované v příloze č. 2. této
    smlouvy.

3. Předběžný odhad kompenzace bude konkretizován pro každý následující kalendářní rok
    dodatkem této smlouvy pro příslušný rok nebo období platnosti jízdního řádu. Město zahrne
    požadavky na objednání dopravní obslužnosti v rozsahu dle přílohy č. 2 této smlouvy na lince
    263 do smlouvy o veřejných službách uzavřené mezi Městem a dopravcem Dopravní podnik hl.
    m. Prahy, akciová společnost. Příspěvek na zajištění tohoto rozsahu dopravní obslužnosti je
    uveden v odst. 1 tohoto článku.

                                                            5
4. Pro případ, že ze závazků Města uzavřených s dopravcem zajišťujícím dopravní obslužnost na
    lince PID č. 263 vyplyne na základě změny objemu dopravních výkonů na žádost ISP nebo
    skutečností uvedených v článku IV., odst. 4, této smlouvy nutnost navýšit částku uvedenou
    v odst. 1. tohoto článku do výše úhrady kompenzace dopravce na uvedené lince, je ISP
    srozuměna se závazkem navýšit na základě požadavku Města pro následující období (rok)
    příspěvek o příslušnou výši. Takové navýšení však může být provedeno pouze po dohodě
    smluvních stran a bude upraveno dodatkem ke smlouvě obsahujícím úpravu náhrady nákladů ve
    smyslu odst. 1. tohoto článku. Město se zavazuje, že bude neprodleně informovat ISP o všech
    skutečnostech, které mohou mít vliv na navýšení částky příspěvku ISP uvedené v odst. 1. tohoto
    článku. Nedojde-li k uzavření dodatku k této smlouvě z důvodů na straně ISP, je Město
    oprávněno od této smlouvy odstoupit.

5. Pro případ, že ze závazků Města uzavřených s dopravcem, jak je uvedeno v odst. 4. tohoto
    článku, vyplyne na základě vyhodnocení ekonomiky provozu, že částka uvedená v odst. 1.
    tohoto článku překračuje z důvodů nepředvídatelných nákladů náklady Města rovnající se
    úhradě kompenzace dopravce spojené se zajištěním dopravní obslužnosti na lince PID č. 263, je
    Město povinno o takovéto skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat ISP. Smluvní strany
    se dohodnou o uzavření dodatku ke smlouvě obsahující úpravu náhrady nákladů ve smyslu odst.
    1. tohoto článku.

6. V případě, že dojde ze strany ISP k prodlení s placením stanoveného příspěvku ve smyslu odst.
    1. tohoto článku Městu a toto prodlení bude delší než 14 pracovních dnů, je Město oprávněno
    požadovat úhradu úroků z prodlení ve výši dle práva občanského se zaplacením dlužné částky.
    Po uplynutí této lhůty 14 dnů Město vyzve ISP k úhradě stanovené částky na adresu ISP
    uvedenou v záhlaví této smlouvy. Výzva je považována za doručenou i v případě nepřevzetí této
    výzvy ze strany ISP, a to třetí pracovní den od data podání potvrzeném Českou poštou nebo
    jiným držitelem poštovní licence. V případě, že ISP neuhradí částku dle odst. 1 dle přílohy č. 4
    ani na základě písemné výzvy do 7 pracovních dnů od doručení výzvy ISP je Město oprávněno
    okamžitě odstoupit od této smlouvy. Město je oprávněno následně požadovat v Městem určené
    lhůtě náhradu vzniklé škody, tj. zejména nákladů spojených s plněním svého závazku vůči
    dopravci při zajišťování dopravní obslužnosti na lince PID č. 263.

7. V případě, že Město neprokáže, na žádost ISP, že celá výše příspěvku stanovená v odst. 1.
    tohoto článku byla použita na stanovený účel dle odst. 1., článku IV. této smlouvy, je ISP
    oprávněna požadovat vrácení nevyužité části poskytnutého finančního příspěvku a má právo
    odstoupit od této smlouvy.

8. V případě, že ISP nebude hradit své závazky včas nebo vůbec a závazky neuhradí ani po
    písemné výzvě v náhradní lhůtě dle odst. 6. tohoto článku, je Město oprávněno okamžitě upravit
    dopravní obslužnost tak, aby bylo zajištěno financování úhrady kompenzace v rozsahu před
    zavedením dopravní obslužnosti zajišťované pro ISP.

                                                 VI.
                                        Zvláštní ujednání

1. Kontaktními osobami pro vyřizování běžných záležitostí týkajících se této smlouvy jsou:
    za Město:
    - ve věcech ekonomických a smluvních:
                  xx neveřejný údaj xx

    - ve věcech plánování dopravy a dispečerských posil:
                 xx neveřejný údaj xx

                                                            6
    za ISP:
    - ve věcech provozních, smluvních, ekonomických a plánování dopravy:

                 xx neveřejný údaj xx

2. O změnách adres a kontaktů uvedených v této smlouvě jsou smluvní strany povinny se
    neprodleně písemně informovat, jinak nesou odpovědnost za případné škody vzniklé
    nedodržením této povinnosti. Smluvní strany se dohodly, že změny uskutečněné dle předchozí
    věty nezakládají povinnost pro sestavení samostatného dodatku ke smlouvě, ale budou jedním
    ze změnových bodů prvního následujícího dodatku, pokud bude z jiného titulu než zde
    uvedeného sestaven.

                                                 VII.
                                     Závěrečná ustanovení

1. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu účastníky smlouvy a účinnosti dnem 22. 8.
    2018.

2. Smlouva se uzavírá na dobu od 22. 8. 2018 do 31. 12. 2019.

3. Účastníci smlouvy mají právo jednostranně bez udání důvodu vypovědět tuto smlouvu
    písemnou výpovědí s výpovědní lhůtou 3 kalendářní měsíce. Výpovědní lhůta začíná plynout od
    prvního dne následujícího kalendářního měsíce od data doručení písemné výpovědi příslušným
    účastníkům smlouvy. Výpověď se považuje za doručenou i v případě, že příslušný účastník
    smlouvy odmítne výpověď převzít, a to dnem tohoto odmítnutí. Výpověď se považuje za
    doručenou třetího dne ode dne oznámení o uložení zásilky na poště nebo v kontaktním místě
    jiného držitele poštovní licence, i když nebyla příslušným účastníkem smlouvy převzata.
    Nevyčerpaná část finančních prostředků uvedených v čl. V., odst. 1. této smlouvy se po
    ukončení smlouvy výpovědí vrací ISP. Vyúčtování bude za strany Města provedeno v tomto
    případě do 30 kalendářních dnů po ukončení smlouvy a nevyčerpaná část finančních prostředků
    bude na účet ISP uvedený v záhlaví této smlouvy vrácena do 7 pracovních dnů po provedení
    vyúčtování Městem.

4. Smluvní strany mají právo ukončit smlouvu písemnou dohodou. Nevyčerpaná část finančních
    prostředků uvedených v čl. V., odst. 1. této smlouvy se po ukončení smlouvy výpovědí vrací
    ISP. Vyúčtování bude za strany Města provedeno v tomto případě do 30 kalendářních dnů po
    ukončení smlouvy a nevyčerpaná část finančních prostředků uvedených v čl. V., odst. 1., této
    smlouvy bude na účet ISP uvedený v záhlaví této smlouvy vrácena do 7 pracovních dnů po
    provedení vyúčtování Městem.

5. Smlouvu lze měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci smluvních
    stran.

6. Smlouva je vyhotovena v 5 stejnopisech, z nich Město obdrží 3 stejnopisy a ISP 2 stejnopisy.

7. Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem smlouvy seznámily, že všechna ujednání v ní
    obsažená odpovídají jejich svobodné a pravé vůli.

8. Uveřejnění smlouvy podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
    některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), zajistí
    organizace ROPID. Smlouva včetně všech jejích dodatků bude takto uveřejněna v plném znění.

9. S údaji, které ISP obdrží od Města v souvislosti s předmětem této smlouvy, je ISP povinna
    nakládat jako s informacemi důvěrnými, může jich využívat výhradně k účelům vyplývajícím z
    této smlouvy a není oprávněna bez souhlasu Města tyto údaje zveřejňovat ani je sdělovat třetím

                                                            7
    osobám. Za údaje považované za obchodní tajemství dle občanského zákoníku jsou zejména
    údaje o výši tržeb z přepravní činnosti a nákladové položky (ekonomicky oprávněné náklady).

10. Ustanovení odst. 9. tohoto článku se nevztahuje na poskytování informací, na něž se vztahuje
    zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, a na
    poskytování informací kontrolním orgánům v souladu s platnými obecně závaznými právními
    předpisy.

11. Ukáže-li se jakékoli ujednání této dohody neplatným nebo nevymahatelným, pak se to nedotýká
    ostatních částí dohody, ledaže kogentní ustanovení právních předpisů stanoví jinak. Smluvní
    strany se v takovém případě zavazují nahradit takové ujednání platným a vymahatelným, které
    svým obsahem a právními důsledky je nejbližší tomu neplatnému nebo nevymahatelnému, a to
    do 30 dnů ode dne, kdy jedna strana předloží druhé straně návrh takového ujednání.

Přílohy:
    Příloha č. 1: Výpis z obchodního rejstříku ISP
    Příloha č. 2: Jízdní řád linky PID č. 263
    Příloha č. 3: Ekonomická kalkulace nákladů na provoz linky PID č. 263
    Příloha č. 4: Platební kalendář

jsou nedílnou součástí této smlouvy.

V Praze dne………………………                 V Praze dne…………………………….
Za Město:                            Za ISP:

………………………………………                      ……………………………………………
        Ing. et Ing. Petr Tomčík                  Barry Freckmann
                 ředitel                                jednatel

                                  8
        7HQWRY½SLV]YHęHMQ½FKUHMVWę­NįHOHNWURQLFN\SRGHSVDO0Ú676.628'935$=(>,Ì@GQHY
        (39LGHGT:HW'Z0E2J9)'ZM2J

                                            9¿SLV

                                   ]REFKRGQ¯KRUHMVWě¯NXYHGHQ«KR

                                            0ÝVWVN¿PVRXGHPY3UD]H

                                            RGG¯O&YORŀND

'DWXPY]QLNXD]£SLVX OLVWRSDGX

6SLVRY£]QDÏND        &YHGHQ£X0ÝVWVN«KRVRXGXY3UD]H

2EFKRGQ¯ILUPD        ,QWHUQDWLRQDO6FKRRORI3UDJXHVUR

6¯GOR                 3UDKD1HEXģLFN£36Î

,GHQWLILNDÏQ¯ϯVOR     

3U£YQ¯IRUPD          6SROHÏQRVWVUXÏHQ¯PRPH]HQ¿P

3ěHGPÝWÏLQQRVWL

                       3RGSRUDPH]LQ£URGQ¯DPXOWLNXOWXUQ¯Y¿FKRY\GÝW¯DPO£GHŀHSURVWěHGQLFWY¯P
                       SURYR]RY£Q¯PH]LQ£URGQ¯ģNRO\Y3UD]H,QWHUQDWLRQDO6FKRRORI3UDJXHWRYģHY
                       ]£MPX]Y¿ģHQ¯¼URYQÝPH]LQ£URGQ¯KRSRUR]XPÝQ¯YÎHVN«UHSXEOLFHY]£MPX
                       SRVWXSQ«KRRGERXU£Y£Q¯EDUL«UPH]LQ£URG\VYÝWDY]£MPXY¿FKRY\PODG«
                       JHQHUDFHNKXPDQLWÝDSě£WHOVWY¯PH]LQ£URG\DY¿OXÏQÝQLNROLY]D¼ÏHOHP
                       SRGQLN£Q¯

6WDWXW£UQ¯RUJ£Q

   MHGQDWHO           %$55<)5(&.0$11GDWQDUGXEQD
b                      3UDKD1D%DģWÝVY7RP£ģH36Î
                       'HQY]QLNXIXQNFHVUSQD

   MHGQDWHO           $UQROG%UXFH%LHEHUGDWQDUOHGQD
b                      7RUULQJWRQ&OLIIVLGH'ULYH6SRMHQ«VW£W\DPHULFN«
                       'HQY]QLNXIXQNFHÏHUYQD
   3RÏHWÏOHQı        
   =SıVREMHGQ£Q¯
                       .DŀG¿MHGQDWHOMHRSU£YQÝQMHGQDW]DVSROHÏQRVWVDPRVWDWQÝ

'R]RUϯUDGD

   ÏOHQGR]RUϯUDG\  7,027+<-$0(6216+$:GDWQDUEěH]QD
b                      3UDKDĢLURN£36Î
                       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯ÏHUYHQFH

SěHGVHGDGR]RUϯ

   UDG\               1(9,//(*(25*(3$55<GDWQDUOHGQD
b                      6ODY¯ÏNRYD%XEHQHÏ3UDKD
                       'HQY]QLNXIXQNFHě¯MQD
                       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯ÏHUYQD

   ÏOHQGR]RUϯUDG\  %(1&+$5/(6+(15<0$8'/,1*GDWQDU¼QRUD
b                      7\UģRYRQ£P5R]WRN\
                       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯]£ě¯

   ÏOHQGR]RUϯUDG\  ,92%ƒ57$GDWQDU¼QRUD
b                      7URMVN£7URMD3UDKD
                       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯ÏHUYHQFH

   ÏOHQGR]RUϯUDG\  0$57,1%/(&+$GDWQDU¼QRUD
b                      9=DKUDG£FK3V£U\

œGDMHSODWQ«NHGQLNYÝWQD                                                                                      
                                            RGG¯O&YORŀND

   ÏOHQGR]RUϯUDG\  'HQY]QLNXÏOHQVWY¯EěH]QD
b
                       $11(:22':$5':,/'(5GDWQDUě¯MQD
   P¯VWRSěHGVHGD       7UŀLģWÝ0DO£6WUDQD3UDKD
   GR]RUϯUDG\       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯EěH]QD
b
                       %(1*767$))$1(5(10$/0GDWQDUÏHUYHQFH
b                      1D0DO«Ģ£UFH1HEXģLFH3UDKD
                       'HQY]QLNXIXQNFHÏHUYQD
   ÏOHQGR]RUϯUDG\  'HQY]QLNXÏOHQVWY¯ÏHUYHQFH
b                      ,QJ-$16Ÿ.25$GDWQDUOHGQD
                       9NRONRYQÝ6WDU«0ÝVWR3UDKD
   ÏOHQGR]RUϯUDG\  'HQY]QLNXÏOHQVWY¯ÏHUYHQFH
b
                       '$9,'$1'5(:6785*(21GDWQDUVUSQD
   3RÏHWÏOHQı        1HEXģLFN£1HEXģLFH3UDKD
6SROHÏQ¯FL            'HQY]QLNXÏOHQVWY¯OLVWRSDGX

   6SROHÏQ¯N          '2527$-$1,1$.(/(+(5GDWQDUGXEQD
                       .UDNRZ5\GODP3ROVN£UHSXEOLND
                       'HQY]QLNXÏOHQVWY¯OHGQD
                       

                       ,17(51$7,21$/6&+22/2)35$*8()281'$7,21,1&
                       &LW\RI:LOPLQJWRQ&RXQWU\RI1HZ&DVWOH2UDQJHVWUHHW6SRMHQ«VW£W\
                       DPHULFN«

       3RG¯O             9NODG.Ï
                          6SODFHQR
=£NODGQ¯NDSLW£O         2EFKRGQ¯SRG¯O
2VWDWQ¯VNXWHÏQRVWL   .Ï

                       2EFKRGQ¯NRUSRUDFHVHSRGě¯GLOD]£NRQXMDNRFHONXSRVWXSHPSRGOHiRGVW
                       ]£NRQDÏ6ERREFKRGQ¯FKVSROHÏQRVWHFKDGUXŀVWYHFK
                       2EFKRGQ¯VSROHÏQRVW1HEXģLFH&DPSXVVSROVURVH]DSLVXMHGR
                       REFKRGQ¯KRUHMVWě¯NXYHGHQ«KR.UDMVN¿PREFKRGQ¯PVRXGHPY3UD]H
                       YRGG&YORŀND2

œGDMHSODWQ«NHGQLNYÝWQD  
 263                                                 PRAŽSKÁ INTEGROVANÁ DOPRAVA (PID) - Městská doprava Praha                                        Platnost:                         Příloha č. 2

NA PÍSKÁCH                                           Dopravce: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost,Sokolovská 217/42,190 22 Praha 9  od 22.8.2018
Bořislavka #
Jenerálka                                            Informace o provozu PID na tel.: 234 704 560; na internetu: www.pid.cz
PRŮHONSKÝ HÁJ
                  Tarifní                 1     3
               pásmo P                    X     X
                                                H
                                         8:11
                                         8:13  8:25
                                         8:16  8:27
                                         8:18  8:30
                                               8:32

X jede v pracovních dnech
    27.9.2018 jede jako v pátek (5)

H Spoj zajišťuje nízkopodlažní vozidlo.

                                                                                                                Platí Smluvní přepravní podmínky PID a Tarif PID.
                                                                                                                Jízda s předem zakoupenou jízdenkou.

                                                                                                                Doplňkový prodej jízdenek s přirážkou u řidiče.
                                                                                                                Území hl. m. Prahy se počítá jako 4 tarifní pásma.

                                                                                                                                                              Soft. CHAPS spol. s r.o.
                                              Příloha č. 3

Ekonomická kalkulace nákladů na provoz linky

xx Neveřejné údaje xx
                                                       Příloha č. 4

Platební kalendář – platby ISP na účet Města

22. 8. – 31. 12. 2018

Období                 datum splatnosti  částka
22. 8. – 30. 9.        10. 09. 2018      20 482,00 Kč
4. čtvrtletí           10. 10. 2018      46 550,00 Kč

Celkem                                   67 032,00 Kč