Textová podoba smlouvy Smlouva č. 606993: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Dohoda POVEZ II č. KMA-MN-66_2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a
 potenciálních zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci projektu
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II č. KMA-MN-66/2016 /

                    reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:              JUDr. Karel Smíšek, ředitel Kontaktního pracoviště Kroměříž
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                            72496991
adresa pro doručování:          Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Kroměříž, Erbenovo nábřeží č.p.
                                4251/2c, 767 01 Kroměříž 1
číslo účtu:                     XXXX

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

zaměstnavatelem:                PHARMIX, s.r.o.
zastupující osoba:              František Hrabal, jednatel
sídlo firmy (místo podnikání):  Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
IČO:                            25591983
adresa provozovny:              Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
číslo účtu:                     XXXX

(dále jen „zaměstnavatel“) na straně druhé.

                                                           Článek I
                                                        Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 a § 109 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na
          zabezpečení vzdělávací aktivity a příspěvku na úhradu mzdových nákladů z projektu „Podpora
          odborného vzdělávání zaměstnanců II“ (dále jen „POVEZ II“), reg. č.
          CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této dohodě.

                                                           Článek II
                                                     Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce a zaměstnavatelem při
          zabezpečení vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II a poskytnutí příspěvku na její zajištění
          a příspěvku na úhradu mzdových nákladů zaměstnavatele, který provádí odborný rozvoj svých
          zaměstnanců, případně potenciálních zaměstnanců. Příspěvek na potenciální zaměstnance může
          být poskytnut pouze v případě, že zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací aktivity za
          tyto osoby doloží doklad o jejich přijetí do pracovního poměru, tj. pracovní smlouvu.

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016      strana 1
MPSV – OSÚ                                                               S15
II.2 Zaměstnavatel zabezpečí pro své zaměstnance, případně potenciální zaměstnance následující
          vzdělávací aktivitu:
          Odborný rozvoj pracovníků řízení kvality společnosti PHARMIX, s.r.o.

II.3 Rozsah vzdělávací aktivity pro 1 účastníka:                        vyučovacích  64 hodin
                                                                                     62 hodin
z toho:  - teoretická příprava:
                                                                                       0 hodin
         - praktická příprava:                                                         2 hodiny

         - ověření získaných znalostí a dovedností:

II.4 Dodavatel vzdělávací aktivity: CE-PA, spol. s r.o.

II.5 Termín realizace vzdělávací aktivity:

Datum zahájení:             06. 03. 2017
Datum ukončení:             09. 05. 2017

II.6 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečný pohovor

II.7 Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a)       počet: 9

b)       jmenný seznam: přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců

         navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.8 Potenciální zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a)       počet: 0

b)       jmenný seznam: přílohou č. 2 této dohody je vyplněný formulář „Seznam potenciálních

         zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.9 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze dne
          18. prosince 2013 o použití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na podporu de
          minimis, Úř. věst. L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

                                 Článek III
                            Závazky zaměstnavatele

Zaměstnavatel se zavazuje:

III.1 Zajistit účast zaměstnanců uvedených v příloze č. 1, případně potenciálních zaměstnanců
          uvedených v příloze č. 2 této dohody ve vzdělávací aktivitě specifikované v bodech II.2, II.3, II.4,
          II.5 a II.6 této dohody.

III.2 Vytvořit zaměstnancům a potenciálním zaměstnancům účastnícím se vzdělávací aktivity
          odpovídající podmínky k účasti ve vzdělávací aktivitě.

III.3 Zajistit prokazatelné seznámení zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců účastnících se
          vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a s předpisy o požární
          ochraně majícími vztah k účasti ve vzdělávací aktivitě.

III.4 Nejpozději ke dni předložení prvního vyúčtování mzdových nákladů na ÚP ČR je každý
          podpořený zaměstnanec povinen vyplnit vstupní dotazník dostupný na Integrovaném portálu
          MPSV. Zaměstnavatel je zároveň povinen zaměstnanci vyplnění dotazníku umožnit, v případě
          potřeby je povinen mu zajistit též přístup k potřebné výpočetní technice.

III.5 V průběhu vzdělávací aktivity zajistit prokazatelnou denní evidenci (včetně potvrzení ze strany
          lektora):
          a) docházky zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to
                s uvedením počtu hodin, v nichž se jednotliví zaměstnanci a potenciální zaměstnanci
                vzdělávací aktivity zúčastnili,

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016                       strana 2
MPSV – OSÚ                                                                                     S15
        b) vzdělávací aktivity, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce, téma, počet
             hodin vzdělávací aktivity.

III.6 Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překážky, které znemožní další realizaci celé
          vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů od vzniku těchto překážek.

III.7 Nejpozději před zahájením výuky zajistit informování Úřadu práce písemnou formou o změnách v
          „Plánovaném harmonogramu vzdělávací aktivity“, který je přílohou č. 3 této dohody a o případné
          změně místa realizace vzdělávací aktivity, jakož i o dalších skutečnostech, které mohou mít vliv
          na plnění účelu této dohody.

III.8 V souladu s bodem IV.2 dohody dokládat Úřadu práce kopie evidence docházky a kopie evidence
          výuky dle bodu III.5 za příslušný měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti
          zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody, za jednotlivé měsíce,
          nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí vykazovaného měsíčního
          období. V případě, že kopie evidence docházky a kopie evidence výuky dle bodu III.5 za příslušný
          měsíc a výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
          aktivitě“ nebudou ve stanovené lhůtě doloženy, příspěvek na úhradu mzdových nákladů za
          příslušný měsíc nebude Úřadem práce poskytnut. První příspěvek na úhradu mzdových nákladů
          je splatný po prokazatelném splnění podmínek dle bodu III.3 a III.4 této dohody.

III.9 V souladu s bodem IV.3 dohody po ukončení vzdělávací aktivity při závěrečném vyúčtování
          doložit Úřadu práce výkaz „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, který je
          přílohou č. 5 této dohody, včetně závěrečného protokolu, kopie faktury za kurz a kopie dokladu o
          úhradě vzdělávací aktivity. Zaměstnavatel se dále zavazuje předložit vzor dokladu prokazujícího
          úspěšné absolvování kurzu a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců také kopii jejich
          pracovní smlouvy. Tyto doklady, včetně kopií dokladů prokazujících úspěšné absolvování kurzu
          zaměstnancem a potenciálním zaměstnancem, je zaměstnavatel povinen uchovávat v souladu s
          bodem III.13 této dohody. Závěrečný protokol bude obsahovat minimálně:
          a) seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří úspěšně ukončili vzdělávací
                aktivitu, včetně seznamu vydaných osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné
                absolvování kurzu,
          b) seznam zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili nebo
                ukončili neúspěšně, spolu s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách), kterou
                absolvovali a o důvodech neúspěchu, neukončení a absence.
          V případě, že vyúčtování vzdělávací aktivity proběhne před vyúčtováním mzdových nákladů dle
          bodu III.8, je zaměstnavatel dále povinen doložit kopie evidence docházky a kopie evidence
          vzdělávací aktivity dle bodu III.5 této dohody a splnit podmínky dle bodu III.3 a III.4 této dohody.
          V případě, že uvedené náležitosti nebudou doloženy Úřadu práce do konce kalendářního měsíce
          následujícího po měsíci, ve kterém byla vzdělávací aktivita ukončena, příspěvek nebude Úřadem
          práce poskytnut.

III.10 Zajistit, aby s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní
          vzdělávací aktivity, bylo nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních
          údajů, ve znění pozdějších předpisů.

III.11  Zajistit propagaci a publicitu projektu, v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce
        v rámci Operačního programu Zaměstnanost, dostupnou na www.esfcr.cz. Zaměstnavatel není
        v rámci těchto pravidel povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na webové stránky
        www.esfcr.cz a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliže není vzdělávací
        aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.

III.12 Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,

        a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody,
        respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění

        pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací aktivitě dle

        této dohody splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu ustanovení § 11 zákona č. 563/1991
        Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, (s výjimkou písmene f) citovaného zákona) a aby

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016  strana 3
MPSV – OSÚ                                                                S15
III.13  předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě
        chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby na nich bylo jednoznačně uvedeno,
III.14  že se vážou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.

III.15  Uchovávat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím příspěvku a realizací
III.16  vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména v souladu
III.17  s ustanovením § 44a odst. 9 zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně
III.18  některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů, a to nejméně
        po dobu 10 let od doby ukončení projektu, přičemž lhůta 10 let se počítá od 1. ledna roku
        následujícího po roce, v němž byl vyplacen poslední příspěvek.

        Vytvořit podmínky k provedení kontroly dodržování sjednaných podmínek pro realizaci vzdělávací
        aktivity, poskytnout oprávněným osobám veškeré doklady vztahující se k poskytnutí příspěvku a
        poskytnout součinnost všem osobám oprávněným k provádění kontroly. Kontrolu vykonávají Úřad
        práce a jím pověřené osoby, Státní úřad inspekce práce, územní finanční orgány oprávněné
        k výkonu kontrol, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní
        úřad, Evropská komise a Evropský účetní dvůr, případně další orgány pověřené k výkonu
        kontroly.

        V případě, že kontrolu provede jiný kontrolní orgán než Úřad práce, se zaměstnavatel zavazuje
        bez zbytečného odkladu informovat Úřad práce o přijetí a plnění opatření k nápravě nedostatků
        zjištěných při kontrole, a to nejpozději v den vyúčtování mzdových nákladů.

        Na stejný účel, tj. na tu část nákladů, která bude ve výši poskytnutého příspěvku Úřadem práce,
        nebude zaměstnavatel čerpat krytí z peněžních prostředků poskytovaných ze státního rozpočtu,
        rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků, Evropských
        strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani jiných veřejných
        zdrojů.

        Nečerpat v průměru více než 500 000 Kč měsíčně a více než 6 000 000 Kč ročně souhrnně za
        všechny aktivity realizované v rámci projektu POVEZ II.

        Považovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace zaměstnanců
        dle ustanovení § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (dále
        jen „zákoník práce“).

                                 Článek IV
                         Závazky Úřadu práce

Úřad práce se zavazuje:

IV.1 Poskytnout zaměstnavateli příspěvek v celkové maximální částce 189 351 Kč, tj. maximální
          výše příspěvku na mzdové náklady činí 101 376 Kč a maximální výše příspěvku na vzdělávací
          aktivity činí 87 975 Kč, přičemž:

IV.1.1  Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
IV.1.2  aktivitě až do výše 100 % skutečně vyplacených mzdových nákladů, včetně pojistného
        na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a pojistného na veřejné
        zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl z vyměřovacího základu
        zaměstnanců, maximálně však 176 Kč na jednoho zaměstnance za každou hodinu
        účasti zaměstnance na odborném rozvoji.

        Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance
        v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 29 700 Kč měsíčně při stanovené týdenní
        pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní doby

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016  strana 4
MPSV – OSÚ                                                                S15
        podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše mzdového příspěvku
        poměrně krátí k délce sjednané pracovní doby.

IV.1.3  Příspěvek na vzdělávací aktivitu bude poskytnut maximálně ve výši 85 % skutečně
        uhrazených nákladů vzdělávací aktivity, nejvýše však ve výši maximálního příspěvku na
        vzdělávací aktivity dle bodu IV.1 této dohody. Úřad práce si vyhrazuje právo poskytnout
        příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity v nižší částce v případě, že vzdělávací
        aktivita nebude realizována ve sjednaném rozsahu nebo bude kontrolou zjištěno, že se
        vzdělávací aktivity neúčastní všichni zaměstnanci uvedení v příloze č. 1 této dohody nebo
        potenciální zaměstnanci uvedení v příloze č. 2 této dohody.

IV.2 Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude Úřad práce vyplácet měsíčně, a to do 30
          kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.8 této dohody Úřadu
          práce bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na
          vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 této dohody. Příspěvek na úhradu mzdových nákladů
          bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

V případě, že uvedené doklady nebudou doloženy ve stanovené lhůtě, příspěvek na úhradu
mzdových nákladů za příslušný měsíc nebude Úřadem práce poskytnut.

IV.3 Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity je splatný po ukončení vzdělávací aktivity.
          Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity bude poskytnut do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy
          zaměstnavatel doloží v souladu s bodem III.9 Úřadu práce bezchybný a úplný výkaz „Vyúčtování
          vzdělávací aktivity v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“, který je
          přílohou č. 5 této dohody. Příspěvek na úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet
          uvedený v záhlaví této dohody.

V případě, že uvedené doklady nebudou doloženy Úřadu práce ve stanovené lhůtě, příspěvek na
úhradu nákladů vzdělávací aktivity nebude Úřadem práce poskytnut.

IV.4 Nakládat s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací
          aktivity, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších
          předpisů.

IV.5 Poskytovat zaměstnavateli příspěvek v souladu s touto dohodou za dobu účasti zaměstnanců a
          potenciálních zaměstnanců na vzdělávacích aktivitách, přičemž tato aktivita zároveň nemůže být
          delší než 18 měsíců od zahájení vzdělávací aktivity uvedené v bodu II.2 a musí být ukončena do
          31.8.2020. Jazyková vzdělávání mohou být podpořena v maximální délce 6 měsíců.

                                   Článek V
        Vrácení příspěvku a pozastavení jeho vyplácení

V.1 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce poskytnuté finanční prostředky nebo jejich část,
          pokud mu jeho zaviněním nebo v důsledku pochybení Úřadu práce byly poskytnuty neprávem
          nebo ve vyšší částce než náležely, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy ho Úřad práce vyzval k vrácení příspěvku. Toto ustanovení se
          nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VI této dohody.

V.2 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit vyplacený příspěvek na úhradu mzdových nákladů nebo jeho
          poměrnou část Úřadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování mzdových
          nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebude zúčtována zaměstnanci
          k výplatě za tento příslušný měsíc a po zákonných srážkách vyplacena před poskytnutím
          příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc nebo částka pojistného na sociální zabezpečení,
          příspěvku na státní politiku zaměstnanosti nebo pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které
          zaměstnavatel za sebe odvádí z vyměřovacího základu zaměstnance, uvedená v tomto výkazu,

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016  strana 5
MPSV – OSÚ                                                                S15
          nebude před poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc odvedena. Vrácení tohoto
          příspěvku bude provedeno ve lhůtě uvedené v bodě 1 tohoto článku dohody.

V.3 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, že zaměstnavatel nesplnil nebo
          neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn pozastavit
          vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo k nesrovnalosti ve
          smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne 17. prosince 2013 o
          společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu,
          Fondu soudržnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj venkova a Evropském námořním a
          rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj, Evropském
          sociálním fondu, Fondu soudržnosti a Evropském námořním a rybářském fondu a o zrušení
          nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření na porušení rozpočtové kázně podle zákona
          č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů
          (dále jen „rozpočtová pravidla“).

V.4 V případě vzniku pochybností o správnosti a úplnosti údajů uvedených ve výkazech a dokladech,
          vztahujících se k realizaci vzdělávací aktivity a vyplácení příspěvku, Úřad práce neprodleně vyzve
          zaměstnavatele k podání vysvětlení. Příspěvek bude vyplacen až po odstranění pochybností mezi
          stranami této dohody. Vysvětlení musí zaměstnavatel podat v termínu stanoveném výzvou Úřadu
          práce. V případě, že takto zaměstnavatel ve stanoveném termínu neučiní, nebudou příspěvky
          vyplaceny.

V.5 V případě neukončení nebo nepodrobení se závěrečnému ověření získaných znalostí a
          dovedností, nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu příslušného zaměstnance či potenciálního
          zaměstnance vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za dobu skutečné
          účasti na vzdělávací aktivitě.

V.6 V případě účasti zaměstnance či potenciálního zaměstnance na vzdělávací aktivitě nižší než 80
          % nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu ÚP ČR uhrazen. Pokud zaměstnavatel i přes nižší
          účast ve vzdělávací aktivitě doloží osvědčení o úspěšném ukončení, bude na účastníka pohlíženo
          jako na neúspěšného. Příspěvek může být vyplacen pouze v případě, že účastník úspěšně
          absolvoval závěrečné ověření znalostí a dovedností a účastnil se vzdělávání v jeho uznatelném
          rozsahu (min. 80 %).

V.7 V případě, že příslušný zaměstnanec či potenciální zaměstnanec neabsolvuje závěrečné ověření
          získaných znalostí a dovedností úspěšně, může absolvovat další, maximálně však dvě opravná
          ověření získaných znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením
          nese zaměstnavatel. Opravná zkouška musí být realizovaná v době trvání účinnosti této dohody.
          Zaměstnavatel je povinen informovat Úřad práce o termínech opravného ověření, nejpozději den
          předem. V případě, že účastník vzdělávací aktivity nebude úspěšný ani u opakovaného ověření
          získaných znalostí a dovedností, příspěvek na vzdělávací aktivitu za příslušného zaměstnance či
          potenciálního zaměstnance nebude vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude vyplacen za
          dobu skutečné účasti na vzdělávací aktivitě. Za dobu účasti na opravném ověření získaných
          znalostí a dovedností nebude příspěvek na mzdové náklady vyplacen.

                        Článek VI
            Porušení rozpočtové kázně

VI.1 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod body III.1, III.10, III.12,
          III.16 a III.18 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a
          odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové částky, v níž byla porušena
          rozpočtová kázeň.

VI.2 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod bodem III.6,, III.14 a III.15

bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm.

a) rozpočtových pravidel, a to až 5 % z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň.

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016  strana 6

MPSV – OSÚ                                                      S15
VI.3 Nedodržení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených v článku III pod body III.7, III.11, III.13 a
          III.17 bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4
          písm. a) rozpočtových pravidel, a to až 3 % z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová
          kázeň.

VI.4 Jestliže byla tato dohoda uzavřena, přestože vzdělávací zařízení pro realizaci vzdělávacích aktivit
          nebylo zaměstnavatelem vybráno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných
          zakázek, ve znění pozdějších předpisů , s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
          Operačního programu Zaměstnanost a prohlášením dle bodu VII.7 této dohody, čímž došlo
          k porušení některého z pravidel, jež je Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
          Operačního programu Zaměstnanost považováno za porušení rozpočtové kázně, bude odvod za
          porušení rozpočtové kázně vyměřen dle § 44a odst. 4 písm. a) rozpočtových pravidel ve výši
          stanovené za porušení dané povinnosti Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci
          Operačního programu Zaměstnanost.

VI.5 V případě, že dojde k porušení povinností stanovených v článku III pod body III.2, III.3, III.4, III.5,
          III.8 a III.9 se nejedná o porušení rozpočtové kázně ve smyslu rozpočtových pravidel.

VI.6 Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
          porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. a) rozpočtových pravidel a bude
          postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
          ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

                          Článek VII
        Všeobecná a závěrečná ustanovení

VII.1   Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných vzestupně
        číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé smluvní straně sděleny písemně
VII.2   předem. Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v Plánovaném harmonogramu vzdělávací
VII.3   aktivity. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení vzdělávací aktivity
        uvedený v bodě II.5 této dohody, je nutné uzavřít dodatek.
     -
     -  V případě zániku některé ze stran dohody přecházejí její práva a povinnosti vyplývající z dohody
     -  na jejího právního nástupce.
     -
     -  Nedílnou součástí dohody je:
     -
VII.4   příloha č. 1 – „Seznam zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“

VII.5   příloha č. 2 – „Seznam potenciálních zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě“

        příloha č. 3 – „Plánovaný harmonogram vzdělávací aktivity“

        příloha č. 4 – vzor „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
        aktivitě“

        příloha č. 5 – vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“

        příloha č. 6 – kopie „Vyrozumění o schválení žádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II“

        Strany dohody si vyhrazují právo odstoupit od dohody v případě vzniku překážky, která
        znemožňuje dokončení vzdělávací aktivity. Účinky odstoupení nastávají dnem doručení
        písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně.

        Úřad práce si vyhrazuje právo odstoupit od dohody a nevyplatit příspěvky v případě, že
        zaměstnavatel poruší povinnosti stanovené touto dohodou. Odstoupení od dohody bude
        doručeno písemně, neprodleně po zjištění okolností vedoucích k porušení této dohody. Účinky
        odstoupení nastávají dnem doručení písemného oznámení o odstoupení zaměstnavateli.

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016  strana 7
MPSV – OSÚ                                                                S15
VII.6 Dohoda nabývá platnosti a účinnosti podpisem obou stran dohody. Je sepsána ve dvou
          vyhotoveních, z nichž jedno obdrží zaměstnavatel a jedno Úřad práce.

VII.7   Zaměstnavatel prohlašuje, že při výběru vzdělávacího zařízení postupoval v souladu se zákonem
        č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, s pravidly
        stanovenými Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu
        Zaměstnanost ve verzi platné v den vyhlášení výběrového řízení, resp. zadání objednávky, která
        je k dispozici na www.esfcr.cz, a v souladu s „Vyrozuměním o schválení žádosti o příspěvek
        v rámci projektu POVEZ II, , vztahujícímu se k této dohodě, které tvoří přílohu č. 6 této dohody.

VII.8 Zaměstnavatel je povinen spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity ESF.

VII.9 Zaměstnavatel je povinen postupovat v souladu s Manuálem pro zájemce o vstup do projektu
          POVEZ II.

VII.10  Zaměstnavatel souhlasí s využíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
        příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu EU, a souhlasí se svým začleněním na
        veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje o příjemci příspěvku
        v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního
        programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

VII.11 Příspěvek je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
          Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.

VII.12  Strany dohody prohlašují, že si dohodu před jejím podpisem přečetly a s jejím obsahem bez
        výhrad souhlasí. Dohoda je vyjádřením jejích pravé, skutečné, svobodné a vážné vůle. Na důkaz
        pravosti a pravdivosti těchto prohlášení připojují oprávnění zástupci stran dohody své vlastnoruční
        podpisy.

Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Kroměříž dne 10.11.2016

...............................................................  ……………………………………………..
            František Hrabal                                                 JUDr. Karel Smíšek
                  jednatel
            PHARMIX, s.r.o.                                         ředitel Kontaktního pracoviště Kroměříž

Za Úřad práce vyřizuje: XXXX

Telefon:  XXXX

Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity č. KMA – MN – 66/2016                           strana 8
MPSV – OSÚ                                                                                         S15