Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6079795: příkazní smlouva § 2430 a násl. NOZ: Příkazník bude za úplatu

Příloha Smlouva č.PRK_22_02_000384_2018-Text smlouvy (veřejná kopie) [CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        lllllllllllllillllll
                                           MHMPXP8UK6XP

                                                                           Stejnopis č.:_1

                                                               KČ: Pl8V00141070

                       v ,.  ,

                       PRIKAZNI SMLOUVA

                       č. PRK/22/021000384/20 18

                       Stavba č. 43727 Přísta\ ba l\IŠ Aloysc Klara,

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany:

Hlavní město Praha

sídlem: ll O O1 Praha 1, Mariánské náměstí 2

zastoupené: I.ng. Karlem Prajerem, ředitelem odboru strategických investic Mlli\1P
IČO: 00064581
DIČ: CZ00064581 registrované dle§ 94 zákona č . 235/2004 Sb., o DPH, v platném znění

(dále jen "příkazce")

a

VIS, a.s.

se sídlem: 147 00 Praha 4, Bezová 1658/1

IČO: 60192712
DIČ: CZ601927l2, registrována dle§ 94 z.č. 235/2004 Sb. o DPH

zapsána v obchodnfm rej stříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2257

zasto      Petrem               pfedstavenstva VIS, a.s.

  (dále jen "příkazník';)

 tuto

                                          PŘÍKAZNÍ SMLOUVU:

                                                        Článek I.
                                               Předmět smloun·

1. Příkaznik, za podmínek dohodnutých touto smlouvou v souladu s vyhodnoceiÚm veřejné
     soutěže a rozhodnutím zadavatele - přikazce o přidělen1 veřejné zakázky č.
     OSIIMZ/0081117 na poskytování služeb č.j. l\1HMP 895982/2018 ze dne 6.6.2018 bude
     jménem a na účet příkazce za úplatu vykonávat a obstarávat pro příkazce všechny
     nezbytné a obvyklé investorské služby a inženýrské činnosti v rozsahu vyplývajícím
     z obecně závazných předpisů, této smlouvy a příslušných správních rozhodnutí při
     realizaci
                              stavby č. 43727 Přístavba MŠ Aloyse KJara
      Jedná se o komplexní činnosti potřebné v průběhu přípravy a real izace Stavby:

           demo lice stávajícího obj ektu, kte0· je \)l.lžíván j ako hospodářské zázemí (sklady
           apod.)

           zaj ištění vydání pravomocného územního rozhodnutí, stavebnlho povolení a
           kolaudačního souhlasu, včetně činností spojených se zpracovánim podkladť1 pro
          vyvedení investic z majetk-u OSI dle § 18 a I 9 platných "Organjzačních zásad pro
          hospodaření s obecnim majetkem" a s dočasnou in vestorskou péčí až do převzetí
           určeným spráYcem nebo uživatelem.

2. Příkazník bude vykonával zejména činnosti specifikované v čl. 1., V. a VII. a přílohou č. 1
      této smlouvy.

3. Příkazník bude vykonávat i další smlouvou nespecifJ.kované ale s předmětem smlouvy
     související činnosti, a to dle pokynů nebo s vědomím příkazce.

4. PhK:aznik bude vykonávat veškeré činnosti , které jsou předmětem této smlouvy~ v souladu
     s obecně platnými právními předpisy, rozhodnutími vydanými příslušn}rmi orgány na
     j ej ich základě, touto smlouvou, pokyny příkazce a normami a standardy v praxi
     uz návanými .

                                                Článek II.

                                                        Čas plnění

l. Činnosti uvedené v čl. I této smlouvy vykoná příkazn.ík v termínech, které vyplývají ze
     smluv, které příkazce uzavřel k přípravě a realizaci Stavby, nebo do nichž vstoupil, nebo
     ještě vstoupí a dále, které vyplývají z obecně platných právních předpisů anebo na jejich
     základě vydaných rozhodnutí příslušných orgánů, popř. v tennínech, které stanoví
     příkazníkovi příkazce způsobem v této smlouvě dohodnutým nebo způsobem obvyklým.

2. Příkaznik se zavazuje řádně vykonávat všechny činnosti tvořící předmět plnění této
     smlouvy ode dne zahájení činnosti až do jejího dokončení. Zahájením činnosti se rozumí
     den nabytí platnosti smlouvy. Dokončením činnosti se rozumí podepsání "Protokolu o
     převodu hmotného maj etku získaného investiční výstavbou včetně předání a převzetí a
     následného předání do správy".

                                        Článek III.

                      Odm ěna příkazníka a platební podmínk·y

I. Cena za služby poskytnuté ph'kaznikem j e stanovena v soul adu s rozhodnutím zadavatele -
     příkazce o výběru nejvhodnější nabídk·y pod č.j. MIThiP 895982/2018 ze dne 6.6.2018
     jako cena nejv)·še přípustná, a to ve výši:

Základní cena           1 030 000,- Kč

DPH 21%                 216 300,- K.č

Cena celkem včetně DPH  1 246 300,- Kč

Příkazník je povinen účtovat DPH v zákonem stano\ ené v)·ši v den uskutečnění

zdanitelného plnění.

Předpokládané celkové investiční náklady Stavby j sou 70.000.000,- Kč vč. DPH.

Příkazník je povinen U\'ádět na fakturách - daňových dokladech za číslem a názvem
Stavby a event. č íslem a názvem etapy, kontrolní číslo ,·yzoačené na pn•ní straně pň'kazní
smlouvy pod označením KČ .. . .. ... ... Pokud faktura nebude obsahovat kontrolní číslo,
bude neuhrazená vrácena příkazníko\i.

                                                                    2
2. Odměna příkazníka je rozdělena dle jednotlivých fází činnosti a bude hrazena na základě
    dílčích faktur vystavených příkaznJkem takto:

     I. fáze: Příprava Stavby- stavební povolení

základní cena                                        294 000,- Kč
DPH 21%                                               61 740,- Kč
cena celkem včetně DPH                               355 740,- Kč

Úhrada odměny za I. fázi bude uplatněna ve dvou samostatných dílčích plněních dle bodů
a) a b):

a) příprava, kontrola a projednání podkladů pro stavební povolení - 80% odměny za
I. fázi

Dílčí faktura - daňový doklad bude doložena podanou žádostí o vydáni stavebního
povolení nebo podaným ohlášením Stavby. Dnem uskutečněni zdanitelného plnění
daňového dokladu bude den podání žádosti o vydání stavebního povolení nebo den podáni
ohlášení Stavby.

b) zajištění stavebního povolení - 20% odměny za I. fázi

Dílčí faktura - daňový doklad bude doložena kopií stavebního povolení s
vyznačením nabytí právní moci. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění faktury -
daňového dokladu bude den vyznačení nabytí právní moci stavebního povolení orgánem,
který stavební povoleni vydal.

II. fáze: Demolice původního objektu

základní cena                                        125 000,- Kč
DPH 21%                                               26 250,- Kč
cena celkem včetně DPH                               151 250,- Kč

Faktura - daňový doklad bude doložena zápisem z prohlídky staveniště o provedené
demolici. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění faktury - daňového dokladu bude den
sepsání zápisu.

III. fáze: Realizace stavby a činnosti po dokončení

základní cena                                        611 000,- Kč
DPH 21%                                              128 3 10,- Kč
cena celkem včetně DPH                               739 310,- Kč

Odměna bez DPH za Ill.fázi činí 1, 1 % (dle nabídky uchazeče) z předpokládaných
investičnich nákladů zhotovitele Stavby bez DPH.
Úhrada odměny za III. fázi bude rozdělena do dílčích plněni v návaznosti na časové a věcné
hledisko.

                                      3
   Příkazce ubradi faktury - daňové doklady vystavené příkazníkem za III.fázi takto :

  a) za činnost TDI do výše 85% z odměny za III. fázi
   Odměna bude hrazena na základě dílčích faktur vystavovaných pololetně k 30.6. a k 31.12.
   Výše odměny za příslušné pololetí bude částka vypočtená jako shora uvedené procento
  ze skutečného čerpání rozpočtu kapitálových výdajů bez DPH na zhotovitele stavby za
   příslušné pololetí. Přílohou faktur bude kalkulace výše odměny a přehled úhrad zhotoviteli.
  Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední kalendářní den příslušného pololetí.

   b) za zpracování a předání komplexních podkladů pro vyvedení DHM z účtu OSI
  MHMP ve výši 5% z odměny za ll. fázi
   Přílohou faktury bude originál Protokolu o předání a přezkoumání komplexních podkladů pro
  vyvedení DHM z účtu OSI MHMP potvrzeného příslušným pracovníkem právního oddělení

  odpovědného za správu a vyvádění majetku OSI MHMP s tím, že po provedené kontrole

  nebyly shledány závady. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude den podpisu Protokolu
  o předání a přezkoumátú správnosti a komplexnosti podkladů předávaných příkazníkem.

  c) Konečná faktura ve výši 10% z odměny za III. fázi
  Konečná faktura bude vystavena po podpisu ,,Protokolu o převodu hmotného majetku
  získaného investiční výstavbou včetně předání a převzetí a následného předání do
  správy".
  Přílohou faktury bude kopie tohoto "Protokolu". Dnem uskutečnění zdanitelného plnění
  konečné faktury bude poslední datum podpisu "Protokolu" u příslušného přejímajícího či
  předávajícího (ředitel OSI MHMP, ředitel HOM MHMP a budoucí správce- provozovatel).

3. Zvýšení cen materiálů a stavebních prací, stejně tak prodloužení doby výstavby Stavby není
   důvodem pro zvýšení odměny příkazníka.

4. Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu objednatele:
   Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, ll O 00 Praha 1. Faktury je možné doručit i osobně
   nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, Praha 1 nebo Jungmannova 35/29,
   Praha 1.

5. Splatnost faktur činí 30 dní od jejího doručení příkazci. Termínem úhrady se rozumí den
   odpisu platby z účtu příkazníka.

6. Oprávněně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu
   zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů i další
   náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje:

       - údaje příkazce, sídlo, IČO, DIČ
       - údaje příkazníka, sídlo, IČO, DIČ
       - evidenční číslo daňového dokladu
       - bankovní spojení příkazníka
       - datum vystavení daňového dokladu
       - datum uskutečnění zdanitelného plnění
       - rozsah a předmět fakturovaného plnění
       - číslo smlouvy
       - kontrolní číslo (vyznačené vpravo nahoře na první straně smlouvy pod označením

             KČ)
       - číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
       - fakturovanou částku ve složení základní cena, sazba a výše DPH a cena celkem
       - zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl)
       - razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost

           faktury.

                                                                         4
  7. V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, či nebude obsahovat náležitosti
      uvedené v této smlouvě, je příkazce oprávněn ji vrátit příkazru'kovi k doplnění. V takovém
     případě se začne počítat nová lhůta splatnosti dnem doručení opravené či oprávněně
     vystavené faktury.

 8. Zjisti-li přl'kazce v průběhu plnění příkazní smlouvy její porušení nebo další nedostatky
     v činnosti příkazníka, je oprávněn jednostranně započíst smluvní pokuty dle čl. VID. této
     smlouvy proti částkám odměny příkazníka, nebude-li v konkrétním případě výslovně
     dohodnuto jinak.

 9. V odměně nejsou zahrnuty obvyklé správní a jiné obdobné poplatky, odměna soudního
     znalce a jiné obdobné výdaje související s čiimostí píikazníka dle této smlouvy, které je

       příkaZiúk oprávněn příkazci vyúčtovat.

10. Příkazník má nárok na úhradu dalších nákladů, které s předchozím souhlasem příkazce
     účelně vynaloží při plněni svých závazků z této smlouvy a které řádně a včas příkazci

       vyúčtuje.

ll. Příkazník na základě této smlouvy nemá nároky plynoucí z ust. § 2437 zákona č. 89/2012
     Sb., občanský zákoník.

                                                   Článek IV.
                                             Povinnosti příkazce

1. Příkazce zmocňuje příkazníka, aby jeho jménem a na jeho účet vykonával investorské
      služby, jakož i další inženýrské činnosti, kterými bude realizovat předmět této smlouvy, a
     to za podmínek touto smlouvou dohodnutých. Za tím účelem příkazce vybaví příka211íka
     plnou mocí.

2. Příkazce se zavazuje předat příkazníkovi veškeré podklady a informace, které v průběhu
     plnění této smlouvy, či řešení ostatních záležitostí sám získá a které by mohly plnění
     smlouvy ovlivnit.

3. Příkazce se zavazuje projednat dle potřeby s příkazníkem stav a další postup při plnění
     smlouvy včetně ostatních záležitostí souvisejících s předmětem smlouvy.

4. Na výzvu příkazníka či na jeho žádost o informaci (písemně, e-mailem) je pfíkazce
     povinen předat stanovisko k řešené záležitosti a dát písemné pokyny k dalšímu postupu ve
     lhůtě, kterou přfkazník s ohledem na povahu záležitosti stanoví, nejdříve však do 3
     pracovních dnů od doručení výzvy a návrhu řešení dané záležitosti. V případě, že přikazce
     tuto povinnost nesplní, má se za to, že souhlasí s postupem, který pfíkazník navrhl.

                                                    Článek V.
                                             Povinnosti příkazníka

I. Příkazník je povinen jednat jménem příkazce osobně. K výkonu některých činností může
     příkazník použit třetí osoby.

Za provedení těchto čiru10stí však odpovídá příkazci příkazník.

2. Příkazník bude obstarávat všechny práce a činnosti, doklady, rozhodnutí a jiné podklady a
     materiály jménem přl'kazce a na jeho účet s tím, že veškerá podání, právní úkony, doklady
     a další dokumenty bude podepisovat za příkazce takto:

"Hlavní město Praha, Mariánské náměstí 2, Praha 1, PSČ ll O00

odbor strategických investic Magistrátu hl.m. Prahy,
IČ: 00064581, DIČ: CZ 00064581, reg. dle§ 94 z.č. 235/2004 Sb. o DPH

zastoupené: dle plné moci ze dne .................

"••••• o •••• · ~  ••••••••••••••• o • •• ,  o ••••• o •  o  •• o  •  •  "•

                                                                             5
      Dokument bude opatřen frremním razítkem příkazm'ka, jménem a podpisem oprávněného
      zástupce příkazníka.

 3. Příkazník je povinen při výkonu své činnosti dbát pokynť1 příkazce, píipadně jej upozornit
      na zřejmou nevhodnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek vznik škody
      v souladu s touto smlouvou. Je rovněž povinen upozornit příkazce, že zjistil okolnosti,
      které mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce. V případě, že příkazce i přes upozornění
      příkazníka na zřejmou nevhodnost jeho pokynu na splnění takových pokynů trvá,
      neodpovídá příkazník za škodu takto vzniklou. Příkazník, je povinen neprodleně
      informovat příkazce, pokud zjistí, že při provádění činností dle této smlouvy je dle jeho
      názoru nutné přikročit k provedení změn, které jsou nezbytně nutné k dosaženi souladu
      přípravy a/nebo realizace Stavby se smlouvou, smlouvou se zhotoviteli a/nebo právními

        předpisy.

4. Příkazník je povinen průběžně a dusledně kontrolovat povinnosti zhotovitelů díla a
      předkládat příkazci návrhy na piipadné sankční postihy zhotovitele dle uzavřených smluv a
      při jejich změnách zajistit včasné uzavření dodatků příkazcem (změny termínu dokončení
      díla, ceny díla, resp. jiných podstatných náležitostí smlouvy). Dodatky smluv musí být
      podepsány před uplynutím těch lhut, které jsou předmětem úprav.

5. Příkazník bude zajišťovat přípravu a realizaci Stavby výhradně v rozsahu schváleného
      rozpočtu HMP na příslušný rok, k.'terý mu příkazce sdělí písemným rozpisem, event.
      upraveného rozpočtu, který je uveden v "Cerpání kapitálových výdajů" předávaného
     měsíčně píikazru'kovi.

6. Příkazník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu příkazce jakýmkoliv
     způsobem měnit věcný rozsah Stavby oproti pravomocným správním rozhodnutím včetně
     schválené projektové dokumentace, termíny realizace, či akceptovat vícepráce, či
     méněpráce zvyšující či snižující náklady Stavby oproti uzavřené smlouvě o provedení díla
     se zhotovitelem díla. V žádosti o souhlas musí příkazník uvést podrobný rozbor příčin,
     vedoucích ke změnám a k navrhovanému zvýšení celkových nákladů. Podrobný rozbor
     příčin bude proveden formou technického podkladu s takovými parametry, aby na jeho
     základě mohl příkazce nechat zpracovat znalecký posudek ohledně charakteru víceprací.
     Žádost o jakoukoliv úpravu vpředu uvedené skutečnosti je příkazník povinen doručit
     příkazcovi v dostatečném časovém předstihu před jejich realizací a poslední takovou
     žádost nejpozději do 6 týdnů přede dnem, kdy má být dle smlouvy o dilo Stavba
     zhotovitelem dokončena. Každá takováto změna může být realizována výlučně až po
     oboustranném podpisu předmětného dodatku smlouvy o dílo. Nedodržení tohoto postupu
     je postiženo dále uvedenou zvláštní smluvní pokutou.

7. Příkazník vyzve v dostatečném časovém předstihu pííkazce k účasti na všech důležitých
     jednáních a vyžádá si jeho stanovisko ke všem důležitým rozhodnutím, za důležitá budou
     považována zejména taková, která mají zásadní vliv na rozsah a způsob přípravy a/nebo
     realizace Stavby.

8. Jestliže příkazník při své činnosti získá pro příkazce jakékoliv věci, je povinen mu je bez
     zbytečného odkladu vydat.

9. Příkazník je povinen předat příkazci bez zbytečného odkladu 1 paré projektové
     dokumentace, správních rozhodnutí a opatření vydaných orgány státní správy a
     samosprávy v tištěné i digitální formě.

     Příkazce má v držení od příkazníka předaný seznam odpovědných pracovníků včetně jejich
     podpisových vzorů s uvedením rozsahu oprávnění jménem příkazníka jednat a
     podepisovat, který je dle prohlášení příkazníka aktuální. Tento seznam se zavazuJe
     příkazník dle potřeby bez zbytečného odkladu průběžně aktualizovat.

                                                                      6
1O. Příkazník je povinen zpracovávat a předkládat příkazci návrhy smluv, které je nezbytné
     v souvislosti s přípravou a realizací Stavby uzavřít. Tyto návrhy zpracovává samostatně na
     základě platných právních předpisů, nebo podle závazných vzorových smluv pro dané typy
     smluvních vztahů, které mu příkazce poskytl. Příkazník je zodpovědný za soulad návrhů
     smluv se závaznými vzory, jakož i za soulad s platným právním řádem. Návrhy smluv
     předkládané příkazníkem musí vedle zákonem předepsaných náležitostí obsahovat tato
     ujednání:

     a) cena bude v členění bez DPH, DPH, cena celkem včetně DPH, uvedení dne
        zdanitelného plnění

    b) platební podmínky objednatele pro zhotovitele stavby:

             • Financování díla bude probíhat formou úhrady dílčích měsíčních faktur na
                 podkladě skutečně provedených prací

             • Cena za zhotovení díla bude objednatelem hrazena dle samostatných faktur dle
                 budoucích správců-provozovatelů do výše 90 % z celkové smluvní ceny.
                 Zbývajících 1O% ceny bude proplaceno po event. odstranění vad a nedodělků
                 na základě závěrečného vyúčtování formou konečné faktury. Lhůta splatnosti
                 konečné faktury počne běžet dnem podepsání zápisu o odstranění vad a

                        nedodělků.

            • Konečná faktura bude vystavena na základě "Protokolu o předání a převzetí
                 díla" a rekapitulací všech plateb podle jednotlivých správců. Konečná faktura
                 bude příkazcem uhrazena v plné výši v případě, že dílo bude dokončeno bez vad
                 a nedodělků. Při zjištěných vadách a nedodělcích bude pozastaveno 10%
                 zákJadní ceny a pozastávka bude uvolněna po předloženi "Protokolu o
                 odstraněni vad a nedodělků". Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude den
                 převzetí a předání díla, lj. datum podpisu protokolu.

            • Oprávněně vystavená faktura - daňový doklad - musí mít veškeré náležitosti
                 daňového dokladu ve smyslu zákona č.235/2004 Sb. "o dani z přidané hodnoty",
                 ve znění pozdějších předpisů i další náležitosti požadované objednatelem. Musí
                 tedy obsahovat tyto údaje:
                      údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
                      údaje zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ
                      evidenční číslo daňového dokladu
                      bankovní spojení zhotovitele
                      datum vystavení daňového dokladu
                      datum uskutečnění zdanitelného plnění
                      rozsah a předmět fakturovaného plnění
                      číslo smlouvy
                      kontrolní číslo (vyznačené vpravo nahoře na první straně smlouvy pod
                       označením KČ)
                      číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
                      fakturovanou částku ve složení základní cena, sazba a výše DPH a cena
                      celkem
                      zápis v obchodnim rejstříku (číslo vložky, oddíl)
                      razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzttiící oprávněnost, formální a věcnou
                      správnost faktury.

            • Nedílnou součástí faktury bude odpovědnými pracovru'k:y příkaznika
                odsouhlasený zjišťovací protokol a soupis provedených prací v členění:

              * položka rozpočtu
             * cena za jednotku
             * množství

                                                                    7
* cena celkem

*  osvědčení o platbě

Kontrolované zjišťovací protokoly přiložené k fakturaci od zhotovitele stavby
budou v návaznosti na rozpočet stavby dle uzavřené smlouvy o dílo ve formátu
xml. datového předpisu xc4 (více na http://www.xc4.czJ) a budou zpracovány po
objektech dle budoucích správců (provozovatelů).

• Splatnost faktur je 30 dní od doručení objednateli. Tennínem úhrady se rozumí
    odpis platby z účtu objednatele.

c) Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu
   objednatele: Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 11 OO1 Praha 1. Faktury je možné
   doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, Praha I nebo

   Jungmannova 35/29, Praha 1.

d) ujednání o tom, že v případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, či nebude
   obsahovat výše uvedené náležitosti, bude ve lhůtě splatnosti vrácena k opravě či
   doplnění. Nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené nebo doplněné
   faktury.

e) dohodu o smluvní pokutě

* za prodlení s plněním termínu dokončení a předání díla a průběžných milníků
* za prodlení s odstraněním vad a nedodělků

* za porušení povinnosti vystavit a udržovat v platnosti kteroukoliv Bankovní záruku

       * za porušení povinnosti provádět Vícepráce postupem dle smlouvy o dílo

     t) smluvní pokuty na straně příkazce budou sjednány jen v případě jeho výslovného
        předchozího souhlasu.

ll. Příkazník je povinen provádět právní úkony a činnosti v rámci plnění předmětu smlouvy
     včas, řádně a informovat příkazce (písemně každý měsíc formou měsíčních zpráv) o stavu
     obstarávaných záležitostí a vyžadovat jeho pokyny v případech, kdy nejde o věci běžné a
     obvyklé při investorské a inženýrské činnosti. V těchto případech je však příkazník
     oprávněn požadovat, aby pi'ikazce konal sám.

12. Příkaznik bez zbytečného odkladu předá p1ikazci nebo osobě jím určené věci (stavby,
     objekty, technickou a právní dokumentaci apod.), které převzal v průběhu plnění předmětu
     smlouvy, pokud se strany nedohodnou v jednotlivém případě jinak.

13. Příkazník nese odpovědnost za podklady na eventuální dodatečné vícepráce či méněpráce.

14. Před uzavřením smlouvy, případně dodatku smlouvy se zhotovitelem díla, je plikaznfk
     povinen zkontrolovat přílohy této smlouvy se zhotovitelem s ohledem na nabídkovou cenu.

15. Příkazníkje povinen umožnit zhotovitelům včas a řádně se seznámit se závazky, které byl
     příkazce nucen uzavřít s třetími stranami v souvislosti s umožněním realizace díla a
     k jejichž plnění jsou současně z titulu provádění díla pro příkazce na základě uzavřených
     smluv o dílo či jiných ujednání zhotovitelé vůči příkazci zavázáni. Příkazník je povinen
     seznámit zhotovitele s předmětnými závazky a s nimi souvisejícími dokumenty bez
     zbytečného odkladu po jejich uzavření tak, aby byla zajištěna možnost jejich úspěšného

       plnění.

16. Příkazník prohlašuje, že je seznámen se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
     zakázkách, v platném znění a zavazuje se zabezpečovat soulad všech činností
     vykonávaných jménem přík.azce podle této smlouvy a činností vykonávaných zhotovitelem
     stavby, které příkazník na základě této smlouvy kontroluje, s tímto předpisem.

                            8
 17. Další podrobný výčet povixmostí, které je příkazník povinen vykonávat je uveden v příloze
       č. 1 této smlouvy.

                                                   Článek VI.
                                      Pokyny příkazce, změny a dodatky

 1. Příkazce je za podmínek stanovených v ustanovení § 63 zákona č. 134/2016 Sb., o
      zadávání veřejných zakázkách (či za podmínek nové právní úpravy, které toto ustanovení
      nahradí) oprávněn nařídit Příkazníkovi písemnou formou provedení změn, jejichž
      důsledkem je provedení takových v okamžiku uzavření této smlouvy nepředvídatelných
      dodatečných činností nebo dodatečných služeb, které nejsou předmětem této smlouvy (dále
      jen "Vícepráce"). Příkazce není oprávněn požadovat provedení Víceprací po předání díla -
      Stavby.

      Ve vztahu k Vícepracím se Příkazník zavazuje zúčastnit se na výzvu Příkazce jednacího
      1ízení bez uveřejnění v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o zadávání veřejných
      zakázek v platném znění, které bude Příkazcem zahájeno za účelem zadání takové
      Vícepráce. Příkazník se zavazuje podat do takového jednacího lízení bez uveřejnění
      nabídku za podmínek, které budou v maximálním rozsahu odpovídat podmínkám
      stanoveným pro provádění inženýrské činnosti při realizaci Stavby dle Plíkaztú smlouvy.
      Dohoda o provedení Víceprací bude po skončení příslušného zadávacího řízeru provedena
      podpisem příslušného dodatku k Příkazní smlouvě. Předmětné vícepráce nesmí příkazník
      provádět před oboustranným podpisem tohoto dodatku.

2. Příkazce, je oprávněn nařídit příkazníkovi provedení změn, které nevyžadují provedení
      Víceprací. Příkazník je povinen provést každou změnu, která nevyžaduje provedení
      Víceprací, ledaže bezodkladně oznámí a prokáže příkazci, že navrhovaná změna není
      nezbytná k dosažení souladu přípravy a/nebo realizace Stavby se smlouvou, smlouvou se
      zhotoviteli anebo právními předpisy anebo navrhovaná změna sruží bezpečnost nebo
      vhodnost Stavby k zamýšlenému účelu. Při obdržení tohoto oznámení příkazníka je
      příkazce oprávněn předchozí pokyn zrušit, potvrdit nebo změnit. Příkazník je povinen
      takové rozhodnutí příkazce akceptovat a řádně splnit. Takovým pokynem nedochází ke
      změně smlouvy. Příkazník však neodpovídá za případné vady vzniklé v důsledku splnění
      pokynů příkazce dle předchozí věty, na jejichž nevhodnost či nesprávnost příkaznik
     příkazce prokazatelně upozornil, avšak tento na jejich provedení přesto trval.

3. Příkazník je oprávněn kdykoliv předložit na své náklady příkazci písemný návrh změn v
     plnění povinností dle této smlouvy, který podle názoru příkazníka urychlí dokončení, sníží
     náklady příkazce na provedení Stavby, zlepší efektivitu nebo hodnotu Stavby pro příkazce,
     nebo bude jinak ku prospěchu příkazce. Pokud uskutečnění takového návrhu vyžaduje
     provedení Víceprací, postupuje se v souladu s čl. VI., odst. 1 Příkazní smlouvy, v případě
     méněprací se postupuje dle čl. Vl., odst. 4 Příkazní smlouvy. Návrh změny je příkazník
     povinen předložit písemně příkazci a to s odůvodněním skutečností uvedených v první větě
     tohoto odstavce. Příkazce není povinen návrh příkaznika akceptovat. Příkazce zejména
     nebude akceptovat návrh příkazníka, pokud by p1i.jetí tohoto návrhu vedlo k podstatné
     změně smlouvy ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázkách. Příkazník nesnú před
     rozhodnutím příkazce o změnách v plněru povinností dle této smlouvy provádět navržené
     vícepráce či uplatňovat navržené méněpráce, ale současně při tom, nesmí odkládat
     provádění Díla.

4. Jestliže se smluvní strany dohodnou, že některé práce, které spadají do předmětu plnění

    smlouvy, nebudou provedeny (méněpráce), uzavřou o tom za předpokladu, že tím nedojde

     k podstatné změně smlouvy ve smyslu zákona o veřejných zakázkách, dodatek
     ke smlouvě. Součástí dodatku bude rovněž specifikace druhu a objemu čiimostí, které

                                                                       9
       příkazník v souladu ~ uzavřeným dodatkem ke smlouvě v rámci výkonu činností není
       povinen provést, a tomu odpovídající snížení odměny dle této smlouvy. Toto ustanovení
       platí obdobně pro případy, kdy je k řádnému provedení připravy a realizace Stavby dle
       smlouvy třeba provést činnosti odpovídající příslušné položce ve Specifikaci činností v
       rozsahu menším, než v ní bylo uvedeno.

                                                    Článek VII.

                                                             Odpovědnost příkazníka

   1. Přikazník odpovídá za řádné, včasné a kvalitní plnění předmětu smlouvy v rozsahu
      stanoveném příslušnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem a dále touto
      smlouvou.

 2. Příkazce je oprávněn reklamovat nedostatky činnosti přikazníka do jednoho roku, kdy
      plnění dle této smlouvy bylo ukončeno. Touto lhíhou nejsou dotčeny záruční lhůty a
      zákonná odpovědnost vyplývající ze závazkových vztahů, které uzavřel příkazník jménem
      a na účet příkazce. Příkazce má právo na bezodkladné a bezplatné odstranění nedostatků
      v činnosti pííkazníka neprodleně po jejich vytknutí.

3. Příkazník se zavazuje mít sjednáno pojištění odpovědnosti za újmu z výkonu podnikatelské
      činnosti způsobenou třetí osobě s limitem pojistného plnění ve výši nejméně 5.000.000,-
      Kč. Pojištění musí zahrnovat pojištění odpovědnosti za majetkovou a nemajetkovou újmu
      vzniklou jinému v souvislosti s prováděním předmětu smlouvy. Příkazník se zavazuje mít
      sjednáno pojištění po celou dobu plnění předmětu smlouvy.

  4. Příkazník je povinen do 14ti dnů po uzavření této příkazní smlouvy doložit příkazci doklad
      o uzavření pojistné smlouvy podle ustanovení předchozího odstavce 3.

                                                   Článek VIII.
                                                 Smluvní pokuty

1. V případě, že v průběhu plnění příkazní smlouvy příkaznťk poruší povinnosti uvedené v čl.
      V. této smlouvy (mimo povinnosti uvedené v čl. V. odst. 6, které jsou zajištěny zvláštní
      smluvní pokutou uvedenou níže) a dále povinnosti uvedené v čl. VII. odst. 2 a 3 této
      smlouvy, je příkazník povinen zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč, za
      každé jednotlivé porušení zvlášť, a to i opakovaně.

2. Při porušení jakékoliv povinnosti čl. V. odst. 6 této smlouvy je příkazník povinen zaplatit
     přikazci zvláštní smluvní pokutu, a to za každé jednotlivé porušení zvlášť, a to i
      opakovaně, ve výši 50.000,- Kč. Jestliže budou příkazcem v průběhu plnění příkazní
      smlouvy zjištěny další nedostatky v činnosti příkazníka, je příkazce povinen na tyto
      skutečnosti neprodleně příkazníka upozornit a to písemnou výzvou. Pokud pň'kazník
     nezjedná nápravu do deseti kalendářnich dnů od doručení této výzvy, je povinen příkazci
     zaplatit smluvní pokutu ve výši 5.000,-Kč za každý jednotlivý zjištěný a oznámený
     nedostatek, přičemž oznámením se rozumí doručení písemné výzvy k jeho odstranění dle

     čl. IX.

3. Smluvní pokuta sjednaná dle čl. VIli. odst. 1, 2 a 3 je splatná do 15-ti kalendářních dnů od
     obdržení faktury na smluvní pokutu, vystavené pííkazcem.

4. Ustanovením čl. VIII. odst. 1, 2 a 3 není dotčeno právo příkazce na náhradu škody v plném
     rozsahu, ve kterém jakákoliv škoda vznikne.

                                                   Článek IX.
                                          Ustanovení o doručování

1. Veškeré písemnosti, oznámení, výzvy a jiné listiny se doručují na adresu příkazce nebo
     příkazníka uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně

                                                                     JO
                    adresy některého z účastníků je povinen tento účastník neprodleně písemně oznámit
                    druhému účastníkovi tuto změnu a to způsobem uvedeným v tomto článku.

              2. Nebyl-li příkazce nebo příkazník na uvedené adrese zastižen, písemnost se prostřednictvím
                   poštovního doručovatele uloží na poště. Nevyzvedne-li si účastník zásilku do deseti
                   kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této Jhůty za den doručení, pokud
                   účastník neprokáže, že neměl objektivní možnost si písemnost vyzvednout a seznámit se s
                   ní.

              3. V případě potřeby urgentního doručení (doručení, jež nesnese odkladu) písemnosti,
                   oznámení, výzvy popř. jiné listiny je možno pro doručení druhému účastníku použít e-
                   mailovou korespondenci. V takovémto případě je odesílající účastník povinen ve lhůtě pěti
                   dnů tak.1o odeslanou písemnost, oznámení, výzvu popř. jinou listinu doručit přijímajícímu
                   účastníku v jejím originále způsobem stanoveným v odst. 1 tohoto článku.

                                                                  Článek X.
                                                          Ustanovení o yýpovědi

              1. Každá ze stran může smlouvu částečně nebo v celém rozsahu vypovědět. Výpověď musí
                   být doručena druhé straně v písemné formě způsobem uvedeným v čl. IX. odst. 1.

             2. Výpovědní lhůta je tříměsíční a počíná běžet prvním dnem měsíce, který následuje po

                          doručení výpovědi.

             3. V případě výpovědi smluvní strany provedou vypořádání vzájemných práv a závazků ke
                   dni ukončení smluvního vztahu, nejpozději do 30 kalendářních dnů od skončení platnosti a
                   účinnosti smlouvy.

                                                                 Článek XI.
                                                          Závěrečná ustanovení

             1. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy č. 1, 2.
             2. Tuto smlouvu je možno měnit a doplňovat jen písemnými, oboustranně podepsanými a

                  očíslovanými dodatky. Pokud některá ze stran předloží návrh dodatku k této smlouvě,
                  zavazuje se druhá strana vyjádřit se k tomuto návrhu do 14 dnů od jeho obdržení. Po dobu
                  21 dnů od odeslání je návrhem vázána strana, která jej podala.

             3. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, do doby splnění předmětu smlouvy dle čl. II.

             4. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální
                  evidenci smluv (CES) vedené hJ. m. Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje
                  údaje o smluvních stranách, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a text této
                  smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za
                  obchodní tajemství ve smyslu § 504 Zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a udělují
                  svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.

            5. Účastníci smlouvy v souladu se zákonem č. 10112000 Sb. "o ochraně osobních údajů a
                  změně některých zákonů" v platném znění, berou na vědomí, že ve smlouvě jsou obsaženy
                  jejich osobní údaje, chráněné výše uvedeným zákonem, s jejich uvedením výslovně
                  souhlasí.

             6. Příkazník bere na vědomí, že hl. město Praha je povinno na dotaz třetí osoby poskytovat
                  informace v souladu se zákonem č.l06/1999 Sb., v platném znění a souhlasí s tim, aby
                  veškeré informace obsažené v této smlouvě, byly bez výjimky poskytnuty třetím osobám,
                  pokud o ně požádají.

            7. Tato Smlouva nabývá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti uveřejněni této
                  Smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podminkách účinnosti
                  některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

                                                                                          ll

At
8. Smlouvaje vyhotovena v šesti stejnopisech, z nichž příkazce obdrží pět výtisků a příkazník
     jeden výtisk.

9. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu porozuměly,
     její obsah je srozumitelný a určitý, že jim nejsou známy žádné důvody, pro které by tato
     smlouva nemohla být řádně plněna nebo které by způsobovaly neplatnost této smlouvy a
     že je projevem jejich pravé, svobodné a vážné vůle prosté omylu, projevené při plné
     způsobilosti právně jednat, a dále že tato smlouva nebyla ujednána v rozporu se zákonem a
     nepříčí se dobrým mravům a veškerá prohlášení v této smlouvě odpovídají skutečnosti, což
     vše níže stvrzují svými podpisy.

1O. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle
     zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
     těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.

 Přílohy:

 Příloha č. 1 Specifikace činnosti vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy
 Příloha č. 2 Seznam podkladů pro vyvedení dlouhodobého hmotného majetku z účtu příkazce

                                                                       22 ·06· 2018

                                                                          V Praze dne....... .....

                                                                                Ing. Petr Kalabis
                                                                     předseda představenstva VIS, a.s.

                                                                        12
 Příloha č. 1 Specifikace činností vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy

                                                   SPECIFIKACE
                             činností vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy

 1. Koordinace zajištění majetkoprávních podkladů pro Stavbu a výkupy nemovitostí, jejich
         projednání, popřípadě vyvlastnění, návrh na převod nemovitostí a vklad do katastru
         nemovitostí.

2. Zabezpečení funkce odpovědného geodeta investora ve fázi přípravy Stavby. Koordinace
         architektů, inženýrů a poradcu za účelem vypracování potřebných podkladů.

3. Zajištění vypracování dokumentace ke stavebnímu řízení a projednání projektové dokumentace
        s dotčenými orgány státní správy, účastníky řízení a jinými oprávněnými osobami za účelem
        zahájení stavebního řízení.

4. Vypracování a podání žádosti o stavební povolení, včetně zajištění všech požadovaných
        náležitostí a účasti v tomto řízení až do právní moci stavebního povolení.

5. Splnění podmínek stavebního povolení.
6. Příprava podkladů pro výběr zhotovitele projektové dokumentace Stavby ke stavebnímu řízení a

        návrh k uzavření smlouvy se zhotovitelem projektu vybraným ve výběrovém řízení příkazcem.
7. Zajištění zpracování dokumentace pro zadání Stavby, příprava a zajištění podkladu pro výběr

        zhotovitele díla včetně kontroly zadávací dokumentace v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb.
        v platném znění, včetně jeho prováděcích vyhlášek. Zadávací dokumentace bude zpracována
        v členění a zatřídění jednotlivých oddílů stavebních prací dle jednotného klasifikačního systému
        pro účely veřejných zakázek CPV a dále ve smyslu a při dodržení všeobecných podmínek
        jednotlivých katalogů popisů a směrných cen stavebních prací, katalogů montáží
        technologických zařízení a sbomíkl! pořizovacích cen materiálů vydaných URS Praha, a.s. a
        dále ceníků stavebně-montážních prací vydaných PREdistribuce, a.s. Jednotlivé ceníkové
        položky uváděné pod oddílem stavebních prací nebudou obsahovat agregované položky či
        neprůhledné komplety, budou podrobně vyspecifikovány včetně popisu a budou označeny
        devítimístným číselným kódem dle specifikačního systému stavebních konstrukcí a prací,
        soustavy vydávané URS Praha, a.s., kterým se vymezují dodací a kvalitativní podmínky díla.
        Kontrolní rozpočet bude oceněn podle aktuálních ceníků vydaných URS Praha, a.s. a
        PREdistribuce, a.s. Dokumentace bude doručena na elektronickou adresu příkazce v
        požadovaných formátech.
8. Návrh k uzavření smluv o dílo se zhotoviteli vybranými na základě výběrového řízení
        příkazcem. Předání návrhu k uzavření smluv o dílo se zhotoviteli vybranými na základě
        výběrového řízení druhé smluvní straně nejpozději do 8 pracovních dnů ode dne schválení
        záměru realizace veřejné zakázky na výběr zhotovitele nebo schválení uzavření smlouvy
        Zastupitelstvem nebo Radou hl. m. Prahy či jiným příslušným orgánem, dle toho, co nastane

          dříve.

9. Příkazník je odpovědný za kontrolu souladu dokumentace pro provádění stavby (DPS) se
        zadávací dokumentací stavby (ZDS). O souladu příkazník vyhotoví jím podepsaný zápis, který

           doručí příkazci.

1O. Organizační zabezpečení předání staveniště.
ll . Vypracování žádostí o změnu Stavby před jejím dokončením, účast v řízení, obstarání

        rozhodnutí o změně v právní moci.
12. Zabezpečení návrhu aktualizace harmonogramu Stavby za účelem koordinace dodávek a prací

       vč. návrhů aktualizace smluvních vztahů (návrhy dodatků).
13. Výkon technického dozoru investora (TDI), organizace a zajišťování pravidelných kontrolních

       dnů stavby, kontrola vedení stavebního deníku a oceňovacích podkladů, kontrola nákladů
       Stavby. Příkazník plně odpovídá za formální, číselnou, věcnou a cenovou správnost
       zhotovitelem vystavených a příkazníkem potvrzených faktur. Při kontrole faktur je příkazník
       povinen sledovat, zda jsou vystaveny zhotovitelem v členění objektové skladby v návaznosti na
       projektovou dokumentaci a v členění a zatřídění jednotlivých oddílů stavebních prací dle
       jednotného klasifikačního systému pro účely veřejných zakázek CPV. Dále kontroluje, zda jsou
       jednotlivé ceníkové položky uváděné pod oddílem stavebních prací označeny devítimístným

                                                                  13
          číselným kódem dle specifikačního systé1r: •• stavebních konstrukcí a prací, soustavy vydávané
         URS Praha, a.s., kterým se vymezují dodací a kvalitativní podmínky díla.

 14. Předkládá příkazci v souladu s článkem V. odst. 6 smlouvy, návrhy ke schválení změn smlouvy
         o dílo u zavřené se zhotovitelem díla, d odatečných stavebních prací a služeb (především - změny
         předmětu díla, vícepráce, méněpráce, cenové úpravy, přerušení provádění díla, změny termínu
         zhotovení díla, změny platebních podmínek) nezbytných pro dokončení díla v souladu se
         zákonem č.134/20 16 Sb. o zadávání veřejných zakázek v platném zněn í a následně plně
         odpovídá za jejich věcnou i cenovou kontrolu v rámci nabídek zhotovitelů a podepsané smlouvy
         o dílo.

 15. Koordinace funkce odpovědného geodeta.

 16. Udržování vytyčovac ích sítí.

 17. Organizační zabezpečen í povinností investora při individuálním vyzkoušení a komplexních
         zkouškách technologických dodávek a účast na těchto zkouškách. Organizační zajištění a
         koordinace zkušebního provozu včetně jeho dokumentace.

 18. Organizační zabezpečení přejímání dokončeného díla od zhotovitelů bez zjevných vad a
         nedodělků , zhotovení soupisů drobných vad a nedodělků , zajištění účasti budoucích uživatelů ,

           provozovatelů , či správců, určených příkazcem .

 19. Zabezpečení odstranění příp . drobných vad a nedodělků uvedených v zápisech o předání a
         převzetí dodávek od zhotovi telů , budou-li tyto dodávky a práce s drobnými vadami a nedodělky
         převzaty; výkon technického dozoru investora při odstraňování vad a nedodělků.

20. Zajištění případného zkušebního provozu či předčasného užívání a účast na něm včetně jeho
         ukončen í a kolaudace.

21. Měsíc předem oznámit příkazci předpokládané termíny dokončení Stavby. K přejímacímu řízení
         přizvat zástupce odboru evidence HOM MHMP.

22. Vypracování a podán í návrhu na vydání kolau dačn ího souhlasu včetně zajištění všech
         požadovaných náležitostí k jeho vydání.

23. Zajištění vydání kolaudačn ího souhlasu.

24. Zajištění předání Stavby uživateli, provozovateli, či správci včetně zpracování veškerých
         podkladů dle "Organizačn ích zásad pro hospodaření s obecním majetkem" schválených
         usnesením Rady HMP č. 829 ze dne 16.7.1996, ve znění usnesení Rady HMP č. 675 ze dne 7.7.
         1998, tedy všech náležitostí (vč. majetkoprávních a finančních) pro vyvedení díla jako
        hmotného investičního majetku. Příkazník je odpovědný za Stavbu do doby předání díla
        konečnému uživateli, tj. podepsání protokolu o převodu hmotného majetku do správy
        konečnému uživateli.

25. Do 30-ti dnů od vydání kolaudačního souhlasu předat příkazci podklady pro vyčís l ení nákladů
        Stavby a komplexní podklady pro vyvedení DHM z účtu OSI MHMP. Seznam podkladů je
        Přílohou č. 2 smlouvy. Vyčíslení nákladů bude respektovat požadavky na vyčíslení pořizovací
        hodnoty díla dle specifikace dlouhodobého hmotného majetku pořízeného do vlastnictví HMP
        investiční výstavbou OSI MHMP, a to v souladu s účetním i a daňovými předpisy.

26. Vedení agendy smluvních vztahů.

27. Uplatňování práv ze závazkových vztahů v rozsahu prováděných činností u všech správních
        orgánů a právních subjektů, kromě zastupování ve sporech před příslušný mi soudy; zastupování
        příkazce ve správních řízeních souvisejících s investiční výstavbou.

28. Provádění nezbytných opatření k odvrácení škod při ohrožení Stavby vč. zaj i štění havarijních
        oprav.

29. Zaj i štění zatřídění položek rozpočtů vztahujících se k Vícepracím nebo změnám na Stavbě,
        které nevyžaduj í provedení Víceprací a jsou změnou oproti zadávací dokumentaci. Kontrola
        správnosti a úplnosti zatřídění položek do kategorií. Správnost a úplnost provedené kategorizace
        je příkazník povinen u každého rozpočtu písemně potvrdit.

30. Up latňování práv z odpovědnosti za vady do uplynutí záruční lhůty.

3 1. Archivování projektové i jiné dokumentace po dobu 5 let od vydání kolaudačního souhlasu, u
        staveb s použitím dotace ze státního rozpočtu nebo státních a evropských fondů archivovat 15
        let od dokončení Stavby.

32. Převzetí ověřené dokumentace skutečnéh o provedení Stavby a originálu stavebního deníku od
        zhotovitele a předán í projektové dokumentace d le pokynů příkazce .

                                                                       14
33. Zajištění podkladů pro zpracování návrhu rozpočtu kapitálových a běžných výdajů příkazce na
         příslušný rok a jejich předání ve stanoveném rozsahu a tennínu příkazci.

34. Zpracování podkladů pro sestavení střednědobého a dlouhodobého výhledu investiční výstavby
         OSI MHMP v rozsahu a tennínu požadovaném příkazcem.

35. Zajištění pravidelného styku s OSI MHMP k zabezpečení plynulé likvidace faktur. Příkazník
        plně odpovídá za fonnální, číselnou, věcnou a cenovou správnost zhotovitelem vystavených a
        dodavatelem služby potvrzených faktur - daňových dokladů. U staveb, kde OSI MHMP hradí
        nezabudovaný drobný hmotný dlouhodobý majetek do 40 tis. Kč, musí zhotovitel díla vystavit
        samostatnou fakturu - dar'íový doklad vzhledem k tomu, že se hradí z běžných výdajů.

36. U daňových dokladů, kde HMP uplatňuj e odpočet DPH na vstupu, je příkazník povinen přiložit
        Prohlášení, že práce a činnosti obsažené ve faktuře - daňovém dokladu budou po dokončení a
        vydání kolaudačního souhlasu součástí vyčíslení pořizovací ceny investice, která bude předána
        HOM MHMP a současně převedena do správy a nájmu organizace, se kterou Hlavní město
        Praha uzavřelo nájemní smlouvu, dle které je nájemné zdaňováno na výstupu.

37. Pravidelně po uplynutí J. pololetí a roku -do 5. dne následujícího měsíce - předloží přikazník
        písemnou infonnaci o průběhu přípravy a výstavby jednotlivých staveb jako podklad pro
        zpracování zprávy o čerpání rozpočtu do RHMP a ZHMP.

38. Pravidelně po uplynutí každého měsíce - do 5. dne následujícího měsíce - předloží příkazník
        písemnou informaci o průběhu výstavby jednotlivých staveb, vyhodnoceni harmonogramu
        stavby, popisu prováděných činností, mimořádných událostí, popis, vyhodnocení a vyčíslení
        potencionálních rizik projektu, fotodokumentaci.

39. V souladu s § 29 zák. č.563/91 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, provést
        inventarizaci majetku a závazků zajišťované investiční výstavby dle této sm1ouvy.

40. Vedení operativní evidence vykoupených pozemků, budov, staveb a porostů a evidenci
        materiál ů souvisejících s investiční výstavbou jako předmětem smlouvy.

41. Příprava a provedení opatření k zajištění sistace závazků a ke zrušení a odstoupení od smluv dle

           pokynů příkazce.

42. Příprava a provedení cessí práv a závazků smluvních stran (delimitace) dle pokynů příkazce.
43. Zpracování podkladů pro případný odpis nepoužité projektové dokumentace na základě

        výsledků inventarizace.
44. Sledování pokrokových technologií a zkušeností souvisejících se Stavbou dle této smlouvy a

        seznamování příkazce s nimi (sborníky, exkurze, rešerše apod.).

                                                                 15
45. U staveb, na které je poskytnuta dotace ze státního rozpočtu, státních fondí'i nebo evropských
        fondů v rámci operačních programů , je povinností příkazníka dodržovat podmínky dotace a
        zajistit závěrečné vyhodnocení akce po dokončení stavby.

46. Zajištění opatření k čistotě, pořádku a ochraně životního prostředí na pozemcích pro Stavbu či
        souvisejících se Stavbou dle požadavků příslušných správních orgánů po předchozím
        odsouhlasení příkazcem.

47. Permanentní kontrola kvality stavebních, montážních a technologických prací a dodávek.
        Kontrola technologických postupů a technologické kázně při provádění prací. Dozírá na správné
        zpracování stavebních hmot, na provádění předepsaných zkoušek, vyžaduje průkazy o jakosti
        provedených dodávek a prací. Po dobu realizace Stavby pokynem zhotoviteli upozorňuje na
        zjištěné závady a dozírá na kvaJitu odstraněných závad. Veškeré práce musí odpovídat platným
        normám.

48. Nepřetržitá péče o to, aby všechny práce byly prováděny podle schválené dokumentace.
        O změnách a odchylkách od projektové dokumentace (PO) musí příkazník neprodleně
        inf01movat příkazce.

49. Zaznamenání veškerých skutečností získaných na základě této smlouvy v elektronické podobě
        ve formátu xc4.

50. Obstarávání dalších inženýrských činností nezbytných pro řádné splnění předmětu smlouvy dle

           pokynů příkazce.

51 . Výkon činnosti cenového manažera a vedoucího projektu pro příkazce.
52. V součinnosti se zhotovitelem vypracování a implementace kontrolního a zkušebního plánu.

                                                                 22 -06- 2018

                                                                       V Praze dne .. ............

                                                                            Ing. Petr Kalabis
                                                                  předseda představenstva VIS, a.s.

                                                                   16
 Příloha č. 2- Seznam podkladů pro převod dlouhodobého hmotného majetku z účtu

 příkazce

                                                         SEZNAM
                               podkladu pro převod dlouhodobého hmotného majetku

 1. Vyčíslení pořizovací hodnoty (4x originál) musí obsahovat následující údaje:
       - číslo a název Stavby - objektu (objektů),
       - podrobný popis objektu (objekti1),
       - pořizovací cenu rozdělenou na vlastní a případně cizí zdroje (dotace ČR/EU) a to v členění dle
            objektů na vozovky, chodníky, dopravní značení, veřejné osvětlení, SSZ, tunely, mosty,
            odvodnění komunikací, zdi, objekty pro telematiku, speciální objekty (např. pítka, nadzemní
            garáže), zeleň, vyvolané přeložky inženýrských sítí, vodovodní a kanalizační řady dle ulic a
           další objekty dle charakteru stavby, případně dle oprávněného požadavku budoucího správce.
      - katastr. území a parcelní č. pozemku, na kterých se objekt nachází,
      - CZ-CC kód (klasifikace stavebních děl), CZ-CPA kód (u movitého majetku),
      - č. JES (jednotná evidence staveb) u objektů v budoucí správě TSK HMP,
      - č. stavebního povolení,
      - datum přejímacího řízení,
      - informaci o případném zkušebním provozu nebo předčasném užívání,
      - č. a datum kolaudačního rozhodnutí s nabytím právní moci I kolaudačního souhlasu, kterým je
           objekt kolaudován,
      • název budoucího správce,
      - informaci o předání dokumentace - potvrzení o převzetí správcem,
      - podrobný soupis movitého majetku (u objekttl připadajících v úvahu)- v případě, že se tyto
           údaje nevejdou na předepsaný formulář, je třeba zpracovat přílohu VPH, která bude jeho
           nedílnou součástí.
      - informaci o majetkoprávním vypořádání všech pozemků, na kterých je Stavba trvale umístěna
           tj.:
           a) informaci o uzavřených Smlouvách o budoucí smlouvě o zřízení věcného břemene I
          služebnosti a uzavřených Smlouvách o zřízení věcného břemene I služebnosti,
           b) informaci o platných Nájemních smlouvách,
           c) informaci o uzavřených Smlouvách o budoucí kupní smlouvě,
           d) informaci o právu stavby,
            jméno a příjmení zpracovatele, osoby oprávněné podepsat VPH za příkazníka, podpis,
          razítko společnosti.

2. Stavební povolení (při předání prvního vyčíslení Stavby)- originál I ověřená kopie.
3. Zápis o předání a převzetí objektu odsouhlasený a podepsaný příkazníkem a budoucím správcem

      (budoucími správci) s uvedením, že budoucí správce převezme Stavbu bez vad do správy - kopie.
4. Kolaudační rozhodnutí/souhlas (pokud je kolaudováno více objektů najednou - k prvnímu

     vyčíslenému objektu) - originál I ověřená kopie.
S. Doklad o předání dokumentace správci (pokud mu byla předána)- kopie.
6. Geodetické zaměření skutečného provedení Stavby - originál,

     Geometrický plán pro rozdělení pozemků a pro změnu hranic pozemků v případě stavebních
     úprav komunikací- 3x originál,
      Potvrzení o předání geodetické dokumentace na IMIP - kopie.

                                                                 17
7. Smlouva o dilo bez příloh kromě přílohy Specifikace díla a i~..Jkulace ceny dle budoucích
      správců-provozovatelů včetně všech dodatků -kopie.

8. Smlouvy o budoucí sm l ouvě o zřízení věcného břemene I služebnosti, Smlouvy o zřízení věcného
      břemene /služebnosti, platné Nájemní smlouvy, Smlouvy o budoucí kupní smlouvě, Smlouva o
      právu provést stavbu, pokud je Stavba na cizích pozemcích - kopie.

9. Doklad o přidělení čísla popisného u nově vzniklých budov - originál a GP pro vyznačení
      budovy - 3x originál.

10. Příkazní smlouva I objednávka- kopie.
V případě, že v rámci stavby byl vybudován plynovodní, horkovodní řad apod. a má být prodán, je
třeba předat VPH na tento objekt a zároveň podklady pro prodej tohoto zařízení: návrh Kupní smlouvy
odsouhlasený druhou smluvní stranou, kopii Smlouvy o provozováni zařízení a Smlouvy o spolupráci
a uzavření Smlouvy o budoucí kupní smlouvě.

                                                V Praze dne .....2...2..·.0.6..- 2018

                                                                           Ing. Petr Kalabis
                                                                 předseda představenstva VIS, a.s.

                                                               18