Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6171551: Smlouva o dílo - produkce novoročního ohňostroje

Příloha sml1021607.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        STATUTÁRNÍ MĚSTO ÚSTÍ NAD LABEM
             Odbor kultury, sportu a sociálních služeb
             Velká Hradební 2336/8, 401 00 Ústí nad Labem

                                                     Smlouva o dílo

uzavřená dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen
                                                  „Občanský zákoník“)

                        SMLUVNÍ STRANY

1. Statutární město Ústí nad Labem

se sídlem:              Velká Hradební 2336/8, 401 00 Ústí nad Labem

zastoupeno:             Ing. Věrou Nechybovou, primátorkou

IČ:                     00081531

Osoba oprávněna jednat

ve věcech smluvních:    Ing. Martin Kohl – vedoucí Odboru kultury, sportu a
                        sociálních služeb Magistrátu města Ústí nad Labem

Osoba oprávněna jednat

ve věcech technických: Bc. Linda Štrymplová, referent Odboru kultury, sportu a
                                     sociálních služeb

bankovní spojení:       Komerční banka

číslo účtu:             1125411/0100

(dále jen „objednatel“ nebo „smluvní strana“)

      a

2. (doplní zhotovitel)

zastoupená/ý:           Ohňostroje na míru v.o.s.

se sídlem:              Dvořákova 1324/21, 405 02, Děčín II.

IČ:                     28729820

DIČ:                    CZ28729820

bankovní spojení:       Fio banka a.s.

číslo účtu:             2700865899/2010

Pověřená osoba k jednání: Jan Šulc

(dále jen „zhotovitel“ nebo „smluvní strana“)

uzavřeli níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo na realizaci novoročního
    ohňostroje v souladu s ustanovením § 2586 a násl. občanského zákoníku (dále jen
                                                       „smlouva“)

Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být
             touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

                                                        I. Preambule

Tato smlouva je uzavřena mezi objednatelem a zhotovitelem na základě zadávacího řízení pro
plnění veřejné zakázky malého rozsahu s názvem „Produkce novoročního ohňostroje“.
                                                     II. Účel smlouvy

1. Účelem této Smlouvy je realizace Veřejné zakázky dle technické specifikace Veřejné
     zakázky a nabídky zhotovitele, které tvoří přílohu této Smlouvy (dále jen „Zadávací
     dokumentace“) dostupná na: https://zakazky.usti-nad-labem.cz/profile_display_2.html.

2. Zhotovitel touto Smlouvou garantuje Objednateli splnění zadání Veřejné zakázky a všech z
     toho vyplývajících podmínek a povinností podle Zadávací dokumentace. Tato garance je
     nadřazena ostatním podmínkám a garancím uvedeným v této Smlouvě. Pro vyloučení
     jakýchkoliv pochybností to znamená, že:

          a) v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení této Smlouvy budou tato
               ustanovení vykládána tak, aby v co nejširší míře zohledňovala účel Veřejné zakázky
               vyjádřený v Zadávací dokumentaci,

          b) v případě chybějících ustanovení této Smlouvy budou použita dostatečně konkrétní
               ustanovení Zadávací dokumentace.

3. Zhotovitel je vázán svou nabídkou předloženou Objednateli v rámci zadávacího řízení na
     zadání Veřejné zakázky, která se pro úpravu vzájemných vztahů vyplývajících z této
     Smlouvy použije subsidiárně.

                                                  III. Předmět smlouvy

1. Předmětem této Smlouvy je úprava práv a povinností smluvních stran při realizaci díla
     spočívající v zajištění produkce slavnostního novoročního ohňostroje s hudebním
     doprovodem u příležitosti oslav nového roku 2019 na Střekovském nábřeží v Ústí nad Labem
     (dále jen „Dílo“).

2. Rozsah a specifikace Díla zahrnující zejména věcné, místní a časové vymezení související s
     poskytováním konkrétních prací je vymezen v této smlouvě a v zadávací dokumentaci, které
     jsou nedílnou součástí této smlouvy.

3. Zhotovitel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele dílo spočívající v
     zajištění produkce slavnostního novoročního ohňostroje s hudebním doprovodem u
     příležitosti oslav nového roku 2019 na Střekovském nábřeží v Ústí nad Labem. Objednatel
     se za řádné provedení díla zavazuje zaplatit cenu dle čl. V. této Smlouvy.

4. Provedení díla se rozumí úplné, funkční a bezvadné provedení prací a činností nezbytných pro
      řádné dokončení díla, dále provedení všech činností souvisejících s provedením díla, které jsou
      pro řádné dokončení díla nezbytné. Provedení díla bude spočívat zejména v tomto:
          • ohňostrojné práce musí být provedeny v souladu se zákonem č. 206/2015 Sb., o
               pyrotechnických výrobcích a zacházení s nimi a o změně některých zákonů, ve znění
               pozdějších předpisů;
           • bude proveden výběr a příprava designu a scénáře ohňostroje a hudebního doprovodu;
          • přeprava, instalace a deinstalace ohňostroje;
          • práce pyrotechniků včetně zapojení a finálního odpálení;
          • ozvučení včetně obsluhy (umístění ozvučení v prostoru Zanádraží a na Střekovském
               nábřeží), včetně zajištění elektřiny;
          • vyhrazení bezpečnostního prostoru;
          • úklid odpaliště a likvidace odpadů vzniklých v souvislosti s provedením díla (úklid
               prostoru po odpálení ohňostroje do 02. 01. 2019 do 08:00 hod);
          • zajištění všech příslušných povolení k realizaci ohňostroje;
          • spolupráce s rádiem ohledně online přenosu hudebního doprovodu k ohňostroji;
          • zahájení příprav ohňostroje 01. 01. 2019 od 8.00 hodin – do 17.45 hodin;
          • odpálení ohňostroje dne 01. 01. 2019 v 18.00 hodin;
          • délka trvání ohňostroje: min. 10 minut;

                                                           2
          • prvky použité pyrotechniky budou sladěné do harmonického celku společně s
               hudebním doprovodem s postupným nástupem dle výškového dosahu jednotlivých
               komponentů použité pyrotechniky;

          • použít prvky pyrotechniky především v národních barvách (červená, modrá, bílá);
          • hudební doprovod – čeští hudební skladatelé (např. Dvořák, Smetana, Janáček, atp.)

               – alespoň část ohňostroje (završení oslav 100. výročí založení republiky).

     Bližší specifikace bude vycházet z nabídky zhotovitele, jenž byla v rámci veřejné zakázky
     podána.

5. Objednatel zajistí:

       • propagaci akce;
       • online přenos hudebního doprovodu k ohňostroji přes rádio;
       • následný úklid po akci v místě konání (např. odstranění komunálního odpadu po

            účastnících akce);
       • ostrahu manipulačního a bezpečnostního okruhu;
       • požární dozor;
       • zábor veřejného prostranství vč. povolení úplné uzavírky pozemní komunikace včetně

            zajištění dopravního značení;
       • vypnutí veřejného osvětlení během produkce novoročního ohňostroje.

6. Zhotovitel splní svou povinnost provést Dílo jeho řádným ukončením v místě plnění.

                                              IV. Místo a čas plnění díla
1. Místem plnění této Smlouvy je Střekovské nábřeží (pravý břeh řeky Labe, u mostu E.

     Beneše), Ústí nad Labem (Příloha č. 2 – Situační mapa místa plnění).
2. Zhotovitel je povinen zahájit práce na díle tak, aby dne 1. 1. 2018 v 18:00 bylo dílo

     zrealizováno. Zhotovitel bude činnost dle čl. III provádět v následujícím harmonogramu:
          A. Zahájení příprav ohňostroje 01. 01. 2018 od 8.00 hodin – do 17.45 hodin.
          B. Odpálení ohňostroje dne 01. 01. 2018 v 18.00 hodin.
          C. Úklid prostoru po dopálení ohňostroje do 02. 01. 2018 do 8.00 hodin

3. Ohňostroj bude realizován v délce min. 10 minut.
4. Základní podmínkou řádného splnění je dodržení kvality stanovené touto smlouvou, dále

     dodržení přesného časového harmonogramu, zejména včasné odpálení ohňostroje v hodinu
     a minutu dle této smlouvy.
5. Řádné dokončení díla je závislé na řádném a včasném splnění součinnosti smluvních stran
     uvedené v čl. VII této smlouvy. Po dobu prodlení Objednatele s poskytnutím sjednaných
     součinností není Zhotovitel v prodlení s plněním předmětu této smlouvy. Nedojde-li mezi
     stranami k jiné dohodě a prokáže-li Zhotovitel, že ani při vynaložení veškerého úsilí nemohl
     dílo v důsledku prodlení Objednatele dokončit, je možné s výslovným souhlasem objednatele
     prodloužit stanovený termín dokončení díla o dobu shodnou s prodlením Objednatele v
     plnění jeho součinností.
6. Při předání a převzetí díla bude na základě kontroly provedné objednatelem ověřeno, zda
     poskytnuté plnění dle této Smlouvy vedlo k výsledku, ke kterému se smluvní strany zavázaly
     touto Smlouvou, a to porovnáním skutečného rozsahu a kvality provedeného díla a jeho
     vlastností se závaznou specifikací uvedenou v této Smlouvě.

                                               V. Cena a platební podmínky

                                                           3
1. Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za dílo provedené v souladu s touto smlouvou cenu
   v celkové výši.

Cena bez DPH (ZD pro 21 % DPH)     280845,- Kč

DPH 21 %                           58977,45,- Kč

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Cena celkem včetně DPH             339 822,45,- Kč

(Slovy: „Tři sta třicet devět tisíc osm set dvacet dva korun a čtyřicet pět haléřů“)

2. Celková cena za provedení díla je nejvýše přípustná a nepřekročitelná a obsahuje veškeré
     náklady spojené s provedením díla. Nad rámec této ceny nepřísluší zhotoviteli za provedení
     prací na díle žádná jiná odměna.

3. Cena za provedení díla je splatná na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného
     zhotovitelem a doručeného na adresu Objednatele v listinné či elektronické formě. K ceně
     bude při fakturaci připočtena DPH v zákonné výši. Každá faktura musí obsahovat náležitosti
     daňového dokladu v souladu s ustanovením § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
     hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZDPH“) a zákona č. 563/1991 Sb., o
     účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOÚ“).

4. V případě, že Zhotovitelem vystavená faktura nebude obsahovat všechny náležitosti dle odst.
     3 této Smlouvy nebo nebude splňovat náležitosti daňového dokladu, je Objednatel oprávněn
     ve lhůtě do deseti pracovních dnů od jejího obdržení fakturu vrátit Zhotoviteli k opravě či
     doplnění. Lhůta splatnosti ceny za provedené dílo v takovémto případě počíná běžet ode dne
     doručení opravené nebo doplněné faktury Objednateli. Nevrátí-li Objednatel Zhotoviteli fakturu
     ve lhůtě specifikované v tomto odstavci, má se za to, že k faktuře Objednatel nemá výhrady.

5. Zhotovitel je oprávněn fakturu vystavit až po řádné realizaci díla.

6. Splatnost faktury činí 21 dnů ode dne jejího doručení objednateli.

7. Zhotovitel není oprávněn požadovat zálohové platby.

8. V případě, že některé ze stran této Smlouvy vznikne nárok na zaplacení smluvní pokuty, zašle
     tato smluvní strana společně s výzvou k uhrazení pokuty dle této Smlouvy fakturu na částku
     ve výši smluvní pokuty splňující náležitosti daňového dokladu podle ZDPH a účetního dokladu
     podle ZOÚ druhé smluvní straně. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů ode dne doručení
     faktury smluvní straně povinné k její úhradě.

9. V případě, že některé ze smluvních stran vznikne nárok na náhradu škody, zašle druhé smluvní
     straně písemné vyúčtování - fakturu s náležitostmi účetního dokladu podle ZDPH a ZOÚ s
     přesnou výší požadované náhrady, popisem vady popř. jiné události, jíž škoda vznikla a
     odkazem na konkrétní povinnost druhé smluvní strany, jejíž porušení způsobilo vznik škody.
     Náhrada škody je splatná do 30 dnů ode dne doručení řádného vyúčtování druhé smluvní
     straně.

10. Objednatel bude hradit přijaté faktury pouze bankovním převodem na bankovní účet uvedený
     v záhlaví této smlouvy.

11. Stane-li se Zhotovitel nespolehlivým plátcem ve smyslu ZDPH, zaplatí Objednatel pouze
     základ daně. Příslušná výše DPH bude uhrazena až po písemném doložení Zhotovitele o jeho
     úhradě příslušnému správci daně.

                        VI. Práva a povinnosti smluvních stran při provádění díla

1. Zhotovitel je povinen provést dílo v rozsahu vyplývajícím z této smlouvy.

2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo v souladu s obecně závaznými právními předpisy,
     normami a technickými podmínkami, platnými pro prováděné dílo. Zhotovitel odpovídá za
     dodržení veškerých obecně závazných právních předpisů rovněž ze strany všech osob, které
     se budou fyzicky podílet na provedení díla.

                                4
3. V případě grafického návrhu si objednatel po konzultaci se zhotovitelem vyhrazuje právo v
     předloženém návrhu provádět úpravy (např. změna prvků použité pyrotechniky, změna
     hudebního doprovodu, apod.) a zhotovitel je povinen tyto úpravy do návrhu zapracovat.
     Případné úpravy nesmějí mít vliv na výši nabídkové ceny.

4. Zhotovitel se zavazuje při provádění díla řídit pokyny Objednatele. Zhotovitel je povinen
     upozornit Objednatele na nevhodnost pokynů či návrhů daných mu Objednatelem, na rizika
     vyplývající z Objednatelem požadovaných prací na díle, pokud neodpovídají obvyklým
     postupům předmětného plnění či podmínkám bezpečnosti práce, včetně důsledků pro kvalitu
     a termín poskytnutí příslušných prací na díle, jestliže Zhotovitel mohl tuto nevhodnost zjistit
     při vynaložení své odborné péče.

       VII. Součinnost a komunikace smluvních stran, podklady určené k provedení díla
1. Smluvní strany se zavazují vzájemně spolupracovat a poskytovat si veškeré informace

     nezbytné pro řádné a včasné plnění svých závazků.

2. Smluvní strany jsou povinny informovat druhou smluvní stranu o veškerých skutečnostech,
     které jsou nebo mohou být důležité pro řádné a včasné plnění jejich závazků, pokud takové
     skutečnosti již nebyly či neměly být známy druhé smluvní straně.

3. Zhotovitel je oprávněn požadovat součinnost Objednatele, pokud je tato součinnost nezbytná
     k odstranění překážek na straně Objednatele, které objektivně brání řádnému provedení díla.
     V takovém případě lze tuto součinnost požadovat kdykoliv v průběhu plnění této Smlouvy,
     přičemž však taková součinnost musí být specifikována dostatečně předem.

4. Objednatel bude Zhotoviteli zejména poskytovat potřebnou součinnost při plnění povinností
     dle čl. VI. této Smlouvy. Objednatel se zavazuje bezdůvodně neodmítnout poskytnutí
     součinnosti Zhotoviteli dle této Smlouvy.

5. Zhotovitel je povinen upozornit Objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou povahu
     předaných podkladů ve smyslu ustanovení § 2594 občanského zákoníku.

6. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami bude probíhat prostřednictvím oprávněných
     osob dle čl. XI této Smlouvy.

7. Písemnost, která má být dle této Smlouvy doručena druhé smluvní straně, musí být doručena
      buď osobně, prostřednictvím držitele poštovní licence nebo elektronicky, a to vždy alespoň
      oprávněné osobě dle čl. XI této Smlouvy. V případě, že taková písemnost může mít přímý vliv na
      účinnost této Smlouvy, musí být doručena buď osobně, nebo prostřednictvím držitele poštovní
      licence či datovou schránkou do sídla této smluvní strany zásilkou doručovanou do vlastních
      rukou, a to vždy osobě oprávněné k zastupování druhé smluvní strany dle zápisu v obchodním
      rejstříku, resp. na základě obecně závazných právních předpisů.

                                                   VIII. Poddodavatelé

1. Objednatel může kdykoli uložit Zhotoviteli, aby bezodkladně odvolal poddodavatele, který
     není způsobilý nebo je nedbalý v řádném plnění svých povinností. Zhotovitel se zavazuje
     bezodkladně zajistit nápravu. Doručením této žádosti Objednatele nebudou změněny termíny
     dokončení ani cena díla.

2. Plnění povinností Zhotovitele stanovených v čl. VI. této Smlouvy je Zhotovitel povinen
     zabezpečit ve vztahu k poddodavatelům obdobně jako ke svým zaměstnancům nebo jiným
     svým pracovníkům podílejícím se na provedení díla. Tím však není dotčena skutečnost, že
     za veškeré činnosti poddodavatelů, vykonávané v souvislosti s provedením díla, odpovídá
     Zhotovitel tak, jako by tyto činnosti vykonával sám.

3. Veškeré žádosti nebo požadavky poddodavatelů na poskytnutí součinnosti Objednatele dle čl. VII
      této Smlouvy budou Objednateli předávány prostřednictvím Zhotovitele. Objednatel není povinen
      tuto součinnost poskytnout, bude-li o ni požádán přímo poddodavatelem Zhotovitele.

                                            IX. Náhrada škody a prodlení

                                                           5
1. Každá ze smluvních stran nese odpovědnost za způsobenou škodu v rámci platných
     právních předpisů a této Smlouvy. Za škodu se v tomto smyslu považuje i pokuta či jiná
     sankce uložená za správní delikt Objednateli v případě, že příčinou uložení takové sankce
     bylo porušení povinností Zhotovitele dle této Smlouvy. Obě smluvní strany se zavazují k
     vyvinutí maximálního úsilí k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod. Smluvní
     strany jsou povinny nahradit způsobenou škodu za porušení povinností stanovených
     platnými právními předpisy, a dále stanovených v této Smlouvě.

2. Žádná ze smluvních stran nemá povinnost nahradit škodu způsobenou porušením svých
     povinností vyplývajících z této Smlouvy a není v prodlení, bránila-li jí v jejich splnění některá
     z překážek vylučujících povinnost k náhradě škody ve smyslu ustanovení § 2913 odst. 2
     občanského zákoníku.

3. Každá ze smluvních stran se zavazuje upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného
     odkladu na vzniklé okolnosti vylučující povinnost k náhradě škody bránící řádnému plnění
     této Smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a
     překonání okolností vylučujících povinnost k náhradě škody.

4. Žádná ze smluvních stran není v prodlení, pokud toto prodlení mělo jednoznačnou a
     bezprostřední příčinu v prodlení druhé smluvní strany.

5. Zhotovitel není povinen nahradit škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo
     jinak chybného pokynu Objednatele v případě, že na nesprávnost takového pokynu
     Objednatele upozornil v souladu s čl. VI odst. 4 této Smlouvy.

                                                          X. Sankce
1. V případě, že je Zhotovitel v prodlení se splněním díla dle této smlouvy, se Zhotovitel

     zavazuje zaplatit Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z ceny díla sjednané touto
     smlouvou, s jehož plněním je Zhotovitel v prodlení, za každou i započatou hodinu prodlení,
     pokud pozdější plnění nebylo předem písemně odsouhlaseno Objednatelem.
2. V případě, že Objednatel neuhradí ve lhůtě splatnosti předloženou fakturu, se Objednatel
     zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 0,1 % z fakturované částky včetně DPH za každý i
     započatý den prodlení.
3. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo druhé smluvní strany na náhradu škody
     zvlášť a v plné výši.
4. Výzva k uhrazení smluvní pokuty bude obsahovat určení události, která zakládá právo na
      smluvní pokutu. Oznámení musí dále obsahovat informaci o způsobu úhrady smluvní pokuty.

                                                  XI. Oprávněné osoby
1. Každá smluvní strana jmenuje oprávněné osoby. Oprávněné osoby budou zastupovat

     smluvní stranu v záležitostech souvisejících s plněním dle této Smlouvy. Oprávněná osoba si
     může stanovit svého zástupce. Vystupuje-li zástupce za oprávněnou osobu, má stejné
     pravomoci jako oprávněná osoba.
2. Obě smluvní strany jsou oprávněny změnit jimi jmenované oprávněné osoby nebo jejich
     zástupce, jsou však povinny na takovou změnu druhou smluvní stranu písemně upozornit
     (doporučeným dopisem nebo elektronicky). Tato změna je účinná, až když se o ní druhá
     smluvní strana dozví.
3. Ustanovením tohoto článku Smlouvy není dotčeno postavení osob oprávněných zastupovat
     smluvní strany.
4. Seznam kontaktních údajů včetně e-mailových adres oprávněných osob smluvních stran:
      a) Za objednatele

                                                           6
           - Bc. Linda Štrymplová, referent Odboru kultury, sportu a sociálních služeb;
                 +420 475 271 584, linda.strymplova@mag-ul.cz

      b) Za zhotovitele
                   Jan Šulc, jednatel společnosti, 774 724 429, info@ohnostrojenamiru.cz

                              XII. Platnost a účinnost smlouvy, zánik smlouvy
1. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření, tj. dnem jejího podpisu osobami

     oprávněnými zastupovat smluvní strany a nabývá účinnosti zveřejněním v registru smluv.
2. Tato smlouva zaniká řádným splněním sjednaných závazků dle této smlouvy nebo za

     podmínek stanovených v následujících odstavcích tohoto článku.
3. Tuto Smlouvu lze zrušit:

     a) dohodou smluvních stran, jejíž součástí je i vypořádání vzájemných závazků a
           pohledávek;

     b) odstoupením od Smlouvy v případech uvedených v zákoně nebo v této Smlouvě.
4. Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že:

      a) Zhotovitel nezahájí provádění díla v termínu, v němž mělo dojít k započetí provádění díla;
     b) Zhotovitel plní závazek založený touto Smlouvou v rozporu se zadávacími podmínkami

           Veřejné zakázky nebo v přímém rozporu s pokyny Objednatele či platnými předpisy,
           normami a rozhodnutími příslušných orgánů, zejména orgánů státní správy, které je
           povinen při plnění závazku založeného touto Smlouvou dodržovat.
5. Objednatel je oprávněn okamžitě odstoupit od Smlouvy bez předchozího oznámení
     Zhotoviteli nebo výzvy k sjednání nápravy v přiměřené lhůtě:
     a) bude-li soudem na majetek Zhotovitele prohlášen úpadek;
     b) vstoupí-li Zhotovitel do likvidace;
     c) pozbude-li Zhotovitel jakékoliv oprávnění vyžadované právními předpisy pro provádění
           činnosti, k níž se zavazuje touto Smlouvou.
6. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, že Objednatel je v prodlení s
     placením peněžitých částek Zhotoviteli dle této Smlouvy a toto prodlení trvá po dobu delší
     než 15 dnů a nezjedná nápravu ani do 15 dnů od doručení písemného oznámení Zhotovitele
     o takovém prodlení.
7. Veškerá porušení povinností Zhotovitele, která mohou mít za následek odstoupení od této
     Smlouvy ze strany Objednatele, se bez dalšího považují za závažné pochybení při plnění
     smluvního vztahu.
8. Předčasné ukončení Smlouvy nemá vliv na ta práva a povinnosti smluvních stran, u nichž z
     jejich povahy či kontextu této Smlouvy vyplývá, že mají zůstat v účinnosti i po dni ukončení
     účinnosti Smlouvy nebo mají vzniknout ke dni ukončení účinnosti Smlouvy.

                                              XIII. Závěrečná ustanovení

1. Tato Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž zhotovitel
     obdrží jedno vyhotovení a objednatel dvě oboustranně potvrzená vyhotovení této smlouvy.

2. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření, tj. dnem jejího podpisu osobami
     oprávněnými zastupovat smluvní strany a nabývá účinnosti zveřejněním v registru smluv.

3. Právní vztahy vzniklé z této Smlouvy a touto Smlouvou blíže neupravené se řídí platnými a
     účinnými právními předpisy České republiky, zejména občanským zákoníkem.

4. Výrazům, které nejsou v této Smlouvě výslovně definovány, je třeba připisovat stejný
     význam, jako je jim připisován jejími přílohami.

                                                           7
5. V případě rozporu mezi jednotlivými ustanoveními této Smlouvy se uplatní pro jejich výklad
     obecná interpretační pravidla.

6. Pokud tato Smlouva neupravuje příslušná práva a povinnosti smluvních stran, pak jsou
     smluvní strany povinny respektovat znění občanského zákoníku.

7. Dojde-li za dobu účinnosti této Smlouvy ke zrušení právního předpisu a jeho nahrazení novým
      právním předpisem věcně se dotýkajícím předmětu plnění dle této Smlouvy a bude-li mít tato
      změna podstatný dopad na podmínky plnění této Smlouvy, zavazují se smluvní strany zahájit
      jednání o uzavření dodatku, jehož předmětem bude úprava vzájemných smluvních vztahů tak,
      aby byl v maximální možné míře zachován předmět, účel a obsah této Smlouvy a aby bylo
      vyhověno podmínkám stanoveným navazující normou dle tohoto odstavce. V rámci tohoto
      jednání nebude Zhotovitel vznášet požadavky na navýšení ceny za provedení díla s výjimkou
      případů, kdy takové navýšení bude objektivně a prokazatelně nezbytné k zachování předmětu,
      účelu a obsahu této Smlouvy. I v takovém případě však Zhotoviteli nevzniká bez dalšího nárok na
      sjednání navýšení jakékoli položky ceny za provedení díla.

8. Veškeré spory, které vzniknou ze Smlouvy nebo v souvislosti s ní, které se nepodaří vyřešit
     přednostně smírnou cestou, budou rozhodovány obecnými soudy v souladu se zákonem č.
     99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů.

9. Smluvní strany jsou seznámeny se skutečností, že Objednatel, jako orgán územní
     samosprávy, je povinen poskytovat informace vztahující se k jeho působnosti dle zákona č.
     106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Smluvní
     strany souhlasně prohlašují, že žádný údaj v této smlouvě, včetně jejích příloh, není
     označován za obchodní tajemství. Zhotovitel prohlašuje, že:

          a) Statutární město Ústí nad Labem je oprávněno, pokud postupuje dle zákona č.
               106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
               poskytovat veškeré informace o této smlouvě a o jiných údajích tohoto závazkového
               právního vztahu, pokud nejsou v této smlouvě uvedeny (např. o daňových dokladech,
               předávacích protokolech, nabídkách či jiných písemnostech),

          b) veškeré údaje uvedené v této smlouvě, popř. které jsou použity v rámci tohoto
               závazkového právního vztahu, a to i pokud jsou získány od třetích osob, nepodléhají
               povinnosti mlčenlivosti nebo jinému postupu směřujícímu k ochraně před zneužitím a
               zveřejněním.

10. Smluvní strany shodně prohlašují, že povinnost uveřejnění této smlouvy dle zákona
     č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
     smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) bude splněna ze strany Objednatele.

11. Tuto Smlouvu lze měnit, doplňovat nebo rušit pouze formou písemných vzestupně číslovaných
      dodatků podepsaných smluvními stranami. Dodatky nabývají platnosti v den, kdy byly podepsány
      oběma smluvními stranami a účinnosti v den, kdy byly zveřejněny v registru smluv.

12. Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy.

13. Nedílnou součást Smlouvy tvoří tyto přílohy:

          • Cenová nabídka zhotovitele včetně grafického návrhu

          • Situační mapa místa plnění

Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a na
důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

V Ústí nad Labem dne  V České Kamenici dne …………………………

Objednatel:           Zhotovitel:

                      8
……………………………………….                             …………………………………………….
              Ing. Martin Kohl                           Jan Šulc – jednatel společnosti

vedoucí Odboru kultury, sportu a sociálních
služeb Magistrátu města Ústí nad Labem

                                             9