Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“ SMLOUVA O DÍLO Příprava ZD pro vybavení elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, digitální a PC technikou a vybavení nábytkem pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií č. CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003945“ Ve vztahu k zákonu je činnost dle této smlouvy veřejnou zakázkou malého rozsahu na služby mimo režim zákona podle § 27 písm. a) zákona 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů. Ve vztahu k pravidlům IROP P3 MP bod 5.3, pro oblast zadávání zakázek pro programové období 2014-2020 je činnost dle této smlouvy o dílo veřejnou zakázkou malé hodnoty do 400.000,- Kč. Evidenční číslo Objednatele Evidenční číslo Zhotovitele ……………………………… 1 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“ 1. Smluvní strany a) Základní škola Tomáše Šobra a Mateřská škola Písek, Se sídlem Šobrova 2070, 397 01 Písek IČ: : 70943168 DIČ: není plátce DPH Bankovní spojení: Zastoupená panem Mgr. Jaroslavem Volfem – ředitelem školy Dále jako Objednatel a b) ARAPANEA s.r.o. Se sídlem: Rybná 716/24, Staré Město 110 00 Praha 1 IČO : 03023095 DIČ : CZ03023095 Bankovní spojení : zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226555 Zastoupená panem Petrem Jarošem – jednatelem společnosti Dále jako Zhotovitel uzavřeli dle ustanovení § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, smlouvu o dílo (dále Smlouva) tohoto znění: 2. Předmět díla Předmětem této Smlouvy je zpracování zadávací dokumentace (dále také ZD) pro vybavení elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem, digitální a PC technikou pro zadání veřejné zakázky k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií č. CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003945“ podpořeného v rámci 47. výzvy IROP a zpracování obchodních podmínek ve formě návrhu kupní smlouvy. Podkladem pro zpracování zadávací dokumentace je projektový záměr schválený IROP a technická dokumentace pro vypracování ZD, obecná a specifická pravidla IROP v aktuálním znění, zákon 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů. Zadávací dokumentace bude vypracována pro zadání veřejné zakázky zvlášť pro vybavení elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem a digitální a PC technikou podle podmínek IROP a zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů. Součástí bude zpracování i obchodně technických podmínek. Součástí ZD bude i vypracování harmonogramu jednotlivých dodávek v čase podle reálné připravenosti jednotlivých částí nové přístavby odborných učeben, kde má být vybavení instalováno. Termíny dle harmonogramu budou zapracovány do obchodních podmínek. Pro účely této Smlouvy bude předmět díla dále označován jako DÍLO. 2 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“ 3. Doba plnění Zahájení provádění DÍLA bude v den podpisu této Smlouvy. Ukončení a předání DÍLA bude dílčím způsobem a to: a) vybavení nábytkem do 20.7.2018 b) vybavení elektrickým a AKU nářadím do 20.8.2018 c) vybavení řemeslnými stroji a CNC do 20.9.2018 d) vybavení digitální a PC technikou do 20.10.2018 4. Cena díla Cena DÍLA je sjednána v celkové nepřekročitelné výši 248.000,- Kč bez DPH. Výše DPH 21% - 52.080,- Kč Celkem cena DÍLA s DPH 300.080,- Kč 5. Platební podmínky a fakturace Faktury ve výši 4 x 62.000,- Kč bez DPH budou vystaveny se zdanitelným plněním ke dni dílčího předání DÍLA a splatností 14 dnů od data vystavení. Faktura bude mít minimálně tyto náležitosti: a) Číslo smlouvy vč. čísla projektu (CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003984) b) Číslo faktury c) Den vystavení a den splatnosti faktury, datum uskutečnitelného plnění d) Název, sídlo, IČ, DIČ Objednatele a Zhotovitele e) Označení banky a číslo účtu Zhotovitele dle této Smlouvy f) Označení názvu DÍLA g) Identifikaci Zhotovitele podle OR h) Celkovou fakturovanou částku bez DPH, vyčíslení sazby a výše DPH a celkovou cenu vč. DPH i) Přílohou faktury bude dokumentace v rozsahu dle čl. 2 této Smlouvy 6. Povinnosti Objednatele a) Objednatel předá Zhotoviteli jako podklad technickou dokumentaci pro vybavení odborných učeben elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem, digitální a PC technikou. 7. Povinnosti Zhotovitele a) Zhotovitel je povinen uskutečnit plnění činností podle předmětu této smlouvy b) Zhotovitel bude při vypracování zadávací dokumentace postupovat v souladu se zákonem 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek a pravidly IROP. c) Zhotovitel je povinen poskytnout Objednateli potřebné spolupůsobení při výkonu finanční kontroly podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) ve znění pozdějších předpisů ve veřejné správě po dobu 10 let od ukončení akce – uvedení zařízení do trvalého provozu, respektive 10 let od finančního ukončení projektu v IROP. Dodavatel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované 3 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“ informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. d) Zhotovitel má povinnost a zavazuje se uchovávat veškeré doklady a dokumenty (písemné i elektronické) včetně účetních dokladů souvisejících s realizací veřejné zakázky (projektu) dle předmětu této smlouvy minimálně do 31.12.2028 a minimálně 10 let podle § 31 a 32 zákona 563/1991 Sb. zákon o účetnictví ve znění pozdějších předpisů a § 35 a 35a zákona 235/2004 Sb. Zákon o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů. 8. Smluvní pokuty, náhrada škody a odstoupení od smlouvy Je-li zhotovitel v prodlení s předáním zadávací dokumentace či její části v termínu dle odst. 3 této smlouvy, uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny díla či jeho části za každý, byť i jen započatý den prodlení. Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí zhotoviteli smluvní pokutu za prodlení s termínem splatnosti faktur ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den prodlení. Tato smluvní pokuta v sobě obsahuje i úrok z prodlení, který nebude (nastane-li prodlení) zvlášť účtován. Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že zhotovitel bude v prodlení s plněním smlouvy z důvodů na straně zhotovitele déle než jeden měsíc nebo bude činnosti a služby poskytovat nekvalitně v rozporu s platnými předpisy nebo touto smlouvou, i když byl na tuto skutečnost objednatelem písemně upozorněn Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran ze smlouvy, s výjimkou nároku na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy a nároku na sjednané smluvní pokuty. Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo úplně znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tomto bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání. Nesplnění této povinnosti zakládá právo na náhradu škody pro stranu, která se porušení smlouvy v tomto bodě nedopustila. 9. Ostatní ujednání Smluvní strany se zavazují spolu komunikovat operativně, věcně a seriózně. Navzájem se budou informovat o všech skutečnostech a věcech důležitých ve spojitosti s předmětem této smlouvy. Další platná, přímo v této smlouvě nespecifikovaná ujednání se řídí zejména Občanským zákoníkem ve znění pozdějších předpisů. Jakékoliv změny a dodatky k této smlouvě lze řešit pouze písemnou formou. 4 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“ Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva je souhlasným, svobodným a vážným projevem jejich skutečné vůle, že smlouvu neuzavřeli v tísni ani za nevýhodných podmínek a že s obsahem smlouvy souhlasí, což potvrzují svými podpisy. Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s tím, že každá strana obdrží jeden. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami. Rozhodčí doložka: Případné spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní, které by se nepodařilo odstranit jednáním mezi stranami, budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při HK ČR a AK ČR podle Řádu jedním nebo více rozhodci. V Písku dne 27.6.2018 V Písku dne 27.6.2018 ……………………………….. …………………………………. Zhotovitel Objednatel 5