Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6193859: Příprava ZD pro vybavení elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji

Příloha SoD ZD nábytek, PC technika el. a AKU,stroje _ARAPANEA.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro
               zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“

    SMLOUVA O DÍLO

  Příprava ZD pro vybavení elektrickým a AKU nářadím,
    řemeslnými stroji a CNC, digitální a PC technikou a

 vybavení nábytkem pro zadání VZ k projektu „Adaptace
  učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních

       technologií č. CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003945“

Ve vztahu k zákonu je činnost dle této smlouvy veřejnou zakázkou malého rozsahu na služby
mimo režim zákona podle § 27 písm. a) zákona 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách ve znění
pozdějších předpisů.
Ve vztahu k pravidlům IROP P3 MP bod 5.3, pro oblast zadávání zakázek pro programové období
2014-2020 je činnost dle této smlouvy o dílo veřejnou zakázkou malé hodnoty do 400.000,- Kč.

Evidenční číslo Objednatele  Evidenční číslo Zhotovitele
  ………………………………                                                        1
 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro
               zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“

1. Smluvní strany

a) Základní škola Tomáše Šobra a Mateřská škola Písek,
   Se sídlem Šobrova 2070, 397 01 Písek
   IČ: : 70943168
   DIČ: není plátce DPH
   Bankovní spojení:
   Zastoupená panem Mgr. Jaroslavem Volfem – ředitelem školy
   Dále jako Objednatel
   a

b) ARAPANEA s.r.o.
   Se sídlem: Rybná 716/24, Staré Město 110 00 Praha 1
   IČO : 03023095
   DIČ : CZ03023095
   Bankovní spojení :
   zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226555
   Zastoupená panem Petrem Jarošem – jednatelem společnosti

  Dále jako Zhotovitel

   uzavřeli dle ustanovení § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku,
                                  smlouvu o dílo (dále Smlouva) tohoto znění:

2. Předmět díla

         Předmětem této Smlouvy je zpracování zadávací dokumentace (dále také ZD) pro vybavení
         elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem, digitální a PC technikou
         pro zadání veřejné zakázky k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití
         digitálních technologií č. CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003945“ podpořeného v rámci 47.
         výzvy IROP a zpracování obchodních podmínek ve formě návrhu kupní smlouvy.

         Podkladem pro zpracování zadávací dokumentace je projektový záměr schválený IROP a
         technická dokumentace pro vypracování ZD, obecná a specifická pravidla IROP v aktuálním
         znění, zákon 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění pozdějších předpisů.

         Zadávací dokumentace bude vypracována pro zadání veřejné zakázky zvlášť pro vybavení
         elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem a digitální a PC technikou
         podle podmínek IROP a zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek ve znění
         pozdějších předpisů.

         Součástí bude zpracování i obchodně technických podmínek.

         Součástí ZD bude i vypracování harmonogramu jednotlivých dodávek v čase podle reálné
         připravenosti jednotlivých částí nové přístavby odborných učeben, kde má být vybavení
         instalováno. Termíny dle harmonogramu budou zapracovány do obchodních podmínek.

         Pro účely této Smlouvy bude předmět díla dále označován jako DÍLO.

                                                                                                                                        2
 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro
               zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“

3. Doba plnění

         Zahájení provádění DÍLA bude v den podpisu této Smlouvy.

         Ukončení a předání DÍLA bude dílčím způsobem a to:

         a) vybavení nábytkem do 20.7.2018
         b) vybavení elektrickým a AKU nářadím do 20.8.2018
         c) vybavení řemeslnými stroji a CNC do 20.9.2018
         d) vybavení digitální a PC technikou do 20.10.2018

4. Cena díla

         Cena DÍLA je sjednána v celkové nepřekročitelné výši 248.000,- Kč bez DPH.
         Výše DPH 21% - 52.080,- Kč
         Celkem cena DÍLA s DPH 300.080,- Kč

5. Platební podmínky a fakturace

         Faktury ve výši 4 x 62.000,- Kč bez DPH budou vystaveny se zdanitelným plněním ke dni
         dílčího předání DÍLA a splatností 14 dnů od data vystavení. Faktura bude mít minimálně tyto
         náležitosti:

         a) Číslo smlouvy vč. čísla projektu (CZ.06.2.67/0.0/0.0/16_063/0003984)
         b) Číslo faktury
         c) Den vystavení a den splatnosti faktury, datum uskutečnitelného plnění
         d) Název, sídlo, IČ, DIČ Objednatele a Zhotovitele
         e) Označení banky a číslo účtu Zhotovitele dle této Smlouvy
         f) Označení názvu DÍLA
         g) Identifikaci Zhotovitele podle OR
         h) Celkovou fakturovanou částku bez DPH, vyčíslení sazby a výše DPH a celkovou cenu vč.

              DPH
         i) Přílohou faktury bude dokumentace v rozsahu dle čl. 2 této Smlouvy

6. Povinnosti Objednatele

    a) Objednatel předá Zhotoviteli jako podklad technickou dokumentaci pro vybavení
         odborných učeben elektrickým a AKU nářadím, řemeslnými stroji a CNC, nábytkem,
         digitální a PC technikou.

7. Povinnosti Zhotovitele

    a) Zhotovitel je povinen uskutečnit plnění činností podle předmětu této smlouvy

    b) Zhotovitel bude při vypracování zadávací dokumentace postupovat v souladu se
         zákonem 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek a pravidly IROP.

    c) Zhotovitel je povinen poskytnout Objednateli potřebné spolupůsobení při výkonu
         finanční kontroly podle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 sb., o finanční kontrole ve
         veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole) ve znění
         pozdějších předpisů ve veřejné správě po dobu 10 let od ukončení akce – uvedení
         zařízení do trvalého provozu, respektive 10 let od finančního ukončení projektu
         v IROP. Dodavatel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované

                                                                                                                                        3
 SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro
               zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“

         informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo
         zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise,
         Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu
         finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše
         uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a
         poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

    d) Zhotovitel má povinnost a zavazuje se uchovávat veškeré doklady a dokumenty
         (písemné i elektronické) včetně účetních dokladů souvisejících s realizací veřejné
         zakázky (projektu) dle předmětu této smlouvy minimálně do 31.12.2028 a minimálně
         10 let podle § 31 a 32 zákona 563/1991 Sb. zákon o účetnictví ve znění pozdějších
         předpisů a § 35 a 35a zákona 235/2004 Sb. Zákon o dani z přidané hodnoty ve znění
         pozdějších předpisů.

8. Smluvní pokuty, náhrada škody a odstoupení od smlouvy

         Je-li zhotovitel v prodlení s předáním zadávací dokumentace či její části v termínu dle
         odst. 3 této smlouvy, uhradí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny díla či
         jeho části za každý, byť i jen započatý den prodlení.

         Smluvní strany se dohodly, že objednatel zaplatí zhotoviteli smluvní pokutu za
         prodlení s termínem splatnosti faktur ve výši 0,1 % z dlužné částky za každý den
         prodlení. Tato smluvní pokuta v sobě obsahuje i úrok z prodlení, který nebude
         (nastane-li prodlení) zvlášť účtován.

         Objednatel si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v případě, že zhotovitel bude
         v prodlení s plněním smlouvy z důvodů na straně zhotovitele déle než jeden měsíc
         nebo bude činnosti a služby poskytovat nekvalitně v rozporu s platnými předpisy nebo
         touto smlouvou, i když byl na tuto skutečnost objednatelem písemně upozorněn

         Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran ze smlouvy,
         s výjimkou nároku na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy a nároku
         na sjednané smluvní pokuty.

         Vyskytnou-li se události, které jedné nebo oběma smluvním stranám částečně nebo
         úplně znemožní plnění jejich povinností podle této smlouvy, jsou povinni se o tomto
         bez zbytečného odkladu informovat a společně podniknout kroky k jejich překonání.
         Nesplnění této povinnosti zakládá právo na náhradu škody pro stranu, která se
         porušení smlouvy v tomto bodě nedopustila.

9. Ostatní ujednání

         Smluvní strany se zavazují spolu komunikovat operativně, věcně a seriózně.
        Navzájem se budou informovat o všech skutečnostech a věcech důležitých ve
        spojitosti s předmětem této smlouvy.

        Další platná, přímo v této smlouvě nespecifikovaná ujednání se řídí zejména
        Občanským zákoníkem ve znění pozdějších předpisů.

        Jakékoliv změny a dodatky k této smlouvě lze řešit pouze písemnou formou.

                                                                                                                                        4
SoD přípravy ZD pro vybavení nářadím, stroji, nábytkem a digitální a PC technikou jako podklad pro vypracování ZD pro
             zadání VZ k projektu „Adaptace učeben pro technické vzdělávání při využití digitálních technologií“

       Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva je souhlasným, svobodným a vážným
       projevem jejich skutečné vůle, že smlouvu neuzavřeli v tísni ani za nevýhodných
       podmínek a že s obsahem smlouvy souhlasí, což potvrzují svými podpisy.

       Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s tím, že každá strana obdrží jeden.

        Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma stranami.

       Rozhodčí doložka:

       Případné spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní, které by se nepodařilo
       odstranit jednáním mezi stranami, budou rozhodovány s konečnou platností u
       Rozhodčího soudu při HK ČR a AK ČR podle Řádu jedním nebo více rozhodci.

V Písku dne 27.6.2018   V Písku dne 27.6.2018

………………………………..          ………………………………….
            Zhotovitel                Objednatel

                                                  5