Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6485031: Vybudování pěti nových oplocenek za účelem ochrany přirozené obnovy a

Příloha PPK_271A_84_18.DOCX

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo dohody: PPK271a/84/18
Dotační titul: D
DOHODA O REALIZACI MANAGEMENTOVÝCH OPATŘENÍ
dle ust. § 68 odst. 2 a § 69 odst. 3 zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny (dále jen „Dohoda“),
kterou uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tito účastníci

1. Česká republika – Agentura ochrany přírody a krajiny ČR,
Regionální pracoviště: Regionální pracoviště Olomoucko
Sídlo: Kaplanova 1931/1, 148 00, Praha 11 – Chodov
Kontaktní adresa: Lafayettova 13, 77900 Olomouc
IČ: 62933591
zastoupena: Ing. Michal Servus - ředitel RP Olomoucko
V rozsahu této dohody osoba zmocněná k jednání s nájemcem, k věcným úkonům a k provedení kontroly realizovaných managementových opatření: Pavel Janeček
jakožto věcně a místně příslušný orgán ochrany přírody příslušný podle ustanovení § 75 odst. 1 písm. e) ve spojení s § 78 odst. 1 zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, v platném znění.
(dále jen ”AOPK ČR”)

a
2. Nájemce
Arcibiskupské lesy a statky Olomouc s.r.o.
Wurmova 562/9
77900 Olomouc
IČ 01559109
DIČ CZ01559109
je plátcem DPH
bankovní spojení xxx
statutární zástupce Ing. Petr Skočdopole
jakožto nájemce pozemků parc. č. 1094/1, k. ú. Žulová
(dále jen ”nájemce”)
Čl. I.
Účel a předmět Dohody
1. Účelem této Dohody je úprava provádění péče o pozemky v NPP Borový z důvodu ochrany přírody v případě péče o pozemky prováděné nad rámec povinností uložených zákonem.
2. Předmětem této Dohody je realizace konkrétních managementových opatření z důvodu ochrany přírody s hlavním cílem dosažení optimálního stavu předmětů ochrany a poskytnutí finančního příspěvku na péči podle § 69 zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny.
3. Touto Dohodou se nájemce zavazuje realizovat managementová opatření z důvodu ochrany přírody v rozsahu, termínu a způsobem specifikovaným v čl. II. této Dohody, dle pokynů AOPK ČR. AOPK ČR se zavazuje za řádně a včas realizovaná managementová opatření poskytnout nájemci finanční příspěvek na péči specifikovaný v čl. III. této Dohody.
Čl. II.
Realizace managementových opatření/prací
1. Účastníci dohody se dohodli, že nájemce provede dle pokynů AOPK ČR tato managementová opatření z důvodu ochrany přírody:
Vybudování pěti nových oplocenek za účelem ochrany přirozené obnovy a výsadeb DB. Délka oplocení jednotlivých oplocenek bude cca (1) 395m, (2) 250m, (3) 200m, (4) 305m (JPRL 554C11, LHC 709000) a (5) 350m (JPRL 554B05, LHC 709000), o celkové délce 1500m. Oplocenky budou o výšce 160 cm a délky jednoho pole 3 m, každý třetí kůl zavětrován z vnitřní strany ve výšce 2/3 jeho výšky od země, spodní drát přichycen proti zvednutí zvěří, impregnace spodní částí kůlů gumoasfaltovým nátěrem, vybudování dvou přelezů v každé oplocence. 
Odstranění dvou stávajících oplocenek z důvodu ukončení jejich životnosti a splnění účelu – ochrana kultur do doby zajištění. Délka oplocení je cca (6) 394m a (7) 310m (JPRL 554C11, LHC 709000), o celkové délce 704m. Součástí likvidace je odnos a odvoz pletiva z lokality.
Opatření bude provedeno na pozemcích parc. č. 1094/1, k. ú. Žulová a to v termínu od účinnosti Dohody do 30. 9. 2018 a dále podle příloh dle čl. V., odst. 2 této Dohody.
Další podmínky realizace: Bez dalších podmínek
(dále jen „managementová opatření“)
Čl. III.
Poskytnutí finančního příspěvku na péči
1. Účastníci Dohody se dohodli, že nájemce zrealizuje managementová opatření specifikovaná v čl. II této Dohody za finanční příspěvek na péči ve výši 206 500,- Kč (slovy dvěstěšesttisícpětset korun českých).
2. AOPK ČR provede před vyplacením finančního příspěvku kontrolu realizovaných managementových opatření ve smyslu ust. § 19 odst. 4 vyhl. č. 395/1992 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona České národní rady č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, přičemž předmětem kontroly bude především splnění podmínek dle čl. II. této Dohody (dále jen „kontrola“). O této kontrole bude sepsán mezi účastníky Dohody písemný protokol podepsaný oprávněnými zástupci účastníků Dohody.
3. AOPK ČR se zavazuje po provedení kontroly za řádně, včas a v souladu s ostatními podmínkami této Dohody provedená managementová opatření uhradit nájemci finanční příspěvek na péči v celkové výši 206 500,- (cena slovy dvěstěšesttisícpětset korun českých), podle pravidel dohodnutých v tomto článku Dohody a v souladu s ust. § 69 zák. č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, v platném znění za užití ust. § 19 odst. 4 vyhl. č. 395/1992 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny. Nebudouli managementová opatření realizována v souladu s čl. II této Dohody, finanční příspěvek na péči se nájemci nevyplatí, budouli managementová opatření realizována dle čl. II této Dohody pouze částečně, příspěvek se přiměřeně zkrátí, a to v souladu s ust. § 19 odst. 4 vyhl. č. 395/1992 Sb.
4. Pokud ve lhůtě do 6 měsíců ode dne provedení kontroly managementových opatření vyjde najevo, že nájemce neprovedl tato opatření řádně (např. vymezenou metodou, postupem), je nájemce povinen učinit opatření k nápravě takového stavu, v souladu s pokyny AOPK ČR, jeli tento postup dle konzultace s AOPK ČR možný a účelný. Pokud ne, je nájemce povinen vrátit poskytnutý příspěvek či jeho přiměřenou část v souladu s ust. § 19 odst. 4 vyhl. č. 395/1992 Sb.
5. Vyúčtování nájemce vystaví a doručí AOPK ČR nejpozději do 10 pracovních dnů po provedení kontroly realizovaných managementových opatření. Vyúčtování musí mít tyto náležitosti: jméno a adresa/název a sídlo nájemce, IČ/číslo občanského průkazu, bankovní spojení a číslo účtu, předmět a číslo Dohody, výše finančního příspěvku.
6. Účastníci Dohody se dohodli, že vyúčtování vystavené nájemcem je splatné do 30 kalendářních dnů po jeho obdržení AOPK ČR. AOPK ČR může vyúčtování vrátit do data jeho splatnosti, pokud obsahuje nesprávné nebo neúplné náležitosti či údaje a lhůta splatnosti 30 kalendářních dnů začíná běžet od nového doručení vyúčtování.
Čl. IV.
Trvání a ukončení Dohody
1. Tato Dohoda se uzavírá na dobu do 31.9.2018.
2. Účastníci Dohody jsou oprávněni tuto Dohodu vypovědět jednostranně učiněnou výpovědí bez udání důvodu doručenou na adresu druhého účastníka Dohody specifikovanou v záhlaví Dohody. Výpovědní lhůta je jednoměsíční a počíná běžet prvním dnem následujícího měsíce po měsíci, v němž byla výpověď druhému účastníku doručena.
Čl. V.
Ostatní a závěrečná ujednání
1. V rozsahu touto Dohodou neupraveném se tato řídí zák. č. 500/2004 Sb., správním řádem, v platném znění.
2. Nájemce bere na vědomí, že tato veřejnoprávní smlouva (dohoda) může podléhat povinnosti jejího uveřejnění podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů a/nebo jejího zpřístupnění podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a tímto s uveřejněním či zpřístupněním podle výše uvedených právních předpisů souhlasí.
3. Nedílnou součástí Dohody jsou přílohy:
č.1 kalkulace nákladů
č.2 mapa se zákresem lokalizace prováděných opatření
4. Nájemce bezvýhradně souhlasí se zveřejněním své identifikace a dalších parametrů Dohody.
5. Tato Dohoda se vyhotovuje ve 3 stejnopisech, z nichž AOPK ČR obdrží 2 vyhotovení a nájemce obdrží 1 vyhotovení.
6. Tato Dohoda může být měněna a doplňována pouze písemnými a očíslovanými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci účastníků Dohody.
7. Tato Dohoda nabývá platnosti dnem podpisu oprávněným zástupcem posledního účastníka Dohody. Tato Dohoda nabývá účinnosti dnem podpisu oprávněným zástupcem posledního účastníka Dohody. Podléháli však tato Dohoda povinnosti uveřejnění prostřednictvím registru smluv podle zákona o registru smluv, nenabude účinnosti dříve, než dnem jejího uveřejnění. Účastníci Dohody se budou vzájemně o nabytí účinnosti Dohody neprodleně informovat.

	V ...................
	
	dne ...................
	
	V ...................
	 
	dne ...................
	 

	
	
	
	 

	Za AOPK ČR:
	
	Nájemce:
	 

	
	
	
	
	
	
	 
	 
	 
	 

	
	
	
	
	
	
	 
	 
	 
	 

	Ing. Michal Servus 
ředitel RP Olomoucko
	
	Ing. Petr Skočdopole
	 

	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 
	 

	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	


Předběžná kontrola před vznikem závazku dle zák. č. 320/2001 Sb.
		                       podpis
Příkazce operace:      25. 4. 2018 	Ing. Michal Servus
Správce rozpočtu:      26. 4. 2018	Eva Barščová

Odvětvové třídění         Rozpočtová položka                    Tok                    Kč
         3749 00                          5169 14                         01-60-84          206 500,-