Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka dodavatelská Číslo OD1803105 objednávky: Datum vystavení: 07.09.2018 Termín dodání.....: OBJEDNATEL: VIDIA spol. s r.o. Nad Safinou II 365 Zdravotní ústav se sídlem v Ústí nad Labem 25250 Vestec Moskevská 15 40001 Ustí nad Labem DODAVATEL: IČ ....: 16556267 IČ ..: 71009361 DIČ...: CZ16556267 DIČ: CZ71009361 VIDIA spol. s r.o. Tel. ..: Fakturu zašlete na adresu: Nad Safinou II 365 Fax ..: Zdravotní ústav se sídlem v Ústí nad Labem 25250 Vestec e-mail: objednavky@vidia.cz pracoviště Praha Jasmínová 2905/37 Na fakturu uveďte vždy naše číslo objednávky. 106 00 Praha 10 Zboží dodejte na adresu: Preferujeme elektronické zasílání faktur na email: faktury@zuusti.cz Zdravotní ústav se sídlem v Ústí nad Labem .Sokolovská 60, 186 00 Praha 8 Obě smluvní strany berou na vědomí a souhlasí s uveřejněním smlouvy v Kontaktní osoba: centrálním registru smluv zřízeném podle zák. č. 340/2015 Sb. Zveřejnění zajistí kupující. Šrámková Marcela Prodávající akceptuje objednávku v souladu s ustanovením § 1740 Tel.....: 234 815 872 zákona č. 89/2012 Sb. e-mail: marcela.sramkova@zuusti.cz Písemné potvrzení objednávky (nad 50 tis. Kč bez DPH dle zák. č. 340/2015 Sb.) zašlete zpět kupujícímu prostřednictvím elektronické adresy nakup@zuusti.cz) Objednáváme u Vás položky dle níže uvedené specifikace Ř. Katalogové číslo Popis Množství MJ Předběžná cena 1 vč. DPH [CZK] Objednáváme diagnostika dle přílohy,. 113 110 Cena celkem 113 110 Vystavil(a) ............: Michalová Jana, referent odd. MTZ Strana: 1/1 e-mail....................: jana.michalova@zuusti.cz Telefon .................: 477 751 152 Podepsal a schválil - Příkazce operace: Podepsal a schválil - Správce rozpočtu: Elektronický podpis - 7.9.2018 Certifikát autora podpisu : Jméno : Michaela Vondráková Vydal : PostSignum Qualified C... Platnost do : 10.10.2018