Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
» OBJEDNÁVKA č. 2018/OB/0944 MUKUX009YEP3 |||||||||HllllllliI Město Kuřin Odběratel: Dodavatel: IČO: 00281964 IČO: 81445789 Ing. Aleš Svoboda Město Kuřim Karlova 933/7 61400 Brno Jungmannova 968/75 bankovní účet: 664 34 Kuřim vyřizuje: Havlová Renata Ing. Předmět objednávky a popis Cena s DPH Městská sportovní hala - AV 91 218,00 Kč Objednáváme u Vás dodávku a montáž audiovisuální techniky pro novou Městskou sportovní halu dle Vaší nabídky. Kopii této objednávky přiložte prosím k faktuře. Datum vystavení objednávky: 27.08.2018 Datum požadovaného dodání: 20.09.2018 Razítko, jméno a podpis objednavatele: Podrobnosti platby: * hotově * na účet číslo výdajového účtu města Kuřim 22824641/0100 Část II. - Předběžná kontrola před vznikem závazku Města Kuřim Rozpočtové krytí Zadal: OdPa Pol UZ ORJ ORG Kč Poznámka 004 1163 000 000 91 218,- Potvrzuji provedení předběžné řídící kontroly před vznikem závazku Města Kuřim příkazcem operace: Bartoš Stanislav Datum: 27.8.2018 Podpis příkazce operace: Potvrzuji provedení předběžné řídící kontroly před vznikem závazku Města Kuřim správcem rozpočtu: Ing. Havlová Renata Datum: 27.8.2018 Podpis správce rozpočtu: Jméno a podpis oprávněné osoby dodavatele: Datum: 29.8.2018 Razítko: Smluvní strany berou na vědomí, že tato objednávka ke své účinnosti vyžaduje uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., a s tímto uveřejněním souhlasí. Objednávka je akceptována dodavatelem.