Textová podoba smlouvy Smlouva č. 6851391: příkazní smlouva § 2430 a násl. NOZ: Stavba č. 0079 MO Špejchar ?

Příloha Smlouva č.PRK_22_03_000409_2018-Text smlouvy (veřejná kopie) [CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        I1111111111111111111111111111111111111111111111111 111111111111111111

                                                                                            MHMPXP9ABX78

                                                           1 Stejnopis č.:

                                                                         KČ: P18V00144788

                      PŘÍKAZNÍ SMLOUVA

                                     č. PRK/22/03/000409/2018

     Stavba č. 0079 MO Špejchar- Pelc/Tyrolka, SO 9085.01 Výdechový objekt Nad
                                               Královskou oborou

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany:

Hlavní město Praha
sídlem: 110 Ol Praha I, Mariánské náměstí 2
zastoupené: Ing. Karlem Prajerem, ředitelem odboru strategických investic MHMP
IČO: 0006458 I

(dále jen ••příkazce'")

a

VIS, a.s.

se sídlem: 147 00 Praha 4. Bezová 165811

IČO: 60192712

DIČ: CZ60 192712. registrována dle § 94 z.č. 235/2004 Sb. o DPH

zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp.zn. B 2257

zas,tou,perrá' Petrem                     představenstva VIS, a.s.

 (dále jen ••příkazník'")

 tuto

                                           PŘÍKAZNÍ SMLOUVU:

                                                      Článek I.
                                                  Předmět smlouvy

1. Příkazník, za podmínek dohodnutých touto smlouvou v souladu s vyhodnocením veřejné
     soutěže a rozhodnutím zadavatele- příkazce o přidělení veřejné zakázky. OSI/MZ/0051/18
     na poskytování služeb ze dne 24.8.2018 č.j. MHMP 1304975/2018. bude jménem a na
     účet příkazce za úplatu vykonávat a obstarávat pro příkazce všechny nezbytné a obvyklé

                                                                                             \.

                                                                                   ~';J
     investorské služby a inženýrské činnosti v rozsahu vyplývajícím z obecně závazných
     předpisů, této smlouvy a příslušných správních rozhodnutí při realizaci

            stavby č. 0079 MO Špejchar- Pelc/Tyrolka, SO 9085.0 I Výdechový objekt Nad
                                      Královskou oborou (dále jen "Stavba")

     Jedná se o komplexní činnosti - technický dozor investora - potřebné v průběhu realizace
     Stavby včetně zajištění kolaudačního souhlasu, včetně činností spojených se zpracováním
     podkladů pro vyvedení investic z majetku OSI dle§ 18 a 19 platných "Organizačních
     zásad pro hospodaření s obecním majetkem" a s dočasnou investorskou péčí až do převzetí
     určeným správcem nebo uživatelem.

2. Příkazník bude vykonávat zejména činnosti specifikované v čl. I., V. a VIL a přílohou č. 1
     této smlouvy.

3. Příkazník bude vykonávat i další smlouvou nespecifikované ale s předmětem smlouvy
     související činnosti, a to dle pokynů nebo s vědomím příkazce.

4. Příkazník bude vykonávat veškeré činnosti, které jsou předmětem této smlouvy, v souladu
     s obecně platnými právními předpisy, rozhodnutími vydanými příslušnými orgány na
     jejich základě, touto smlouvou, pokyny příkazce a normami a standardy v praxi
     uznávanými.

                                                    Článek II.
                                                       Čas plnění

1. Činnosti uvedené v čl. I této smlouvy vykoná příkazník v termínech, které vyplývají ze
     smluv, které příkazce uzavřel k přípravě a realizaci Stavby, nebo do nichž vstoupil, nebo
     ještě vstoupí a dále, které vyplývají z obecně platných právních předpisů anebo na jejich
     základě vydaných rozhodnutí příslušných orgánů, popř. v tennínech, které stanoví
     příkazníkovi příkazce způsobem v této smlouvě dohodnutým nebo způsobem obvyklým.

2. Příkazník se zavazuje řádně vykonávat všechny činnosti tvořící předmět plnění této
     smlouvy ode dne zahájení činnosti až do jejího dokončení. Zahájením činnosti se rozumí
     den nabytí platnosti smlouvy. Dokončením činnosti se rozumí podepsání "Protokolu
     o převodu hmotného majetku získaného investiční výstavbou včetně předání a převzetí
     a následného předání do správy".

                                         Článek III.
                      Odměna příkazníka a platební podmínky

1. Cena za služby poskytnuté příkazníkem je stanovena v souladu s rozhodnutím zadavatele-
     příkazce o výběru nejvhodnější nabídky ze dne 24.8.2018 č.j. MHMP 1304975/2018, jako
     cena nejvýše přípustná, a to ve výši:

Základní cena           723 400,- Kč

DPH 21%                 151 914,- Kč

Cena celkem včetně DPH  875 314,- Kč

Příkazník je povinen účtovat DPH v zákonem stanovené výši v den uskutečnění

zdanitelného plnění.

Předpokládané investiční náklady zhotovitele Stavby bez DPH jsou 29 609 647,76 Kč.

Příkaznfk je povinen uvádět na fakturách - daňových dokladech za číslem a názvem

Stavby a event. číslem a názvem etapy, kontrolní číslo vyznačené na prvnf straně
příkazní smlouvy pod označením KČ........... Pokud faktura nebude obsahovat

kontrolní číslo, bude neuhrazená vrácena příkazníkovi.
2. Odměna příkazníka bude hrazena na základě dílčích faktur vystavených příkazníkem
   takto:

Realizace stavby a činnosti po dokončení

Základní cena           723 400,- Kč

DPH 21%                 151 914,- Kč

Cena celkem včetně DPH  875 314,- Kč

  Odměna bez DPH činí 2,44 % (dle nabídky uchazeče) z předpokládaných investičních
  nákladů zhotovitele Stavby bez DPH.
  Úhrada odměny bude rozdělena do dílčích plnění v návaznosti na časové a věcné hledisko.
  Příkazce uhradí faktury- daňové doklady vystavené příkazníkem takto:

  a) za činnost TDI, případně správce stavby, do výše 85% z odměny
  Odměna bude hrazena na základě dílčích faktur vystavovaných pololetně k 30.6. a k 31.12.
  Výše odměny za příslušné pololetí bude částka vypočtená jako shora uvedené procento ze
  skutečného čerpání rozpočtu kapitálových výdajů bez DPH na zhotovitele stavby za příslušné
  pololetí. Přílohou faktur bude kalkulace výše odměny a přehled úhrad zhotoviteli.
  Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude poslední kalendářní den příslušného pololetí.

  b) za zpracování a předání komplexních podkladů pro vyvedení DHM z účtu OSI
  MHMP ve výši 5% z odměny
  Přílohou faktury bude originál Protokolu o předání a přezkoumání komplexních podkladů pro
  vyvedení DHM z účtu OSI MHMP potvrzeného příslušným pracovníkem právního oddělení
  odpovědného za správu a vyvádění majetku OSI MHMP s tím, že po provedené kontrole
  nebyly shledány závady. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude den podpisu Protokolu
  o předání a přezkoumání správnosti a komplexnosti podkladů předávaných příkazníkem.

  c) Konečná faktura ve výši 10% z odměny
  Konečná faktura bude vystavena po podpisu "Protokolu o převodu hmotného majetku
  získaného investiční výstavbou včetně předání a převzetí a následného předání do
  správyu.
  Přílohou faktury bude kopie tohoto "Protokolu". Dnem uskutečnění zdanitelného plnění
  konečné faktury bude poslední datum podpisu .,Protokolu"" u příslušného přejímajícího či
  předávajícího {ředitel OSI MHMP, ředitel HOM MHMP a budoucí správce~ provozovatel).

3. Zvýšení cen materiálů a stavebních prací není důvodem pro zv)'šení odměny příkazníka.
4. Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu objednatele:

   Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 00 Praha I. Faktury je možné doručit i osobně
   nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, Praha 1 nebo Jungmannova 35/29,
   Praha I.
5. Splatnost faktur činí 30 dní od jejího doručení příkazci. Tennínem úhrady se rozumí den
   odpisu platby z účtu příkazníka.

6. Oprávněně vystavená faktura musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu ve smyslu
   zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů i další
   náležitosti požadované objednatelem. Musí tedy obsahovat tyto údaje:

           údaje příkazce, sídlo, IČO, DIČ
           údaje příkazníka, sídlo, IČO, DIČ
           evidenční číslo daňového dokladu
           bankovní spojení příkazníka

                                                                                              1/ '\ , !

                                                                                                                                                    -,;t . .
           datum vystavení daňového dokladu
           datum uskutečnění zdanitelného plnění
           rozsah a předmět fakturovaného plnění
           číslo smlouvy
           kontrolní číslo (vyznačené vpravo nahoře na první straně smlouvy pod označením

              KČ)

           číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
           fakturovanou částku ve složení základní cena, sazba a výše DPH a cena celkem
           zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl)
           razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou správnost
           faktury.

  7. V případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, či nebude obsahovat náležitosti
     uvedené v této smlouvě, je příkazce oprávněn ji vrátit příkazníkovi k doplnění. V takovém
     případě se začne počítat nová lhůta splatnosti dnem doručení opravené či oprávněně
     vystavené faktury.

  8. Zjistí-li příkazce v průběhu plnění příkazní smlouvy její porušení nebo další nedostatky
     v činnosti příkazníka, je oprávněn jednostranně započíst smluvní pokuty dle čl. VIII. této
     smlouvy proti částkám odměny příkazníka, nebude-li v konkrétním případě výslovně
     dohodnuto jinak.

 9. V odměně nejsou zahrnuty obvyklé správní a jiné obdobné poplatky, odměna soudního
     znalce a jiné obdobné výdaje související s činností příkazníka dle této smlouvy, které je

       příkazník oprávněn příkazci vyúčtovat.

1O. Příkazník má nárok na úhradu dalších nákladů, které s předchozím souhlasem příkazce
     účelně vynaloží při plnění svých závazků z této smlouvy a které řádně a včas příkazci

       vyúčtuje.

11. Příkazník na základě této smlouvy nemá nároky plynoucí z ust. § 2437 zákona č. 89/2012
     Sb., občanský zákoník.

                                                   Článek IV.
                                               Povinnosti příkazce

1. Příkazce zmocňuje příkazníka, aby jeho jménem a na jeho účet vykonával investorské
     služby, jakož i další inženýrské činnosti, kterými bude realizovat předmět této smlouvy,
     a to za podmínek touto smlouvou dohodnutých. Za tím účelem příkazce vybaví příkazníka
     plnou mocí.

2. Příkazce se zavazuje předat příkazníkovi veškeré podklady a informace, které v průběhu
     plnění této smlouvy, či řešení ostatních záležitostí sám získá a které by mohly plnění
     smlouvy ovlivnit.

3. Příkazce se zavazuje projednat dle potřeby s příkazníkem stav a další postup při plnění
     smlouvy včetně ostatních záležitostí souvisejících s předmětem smlouvy.

4. Na výzvu příkazníka či na jeho žádost o informaci (písemně, e-mailem) je příkazce
     povinen předat stanovisko k řešené záležitosti a dát písemné pokyny k dalšímu postupu ve
     lhůtě, kterou příkazník s ohledem na povahu záležitosti stanoví, nejdříve však do
     3 pracovních dnů od doručení výzvy a návrhu řešení dané záležitosti. V případě, že
     příkazce tuto povinnost nesplní, má se za to, že souhlasí s postupem, který příkazník
     navrhL
                                                         Článek V.
                                                Povinnosti příkazníka

   1. Příkazník je povinen jednat jménem příkazce osobně. K výkonu některých činností může
        plíkazník použít třetí osoby.

        Za provedení těchto čitu1ostí však odpovídá příkazci příkazník.

   2. Příkazník bude obstarávat všechny práce a činnosti, doklady, rozhodnutí a jiné podklady a
        materiály jménem příkazce a na jeho účet s tím, že veškerá podání, právní úkony, doklady
        a další dokumenty bude podepisovat za příkazce takto:

   "Hlavní město Praha, Mariánské náměstí 2, Praha 1, PSČ 11 O00

   odbor strategických investic Magistrátu hl.m. Prahy,
   IČ: 00064581, DIČ: CZ 00064581. reg. dle§ 94 z.č. 235/2004 Sb. o DPH

   zastoupené: dle plné moci ze dne ............... ..
   '' ..........., .............•.••.., ··············· "

   Dokument bude opatřen firemním razítkem příkazníka, jménem a podpisem oprávněného
   zástupce příkazníka.

   3. Příkazník je povinen při výkonu své činnosti dbát pokynů příkazce, případně jej upozornit
        na zřejmou nevhodnost jeho pokynů, které by mohly mít za následek vznik škody
        v souladu s touto smlouvou. Je rovněž povinen upozornit příkazce, že zjistil okolnosti,
        které mohou mít vliv na změnu pokynů příkazce. V případě, že příkazce i přes upozornění
        pfíkazníka na zřejmou nevhodnost jeho pokynů na splnění takových pokynů trvá,
        neodpovídá příkazník za škodu takto vzniklou. Příkazník, je povinen neprodleně
        informovat pfíkazce, pokud zjistí, že při provádění činností dle této smlouvy je dle jeho
        názoru nutné přikročit k provedení změn, které jsou nezbytně nutné k dosažení souladu
        přípravy a/nebo realizace Stavby se smlouvou, smlouvou se zhotoviteli a/nebo právními

          předpisy.

   4. Příkazník je povinen průběžně a důsledně kontrolovat povinnosti zhotovitelů díla
        a předkládat příkazci návrhy na případné sankční postihy zhotovitele dle uzavřených smluv
        a při jejich změnách zajistit včasné uzavření dodatků příkazcem (změny termínu dokončení
        díla, ceny díla, resp. jiných podstatných náležitostí smlouvy). Dodatky smluv musí být
        podepsány před uplynutím těch lhůt, které jsou předmětem úprav.

   5. Příkazník bude zajišťovat přípravu a realizaci Stavby výhradně v rozsahu schváleného

        rozpočtu HMP na příslušný rok, který mu příkazce sdělí písemným rozpisem, event.
        upraveného rozpočtu, který je uveden v "Čerpání kapitálových výdajů" předávaného

          měsíčně příkazníkovi.

   6. Příkazník není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu příkazce jakýmkoliv

   způsobem měnit věcný rozsah Stavby oproti pravomocným správním rozhodnutím včetně

   schválené projektové dokumentace, termíny realizace, či akceptovat vícepráce, či

   méněpráce zvyšující či snižující náklady Stavby oproti uzavřené smlouvě o provedení díla

   se zhotovitelem díla. V žádosti o souhlas musí příkazník uvést podrobný rozbor příčin,

   vedoucích ke změnám a k navrhovanému zvýšení celkových nákladů. Podrobný rozbor

   příčin bude proveden formou technického podkladu s takovými parametry, aby na jeho

   základě mohl příkazce nechat zpracovat znalecký posudek ohledně charakteru víceprací.
   Žádost o jakoukoliv úpravu vpředu uvedené skutečnosti je příkazník povinen doručit

   příkazcovi v dostatečném časovém předstihu před jejich realizací a poslední takovou

   žádost nejpozději do 6 týdnů přede dnem, kdy má být dle smlouvy o dílo Stavba

   zhotovitelem dokončena. Každá takováto změna může být realizována výlučně až po

   oboustranném podpisu předmětného dodatku smlouvy o dílo. Nedodržení tohoto postupu

I  je postiženo dále uvedenou zvláštní smluvní pokutou.

~/1i Vtt
        7. Příkazník vyzve 1 dostatečném časovém předstihu příkazce k účasti na všech důležitých
             jednáních a vyžádá si jeho stanovisko ke všem důležitým rozhodnutím, za důležitá budou
             považována zejména taková, která mají zásadní vliv na rozsah a způsob přípravy a/nebo
             realizace Stavby.

        8. Jestliže pň'kazník při své činnosti získá pro pň.'kazce jakékoliv věci, je povinen mu je bez
             zbytečného odkladu vydat.

        9. Příkazník je povinen předat příkazci bez zbytečného odkladu I paré projektové
             dokumentace, správních rozhodnutí a opatření vydaných orgány státní správy
             a samosprávy v tištěné i digitální formě.

             Příkazce má v držení od příkazníka předaný seznam odpovědných pracovníků včetně jejich
             podpisových vzorů s uvedením rozsahu oprávnem Jmenem příkazníka jednat
             a podepisovat, který je dle prohlášení příkazníka aktuální. Tento seznam se zavazuje
             př1'kazník dle potřeby bez zbytečného odkladu průběžně aktualizovat.

        IO. Příkazník je povinen zpracovávat a předkládat příkazci návrhy smluv, které je nezbytné
             v souvislosti s přípravou a realizací Stavby uzavřít. Tyto návrhy zpracovává samostatně na
             základě platných právních předpisů, nebo podle závazných vzorových smluv pro dané typy
             smluvních vztahů, které mu příkazce poskytl. Příkazník je zodpovědný za soulad návrhů
             smluv se závaznými vzory, jakož i za soulad s platným právním řádem. Návrhy smluv
             předkládané příkazníkem musí vedle zákonem předepsaných náležitostí obsahovat tato
             ujednání:

             a) cena bude v členění bez DPH, DPH, cena celkem včetně DPH, uvedení dne
                 zdanitelného plnění

             b) platební podmínky objednatele pro zhotovitele stavby:

                      • Financování díla bude probíhat formou úhrady dílčích měsíčních faktur na
                          podkladě skutečně provedených prací

                      • Cena za zhotovení díla bude objednatelem hrazena dle samostatných faktur dle
                          budoucích správců-provozovatelů do výše 90% z celkové smluvní ceny.
                          Zbývajících IO% ceny bude proplaceno po event. odstranění vad a nedodělků
                          na základě závěrečného vyúčtování formou konečné faktury. Lhůta splatnosti
                          konečné faktury počne běžet dnem podepsání zápisu o odstranění vad
                          a nedodělků.

                     • Konečná faktura bude vystavena na základě "Protokolu o předání a převzetí
                          díla" a rekapitulací všech plateb podle jednotlivých správců. Konečná faktura
                          bude příkazcem uhrazena v plné výši v případě, že dílo bude dokončeno bez vad
                          a nedodělků. Při zjištěných vadách a nedodělcích bude pozastaveno I 0%
                          základní ceny a pozastávka bude uvolněna po předložení "Protokolu
                          o odstranění vad a nedodělků". Dnem uskutečnění zdanitelného plnění bude den
                          převzetí a předání díla, tj. datum podpisu protokolu.

                     • Oprávněně vystavená faktura - daňový doklad - musí mít veškeré náležitosti
                          daňového dokladu ve smyslu zákona č.235/2004 Sb. "o dani z přidané hodnoty",
                          ve znění pozdějších předpisů i další náležitosti požadované objednatelem. Musí
                          tedy obsahovat tyto údaje:
                                údaje objednatele, sídlo, IČO, DIČ
                                údaje zhotovitele, sídlo, IČO, DIČ
                                evidenční číslo daňového dokladu
                                bankovní spojení zhotovitele
                                datum vystavení daňového dokladu
                                datum uskutečnění zdanitelného plnění
                                rozsah a předmět fakturovaného plnění

I ( ·)
       }I;
Ih''l
        I
   číslo smlouvy
   kontrolní číslo (vyznačené vpravo nahoře na první straně smlouvy pod
   označením KČ)
   číslo a název stavby, popř. číslo a název etapy
   fakturovanou částku ve složení základní cena, sazba a výše DPH a cena

   celkem
   zápis v obchodním rejstříku (číslo vložky, oddíl)
   razítko a podpis oprávněné osoby, stvrzující oprávněnost, formální a věcnou
   správnost faktury.

• Nedílnou součástí faktury bude odpovědnými pracovníky příkazníka

odsouhlasený zjišťovací protokol a soupis provedených prací v členění:

• položka rozpočtu

• cena za jednotku

• množství

• cena celkem

•  osvědčení o platbě

Kontrolované zjišťovací protokoly přiložené k fakturaci od zhotovitele stavby
budou v návaznosti na rozpočet stavby dle uzavřené smlouvy o dílo ve formátu
xml. datového předpisu xc4 (více na http://www.xc4.cz/) a budou zpracovány po
objektech dle budoucích správců (provozovatelů).

• Splatnost faktur je 30 dní od doručení objednateli. Termínem úhrady se rozumí
    odpis platby z účtu objednatele.

c) Veškeré faktury budou vystaveny ve dvojím vyhotovení a odeslány na adresu
   objednatele: Hlavní město Praha, Mariánské nám. 2, 110 Ol Praha I. Faktury je možné

   doručit i osobně nebo kurýrem do podatelny MHMP Mariánské nám 2, Praha 1 nebo

   Jungmannova 35/29, Praha 1.

d) ujednání o tom, že v případě, že faktura nebude vystavena oprávněně, či nebude
   obsahovat výše uvedené náležitosti, bude ve lhůtě splatnosti vrácena k opravě či
   doplnění. Nová lhůta splatnosti počne běžet doručením opravené nebo doplněné
    faktury.

e) dohodu o smluvní pokutě
        za prodlení s plněním termínu dokončení a předání díla a průběžných milníků
        za prodlení s odstraněním vad a nedodělků

za porušení povinnosti vystavit a udržovat v platnosti kteroukoliv Bankovní záruku

         * za porušení povinnosti provádět Vícepráce postupem dle smlouvy o dílo

     f) smluvní pokuty na straně příkazce budou sjednány jen v případě jeho výslovného
         předchozího souhlasu.

11. Příkazník je povinen provádět právní úkony a činnosti v rámci plnění předmětu smlouvy
     včas, řádně a informovat příkazce (písemně každý měsíc fonnou měsíčních zpráv) o stavu
     obstarávan)'ch záležitostí a vyžadovat jeho pokyny v případech, kdy nejde o věci běžné a
     obvyklé při investorské a inženýrské činnosti. V těchto případech je však příkazník
     oprávněn požadovat, aby příkazce konal sám.

12. Příkazník bez zby1ečného odkladu předá příkazci nebo osobě jím určené věci (stavby,
     objekty, technickou a právní dokumentaci apod.), které převzal v průběhu plnění předmětu
     smlouvy, pokud se strany nedohodnou v jednotlivém případě jinak.

13. Příkazník nese odpovědnost za podklady na eventuální dodatečné vícepráce či méněpráce.
           14. Před uzavřením smlouvy, případně dodatku smlouvy se zhotovitelem díla, je příkazník
                povinen zkontrolovat přílohy této smlouvy se zhotovitelem s ohledem na nabídkovou cenu.

           15. Příkazník je povinen umožnit zhotovitelům včas a řádně se seznámit se závazky, které byl
                příkazce nucen uzavřít s třetími stranami v souvislosti s umožněním realizace díla
                a k jejichž plnění jsou současně z titulu provádění dt1a pro příkazce na základě uzavřených
                smluv o dílo či jiných ujednání zhotovitelé vůči příkazci zavázáni. Příkazník je povinen
                seznámit zhotovitele s předmětnými závazky a s nimi souvisejícími dokumenty bez
                zbytečného odkladu po jejich uzavření tak, aby byla zajištěna možnost jejich úspěšného

                  plnění.

           16. Příkazník prohlašuje, že je seznámen se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
                zakázkách, v platném znění a zavazuje se zabezpečovat soulad všech činností
                vykonávaných jménem příkazce podle této smlouvy a činností vykonávaných zhotovitelem
                stavby, které příkazník na základě této smlouvy kontroluje, s tímto předpisem.

           17. Další podrobný výčet povinností, které je příkazník povinen vykonávat je uveden v příloze
                č. 1 této smlouvy.

                                                                 Článek VI.
                                                Pokyny příkazce. změny a dodatky

           1. Příkazce je za podmínek stanovených v ustanovení § 63 zákona č. 134/2016 Sb.,
                o zadávání veřejných zakázkách (či za podmínek nové právní úpravy, které toto ustanovení
                nahradí) oprávněn nařídit Příkazníkovi písemnou formou provedení změn, jejichž
                důsledkem je provedení takových v okamžiku uzavření této smlouvy nepředvídatelných
                dodatečných činností nebo dodatečných služeb, které nejsou předmětem této smlouvy (dále
                jen "Vícepráce"). Příkazce není oprávněn požadovat provedení Víceprací po předáni díla-
                Stavby.

                Ve vztahu k Vícepracím se Příkazník zavazuje zúčastnit se na výzvu Příkazce jednacího
                řízení bez uveřejnění v souladu s příslušnými ustanoveními zákona o zadávání veřejných
                zakázek v platném znění, které bude Příkazcem zahájeno za účelem zadání takové
                Vícepráce. Příkazník se zavazuje podat do takového jednacího řízení bez uveřejnění
                nabídku za podmínek, které budou v maximálním rozsahu odpovídat podmínkám
                stanoveným pro provádění inženýrské činnosti při realizaci Stavby dle Příkazní smlouvy.
                Dohoda o provedení Víceprací bude po skončení příslušného zadávacího řízení provedena
                podpisem příslušného dodatku k Příkazní smlouvě. Předmětné vícepráce nesmí příkazník
                provádět před oboustranným podpisem tohoto dodatku.

           2. Příkazce, je oprávněn nařídit příkazníkovi provedení změn, které nevyžadují provedení
                Víceprací. Příkazník je povinen provést každou změnu, která nevyžaduje provedení
                Víceprací, ledaže bezodkladně oznámí a prokáže příkazci, že navrhovaná změna není
                nezbytná k dosažení souladu přípravy a/nebo realizace Stavby se smlouvou, smlouvou se
                zhotoviteli anebo právními předpisy anebo navrhovaná změna sníží bezpečnost nebo
                vhodnost Stavby k zamýšlenému účelu. Při obdržení tohoto oznámení příkazníka je
                příkazce oprávněn předchozí pokyn zrušit, potvrdit nebo změnit. Příkazník je povinen
                takové rozhodnutí příkazce akceptovat a řádně splnit. Takovým pokynem nedochází ke
                změně smlouvy. Příkazník však neodpovídá za případné vady vzniklé v důsledku splnění
                pokynů příkazce dle předchozí věty, na jejichž nevhodnost či nesprávnost příkazník
                příkazce prokazatelně upozornil, avšak tento na jejich provedení přesto trval.

           3. Příkazník je oprávněn kdykoliv předložit na své náklady příkazci písemný návrh zrněn
                v plnění povinností dle této smlouvy, který podle názoru příkazníka urychlí dokončení,
                sníží náklady příkazce na provedení Stavby, zlepší efektivitu nebo hodnotu Stavby pro

x lIn~<;I  ·~7
           •
      .
     příkazce, nebo bude jinak ku prospěchu příkazce. Pokud uskutečnění takového návrhu
     vyžaduje provedení Víceprací, postupuje se v souladu s čl. Vl., odst. I Příkazní smlouvy,
     v případě méněprací se postupuje dle čl. Vl., odst. 4 Příkazní smlouvy. Návrh změny je
     příkazník povinen předložit písemně příkazci a to s odůvodněním skutečností uvedených
     v první větě tohoto odstavce. Příkazce není povinen návrh příkazníka akceptovat. Příkazce
     zejména nebude akceptovat návrh příkazníka, pokud by přijetí tohoto návrhu vedlo
     k podstatné změně smlouvy ve smyslu zákona o zadávání veřejných zakázkách. Příkazník
     nesmí před rozhodnutím příkazce o změnách v plnění povinností dle této smlouvy provádět
     navržené vícepráce či uplatňovat navržené méněpráce, ale současně při tom, nesmí
     odkládat provádění Díla.

4. Jestliže se smluvní strany dohodnou, že některé práce, které spadají do předmětu plnění
     smlouvy, nebudou provedeny (méněpráce), uzavřou o tom za předpokladu, že tím nedojde
     k podstatné změně smlouvy ve smyslu zákona o veřejných zakázkách, dodatek ke
     smlouvě. Součástí dodatku bude rovněž specifikace druhu a objemu činností, které
     příkazník v souladu s uzavřeným dodatkem ke smlouvě v rámci výkonu činností není
     povinen provést, a tomu odpovídající snížení odměny dle této smlouvy. Toto ustanovení
     platí obdobně pro případy, kdy je k řádnému provedení přípravy a realizace Stavby dle
     smlouvy třeba provést činnosti odpovídající příslušné položce ve Specifikaci činností
     v rozsahu menším, než v ní bylo uvedeno.

                                                   Článek VIJ.

                                                           Odpovědnost příkazníka

 1. Příkazník odpovídá za řádné, včasné a kvalitní plnění předmětu smlouvy v rozsahu
     stanoveném příslušnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem a dále touto
     smlouvou.

2. Příkazce je oprávněn reklamovat nedostatky činnosti ptíkazníka do jednoho roku, kdy
     plnění dle této smlouvy bylo ukončeno. Touto lhůtou nejsou dotčeny záruční lhůty
     a zákonná odpovědnost vyplývající ze závazkových vztahů, které uzavřel příkazník
     jménem a na účet příkazce. Příkazce má právo na bezodkladné a bezplatné odstranění
     nedostatků v činnosti příkazníka neprodleně po jejich vytknutí.

3. Příkazník se zavazuje mít sjednáno pojištění odpovědnosti za újmu z výkonu podnikatelské
     činnosti způsobenou třetí osobě s limitem pojistného plnění ve výši nejméně 500.000,- Kč.
     Pojištění musí zahrnovat pojištění odpovědnosti za majetkovou a nemajetkovou újmu
     vzniklou jinému v souvislosti s prováděním předmětu smlouvy. Příkazník se zavazuje mít
     sjednáno pojištění po celou dobu plnění předmětu smlouvy.

 4. Příkazník je povinen do 14 dnů po uzavření této příkazní smlouvy doložit příkazci doklad
     o uzavření pojistné smlouvy podle ustanovení předchozího odstavce 3.

                                                   Článek VIJI.
                                                     Smluvní pokuty

I. V případě, že v průběhu plnění příkazní smlouvy příkazník poruší povinnosti uvedené v čl.
     V. této smlouvy (mimo povinnosti uvedené v čl. V. odst. 6, které jsou zajištěny zvláštní
     smluvní pokutou uvedenou níže) a dále povinnosti uvedené v čl. Vll. odst. 2 a 3 této
     smlouvy, je příkazník povinen zaplatit příkazci smluvní pokutu ve výši 3.000,- Kč, za
     každé jednotlivé porušení zvlášť, a to i opakovaně.

2. Při porušení jakékoliv povinnosti čl. V. odst. 6 této smlouvy je příkazník povinen zaplatit
     příkazci zvláštní smluvní pokutu, a to za každé jednotlivé porušení zvlášť, a to
     i opakovaně, ve výši 15.000,- Kč. Jestliže budou příkazcem v průběhu plnění příkazní

                                                                                                I'

                                                                                                Val
     smlouvy zjištěny další nedostatky \ činnosti příkazníka, je příkazce povinen na tyto
     skutečnosti neprodleně příkazníka upozornit a to písemnou výzvou. Pokud příkazník
     nezjedná nápravu do deseti kalendářních dnů od doručení této výzvy, je povinen příkazci
     zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.000,-Kč za každý jednotlivý zjištěný a oznámený
     nedostatek, přičemž oznámením se rozumí doručení písemné výzvy k jeho odstranění dle
     čl. IX.

3. Smluvní pokuta sjednaná dle čl. VIII. odst. 1 a 2 je splatná do 15 kalendářních dnů od
     obdržení faktury na smluvní pokutu, vystavené příkazcem.

4. Ustanovením čl. VIII. odst. 1, 2 a 3 není dotčeno právo příkazce na náhradu škody v plném
     rozsahu, ve kterém jakákoliv škoda vznikne.

                                                   Článek IX.
                                           Ustanoveni o doručování
I. Veškeré písemnosti, oznáme!Ú, výzvy a jiné listiny se doručují na adresu příkazce nebo
     příkazníka uvedenou v této smlouvě. Pokud v průběhu plnění této smlouvy dojde ke změně
     adresy některého z účastníků je povinen tento účastník neprodleně písemně oznámit
     druhému účastníkovi tuto změnu a to způsobem uvedeným v tomto článku.

2. Nebyl-li příkazce nebo příkazník na uvedené adrese zastižen, písemnost se prostřednictvím
     poštovního doručovatele uloží na poště. Nevyzvedne-li si účastník zásilku do deseti
     kalendářních dnů od uložení, považuje se poslední den této lhůty za den doručení, pokud
     účastník neprokáže, že neměl objektivní možnost si písemnost vyzvednout a seznámit se
     s ní.

3. V případě potřeby urgentního doručení (doručení, jež nesnese odkladu) písemnosti,
     oznámení, výzvy popř. jiné listiny je možno pro doručení druhému účastníku použít
     e-mailovou korespondenci. V takovémto případě je odesílající účastník povinen ve lhůtě
     pěti dnů takto odeslanou písemnost, oznámení, výzvu popř. jinou listinu doručit
     přijímajícímu účastníku v jejím originále způsobem stanoveným v odst. 1 tohoto článku.

                                                   Článek X.
                                              Ustanovení o VÝpovědi
I. Každá ze stran může smlouvu částečně nebo v celém rozsahu vypovědět. Výpověď musí
     být doručena druhé straně v písemné formě způsobem uvedeným v čl. IX. odst. 1.

2. Výpovědní lhůta je tříměsíční a počíná běžet prvním dnem měsíce, který následuje po

        doručení výpovědi.

3. V případě výpovědi smluvní strany provedou vypořádání vzájemných práv a závazků ke
     dni ukončení smluvního vztahu, nejpozději do 30 kalendářních dnů od skončení platnosti
     a účinnosti smlouvy.

                                                   Článek XI.
                                               Závěrečná ustanovení

1. Nedílnou součástí této smlouvy jsou přílohy č. 1, 2.
2. Tuto smlouvu je možno měnit a doplňovat jen písemnými, oboustranně podepsanými

     a očíslovanými dodatky. Pokud některá ze stran předloží návrh dodatku k této smlouvě,
     zavazuje se druhá strana vyjádřit se k tomuto návrhu do 14 dnů od jeho obdržení. Po dobu
     21 dnů od odeslání je návrhem vázána strana, která jej podala.

3. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, do doby splnění předmětu smlouvy dle čl. II.

4. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální
    evidenci smluv (CES) vedené hl. m. Prahou, která je veřejně přístupná a která obsahuje
      údaje o smluvních stranách, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a text této
      smlouvy. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za
      obchodní tajemství ve smyslu § 504 Zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a udělují
      svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.
5. Účastníci smlouvy v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "o ochraně osobních údajů
      a změně někter)·ch zákonů" v platném znění, berou na vědomí, že ve smlouvě jsou
     obsaženy jejich osobní údaje, chráněné výše uvedeným zákonem, s jejich uvedením
      výslovně souhlasí.

6. Příkazník bere na vědomí, že hl. město Praha je povinno na dotaz třetí osoby poskytovat
      informace v souladu se zákonem č.l 06/1999 Sb., v platném znění a souhlasí s tím, aby
      veškeré informace obsažené v této smlouvě, byly bez výjimky poskytnuty třetím osobám,
      pokud o ně požádají.

7. Tato Smlouva nab)'vá platnosti podpisem smluvních stran a účinnosti uveřejnění této
      Smlouvy v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti
      některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).

8. Smlouva je vyhotovena v 6 stejnopisech, z nichž příkazce obdrží pět výtisků a příkazník
     jeden výtisk.

9. Smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu řádně přečetly, jejímu obsahu porozwněly,
     její obsah je srozumitelný a určitý, že jim nejsou známy žádné důvody, pro které by tato
      smlouva nemohla být řádně plněna nebo které by způsobovaly neplatnost této smlouvy
     a že je projevem jejich pravé, svobodné a vážné vůle prosté omylu, projevené při plné
      způsobilosti právně jednat, a dále že tato smlouva nebyla ujednána v rozporu se zákonem
     a nepříčí se dobrým mravům a veškerá prohlášení v této smlouvě odpovídají skutečnosti,
     což vše níže stvrzují svými podpisy.

IO. Smluvní strany výslovně sjednávají, že uveřejnění této smlouvy v registru smluv dle
     zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
     těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha.

   Přílohy:

  Příloha č. 1 Specifikace činností vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy

  Příloha č. 2 Seznam podkladů pro převod dlouhodobého hmotného majetku

V Praze dne 17 -09- 2018  V Praze dne 14 -09- 2018

                               Ing. Petr Kalabis
Příloha č. 1 Specifikace činností vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy

                         SPECIFIKACE
    činností vykonávaných v rámci plnění předmětu smlouvy

1. Objasnění základních cílů zadání s příkazcem.

2. Splnění podmínek stavebního povolení.

3.  Organizační zabezpečení předání staveniště.

4. Vypracování žádostí o změnu Stavby před jejím dokončením, účast v řízení, obstarání
       rozhodnutí o změně v právní moci.

5. Zabezpečení návrhu aktualizace harmonogramu Stavby za účelem koordinace dodávek a prací
       vč. návrhů aktualizace smluvních vztahů (návrhy dodatků).

6. Výkon technického dozoru investora (TOl), organizace a zajišťování pravidelných kontrolních
       dnů stavby, kontrola vedení stavebního deníku a oceňovacích podkladů, kontrola nákladů
       Stavby. Příkazník plně odpovídá za formální, číselnou, věcnou a cenovou správnost
       zhotovitelem vystavených a příkazníkem potvrzených faktur. Při kontrole faktur je příkazník
       povinen sledovat, zda jsou vystaveny zhotovitelem v členění objektové skladby v návaznosti na
       projektovou dokumentaci a v členění a zatřídění jednotlivých oddílů stavebních prací dle
       jednotného klasifikačního systému pro účely veřejných zakázek CPV. Dále kontroluje, zda jsou
       jednotlivé ceníkové položky uváděné pod oddílem stavebních prací označeny devítimístným
       číselným kódem dle specifikačního systému stavebních konstrukcí a prací, soustavy vydávané
       URS Praha, a.s., kterým se vymezují dodací a kvalitativní podmínky díla.

7. Předkládá příkazci v souladu s článkem V. odst. 6 smlouvy, návrhy ke schválení změn smlouvy
       o dílo uzavřené se zhotovitelem díla, dodatečných stavebních prací a služeb (především -změny
       předmětu díla, vícepráce, méněpráce, cenové úpravy, přerušení provádění díla, změny termínu
       zhotovení díla, změny platebních podmínek) nezbytných pro dokončení díla v souladu se
       zákonem č.134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek v platném znění a následně plně
       odpovídá za jejich věcnou i cenovou kontrolu v rámci nabídek zhotovitelů a podepsané smlouvy
       o dílo.

8. Koordinace funkce odpovědného geodeta.

9. Udržování vytyčovacích sítí.

1O. Organizační zabezpečení povinností investora při individuálním vyzkoušení a komplexních
       zkouškách technologických dodávek a účast na těchto zkouškách. Organizační zajištění
       a koordinace zkušebního provozu včetně jeho dokumentace.

11. Organizační zabezpečení přejímáni dokončeného díla od zhotovitelů bez zjevných vad
       a nedodělků, zhotovení soupisů drobných vad a nedodělků, zajištění účasti budoucích uživatelů,

          provozovatelů, či správců, určených příkazcem.

12. Zabezpečení odstranění příp. drobných vad a nedodělků uvedených v zápisech o předání
       a převzetí dodávek od zhotovitelů, budou-li tyto dodávky a práce s drobnými vadami
       a nedodělky převzaty; v)'kon technického dozoru investora při odstra1'10vání vad a nedodělků.

13. Zajištění případného zkušebního provozu či předčasného užívání a účast na něm včetně jeho
       ukončení a kolaudace.

14. Měsíc předem oznámit příkazci předpokládané termíny dokončení Stavby. K přejímacímu řízení
       přizvat zástupce odboru evidence HOM MHMP.

15. Vypracování a podání návrhu na vydání kolaudačního souhlasu včetně zajištění všech
       požadovaných náležitostí k jeho vydání.

16. Zajištění vydání kolaudačního souhlasu.

17. Zajištění předání Stavby uživateli, provozovateli, či správci včetně zpracování veškerých
       podkladů dle "Organizačních zásad pro hospodaření s obecním majetkem" schválených
       usnesením Rady HMP č. 829 ze dne 16.7.1996, ve znění usnesení Rady HMP č. 675 ze dne 7.7.
        1998, tedy všech náležitostí (vč. majetkoprávních a finančních) pro vyvedení díla jako
       hmotného investičního majetku. Příkazník je odpovědný za Stavbu do doby předání díla
       konečnému uživateli, tj. podepsání protokolu o převodu hmotného majetku do správy
       konečnému uživateli.
18. Do 30 dnů od vydání kolaudačního souhlasu předat příkazci podklady pro vyčíslení nákladů
        Stavby a komplexní podklady pro vyvedení DHM z účtu OSI MHMP. Seznam podkladů je
        Přílohou č. 2 smlouvy. Vyčíslení nákladů bude respektovat požadavky na vyčíslení pořizovací
        hodnoty díla dle specifikace dlouhodobého hmotného majetku pořízeného do vlastnictví HMP
        investiční výstavbou OSI MHMP, a to v souladu s účetními a daňovými předpisy.

19. Vedení agendy smluvních vztahU.

20. Uplatňování práv ze závazkových vztahU v rozsahu prováděných činností u všech správních
        orgánů a právních subjektů, kromě zastupování ve sporech před příslušnými soudy; zastupování
        příkazce ve správních řízeních souvisejících s investiční výstavbou.

21. Provádění nezbytných opatření k odvrácení škod při ohrožení Stavby vč. zajištění havarijních
        oprav.

22. Zajištění zatřídění položek rozpočtů vztahujících se k Vícepracím nebo změnám na Stavbě,
        které nevyžadují provedení Víceprací a jsou změnou oproti zadávací dokumentaci. Kontrola
        správnosti a úplnosti zatřídění položek do kategorií. Správnost a úplnost provedené kategorizace
        je příkazník povinen u každého rozpočtu písemně potvrdit.

23. Uplatňování práv z odpovědnosti za vady do uplynutí záruční lhúty.

24. Archivování projektové i jiné dokumentace po dobu 5 let od vydáni kolaudačního souhlasu,
        u staveb s použitím dotace ze státního rozpočtu nebo státních a evropských fondů archivovat 15
        let od dokončení Stavby.

25. Převzetí ověřené dokumentace skutečného provedení Stavby a originálu stavebního deillku od
        zhotovitele a předání projektové dokumentace dle pokynů příkazce.

26. Zajištění podkladů pro zpracování návrhu rozpočtu kapitálových a běžných výdajů příkazce na
        příslušný rok a jejich předání ve stanoveném rozsahu a termínu příkazci.

27. Zpracování podkladů pro sestavení střednědobého a dlouhodobého výhledu investiční výstavby
        OSI MHMP v rozsahu a tennínu požadovaném příkazcem.

28. Zajištění pravidelného styku s OSI MHMP k zabezpečení plynulé likvidace faktur. Příkazník
        plně odpovídá za fonnální, číselnou, věcnou a cenovou správnost zhotovitelem vystavených a
        dodavatelem služby potvrzených faktur- daňových dokladů. U staveb, kde OSI MHMP hradí
        nezabudovaný drobný hmotný dlouhodobý majetek do 40 tis. Kč, musí zhotovitel díla vystavit
        samostatnou fakturu- daňový doklad vzhledem k tomu, že se hradí z běžných výdajů.

29. U daňových dokladů, kde HMP uplatňuje odpočet DPH na vstupu, je příkazník povinen přiložit
        Prohlášení, že práce a činnosti obsažené ve faktuře - daňovém dokladu budou po dokončení a
        vydání kolaudačního souhlasu součástí vyčísleni pořizovací ceny investice, která bude předána
        HOM MHMP a současně převedena do správy a nájmu organizace. se kterou Hlavní město
        Praha uzavřelo nájemní smlouvu, dle které je nájemné zdaňováno na výstupu.

30. Pravidelně po uplynutí I. pololetí a roku -do 5. dne následujícího měsíce -předloží příkazník
        písemnou inťonnaci o průběhu přípravy a výstavby jednotlivých staveb jako podklad pro
        zpracování zprávy o čerpání rozpočtu do RHMP a ZHMP.

31. Pravidelně po uplynutí každého měsíce- do 5. dne následujícího měsíce- předloží pfíkazník
        písemnou inťonnaci o průběhu vý·stavby jednotlivých staveb, vyhodnocení harmonogramu
        stavby, popisu prováděných činností, mimořádných událostí, popis, vyhodnocení a vyčíslení
       potencionálních rizik projektu, fotodokumentaci.

32. V souladu s § 29 zák. č.563/91 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. provést
        inventarizaci majetku a závazků zajišťované investiční výstavby dle této smlouvy.

33. Vedení operativní evidence vykoupených pozemků, budov, staveb a porostů a evidenci
        materiálů souvisejících s investiční v)'stavbou jako předmětem smlouvy.

34. Příprava a provedení opatření k zajištění sistace závazků a ke zrušení a odstoupení od smluv dle

           pokynů příkazce.

35. Příprava a provedení cessí práv a závazků smluvních stran (delimitace) dle pokynů příkazce.

36. Zpracování podkladl1 pro případný odpis nepoužité projektové dokumentace na základě
       výsledků inventarizace.

37. Sledování pokrokových technologií a zkušeností souvisejících se Stavbou dle této smlouvy
        a seznamování příkazce s nimi (sborníky, exkurze, rešerše apod.).

38. U staveb, na které je posk)1nuta dotace ze státního rozpočtu, státních fondů nebo evropských
        fondů v rámci operačních programů, je povinností příkazníka dodržovat podmínky dotace
        a zajistit závěrečné vyhodnocení akce po dokončeni stavby.

39. Zajištění opatření k čistotě, pořádku a ochraně životního prostředí na pozemcích pro Stavbu či
        souvisejících se Stavbou dle požadavků příslušných správních orgánů po předchozím
        odsouhlasení příkazcem.

40. Pennanentní kontrola kvality stavebních, montážních a technologických prací a dodávek.
        Kontrola technologických postupů a technologické kázně při provádění prací. Dozírá na správné
        zpracování stavebních hmot, na provádění předepsaných zkoušek, vyžaduje průkazy o jakosti
        provedených dodávek a prací. Po dobu realizace Stavby pokynem zhotoviteli upozorňuje na
       zjištěné závady a dozírá na kvalitu odstraněných závad. Veškeré práce musí odpovídat platným
       normám.

41. Nepřetržitá péče o to, aby všechny práce byly prováděny podle schválené dokumentace.
       O změnách a odchylkách od projektové dokumentace (PO) musí příkazník neprodleně
        infonnovat příkazce.

42. Zaznamenání veškerých skutečností získaných na základě této smlouvy v elektronické podobě
       ve fonnátu xc4.

43. Obstarávání dalších inženýrských činností nezbytných pro řádné splnění předmětu smlouvy dle

          pokynů příkazce.

44. Výkon činnosti cenového manažera a vedoucího projektu pro příkazce.

45. V součinnosti se zhotovitelem vypracování a implementace kontrolního a zkušebního plánu.

V Praze dne  14 -09- 1018

            Ing. Petr Kalabis
předseda představenstva VIS, a.s.
Příloha č. 2 -Seznam podkladů pro převod dlouhodobého hmotného majetku

                                                         SEZNAM
                              podkladů pro převod dlouhodobého hmotného majetku

1. Vyčíslení pořizovací hodnoty (4x originál) musí obsahovat následující údaje:
          číslo a název Stavby- objektu (objektů),
          podrobný popis objektu (objektů),
          pořizovací cenu rozdělenou na vlastní a případně cizí zdroje (dotace ČR/EU) a to v členění dle
           objektů na vozovky, chodníky, dopravní značení, veřejné osvětlení, SSZ, tunely, mosty,
           odvodnění komunikací, zdi, objekty pro telematiku, speciální objekty (např. pitka, nadzemní
           garáže), zeleň, vyvolané přeložky inženýrských sítí, vodovodní a kanalizační řady dle ulic a
           další objekty dle charakteru stavby, případně dle oprávněného požadavku budoucího správce.
          katastr. území a parcelní č. pozemků, na kterých se objekt nachází,
          CZ-CC kód (klasifikace stavebních děl), CZ-CPA kód (u movitého majetku),
          č. JES Uednotná evidence staveb) u objektU v budoucí správě TSK HMP,
          č. stavebního povolení,
          datum přejímacího řízení,
          informaci o případném zkušebním provozu nebo předčasném užívání,
          č. a datum kolaudačního rozhodnutí s nabytím právní moci I kolaudačního souhlasu, kterým je
           objekt kolaudován,
          název budoucího správce,
          informaci o předání dokumentace- potvrzeni o převzetí správcem,
          podrobný soupis movitého majetku (u objektU připadajících v úvahu)- v případě, že se tyto
           údaje nevejdou na předepsaný formulář, je třeba zpracovat přílohu VPH, která bude jeho
           nedílnou součástí.
          informaci o majetkoprávním vypořádání všech pozemků, na kterých je Stavba trvale umístěna
           tj.:
           a) informaci o uzavřených Smlouvách o budoucí smlouvě o zHzení věcného břemene I
           služebnosti a uzavřených Smlouvách o zřízení věcného břemene I služebnosti,
           b) infommci o platných Nájemních smlouvách,
           c) informaci o uzavřených Smlouvách o budoucí kupní smlouvě,
           d) informaci o právu stavby,
            jméno a příjmení zpracovatele, osoby oprávněné podepsat VPH za příkazníka, podpis,
          razítko společnosti.

2. Stavební povolení (při předání prvního vyčíslení Stavby)- originál I ověřená kopie.
3. Zápis o předání a převzetí objektu odsouhlasený a podepsaný příkazníkem a budoucím správcem

      (budoucími správci) s uvedením, že budoucí správce převezme Stavbu bez vad do správy- kopie.
4. Kolaudační rozhodnutí/souhlas (pokud je kolaudováno více objektů najednou - k prvnímu

      vyčíslenému objektu)- originál I ověřená kopie.
5. Doklad o předání dokumentace správci (pokud mu byla předána)- kopie.
6. Geodetické zaměření skutečného provedení Stavby- originál,

      Geometrický plán pro rozdčlení pozemkíl a pro změnu hranic pozemků v případě stavebních
      úprav komunikací- 3x originál,
      Potvrzení o předání geodetické dokumentace na IMIP- kopie.
7. Smlouva o dílo bez příloh kromě přílohy Specifikace díla a kalkulace ceny dle budoucích
      správců-provozovatelů včetně všech dodatků- kopie.

8. Smlouvy o budoucí smlouvě o zřízení věcného břemene I služebnosti, Smlouvy o zřízení věcného
      břemene /služebnosti, platné Nájemní smlouvy, Smlouvy o budoucí kupní smlouvě, Smlouva o
     právu provést stavbu, pokud je Stavba na cizích pozemcích- kopie.

9. Doklad o přidělení čísla popisného u nově vzniklých budov - originál a GP pro vyznačení
     budovy- 3x originál.

10. Příkazní smlouva Jobjednávka- kopie.

V případě, že v rámci stavby byl vybudován plynovodní, horkovodní řad apod. a má být prodán, je
třeba předat VPH na tento objekt a zároveň podklady pro prodej tohoto zařízení: návrh Kupní smlouvy
odsouhlasený druhou smluvní stranou, kopii Smlouvy o provozování zařízení a Smlouvy o spolupráci
a uzavření Smlouvy o budoucí kupní smlouvě.

                                                                      V Praze dne

                                                                                Ing. Petr Kalabis
                                                              předseda představenstva VIS, a.s.