Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7031379: Běžná - služby: Ohňostroj na míru na akci Silvestr 2018 na 1. náměstí

Příloha anonym obj 1577.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        STATUTÁRNÍ MĚSTO MOST
                    Radniční č. p. 1/2, 434 69 MOST

                         http://www.mesto-most.cz
                    IČ: 00266094 DIČ: CZ00266094

BANKOVNÍ SPOJENÍ:                            V MOSTĚ DNE:09.10.2018
ČÍSLO ÚČTU:                                  VYŘIZUJE:
                                             TELEFON:
                                             E-MAIL:

                   OBJEDNÁVKA ČÍSLO: 1577/OŠKAS/2018

DODAVATEL: Ohňostroje na míru v. o. s., Dvořákova č.p. 1324, Nové Město, 40502 Děčín 2

IČ:  28729820                                DIČ: CZ28729820

Statutární město Most u Vás objednává:

ohňostroj na míru dne 31.12.2018 v 19:00 hod, v délce 8 minut na 1. náměstí v Mostě.

Příloha: specifikace ohňostrojového materiálu, speciálních efektů, obrazové dokumentace a zákres odpaliště
jsou, jako příloha, nedílnou součástí této objednávky.

Kontaktní osoba:
Účastník správního řízení s Báňským úřadem:

Poznámka: Objednávka bude uhrazena formou řádně vystavené zálohové faktury, která bude na Magistrát
města Mostu doručena nejpozději do 30.11.2018.

Dodávka určená pro: Magistrát města Mostu
Lhůta dodání: do 31.12.2018
Místo dodání: 1. náměstí v Mostě
Předpokládaná cena bez DPH: 75 000,00 Kč
Předpokládaná cena vč. DPH: 90 750,00 Kč
Podléhá srážkové dani: ne

Smluvní podmínky objednávky:

1) Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla vedena v evidenci vedené statutárním
    městem Most, která bude přístupná dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve
    znění pozdějších předpisů.

2) Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství
    a udělují svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanovení
    jakýchkoliv dalších podmínek.

3) Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem.

4) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši denně
    0,05 % z ceny dodávky bez DPH za každý započatý den prodlení. Smluvní pokutu může objednatel
    zhotoviteli (dodavateli) odečíst z fakturované částky.

5) Dodávka bude realizována ve věcném plnění, lhůtě, ceně, při dodržení předpisů bezpečnosti práce a za
    dalších podmínek uvedených v objednávce.
6) Nebude-li z textu faktury zřejmý předmět a rozsah dodávky, bude k faktuře doložen rozpis uskutečněné
    dodávky (např. formou dodacího listu), u provedených prací či služeb bude práce předána předávacím
    protokolem objednatele.

7) Objednatel si vyhrazuje právo proplatit fakturu 30 dnů ode dne doručení, pokud bude obsahovat veškeré
    náležitosti.

8) Neodstraní-li dodavatel vady v přiměřené době, určené objednatelem, je objednatel oprávněn odstranit vady
    na náklady zhotovitele.

9) Smluvní pokuta za prodlení s odstraňováním vad činí částku rovnající se 0,5 % z ceny plnění, za každý den
    prodlení s odstraňováním vad.

10) Záruční doba na věcné plnění se sjednává na - měsíců.
11) V případě, že objednávka splňuje podmínky dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých

    smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zveřejní tuto objednávku objednatel.
12) Faktury je možné zasílat i v elektronické formě na adresu: faktury@mesto-most.cz

13) Při nakládání s osobními údaji se smluvní strany řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
    2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a
    o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATEM ZPĚT.
NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY.

Platba za dodávku bude připsána na veřejný účet dodavatele uvedený v Registru plátců DPH (povinnost
objednatele zaplatit DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet).
Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (§ 106a zákona č.
235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že odběratel zaplatí základ daně
z faktury na veřejný účet dodavatele a DPH zaplatí přímo na účet správce daně

                                           pro Ústecký kraj 80039-77621411/0710
pod variabilním symbolem 28729820, konstantní symbol č. 1148, specifický symbol 00266094 (§ 109a
zákona o DPH). Dodavatel ujišťuje objednatele-příjemce, že se jedná o číslo bankovního účtu správce daně,
na který dodavatel platí DPH.

Smluvní strany prohlašují, že se s obsahem objednávky před podpisem podrobně seznámily, a že tato
odpovídá jejich svobodné vůli. Na důkaz toho připojují své podpisy.

PODPISY SMLUVNÍCH STRAN

    I. OBJEDNATEL:

             ……………………………………..                                 ……………………………………
             PODPIS PŘÍKAZCE OPERACE                          KRYTÍ ROZPOČTEM OVĚŘIL
Dne: .....................................................
    II. DODAVATEL:                                                      (správce rozpočtu)

Dne: .....................................................  .......................................................................
                                                            RAZÍTKO A PODPIS OPRÁVNĚNÉHO

                                                                ZÁSTUPCE DODAVATELE: