Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7328611: Zpracování projektové žádosti na akci "Modernizace komunikací II.

Příloha KUJCP01B1DPL.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01B1DPL*

                        Smlouva o dílo č. SPR/OVZI/140/18 KUJCP01B:

            uzavřená dle ust. § 2586 a násl., zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
                                             (dále jen „smlouva**)

                                      I. Smluvní strany

Asistenční centrum, a.s.

se sídlem:                Most, Sportovní č.p. 3302, PSČ 434 01

zastupující:              Ing. František Joehman, LL.M„ předseda představenstva

IČO:                      63144883

DIČ:                      CZ63144883

bankovní spojení: ČSOBč.ú. 198945471/0300

kontaktní osoba ve věcech technických:

                           Ing. Klára Rothe, rothe@asistencnicentrum.cz, 725034862
společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem
oddíl B, vložka 714

(dále jen „zhotovitel'4)

a

Jihočeský kraj

se sídlem:      U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

jednající:      Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka
IČO:            70890650

kontaktní osoba ve věcech technických:

                          ing. Jitka Liláková, lilakova@kraj-jihocesky.cz, 386720185
(dále jen „objednatel")

                                            II. Předmět smlouvy
1. Účelem této smlouvy je poskytnutí služeb plynoucích z veřejné zakázky malého rozsahu

   (dále jen „veřejná zakázka") zadávané v souladu § 6, § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o
   zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon), ve znění pozdějších předpisů a podle
   Směrnice Jihočeského kraje č.: SM/18/RK „Zásady pro zadávání veřejných zakázek
  Jihočeským krajem a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi a založenými
  obchodními společnostmi'1, pod názvem „Zpracovatel 13 projektových žádostí do 70.
  výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií
  proveditelnosti".

2. Zhotovitel se zavazuje postupovat tak, aby jeho činnost probíhala v souladu se zadáním pro
   předkladatele nabídek v rámci výběrového řízení „Zpracovatel 13 projektových žádostí do
   70. výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií
   proveditelnosti"

3. Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele zpracovat projektovou žádost, včetně
   zpracování příslušné studie proveditelnosti, která tvoří náplň první části shora
   identifikované veřejné zakázky a která bude předložena v rámci 70. výzvy IROP ve
   stanoveném termínu uvedeném ve výzvě k podání nabídky.

                                             Strana 1 (celkem 5)
Jedná se o zpracování projektové žádosti a příslušných příloh k projektu:

           „Modernizace komunikací II. třídy P 10 H“

Identifikace výzvy: Výzva č. 70 Vybrané úseky silnic II. a III. třídy - II
Vyhlašovatel výzvy: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Způsobilými výdaji u jednotlivých projektových žádostí budou výdaje za stavební práce,
výkon technického dozoru investora, koordinátora BOZP, projektovou dokumentaci a
studii proveditelnosti. Jedná se o projektové žádosti do 70. výzvy IROP.

4. Zhotovitel se zavazuje, že pro objednatele připraví a zpracuje na základě podkladů od
   objednatele podle typu vybraného programu finanční podpory projektovou žádost včetně
   studie proveditelnosti dle struktury programu a výzvy (dále jen ,,dílo“).

5. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla, v souladu
   s čl. III smlouvy.

                                                   III. Cena
1. Smluvní strany se dohodly, že cena za dílo je určena v následujících odstavcích tohoto
článku.

2. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo ve výši 65 000 Kč bez DPH (slovy: šedesát
pět tisíc korun českých) po předání díla, členění ceny je uvedeno v tabulce níže. K této částce
bude připočtena DPH dle platných právních předpisů. Za den zdanitelného plnění se považuje
den řádného převzetí díla objednatelem. ______ ________________ ________________

       Cena za studii    Cena za projektovou  Cena celkem bez               Cena celkem vč.
proveditelnosti bez DPH     žádost bez DPH            DPH                           DPH

50 000 Kč                15 000 Kč            65 000 Kč                     78 650 Kč

3. Zhotovitel může od objednatele požadovat úhradu již vynaložených nákladů, v paušální
výši 50.000,- Kč bez DPH, v případě, kdy objednatel:

     • před předáním díla smlouvu ze své vůle ukončí výpovědí nebo odstoupením z důvodů
     na straně objednatele (pokud to tato smlouva umožňuje), nebo řádně dokončené dílo
     v dohodnutém termínu nepřevezme,
     • nedodá zhotoviteli v dohodnutém termínu potřebné informace nutné k naplnění
     předmětu této smlouvy.

Objednatel bere na vědomí, že paušální výše nákladů zahrnuje zejména „rezervaci kapacit44 tj.
připravenost určeného pracovníka/pracovníků zhotovitele věnovat se dílu v potřebném čase
po celou dobu trvání této smlouvy. Při uplatnění paušální výše vynaložených nákladů nemusí
zhotovitel objednateli dokládat skutečné náklady.

4. Cenu za dílo dle této smlouvy zaplatí objednatel zhotoviteli na základě faktur, které
   zhotovitel objednateli zašle. Pro každou projektovou žádost bude provedena samostatná
   faktura vyplývající z článku V. této smlouvy.

5. Fakturace bude provedena nejdříve v den odevzdání kompletního díla zadavateli.

6. Smluvní strany se dohodly na době splatnosti faktury 21 kalendářních dnů ode dne jejího
   doručení objednateli.

                                             Strana 2 (celkem 5)
7. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.
8. Pro případ prodlení zhotovitele se splněním daného předmětu plnění je sjednána smluvní

   pokuta ve výši 0,01 % z ceny plnění za každý i započatý den prodlení.

9. Pro případ prodlení objednatele se zaplacením platby, na kterou vznikne zhotoviteli nárok,
   je smluvní pokuta ve výši 0,01 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

10. Objednatel nebude poskytovat zálohy na plnění předmětu této smlouvy v jakékoliv
   formě.

                                 IV. Doba plnění a místo předání díla
1. Zhotovitel je povinen provést dílo způsobem a za podmínek stanovených v této smlouvě

   v termínu určeném výzvou pro předkládání nabídek, aby dílo mohlo být včas použito
   k účelu, pro nějž bylo provedeno. Zhotovitel je povinen ukončit plnění z této smlouvy
   následovně:

Projektová žádost:                         Nejzazší termín pro předložení žádosti
„Modernizace komunikací II. třídy P 10 H“         (předání díla dle této SoD)

                                                          15. 11.2018

2. Dílo je možno předat i elektronicky, způsobem určeným objednatelem. Předání díla je
   nutno potvrdit předávacím protokolem podepsaným oběma smluvními stranami. Místem
   protokolárního předání a převzetí díla je, nedohodnou-li se strany jinak, sídlo objednatele.

                                    V. Práva a povinnosti zhotovitele
1. Zhotovitel je povinen provést dílo odborně, dle svého nej lepšího vědomí a dbát zájmů
objednatele.

2. Zhotovitel má právo od objednatele požadovat veškeré informace, které jsou potřebné
k řádnému naplnění této smlouvy.

3. Zhotovitel má povinnost řádně a včas informovat objednatele o všech podstatných
skutečnostech týkajících se naplnění této smlouvy.

4. Zhotovitel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které získá
od objednatele a které by mohly objednateli způsobit škodu, a nesmí tyto informace použít
ve prospěch svůj nebo třetí osoby.

                                   VI. Práva a povinnosti objednatele
1. Objednatel je povinen včas a bez zbytečného odkladu poskytnout zhotovitelem
požadované infonnace a přílohy, které zhotovitel potřebuje pro řádné naplnění této smlouvy.
Objednatel poskytne zhotoviteli veškeré dokumenty, podklady a informace (dále jen
„podklady1') nezbytné pro řádné naplnění této smlouvy nejpozději 7 pracovních dní před
stanoveným termínem pro odevzdání předmětu díla této Smlouvy (čl. IV. odst. 1 Smlouvy),
pokud se smluvní strany nedohodnou na pozdějším předání podkladů. V případě pozdějšího
předání nezbytných podkladů bez dohody dle předchozí věty se zhotoviteli prodlužuje lhůta
pro řádné dokončení díla o 7 pracovních dní od data předání podkladů.

2. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli v českém jazyce odpovědi na otázky
a přílohy potřebné k vypracování díla.

3. V případě neposkytnutí požadovaných informací a dokumentů (podkladů nezbytných pro
                                             Strana 3 (celkem 5)
 řádné naplnění této smlouvy - dokončení díla) ve smluveném rozsahu a do výše dohodnutého
 data, které znemožní nebo podstatně ztíží naplnění předmětu této smlouvy, může zhotovitel
 od smlouvy odstoupit. Odstoupení je účinné ode dne jeho doručení druhé smluvní straně. V
 případě odstoupení zůstávají v platnosti ustanovení této smlouvy III odst. 3 týkající se
 náhrady paušálních nákladů.

 4. Objednatel je oprávněn být průběžně a na požádání informován o všech podstatných
 skutečnostech týkajících se naplnění této smlouvy.

 5. Objednatel je povinen řádně dokončené dílo v dohodnuté době převzít a potvrdit převzetí
 díla svým podpisem na předávacím protokolu. Neučiní-li tak, má zhotovitel vedle úhrady
 nákladů podle čl. III odst. 3. nárok na smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč. Zaplacením
 smluvní pokuty není dotčena povinnost objednatele potvrdit předání díla svým podpisem
 na předávacím protokolu.

 6. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které získá
 od zhotovitele a které by mohly zhotoviteli způsobit škodu a nesmí tyto informace použít
 ve prospěch svůj nebo třetí osoby.

 7. Objednatel je povinen včas zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla na základě
ustanovení této smlouvy.

8. Objednatel dává zhotoviteli souhlas k použití základních informací o záměru objednatele.

                                        VII. Závěrečná ustanovení
 1. Tuto smlouvu může objednatel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být
dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi zhotoviteli, je
dohodnuta v délce 7 kalendářních dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno řádně dokončené
dílo předat, je objednatel povinen dílo převzít, přičemž platí přiměřené ustanovení čl. VI odst.
5 této smlouvy. Pokud bylo dílo předáno, je výpověď neplatná.

2. Tuto smlouvu může zhotovitel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být
dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi objednateli, je
dohodnuta v délce patnácti dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno dílo řádně dokončit
a předat, je zhotovitel povinen dílo dokončit a předat. Pokud bylo dílo předáno, je výpověď
neplatná.

3. V ostatním se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními zák.
č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

4. Všechny spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní budou mezi stranami řešeny
především smírnou cestou.

5. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
po jednom vyhotovení.

6. Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možno činit pouze formou písemných
číslovaných dodatků.

7. Obě strany prohlašují, že s obsahem smlouvy souhlasí a že smlouva byla sepsána
na základě pravdivých údajů, nikoliv v tísni ani jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

8. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna objednatelem v registru smluv

                                             Strana 4 (celkem 5)
způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje
údaje, které tvoří předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č. 89/2012 Sb..
občanský zákoník.

9. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
uveřejnění prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. (§ 6).

10. Poskytovatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu
včetně účetních dokladů nejméně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních

předpisech stanovena lhúta delší, musí být použita.

11. Každá faktura musí být označena číslem projektu.

12. Poskytovatel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované
informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům
pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora,
Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných
orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení
kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

V Mostě dne: 'ih.M 2Cň