Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
*KUJCP01B1DOQ* Smlouva o dílo č. SPR/OVZí/141/18 KUJCP01B1DOQ uzavřená dle ust. § 2586 a násl., zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „smlouva”) I. Smluvní strany Asistenční centrum, a.s. se sídlem: Most, Sportovní č.p. 3302, PSČ 434 01 zastupující: Ing. František Jochman, LL.M.. předseda představenstva IČO: 63144883 DIČ: CZ63144883 bankovní spojení: ČSOB č. ú. 198945471/0300 kontaktní osoba ve věcech technických: Ing. Klára Rothe, rothe@asistencnicentrum.cz, 725034862 společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl B, vložka 714 (dále jen „zhotovitel”) a Jihočeský kraj se sídlem: U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice jednající: Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka ICO: 70890650 kontaktní osoba ve věcech technických: „. ír,g- Jitka Liláková, lilakova@kraj-jihocesky.cz, 386720185 (dále jen „objednatel”) IL Předmět smlouvy . Účelem této smlouvy je poskytnutí služeb plynoucích z veřejné zakázky malého rozsahu (dále jen „veřejná zakázka”) zadávané v souladu § 6, § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon), ve znění pozdějších předpisů a podle Směrnice Jihočeského kraje č.: SM/18/RK „Zásady pro zadávání veřejných zakázek Jihočeským krajem a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi a založenými obchodními společnostmi”, pod názvem „Zpracovatel 13 projektových žádostí do 70. výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií proveditelnosti”. 2. Zhotovitel se zavazuje postupovat tak, aby jeho Činnost probíhala v souladu se zadáním pro předkladatele nabídek v rámci výběrového řízení „Zpracovatel 13 projektových žádostí do 70. výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií proveditelnosti” Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele zpracovat projektovou žádost, včetně zpracování příslušné studie proveditelnosti, která tvoří náplň první části shora identifikované veřejné zakázky a která bude předložena v rámci 70. výzvy IROP ve stanoveném termínu uvedeném ve výzvě k podání nabídky. Strana 1 (celkem 5) Jedná se o zpracování projektové žádosti a příslušných příloh k projektu: „Modernizace komunikací II. třídy Pil B“ Identifikace výzvy: Výzva č. 70 Vybrané úseky silnic II. a III. třídy - II Vyhlašovatel výzvy: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Způsobilými výdaji u jednotlivých projektových žádostí budou výdaje za stavební práce, výkon technického dozoru investora, koordinátora BOZP, projektovou dokumentaci a studii proveditelnosti. Jedná se o projektové žádosti do 70. výzvy IROP. 4. Zhotovitel se zavazuje, že pro objednatele připraví a zpracuje na základě podkladů od objednatele podle typu vybraného programu finanční podpory projektovou žádost včetně studie proveditelnosti dle struktury programu a výzvy (dále jen ,,dílo“). 5. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla, v souladu s čl. III smlouvy. III. Cena 1. Smluvní strany se dohodly, že cena za dílo je určena v následujících odstavcích tohoto článku. 2. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo ve výši 65 000 Kč bez DPH (slovy: šedesát pět tisíc korun českých) po předání díla, členění ceny je uvedeno v tabulce níže. K této částce bude připočtena DPH dle platných právních předpisů. Za den zdanitelného plnění se považuje den řádného převzetí díla objednatelem.__________ ____________________________ Cena za studii Cena za projektovou Cena celkem bez Cena celkem vč. proveditelnosti bez DPH žádost bez DPH DPH DPH 50 000 Kč 15 000 Kč 65 000 Kč 78 650 Kč 3. Zhotovitel může od objednatele požadovat úhradu již vynaložených nákladů, v paušální výši 50.000,- Kč bez DPH, v případě, kdy objednatel: • před předáním díla smlouvu ze své vůle ukončí výpovědí nebo odstoupením z důvodů na straně objednatele (pokud to tato smlouva umožňuje), nebo řádně dokončené dílo v dohodnutém termínu nepřevezme, • nedodá zhotoviteli v dohodnutém termínu potřebné informace nutné k naplnění předmětu této smlouvy. Objednatel bere na vědomí, že paušální výše nákladů zahrnuje zejména „rezervaci kapacit11 tj. připravenost určeného pracovníka/pracovníků zhotovitele věnovat se dílu v potřebném čase po celou dobu trvání této smlouvy. Při uplatnění paušální výše vynaložených nákladů nemusí zhotovitel objednateli dokládat skutečné náklady. 4. Cenu za dílo dle této smlouvy zaplatí objednatel zhotoviteli na základě faktur, které zhotovitel objednateli zašle. Pro každou projektovou žádost bude provedena samostatná faktura vyplývající z článku V. této smlouvy. 5. Fakturace bude provedena nejdříve v den odevzdání kompletního díla zadavateli. 6. Smluvní strany se dohodly na době splatnosti faktury 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli. Strana 2 (celkem 5) Platby budou probíhat výhradní v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této míně. |»kuavevýSO,oT”^Mn^ptofantedý1^I^^dOT^lI,^"í-ÍeS'Íedná,,asm,uvni IOfoJ?bjedna,d "ebUde P°Sky,0Vat ziloh> ™ Plnění předmětu této smlouvy v jakékoliv 1. Zhotovitel je povinen provéftAdo'’^-”'^'níS'° PřCdánf dHa v termínu určeném výzvou pro předkládán"1 aza p“dm'nek s'anovených v této smlouvě k účelu, pro „éjž bylo pZedeno ZtomvT, , ^ ,dflo m°hl° byt vías P°u«o následovní: P Zhotov,tel je povinen ukončit plnění z této smlouvy Projektová žádost: ^^^^^*®í“^ř^P^šdIožení^ádoštr „Modernizace komunikací II. třídy P 11 B‘ ---------(předání díla dle této SoDí Z 15. 11. 2018 objednatelem. Předání d„a je protokolárního předání a převzetí díla ie psa”ym oběma smluvními stranami. Místem prevzet, díla je, nedohodnou-l, se strany jinak, sídlo objednatele. I 7hntovi,ni V* Prava a povinnosti zhotovitele objednatele * P°™en Pr°VéS‘ dÍ'° °dbor"é' dIa -ého „ejlepšího vědomí a dbá, zájmů k řádnému^naplněnítéto smlouvy^"""^ požadovat veškerí informace, které jsou potřebné skutečnostech týkajících'm MplStótóSu^f0™0™' °bjednatóle ° v5ech Podstatných od objednatele a^které'by^oh^ objednateli^půsohh "t ,Vaech info™acich. které získá ve prospěch svůj nebo třetí osoby. J Pusoblt škodu, a nesmi tyto informace použít 1 Objednatel ie ™ raVa * povinnosti objednatele zhotovitelem požadované ^"h Objednatel poskytne zhotoviteli veškeré d i P trebuje pro radne naplnění této smlouvy. ..podklady'4) nezbytné prcTřádné naplněni této^lm?"^' POdklady..a donace (déle jen stanoveným termínem pro odevzdání nředmět d i !ouv>' neJP°zdeji 7 pracovních dní před pokud se smluvní stra„ZethodZ n^ - Sralouv>' («'• IV. odst. 1 Smlouvy), předání nezbytných podkladů bez dohod/dle PJ.S™,preda"' podllladu- v případě pozdějšího pro řádné dokončení díla o a přílohy potřebné k vypracování dík.0"' Zh0‘0v,tei' v ceském jazyce odpovědi na otázky 3- V případě neposkytnuli požadovaných informací a dokumeníů (podkladů nezbytných pro Strana 3 (celkem 5) řádné naplnění této smlouvy - dokončení díla) ve smluveném rozsahu a do výše dohodnutého data, které znemožní nebo podstatně ztíží naplnění předmětu této smlouvy, múze zhotovíte od smlouvy odstoupit. Odstoupení je účinné ode dne jeho doručení druhé smluvní straně. V případě odstoupení zůstávají v platnosti ustanovení této smlouvy III odst. 3 tykající se náhrady paušálních nákladů. 4. Objednatel je oprávněn být průběžně a na požádání informován o všech podstatných skutečnostech týkajících se naplnění této smlouvy. 5. Objednatel je povinen řádně dokončené dílo v dohodnuté době převzít a potvrdit převzetí díla svým podpisem na předávacím protokolu. Neučiní-li tak, má zhotovitel vedle úhrady nákladů podle čl. III odst. 3. nárok na smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč. Zaplacením smluvní pokuty není dotčena povinnost objednatele potvrdit předání díla svým podpisem na předávacím protokolu. 6. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které získá od zhotovitele a které by mohly zhotoviteli způsobit škodu a nesmí tyto informace použít ve prospěch svůj nebo třetí osoby. 7. Objednatel je povinen včas zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla na základě ustanovení této smlouvy. 8 Objednatel dává zhotoviteli souhlas k použití základních informací o záměru objednatele. VII. Závěrečná ustanovení 1. Tuto smlouvu může objednatel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi zhotoviteli, je dohodnuta v délce 7 kalendářních dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno řádně dokončené dílo předat, je objednatel povinen dílo převzít, přičemž platí přiměřené ustanoveni cl. VI odst. 5 této smlouvy. Pokud bylo dílo předáno, je výpověď neplatná. o Tuto smlouvu může zhotovitel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi objednateli je dohodnuta v délce patnácti dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno dílo radne dokončit a předat, je zhotovitel povinen dílo dokončit a předat. Pokud bylo dílo předáno, je vypoved neplatná. 3. V ostatním se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. 4. Všechny spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní budou mezi stranami řešeny především smírnou cestou. 5. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom vyhotovení. 6. Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možno činit pouze formou písemných číslovaných dodatků. 7 Obě strany prohlašují, že s obsahem smlouvy souhlasí a že smlouva byla sepsána na základě pravdivých údajů, nikoliv v tísni ani jinak jednostranně nevýhodných podmínek. 8. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna objednatelem v registru smluv Strana 4 (celkem 5) způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje údaje, ktere tvoři předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č 89/20 P Sb občanský zákoník. 9. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem uverejnem prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. (§ 6). 10. Poskytovatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu vcetne ucetmch dokladů nejméně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních předpisech stanovena lhůta delší, musí být použita. 11. Každá faktura musí být označena číslem projektu. 12. Poskytovatel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených organu (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora Nejvyssího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných organu statni správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení on roly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. V Mostě dne: ^ *. % V Českých Budějovicích dne: fy . / j Za zhotovitele: Za objednatele: Strana 5 (celkem 5)