Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7329983: Zpracování projektové žádosti a studie proveditelnosti na akci

Příloha KUJCP01B1DOQ.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *KUJCP01B1DOQ*

                         Smlouva o dílo č. SPR/OVZí/141/18 KUJCP01B1DOQ

            uzavřená dle ust. § 2586 a násl., zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
                                             (dále jen „smlouva”)

                                        I. Smluvní strany

Asistenční centrum, a.s.

se sídlem:               Most, Sportovní č.p. 3302, PSČ 434 01

zastupující:             Ing. František Jochman, LL.M.. předseda představenstva
IČO:                     63144883

DIČ:                     CZ63144883

bankovní spojení: ČSOB č. ú. 198945471/0300

kontaktní osoba ve věcech technických:

                           Ing. Klára Rothe, rothe@asistencnicentrum.cz, 725034862
společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem

oddíl B, vložka 714

(dále jen „zhotovitel”)

a

Jihočeský kraj

se sídlem:      U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice

jednající:      Mgr. Ivana Stráská, hejtmanka

ICO:            70890650

kontaktní osoba ve věcech technických:

   „.           ír,g- Jitka Liláková, lilakova@kraj-jihocesky.cz, 386720185

(dále jen „objednatel”)

                                             IL Předmět smlouvy
  . Účelem této smlouvy je poskytnutí služeb plynoucích z veřejné zakázky malého rozsahu

    (dále jen „veřejná zakázka”) zadávané v souladu § 6, § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb„ o
    zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon), ve znění pozdějších předpisů a podle
    Směrnice Jihočeského kraje č.: SM/18/RK „Zásady pro zadávání veřejných zakázek
    Jihočeským krajem a jím zřízenými příspěvkovými organizacemi a založenými
    obchodními společnostmi”, pod názvem „Zpracovatel 13 projektových žádostí do 70.
   výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií
   proveditelnosti”.

2. Zhotovitel se zavazuje postupovat tak, aby jeho Činnost probíhala v souladu se zadáním pro
   předkladatele nabídek v rámci výběrového řízení „Zpracovatel 13 projektových žádostí do
   70. výzvy IROP a 2 projektových žádostí do 20. výzvy IPRÚ ČB včetně studií
   proveditelnosti”

   Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele zpracovat projektovou žádost, včetně
   zpracování příslušné studie proveditelnosti, která tvoří náplň první části shora
   identifikované veřejné zakázky a která bude předložena v rámci 70. výzvy IROP ve
  stanoveném termínu uvedeném ve výzvě k podání nabídky.

                                            Strana 1 (celkem 5)
Jedná se o zpracování projektové žádosti a příslušných příloh k projektu:

           „Modernizace komunikací II. třídy Pil B“

Identifikace výzvy: Výzva č. 70 Vybrané úseky silnic II. a III. třídy - II
Vyhlašovatel výzvy: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Způsobilými výdaji u jednotlivých projektových žádostí budou výdaje za stavební práce,
výkon technického dozoru investora, koordinátora BOZP, projektovou dokumentaci a
studii proveditelnosti. Jedná se o projektové žádosti do 70. výzvy IROP.

4. Zhotovitel se zavazuje, že pro objednatele připraví a zpracuje na základě podkladů od
   objednatele podle typu vybraného programu finanční podpory projektovou žádost včetně
   studie proveditelnosti dle struktury programu a výzvy (dále jen ,,dílo“).

5. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla, v souladu
   s čl. III smlouvy.

                                                   III. Cena
1. Smluvní strany se dohodly, že cena za dílo je určena v následujících odstavcích tohoto
článku.

2. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo ve výši 65 000 Kč bez DPH (slovy: šedesát
pět tisíc korun českých) po předání díla, členění ceny je uvedeno v tabulce níže. K této částce
bude připočtena DPH dle platných právních předpisů. Za den zdanitelného plnění se považuje
den řádného převzetí díla objednatelem.__________ ____________________________

     Cena za studii      Cena za projektovou  Cena celkem bez               Cena celkem vč.
proveditelnosti bez DPH    žádost bez DPH           DPH                           DPH

50 000 Kč                15 000 Kč            65 000 Kč                     78 650 Kč

3. Zhotovitel může od objednatele požadovat úhradu již vynaložených nákladů, v paušální
výši 50.000,- Kč bez DPH, v případě, kdy objednatel:

     • před předáním díla smlouvu ze své vůle ukončí výpovědí nebo odstoupením z důvodů
     na straně objednatele (pokud to tato smlouva umožňuje), nebo řádně dokončené dílo
     v dohodnutém termínu nepřevezme,
     • nedodá zhotoviteli v dohodnutém termínu potřebné informace nutné k naplnění
     předmětu této smlouvy.

Objednatel bere na vědomí, že paušální výše nákladů zahrnuje zejména „rezervaci kapacit11 tj.
připravenost určeného pracovníka/pracovníků zhotovitele věnovat se dílu v potřebném čase
po celou dobu trvání této smlouvy. Při uplatnění paušální výše vynaložených nákladů nemusí
zhotovitel objednateli dokládat skutečné náklady.

4. Cenu za dílo dle této smlouvy zaplatí objednatel zhotoviteli na základě faktur, které
   zhotovitel objednateli zašle. Pro každou projektovou žádost bude provedena samostatná
   faktura vyplývající z článku V. této smlouvy.

5. Fakturace bude provedena nejdříve v den odevzdání kompletního díla zadavateli.

6. Smluvní strany se dohodly na době splatnosti faktury 21 kalendářních dnů ode dne jejího
   doručení objednateli.

                                             Strana 2 (celkem 5)
Platby budou probíhat výhradní v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této míně.
|»kuavevýSO,oT”^Mn^ptofantedý1^I^^dOT^lI,^"í-ÍeS'Íedná,,asm,uvni

IOfoJ?bjedna,d "ebUde P°Sky,0Vat ziloh> ™ Plnění
                                                                            předmětu této smlouvy v jakékoliv

1. Zhotovitel je povinen provéftAdo'’^-”'^'níS'° PřCdánf dHa

v termínu určeném výzvou pro předkládán"1 aza p“dm'nek s'anovených v této smlouvě

k účelu, pro „éjž bylo pZedeno ZtomvT, ,         ^ ,dflo m°hl° byt vías P°u«o

následovní:                 P         Zhotov,tel je povinen ukončit plnění z této smlouvy

     Projektová žádost:                           ^^^^^*®í“^ř^P^šdIožení^ádoštr
      „Modernizace komunikací II. třídy P 11 B‘  ---------(předání díla dle této SoDí
Z
                                                                 15. 11. 2018
                                                              objednatelem. Předání d„a je

protokolárního předání a převzetí díla ie psa”ym oběma smluvními stranami. Místem
                              prevzet, díla je, nedohodnou-l, se strany jinak, sídlo objednatele.

I 7hntovi,ni                V* Prava a povinnosti zhotovitele

objednatele * P°™en Pr°VéS‘ dÍ'° °dbor"é' dIa -ého „ejlepšího vědomí a dbá, zájmů

k řádnému^naplněnítéto smlouvy^"""^ požadovat veškerí informace, které jsou potřebné

skutečnostech týkajících'm MplStótóSu^f0™0™' °bjednatóle ° v5ech Podstatných

od objednatele a^které'by^oh^ objednateli^půsohh "t ,Vaech info™acich. které získá

ve prospěch svůj nebo třetí osoby. J  Pusoblt škodu, a nesmi tyto informace použít

1 Objednatel ie ™              raVa * povinnosti objednatele   zhotovitelem
požadované                           ^"h

Objednatel poskytne zhotoviteli veškeré d i P trebuje pro radne naplnění této smlouvy.
..podklady'4) nezbytné prcTřádné naplněni této^lm?"^' POdklady..a donace (déle jen

stanoveným termínem pro odevzdání nředmět d i !ouv>' neJP°zdeji 7 pracovních dní před
pokud se smluvní stra„ZethodZ n^ -               Sralouv>' («'• IV. odst. 1 Smlouvy),

předání nezbytných podkladů bez dohod/dle PJ.S™,preda"' podllladu- v případě pozdějšího

pro řádné dokončení díla o

a přílohy potřebné k vypracování dík.0"' Zh0‘0v,tei' v ceském jazyce odpovědi na otázky
3- V případě neposkytnuli požadovaných informací a dokumeníů (podkladů nezbytných pro

                                             Strana 3 (celkem 5)
řádné naplnění této smlouvy - dokončení díla) ve smluveném rozsahu a do výše dohodnutého
data, které znemožní nebo podstatně ztíží naplnění předmětu této smlouvy, múze zhotovíte
od smlouvy odstoupit. Odstoupení je účinné ode dne jeho doručení druhé smluvní straně. V
případě odstoupení zůstávají v platnosti ustanovení této smlouvy III odst. 3 tykající se
náhrady paušálních nákladů.

4. Objednatel je oprávněn být průběžně a na požádání informován o všech podstatných
skutečnostech týkajících se naplnění této smlouvy.

5. Objednatel je povinen řádně dokončené dílo v dohodnuté době převzít a potvrdit převzetí
díla svým podpisem na předávacím protokolu. Neučiní-li tak, má zhotovitel vedle úhrady
nákladů podle čl. III odst. 3. nárok na smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč. Zaplacením
smluvní pokuty není dotčena povinnost objednatele potvrdit předání díla svým podpisem
na předávacím protokolu.

6. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech informacích, které získá
od zhotovitele a které by mohly zhotoviteli způsobit škodu a nesmí tyto informace použít
ve prospěch svůj nebo třetí osoby.

7. Objednatel je povinen včas zaplatit zhotoviteli cenu za provedení díla na základě
ustanovení této smlouvy.

8 Objednatel dává zhotoviteli souhlas k použití základních informací o záměru objednatele.

                                        VII. Závěrečná ustanovení
 1. Tuto smlouvu může objednatel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být
dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi zhotoviteli, je
dohodnuta v délce 7 kalendářních dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno řádně dokončené
dílo předat, je objednatel povinen dílo převzít, přičemž platí přiměřené ustanoveni cl. VI odst.
 5 této smlouvy. Pokud bylo dílo předáno, je výpověď neplatná.

 o Tuto smlouvu může zhotovitel ukončit před předáním díla výpovědí. Výpověď musí být
dána písemně a výpovědní lhůta, jež počne běžet ode dne doručení výpovědi objednateli je
 dohodnuta v délce patnácti dnů. Pokud je ve výpovědní lhůtě možno dílo radne dokončit
 a předat, je zhotovitel povinen dílo dokončit a předat. Pokud bylo dílo předáno, je vypoved
 neplatná.

 3. V ostatním se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními zák.
 č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.

 4. Všechny spory vzniklé z této smlouvy a v souvislosti s ní budou mezi stranami řešeny
 především smírnou cestou.

 5. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
 po jednom vyhotovení.

 6. Jakékoliv změny nebo doplňky této smlouvy je možno činit pouze formou písemných
 číslovaných dodatků.

 7 Obě strany prohlašují, že s obsahem smlouvy souhlasí a že smlouva byla sepsána
 na základě pravdivých údajů, nikoliv v tísni ani jinak jednostranně nevýhodných podmínek.

 8. Zhotovitel bere na vědomí, že smlouva bude uveřejněna objednatelem v registru smluv

                                               Strana 4 (celkem 5)
způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zhotovitel prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje

údaje, ktere tvoři předmět jeho obchodního tajemství podle § 504 zákona č 89/20 P Sb
občanský zákoník.

9. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
uverejnem prostřednictvím registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. (§ 6).

10. Poskytovatel je povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu

vcetne ucetmch dokladů nejméně do konce roku 2028. Pokud je v českých právních
předpisech stanovena lhůta delší, musí být použita.

11. Každá faktura musí být označena číslem projektu.

12. Poskytovatel je povinen minimálně do konce roku 2028 poskytovat požadované
informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům

pověřených organu (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora
Nejvyssího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných

organu statni správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení
 on roly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

V Mostě dne: ^ *. %                                   V Českých Budějovicích dne: fy . / j

Za zhotovitele:                                       Za objednatele:

                     Strana 5 (celkem 5)