Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Statutární město Ostrava g_ i +- „ a: Městský obxod Ostrava-Jih TŘ 111011102“ V31 U" 51111 M1 _/" lí'ad městského obvodu €310 OS ,, . Á? 5 Č or dopravy a komunálních sluzeb H? ' 7 Smlouva o dilo a -‘ , -' : (dálejen„smlouva“) Smluvní strany Statutární město Ostrava, Prokešovo náměstí 1803/8, 729 30 Ostrava Příjemce: Městský obvod Ostrava-Jih Horní 791/3, 700 30 Ostrava-Hrabůvka zastoupený: PhDr. Danielem Jeřábkem, vedoucím odboru dopravy a komunálních služeb, na základě Zásad pro zadávání veřejných zakázek statutárního města Ostravy, městského obvodu Ostrava-J ih a jim zřízených příspěvkových organizací platných, schválených Radou městského obvodu Ostrava-J ih dne 22. 6. 2006 pod č. usn. 5036/76, ve znění usnesení Rady městského obvodu ze dne 29. 6. 2017 č. 4994/121 IČ:“ 00845451 DIC: CZOO845451 (plátce DPH) Peněžní ústav: KB Ostrava-Hrabůvka Č. účtu: 1520761/0100 KS: VS: dále jen objednatel a PYRO MORAVIA s.r.o. Slovenská 1085/ la, 702 00 Ostrava-Přívoz zastoupená p. Danielem Hradilem IČ: 25381 172 DIČ: CZ25381172 Peněžní ústav: ČSOB a.s. Ostrava Č. účtu: 373687853/0300 KS: VS: Zapsána vobchodním/živnostenske'm rejstříku vedeném u KS v Ostravě, oddíl C, vložka 16052. dále jen zhotovitel 1/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OSTRAVA ' ' ' ... OSTRAVA-JIH . „, ., , Statutární město Ostrava (> Městský obx od Ostrava-Jih if *=. ív 1 „* ĚU U1 k ' 21‘ 1:} U ; “1 Úřad městského ob\odu Odbor dopravy a komunálních služeb Obsah smlouvyP čl.l. Uvodní ustanovení? Tato smlouva je uzavřena podle ustanovení § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb.. občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“). Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené V úvodu této smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. Smluvní strany prohlašují, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny. Zhotovitel prohlašuje, že je podnikatel a smlouvu uzavírá při svém podnikání. Zhotovitel je povinen po celou dobu trvání závazku mít účinnou pojistnou smlouvu pro případ způsobení škody V souvislosti s výkonem předmětu smlouvy, a to ve výši 10 mil. Kč, kterou kdykoliv na požádání v originále předloží kontaktní osobě objednatele ve věcech smluvních k nahlédnutí. Zhotovitel prohlašuje, že je odborně způsobilý k zajištění předmětu smlouvy. Zhotovitel prohlašuje, že není nespolehlivým plátcem daně z přidané hodnoty (dále jen „DPH“), a ževpřípadě, že by se jím vprůběhu trvání smluvního vztahu stal, tuto informaci neprodleně sdělí objednateli. Účelem této smlouvy je zajištění provedení Slavnostního novoročního ohňostroje 2019 na místě a v termínu dále uvedeném, a souvisejících součástí díla, jak je vymezeno dále. Smlouva byla uzavřena na základě Zásad pro zadávání veřejných zakázek statutárního města Ostravy, městského obvodu Ostrava-Jih a jím zřízených příspěvkových organizací platných, schválených Radou městského obvodu Ostrava-Jih dne 22. 6. 2006 pod č. usn. 5036/76, ve znění usnesení Rady městského obvodu ze dne 11. 10. 2018 pod č.usn. 7594/RMOb-JIH/1418/184. čl.II. Předmět smlouvy a místo plnění 1. Zhotovitel je povinen na základě této smlouvy provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele za podmínek níže uvedených Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 a souvisejících součástí díla (dále jen „dílo“), jak je vymezeno dále. Objednatel se zavazuje dílo bez vad a nedodělků řádně převzít a za předmět smlouvy zaplatit cenu dle čl. IV. této smlouvy. Mapová vizualizace umístění odpališť je uvedena v příloze č. 1 této smlouvy (dále též „mapová vizualizace umístění odpališť“). Písemný souhlas vlastníka, na jehož pozemku se bude odpalovat je uveden V příloze č. 2 této smlouvy. Dále je součástí provedení díla dle této smlouvy zejména: a) vytyčení bezpečnostního okruhu ve smyslu zákona o pyrotechnice, a to do vzdálenosti 100 m od odpališť, umístěním plotové zábrany a dopravního značení „Zákaz vstupu chodců“; b) umístění informačních tabulí „Vstup na vlastní nebezpečí“, a to před oblastí, kde zhotovitel předpokládá největší spad popílku; c) poskytnutí součinnosti při plnění povinností objednatele uvedené zejména v ust. čl. VIII. písm. b) této smlouvy; (1) zabezpečení místa plnění před poškozením a krádežemi; e) zajištění hlídání místa plnění, a to včetně zajištění hlídání bezpečnostního okruhu; f) zajištění lékařské hlídky a sanitního vozidla; g) zajištění ozvučení proslovu a jeho hudební podbarvení; h) zajištění a reprodukce státní hymny České republiky; i) zajištění a reprodukce hudebního podbarvení ohňostroje; j) dokumentační audiovizuální záznam v nejméně HD rozlišení, a to proslovu, státní hymny České republiky a ohňostroje (dále jen „audiovizuální záznam“); k) úklid místa plnění. 2/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OSTRAVA ' ' ' .o. OSTRAVA-J I H Statutární město ()strm a v4‘ l i\lěstský obvod (')sti'ayaflih Uřad městského obvodu tfjříztifiít;llil"tfšrž» u. dtto Odbor dopravy a komunálních služeb >' Zhotovitel je povinen zajistit předmět smlouvy řádně a včas při splnění všech technických požadavků a za použití výrobků kategorie F2, F3, F4 dle zákona o pyrotechnických výrobcích a zacházení s nimi a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o pyrotechnice“). Zhotovitel za porušení povinnosti plynoucí z tohoto ustanovení zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč. Zhotovitel je povinen dle ust. § 34 odst. 1 zákona o pyrotechnice požádat o povolení ohňostrojné práce (týká se použití výrobků kategorie F4) příslušný obvodní báňský úřad a doložit takové povolení objednateli nejpozději 10 pracovních dnů před 1. 1. 2019. Zhotovitel za porušení povinností plynoucí z tohoto ustanovení zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý, i jen započatý den prodlení. Zhotovitel je povinen dle ust. § 32 odst. 2 zákona o pyrotechnice ohlásit ohňostroj příslušnému hasičskému záchrannému sboru kraje. Ohlášení musí obsahovat náležitosti dle § 32 odst. 3 zákona o pyrotechnice. Zhotovitel je povinen doložit takový souhlas objednateli nejpozději 10 pracovních dnů před 1. 1. 2019. Zhotovitel za porušení povinnosti plynoucí z tohoto ustanovení zaplati objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý, i jen započatý den prodlení. Zhotovitel je povinen při zajišťování předmětu smlouvy postupovat v souladu s obecně závaznými právními předpisy, technickými normami, touto smlouvou a pravidly bezpečnosti a ochrany zdraví při práci apod. Objednatel za porušení povinnosti plynoucí z tohoto ustanovení zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč. Objednatel je oprávněn kdykoli v průběhu díla kontrolovat, zda je prováděno v souladu s touto smlouvou. Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s rozsahem a povahou předmětu smlouvy, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k jeho zajištění a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k zajištění předmětu smlouvy nezbytné. Zhotovitel zajistí kvalitní a dostatečně slyšitelné ozvučení akce, tj. mluveného průvodního slova před zahájením ohňostroje, státní hymny České republiky a hudebního doprovodu (podbarvení) samotného ohňostroje. Za nedodržení tohoto ustanovení bude objednatelem zhotoviteli účtována smluvní pokuta ve výši 10.000 Kč. 10. Objednatelem bude vymezen minimální prostor o průměru 100 m, který bude sloužit jako odpaliště (travnatá plocha na kruhovém objezdu ve vlastnictví města). V případě jakékoliv škody je zhotovitel pojištěn u České pojišťovny, pojistná smlouva č. 4903575114, odpovědnost za škody způsobené prováděním trhacích a ohňostrojných prací (viz příloha č. 7 této smlouvy). 11. Zhotovitelem bude proveden slavnostní večerní, scénický ohňostroj v obrázcích, odpalovaný do výšky min. 80 m, až do úplného finále ohňostroje odpalovaného až do výšky cca 150 m, podbarvený hudebním doprovodem. Technicky se bude jednat o ohňostroj odpalovaný ze 3 částí kruhového objezdu (tj. ze 3 odpališť současně) a z dalších šesti pomocných menších odpališť dokola celého kruhového objezdu za použití výrobků kategorie 2,3 a 4a nebezpečnosti (umístění odpališť viz příloha č. 1 této smlouvy). 12. Realizace ohňostroje bude technicky a personálně zajištěna zhotovitelem. 13. Ohňostrojné výrobky budou odpalovány mimo tramvajové troleje, budou použity nejbezpečnější výrobky prvotřídní kvality. Pod pyrotechnickými výrobky budou umístěny podložky, které budou řádně zafixovány, aby nedošlo k jejich odklonu. Vzdálenost diváků od kruhového objezdu musí být minimálně 30 m od kraje travnaté plochy kruhového objezdu. Proti nepředvídatelnému rozletu světlic nebo jiných pyrotechnických elementů bude místo zabezpečeno ohrazením odpališť kombinovaným s vysokým oplocením s plnou výplní. Za nedodržení tohoto ustanovení bude objednatelem zhotoviteli účtována smluvní pokuta ve výši 10.000 Kč. 14. Zhotovitel je povinen ohňostroj bude provést hospodářským subjektem nebo osobou s odbornou způsobilosti, a to v souladu s ohlášenými údaji podle ust. § 32 ods. 3 pism. a) až d) zákona o pyrotechnice a za dodržení opatření ohlášeného podle ust. § 32 odstavce 3 pism. e) zákona opyrotechnice. Za nedodržení tohoto ustanovení bude objednatelem zhotoviteli účtována smluvní pokuta ve výši 10.000 Kč. 15. Zhotovitel je povinen se pro umístění plotové zábrany a dopravního značení „Zákaz vstupu chodců“ při vytyčení bezpečnostního okruhu dle ust. odst. 2 písm. a) tohoto článku dohodnout na jejich umístění 3/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OST RAVA . . . OSTRAVA-J I H Statutární město Ostrava ( v -, , ; Městský obvod ()strawflih Úřad městského obvodu ["] „] H;! ! i \" ŠŠŠ) i) til Í ! tlv Odbor dopravy a komunálních služeb s Dopravním podnikem Ostrava a. s. tak, aby bylo umožněno stání tramvají, jejichž provoz bude v průběhu konání dle harmonogramu (tak, jak je vymezen níže) vyloučen, V okolí místa plnění (tak, jak je vymezeno níže). 16. Zhotovitel je při plnění díla povinen postupovat dle harmonogramu, který je součástí této smlouvy jako příloha č. 3 (dálejen „hannonogram“). 17. Smluvní strany prohlašují, že předmět smlouvy není plněním nemožným, a že smlouvu uzavřely po pečlivém zvážení všech možných důsledků. 18. Místem plnění je městský obvod Ostrava-Jih, bližší vymezení je obsaženo v příloze č. 1 této smlouvy. 19. Místem pro předání audiovizuálního záznamu (tak jak je vymezen níže) je odbor dopravy a komunálních služeb Úřadu městského obvodu Ostrava-J ih, přičemž audiovizuální záznam bude předán kontaktní osobě objednatele ve věcech smluvních, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. čl.III. Trvání smlouvy 1. Smluvní strany se dohodly, že dílo bude zhotovitelem provedeno takto: a) dne 1. 1.2019 v době od 10:00 h provedeni instalace díla, zejména dle ust. čl. ll. odst. 2. pism. a), b), c), d) a e) této smlouvy, b) v souladu s harmonogramem dne 1. I. 2019 V době od 17:55 h do 18:15 b v místě plnění provedení Slavnostního novoročního ohňostroje 2019 a dalších části díla zejména dle ust. čl. 11. odst. 2. písm. f), g), h), i) aj) této smlouvy. 0) dne 1. 1. 2019 v době do 20:00 h úklid místa plnění. 2. K předání místa plnění zhotoviteli objednatelem dojde v 10:00 h dne 1. 1. 2019. 3. Zhotovitel prohlašuje, že sjednané lhůtyjsou vzhledem k povaze činnosti přiměřené a budou dodrženy. čl.IV. Cena díla 1. Smluvní strany sjednávají celkovou cenu za provedení díla takto: cena bez DPH (dále jen „Cena“) 350.000 Kč DPH 52.500 Kč cena s DPH 402.500 Kč Cena je dohodnuta jako nejvýše přípustná a platí po celou dobu účinnosti smlouvy DPH se bude řídit právními předpisy účinnými ke dni zdanitelného plnění. Zhotovitel odpovídá za to že DPH je stanovena v souladu s právními předpisy účinnými ke dni účinnosti/platnosti této smlouvy. Součástí sjednané Ceny jsou veškeré náklady zhotovitele nutné pro řádné a úplné plnění předmětu smlouvy včetně veškerých nákladů spojených se zajištěním účasti zhotovitele na všech jednáních, nákladů na zajištění bezpečnostní agentury (bezpečnostní opatření), nákladů na minimálně 3 lékařské hlídky první pomoci včetně sanitek a zhotovitel není oprávněn objednateli účtovat jakékoli další náklady. Cena obsahuje i případné zvýšené náklady spojené s vývoj em cen vstupních nákladů, a to po celou dobu trvání smlouvy. Ke změně Ceny může dojít pouze na základě písemného dodatku k této smlouvě odsouhlaseného a podepsaného oprávněnými zástupci obou smluvních stran V případě, že dojde ke změně rozsahu předmětu smlouvy uvedeného V čl. II. této smlouvy. Smluvní strany se dohodly, že dojde-li ke dni plnění předmětu této smlouvy ke změně zákonné sazby DPH stanovené pro příslušné plnění vyplývající z této smlouvy, bude od okamžiku nabytí účinnosti změněné sazby DPH použita účinná sazba DPH. O této skutečnosti není nutné uzavírat dodatek k této smlouvě. 4/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OST RAVA ' ' ' ... OSTRAVA-JIH Statutární město Ostrma „, , , ,, Městský olnod ()straw-Jih Í'i !: Fl Š“ Šli %ŽĚ til Už i Hl Úřad městského ol“ otlu ()dhor dopran y a komunálních služeb :“čl.V. Platební podmínky Objednatel prohlašuje, že pro plnění, které je předmětem této smlouvy nebude aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dálejen „zákon o DPH“). Podkladem pro úhradu Ceny je vyúčtování nazvané faktura (dálejen „faktura“), které bude mít náležitosti daňového dokladu dle zákona o DPH. Kromě náležitostí stanovených platnými právními předpisy pro daňový doklad je zhotovitel povinen ve faktuře uvést i tyto údaje: a) evidenční číslo faktury a datum vystavení; b) agendové číslo smlouvy objednatele (typ/poř. číslo/rok/odbor) z razítka na první straně této smlouvy a datum jej ího uzavření, název veřejné zakázky: Slavnostní novoroční ohňostroj 2019; c) předmět smlouvy, jeho přesnou specifikací ve slovním vyjádření (nestačí pouze odkaz na číslo uzavřené smlouvy); d) označení banky a číslo účtu, na který musí být cena zaplacena; e) lhůtu splatnosti faktury; f) zápis o předání a převzetí předmětu nájmu bez vad a nedodělků; g) název, sídlo, příjemce, IČ a DIČ zhotovitele a objednatele; h) údaje zhotovitele o zápisu do Obchodního rejstříku, popř. o zápisu do jiné evidence u podnikatelů nezapsaných do Obchodního rejstříku; i) označení útvaru objednatele, který akci likviduje (tj. odbor dopravy a komunálních služeb); j) jméno a podpis osoby, která fakturu vystavila, vč. jejího podpisu a kontaktního telefonu a e-mailu. Smluvní strany se dohodly, že dílčí plnění je vyloučeno. Zhotovitel vystaví a doručí objednateli fakturu do 7 kalendářních dnů ode dne uskutečněného zdanitelného plnění (tj. ode dne převzetí díla objednatelem). Lhůta splatnosti faktury, jakož i všech ostatních plateb (např. úroky zprodlení, náhrady škody aj.) je dohodou stanovena na 30 kalendářních dnů po jejím prokazatelném doručení druhé smluvní straně. Faktura bude doručena jako doporučené psaní prostřednictvím držitele poštovní licence, elektronicky do datové schránky, elektronicky e-mailem nebo osobně proti písemnému potvrzení pracovníka podatelny objednatele. Faktura bude zpracována v souladu s vyhláškou č. 410/2009 Sb., ve znění pozdějších předpisů, kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu. Rovněž bude ve faktuře uplatněn Pokyn GFŘ D-22, k jednotnému postupu při uplatňování některých ustanovení zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příj mu, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura obsahovat některou povinnou nebo dohodnutou náležitost nebo bude chybně vyúčtována Cena, je objednatel oprávněn fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit zhotoviteli k provedení opravy s vyznačením důvodu vrácení. Zhotovitel provede opravu vystavením nové faktury. Od doby odeslání vadné faktury přestává běžet původni lhůta splatnosti. Celá lhůta splatnosti běží opět ode dne doručení nově vyhotovené faktury objednateli. Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena na číslo účtu uvedené zhotovitelem ve faktuře bez ohledu na číslo účtu uvedené v úvodu této smlouvy. Musí se však jednat o číslo účtu zveřejněné způsobem umožňujícím dálkový přístup podle § 96 zákona o DPH. Zároveň se musí jednat 0 účet vedený v tuzemsku. 10. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele. 11. Pokud zhotovitel nevystaví a nedoručí objednateli fakturu v daném termínu, je objednatel oprávněn účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,05 % z fakturované částky za každý den prodlení. 12. Nebude-li faktura uhrazena ve lhůtě splatnosti, může zhotovitel vůči objednateli uplatnit zaplacení úroku z prodlení ve výši 0,015 % z dlužené částky za každý den prodlení. 13. Zálohy nej sou sjednány, přičemž se smluvní strany dále dohodly, že vylučují užití ust. § 261 1 občanského zákoníku. 14. Pro případ, že zhotovitel bude mít dle této smlouvy povinnost přiznat a zaplatit DPH, činí toto prohlášení : Zhotovitel prohlašuje, že není nespolehlivým plátcem DPH a v případě, že by se jim v průběhu trvání 5/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OST RAVA . . . OSTRAVA-J l H Statutární město Ostrava (_ z \,. Městský obx od Ostra\ aalih Úřad městského obxodu ČS H lil () U 1 " Íri {1: d l. l 'ÍŠ Odbor dopravy a komunálních služeb smluvního vztahu stal, tuto informaci neprodleně sdělí objednateli. Pokud se stane zhotovitelE“ nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění Cenu a úhradu samotné DPH provést přímo na bankovní účet místně příslušného správce daně dle § 1093 zákona o DPH. Zaplacení DPH na bankovní účet správce daně zhotovitele a zaplacení Ceny zhotoviteli bude považováno za splnění závazku objednatele uhradit sjednanou Cenu. čl.VI. Předání díla 1. Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným dokončením a předáním objednateli. O předání a převzetí díla jsou zhotovitel i objednatel povinni sepsat protokol, v jehož závěru objednatel prohlásí, zda dílo přijímá nebo nepřijímá, a pokud ne, z jakých důvodů. 2. Dílo má vady, jestliže jeho provedení neodpovídá požadavkům uvedeným ve smlouvě, obecně závazným právním předpisům, příslušným normám nebo jiné dokumentaci vztahující se k provedení díla, popř. pokud neumožňuje užívání, k němuž bylo určeno a zhotoveno. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době předání a převzetí. 4. Zhotovitel je povinen dílo předat objednateli takto: &) vyčištěné a vyklizené odpaliště nejpozději ve 20:00 h dne 1. 1. 2019; b) úplný a řádný audiovizuální záznam na 1 CD nebo DVD, kterým zároveň dojde k předání ohňostroje, a to nejpozději ve 12:00 h dne 3. 1. 2019; (dále jen „předání dila“). 5. Objednatel je povinen provedené dílo převzít nejpozději do 3 pracovních dnů po předání provedeného díla zhotovitelem. 6. O předání díla bude zhotovitelem sepsán zápis o předání díla dle jednotlivých fází (dle odst. 4 tohoto článku). Tento zápis sepíše zhotovitel do vlastního formuláře, nebude-li dohodnuto jinak, a bude obsahovat: a) číslo a datum uzavření této smlouvy, včetně čísel a dat uzavření jejích dodatků; b) datum a hodinu zahájení a ukončení jednotlivých fází díla (tak, jak jsou vymezeny v odst. 4 tohoto článku); c) prohlášení objednatele o tom, zda přebírá vyčištěné a vyklizené odpaliště, případně zjakého důvodu ho nepřijímá; d) datum a hodinu doručení audiovizuálního záznamu, e) prohlášení objednatele otom, zda přebírá audiovizuální záznam, Í) prohlášení objednatele, že dílo přejímá, případně z jakého důvodu ho nepřejímá; g) datum a místo sepsání zápisu; h) jména a podpisy oprávněných či kontaktních osob zhotovitele a objednatele. 7. Zhotovitel a objednatel jsou oprávněni uvést v zápise cokoli, co budou považovat za nutné. čl.VII. Práva z vadného plnění 1 . Není-li touto smlouvou stanoveno jinak, řídí se odpovědnost za vady občanským zákoníkem. 2. V případě, že objednateli nebo třetím osobám vznikne činností zhotovitele související s předmětem smlouvy prokazatelná új ma, která nebude kryta pojištěním sj ednaným ve smyslu čl. 1. odst. 5 této smlouvy, je zhotovitel povinen tuto újmu uhradit z vlastních prostředků. čl.VIII. Povinnosti objednatele Objednatel je povinen zajistit na své náklady: a) dohodu o organizaci veřejné dopravy s Dopravním podnikem Ostrava a. s. dle harmonogramu; b) dopravní značení a odklon individuální (mimo chodců) a autobusové dopravy, a to dle harmonogramu; c) zhasnutí veřejného osvětlení, a to dle harmonogramu; d) součinnost Policie České republiky, Městské policie Ostrava a Hasičského záchranného sboru. 6/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 OST RAVA ' ' ' ''. OSTRAVA-J I H Statutární město Ostrava , ., , Městský ol“ od Ostravu-Jih Úřad městského obvodu \‘3 tft rl či? l F li," Šgš- M Št 57‘ [. Šý Odbor dopravy a komunálních služeb :“čl.IX. Sankční ujednání E“]. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč v případě, že dílo nebude provedeno úplně a řádně. 2. V případě prodlení s provedením díla ve smyslu ust. § 1980 odst. 1 občanského zákoníku je zhotovitel povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč a smlouva zaniká ve smyslu ust. § 1980 občanského zákoníku, nedohodou-li se smluvní strany jinak. 3. V případě prodlení s předáním a vyčištěného a vyklizeného odpaliště je objednatel oprávněn provést odstranění předmětu smlouvy prostřednictvím třetí osoby na náklady zhotovitele. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případné vzniklé škody. 5. Srnluvni pokuty je objednatel oprávněn započíst proti pohledávce zhotovitele s tím, že na smluvní pokuty bude vystavena samostatná faktura. 6. Smluvní pokuty sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávisle na zavinění a na tom, zda a V jaké výši vznikne druhé straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně. 7. Smluvní strany, využívaj íce své smluvní volnosti, sjednávají automatické započtení vzájemných peněžitých nároků vzniklých z této smlouvy, bez nutnosti prohlášení o započtení dle § 1982 občanského zákoníku. 8. Není-li v této smlouvě uvedeno jinak, všechny smluvní pokuty jsou splatné ve lhůtě 30 kalendářních dnů od jejich prokazatelného uplatnění vůči druhé smluvní straně. čLX. Závěrečná ujednání Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem 1. 1. 2019, nejdříve však dnem jejího zveřejnění v Registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 2. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků (s výjimkou změny DPH uvedené v čl. IV. odst. 5 této smlouvy a změny kontaktních či oprávněných osob zhotovitele a objednatele), které budou vzestupně číslovány, výslovně označeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran. Zhotovitel bere na vědomí, že k uzavření dodatku k této smlouvě předchází jeho projednání a schválení v Radě městského obvodu Ostrava-Jih. Smluvní vztah lze ukončit i písemnou dohodou obou smluvních stran. 4. Za zhotovitele je oprávněn jednat ve věcech technických, realizačních a smluvních: . Daniel Hradil, jednatel Kontaktní osoby objednatele ve věcech smluvních: . PhDr. Daniel Jeřábek, vedoucí odboru dopravy a komunálních služeb a po dobu jeho nepřítomnosti: . Ing. Petra Bálková, zástupce vedoucího odboru dopravy a komunálních služeb (brávněné osoby objednatele ve věcech organizačních: . Kateřina Kudrová, referent obchodu a služeb odboru dopravy a komunálních služeb . Miroslava Humpolíková, referent obchodu a služeb odboru dopravy a komunálních služeb Při změně kontaktních či oprávněných osob objednatele či zhotovitele není nutné uzavírat dodatek ke smlouvě. O této skutečnosti se druhá strana vyrozumí písemně. 5. Zhotovitel se zavazuje, že jakékoliv informace, které se dověděl v souvislosti s plněním předmětu smlouvy, nebo které jsou obsahem předmětu smlouvy, neposkytne třetím osobám. 6. Zhotovitel nemůže bez souhlasu objednatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy třetí straně. 7. Pro případ, že kterékoliv ustanovení této smlouvy oddělitelné od ostatního obsahu se stane neúčinným nebo neplatným, smluvní strany se zavazují bez zbytečných odkladů nahradit takové ustanovení novým. Případná neplatnost některého z takovýchto ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost ostatních ustanovení. 8. Písemnosti se považují za doručené i v případě, že kterákoliv ze stran její doručení odmítne, či jinak znemozni. 7/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 o ST RAVA . o . OSTRAVA-J IH Statutární město ()strma ,: . _ ,, Městský obvod ()strmaxlih iii? “lt/lili lí; „ \: ŠŠŠ, ŽŠ“ (l Í lili Úřad městského obvodu Odbor dopra\ y a komunálních služeb 9. Smluvní strany se dohodly, že pro tento svůj závazkový vztah vylučují použití ust. § 1978 odst. 2, ust. § 2093, ust. § 259] a ust. § 2605 odst. 2 občanského zákoníku. 10. Zhotovitel prohlašuje, že na sebe přebírá nebezpečí změny okolnosti dle ust. § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. 11. Smluvní strany se dále dohodly ve smyslu § 1740 odst. 2 a 3 občanského zákoníku, že vylučují přijetí nabídky, která vyjadřuje obsah návrhu smlouvy jinými slow/, i přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou, i když dodatek či odchylka podstatně nemění podmínky nabídky. 12. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, že jejímu obsahu porozuměly a svůj projev učinily vážně, určitě, srozumitelně, dobrovolně a nikoliv v tísni za nápadně nevýhodných podmínek, což stvrzují svými podpisy. 13. Vše, co bylo mezi smluvními stranami dohodnuto před uzavřením této smlouvy, ve věci týkající se předmětu této smlouvy, je právně irelevantní a mezi smluvními stranami platí jen to, co je dohodnuto v této smlouvě. 14. Zhotovitel je povinen poskytovat nájemci veškeré informace, doklady apod. písemnou formou. 15. Tato smlouva je vyhotovena v pěti stejnopisech s platností originálu, podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž objednatel obdrží čtyři a zhotovitel jedno vyhotovení. 16. Nedílnou součástí této smlouvy je: 0 příloha č. 1 — Mapová vizualizace umístění odpališt' včetně legendy 0 příloha č. 2 _ Písemný souhlas vlastníka, na jehož pozemku se bude odpalovat 0 příloha č. 3 _ Harmonogram . příloha č .4 _ Nabídka pro realizaci ohňostroje 0 příloha č. 5 — Výpis z obchodního rejstříku . příloha č. 6 — Výpis 2 živnostenského rejstříku . příloha č. 7 — Potvrzení o pojištění odpovědnosti firmy Za objednatele: Za zhotovitele: Datum: u Datum: A f‘ := \ // / !!Z' 47, ”(d [6/ .! l \) = - v l \ll Misto: /* Místo: r/(‘mth' „\ I" [QM/fl l“ " ? ix;-„J **,/(“ munálních služeb OST RAVA ' ' ' 8/8 Slavnostní novoroční ohňostroj 2019 ... OSTRAVA-J I H % mo 328 © ŠŠŠ—Š nav—f *... :“ n..) P. .. „u.„ \ , „ JJJ „JŠ—w “ .nť—uťwnmmmwťú (ř.—Av.; Q&Q _1. Červená = odpaliště 2. Oranžová = bezpečnostní okruh 3. Zelená — pódium a zvuk 4. Černá — směr dopadu vyhořelých zbytků těles 5. Modrá - stanoviště hasičů (cisterna s osádkou) 6. Hnědá - stanoviště zdravotníků (sanitka s osádkou) 7. Zelenkavá - místo pozorováni (shromaždiště lidí) Statutární město Ostrava *'l'lěstsězý caved odbor dopravy a Garre-va *:f úřad mšeáí—zkého Dovedu komunálních služeb Vaše značka: „1111/080904/18/ODK/Kud Ze dne: Kateřina Kudrová _ PYRO MORAVEA s.rzo. Naše značka: p. Daniel Hradil +420 599 430 275 Vyřizuje: Slovenská 1085/1a Telefon: +420 599 430 340 702 00 Ostrava - Přívoz Fax: E-maíl: katerina.kudrova@ovajih.cz Datum: 1.října 2018 Souhlas vlastníka pozemku s konáním ohňostroje Vážený pane, S odkazem na ust. § 32 odst. 3 zákona č. 206/2015 Sb. souhlasíme s provedením slavnostního novoročního ohňostroje konaného dne 1. ledna 2019 v časovém rozmezí 18:00-18:15 h na pozemku S pozdravem ŠlfxlUíAlexll MEMO ULch'ÁVA Méstsk)‘ obvod Ostravu Jih 5 RN místostarosta Ina 1 z 1 Horní 791/ 3, 700 30 Ostrava—Hrabůvka IČ 00845451 ID datové schránky 2s3brdz l_DlČ 0200845451 www.0vajih.cz Císío účtu 19—1520761/0100 fl. Termín konání Šlavnostního novoročnílm ohňostroje 2,019: e Dne 1. ledna 2019, c- v časovém rozmezí 18:00—48:15 h, : zábrany proti nepovolenému vjezdu automobilů a výluku dopravy zajistí objednatel o proslov a státní hymna začne v 17:55 h, proslov bude hudebně podbarven a po dobu konání samotného ohňostroje budou hrát skladby více žánrů (abychom uspokojili co nejširší veřejnost), o zhasnutí veřejného osvětlení (ulice Horní, kruhový objezd a Dr. Martínka dle mapové vizualizace v příloze č. 1 této smlouvy) zajistí objednatel nejdéle v době 17:58 h=18:15 h. 2. Místo konání: a Kruhový objezd ulic Horní x Dr. Martínka v Ostravě-Hrabůvce. 3. Výluka autobusové dopravy v oblasti ulic Dr. Martínka a Horní v Ostravě-Hrabůvce se uskuteční nejdéle v dobé 17:15-19:00 h. 4. Výluka tramvajové dopravy v oblasti ulic Dr. Martínka a Horni v Ostravě-Hrabůvce se uskuteční nejdéle v době 17:55=18:20 h. 5. Uzavírka pro individuální dopravu v oblasti ulic Dr. Martínka & Horní v Ostravě-Hrabůvce se uskuteční nejdéle v době 17:00—19:00 h. ejz =(; Moravia s; z o,[/1462 ewa W02 QQ QSeZQbQ = ?ířwoz Statutární město Ústrava Městský obvod Ostrava — Jih Odbor dopravy :; komunášních služeb Horní 792/3 700 30 Ostrava ~- Jih Věc: Nabídka pro realizaci ohňostroje: na kruhovém obiezdu V Ostravě. O8. 10. 2018 Vážená paní/Vážený pane, sdkrorebkauorghmeuobsjvaleésomhvteoaitctokítbomřjutíeomtzinednačuuktVovoauvšOátisaktpp,royaparvtboěáymvu—lkziuidHkéraákalzřbniaůčísevílclsieáhnmoapewdoVšdvebánramíyrmcvshelanlíýpbéeomnzhoiusutdlieenvdabnubníímíndmaúkdudieosvmpleoarmtvoi!nvvonosídtnehímhuodaeobhznňáíovsětmrroobtjuiedveyu Základní parametu ohňostroje Doba zahájení: 01. 01, 2019 v 18.00 hodin Doba trvání: do 15 minut Typ ohňostroje: večerní, scénický, v obrazcich, s výškovým finále, podbarvený hudebním do— Místo pozorování: provodem (dle vlastního výběru), závěr pak v pyromuzikálním stylu z celé městské části ajejiho nejbližšího okolí Technická a legisla- vymezení minimálního prostoru o průměru 100 m, které bude sloužit jako od— tívní příprava za- paliště (travnatá plocha na kruhovém objezdu ve vlastnictví města). V případě bezpečení akce: jakékoliv škody je firma pojištěna u České pojišťovny, pojistná smlouva č. 4903575! 14, odpovědnost za škody způsobené prováděním trhacích a ohňo— strojných prací (viz příloha) Zabezpečení pro- Vzdálenost diváků od kruhového objezdu musí být minimálně 30 m od kraje storu akce: travnaté plochy kruhového objezdu. Zabezpečení proti nepředvídatelnému rozletu světlic nebo jiných pyrotechnických elementů bude zabezpečeno ohra- zením odpališť kombinovaným vysokým oplocením splnou výplní. Ohňo- strojné výrobky budou odpalovány mimo tramvajové troleje. Budou použité nejbezpečnější ohňostrojné výrobky prvotřídní kvality. Pod pyrotechnickými výrobky budou umístěny podložky. Dále budou řádně zaňxovány, aby nedošlo k jejich odklonu. Základní scénář: scénář i parametry lze přizpůsobit konkrétním požadavkům organizátorů, z technického hlediska se jedná o ohňostroj odpalovaný ze tří částí kruhového objezdu (ze tří hlavních odpališť současně) a z dalších šesti pomocných men- ších odpališť dokola celého kruhového objezdu za použití výrobků kategorie 2, 3 a 43 nebezpečnosti. Ohňostroj bude zaplněn klasickou pyrotechnikou typu malé a střední válcové a kulové pumy, především pivoňky, chryzantémy, dahlie, palmy a jiřiny ve výš- ce cca 80 metrů. Pod nimi bude kulisu tvořit odpalování velkých baterií bom- beta min, které se rozvinou cca ve výšce 40—50 metrů. „?šr'zýlalřfy„ am“—%““ _ lyra Normal“a; een a“; wc“ „___ „__ _fo f: r,’ „_ v a; , ;: rx , f=“ A"- Am „ „, “ší, «r . = Sffldfiufilwa aux/itagég [/ng ÚU QŠeLvÚZJu/a „ fígl—tvář; Opravdu dynamický p_xromuzikalni zaver bude tvořit nespočetné množstxí jednovýstřeíových výmetnic. které budou doprovázet barevné kulové. pumy nejrůznějších barev ve výšce cca 100 metrů. až do úplného finále. kde budou použity kulové pumy 125 milimetrů s průměrem rozprsku na nebi 150 metrů! Cena ohňostroje: Klasický ohňostroj 240.000: Kč Bezpečnostní agentura, zábrany a zdravotní služba 50.000; Kč Opláštém' odpališt' 10.000,- Kč Zvuk 40.000,- Kč Transformátor el. Centrály 5.000,- Kč Práce kameramana 5.000- Kč Celkem bez DPH 350.000; Kč Sazba DPH 15 % Celkem DPH 52.500; Kč Celkem vč. DPH 402.500,- Kč Lhůta plnění je fakturačně se 14 denní splatností. V ceně ohňostroje je započítáno dopravné, odpalné, asistence pyrotechniků, prodej pyrotechnických výrobků, hrubý úklid po ohňostroji. ozvučení, práce kameramana a výroba zvukového média. Přehled pyrotech- Kulové pumy malých a středních ráží různých typů a barev v počtu 300 kusů, nických výrobků: světelné komety v počtu 150 kusů, kompaktní ohňostroje v počtu 100 kusů = cca 10.000 výstřelů, římské svíce v počtu 30 kusů = cca 660 výstřelů. Jednovýstřelové výmetnice a fontány v počtu 500 kusů. Detailní rozpis bude připraven v měsíci prosinci, neboť se výrobky přizpůsobu— jí scénáři k vybrané hudbě a zároveň naskladňování výrobků z Číny probíhá v měsíci listopadu. Vzhledem ktomu, že jsme nejvýznamnější distributoři ohňostrojných výrobků v České republice a tyto dodáváme všem ostatním odpalovačům, můžeme se přizpůsobit i rozmarům počasí a vybrat nejvhodnější výrobky v případě deště nebo silného větru. V případě inverze použijeme výrobky méně kouřivé nebo zcela bez kouře! Při realizaci ohňostroje a během celé přípravné fáze se zavazujeme dodržet všechny pokyny hlavnich organizátorů akce. Závěrem Vás ujišťujeme, že pokud ohňostroj provede naše firma, bude to skvělý a nezapomev nutelný zážitek pro všechny diváky a důstojná součást celé akce, Ostatně reference o naší firmě můžete získat na Městských a Obecnich úřadech v Karviné, Kroměříži, Novém J i‘ číně, Studénce, Petrovicích u Karviné, Vražném, Jeseníku nad Odrou, Těškovicích9 Ku- níně, Mohelnici, Ostravě, Píšti, Havířově, Humpolci atd. Na závěr Vás chceme pon/at na prohlídku do naší fologalerie na našich webových stránkách „Na „l_twlih'lys145% kde můžete fotografie našich ohň ostrojú shlédnout. případně ohodnotit. také videa naleznete na našem kanále you tube. N a szrénkéch najdete i poháry z vítězství na ohňostrojných festivalech. S pozdravem a úctou W podepsal 13an m:. Daniel Hradil m w, Jednatel z 5.1 N=NTRC1—25381 \ /z www mw. . v u IIC mun) W. Okna-umel mann. sum-aux mum mmmnv—m n.... 061112015113234 Přílohy: Koncesní listina, Výpis z obchodního rejstříku Kopie pojistné smlouvy ČP, as. Vyp i s z obchodního rejstříku, vedeného Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 16052 Datum zápisu: 11.2áři 1997 Obchodní firma: PYRO MORAVIA s.r.o. Sídlo: Ostrava-Přívoz, Slovenská la, PSČ 702 00 „. „q. ,-_. t1 *“ ikační Čislo: 253 81 172 'ucu Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: — provádění trhacích a ohňostrojových prací - koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej - ničení, zneškodňování, nákup a prodej výbušnin Statutární orgán: jednatel: Daniel Hradil, r.č. 650113/0801 Ostrava-Pustkovec, plk. R.?rchaly 121/4461 Jednání za společnost: Jednatel jedná za společnost samostatně a podepisuje tak, že k napsanému nebo vytištěnému obchodnímu jménu připojí svůj podpis. Společníci: Daniel Hradil, r.č. 650113/0801 Ostrava-Pustkovec, plk. R.?rchaly 121/4461 Vklad: 100 000,— Kč Splaceno: vklad splacen v plném rozsahu. Základní kapitál: 100 000,- Kč -------------- Správnost tohoto výpisu se potvrzuje -—-————-—----- Krajský soud v Ostravě Číslo výpisu: 50030/2006 Vyhotovíl: Ladi zaniková Lýpís vyhotoven: 08.11.2006 11:21:33 Strana: 1/1 Městský úřad Frýdlant nad Ostravicí odbor vnitřních věcí a obecní živnostenský úřad Náměstí Č. 3, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11 C. j.: MUFO 27617/2016 Sp. značka: MUFO_S 4817/2016 Výpis 1 živnostenského rejstříku Obchodní firma: PYRO MORAVIA s.r.o. Sídlo: Slovenská 1085/12, 702 00, Ostrava - Přívoz Identifikační číslo osoby: 25381172 Živnostenské oprávněni č. 1 Předmět podnikání: Níčení, zneškodňování, nákup a prodej výbušnin a provádění trhacích prací Vznik oprávnění: 11.09.1997 Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou Živnostenské oprávnění č. 2 Předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona Obory činnosti: Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej, kromě přůoh 2.455/91 Sb. Vznik oprávnění: 11.09.1997 Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou Živnostenské oprávnění č. 3 Předmět podnikání: Nákup, prodej, ničení a zneškodňování pyrotechnických výrobků kategorie P2, T2 3 F4 Vznik oprávnění: a provádění ohňostrojných prací 11.09.1997 Doba platnosti oprávnění: na dobu neurčitou Úřad příslušný podle § 71 odst. 2 živnostenského zákona: Magistrát města Ostravy Ve Frýdlantě 110. 31.08.2016 referent odboru vnit ID RZP: 2071239 Číslo případu: 330205/[12016/1678/Kon Strana ] ZlV z Op064/1020 vyp 0244/032 l' ESKii poušřovm Pyro Moravia s.r.o. Slovenská 1A 702 00 OSTRAVA 2 Potvrzení 0 pojištění odpovědnosti firmy Pojistná smlouva č.: 4903575114 10 000 000,-Kč Pojištění na dobu: 7.5.2008 na dobu neurčitou EVROPA Základní odpovědnost je sjednána na částku 100 000,-Kč Místo pojištění 100 000,-Kč 10 000 000,—Kč K základnímu pojištění jsou sjednány tyto doložky: V 70 na částku V 73 na částku V 79 na částku