Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Město Bílina V Bílině dne: 28.11.2018 Břežánská 50/4 Objednávka č.: 214/2018/C 418 31 Bílina Financováno z: IČ: 00266230 Tel.kontakt: DIČ: CZ00266230 E-mail: č.ú.: Vystavil(a): Stanislav Tejček Na Výsluní 341/4 418 01 B í l i n a Město Bílina objednává : - Výměna světel v prostorách Městské knihovny Bílina, Mírové náměstí čp. 21 dle předložené nabídky N18-0078 ze dne 26.11.2018 Termín dodání: do 30.12.2018 Cena objednávky: 247.280 Kč bez DPH Způsob dodání: dodavatelsky Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele, že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti. Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v § 11 zákona č.563/1991 Sb. zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH. Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR. Město Bílina prohlašuje, že objednávka bude předmětem zdanitelného plnění, a proto bude pro výše uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH. Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii ! Příkazce operace: Správce rozpočtu: