Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7465743: výměna světel v prostorách Městské knihovny Bílina - Mírové náměstí 21

Příloha 11a. OBJEDNÁVKA světla knihovna.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA

Město Bílina       V Bílině dne: 28.11.2018

Břežánská 50/4     Objednávka č.: 214/2018/C
418 31 Bílina      Financováno z:
IČ: 00266230       Tel.kontakt:
DIČ: CZ00266230    E-mail:
č.ú.:              Vystavil(a):

                                                                Stanislav Tejček
                                                                Na Výsluní 341/4
                                                                418 01 B í l i n a

Město Bílina objednává :

    - Výměna světel v prostorách Městské knihovny Bílina, Mírové náměstí čp. 21 dle
         předložené nabídky N18-0078 ze dne 26.11.2018

Termín dodání: do 30.12.2018
Cena objednávky: 247.280 Kč bez DPH
Způsob dodání: dodavatelsky

                              Podmínkou dodávky je prohlášení dodavatele,
                          že se zavazuje splnit veškeré své daňové povinnosti.

Žádáme, abyste při vystavení faktury uvedli všechny náležitosti uvedené v § 11 zákona č.563/1991 Sb.
zákon o účetnictví a § 28 zákona č.235/2004 Sb. zákon o DPH.
Na základě ustanovení § 109 odst.2, písm.c) zákona č. 235/2004 Sb. o DPH budou faktury hrazeny pouze na
účty zveřejněné na Daňovém portálu MFČR.

Město Bílina prohlašuje, že objednávka bude předmětem zdanitelného plnění, a proto bude pro výše
uvedenou dodávku aplikován režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a), e) zákona o DPH.

Fakturu zašlete ve dvojím vyhotovení na adresu: Město Bílina, Břežánská 50/4, 418 31 Bílina
Do faktury uveďte číslo objednávky a přiložte její kopii !

Příkazce operace:  Správce rozpočtu: