Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7491495: údržba veřejné zeleně v části Olomouc - západ

Příloha SoD zelen - západ.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Příloha D  Spis. znak C.1.2. - S10

                                             SMLOUVA O DÍLO

                                                     na provádění údržby veřejné zeleně

           uzavřená podle § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších
                                                                         předpisů

                                                        I. Smluvní strany

1.1. Objednatel: Technické služby města Olomouce, a. s.
                              Zamenhofova 783 / 34 772 11 Olomouc
                              zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka 2052 IČ:
                              25826603 DIČ: CZ25826603
                              Číslo účtu

                              Zástupce ve věcech smluvních:
                              Ing. Miloslav Strýček, místopředseda představenstva MUDr. Pavel Hejtmánek, člen představenstva
                              Zástupce ve věcech technických:

1.2. Zhotovitel: Bartoň a Partner s.r.o.
                              Chválkovice 580 779 00 Olomouc

                              Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 27441
                              IČ: 26810093 DIČ: CZ26810093
                              Číslo účtu: KB, a.s., 27-4232430227/0100

                              Zástupce ve věcech smluvních: Vládán Rosenzweig, jednatel,
                              vladan.rosenzweig@bartonapartner.cz

                              Zástupce ve věcech technických:

                                                       II. Předmět smlouvy

2.1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provádět pro objednatele údržbu veřejné zeleně v k.ú. Olomouc včetně
         integrovaných obcí pro část 2 - Údržba veřejné zeleně v části Olomouc - západ.

2.2. Provádění údržby veřejné zeleně spočívá v kosení travnatých porostů (v rovině, ve svahu a nerovném terénu), v
         hrabání listí a v ořezu a tvarování živých plotů. Celkové výměry jednotlivých činností jsou uvedeny v příloze smlouvy
         č. 2 „Nabídková cena“.

2.3. Vymezení oblasti provádění údržby veřejné zeleně je uvedeno v příloze č. 1 smlouvy.
2.4. Celkové výměry se v jednotlivých oblastech (dílech) mohou měnit v závislosti na postupu pasportizace udržovaných

         ploch.
2.5. Pokud to uvedl v nabídce je zhotovitel oprávněn zadat část prací poddodavatelské firmě. Zhotovitel je povinen uvést

         v provozním deníku veškerá plnění, které realizuje poddodavatelsky.
2.6. Objednatel v příloze č. 1 smlouvy vymezuje oblasti (díly), u kterých vyžaduje, aby byly

                                                                                                                                                                 1
Příloha D  Spis. znak C.1.2. - S10

         realizovány výhradně zhotovitelem.
2.7. Objednatel si vyhrazuje právo před realizací nebo v jejím průběhu upravit rozsah předmětu smlouvy, a to zejména s

         ohledem na zdroje finančních prostředků. Pokud objednatel toto právo uplatní, je zhotovitel povinen na změnu
         rozsahu předmětu plnění přistoupit.
2.8. Objednatel si dále vymiňuje právo snížit objem sjednaných prací pro příslušný kalendářní rok a tím i objem finančních
         prostředků určených k úhradě těchto prací až o 25 % oproti předchozímu kalendářnímu roku nebo oproti výměře
         uvedené v příloze č. 2 „Nabídková cena“.

                                                   III. Povinnosti zhotovitele

3.1. Zhotovitel je povinen:
        • zajistit a financovat veškeré případné poddodavatelské práce a nést za ně plnou záruku jako za práce vlastní;
        • postupovat při údržbě zeleně podle zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny v platném znění,
              vyhláškou č. 395/1992 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 114/1992 Sb., zákonem č. 326/2004
              Sb. o rostlinolékařské péči v platném znění a podle platných ČSN v zahradní a krajinářské tvorbě (ČSN DIN 18
              920, 18 918, 18 915, 18 035-2, 18 916, 18 035-4, 18 917, 18 919) a pokynů objednatele;
        • dodržovat kvalitativní podmínky při provádění údržby veřejné zeleně (příloha č. 3). Nedodržení kvalitativních
              podmínek se považuje za závažné porušení smlouvy;
        • převzít povinnosti původce odpadu v souladu s § 16 zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech v platném znění a
              prokázat způsob využití a odstranění odpadu;
        • před sečí nebo v jejím průběhu provést odstranění nahodilých odpadků z travnatých ploch tak, aby bylo
              zamezeno jejich smíchání s posečenou hmotou;
        • vyprodukovaný odpad (především posečenou trávu a listí) odstranit z ploch v den provedení prací;
        • při sečení přerostlých travních porostů a při vytvoření souvislého pokryvu travní hmotou provést vyhrabání a
              odvoz této hmoty, a to nejpozději následující den po provedení sečení;
        • při znečištění přilehlého chodníku i komunikace při provádění své činnosti vyprodukovaným odpadem,
              neprodleně, v den provedení prací, zajistit odstranění odpadu z těchto ploch;
        • místa kolem sloupů, stromů, keřových skupin, obrubníků apod. pokosit tak, aby nedošlo k jejich poškození a
              pokosení provést nejpozději do tří dnů od provedení sečení volné plochy;
        • zajistit, aby pokosené trávníky byly prosté jakýchkoli zbytků pokosené trávy a jiných nečistot. Přilehlé
              komunikační plochy apod. řádně uklidit od zbytků pokosené trávy;
        • zajistit řádné a stejnoměrné pokosení travnatých ploch. V den předání nebudou na předávaných plochách žádné
              nepokosené části, a to ani u sloupů dopravního značení, veřejného osvětlení, dřevin či na okrajích trávníků ani
              zde nebude zanechán žádný odpad či jiné nečistoty;
        • po ukončení prací na jednotlivých dílech předat tyto objednateli a to nejpozději do tří pracovních dní od ukončení
              prací;
        • poslední seč v kalendářním roce provést společně se sběrem spadaného listí;
        • každý den nahlásit místa seče zástupci objednatele, a to Ing. Michaele Dostálové na tel. č. 603 192 554, příp.
              jejímu zástupci, Ing. Petru Kubíkovi, Ph.D. Stejným způsobem hlásit i případnou práci v odpoledních hodinách,
              případně ve dnech pracovního klidu. Ve dnech pracovního klidu je možné zahájit práce nejdříve v 8:00 hod.;
        • vždy k 18. dni v měsíci předat objednateli harmonogram prací pro následující měsíc s udáním počtu dní (případně
              konkrétní datum), během kterých budou práce na jednotlivých dílech provedeny. Tento je pro zhotovitele závazný
              a jeho případné změny budou odsouhlaseny oběma smluvními stranami a změny zapsány do provozního deníku;
        • po celou dobu platnosti této smlouvy vést provozní deník, ve kterém provádí záznamy o pracích prováděných
              pro objednatele;
        • do provozního deníku zapisovat všechny skutečnosti rozhodné pro naplnění smlouvy, zejména údaje o časovém
              postupu prací, jejich jakosti, zdůvodnění odchylek apod. Pravidelně (1x za týden) předkládat provozní deník ke
              kontrole zástupci objednatele, který

                                    2
Příloha D  Spis. znak C.1.2. - S10

              do deníku provede zápis o převzetí provedených prací;
        • dbát a nést plně odpovědnost za dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví všech osob v souvislosti s prováděním

             prací;
        • nést škodu způsobenou svou činností na majetku objednatele a třetích osob. Pro zajištění této povinnosti musí

             mít zhotovitel uzavřenou pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou
             zhotovitelem min. ve výši odpovídající roční pojistné částce 5 mil. Kč. Kopii dokladu o pojištění přiloží zhotovitel
             k této smlouvě a do 28.2. předloží doklad o platnosti pojištění;
        • dodržovat hygienické předpisy, předpisy a návody na používání strojů, nářadí a zařízení.
3.2. Nesplnění výše uvedených povinností zhotovitelem se považuje za závažné porušení smlouvy.
3.3. Zhotovitel prohlašuje, že se v plném rozsahu seznámil s povahou předmětu smlouvy, jsou mu známy veškeré
         technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné pro realizaci díla a disponuje kapacitami a odbornými znalostmi
         nezbytnými pro realizaci předmětu smlouvy.

                                                  IV. Povinnosti objednatele

4.1. Objednatel je povinen:
        • zabezpečit pro zhotovitele roční objem prací (v souladu s ustanoveními čl. II. Předmět smlouvy) a uhradit za tyto
             práce, při splnění podmínek uvedených v této smlouvě, sjednanou cenu;
        • kontrolovat, koordinovat a upřesňovat provádění prací s ohledem na výši finančních prostředků a s ohledem na
             ochranu porostů dle zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny a dalších předpisů a norem;
        • uvádět do provozního deníku zhotovitele termíny zahájení a ukončení jednotlivých prací a při jejich nedodržení
             uplatňovat dohodnuté sankce;
        • kontrolovat dodržování harmonogramu prací a podmínek této smlouvy;
        • o zjištěných skutečnostech provádět záznamy do provozního deníku zhotovitele i s uvedením termínů na
             odstranění zjištěných závad a nedodělků.

                                                                 V. Cena

5.1. Cena za provádění údržby veřejné zeleně vychází ze stanovených jednotkových cen jednotlivých druhů prací a
         celkového ročního objemu prací (příloha č. 2 „Nabídková cena“).

5.2. Cena obsahuje veškeré náklady a zisk zhotovitele, nezbytné k řádnému a včasnému provedení díla. Celková cena
         obsahuje také veškeré poplatky - za skládky apod.

5.3. Cena díla je stanovena na základě cenové nabídky zhotovitele v zadávacím řízení.
5.4. Veškeré provedené a předané práce budou účtovány 1x měsíčně, po odsouhlasení objednatelem, daňovým

         dokladem. Nedílnou součástí daňového dokladu je objednatelem odsouhlasený soupis provedených prací, ve kterém
         jsou uvedeny i veškeré vady a nedodělky.
5.5. Splatnost jednotlivých daňových dokladů se sjednává na 21 dní od jejich doručení. Úhrada je splněna dnem odepsání
         příslušné částky z účtu objednatele.
5.6. V případě, že zhotovitel vyúčtuje práce, které neprovedl, vyúčtuje chybně cenu nebo nebude-li daňový doklad
         obsahovat některou náležitost, je objednatel oprávněn takový daňový doklad před uplynutím doby splatnosti vrátit
         zhotoviteli k opravě. U vráceného daňového dokladu uvede objednatel důvod vrácení. Při vrácení daňového dokladu
         přestává běžet původní doba splatnosti. Celá doba běží opět ode dne doručení opraveného daňového dokladu.
5.7. Vyúčtování prací, které zhotovitel neprovedl, se považuje za závažné porušení smlouvy.

                                                               VI. Sankce

6.1. Objednatel každoročně stanoví harmonogram provádění prací (např. termíny zahájení a ukončení jednotlivých sečí).
         Tyto pro zhotovitele závazné termíny uvede objednatel do provozního deníku neboje zhotoviteli sdělí jiným
         průkazným způsobem (např. dopisem). Pokud bude zhotovitel v prodlení s termíny jednotlivých plnění (např. termíny
         sečí), je objednatel

                                                                                                                                                 3
Příloha D  Spis. znak C.1.2. - S10

         oprávněn účtovat zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každý i započatý den prodlení a díl.
6.2. Vady a nedodělky je zhotovitel povinen odstranit nejpozději do 2 dnů, pokud nebude mezi smluvními stranami

         sjednáno jinak.
6.3. Pokud zhotovitel neodstraní vady nebo nedodělky (dále jen vady) uvedené v soupisu provedených prací ve

         stanoveném termínu, zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každou vadu či skupinu vad a každý
         den prodlení.
6.4. Dojde-li ze strany objednatele k prodlení při úhradě faktury je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli úrok z
         prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
6.5. Smluvní pokutu vyúčtuje oprávněná strana do 14 dní od jejího zjištění a zapsání v provozním deníku a druhá strana
         je povinna uhradit tuto smluvní pokutu nejpozději do 14 dnů od obdržení vyúčtování. Totéž se týká úroků z prodlení.
6.6. Nedodržení sjednaných termínů plnění (vč. termínů odstranění vad a nedodělků) se považuje za závažné porušení
         smlouvy.
6.7. Je-li zhotovitel v prodlení s prováděním prací, příp. s odstraňováním vad a nedodělků, je objednatel oprávněn zajistit
         provedení prací, příp. odstranění vad a nedodělků na náklady zhotovitele.

                                             VII. Platnost a účinnost smlouvy

7.1. Smlouva vstupuje v platnost dnem podpisu druhé ze smluvních stran a nabývá účinnosti okamžikem uveřejnění v
         registru smluv nebo 1.4.2019, dojde-li k uveřejnění před tímto datem.

7.2. Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2020.
7.3. Ukončení platnosti této smlouvy před výše uvedenou dobou platnosti je možné:

        • dohodou smluvních stran;
        • okamžitým zrušením ze strany objednatele při opětovném závažném porušení smlouvy ze strany zhotovitele;
        • okamžitým zrušením ze strany zhotovitele při opětovném nedodržení termínu splatnosti daňových dokladů.

                                 Vlil. Opatření k zajištění dozoru, bezpečnosti a kontroly

8.1. Odpovědnou osobou zhotovitele, která bude upřesňovat práce, správné nasazení příslušné techniky, jakož i
         pracovníků zhotovitele či poddodavatele provádějícího dílo, je zástupce zhotovitele pro věci technické. Tato osoba
         bude zajišťovat i dozor nad prováděním prací.

8.2. Zhotovitel se zavazuje při své činnosti pro objednatele dodržovat všechny platné předpisy v oblasti bezpečnosti
         práce, požární ochrany, životního prostředí a ekologie.

8.3. Dále se zavazuje, že jeho pracovníci a pracovníci poddodavatele budou zdravotně a odborně způsobilí pro výkon
         práce.

8.4. Zhotovitel neprodleně upozorní objednatele prací na všechny okolnosti, které by mohly vést k ohrožení života a
         zdraví jejich pracovníků. Žádný jiný zaměstnanec, kromě určených zaměstnanců objednatele, společnosti
         Technických služeb města Olomouce, a.s. (uvedených v čl. III. odst. 3.1.), nemá právo dávat příkazy pracovníkům
         zhotovitele, kromě případů ohrožení života, zdraví a majetku.

8.5. Zhotovitel si je vědom, že podle § 2894 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, odpovídá za případně
         vzniklou škodu způsobenou okolnostmi, které mají původ v povaze práce jeho pracovníků, a že se této odpovědnosti
         nemůže zbavit.

                                                       IX. Závěrečná ustanovení

10.1. Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.
10.2. Případné škody vzniklé v souvislosti s realizací předmětu smlouvy budou řešeny dle platných právních předpisů.

                                                                                                                                                                 4
Příloha D                                Spis. znak C.1.2. - S10

10.3. Veškeré spory budou řešeny prostřednictvím obecných soudů.
10.4. Změny a doplňky této smlouvy mohou být provedeny na základě dohody smluvních stran. Dohoda musí

        mít písemnou formu očíslovaných dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
        Veškeré dodatky a přílohy vzniklé po dobu plnění smlouvy se stávají její nedílnou součástí.
10.5. Účastníci této smlouvy výslovně prohlašují, že jsou obsahem této smlouvy právně vázáni a že
        nepodniknou žádné úkony, které by mohly zmařit její účinky. Současně prohlašují, že pro případ
        objektivních překážek k dosažení účelu této smlouvy si poskytnou vzájemnou součinnost a budou jednat
        tak, aby i za změněných podmínek mohlo být tohoto účelu dosaženo. Vědomé uvedení nepravdivých
        skutečností v této smlouvě zakládá druhé straně právo odstoupit od smlouvy a požadovat náhradu škody,
        včetně ušlého zisku.
10.6. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je dle § 2 odst. 1 písm. n) zákona č. 340/2015 Sb. subjektem
        povinným uveřejnit tuto smlouvu v registru smluv a na základě ustanovení § 219 odst. 1 zákona č.
        134/2016 Sb. na svém profilu zadavatele.
10.7. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom
        vyhotovení.
10.8. Nedílnou součást této smlouvy tvoří následující přílohy:
        • příloha č. 1 - Vymezení oblastí provádění údržby veřejné zeleně
        • příloha č. 2 - Nabídková cena
        • příloha č. 3 - Technologické postupy pří provádění údržby veřejné zeleně
        • příloha č. 4 - Smluvní podmínky pro dodavatele / zhotovitele
        • příloha č. 5 - Mapa oblasti

V Olomouci dne: 19.11.2018  Zhotovitel:
Objednatel:

                                                                  5
Příloha č, 1 smlouvy                                          Spíš. znak; C.2.2. - S10

Zadavatel: Technické služby města Olomouce, a.$.                   1C: 25826603 i
                   Zamenhofova 783/34, 772 11 Olomouc
                                                                               j

Název VZ                                   Veřejná zakázka
Evidenční číslo
                      PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY VEŘEJNÉ ZELENĚ V OLOMOUCI

                                                                  06/VZ/18

VYMEZENI OBLASTI PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY VEŘEJNÉ ZELENĚ
                         ČÁST OLOMOUC - ZÁPAD

                 Díl  Název

                 13.  Hejčín

                 14.  Řepčín

                 15.  Železárny

                                     Hejčín, pod tratí
                 16.

                 17.  Norská - sídliště

                                     Starý Neředín - letiště
                 18.

                 19.  Neředín - sídliště

                 49.  Slavonín, Nemtlany

                 57.  Topolany

                 56.  Nedvězí

Pozn.:
Šedě označené díly nesmí být plněny poddodavatelsky
Příloha č. 2 smlouvy                                                                                Spis. znak: C.2.2. - S10
                                                                                                             IČ: 25826603
Zadavatel:           Technické služby města Olomouce, a.s.
                           Zamenhofova 783/34, 772 11 Olomouc

Název VZ                                                 Veřejná zakázka
Evidenční číslo
                                 PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY VEŘEJNÉ ZELENĚ V OLOMOUCI
                                                                     06/VZ/18

                     NABÍDKOVÁ CENA - ČÁST 2 OLOMOUC - ZÁPAD, VARIANTA I

činnost                                                             MJ počet MJ                     počet           cena celkem za rok
                                                                                                 výkonů na cena za

                                                                                                   MJ/rok MJ

Kosení travnatých porostů v rovině s vyhrabáním a odvozem m2            370 894 s likvidací      4  0,60            890 145,60
hmoty                                                                   137 098 s likvidací
                                                                        370 894 s likvidací
Kosení travnatých porostů ve svahu a nerovném terénu s              m2  137 098 s likvidací      4  1,07            586 779,44
vyhrabáním a odvozem hmoty                                              370 894 s likvidací
                                                                        137 098 s likvidaci
Kosení   travnatých  porostů  v  rovině  s  vyhrabáním  a  odvozem  m2                           5  0,56            1 038 503,20
hmoty                                                                         5 603 s likvidací

Kosení travnatých porostů ve svahu a nerovném terénu s m2                                        5  0,99            678 635,10
vyhrabáním a odvozem hmoty

Kosení   travnatých  porostů  v  rovině  s  vyhrabáním  a  odvozem  m2                           6  0,51            1 134 935,64
hmoty

Kosení travnatých porostů ve svahu a nerovném terénu s „2                                        6  0,92            756 780,96
                                                                    m
vyhrabáním a odvozem hmoty

Kosení extenzivně využívaných ploch 2x ročně                        m                            2  1,40            15 688,40

Hrabání listí                                                       m   339 479 s likvidací      1  1,40            475 270,60

Ořez a tvarování živých plotů                                       bm  9 323 s likvidací        1  10,50           97 891,50

Nabídková cena                                                                                                      2 305 988,80

Poznámky:
          1. Pro výpočet celkové nabídkové ceny jsou využity ceny za kosení 5x ročně, kosení extenzivně
               využívaných ploch 2x ročně, hrabání listí a ořez a tvarování živých plotů 1x ročně (po vyplnění cen za MJ
               se automaticky počítá nabídková cena z uvedených položek).
          2. Dodavatel je povinen uvést ceny i při provádění 4 resp. 6 sečí.
          3. Jednotkové ceny musí být při 4 sečích vyšší oproti cenám při 5 sečích max. o 10%.
          4. Jednotkové ceny při 6 sečích musí být nižší než ceny při 5 sečích a to min. o 7 %.
          5. Fakturovány budou ceny dle skutečného počtu kosení a způsobu provedeni.
          6. Uvedené počty měrných jednotek (výměr) se mohou v průběhu platnosti smlouvy měnit podle postupu
               pasportizace jednotlivých dílů a na základě zvýšení, příp. snížení výměr udržovaných ploch ze strany
               statutárního města Olomouce.
          7. Podrobné mapové podklady pro provádění prací obdrží vítězný uchazeč před zahájením prací.

V Olomouci dne / J "IQ- 2018

                                                                                 podpis osoby oprávněné za uchazeče jednat
Příloha č. 3 smlouvy                                 Spis, 2nak: C.2.2. - S10

Zadavatel: Technické služby města Olomouce, a.s.           I& 25826603 ;

                Zamenhofova 783/34, 772 í í Olomouc

Název VZ                             Veřejná zakázka
Evidenční číslo
                 PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY VEŘEJNÉ ZELENĚ V OLOMOUCI

                                                           06/VZ/18

         TECHNOLOGICKÉ POSTUPY PROVÁDĚNÍ ÚDRŽBY VEŘEJNÉ ZELENĚ

Kosení travnatých porostů

o v rovině - jedná se o pokosení travnatých porostů na výšku strniště dle lokálního požadavku 30 - 70
      mm, shrabání beze zbytku, naložení a odvoz na zadavatelem určené místo (tj. bez likvidace
      posečené travní hmoty) nebo shrabání beze zbytku, naložení, odvoz a likvidaci posečené travní
      hmoty (tj. s likvidací posečené travní hmoty), na náklady uchazeče dle platných předpisů. Kosení
      je prováděno v rovině do převýšení 1:4. Dodavatel před zahájením kosení provede vyčištění
      kosených ploch od odpadků, větví apod.;

o ve svahu a nerovném terénu - jedná se o pokosení travnatých porostů na výšku strniště dle lokálního
      požadavku 30 - 70 mm, shrabání beze zbytku, naložení a odvoz na zadavatelem určené místo (tj.
      kosení bez likvidace posečené travní hmoty) nebo shrabání beze zbytku, natožení, odvoz a
      likvidaci posečené travní hmoty (tj. kosení s likvidací posečené travní hmoty), na náklady uchazeče
      dle platných předpisů. Kosení je prováděno na svahu s převýšením od 1:4 do 1:1. Dodavatel před
      zahájením kosení provede vyčištění kosených ploch od odpadků, větví apod.;

a travnaté plochy budou řádně a stejnoměrně pokosené, místa kolem sloupů, stromů, keřových skupin,
      obrubníků apod. budou dokoseny tak, aby nedošlo kjejlch poškození. Stejnoměrně pokosené
      trávníky budou prosté jakýchkoli zbytků pokosené trávy a jiných nečistot. Přilehlé komunikační
      plochy apod. budou řádně uklizeny od zbytků pokosené trávy;

Vyhrabáni listí

o jde o vyhrabání listí z ploch (trávníků a porostů), naložení a odvoz listí na zadavatelem určené místo
      (tj. bez likvidace vyhrabaného listí) nebo naložení, odvoz a likvidaci listí (tj. s likvidací vyhrabaného
      listí), na náklady uchazeče dle platných předpisů. Dodavatel při provádění hrabání listí provede
      vyčištění hrabaných ploch od odpadků, větví apod.;

Ořez a tvarování živých plotů

® jedná se o provádění jarního a podzimního ořezu tvarovaných živých plotů s odstraněním náletových
      dřevin, odklizení uříznutých částí, naložení a odvoz na zadavatelem určené místo (tj. bez likvidace
      uříznutých částí) nebo naložení, odvoz a likvidaci uříznutých částí (tj. s likvidací uříznutých Částí),
      na náklady dodavatele dle platných předpisů;

® řezy budou prováděny ostrým nářadím tak, aby nedocházelo k roztřepení řezných ran;

Odstranění odpadů vzniklých při realizaci zakázky musí dodavatel zajistit v souladu se zákonem č.
185/2001 Sb., v platném znění a všemi prováděcími vyhláškami včetně obecně závazných vyhlášek
vydaných statutárním městem Olomouc.
Příloha č. 3 smlouvy                                  Spis, znak: C.2.2. - S10

Zadavatel: Technické služby města Olomouce, a.§.            1C: 25826603
                  Zamenhofova 783/34, 772 11 Olomouc

                    SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO DODAVATELE / ZHOTOVITELE

Společnost Technické služby města Olomouce, a.s. má zavedený integrovaný systém managementu
podle mezinárodní normy ČSN EN ISO 9001:2009 a ČSN EN ISO 14001:2005. Proto v souladu s
vyhlášenou Politikou IMS Vás žádáme o respektování následujících ustanovení.

1. Dodavatel zajišťující pro objednatele dodávky služeb, zboží a prací se zavazuje dodržovat veškeré
       platné předpisy v oblasti bezpečnosti práce, hygieny práce, požární ochrany, ekologické a další
       předpisy a vnitřní předpisy objednatele.

2. Dodavatel se zavazuje provádět jen ty činnosti, které jsou předmětem smlouvy.
3. Dodavatel se zavazuje, že jeho pracovníci budou zdravotně a odborně způsobilí pro konkrétní

       dodávky.
4. Dodavatel si je vědom, že odpovídá za případně vzniklou škodu objednateli příp. třetím osobám.
5. Dodavatel je povinen poskytovat svým pracovníkům osobní ochranné pracovní prostředky, pracovní

       oděv a kontrolovat jejich používání.
6. Pokud zaměstnanci dodavatele zacházejí s majetkem objednatele nebo používají jeho výrobky, jsou

       povinni tento majetek nebo výrobky chránit. Pokud majetek nebo výrobky objednatele poškodí, je
       dodavatel povinen škodu nahradit.
7. Dodavatel se zavazuje k dodržování níže uvedených povinností:
       a. Respektovat veškerá nařízení a pokyny na vývěskách,
       b. Mechanismy, zařízení, nářadí a dopravní prostředky musí být čisté a musí splňovat všechny

            zákonné požadavky, týkající se životního prostředí (emisní limity, úkapy olejů, prašnost, hluk
            apod.).
       c. Nepoužívat žádné chemikálie mimo těch, jejíchž používání je předmětem odsouhlaseno ve
            smlouvě, technologickém postupu nebo jiným prokazatelným způsobem.
       d. Pokud při činnosti vznikne odpad, jeho likvidaci řešit na základě pokynů oprávněných zástupců
            společnosti, pokud toto již není stanoveno ve smlouvě.
       e. Respektovat zákaz kouření v celém areálu.
       f. Dodávané výrobky / materiál musí splňovat všechny zákonné požadavky, týkající se životního
            prostředí.
       g. Dodávané výrobky / materiál musí být zajištěny tak, aby při dopravě nebo manipulaci nemohlo
            dojít k znečištění nebo úniku (vysypání, prášení, znečištění, únik do vody apod.).
       h. Při činnostech, které by mohly negativně ovlivnit životní prostředí, je nezbytné požádat o souhlas
            oprávněného zástupce společnosti.
Při podezření na jakoukoliv ekologickou neshodu nebo havárii toto ihned ohlásit kterémukoliv vedoucímu
pracovníkovi společnosti.
          Markéta
      Nesvadbová
   Datum:
■2018.10.24

                   13. Hejčín
                   14. Řepčín
                   15. Železárny
                   16. Hejčín pod tratí
                   17. Sídlíště-Norská
                   18. Starý Neředín-letíŠtě
                   19. Neřed ín-sídliště 49.
                   Slavonín, Nemilany Topoíany

                   Nedvězí

                   Topoíany

                                                Nedvězí
49.