Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7641807: Smlouva Outsourcing role Hlavního architekta ICT SVS

Příloha Smlouva_o_poskytovani_sluzeb_-_BDO_IT_a.s._-_podepsana_anonymizovana.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB
                                            č.j. SVS/2018/146525-G

                                   Smluvní strany:

Objednatel:
Česká republika - Státní veterinární správa
se sídlem Slezská 100/7, 120 56 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem objednatele: MVDr. Zbyněk Semerád, ústřední ředitel
IČO: 00018562
DIČ: není plátcem DPH

Bankovní spojení: .

Číslo účtu:

(dále jen jako „objednatel“)

a

Poskytovatel:

BDO IT a.s.                     „

se sídlem: Olbrachtova 1980/5, PSC 140 00 Praha 4

IČO: 25056646;

DIČ: CZ25056646;

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. B 4080 zastoupená: lng.

Miloslavem Rutem, místopředsedou představenstva

bankovní spojení:

číslo účtu:

(dále jen jako „poskytovatel“)

   uzavřely tuto rámcovou smlouvu dle ustanovení § 1746 odst. 2 a za použití § 2358 a násl. a § 2586 a násl.
           zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“)

                              (dále jen „smlouva“, případně též „rámcová smlouva“).

                Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této rámcové smlouvě obsažených
   a s úmyslem být touto rámcovou smlouvou vázány, dohodly se následujícím znění rámcové smlouvy:
          PŘEDMĚT A ÚČEL RÁmcovÉ SMLOUVY

1.1. Touto rámcovou smlouvou se realizuje veřejná zakázka malého rozsahu „Outsourcing role
         Hlavního architekta ICT SVS“, a nejedná se o rámcovou dohodu ve smyslu § 131 a násl. zákona
        č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen, ZZVZ“).

1.2. Předmětem této rámcově smlouvy je stanovení podmínek pro poskytování plnění ze strany
         poskytovatele pro objednatele, a to na základě objednávek uzavřených postupem dle odst. 1.6
         tohoto článku.

1.3. Poskytovatel se zavazuje pro objednatele vykonávat na základě objednávek uzavřených
         postupem dle odst. 1.6 tohoto článku činnosti specifikované v odst. 1.5 této rámcově smlouvy
         (dále jen „služby“), a objednatel se zavazuje za řádně poskytnutě služby zaplatit poskytovateli
         odměnu.

1.4. Objednatel je oprávněn poptávat služby dle svých potřeb a požadavků, uzavírání objednávek je

tedy právem objednatele a množství uzavřených objednávek závisí na potřebách objednatele.

Pro vyloučení pochybností se stanoví, že objednatel není povinen poptávat služby dle této

rámcově smlouvy a pro objednatele z této rámcově smlouvy nevyplývá závazek k uzavření

jakéhokoliv minimálního množství objednávek. Uzavřením této rámcově smlouvy poskytovateli

nevzniká                                                                                       právo

na poskytování jakehokoliv plnění, ani nárok na úhradu ceny za jakékoliv plnění. Uzavřením této

rámcově smlouvy není dotčeno právo objednatele poptávat obdobně plnění, které je předmětem

této rámcově smlouvy, u jiných subjektů než poskytovatele.

1.5. Předmětem plnění poskytovatele jsou služby pro objednatele, a to služby spočívající ve výkonu
         role hlavního architekta a související činnosti. Cinnosti, které mohou být předmětem plnění
         poskytovatele poskytovaněho na základě objednávek, jsou uvedeny v příloze č. 1 této smlouvy.

1.6. Objednávka k poskytnutí plnění bude obsahovat alespoň:

1 .6.1 . Číslo objednávky; číslo rámcově smlouvy;

1.6.2. označení a identifikační údaje objednatele;
1.6.3. specifikaci předmětu požadovaného plnění;

1.6.4. objednatelem předpokládaný počet hodin potřebných na straně poskytovatele
          k poskytnutí poptávaných služeb;

1.6.5. termin a misto plnění (včetně případněho akceptačního řízení);

1.6.6. další požadavky objednatele na předmět plnění;
1.6.7. termin pro potvrzeni výzvy;
1.6.8. podpis oprávněně osoby objednatele.

1.7. Poskytovatel je povinen ve lhůtě pro potvrzení výzvy stanovené ve výzvě k poskytnutí plnění, tuto
         výzvu potvrdit v souladu 3 odst. 1.6 rámcově smlouvy.

1.8. Objednatel je oprávněn zrušit nebo změnit výzvu do doby jejího potvrzení poskytovatelem.

1.9. Objednávka na konkrétní plnění zaniká jejím řádným á včasným splněním nebo z důvodů
         uvedených v této rámcově smlouvě. Práva a povinnosti smluvních stran objednávky se řídí jejich
         právy a povinnostmi stanovenými v této rámcově smlouvě, s výjimkou těch práv a povinností,
         kterějsou s ohledem najejich povahu určeny k uplatnění výhradně v rámcově smlouvě. V případě
         důvodných pochybnosti o tom, zda právo či povinnost podle rámcově smlouvy je součástí i
         objednávky, se má za to, že je i její součástí. Případně ukončení této rámcově smlouvy nebude
         mít bez dalšího vliv na platnost a účinnost jednotlivých objednávek řádně uzavřených postupem
        dle této smlouvy v době trvání této rámcově smlouvy. Plnění zahájené na základě objednávek
         uzavřených v době platnosti a účinnosti této rámcově smlouvy bude dokončeno dle takově
         objednávky, ledaže by poskytnutým plněním byla překročena max. cena za celou dobu plnění
         podle této rámcově smlouvy uvedená v odst. 4.2.; v takovém případě objednatel nebude
         požadovat po poskytovateli dokončení plnění; tím nejsou dotčena ustanovení o ukončení
         objednávky uvedená v čl. 8.

1.10. Účelem této rámcově smlouvy je zajištění výkonu role hlavního architekta kvalifikovanou a
        odborné znalou osobou se schopností pokrýt nejen samotné řízení návrhu a rozvoje architektury,
         ale i schopností optimalizovat samotné procesy řízení architektury a související pracovní postupy
         a metodiky.

PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

2.1. Poskytovatel je povinen při provádění činností, které jsou předmětem této rámcové smlouvy

(resp.     objednávek),         postupovat      poctivě  a       pečlivě  a

v zájmu objednatele aje povinen vykonávat příslušně činnosti podle pokynů objednatele. Od

těchto pokynů se může poskytovatel odchýlit jen tehdy, je-li to nezbytné v zájmu objednatele a

poskytovatel nemůže včas obdržet jeho souhlas.

2.2. Poskytovatel je oprávněn provádět činnosti, které jsou předmětem této rámcově smlouvy (resp.
          objednávek), prostřednictvím třetích osob pouzes předchozím písemným souhlasem objednatele
          s každým takovýmto případem plnění.

2.3. Poskytovatel je povinen při plnění předmětu této rámcově smlouvy (resp. objednávek) postupovat
          s odbornou péči a podle pokynů objednatele. Poskytovatel je povinen upozornit na případnou
          zřejmou nevhodnost pokynů objednatele, které by mohly mít za následek vznik ůjmy.
          Poskytovatel prohlašuje, že je subjektem plně odborně způsobilým k poskytování služeb
          dle této smlouvy a že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s touto odborností
         spojena ve smyslu § 5 odst. 1 občanského zákoníku a vystupuje jako odborník ve smyslu § 2950
          občanského zákoníku. Poskytovatel prohlašuje, že je podrobně obeznámen s dokumentací
          vztahující se k předmětu této smlouvy a že je mu v plném rozsahu znám předmět plnění této
         smlouvy. Poskytovatel prohlašuje, že si je plně vědom zásadní důležitosti řádného a odborného
          poskytování plnění dle objednávek, a to s ohledem na finanční rámec procesů zajišt'ovaných
          informačními systémy, jichž se služby budou týkat.

2.4. Poskytovatel je povinen řídit se v průběhu provádění činností dle této rámcově smlouvy (resp.
          objednávek) příslušnými právními předpisy, pokyny objednatele a účastnit se případných schůzí
          a jednání, týkajících se předmětu této rámcové smlouvy podle pokynů objednatele. Objednatel
          se zavazuje předávat poskytovateli veškeré podklady nezbytné pro poskytování služeb dle této
          smlouvy a poskytne, resp. zajistí mu nezbytnou součinnost.

2.5. Objednatel se zavazuje platit odměnu za řádně poskytnuté služby v souladu s podmínkami dle
         čl. 4 této smlouvy.

2.6. Poskytovatel je povinen poskytovat objednateli i bez předchozího vyžádání průběžně, a to vždy

alespoň jednou měsíčně, veškeré informace 3 plněním této rámcové smlouvy související či další

informace                které                  mohou       mít           vliv

na rozhodnutí objednatele, jakož i informace o výsledcích plnění poskytovatele podle této

rámcově smlouvy (resp. objednávky).

2.7. Poskytovatel je povinen předat bez zbytečného odkladu objednateli vše, co
         od něho nebo za něho převzal v souvislosti s plněním této rámcové smlouvy (resp. objednávek).

2.8. Poskytovatel se zavazuje, že roli hlavního architekta pro účely této smlouvy bude vykonávat:
                                                                                                       Tuto osobu uvedl

          poskytovatel ve své nabídce Jakákoliv dodatečná změna musí být předem písemně schválená
          ze strany objednatele s tím, že osoba, která by měla osobu na pozici hlavního architekta nahradit,
          musí splňovat kvalifikaci požadovanou ze strany objednatele pro tuto roli v rámci zadávacích
         podmínek veřejné zakázky.

2.9. Poskytovatel prohlašuje, že ovládá všechny činnosti a má znalosti minimálně dle hlavní náplně
         role uvedené v příloze č. 1 této smlouvy a dle rozsahu požadavků na kvalifikaci dodavatele dle
          zadávací dokumentace, například se jedná o postupy a metodiky vývoje software a výstavby
         informačních systémů, zná a ovládá rámce TOGAF pro řízení architektury.

MÍSTO A DOBA PLNĚNÍ

3.1. Místem plnění se sjednává České republika, zejména sídlo objednatele, jeho přidružená
          pracoviště.

3.2. Poskytovatel je povinen poskytovat plnění na místě (on-site), a pokud to povahá plnění této
          smlouvy umožňuje a není to v rozporu s požadavky objednatele, tak také vzdáleným přístupem
          (off-site). Náklady vzniklé smluvní straně na realizaci vzdáleného přístupu nese každá smluvní
          strána samostatně.

3.3. Dobu plnění stanoví příslušná objednávka za podmínek uvedených v odst. 8.1 této rámcové
         smlouvy.

ODMĚNA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Smluvní strany se dohodly, že hodinová sazba odměny za každou dokončenou hodinu služeb
         dle této smlouvy činí částku ve výši 890,- Kč bez DPH, sazba DPH činí 21 %, tj. částku ve výši
          1 076,90 Kč včetně DPH. Poskytovatel účtuje polovinu hodinové sazby za každou dokončenou
          půlhodinu služeb. Celková nabídková cena za 1600 člověkohodin za období 4 let tak činí
         1 424 000,- Kč bez DPH, 1 723 040,- Kč s DPH.

4.2. Celková cena za služby dle této rámcově smlouvy smí dosáhnout maximálně výše 1 424 000,- Kč
         bez DPH, tj. 1 723 040 Kč včetně DPH, za dobu trvání této rámcové smlouvy. Rámcová smlouva
         je uzavřena na období 4 let. Objednatel není v souladu s čl. 1 odst. 1.4 rámcově smlouvy povinen
          poptat služby v žádném minimálním rozsahu, poskytovateli tak nevzniká právo na náhradu škody
          ani na jakoukoliv jinou ůhradu ceny za jakékoliv plnění v případě, že objednatel nepoptá
         prostřednictvím objednávek žádné služby.

4.3. Objednatel nebude poskytovat poskytovateli zálohy. Služby poskytnuté dle této rámcové smlouvy

budou hrazeny na základě faktur, které budou splňovat náležitosti obchodní listiny ve smyslu §

435 občanského zákoníku a daňového dokladu dle obecně závazných právních předpisů, tj. zejm.

dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a budou

obsahovat podrobné specifikace poskytnutých služeb, objednatelem písemně odsouhlasený

počet hodin vynaložených na každou fakturovanou službu a číslo smlouvy objednatele. Veškeré

platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou v této méně. Každá

faktura je splatná ve lhůtě třiceti (30) kalendářních dnů od jejího doručení objednateli

za předpokladu, že bude vystavena v souladu s platebními podmínkami

a bude splňovat všechny uvedené náležitosti týkající se vystavené faktury. Poskytovatel bude

vystavovat  faktury         do  15.  dne  měsíce  následujícího

po příslušném měsíčním fakturovacím období. Objednatel je oprávněn vrátit fakturu, která

neobsahuje některou náležitost daňového dokladu stanovenou zákonem nebo touto smlouvou

nebo přílohy dle této smlouvy, nebo májiné závady v obsahu, přičemž je povinen vyznačit důvod

vrácení. Oprávněným vrácením faktury poskytovateli přestává běžet ve faktuře stanovená lhůta

splatnosti. Nová lhůta splatnosti poběží znovu ode dne doručení opravené nebo nové vyhotovené

faktury.
4.4. Počet hodin poskytnutých služeb dle této smlouvy bude vykazován na základě skutečně
          provedených a poskytnutých služeb měsíčně vždy za každý měsíc na samostatném výkazu
          poskytnutých služeb, obsahujícím podrobnou specifikaci prací na každou fakturovanou službu,
          ledaže by v objednávce bylo dohodnuto, že příslušná faktura bude vystavena až po předání
          výstupu plnění a odsouhlasení výkazu poskytnutých služeb ve vztahu k celému výstupu plnění.
          Výkaz poskytnutých služeb podléhá písemnému schválení objednatelem. Výkaz poskytnutých
          služeb písemně schválený objednatelem bude předán jako nedilná příloha faktury. Schválení
          výkazu poskytnutých služeb objednatelem je podmínkou pro vznik práva poskytovatele vystavit
          fakturu a požadovat úhradu příslušné odměny.

4.5. Celková cena je cenou nejvýše přípustnou a nepřekročitelnou, zahrnuje veškeré vynaložené
          náklady poskytovatele spojené s plněním předmětu této smlouvy. Změna ceny je možná pouze
          v případě, že v průběhu realizace předmětu plnění dojde ke změnám sazeb DPH. V takovém
          případě bude cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

4.6. Za termín provedeni platby se považuje datum jejiho odepsání z účtu odesílatele ve prospěch
          účtu příjemce.

OPRÁVNĚNÉ OSOBY

5.1. Osobou oprávněnou zastu ovat ob'ednatele v souvislosti s lněnim dle této rámcové smlouvy a
         jejích objednávek je

5.2. Osobou oprávněnou zastu ovat osk tovatele v souvislosti s lněnim dle této rámcové smlou
          a 'e'ích ob'ednávek 'e

5.3. Smluvní strany jsou oprávněny změnit oprávněné osoby, jsou však povinny takovou změnu
         oznámit příslušné druhé smluvní straně. Změna oprávněné osoby dle předchozí věty je vůči
          druhé smluvní straně účinná okamžikem doručení takového písemného oznámení druhé smluvní
          straně.

5.4. Komunikace může probíhat všemi dostupnými komunikačními prostředky, přičemž pro účely
          doručování lze využít osobní doručování, doručování doporučenou poštou, faxem či
          elektronickou (e-mailem či do datové schránky) poštou, a to na adresy odpovědných osob (viz
          výše) nebo jinak dle pokynů objednatele nebo na adresy, které strany vzájemně sděli.

PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

6.1. V případě, že výsledkem činnosti poskytovatele nebo jeho poddodavatelů dle rámcové smlouvy,
          resp. objednávek, bude autorské dílo, které naplňuje znaky díla ve smyslu § 2 zákona č. 121/2000
          Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých
         zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů (dálejen „autorský zákon“) (dále v tomto
          článku jen „autorské dilo“ nebo „dilo“), poskytuje poskytovatel objednateli s účinnosti ode dne
          předáni příslušného dila objednateli výhradní oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví
         (dále jen „licence“) k takovémuto dílu v neomezeném množstevním, časovém a územním
         rozsahu, a to všemi v úvahu přicházejícími způsoby, zejména způsoby dle § 12 autorského
          zákona.

6.2. Součásti licence je vždy i neomezené oprávněni objednatele provádět jakékoliv modifikace,
          úpravy, změny takovéhoto autorského díla a dle svého uvážení do něj zasahovat, zapracovávat
          do dalších autorských děl, apod., a to přímo nebo prostřednictvím třetích osob. Objednatel je
          oprávněn poskytnout právo dle předchozí věty i třetím osobám. Objednatel je bez potřeby
         jakéhokoliv dalšího svolení poskytovatele nad rámec souhlasu poskytovatele uděleného touto
          rámcovou smlouvou oprávněn udělit třetí osobě podlicenci k užití autorského díla nebo svoje
          oprávnění k užití autorského díla třetí osobě postoupit. Objednatel není povinen licenci využít.
6.3. Udělení licence nelze ze strany poskytovatele vypovědět a jeji účinnost trvá
          i po skončení účinnosti této rámcové smlouvy. Ustanovení § 2364, § 2370 a § 2378 občanského
         zákoníku se nepoužijí.

6.4. Smluvní strany výslovně sjednávají, že pokud objednatel písemně nestanoví jinak, poskytovatel
          není oprávněn poskytnout třetím osobám jakýkoliv výsledek činnosti, který vznikne v souvislosti
          s poskytováním služeb a bylo by jej možné považovat za předmět práva průmyslového nebo
         jiného duševního vlastnictví.

6.5. Poskytovatel tímto prohlašuje, že pokud v souvislosti s plněním na základě této rámcové smlouvy,
          resp. objednávek, vytvořil databáze, zřídil je pro objednatele jako pro pořizovatele databáze dle
          § 89 autorského zákona, a objednateli tak svědčí všechna práva na vytěžování nebo na
          zužitkování celého obsahu databáze nebo její kvalitativně nebo kvantitativně podstatné části a
          právo udělit jinému oprávnění k výkonu tohoto práva. Objednatel je oprávněn databázi měnit a
          doplňovat bez souhlasu a védomi poskytovatele.

6.6. V případě, že by se z jakéhokoliv důvodu stal pořizovatelem databáze poskytovatel, poskytovatel
          touto rámcovou smlouvou převádí veškerá práva k databázi na objednatele a objednatel tato
          práva přijímá.

6.7. Stejně tak v případě, že poskytovateli vznikla na základě této rámcově smlouvy, resp.
          objednávek, zvláštní práva pořizovatele databáze ve smyslu § 88 a nás|. autorského zákona,
          poskytovatel touto rámcovou smlouvou veškerá tato práva převádí dle § 90 odst. 6 autorského
          zákona na objednatele a objednatel tato zvláštní práva pořizovatele databáze přijímá.

6.8. Smluvní strany se výslovně dohodly, že odměna za poskytnutí licence poskytovatelem, stejně
         jako odměna za převod veškerých práv k databázi, včetně zvláštních práv k databázi dle odst.
          6.5 až 6.7, je již zahrnuta v ceně za poskytování služeb.

OCHRANA INFORMACÍ

7.1. Smluvni strany jsou si vědomy toho, že vrámci plnění závazků z této smlouvy:

           7.1.1. si mohou vzájemně vědomě nebo opominutím poskytnout informace, které budou
                    považovány za důvěrné (dále jen „důvěrné informace“),

          7.1.2. mohou jejich zaměstnanci a osoby v obdobném postavení získat vědomou činností
                    druhé strany nebo ijejím opominutím přístup k důvěrným informacím druhé strany.

7.2. Smluvní strany se zavazují, že žádná z nich nezpřístupní třetí osobě důvěrné informace, které při
         plnění této smlouvy získala od druhé smluvní strany a neužije důvěrně informace v rozporu
          s účelem této smlouvy a pro svůj vlastní prospěch.

7.3. Za třetí osoby podle odst. 7.2 se nepovažují:

           7.3.1. zaměstnanci smluvních stran a osoby v obdobném postavení,

          7.3.2. orgány smluvních stran a jejich členové,

           7.3.3. ve vztahu k důvěrným informacím objednatele poddodavatelě poskytovatele,

           7.3.4. ve vztahu k důvěrným informacím poskytovatele externí dodavatelé objednatele, a to i
                      potenciální,

           za předpokladu, že se podílejí na plnění této smlouvy nebo na plnění spojeným s plněním dle
           této smlouvy, důvěrné informace jsou jim zpřístupněny výhradně za tímto účelem a zpřístupnění
           důvěrných informací je v rozsahu nezbytně nutném pro naplnění jeho účelu a za stejných
           podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v této smlouvě.
7.4. Smluvní strany se zavazují v plném rozsahu zachovávat povinnost mlčenlivosti a povinnost

chránit důvěrné informace vyplývající z této smlouvy a též z příslušných právních předpisů,

zejména povinnosti vyplývající ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně

některých                                                                               zákonů,

ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany se v této souvislosti zavazuji poučit veškeré osoby,

které se na jejich straně budou podílet na plnění této smlouvy, o výše uvedených povinnostech

mlčenlivosti a ochrany důvěrných informací a dále se zavazují vhodným způsobem zajistit

dodržování těchto povinnosti všemi osobami podílejícimi se na plnění této smlouvy.

7.5. Budou-li data nebo jiné informace poskytnuté objednatelem či třetími stranami, které jsou
          nezbytné pro plnění dle této smlouvy, obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany podle
         zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a změně některých zákonů, ve znění
         pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“), zavazuje se poskytovatel zabezpečit splnění všech
          ohlašovacich povinnosti, které ZOOÚ vyžaduje, a obstarat předepsané souhlasy dotčených
         subjektů osobních údajů.

7.6. Veškeré důvěrné informace zůstávají výhradním vlastnictvím předávající strany a přijímající
          strana vyvine pro zachování jejich důvěrnosti a pro jejich ochranu stejné úsilí, jako by sejednalo
          o její vlastní důvěrné informace. S výjimkou rozsahu, který je nezbytný pro plnění této smlouvy,
          se obě strany zavazují neduplikovat žádným způsobem důvěrné informace druhé strany,
          nepředat je třetí straně ani svým vlastním zaměstnancům a zástupcům s výjimkou těch, kteří s
          nimi potřebuji být seznámeni, aby mohli plnit tuto smlouvu. Obě strany se zároveň zavazuji
          nepoužít důvěrné informace druhé strany jinak, než za účelem plnění této smlouvy.

7.7. Nedohodnou-li se smluvní strany výslovně písemnou formou jinak, považují se za důvěrné
          implicitně všechny informace, které jsou anebo by mohly být součástí obchodního tajemství, tj.
          například, ale nejenom, popisy nebo části popisů technologických procesů a vzorců, technických
          vzorců a technického know-how, informace o provozních metodách, procedurách a pracovních
          postupech, obchodní nebo marketingové plány, koncepce a strategie nebo jejich části, nabídky,
          kontrakty, smlouvy, dohody nebo jiná ujednání s třetími stranami, informace o výsledcích
          hospodaření, o vztazích s obchodními partnery, o pracovněprávních otázkách a všechny další
          informace, jejichž zveřejnění přijímající stranou by předávající straně mohlo způsobit újmu.

7.8. Bez ohledu na výše uvedená ustanovení se veškeré informace vztahující se k předmětu této
          smlouvy a příslušné dokumentaci považuji s ohledem na potencionálně vysokou zneužitelnost
          informaci objednatele výlučně za důvěrné informace objednatele a poskytovatel je povinen tyto
          informace chránit v souladu s touto smlouvou. Poskytovatel při tom bere na vědomí, že povinnost
          ochrany těchto informací podle tohoto článku 7 se vztahuje pouze na poskytovatele.

7.9. Pokud jsou důvěrné informace poskytovány v písemné podobě anebo ve formě textových
         souborů na elektronických nosičích dat (médiích), je předávající strana povinna upozornit
          přijímající stranu na důvěrnost takového materiálu jejim vyznačením alespoň na titulní stránce
          nebo přední straně média. Absence takovéhoto upozorněni však nezpůsobuje zánik povinnosti
          ochrany takto poskytnutých informací.

7.10. Bez ohledu na výše uvedená ustanovení se za důvěrné nepovažují informace, které:

7.10.1. se staly veřejně známými, aniž by jejich zveřejněním došlo k porušení závazků
           přijímající smluvní strany či právních předpisů,

7.10.2. méla přijímající strana prokazatelně legálně k dispozici před uzavřením této smlouvy,
           pokud takové informace nebyly předmětem jiné, dříve mezi smluvními stranami
           uzavřené smlouvy o ochraně informací,

7.10.3. jsou výsledkem postupu, při kterém k nim přijímající strana dospěje nezávisle aje to
          schopna doložit svými záznamy,
           7.10.4. po podpisu této smlouvy poskytne přijímající straně třetí osoba, jež není omezena
                        v takovém nakládání s informacemi,

           7.10.5. maji být zpřístupněny na základě zákona či jiného právního předpisu včetně práva EU
                      nebo závazného rozhodnutí oprávněného orgánu veřejné moci jsou obsažené ve
                    smlouvě a jsou zveřejněné na příslušných webových stránkách nebo souhlasu
                      objednatele s jejich zveřejněním.

7.11. Poskytovatel prohlašuje, že je srozuměn s tím, že bez ohledu na jiná ustanovení této rámcové
          smlouvy je objednatel povinen:

           7.11.1. uveřejnit dle § 219 odst. 1 ZVZ na svém profilu tuto smlouvu včetně všech jejich změn
                    a dodatků,

          7.11.2. uveřejnit dle § 219 odst. 3 ZVZ na profilu výši skutečně uhrazené ceny za plnění
                    Veřejné zakázky,

          7.11.3. zveřejnit obraz této smlouvy a jejich případných změn (dodatků) a dalších dokumentů
                    od této smlouvy odvozených vč. metadat požadovaných k uveřejnění dle zákona č.
                    340/2015 Sb., o registru smluv a taktéž za stejných podmínek objednávky splňující
                    podmínky dle uvedeného zákona č. 340/2015 Sb, o registru smluv projejich zveřejnění
                      vč. jejich metadat. Zveřejnění smlouvy a objednávek a metadat v registru smluv zajistí
                      objednatel.

7.12. Za porušení povinnosti mlčenlivosti smluvní stranou se považují též případy, kdy tuto povinnost
          poruší kterákoliv z osob uvedených v odst. 7.3, které daná smluvní strana poskytla důvěrné
          informace druhé smluvní strany.

7.13. Poskytovatel se zavazuje chránit data v systémech objednatele před ztrátou nebo poškozením a
          přistupovat k nim a užívat je pouze v souladu s touto smlouvou, obecně závaznými právními
          předpisy a zájmy objednatele.

7.14. Ukončení účinnosti této smlouvy z jakéhokoliv důvodu se nedotkne ustanovení tohoto článku 7
          smlouvy a jejich účinnost přetrvá i po ukončení účinnosti této smlouvy.

7.15. Poskytovatel dále výslovně prohlašuje a bere na vědomí, že tato smlouva nepředstavuje jeho
          obchodní tajemství ani neobsahuje jeho důvěrně informace a souhlasí s tím, aby tato smlouva
          byla v plném rozsahu zveřejněna na webových stránkách určených objednatelem.

TRVÁNÍ RÁmcovÉ SMLOUVY A OBJEDNÁVEK

8.1. Tato rámcová smlouva se uzavírá na dobu určitou, ato na dobu 48 kalendářních měsíců od nabytí
          účinnosti této rámcové nebo do vyčerpání finančního limitu stanoveného v čl. 4.2 této rámcové
         smlouvy (tj. maximální výše celkové ceny 1 424 000,- Kč bez DPH), podle toho, která skutečnost
          nastane dříve. Přičemž doba trvání kterékoliv objednávky může přesáhnout dobu trvání této
          rámcové smlouvy, maximálně však o dobu plnění stanovenou v příslušné objednávce.
         Vyčerpáním uvedeného tinančního limitu stanoveného v čl. 4.2 této rámcové smlouvy však končí
          doba trvání a účinnost všech objednávek.

8.2. Tato rámcová smlouva nabývá platnosti podpisem poslední ze smluvních stran a účinnosti dnem
          uveřejnění rámcové smlouvy v Registru smluv. Jednotlivě objednávky splňující podmínky pro
          uveřejnění v Registru smluv nabývají účinnosti dnem jejich uveřejnění v Registru smluv.

8.3. Smluvní strany jsou oprávněny od této rámcové smlouvy odstoupit za podmínek stanovených
          občanským zákoníkem.
8.4. Objednatel má právo bez jakýchkoliv sankcí odstoupit od této rámcově smlouvy, a to v případě,
          že

          8.4.1. poskytovatel neplní zadání objednatele v rozsahu a lhůtách jím stanovených, a to ani
                      po předchozí písemné urgenci objednatele nebo

          8.4.2. poskytovatel porušil ustanovení čl. 2 odst. 2.10 rámcové smlouvy nebo

           8.4.3. na majetek poskytovatele byl prohlášen úpadek nebo

           8.4.4. poskytovatel sám podá dlužnický návrh na zahájení insolvenčního řízení nebo

           8.4.5. insolvenční navrh ohledně poskytovatele je zamítnut proto, že majetek nepostačuje k
                      úhradě nákladů insolvenčního řízení ve znění zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a
                    způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů, nebo

           8.4.6. poskytovatel vstoupí do likvidace, nebo dojde kjinému byt'jen faktickému podstatnému
                      omezení rozsahu jeho činnosti, který by mohl mít negativní dopad na jeho způsobilost
                      plnit závazky podle této smlouvy.

8.5. Účinky odstoupení od rámcově smlouvy nastávají dnem doručení písemného oznámení o
         odstoupení druhé smluvní straně. Odstoupení od rámcové smlouvy ze strany objednatele je vždy
         bez jakýchkoliv sankcí vůči objednateli. Toto ustanovení rámcově smlouvy se pro odstoupení od
         objednávek dle odst. 8.6 a 8.7 rámcově smlouvy použije obdobně.

8.6. Objednatel je v případě naplnění důvodů pro odstoupení od této rámcově smlouvy uvedených v
         odst. 8.4 této rámcové smlouvy oprávněn odstoupit rovněž od všech objednávek či jakékoliv
          objednávky uzavřené do té doby mezi smluvními stranami, a to i bez toho, aby současně
         odstoupil od této rámcové smlouvy.

8.7. V případě, že se důvod odstoupení dle odst. 8.4 týká pouze některé objednávky, je objednatel
          oprávněn odstoupit jak od příslušně objednávky, jíž se důvod odstoupení týká, tak od této
         rámcové smlouvy.

8.8. Táto rámcová smlouva bude ukončena, nastane-li některý z následujících případů:

           8.8.1. kdykoliv na základě písemné dohody příslušných smluvních stran,

           8.8.2. výpovědí ze strany objednatele bézjakýchkoliv sankcí vúči objednateli, a to i bez udání
                      důvodu, přičemž výpovědní doba činí jeden měsíc a počíná běžet dnem následujícím
                      po jejím doručení poskytovateli

          8.8.3. odstoupením od této rámcově smlouvy dle 8.4,

          8.8.4. způsobem v souladu 3 odst. 8.1 rámcově smlouvy.
8.9. Objednatel je oprávněn vypovědět všechny nebo jakoukoliv objednávku. Objednatel je oprávněn

          vypovědět všechny nebojakoukoliv objednávku bezjákýchkoliv sankcí vůči jeho osobě, a to i bez
          udání důvodu, přičemž výpověď nabývá účinnosti dnem jejího doručení poskytovateli. Pro
         výpověď objednávky se obdobně použije ustanovení odst. 8.5 a 8.6 tohoto článku.
8.10. V případě výpovědi objednávky dle odst. 8.8.2 rámcově smlouvy má objednatel právo
          rozhodnout, zda si rozpracované plnění ponechá. V případě, že si objednatel rozpracované
          plnění ponechá, náleží poskytovateli cena, na kterou má nárok dle této rámcové smlouvy a
          příslušné objednávky, ponížéná oto, co poskytovatel ušetřil neprovedením objednávky v plném
          rozsahu.

8.11. Ukončením účinnosti této rámcově smlouvy není dotčena účinnost objednávek uzavřených
         v době trvání této rámcové smlouvy, a to v souladu s poslední větou odst. 8.1 rámcové smlouvy.
          Tímto není dotčena možnost takovou objednávku ukončit některým ze způsobů dle tohoto článku.

8.12. Ukončením účinnosti této rámcově smlouvy, resp. objednávek, nejsou dotčená ustanovení
          rámcové smlouvy týkající se nároku z náhrady škody, nároku ze smluvních pokut či úroků
                     z prodlení, ustanovení o ochraně důvěrných informací a mlčenlivosti, právech duševního
                     vlastnictví, ani další ustanovení a nároky, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku této
                   rámcové smlouvy, resp. objednávek.
          8.13. V případě ukončení účinnosti této smlouvy, resp. objednávky, je poskytovatel povinen učinitještě
                     vše, co nesnese odkladu, aby objednatel neutrpěl újmu na svých právech.

9. SANKCE A NÁHRADA ŠKODY

       9.1. Za každý, byt' i započatý den prodlení poskytovatele s řádným a bezvadným plněním předmětu
                  plnění dle objednávky, způsobený poskytovatelem, je poskytovatel povinen uhradit objednateli
                smluvní pokutu ve výši 5 000 K6.

       9.2. V případě, že poskytovatel dle 6|. 1 odst. 1.8 rámcové smlouvy nepotvrdí
                  ve stanovené lhůtě výzvu k poskytnutí plnění, je poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní
                pokutu ve výši 500 Kč za každý i započatý den prodlení.

       9.3. V případě, že poskytovatel poruší povinnost stanovenou mu V čl. 2 odst. 2.10 rámcové smlouvy, je
                  poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 15 % z celkové ceny za služby
                (včetně DPH) uvedené v čl. 4 odst. 4.2 rámcové smlouvy.

       9.4. Poruší-li poskytovatel povinnosti vyplývající 2 čl. 7 rámcové smlouvy, je poskytovatel povinen
                uhradit smluvní pokutu ve výši 500 000 K6 za každýjednotlivý případ porušení povinnosti.

       9.5. V případě, že poskytovatel poruší ustanovení čl. 10 odst. 10.2 rámcové smlouvy, je poskytovatel
                  povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 5 000 K6 za každý jednotlivý případ porušení
                  povinnosti.

       9.6. Další smluvní pokuty mohou být sjednány V objednávkách.

       9.7. Uplatněním smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody
                  v plné výši, pokud mu V důsledku porušení smluvní povinnosti poskytovatelem vznikne, ani právo
                  objednatele na odstoupení od rámcové smlouvy, resp. objednávek, ani povinnost poskytovatele ke
                splnění povinnosti zajištěné smluvní pokutou, ledaže by objednatel výslovně prohlásil, že na plnění
                  povinnosti netrvá.

       9.8. Smluvní pokuty jsou splatné 10. den ode dne doručení písemné výzvy k úhradě smluvní pokuty
                  povinné smluvní stráně, není-li ve výzvě k úhradě smluvní pokuty uvedena lhůta delší.

       9.9. Poskytovatel je povinen nahradit škodu způsobenou poskytnutím neúplné nebo nesprávné
                informace nebo škodlivé rady ve smyslu § 2950 občanského zákoníku.

10. VŠEOBECNÁ A ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

       10.1. Pokud činnosti nebo nečinnosti poskytovatele dojde ke způsobení ůjmy objednateli nebo třetím
                osobám z titulu opomenutí, nedbalosti nebo nesplněním podmínek vyplývajících ze zákona, jiných
                obecně závazných právních přepisů nebo z této rámcové smlouvy či z objednávek, je poskytovatel
                  povinen nahradit vzniklou újmu. Veškeré náklady s tím spojené nese poskytovatel. Objednatel
                  neodpovídá za újmu, kterou poskytovatel způsobí při plnění podle této rámcové smlouvy, resp.
                  objednávek, nebo při plnění V rozporu s ní.

       10.2. Poskytovatel prohlašuje, žeje pojištěn pro případ způsobení škody objednateli nebo třetím osobám
                  na částku minimálně 5 milionů Kč. Toto pojištění se zavazuje udržovat v platnosti po celou dobu
                  plnění podle této rámcové smlouvy, resp. objednávek, a kdykoliv předložit na základě písemného
                vyžádání objednateli do tří pracovních dní pojistnou smlouvu.
        10.3. Poskytovatel prohlašuje, že vůči jeho majetku neprobíhá insolvenční řízení ani nebyl insolvenční
                  návrh zamítnut proto, že majetek poskytovatele nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,
                 neni v likvidaci a nemá v evidenci daní vedeny daňově nedoplatky.

        10.4. Poskytovatel je podle § 2 pism. e) zákona č. 320/2001 Sb., o ňnančni kontrole ve veřejné správě a
                o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při
                  výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s ůhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů.

        10.5. Poskytovatel není oprávněn postoupit svá práva 2 této smlouvy bez písemného souhlasu
                  objednatele.

        10.6. Tato smlouva se řídí českým právem, zejména občanským zákoníkem.
        10.7. Pro případně soudní spory mezi smluvními stranami vyplývající z této rámcově smlouvy, resp.

                  2 objednávek, a/nebo v souvislosti s ní je dána pravomoc věcně a mistné příslušněho soudu
                  objednatele
        10.8. Tato rámcová smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) stejnopisech, z nichž objednatel i poskytovatel
                obdrží shodně dva (2) stejnopisy.
        10.9. Nedílnou součástí této rámcově smlouvy jsou následující přílohy:
                  Příloha č. 1 — Předmět plnění;

Smluvní strany prohlašují, že si tuto rámcovou smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí, tato je
důkazem jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz toho k ní připojují svoje vlastnoruční podpisy.

Objednatel:                                   Posk tovatel:

MyDr. Zbyněk Semerád, ůstřední ředitel SVS    Ing. Miloslav Rut, místopředsteda představenstva
 Ceská republika - Státní veterinární správa                        BDO IT a.s.
             podepsáno elektronicky
Příloha č. 1 Smlouvy

                                           Předmět plnění

Předmětem plnění je zajištění výkonu role hlavního architekta nezávislým externím dodavatelem odlišným od
stávajících dodavatelů SVS a zajištění nezávislého přístupu k návrhu architektury IT a jeji budouci koncepce.
V kompetenci hlavniho architekta budou následující oblasti:

-  návrh a kontrola souladu strategií eGoverment;

-  návrh a kontrola ICT architektury v rámci organizace;

-  návrh příslušných a souvisejících metodik;

-  verifikace SLA a KPI systémů, návrh a kontrola způsobu monitoringu;

-  návrh a kontrola všech primárních a souvisejicich procesů;

   technická a metodická supervize realizace projektů rozvoje aplikací případně nových agentových aplikací;

Hlavní náplní role hlavního architektaje:

-  návrh a dokumentace architektury SVS;

- návrh koncepce IT architektury, směrování IT a konceptuální kontrola;

-  podílení se na kontrole kvality a standardů oborů ICT a SVS.

Poskytovatel bude poskytovat plnění výhradně v rozsahu sjednáněm v objednávkách. Objednatel není povinen
vyzvat poskytovatele k uzavření objednávky ve vztahu k žádné části plnění.