Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7656599: 4200011617_SML - ostatní materiál - leták

Příloha 00_Text_Smlouvy_5 SMLOUVA K ZAJIŠTĚNÍ INFORMAČNÍCH MATERIÁ_.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        E7580.07A

                      SMLOUVA O VÝROBĚ KATALOGU

                                                            Číslo: 4200011617_SML

                uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku v souladu s § 2586 zákona č. 89/2012 Sb.,
                                     občanský zákoník, mezi smluvními stranami, kterými jsou:

Státní zemědělský intervenční fond
Se sídlem: Ve Smečkách 33, Praha 1, PSČ 110 00
IČ: 48133981, DIČ: CZ48133981
Zastoupený: Ing. Alešem Sobelem, ředitelem Regionálního odboru Hradec Králové
Číslo účtu.: 40002-3926001/0710
(dále jen „objednatel“ nebo „SZIF“)

a
Krajské sdružení NS MAS ČR Královéhradeckého kraje
Se sídlem: Křenkova 477, 552 03 Česká Skalice
IČ: 72046368, neplátce DPH
Zastoupena: Mgr. Petrem Kulíškem, předsedou krajské sítě
Číslo účtu: 1103859349/0800
(dále jen „zhotovitel“)

                                                                         Čl. I.
                                                                Předmět smlouvy

Předmětem této smlouvy je výroba Informačního propagačního materiálu „Program rozvoje venkova v praxi
místních akčních skupin Královéhradeckého kraje“ v rámci akce „Program rozvoje venkova v praxi“ v rozsahu
a termínu dle čl. II. této smlouvy

                                                                         Čl. II.
                                                            Povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje provést:
- finální korekturu,
- tisk, kompletaci tištěné verze v počtu 10 000 ks kompletů formátu DL.

                     Každý komplet informačního materiálu bude tvořen 1x DL kapsou s obsahem 15x DL leták
                     (1 leták/1 MAS). Celkem je poptáváno 10 000 ks informačního materiálu (10 000 ks DL kapsy
                     a 15x10 000 ks DL letáků).

                     Parametry pro DL kapsu: 250 g lesklá křída, tisk 4/4.
                     Parametry pro DL leták: 150 g lesklá křída, tisk 4/4.
- sběr dat a fotografií včetně zabezpečení všech licenčních záležitostí a autorských práv
- administrativu
- zpracování textové části a obsahu, včetně návrhů a úprav
- balení vyrobeného materiálu
- zajištění a předání elektronické verze materiálu ke zveřejnění na webových stránkách.

2. Zhotovitel se dále zavazuje provést

- zapracování případných připomínek SZIF, Ministerstva zemědělství a Celostátní sítě pro venkov

3. Zhotovitel se zavazuje předat objednateli vyrobený katalog v počtu 10 000 kusů v termínu nejpozději
30. 12. 2018, a to v místě sídla dodavatele, případně dle domluvy. O předání bude sepsán písemný předávací
protokol.

Platí od: 14.7.2016  Verze 1                                                                                    1
                                             E7580.07A

4. Zhotovitel se dále zavazuje chránit dobré jméno SZIF a dbát, aby bylo chráněno i ze strany třetích osob, jejichž
prostřednictvím či za jejich spolupráce bude plnit závazky dle této smlouvy.

5. Při plnění povinností plynoucích mu z této smlouvy se zhotovitel zavazuje vždy postupovat obezřetně, dodržovat
obecně závazné právní předpisy, jakož i pokyny objednatele, a vynaložit veškerou péči, aby zabránil vzniku situace,
která by byla způsobilá poškodit dobré jméno objednatele.

                                                                        Čl. III.
                                                            Povinnosti objednatele

1. Objednatel se zavazuje zaplatit za řádné splnění všech povinností vyplývajících z této smlouvy zhotoviteli cenu
ve výši a termínech dle čl. IV. této smlouvy.
2. Objednatel se dále zavazuje poskytnout zhotoviteli nezbytnou součinnost pro zajištění výroby shora uvedeného
informačního materiálu.

                                                                        Čl. IV.
                                                         Cena a platební podmínky

1. Za řádné splnění všech povinností zhotovitele vyplývajících z čl. II této smlouvy byla stanovena celková konečná
cena dohodou smluvních stran ve výši 130 000,- Kč včetně DPH v aktuální zákonné výši.

2. Cena bude uhrazena na běžný účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy.
3. Úhrada proběhne na základě řádně vystavené faktury. Zhotovitel je oprávněn vystavit daňový doklad až po
skončení akce. Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb.,
o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající
náležitosti, je objednatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět zajišťovateli k doplnění, aniž se tak dostane do
prodlení. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů.
Při korespondenci s objednatelem a na faktuře je zhotovitel povinen uvádět číslo této smlouvy.
4. Splatnost faktury je 21 dnů od jejího doručení objednateli. Za den úhrady se považuje den odeslání finančních
prostředků z bankovního účtu objednatele na určený bankovní účet zhotovitele.
5. Objednatel neposkytuje zálohy.

                                                                        Čl. V.
                                                                 Smluvní sankce
1. Bude-li objednatel v prodlení s úhradou dohodnuté odměny dle podmínek stanovených v čl. IV. této smlouvy, je
zhotovitel oprávněn požadovat úhradu úroků z prodlení z dlužné částky za každý den prodlení, a to ve výši
stanovené dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
2. V případě nesplnění závazků uvedených v čl. II. odst. 1 a odst. 3, je objednatel oprávněn akci resp. výrobu
katalogu zrušit, přičemž zhotovitel nemá v takovém případě nárok na jakoukoliv odměnu. Zrušení akce resp. výroby
katalogu zakládá nárok objednatele na úhradu vzniklé škody.
3. V případě nesplnění závazků uvedených v čl. II. odst. 2, nevzniká zhotoviteli nárok na úhradu závazků, které
nebyly splněny, resp. nebyly splněny řádně. Není-li cena takového závazku vyčíslena, je zhotovitel povinen
fakturovat objednateli dohodnutou odměnu sníženou o 1% z celkové ceny za každý závazek uvedený v čl. II. odst.
2, která nebyl splněn, resp. nebyl splněn řádně.
4. V případě, že nedojde k uskutečnění akce nebo bude vzhledem ke všem okolnostem zřejmé, že k uskutečnění
akce nedojde, a to z důvodů nezávislých na vůli zhotovitele, je objednatel oprávněn akci resp. výrobu katalogu
zrušit, přičemž zhotovitel má v takovém případě nárok na úhradu nezbytně a prokazatelně vynaložených nákladů.

Platí od: 14.7.2016  Verze 1                                                                                             2
                                            E7580.07A

                                                                        Čl. VI.
                                                            Závěrečná ustanovení

1. Kontaktní osoby:
za objednatele: Ing. Miroslava Stárková, tel.: 724 619 187, e-mail: miroslava.starkova@szif.cz,
za zajišťovatele: Mgr. Petr Kulíšek, tel.: 739 257 170, e-mail: petr.kulisek@mistniakcniplan.cz

2. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž zajišťovatel obdrží jedno originální vyhotovení smlouvy
a SZIF obdrží dvě originální vyhotovení smlouvy.

3. Tato smlouva může být změněna pouze písemnou dohodou smluvních stran.

4. Zajišťovatel prohlašuje, že smlouva neobsahuje informace, které nelze poskytovat podle právních předpisů
upravujících svobodný přístup k informacím. Zajišťovatel bere na vědomí, že SZIF coby povinná osoba ve smyslu
zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů, je povinna smlouvu zveřejnit v registru smluv,
přičemž podle § 6 odst. 1 uvedeného zákona tato smlouva nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.
Objednatel se zavazuje, že zašle tuto smlouvu správci registru smluv k uveřejnění prostřednictvím registru smluv
bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 20 dnů od podpisu této smlouvy. Tato skutečnost nebrání zajišťovateli,
aby i z jeho strany došlo ke zveřejnění této smlouvy.

5. Obě smluvní strany jsou povinny nejpozději do 25-ti dnů ode dne podpisu této smlouvy provést kontrolu, zda je
zveřejněna v registru smluv. V případě, že zajišťovatel zjistí, že tato smlouva zveřejněna v registru není, je povinen
neprodleně písemně informovat SZIF anebo smlouvu sám zveřejnit.

6. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem jejího
     uveřejnění v registru smluv.

7. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla uzavřena na základě jejich pravé, vážné a svobodné vůle a že
je její obsah zcela srozumitelný. Na důkaz toho připojují své podpisy.

                                                                        Čl. VII.

                                                          Ochrana osobních údajů

Ohledně zpracování osobních údajů, ke kterému může v souvislosti s předmětem této smlouvy dojít, smluvní strany
se zavazují vystupovat tak, aby byly v co nejširší míře dodržovány povinnosti stanovené Nařízením Evropského
parlamentu a Rady (EU) 2016/679, v platném znění (dále jen jako „GDPR“) a souvisejícími právními předpisy. Tento
způsob vystupování spočívá zejména v dodržování povinnosti mlčenlivosti v souvislosti se zpracovávanými
osobními údaji, dále uplatňování zásad stanovených čl. 5, čl. 24 GDPR a následujících při zpracování osobních
údajů a v neposlední řadě také v povinnost přiměřeně reagovat na uplatněná práva subjektů údajů dle čl. 12 GDPR
a následujících. S ohledem na dodržování těchto povinností, jakož i za účelem splnění povinností při kontrole dle
zvláštních předpisů, si jsou smluvní strany povinny poskytnout veškerou nutnou součinnost. Výše uvedený výčet
povinností je výčtem demonstrativním. Smluvní strany berou na vědomí, že ucelená politika zásad SZIF je
zveřejněna na stránkách www.szif.cz.

V Hradci Králové dne                                   V Hradci Králové dne
za objednatele                                         za zhotovitele

          ………………………………                                              ………………………………

                 Ing. Aleš Sobel                                             Mgr. Petr Kulíšek
Ředitel Regionálního odboru Hradec Králové                                předseda krajské sítě
                                                     Krajské sdružení NS MAS ČR Královéhradeckého kraje
      Státní zemědělský intervenční fond

Platí od: 14.7.2016                         Verze 1                                                                     3