Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
VÝZVA k podání nabídky na veřejnou zakázku Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“ hrazenou z prostředků Technické pomoci Operačního programu Doprava pro období 2014- 2020 (Prioritní osa 4 — Fond soudržnosti). Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu ve smyslu $ 12 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (tzn. plnění zakázky nedosáhne částky 2 mil. Kč bez DPH), která bude zadána způsobem mimo režim citovaného zákona ve smyslu jeho ust. $ 18 odst. 5. 1. Identifikace zadavatele Ceská republika Instituce Ministerstvo dopravy nábř. L. Svobody 1222/12 Zadavatel Adresa 110 15 Praha 1 c 66003008 DIČ CZ66003008 č 1. náměstek — Osoba oprávněná jednat za zadavatele Stč.ltm A tajemník Odbor Odpovědný útvar Odpovědný ředitel Oddělení Konla!(tm' složka útvaru Odpovědný z hlediska financování zakázky vedoucí Telefon E-mail Jméno Kvontaktm pracovník Pro [Emai] věcnou oblast Telefon Kontaktní pracovník z hlediska |Jméno administrace zakázky E-mail Telefon Císlo veřejné zakázky: VZ-44-430/2016 EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava 2. Název veřejné zakázky Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“ 3. Druh veřejné zakázky Veřejná zakázka malého rozsahu na služby 4. Předmět plnění Předmětem veřejné zakázky je zhodnocení potenciálu využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice, a to jednak v kontextu celosvětového a zejména evropského technologického pokroku a trendů vtéto oblasti, ale především při simulaci adopce tzv. vodíkové mobility v České republice. 5. Specifikace předmětu plnění 5.1. Východiska realizace Jednou z obecných zásadních překážek rozvoje zavádění vodíkového pohonu v dopravě (tzv. vodíkové mobility) je chybějící infrastruktura pro čerpání vodíku. V současnosti funguje v celé Evropské unii jen kolem 100 vodíkových stanic. Není přitom pochyb o tom, že vytvoření dostatečné infrastruktury vodíkových plnicích stanic je (stejně jako např. v případě elektromobility) nezbytným předpokladem pro širší uplatnění vozidel na vodíkový pohon. S tímto závěrem koresponduje též Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/94/EU ze dne 22. 10. 2014, o zavádění infrastruktury pro alternativní paliva, která konstatuje, že pokud se členské státy rozhodnou zahrnout do svého vnitrostátního rámce politiky veřejně přístupné vodíkové čerpací stanice, zajistí, aby byl nejpozději do 31. prosince 2025 dostupný přiměřený počet takových stanic s cílem umožnit provoz motorových vozidel na vodíkový pohon. Tato směrnice zároveň stanoví členským státům požadavek, aby zajistily, že veřejně přístupné vodíkové plnicí stanice zavedené nebo obnovené po 20. 10. 2017 budou splňovat technické specifikace stanovené v příloze výše uvedené směrnice (případně jejich aktualizované verze nebo normy je nahrazující). V České republice byla možnost pohonu městských autobusů pomocí vodíkového palivového článku demonstrována poprvé v roce 2009, kdy byl v rámci Operačního programu Doprava 2007 — 2013 realizován první autobus poháněný vodíkovým palivovým článkem v nových členských zemích EU a též plnící stanice vodíku. Národní akční plán čisté mobility (NAP CM) doporučuje přistupovat k problematice využívání vodíku v dopravě v rámci podpůrných programů výzkumu a vývoje (VaV) a na bázi pilotních projektů podpořených z fondu Nástroj pro propojení Evropy (CEF), případně dalších evropských zdrojů. Již v období před příští aktualizací NAP CM (2018) by však měly být učiněny kroky v oblasti infrastruktury pro vodíkový pohon (včetně podpory z Operačního programu Doprava) a to s cílem přispět k naplnění národního cíle v dané oblasti. V návaznosti na požadavky výše uvedené směrnice si Česká republika stanovila v NAP CM za cíl vybudovat do roku 2025 3-5 vodíkových stanic. Tento cíl by měl být upřesněn v rámci revize NAP CM v roce 2018 a to na základě důkladné studie proveditelnosti, která blíže posoudí potenciál pro využití vodíkového pohonu v podmínkách České republiky. Toto opatření je obsaženo v NAP CM a má zcela zřejmou vazbu na realizaci připravovaného EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava dotačního programu v rámci Operačního programu Doprava na podporu infrastruktury pro alternativní paliva. 5.2 Přehled činností zajišťovaných uchazečem Předmět plnění této veřejné zakázky je zpracování studie využití vodíkového pohonu v České republice spočívající ve zhodnocení potenciálu jeho využití v kontextu celosvětového a celoevropského technologického pokroků a trendů v této oblasti a především při simulaci adopce vodíkové mobility v České republice. Součástí plnění je rovněž organizační zajištění pracovní skupiny zástupců soukromého a veřejného sektoru, kteří mají relevanci pro vodíkovou mobilitu, za účelem konzultace a kontroly postupu vypracovávání studie Za účelem vypracování studie provede uchazeč následující činnosti: A. Analýza současné situace v CR, mezinárodní situace, trendů, „best practice“ e Provedení mezinárodní rešerše pro oblast vodíkové mobility e Shrnutí pokroku a výhledu pro jednotlivé segmenty dopravy a geografické celky (Sev. Amerika, Evropa, Asie) Zpracování výhledu pro jednotlivé segmenty dopravy a jednotlivé geografické celky e ldentifikace trendů a klíčových faktorů rozvoje vodíkové mobility na konkrétních mezinárodních případech e Zpracování popisu nasazení vodíku v dopravě v ČR vč. dosavadních nákladů budování vodíkové infrastruktury a ekonomického zpracování modelu dosavadních zkušeností na praktickém případu vodíkové infrastruktury e Analýza geografického rozmístění plnících vodíkových stanic v ČR a okolí (současný stav, plán) e Zhodnocení rizik rozvoje vodíkové mobility v ČR B. Oslovení klíčových subjektů, sběr primárních dat pro zjištění poptávky a nabídky (marketingová část studie) e Identifikace klíčových subjektů na straně nabídky, které mají vodík jako strategické palivo pro dopravní prostředky (globální trh), zejména: o výrobci osobních automobilů o výrobci ostatních dopravních prostředků e Identifikace klíčových subjektů na straně nabídky, které vyrábějí vodík a zajišťují vodíkovou infrastrukturu, zejména: © čerpací stanice o podniky produkující a prodávající vodík e Oslovení výše uvedených subjektů — potvrzení hypotéz ohledně jejich potenciálních investic v rámci ČR, resp. zjištění podmínek, za kterých by subjekty investovaly / spoluinvestovaly do nabídky jejich služeb pro čistou mobilitu na trhu ČR * Zpracování výzkumu na reprezentativním vzorku potenciálních zákazníků / kupců osobních automobilů — zjištění hypotéz ohledně potenciální poptávky e Zpracování výzkumu mezi provozovateli veřejné dopravy v ČR - zjištění hypotéz ohledně potenciální poptávky C. Simulace budoucího stavu poptávky a nabídky na trhu v ČR (ekonomická část studie) * Simulace možných budoucích scénářů rozvoje trhu v ČR na straně poptávky a nabídky EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava D. Doporučení e © Zpracování doporučení vč. posouzení a případné aktualizace národního cíle počtu vodíkových stanic do roku 2025 dle NAP CM e Zpracování doporučení prioritních lokalit nově budovaných čerpacích stanic (v návaznosti na síť TEN-T, kvalitu životního prostředí, potenciální poptávku) E. Financování prostřednictvím evropských fondů e © Posouzení možností financování opatření z evropských fondů (jak formou dotací, tak i formou finančních nástrojů) F. Projektová organizace pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu (včetně zajištění účasti klíčových aktérů ze soukromé sféry a veřejného sektoru na jednáních) a aktivní účast na jednáních pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu (včetně zpracování závěrů z jednání a jejich promítnutí do výsledné podoby studie) e Organizace min. 4 jednání pracovní skupiny; výstupem každého jednání budou zdokumentované zápisy z jednání včetně prezenčních listin e | Zapracování závěrů z jednání pracovní skupiny do výsledné podoby studie Celkovým výstupem bude dokument s názvem Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“ (dále jen „„studie“) v rozsahu 80 — 100 normostran A4 v listinné formě ve dvou vyhotoveních a v elektronické formě na nosiči CD/DVD ve formátu doc (Word Document) a pdf (Portable Document Format) ve dvou jazykových verzích: čeština a angličtina. Dokument bude obsahovat souhrn informací a závěrů formulovaných v celém bodě 5. této výzvy. 6. Místo a doba plnění veřejné zakázky: Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo zadavatele, sídlo nebo jiné prostory uchazeče, popř. jiné relevantní © místo | dle pokynů zadavatele Doba | plnění veřejné Předpokládané oddaa podpisem zakázky: zahájení plnění: Předpokládané do 6 měsíců od. podpisu ukončení plnění: smlouvy 7. Kvalifikační předpoklady uchazeče a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán. b) Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazujících příslušné Živnostenské oprávnění či licenci. c) Uchazeč není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek. EVROPSKÁ UNIE d) Odborná způsobilost uchazeče, resp. členů realizačního týmu uchazeče, jež jsou uvedení níže. Uchazeč sestaví realizační tým v počtu minimálně 6 osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Součástí realizačního týmu bude vedoucí realizačního týmu a dalších minimálně 5 řadových členů realizačního týmu, přičemž zadavatel klade na členy realizačního týmu následující požadavky: Vedoucí týmu — vysokoškolské vzdělání a alespoň desetiletá zkušenost z oblasti energetiky/dopravy/automobilového průmyslu a zkušenost s vedením projektů a s formulováním strategických dokumentů, koncepcí a studií proveditelnosti Analytik/konzultant pro oblast pro aplikaci alternativních zdrojů energie — vysokoškolské vzdělání a alespoň pětiletá zkušenost v poradenství v oblasti energetiky s prokazatelnými referencemi na projekty v oblasti využití alternativních zdrojů energie Analytik/konzultant pro oblast průzkumů a šetření a evaluací — vysokoškolské vzdělání a alespoň tříletá zkušenost s prováděním průzkumů, šetření a evaluací nebo středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá zkušenost s prováděním průzkumů, šetření a evaluací Analytik/konzultant pro oblast ekonomické simulace — vysokoškolské vzdělání matematického nebo statistického směru a alespoň tříletá praxe s prováděním ekonomických simulací Analytik/konzultant pro návrh strategických materiálů/koncepcí - vysokoškolské vzdělání a alespoň tříletá praxe v návrhu strategických dokumentů, koncepcí a studií proveditelnosti nebo středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá praxe v návrhu strategických dokumentů, koncepcí a studií proveditelnosti Analytik/konzultant pro evropské fondy — vysokoškolské vzdělání a alespoň tříletá praxe v oblasti využití fondů EU nebo středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá praxe v oblasti využití fondů EU Mimo výše zmíněné specializované členy realizačního týmu může uchazeč začlenit do realizačního týmu i další členy nad rámec. Jejich maximální počet není omezen, avšak platí pro ně, že musí mít vzdělání odpovídající výše uvedeným požadavkům kladeným na jednotlivé pozice. Členové realizačního týmu uvedení v nabídce uchazeče se musí aktivně podílet na plnění veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce uchazeče je tato změna možná pouze se souhlasem zadavatele. e) Zkušenosti uchazeče s realizací významných služeb za poslední tři roky, přičemž skutečností rozhodnou pro začátek běhu tříleté lhůty je poslední den lhůty pro podání nabídky, a to v následujícím rozsahu: Alespoň jedna služba spočívající v analýze nebo poradenství nebo formulaci doporučení pro automobilový nebo energetický průmysl, přičemž její hodnota musí být alespoň 600 tis. Kč bez DPH. Alespoň jedna služba spočívající v provedení průzkumů, šetření mezi respondenty, dotazníků a evaluací, přičemž její hodnota musí být alespoň 200 tis. Kč bez DPH. EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava Alespoň jedna služba musí být v oblasti využití alternativních paliv v dopravě, přičemž její hodnota musí být alespoň 400 tis. Kč bez DPH. Zadavatel akceptuje prokázání těchto požadavků i pouze jednou významnou službou, pokud tato bude splňovat veškeré výše uvedené požadavky a její hodnota bude alespoň 1,2 mil. Kč bez DPH. Uchazeč prokáže splnění kvalifikace předložením: e kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů; kopie dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění, tj. dokladů o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající prokazatelně činnosti, které jsou předmětem plnění zakázky; čestného prohlášení uchazeče, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, podepsaným uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; seznamu členů realizačního týmu uchazeče ve formě čestného prohlášení spolu s uvedením jejich postavení v realizačním týmu (vedoucí týmu, specializovaný člen týmu nebo člen týmu nad rámec minimálního počtu) a jejich vzděláním, přičemž přílohou tohoto seznamu budou kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání všech členů realizačního týmu uchazeče a podepsané strukturované životopisy všech členů realizačního týmu uchazeče, z jejichž obsahu bude zřejmé splnění uvedených podmínek; seznamu významných služeb (v seznamu bude uveden název služby, doba realizace, objednatel a cena významné služby) a předložením čestného prohlášení o realizaci takových služeb. Zadavatel je oprávněn vyžadovat po vybraném uchazeči před podpisem smlouvy (tzn. uchazeči nejsou povinní dále uvedené doklady předkládat v nabídce) k doložení skutečností uvedených uchazečem v seznamu významných služeb dále uvedené doklady, z nichž musí prokazatelně vyplývat splnění výše uvedených požadavků zadavatele: a. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo b. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo c. smlouva sjinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 7. písm. a) a b) prokazuje uchazeč předložením prostých kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Zadavatel je oprávněn vyzvat vybraného uchazeče, se kterým má být uzavřena smlouva, aby před jejím uzavřením předložil zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace v rozsahu obdobně dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Nesplnění této povinnosti se považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy obdobně dle $ 82 odst. 4 zákona. Zadavatel může požadovat po uchazeči, aby písemně objasnil předložené informace či doklady nebo předložil další informace či doklady prokazující splnění kvalifikace. Uchazeč je povinen splnit tuto povinnost v přiměřené lhůtě stanovené zadavatelem. Neprokáže-li uchazeč splnění kvalifikace v plném rozsahu, bude vyloučen z účasti ve výběrovém řízení. 8. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky Nabídka (vč. všech příloh) musí být podána v českém jazyce. Zadavatel doporučuje pro přehlednost nabídky, aby byla nabídka předložena v následující formě a podobě: 1.. písemně v listinné podobě a elektronicky na CD, ve třech výtiscích — I originál a 2 kopie. První výtisk bude označen jako originál, druhý výtisk jako kopie č. 1 a třetí výtisk jako kopie č. 2. Originál bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci (provázaný s přelepem volných konců označeným signaturou osoby jednající jménem či za uchazeče); 2.. vyplněný krycí list dle Přílohy č. 1 této výzvy — krycí list bude podepsán uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (v případě osoby zmocněné musí být součástí nabídky i plná moc této osoby); 3.. obsah nabídky s odkazem na jednotlivé části nabídky vč. příloh; 4. vlastní nabídka — dle bodu 8. této výzvy (část 1. Věcná část nabídky a část 2. Finanční část nabídky); 5. doklady prokazující kvalifikaci dle požadavků na prokázání splnění kvalifikace uvedených v bodě 7. této výzvy; 6. čestná prohlášení uchazeče dle bodu 8. této výzvy (část 3. Přílohy nabídky); 7. návrh smlouvy dle Přílohy č. 3 této výzvy podepsaný uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; 8. | všechny listy nabídky budou očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem jedna. Vkládá-li uchazeč do svazku jako jeho součást či přílohu některý samostatný celek, který má již listy očíslovány vlastní číselnou řadou, není nutné, aby uchazeč tyto listy čísloval znovu průběžnou číselnou řadou, ale postačí očíslování první strany takového vloženého celku průběžnou číselnou řadou (to však platí pouze tehdy, je-li číslování listů samostatného celku a průběžné číslování listů svazku zřetelně odlišeno). V případě vložení nečíslovaného celku postačí rovněž očíslování pouze první strany tohoto celku průběžnou číselnou řadou. K veškerým listinám sloužícím k prokázání splnění kvalifikace, které nejsou v českém nebo slovenském jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka. Tato povinnost se nevztahuje na doklady o ukončeném vysokoškolském vzdělání v latinském jazyce. V případě, že uchazeč hodlá prokázat kvalifikaci v chybějícím rozsahu prostřednictvím třetích osob jako svých subdodavatelů, je povinen tuto skutečnost v nabídce uvést spolu s identifikačními údaji všech subdodavatelů. Uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm subdodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a čestné prohlášení subdodavatele, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejné P sk ja EVROPSKÁ UNIE h . Evropské strukturální a investiční fondy "o 3 Operační program Doprava zakázky. Uchazeč je v takovém případě dále povinen v nabídce předložit smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky uchazečem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace. V případě podání společné nabídky několika uchazeči (sdružením uchazečů) jsou účastníci/členové takového sdružení povinni předložit smlouvu, ve které bude obsažen závazek, že všichni tito uchazeči budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoli právních vztahů vzniklých v souvislosti s touto veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z této veřejné zakázky. Z uvedené smlouvy musí jednoznačně vyplývat, kdo je oprávněn sdružení zastupovat a jednat za něj ve vztahu k zadavateli (tj. zejména uvedení osoby oprávněné podat za sdružení nabídku, příp. podepsat smlouvu). Každý člen sdružení musí předložit čestné prohlášení, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejné zakázky a výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Členění nabídky na 1. věcnou část, 2. finanční část, 3. přílohy 1. Věcná část nabídky Tato část nabídky musí obsahovat vlastní nabídku — popis realizace zakázky uchazečem zahrnující níže uvedené body. Na 15 až 20 normostranách A4 uchazeč popíše: A. současné trendy a kontext vodíkové mobility v zahraničí a České republice B. současný legislativní a regulační rámec (včetně norem) pro oblast vodíkové mobility na úrovni České republiky a Evropské unie včetně posouzení významu a dopadů z těchto předpisů vyplývajících a identifikace případných aspektů ve vztahu k vodíkové mobilitě, kde regulace zatím neexistuje vůbec nebo není dostatečná C. metodiku zpracování průzkumu a šetření mezi potencionálními zákazníky o vodíková vozidla (v osobní automobilové i veřejné autobusové dopravě) D. návrh metodiky pro simulaci budoucího stavu poptávky a nabídky na trhu vodíkové mobility v České republice E. návaznost klíčových aktivit v rámci navrženého časového postupu vyhotovení a předání jednotlivých výstupů dle bodu 5 této výzvy F. návrh organizačního zajištění pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu 2. Finanční část nabídky (požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny) Tato část nabídky musí obsahovat celkovou nabídkovou cenu za realizaci zakázky (cena bude vždy uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH'). Nabídková cena bude stanovena v českých korunách (Kč). Nabídková cena za zajištění veřejné zakázky je konečná, nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady vynaložené uchazečem v souvislosti s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH. Z jakýchkoli jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna. ' Pokud uchazeč není plátcem DPH, je povinen tuto skutečnost ve své nabídce uvést. Ba EVROPSKÁ UNIE , Evropské strukturální a investiční fondy n Operační program Doprava Celková nabídková cena nesmí přesáhnout částku 1400 000,- Kč bez DPH, tj. 1694 000,- Kč vč. DPH. Uchazeč je současně povinen doplnit výši nabídkové ceny a jejích jednotlivých částí do návrhu smlouvy, jehož vzor je Přílohou č. 3 této výzvy, a to formou vyplnění všech žlutě podbarvených polí v článku VI. návrhu smlouvy. Uchazeč uvede rovněž celkovou nabídkovou cenu na krycí list nabídky, jež je uveden v Příloze č. 1 této výzvy. 3. Přílohy nabídky Přílohy musí obsahovat: l; Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či kopii výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dní. Kopie dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné živnostenské oprávnění, tj. dokladů o oprávnění k podnikání (živnostenské listy) pokrývající prokazatelně činnosti, které jsou předmětem plnění zakázky. Cestné prohlášení uchazeče (a příp. subdodavatele) podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče o tom, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek. Seznamu členů realizačního týmu uchazeče ve formě čestného prohlášení spolu s uvedením jejich postavení v realizačním týmu (vedoucí týmu, specializovaný člen týmu nebo člen týmu nad rámec minimálního počtu) a jejich vzděláním, včetně kopií dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání všech členů realizačního týmu uchazeče a podepsaných strukturovaných profesních životopisů všech členů realizačního týmu uchazeče. Seznam významných služeb dle bodu 7 této výzvy včetně čestného prohlášení o jejich realizaci uchazečem. Čestné prohlášení uchazeče podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče dle vzoru uvedeného v Příloze č. 2 této výzvy. Uchazeč ním prohlašuje, že: . na jeho straně neexistují majetkové ani právní překážky pro realizaci veřejné zakázky, a že nedošlo k událostem, na základě kterých by bylo možné zpochybnit jeho odbornou a morální způsobilost pro realizaci veřejné zakázky; o všechny údaje uvedené v nabídce jsou pravdivé, že nezamlčel žádné skutečnosti podstatné pro jeho způsobilost k realizaci veřejné zakázky, že je připraven spolehlivě a bez průtahů splnit podmínky výzvy a že v případě získání zakázky vyhradí potřebný čas a prostředky na realizaci veřejné zakázky; o bez výhrad souhlasí s podmínkami výběrového řízení. Návrh smlouvy dle vzoru uvedeného v Příloze č. 3 této výzvy. Uchazeč není v rámci návrhu smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy nebo změny oproti vzoru, s výjimkou doplnění relevantních parametrů (či doplnění příloh), jejichž doplnění tato výzva předpokládá. Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Ostatní dokumenty a doklady (např. plná moc). pe vše EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy k Operační program Doprava 9. Místo, způsob a lhůta pro podání nabídky Nabídky je možno podávat osobně v podatelně Ministerstva dopravy, nábř. L. Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1, v úředních hodinách podatelny (PO, ST: 7,45-17,00 hod., ÚT, ČT, PÁ: 7,45-16,15). Nabídky j Je též možno zasílat doporučenou poštou na adresu zadavatele, a to tak, aby byly doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Nabídky musí být zadavateli doručeny v uzavřené obálce označené adresou zadavatele, zpáteční adresou uchazeče, popisem „Výběrové řízení — NEOTEVÍRAT“ a názvem veřejné zakázky Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“. Uzavřením obálky či obalu se pro účely tohoto výběrového řízení rozumí opatření obálky (resp. obalu) na uzavření podpisem, příp. razítkem uchazeče, a to tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž by došlo k poškození výše uvedených ochranných prvků. Lhůta pro podání nabídek končí dne 26. 9. 2016 v 10:00 hodin. Adresa pro podávání nabídek je: Česká republika - Ministerstvo dopravy ČR Odbor fondů EU nábřeží L. Svobody 1222/12 110 15 Praha 1 Nabídka zpracovaná v rozporu (i po případných doplněních nabídky na základě výzvy) s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě, či nabídka předložená po lhůtě pro podání nabídek uvedená v předchozím odstavci bude z výběrového řízení zadavatelem vyřazena, resp. nabídka doručená po uplynutí výše uvedené lhůty nebude hodnotící komisí otevřena ani hodnocena. 10. Hodnocení nabídek 10.1. Hodnotící kritéria Předložené nabídky budou vyhodnoceny na základě následujících hodnotících kritérií: 1) Výše nabídkové ceny — celková nabídková cena v Kč bez DPH — váha tohoto dílčího hodnotícího kritéria činí 50% 2) Hodnocení věcné části nabídky — váha tohoto dílčího hodnotícího kritéria činí 50% 10.2 Popis způsobu hodnocení podaných nabídek Nabídka je hodnocena pomocí bodů na bodové stupnici 1-100, které jsou ke každému dílčímu kritériu přidělovány podle následujících pravidel: 1. Výše nabídkové ceny — celková nabídková cena v Kč bez DPH Nejprve je nabídka hodnocena dle dílčího kritéria výše nabídkové ceny. Bude hodnocena celková nabídková cena v číselné hodnotě v Kč bez DPH. Nabídce s nejnižší nabídkovou EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava cenou ze všech hodnocených nabídek bude přiřazeno 100 bodů, každé nabídce s vyšší nabídkovou cenou potom počet bodů, který odpovídá následujícímu vzorci: A výše nejnižší nabídkové ceny ze všech nabídek x 100 výše hodnocené nabídkové ceny Takto získaný počet bodů bude vynásoben koeficientem 0,5 (tj. váhou dílčího hodnotícího kritéria „Výše nabídkové ceny“) a následně matematicky zaokrouhlen na dvě desetinná místa. Výsledný počet bodů bude vepsán do tabulky celkového hodnocení. Hodnocení věcné části nabídky Poté bude hodnocena věcná část nabídky dle následujících dílčích subkritérií: A. Porozumění problematice vodíkové mobility Lépe bude hodnocena nabídka, která úplněji a konkrétněji, tj. za použití dat a konkrétních případů a vco nejširším kontextu popíše současné trendy vodíkové mobility v zahraničí a v České republice. Váha subkritéria: 20% B. Znalost legislativního a regulačního rámce Lépe bude hodnocena nabídka, která úplněji popíše současný legislativní a regulační rámec (včetně norem) pro oblast vodíkové mobility v České republice a Evropské unii včetně posouzení významu a dopadů z těchto předpisů vyplývajících a identifikace případných aspektů ve vztahu k vodíkové mobilitě, kde regulace neexistuje zatím vůbec nebo není dostatečná. Váha subkritéria: 5% C. Marketingová část Lépe bude hodnocena nabídka, ze které bude zřejmá schopnost uchazeče navázat kontakt s klíčovými aktéry vodíkové mobility v České republice a zejména v zahraničí a která zároveň nejjasněji popíše metodiku pro zpracování průzkumu a šetření mezi potenciálními zákazníky o vodíková vozidla (v osobní automobilové i veřejné autobusové dopravě). Jako lepší bude hodnocena metodika, která bude vycházet z informačních zdrojů adekvátních vztahu k předmětu veřejné zakázky, přičemž postihne všechny relevantní zdroje, bez nichž nelze dostatečně kvalitně realizovat předmět veřejné zakázky a tyto zdroje správně interpretuje a využije informace v nich obsažené způsobem, který lze očekávat při vysoké míře odborné způsobilosti uchazeče. Váha subkritéria: 30% EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava D. Ekonomická část Lépe bude hodnocena nabídka, jejíž navržená metodika pro simulaci budoucího stavu poptávky a nabídky na trhu vodíkové mobility v České republice bude lépe zdůvodněna, a to na základě předchozích prací uchazeče a dostatečně prokázána její relevance pro danou specifickou oblast. Váha subkritéria: 20% E. Logická provázanost jednotlivých aktivit Hodnoceny budou logické návaznosti klíčových aktivit v rámci navrženého časového postupu vyhotovení a předání jednotlivých výstupů dle bodu 5 této výzvy. Jako lepší bude hodnocena nabídka s nejvhodnější mírou logické provázanosti jednotlivých kroků pro dosažení cíle veřejné zakázky. Váha subkritéria: 15% F. Organizace pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu Hodnocen bude návrh organizačního zajištění pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu. Jako lepší bude hodnocena nabídka, jejíž metodika navrhne takový způsob spolupráce a komunikace mezi jednotlivými účastníky této pracovní skupiny, aby její výstupy přinášely maximální efektivitu ve vztahu k finální podobě studie podle části 1 této veřejné zakázky a budoucí revizi Národního akčního plánu čisté mobility v oblasti vodíkové mobility. Váha subkritéria: 10% Přidělování bodů bude probíhat tak, že hodnotící komise určená k posuzování věcné části nabídky hodnotí s maximální objektivitou každou dílčí část, v rámci které přidělí body v rozmezí 0 (minimum) - 100 bodů (maximum) a to tak, že nejlepší nabídce v rámci tohoto dílčího subkritéria přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové ohodnocení, které odpovídá poměru hodnocené nabídky k nejlepší nabídce. Takto získaný počet bodů bude vynásoben koeficientem, tj. váhou dílčího subkritéria, a následně matematicky zaokrouhlen na dvě desetinná místa. Součet bodů dle dílčích subkritérí bude vynásoben koeficientem 0,5 (tj. váhou dílčího hodnotícího kritéria „Hodnocení věcné části nabídky“) a zaokrouhlen na dvě desetinná místa. Výsledný počet bodů bude vepsán do tabulky celkového hodnocení. 3.. Celkový počet bodů Celkový počet získaných bodů je dán součtem počtu bodů získaných v rámci dílčích hodnotících kritérií č. 1 a 2. Nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, bude hodnotící komisí vyhodnocena jako nejvhodnější. Ostatní nabídky budou hodnotící komisí seřazeny dle počtu získaných bodů sestupně za nejvhodnější nabídkou a jejich pořadí bude očíslováno. EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava 11. Platební a obchodní podmínky Obchodní a platební podmínky a ostatní skutečnosti vztahující se k činnosti uchazeče v rámci realizace veřejné zakázky, k jeho právům a povinnostem, odpovědnosti za realizaci předmětu veřejné zakázky atd. jsou vymezeny v návrhu smlouvy, která je Přílohou č. 3 této výzvy. Předložením nepodepsaného návrhu smlouvy se nabídka uchazeče stává neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti ve výběrovém řízení. 12. Poskytování dodatečných informací Uchazeč má právo vyžádat si dodatečné informace k zadávacím podmínkám, které budou zadavatelem poskytnuty do 2 pracovních dnů po doručení žádosti, která bude doručena v listinné podobě, nebo e-mailem na adresu: SSU U Pro podání dotazů k zadávacím podmínkám zadavatel stanoví výhradně písemnou formu (zadavatel nebude odpovídat na telefonické dotazy ani dotazy podané jiným způsobem, než je uvedeno v předchozím odstavci). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být zadavatelem poskytnuty i bez předchozí žádosti. Dodatečné informace včetně přesného znění požadavku budou uveřejněny na webu www.mdcr.cz a www.opd.cz u zadávacích podmínek této veřejné zakázky. 13. Zdroje financování: Technická pomoc OP Doprava pro období 2014-2020, Prioritní osa 4, Fond soudržnosti — 85%, Státní rozpočet — kapitola 327 Ministerstvo dopravy — 15%. 14. Další podmínky Zadavatel si dále vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky: - © Zadavatel vylučuje možnost podání variantních nabídek, uchazeč může v rámci této veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku. - © Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, upřesnit či doplnit podmínky výběrového řízení, a to shodným způsobem jako byla tato veřejná zakázka zveřejněna a oznámena dodavatelům, kteří do té doby podali nabídku. - | Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, ato až do okamžiku podpisu smlouvy s vybraným uchazečem. - © Vybraný uchazeč je povinen veškeré písemné výstupy této zakázky opatřovat logem OPD, které mu bude v elektronické podobě poskytnuto ze strany zadavatele. - Uchazeč sám ponese veškeré své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení. Zadavatel nehradí jakékoli náklady nebo výdaje vynaložené oslovenými osobami v souvislosti s jejich účastí v řízení. - © Zadavatel nebude uchazeči vracet nabídky. EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava Podáním nabídky do tohoto výběrového řízení uchazeč přijímá a akceptuje plně a bez výhrad zadávací podmínky této veřejné zakázky včetně případných dodatečných informací k zadávacím podmínkám. Zadavatel od uchazečů o tuto veřejnou zakázku očekává, že před podáním nabídky pečlivě prostudují všechny pokyny, specifikace a termíny obsažené v zadávacích podmínkách a budou se jimi řídit. Zadavatel nenese odpovědnost za omyly, mylná tvrzení, nesprávný výklad nebo jakákoli jiná opomenutí nebo chybné informace získané uchazečem z jiných pramenů, než z tohoto zadání a jeho případných dodatků. Eooonoch | MR dne uplynutí lhůty pro podání nabídek. Nedílnou součástí této výzvy jsou následující přílohy: - Příloha č. 1 - Krycí list nabídky - Příloha č. 2 - Čestné prohlášení uchazeče - Příloha č. 3 - Návrh smlouvy 18 -08- 2016 W Praze né: was mais EVROPSKÁ UNIE Evropské strukturální a investiční fondy Operační program Doprava