Textová podoba smlouvy Smlouva č. 767801: Studie "Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice"

Příloha Příloha č. 1 - Výzva k podání nabídky.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VÝZVA
k podání nabídky na veřejnou zakázku

Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“

hrazenou z prostředků Technické pomoci Operačního programu Doprava pro období 2014-
2020 (Prioritní osa 4 — Fond soudržnosti).

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu ve smyslu $ 12 odst. 3 zákona
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (tzn. plnění zakázky
nedosáhne částky 2 mil. Kč bez DPH), která bude zadána způsobem mimo režim citovaného
zákona ve smyslu jeho ust. $ 18 odst. 5.

1. Identifikace zadavatele

Ceská republika

Instituce
Ministerstvo dopravy
nábř. L. Svobody 1222/12
Zadavatel Adresa
110 15 Praha 1
c 66003008
DIČ CZ66003008

č 1. náměstek —
Osoba oprávněná jednat za

zadavatele Stč.ltm A
tajemník
Odbor
Odpovědný útvar Odpovědný
ředitel
Oddělení
Konla!(tm' složka útvaru Odpovědný
z hlediska financování zakázky vedoucí
Telefon
E-mail
Jméno
Kvontaktm pracovník Pro [Emai]
věcnou oblast
Telefon
Kontaktní pracovník z hlediska |Jméno
administrace zakázky E-mail
Telefon
Císlo veřejné zakázky: VZ-44-430/2016

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava


2. Název veřejné zakázky

Studie „Využití vodíkového pohonu v dopravě v České republice“

3. Druh veřejné zakázky

Veřejná zakázka malého rozsahu na služby

4. Předmět plnění

Předmětem veřejné zakázky je zhodnocení potenciálu využití vodíkového pohonu
v dopravě v České republice, a to jednak v kontextu celosvětového a zejména evropského
technologického pokroku a trendů vtéto oblasti, ale především při simulaci adopce
tzv. vodíkové mobility v České republice.

5. Specifikace předmětu plnění

5.1. Východiska realizace

Jednou z obecných zásadních překážek rozvoje zavádění vodíkového pohonu v dopravě
(tzv. vodíkové mobility) je chybějící infrastruktura pro čerpání vodíku. V současnosti funguje
v celé Evropské unii jen kolem 100 vodíkových stanic. Není přitom pochyb o tom, že vytvoření
dostatečné infrastruktury vodíkových plnicích stanic je (stejně jako např. v případě
elektromobility) nezbytným předpokladem pro širší uplatnění vozidel na vodíkový pohon.
S tímto závěrem koresponduje též Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2014/94/EU
ze dne 22. 10. 2014, o zavádění infrastruktury pro alternativní paliva, která konstatuje, že pokud
se členské státy rozhodnou zahrnout do svého vnitrostátního rámce politiky veřejně přístupné
vodíkové čerpací stanice, zajistí, aby byl nejpozději do 31. prosince 2025 dostupný přiměřený
počet takových stanic s cílem umožnit provoz motorových vozidel na vodíkový pohon. Tato
směrnice zároveň stanoví členským státům požadavek, aby zajistily, že veřejně přístupné
vodíkové plnicí stanice zavedené nebo obnovené po 20. 10. 2017 budou splňovat technické
specifikace stanovené v příloze výše uvedené směrnice (případně jejich aktualizované verze
nebo normy je nahrazující).

V České republice byla možnost pohonu městských autobusů pomocí vodíkového
palivového článku demonstrována poprvé v roce 2009, kdy byl v rámci Operačního programu
Doprava 2007 — 2013 realizován první autobus poháněný vodíkovým palivovým článkem
v nových členských zemích EU a též plnící stanice vodíku.

Národní akční plán čisté mobility (NAP CM) doporučuje přistupovat k problematice
využívání vodíku v dopravě v rámci podpůrných programů výzkumu a vývoje (VaV) a na bázi
pilotních projektů podpořených z fondu Nástroj pro propojení Evropy (CEF), případně dalších
evropských zdrojů. Již v období před příští aktualizací NAP CM (2018) by však měly být
učiněny kroky v oblasti infrastruktury pro vodíkový pohon (včetně podpory z Operačního
programu Doprava) a to s cílem přispět k naplnění národního cíle v dané oblasti.

V návaznosti na požadavky výše uvedené směrnice si Česká republika stanovila v NAP
CM za cíl vybudovat do roku 2025 3-5 vodíkových stanic. Tento cíl by měl být upřesněn
v rámci revize NAP CM v roce 2018 a to na základě důkladné studie proveditelnosti, která
blíže posoudí potenciál pro využití vodíkového pohonu v podmínkách České republiky. Toto
opatření je obsaženo v NAP CM a má zcela zřejmou vazbu na realizaci připravovaného

EVROPSKÁ UNIE

Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

dotačního programu v rámci Operačního programu Doprava na podporu infrastruktury pro
alternativní paliva.

5.2 Přehled činností zajišťovaných uchazečem

Předmět plnění této veřejné zakázky je zpracování studie využití vodíkového pohonu
v České republice spočívající ve zhodnocení potenciálu jeho využití v kontextu celosvětového
a celoevropského technologického pokroků a trendů v této oblasti a především při simulaci
adopce vodíkové mobility v České republice. Součástí plnění je rovněž organizační zajištění
pracovní skupiny zástupců soukromého a veřejného sektoru, kteří mají relevanci pro vodíkovou
mobilitu, za účelem konzultace a kontroly postupu vypracovávání studie

Za účelem vypracování studie provede uchazeč následující činnosti:

A. Analýza současné situace v CR, mezinárodní situace, trendů, „best practice“

 

e Provedení mezinárodní rešerše pro oblast vodíkové mobility

e Shrnutí pokroku a výhledu pro jednotlivé segmenty dopravy a geografické celky (Sev.
Amerika, Evropa, Asie)
Zpracování výhledu pro jednotlivé segmenty dopravy a jednotlivé geografické celky

e ldentifikace trendů a klíčových faktorů rozvoje vodíkové mobility na konkrétních
mezinárodních případech

e  Zpracování popisu nasazení vodíku v dopravě v ČR vč. dosavadních nákladů budování
vodíkové infrastruktury a ekonomického zpracování modelu dosavadních zkušeností
na praktickém případu vodíkové infrastruktury

e Analýza geografického rozmístění plnících vodíkových stanic v ČR a okolí (současný
stav, plán)

e Zhodnocení rizik rozvoje vodíkové mobility v ČR

B. Oslovení klíčových subjektů, sběr primárních dat pro zjištění poptávky a nabídky
(marketingová část studie)

e Identifikace klíčových subjektů na straně nabídky, které mají vodík jako strategické
palivo pro dopravní prostředky (globální trh), zejména:
o výrobci osobních automobilů
o výrobci ostatních dopravních prostředků
e Identifikace klíčových subjektů na straně nabídky, které vyrábějí vodík a zajišťují
vodíkovou infrastrukturu, zejména:
© čerpací stanice
o podniky produkující a prodávající vodík
e Oslovení výše uvedených subjektů — potvrzení hypotéz ohledně jejich potenciálních
investic v rámci ČR, resp. zjištění podmínek, za kterých by subjekty investovaly /
spoluinvestovaly do nabídky jejich služeb pro čistou mobilitu na trhu ČR
* Zpracování výzkumu na reprezentativním vzorku potenciálních zákazníků / kupců
osobních automobilů — zjištění hypotéz ohledně potenciální poptávky
e Zpracování výzkumu mezi provozovateli veřejné dopravy v ČR - zjištění hypotéz
ohledně potenciální poptávky

C. Simulace budoucího stavu poptávky a nabídky na trhu v ČR (ekonomická část studie)
* Simulace možných budoucích scénářů rozvoje trhu v ČR na straně poptávky a nabídky
EVROPSKÁ UNIE

Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

D. Doporučení

e © Zpracování doporučení vč. posouzení a případné aktualizace národního cíle počtu
vodíkových stanic do roku 2025 dle NAP CM

e Zpracování doporučení prioritních lokalit nově budovaných čerpacích stanic
(v návaznosti na síť TEN-T, kvalitu životního prostředí, potenciální poptávku)

E. Financování prostřednictvím evropských fondů

e © Posouzení možností financování opatření z evropských fondů (jak formou dotací, tak
i formou finančních nástrojů)

F. Projektová organizace pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu (včetně zajištění
účasti klíčových aktérů ze soukromé sféry a veřejného sektoru na jednáních) a aktivní
účast na jednáních pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu (včetně zpracování závěrů
z jednání a jejich promítnutí do výsledné podoby studie)

e Organizace min. 4 jednání pracovní skupiny; výstupem každého jednání budou
zdokumentované zápisy z jednání včetně prezenčních listin
e | Zapracování závěrů z jednání pracovní skupiny do výsledné podoby studie

Celkovým výstupem bude dokument s názvem Studie „Využití vodíkového pohonu
v dopravě v České republice“ (dále jen „„studie“) v rozsahu 80 — 100 normostran A4 v listinné
formě ve dvou vyhotoveních a v elektronické formě na nosiči CD/DVD ve formátu doc (Word
Document) a pdf (Portable Document Format) ve dvou jazykových verzích: čeština a angličtina.
Dokument bude obsahovat souhrn informací a závěrů formulovaných v celém bodě 5. této

výzvy.

6. Místo a doba plnění veřejné zakázky:

 

Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo zadavatele, sídlo nebo
jiné prostory uchazeče, popř.
jiné relevantní © místo | dle
pokynů zadavatele

 

 

Doba | plnění veřejné Předpokládané oddaa podpisem
zakázky: zahájení plnění:
Předpokládané do 6 měsíců od. podpisu
ukončení plnění: smlouvy

 

 

 

 

 

7. Kvalifikační předpoklady uchazeče

a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné
evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán.

b) Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím
předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazujících příslušné Živnostenské
oprávnění či licenci.

c) Uchazeč není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek.

EVROPSKÁ UNIE

d) Odborná způsobilost uchazeče, resp. členů realizačního týmu uchazeče, jež jsou uvedení
níže. Uchazeč sestaví realizační tým v počtu minimálně 6 osob, jež se budou podílet na
plnění veřejné zakázky. Součástí realizačního týmu bude vedoucí realizačního týmu a
dalších minimálně 5 řadových členů realizačního týmu, přičemž zadavatel klade na členy
realizačního týmu následující požadavky:

Vedoucí týmu — vysokoškolské vzdělání a alespoň desetiletá zkušenost z oblasti
energetiky/dopravy/automobilového průmyslu a zkušenost s vedením projektů
a s formulováním strategických dokumentů, koncepcí a studií proveditelnosti

Analytik/konzultant pro oblast pro aplikaci alternativních zdrojů energie —
vysokoškolské vzdělání a alespoň pětiletá zkušenost v poradenství v oblasti energetiky
s prokazatelnými referencemi na projekty v oblasti využití alternativních zdrojů
energie

Analytik/konzultant pro oblast průzkumů a šetření a evaluací — vysokoškolské
vzdělání a alespoň tříletá zkušenost s prováděním průzkumů, šetření a evaluací nebo
středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá zkušenost s prováděním průzkumů, šetření
a evaluací

Analytik/konzultant pro oblast ekonomické simulace — vysokoškolské vzdělání
matematického nebo statistického směru a alespoň tříletá praxe s prováděním
ekonomických simulací

Analytik/konzultant pro návrh strategických materiálů/koncepcí - vysokoškolské
vzdělání a alespoň tříletá praxe v návrhu strategických dokumentů, koncepcí a studií
proveditelnosti nebo středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá praxe v návrhu
strategických dokumentů, koncepcí a studií proveditelnosti

Analytik/konzultant pro evropské fondy — vysokoškolské vzdělání a alespoň tříletá
praxe v oblasti využití fondů EU nebo středoškolské vzdělání a alespoň sedmiletá
praxe v oblasti využití fondů EU

Mimo výše zmíněné specializované členy realizačního týmu může uchazeč začlenit do
realizačního týmu i další členy nad rámec. Jejich maximální počet není omezen, avšak platí pro
ně, že musí mít vzdělání odpovídající výše uvedeným požadavkům kladeným na jednotlivé

pozice.

Členové realizačního týmu uvedení v nabídce uchazeče se musí aktivně podílet na plnění
veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce
uchazeče je tato změna možná pouze se souhlasem zadavatele.

e) Zkušenosti uchazeče s realizací významných služeb za poslední tři roky, přičemž
skutečností rozhodnou pro začátek běhu tříleté lhůty je poslední den lhůty pro podání
nabídky, a to v následujícím rozsahu:

Alespoň jedna služba spočívající v analýze nebo poradenství nebo formulaci
doporučení pro automobilový nebo energetický průmysl, přičemž její hodnota musí
být alespoň 600 tis. Kč bez DPH.

Alespoň jedna služba spočívající v provedení průzkumů, šetření mezi respondenty,
dotazníků a evaluací, přičemž její hodnota musí být alespoň 200 tis. Kč bez DPH.
EVROPSKÁ UNIE

Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

Alespoň jedna služba musí být v oblasti využití alternativních paliv v dopravě,
přičemž její hodnota musí být alespoň 400 tis. Kč bez DPH.

Zadavatel akceptuje prokázání těchto požadavků i pouze jednou významnou službou, pokud
tato bude splňovat veškeré výše uvedené požadavky a její hodnota bude alespoň 1,2 mil. Kč
bez DPH.

Uchazeč prokáže splnění kvalifikace předložením:

e

kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či kopie výpisu
z jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dnů;

kopie dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících
příslušné živnostenské oprávnění, tj. dokladů o oprávnění k podnikání (živnostenské
listy) pokrývající prokazatelně činnosti, které jsou předmětem plnění zakázky;

čestného prohlášení uchazeče, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění
veřejných zakázek, podepsaným uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat jménem
či za uchazeče;

seznamu členů realizačního týmu uchazeče ve formě čestného prohlášení spolu
s uvedením jejich postavení v realizačním týmu (vedoucí týmu, specializovaný člen
týmu nebo člen týmu nad rámec minimálního počtu) a jejich vzděláním, přičemž
přílohou tohoto seznamu budou kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
všech členů realizačního týmu uchazeče a podepsané strukturované životopisy
všech členů realizačního týmu uchazeče, z jejichž obsahu bude zřejmé splnění

uvedených podmínek;

seznamu významných služeb (v seznamu bude uveden název služby, doba realizace,

objednatel a cena významné služby) a předložením čestného prohlášení o realizaci
takových služeb. Zadavatel je oprávněn vyžadovat po vybraném uchazeči před
podpisem smlouvy (tzn. uchazeči nejsou povinní dále uvedené doklady předkládat
v nabídce) k doložení skutečností uvedených uchazečem v seznamu významných
služeb dále uvedené doklady, z nichž musí prokazatelně vyplývat splnění výše
uvedených požadavků zadavatele:

a. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány
veřejnému zadavateli, nebo

b. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než
veřejnému zadavateli, nebo

c. smlouva sjinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li
současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodů
spočívajících na její straně.

Splnění kvalifikačních předpokladů dle bodu 7. písm. a) a b) prokazuje uchazeč

předložením prostých kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Výpis z obchodního
rejstříku nesmí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů.

Zadavatel je oprávněn vyzvat vybraného uchazeče, se kterým má být uzavřena smlouva,

aby před jejím uzavřením předložil zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů
prokazujících splnění kvalifikace v rozsahu obdobně dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Nesplnění této povinnosti se
považuje za neposkytnutí součinnosti k uzavření smlouvy obdobně dle $ 82 odst. 4 zákona.

Zadavatel může požadovat po uchazeči, aby písemně objasnil předložené informace či
doklady nebo předložil další informace či doklady prokazující splnění kvalifikace. Uchazeč je
povinen splnit tuto povinnost v přiměřené lhůtě stanovené zadavatelem.

Neprokáže-li uchazeč splnění kvalifikace v plném rozsahu, bude vyloučen z účasti ve
výběrovém řízení.

8. Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Nabídka (vč. všech příloh) musí být podána v českém jazyce. Zadavatel doporučuje
pro přehlednost nabídky, aby byla nabídka předložena v následující formě a podobě:

1.. písemně v listinné podobě a elektronicky na CD, ve třech výtiscích — I originál a 2 kopie.
První výtisk bude označen jako originál, druhý výtisk jako kopie č. 1 a třetí výtisk jako
kopie č. 2. Originál bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci (provázaný s přelepem
volných konců označeným signaturou osoby jednající jménem či za uchazeče);

2.. vyplněný krycí list dle Přílohy č. 1 této výzvy — krycí list bude podepsán uchazečem nebo
osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (v případě osoby zmocněné musí být
součástí nabídky i plná moc této osoby);

3.. obsah nabídky s odkazem na jednotlivé části nabídky vč. příloh;

4. vlastní nabídka — dle bodu 8. této výzvy (část 1. Věcná část nabídky a část 2. Finanční
část nabídky);

5. doklady prokazující kvalifikaci dle požadavků na prokázání splnění kvalifikace
uvedených v bodě 7. této výzvy;

6. čestná prohlášení uchazeče dle bodu 8. této výzvy (část 3. Přílohy nabídky);

7. návrh smlouvy dle Přílohy č. 3 této výzvy podepsaný uchazečem nebo osobou
oprávněnou jednat jménem či za uchazeče;

8. | všechny listy nabídky budou očíslovány průběžnou číselnou řadou počínající číslem jedna.
Vkládá-li uchazeč do svazku jako jeho součást či přílohu některý samostatný celek, který
má již listy očíslovány vlastní číselnou řadou, není nutné, aby uchazeč tyto listy čísloval
znovu průběžnou číselnou řadou, ale postačí očíslování první strany takového vloženého
celku průběžnou číselnou řadou (to však platí pouze tehdy, je-li číslování listů
samostatného celku a průběžné číslování listů svazku zřetelně odlišeno). V případě vložení
nečíslovaného celku postačí rovněž očíslování pouze první strany tohoto celku průběžnou
číselnou řadou.

 

 

K veškerým listinám sloužícím k prokázání splnění kvalifikace, které nejsou v českém nebo
slovenském jazyce, musí být přiložen úředně ověřený překlad do českého jazyka. Tato
povinnost se nevztahuje na doklady o ukončeném vysokoškolském vzdělání v latinském jazyce.

V případě, že uchazeč hodlá prokázat kvalifikaci v chybějícím rozsahu prostřednictvím
třetích osob jako svých subdodavatelů, je povinen tuto skutečnost v nabídce uvést spolu
s identifikačními údaji všech subdodavatelů. Uchazeč předloží výpis z obchodního rejstříku,
pokud je v něm subdodavatel zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a
čestné prohlášení subdodavatele, že není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejné

P sk ja EVROPSKÁ UNIE
h . Evropské strukturální a investiční fondy
"o 3 Operační program Doprava

zakázky. Uchazeč je v takovém případě dále povinen v nabídce předložit smlouvu uzavřenou
se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k
plnění veřejné zakázky uchazečem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude uchazeč oprávněn
disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel
prokázal splnění kvalifikace.

V případě podání společné nabídky několika uchazeči (sdružením uchazečů) jsou
účastníci/členové takového sdružení povinni předložit smlouvu, ve které bude obsažen závazek,
že všichni tito uchazeči budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoli právních vztahů
vzniklých v souvislosti s touto veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po
celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z této veřejné
zakázky. Z uvedené smlouvy musí jednoznačně vyplývat, kdo je oprávněn sdružení zastupovat
a jednat za něj ve vztahu k zadavateli (tj. zejména uvedení osoby oprávněné podat za sdružení
nabídku, příp. podepsat smlouvu). Každý člen sdružení musí předložit čestné prohlášení, že
není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejné zakázky a výpis z obchodního rejstříku,
pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.

Členění nabídky na 1. věcnou část, 2. finanční část, 3. přílohy

1. Věcná část nabídky

Tato část nabídky musí obsahovat vlastní nabídku — popis realizace zakázky uchazečem
zahrnující níže uvedené body. Na 15 až 20 normostranách A4 uchazeč popíše:

A. současné trendy a kontext vodíkové mobility v zahraničí a České republice

B. současný legislativní a regulační rámec (včetně norem) pro oblast vodíkové
mobility na úrovni České republiky a Evropské unie včetně posouzení významu
a dopadů z těchto předpisů vyplývajících a identifikace případných aspektů
ve vztahu k vodíkové mobilitě, kde regulace zatím neexistuje vůbec nebo není
dostatečná

C. metodiku zpracování průzkumu a šetření mezi potencionálními zákazníky
o vodíková vozidla (v osobní automobilové i veřejné autobusové dopravě)

D. návrh metodiky pro simulaci budoucího stavu poptávky a nabídky na trhu
vodíkové mobility v České republice

E. návaznost klíčových aktivit v rámci navrženého časového postupu vyhotovení
a předání jednotlivých výstupů dle bodu 5 této výzvy

F. návrh organizačního zajištění pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu

2. Finanční část nabídky (požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny)

Tato část nabídky musí obsahovat celkovou nabídkovou cenu za realizaci zakázky (cena
bude vždy uvedena ve skladbě bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH').

Nabídková cena bude stanovena v českých korunách (Kč). Nabídková cena za zajištění
veřejné zakázky je konečná, nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady vynaložené uchazečem
v souvislosti s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena může být měněna pouze
v souvislosti se změnou sazeb DPH. Z jakýchkoli jiných důvodů nesmí být nabídková cena
měněna.

' Pokud uchazeč není plátcem DPH, je povinen tuto skutečnost ve své nabídce uvést.

Ba EVROPSKÁ UNIE
, Evropské strukturální a investiční fondy
n Operační program Doprava

Celková nabídková cena nesmí přesáhnout částku 1400 000,- Kč bez DPH,

tj. 1694 000,- Kč vč. DPH.

Uchazeč je současně povinen doplnit výši nabídkové ceny a jejích jednotlivých částí

do návrhu smlouvy, jehož vzor je Přílohou č. 3 této výzvy, a to formou vyplnění všech žlutě
podbarvených polí v článku VI. návrhu smlouvy. Uchazeč uvede rovněž celkovou nabídkovou
cenu na krycí list nabídky, jež je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.

3. Přílohy nabídky

 

Přílohy musí obsahovat:

l;

Kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či kopii výpisu z
jiné obdobné evidence, pokud je v ní uchazeč zapsán, ne starší 90 kalendářních dní.

Kopie dokladů o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu
odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladů prokazujících příslušné
živnostenské oprávnění, tj. dokladů o oprávnění k podnikání (živnostenské listy)
pokrývající prokazatelně činnosti, které jsou předmětem plnění zakázky.

Cestné prohlášení uchazeče (a příp. subdodavatele) podepsané uchazečem nebo osobou
oprávněnou jednat jménem či za uchazeče o tom, že není veden v rejstříku osob se
zákazem plnění veřejných zakázek.

Seznamu členů realizačního týmu uchazeče ve formě čestného prohlášení spolu
s uvedením jejich postavení v realizačním týmu (vedoucí týmu, specializovaný člen týmu
nebo člen týmu nad rámec minimálního počtu) a jejich vzděláním, včetně kopií dokladů o
nejvyšším dosaženém vzdělání všech členů realizačního týmu uchazeče a podepsaných
strukturovaných profesních životopisů všech členů realizačního týmu uchazeče.

Seznam významných služeb dle bodu 7 této výzvy včetně čestného prohlášení o jejich
realizaci uchazečem.

Čestné prohlášení uchazeče podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat
jménem či za uchazeče dle vzoru uvedeného v Příloze č. 2 této výzvy. Uchazeč ním
prohlašuje, že:

. na jeho straně neexistují majetkové ani právní překážky pro realizaci veřejné
zakázky, a že nedošlo k událostem, na základě kterých by bylo možné zpochybnit
jeho odbornou a morální způsobilost pro realizaci veřejné zakázky;

o všechny údaje uvedené v nabídce jsou pravdivé, že nezamlčel žádné skutečnosti
podstatné pro jeho způsobilost k realizaci veřejné zakázky, že je připraven
spolehlivě a bez průtahů splnit podmínky výzvy a že v případě získání zakázky
vyhradí potřebný čas a prostředky na realizaci veřejné zakázky;

o bez výhrad souhlasí s podmínkami výběrového řízení.

Návrh smlouvy dle vzoru uvedeného v Příloze č. 3 této výzvy. Uchazeč není v rámci
návrhu smlouvy oprávněn provádět žádné úpravy nebo změny oproti vzoru, s výjimkou
doplnění relevantních parametrů (či doplnění příloh), jejichž doplnění tato výzva
předpokládá. Návrh smlouvy musí být podepsán uchazečem nebo osobou oprávněnou
jednat jménem či za uchazeče.

Ostatní dokumenty a doklady (např. plná moc).

pe vše EVROPSKÁ UNIE
* Evropské strukturální a investiční fondy
k Operační program Doprava

9. Místo, způsob a lhůta pro podání nabídky

Nabídky je možno podávat osobně v podatelně Ministerstva dopravy, nábř. L. Svobody
1222/12, 110 15 Praha 1, v úředních hodinách podatelny (PO, ST: 7,45-17,00 hod., ÚT, ČT,
PÁ: 7,45-16,15). Nabídky j Je též možno zasílat doporučenou poštou na adresu zadavatele, a to
tak, aby byly doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Nabídky musí být zadavateli
doručeny v uzavřené obálce označené adresou zadavatele, zpáteční adresou uchazeče, popisem
„Výběrové řízení — NEOTEVÍRAT“ a názvem veřejné zakázky Studie „Využití vodíkového
pohonu v dopravě v České republice“. Uzavřením obálky či obalu se pro účely tohoto
výběrového řízení rozumí opatření obálky (resp. obalu) na uzavření podpisem, příp. razítkem
uchazeče, a to tak, aby obálku nebylo možné jakýmkoliv způsobem neoprávněně otevřít, aniž
by došlo k poškození výše uvedených ochranných prvků.

Lhůta pro podání nabídek končí dne 26. 9. 2016 v 10:00 hodin.

Adresa pro podávání nabídek je:

Česká republika - Ministerstvo dopravy ČR
Odbor fondů EU

nábřeží L. Svobody 1222/12

110 15 Praha 1

Nabídka zpracovaná v rozporu (i po případných doplněních nabídky na základě výzvy)
s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě, či nabídka předložená po lhůtě pro podání
nabídek uvedená v předchozím odstavci bude z výběrového řízení zadavatelem vyřazena, resp.
nabídka doručená po uplynutí výše uvedené lhůty nebude hodnotící komisí otevřena ani
hodnocena.

10. Hodnocení nabídek

10.1. Hodnotící kritéria
Předložené nabídky budou vyhodnoceny na základě následujících hodnotících kritérií:

1) Výše nabídkové ceny — celková nabídková cena v Kč bez DPH — váha tohoto dílčího
hodnotícího kritéria činí 50%

2) Hodnocení věcné části nabídky — váha tohoto dílčího hodnotícího kritéria činí 50%

10.2 Popis způsobu hodnocení podaných nabídek

Nabídka je hodnocena pomocí bodů na bodové stupnici 1-100, které jsou ke každému
dílčímu kritériu přidělovány podle následujících pravidel:

1. Výše nabídkové ceny — celková nabídková cena v Kč bez DPH

Nejprve je nabídka hodnocena dle dílčího kritéria výše nabídkové ceny. Bude hodnocena

celková nabídková cena v číselné hodnotě v Kč bez DPH. Nabídce s nejnižší nabídkovou

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

cenou ze všech hodnocených nabídek bude přiřazeno 100 bodů, každé nabídce s vyšší
nabídkovou cenou potom počet bodů, který odpovídá následujícímu vzorci:

A

výše nejnižší nabídkové ceny ze všech nabídek x 100
výše hodnocené nabídkové ceny

Takto získaný počet bodů bude vynásoben koeficientem 0,5 (tj. váhou dílčího
hodnotícího kritéria „Výše nabídkové ceny“) a následně matematicky zaokrouhlen na
dvě desetinná místa. Výsledný počet bodů bude vepsán do tabulky celkového
hodnocení.

Hodnocení věcné části nabídky

Poté bude hodnocena věcná část nabídky dle následujících dílčích subkritérií:

A. Porozumění problematice vodíkové mobility

Lépe bude hodnocena nabídka, která úplněji a konkrétněji, tj. za použití dat

a konkrétních případů a vco nejširším kontextu popíše současné trendy vodíkové
mobility v zahraničí a v České republice.

Váha subkritéria: 20%

B. Znalost legislativního a regulačního rámce

Lépe bude hodnocena nabídka, která úplněji popíše současný legislativní a regulační
rámec (včetně norem) pro oblast vodíkové mobility v České republice a Evropské unii
včetně posouzení významu a dopadů z těchto předpisů vyplývajících a identifikace
případných aspektů ve vztahu k vodíkové mobilitě, kde regulace neexistuje zatím
vůbec nebo není dostatečná.

Váha subkritéria: 5%

C. Marketingová část

Lépe bude hodnocena nabídka, ze které bude zřejmá schopnost uchazeče navázat
kontakt s klíčovými aktéry vodíkové mobility v České republice a zejména v zahraničí
a která zároveň nejjasněji popíše metodiku pro zpracování průzkumu a šetření mezi
potenciálními zákazníky o vodíková vozidla (v osobní automobilové i veřejné
autobusové dopravě). Jako lepší bude hodnocena metodika, která bude vycházet
z informačních zdrojů adekvátních vztahu k předmětu veřejné zakázky, přičemž
postihne všechny relevantní zdroje, bez nichž nelze dostatečně kvalitně realizovat
předmět veřejné zakázky a tyto zdroje správně interpretuje a využije informace v nich
obsažené způsobem, který lze očekávat při vysoké míře odborné způsobilosti
uchazeče.

Váha subkritéria: 30%

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

D. Ekonomická část

Lépe bude hodnocena nabídka, jejíž navržená metodika pro simulaci budoucího stavu
poptávky a nabídky na trhu vodíkové mobility v České republice bude lépe
zdůvodněna, a to na základě předchozích prací uchazeče a dostatečně prokázána její
relevance pro danou specifickou oblast.

Váha subkritéria: 20%

E. Logická provázanost jednotlivých aktivit

Hodnoceny budou logické návaznosti klíčových aktivit v rámci navrženého časového
postupu vyhotovení a předání jednotlivých výstupů dle bodu 5 této výzvy. Jako lepší
bude hodnocena nabídka s nejvhodnější mírou logické provázanosti jednotlivých
kroků pro dosažení cíle veřejné zakázky.

Váha subkritéria: 15%

F. Organizace pracovní skupiny pro vodíkovou mobilitu

Hodnocen bude návrh organizačního zajištění pracovní skupiny pro vodíkovou
mobilitu. Jako lepší bude hodnocena nabídka, jejíž metodika navrhne takový způsob
spolupráce a komunikace mezi jednotlivými účastníky této pracovní skupiny, aby její
výstupy přinášely maximální efektivitu ve vztahu k finální podobě studie podle části
1 této veřejné zakázky a budoucí revizi Národního akčního plánu čisté mobility
v oblasti vodíkové mobility.

Váha subkritéria: 10%

Přidělování bodů bude probíhat tak, že hodnotící komise určená k posuzování věcné části
nabídky hodnotí s maximální objektivitou každou dílčí část, v rámci které přidělí body
v rozmezí 0 (minimum) - 100 bodů (maximum) a to tak, že nejlepší nabídce v rámci tohoto
dílčího subkritéria přiřadí 100 bodů a každé následující nabídce přiřadí takové bodové
ohodnocení, které odpovídá poměru hodnocené nabídky k nejlepší nabídce. Takto získaný
počet bodů bude vynásoben koeficientem, tj. váhou dílčího subkritéria, a následně matematicky
zaokrouhlen na dvě desetinná místa. Součet bodů dle dílčích subkritérí bude vynásoben
koeficientem 0,5 (tj. váhou dílčího hodnotícího kritéria „Hodnocení věcné části nabídky“)
a zaokrouhlen na dvě desetinná místa. Výsledný počet bodů bude vepsán do tabulky celkového
hodnocení.

3.. Celkový počet bodů

Celkový počet získaných bodů je dán součtem počtu bodů získaných v rámci dílčích
hodnotících kritérií č. 1 a 2. Nabídka, která získá nejvyšší počet bodů, bude hodnotící komisí
vyhodnocena jako nejvhodnější. Ostatní nabídky budou hodnotící komisí seřazeny dle počtu
získaných bodů sestupně za nejvhodnější nabídkou a jejich pořadí bude očíslováno.

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

11. Platební a obchodní podmínky

Obchodní a platební podmínky a ostatní skutečnosti vztahující se k činnosti uchazeče
v rámci realizace veřejné zakázky, k jeho právům a povinnostem, odpovědnosti za realizaci
předmětu veřejné zakázky atd. jsou vymezeny v návrhu smlouvy, která je Přílohou č. 3 této
výzvy.

Předložením nepodepsaného návrhu smlouvy se nabídka uchazeče stává neúplnou
a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti ve výběrovém řízení.

12. Poskytování dodatečných informací

Uchazeč má právo vyžádat si dodatečné informace k zadávacím podmínkám, které budou
zadavatelem poskytnuty do 2 pracovních dnů po doručení žádosti, která bude doručena

v listinné podobě, nebo e-mailem na adresu: SSU U

Pro podání dotazů k zadávacím podmínkám zadavatel stanoví výhradně písemnou formu
(zadavatel nebude odpovídat na telefonické dotazy ani dotazy podané jiným způsobem, než je
uvedeno v předchozím odstavci).

Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím
lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být zadavatelem poskytnuty i bez
předchozí žádosti.

Dodatečné informace včetně přesného znění požadavku budou uveřejněny na webu
www.mdcr.cz a www.opd.cz u zadávacích podmínek této veřejné zakázky.

13. Zdroje financování:
Technická pomoc OP Doprava pro období 2014-2020, Prioritní osa 4, Fond soudržnosti — 85%,
Státní rozpočet — kapitola 327 Ministerstvo dopravy — 15%.

14. Další podmínky
Zadavatel si dále vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:

- © Zadavatel vylučuje možnost podání variantních nabídek, uchazeč může v rámci této
veřejné zakázky podat pouze jednu nabídku.

- © Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, upřesnit či doplnit podmínky výběrového řízení, a
to shodným způsobem jako byla tato veřejná zakázka zveřejněna a oznámena
dodavatelům, kteří do té doby podali nabídku.

- | Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, ato až do okamžiku podpisu
smlouvy s vybraným uchazečem.

- © Vybraný uchazeč je povinen veškeré písemné výstupy této zakázky opatřovat logem
OPD, které mu bude v elektronické podobě poskytnuto ze strany zadavatele.

- Uchazeč sám ponese veškeré své náklady spojené s účastí ve výběrovém řízení.
Zadavatel nehradí jakékoli náklady nebo výdaje vynaložené oslovenými osobami
v souvislosti s jejich účastí v řízení.

- © Zadavatel nebude uchazeči vracet nabídky.

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava

Podáním nabídky do tohoto výběrového řízení uchazeč přijímá a akceptuje plně a bez
výhrad zadávací podmínky této veřejné zakázky včetně případných dodatečných
informací k zadávacím podmínkám.

Zadavatel od uchazečů o tuto veřejnou zakázku očekává, že před podáním nabídky
pečlivě prostudují všechny pokyny, specifikace a termíny obsažené v zadávacích
podmínkách a budou se jimi řídit.

Zadavatel nenese odpovědnost za omyly, mylná tvrzení, nesprávný výklad nebo jakákoli
jiná opomenutí nebo chybné informace získané uchazečem z jiných pramenů, než
z tohoto zadání a jeho případných dodatků.

Eooonoch | MR

dne uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Nedílnou součástí této výzvy jsou následující přílohy:
- Příloha č. 1 - Krycí list nabídky
- Příloha č. 2 - Čestné prohlášení uchazeče

- Příloha č. 3 - Návrh smlouvy

18 -08- 2016

W Praze né: was mais

EVROPSKÁ UNIE
Evropské strukturální a investiční fondy
Operační program Doprava