Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
i Statutární město Zlín S00JP016MCQV "^m. Míru 12, 761 40 Zlín S00JP016MCQV Statutární město Zlín náměstí Míru 12, 760 01 Zlín sídlem: Ing. et Ing. Jiřím Korcem, primátorem zastoupené: Ing. et Ing, Jiří Korec, primátor zástupce ve věcech smluvních: Bc. Eva Manišová, DiS., vedoucí OCRal MMZ zástupce ve věcech technických: oddělení cestovního ruchu a informací MMZ opovědný útvar: 00283924 IČO: CZ00283924 DIČ: Česká spořitelna a. s., č. ú. 3048982/0800 Bankovní spojení: dále jen „objednatel" AGENTURA VELRYBA s.r.o. sídlem: Obeciny 1/3583, 760 01 Zlín jejímž jménem jedná: jednatel zástupce ve věcech technických: jednatel IČO: 26910071 DIČ: CZ26910071 Zaps, v OR: Kr. soud v Brně , sp. zn. C44801 Bankovní spojení: ČSOB Zlín, č. účtu: dále jen „zhotovitel" uzavírají tuto SMLOUVU O dílo dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník číslo VZ: číslo smlouvy objednatele: číslo smlouvy zhotovitele: Článek I. Předmět smlouvy 1, Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele k provedení díla na svůj náklad a nebezpečí a závazek objednatele k převzetí díla a zaplacení ceny za dílo. 2. Dílem dle této smlouvy je realizace programu: „ZLÍNSKY novoroční OHŇOSTROJ S DOPROVODNÝM PROGRAMEM" (dále jen „dílo") v níže uvedeném rozsahu a dle podmínek výběrového řízení (viz článek II.). 1/7 3. Předmět plnění: Predmětetn plnění veřejné zakázky je realizace Zlínského novoročního ohňostroje a doprovodného programu vč. technického zabezpečení na náměstí T. G. Masaryka ve Zlíně. Předmět plnění bude realizován podle zpracované Cenové nabídky pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje a doprovodného programu včetně technického zabezpečení dne 1.1.2019 v 18:00 stí T. G. Masaryka ve Zlíně a Projektu, který byl její přílohou. Zpracovatelem je jednatel AGENTURY VELRYBA s.r.o., se sídlem Obeciny I/3583, 760 01 Zlín, IČ; 26910071 v elektr. podobě (příloha č. 1 smlouvy o dílo) a dle těchto obchodních podmínek. 4. Nedílnou součástí provedení díla a ceny za provedení díla je: a) získání potřebných povolení a souhlasů k realizaci díla, b) hudební doprovod díla, c) technické zajištění díla, d) zajištění bezpečnosti a zdraví osob provádějících dílo i osob sledujících dílo, e) zajištění Stánků s prodejem občerstvení v rozsahu alko a nealkoholické nápoje s přihlédnutím k tradičnímu sortimentu vánočního období (punč, svařené víno, čaj), f) zajištění medíalizace díla, g) úklid prostoru náměstí T. G. Masaryka - v rozsahu hrubého úklidu - ruční sesbírání odpadků do pytlů určených k odvozu TS Zlín. Rozsah prací a druh materiálů a dodávek včetně jejich ceny jsou dány Cenovou nabídkou pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1.1.2019 ve Zlíně a Projektu, které jsou přílohou č. 1 této smlouvy, a které je zhotovitel povinen respektovat a při plnění smlouvy v plném rozsahu dodržovat. Jakost všech výrobků a komponentů použitých při realizaci díla musí odpovídat platným ČSN, případně EN. Projekt věcně definuje dílo. Od takto vymezeného rozsahu se budou posuzovat případné změny věcného rozsahu a technického řešení díla. 5. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se dílo provést s potřebnou péčí, v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba, v souladu s podklady pro provedení díla (článek II.) a rozhodnutími správních orgánů a dotčených orgánů či osob. Je přitom vázán příkazy objednatele ohledně způsobu provádění díla. Na případnou nevhodnost pokynů objednatele je zhotovitel povinen upozornit. Článek II. Podklady pro provedení díla Podklady pro provedení díla tvoří: Cenová nabídka pro realizaci ohňostroje dne 1.1. 2019 v 18:00 hodin na náměstí T. G. Masaryka ve Zlíně vč. technického zabezpečení a Projekt, tj. příloha č. 1 k této smlouvě. Zhotovitel prohlašuje, že mu před podpisem této smlouvy bylo popsáno očekávání objednatele od realizace díla, a prohlašuje, že se s přílohami zadávacího řízení jako odborně způsobilý subjekt seznámil a dále prohlašuje, že dílo lze podle popisu provést tak, aby sloužilo svému účelu a splňovalo všechny požadavky na něj kladené a očekávané. Zhotovitel na základě toho přistoupil ke zpracování nabídky. Článek III. Doba plnění a místo plnění 1. Doba plnění: 1. 1. 2019 v 18:00 hodin. Dodržení termínu provedení zhotovitelem je závislé na řádné a včasné součinnosti objednatele. 2/7 Po dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v prodleni s plněním závazku. 2. Termín provedení nemůže být ze strany zhotovitele měněn. 3. Zhotovitel je v rámci dodržení kvality a technologických předpisů oprávněn přerušit práce v případě nevhodných klimatických podmínek, kdy z technologických důvodů nelze provádět práce. Za nevhodné klimatické podmínky se považují např. rychlost větru nad 50 km/1 hodina, kdy není možné odpalovat pyrotechniku. Zhotovitel opětné zahájí práce, které přerušil z důvodu nevhodných klimatických podmínek v souladu s technologickým předpisem. O dobu přerušení se prodlužuje doba plnění díla. O době přerušení vede zhotovitel přesné záznamy a budou vzájemné odsouhlaseny oběma smluvními stranami, zástupci ve věcech technických. 4. Místo plnění: náměstí T. G. Masaryka ve Zlíně. Článek IV. Cena za dílo Cena za zhotovení díla v rozsahu celého článku I. je stanovena dohodou smluvních stran jako cena maximální a nejvýše přípustná, bez možnosti navyšování. Cena za kompletní dílo byla dohodnuta dle nabídkového rozpočtu (příloha č. 1 této smlouvy) ve výši: 295.550,00 Kč bez DPH 62.065,50 Kč DPH 357.615,50 Kč vč. DPH Smluvní strany tímto prohlašují, že dílo je zadáno podle přílohy č. 1 této smlouvy. Zhotovitel je vázán cenou za kompletní dílo do úplného dokončení díla. Článek V. Platební podmínky Objednatel neposkytuje zálohy. Zhotovitel bude objednateli fakturovat cenu za dílo po skončení plnění díla daňovým dokladem (fakturou) v souladu a s náležitostmi dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Podkladem pro vystavení daňového dokladu (faktury) zhotovitelem jsou objednatelem (osobou zástupce ve věcech technických) písemné odsouhlasené soupisy skutečně provedených prací a dodávek odpovídající provedeným pracím na místě podle jednotlivých částí nabídkového rozpočtu. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli do 7 kalendářních dnů ode dne zdanitelného plnění. Platba bude uskutečněna formou převodu finančních prostředků na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy s lhůtou splatnosti daňového dokladu (faktury) do 30 dnů ode dne jeho vystavení. Termínem úhrady se rozumí den odepsání finančních prostředků z účtu objednatele. V případě nedostatku finančních prostředků na úhradu ceny za dílo je objednatel oprávněn jednostranné změnit předpokládaný termín zahájení plnění díla (písemným sdělením) a dále písemně vyzvat zhotovitele k přerušení plnění díla, přičemž zhotovitel bude povinen zahájit plnění díla na výzvu objednatele či na výzvu plnění díla přerušit a po vyzvání v plnění díla pokračovat. Nebude-li výzva k zahájení plnění díta/k pokračování v plněni díla zaslána druhé smluvní straně do 1 roku od data předpokládaného zahájení plnění díla/od data přerušení plnění díla, pozbývá tato smlouva posledním dnem této lhůty platnosti a účinnosti. Smluvní strany si vyrovnají své vzájemné závazky, které z ukončené smlouvy vyplývají a dosud nebyly vyrovnány. 3/7 Článek VI. Změny díla Změny v technickém řešení díla bez vlivu na termín plnění nebo cenu díla lze řešit odsouhlaseným zápisem. Takový zápis musí odsouhlasit zástupce ve věcech technických obou stran. 2. Jiné změny díla musí být sjednány formou písemného dodatku ktéto smlouvě předem schváleného příslušným orgánem objednatele, tj. Radou města Zlína, příp. Zastupitelstvem města Zlína. Článek VII. Bezpečnost 1. Zhotovitel zodpovídá za bezpečnost práce svých pracovníků a pracovníků subdodavatelů. 2. Bezpečnost a ochrana zdraví při prácí: zhotovitel je povinen, v případě, že se na akcí vztahují povinnosti uvedené v zákoně č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a prováděcích předpisech, splnit následující povinnosti: a) zhotovitel je povinen zajistit povinnosti podle §§ 4, 5, 6 zákona č. 309/2006 Sb., b) zhotovitel je povinen požadovat doklady podle § 10 zákona č. 309/2006 Sb., a na vyžádání je poskytnout objednateli, c) zhotovitel je po dobu provádění díla zodpovědný za zajištění bezpečnosti práce, provozu technických zařízení a vybavení, dodržování stanovených provozních a organizačních podmínek, zajišťujících zachování plynulosti a bezpečnosti dopravních a jiných aktivit v rámci provádění díla. V rámci toho je zhotovitel povinen dodržovat zákoník práce, zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a prováděcí předpisy, d) zhotovitel je povinen zajistit dodržování povinností dle zákona č. 309/2006 Sb. a prováděcích předpisů a dodržování předpisů zpracovaných dle předchozího odstavce i u svých subdodavatelů a jiných osob, které se osobně podílí na akci {§ 12 písm. e) zákona č. 309/2006 Sb.), e) dojde-li k jakémukoliv úrazu při provádění díla nebo při činnostech souvisejících s prováděním díla je zhotovitel povinen zabezpečit vyšetření úrazu a sepsání příslušného záznamu. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli nezbytnou součinnost. Článek Vlil. Kontroly díla Objednatel má právo kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel porušuje své povinnosti, může požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. Neučiní-li tak zhotovitel ani v přiměřené době, může objednatel odstoupit od smlouvy, vedl-li by postup zhotovitele nepochybné k podstatnému porušení smlouvy. Článek IX. Předáni a převzetí díla 1. Dílo je provedeno, je-li kompletně dokončeno a předáno. K předání díla dojde po jeho kompletní realizaci, tzn. poté, co bude uklizen prostor náměstí T. G. Masaryka. 4/7 O předání a převzetí díla sepíše zhotovitel předávací protokol. Objednatel převezme dokončené dílo s výhradami nebo bez výhrad. 3, V případě, že bude dílo realizováno s vadami, strany o této skutečnosti sepíší zápis, v němž zaznamenají svá tvrzení. V takovém případě má objednatel právo na přiměřenou slevu z ceny díla. Článek X. Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody 1. Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel. 2. Zhotovitel nese nebezpečí škody na díle až do jeho předání a převzetí objednatelem dle článku IX. bodu 2. Zhotovitel také odpovídá za škody vzniklé třetím osobám v souvislosti s realizací díla až do předání a převzetí díla objednatelem. 3. Po celou dobu provádění díla musí být dílo zhotovitelem pojištěno. Pojištěni bude sjednáno na krytí rizik poškození, případné zničení realizovaného díla. Článek XI. Odpovědnost za vady Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání a převzetí. Za vady pozdější odpovídá tehdy, vznikly-li porušením jeho povinnosti. 2. Dílo má vady, pokud neodpovídá svou kvalitou či rozsahem podmínkám stanoveným v této smlouvě nebo požadavkům platných právních předpisů a norem. Drobné vady (článek IX. bod 3.) uvedené v předávacím protokolu budou zhotovitelem odstraněny v písemně dohodnutém, nejkratším možném termínu. Článek XII. Pojištěni odpovědnosti 1. Zhotovitel musí mít sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu vzniklou Jinému v souvisiostí s reaiizací tohoto minimálně na pojistnou částku ve výši 300 000 Kč. Zhotovitel se zavazuje na požádání objednatele kopii takové pojistné smlouvy předložit, a to nejpozději do 5 pracovních dní od doručení písemné výzvy zhotovitele. Pojištění bude uzavřeno zhotovitelem díla a bude krýt rizika vyplývající z činnosti všech účastníků provádění díla (včetně subdodavatelů). Článek XIII. Smluvní pokuty V případě porušení povinností zhotovitele, vyplývajících ze smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každý jednotlivý případ porušení povinnosti zhotovitele. Takový případ musí být zdokumentován písemným zápisem s podpisy zástupců ve věcech technických obou stran. V případě, že některý ze zástupců ve věcech technických se odmítne podepsat, musí být tato skutečnost včetně důvodu odmítnutí uvedena v zápisu. 5/7 n Bude-li zhotovitel v prodlení s provedením díla (řádným ukončením a předáním díla objednateli), zavazuje se zhotovitel zaplatit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty či přiměřené slevy z ceny díla vůči nárokům zhotovitele na úhradu ceny díla. 4, Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu. Článek XIV. Úrok z prodlení v případě prodlení kterékoliv ze stran s plněním peněžitého závazku dohodnutého v této smlouvě je strana, která je v prodlení, povinna zaplatit druhé straně úrok z prodlení v zákonné výši denně z částky, ohledné které je v prodlení. Článek XV, Jiná ustanovení Zhotovitel vyklidí místo provádění díla do 5 hodin po předání a převzetí díla. Po tomto termínu je zhotovitel oprávněn ponechat na místě plnění pouze materiál nutný k odstranění vad a nedodělků, bude-li s nimi dílo objednatelem převzato. Pokud zhotovitel během realizace díla prokazatelně poškodí vlastní vinou majetek objednatele či třetí osoby, je povinen zajistit jeho uvedení do původního stavu na vlastní náklady, a nebude-li to možné, nahradí škodu v penězích. Článek XVI Závěrečná ustanovení Tato smlouva a vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se zásadou poctivého a profesionálního obchodního styku. Pokud jednání smluvních stran nebude úspěšné, bude záležitost předložena místně příslušnému soudu. 3. Změny smlouvy mohou být provedeny výhradně písemnými dodatky k této smlouvě, není-li ve smlouvě uvedeno jinak. Zhotovitel souhlasí s: - uveřejněním této smlouvy, včetně všech změn a dodatků, v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, - se zveřejněním této smlouvy v Registru smluv objednatelem za podmínek dle platných právních předpisů ČR. Smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech s platností originálu, z nichž objednatel obdrží 2 vyhotovení a objednatel 1 vyhotovení. Zhotovitel bere na vědomí, že statutární město Zlín zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně 6/7 fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Zákonnost zpracování v tomto případě vychází z čl. 6 odst. 1 písm. b); zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy. Kontakty na povéřence, práva a povinnosti správce a subjektů osobních údajů a další informace ke zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www stránkách statutárního města Zlína. 7. Smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. 8. Účastníci smlouvy prohlašují, že ujednání obsažená v této smlouvě odpovídají jejich pravé a svobodné vůli a na důkaz toho připojují ke smlouvě své vlastnoruční podpisy. 9. Příloha, která je nedílnou součástí této smlouvy: Příloha č. 1 Cenová nabídka pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1.1.2019 ve Zlíně a Projekt Schválení finančních prostředků: Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína Datum a číslo Jednací: 14. 12. 2017, č.J. 3/22ZJ2017 Schválený rozpočet na rok 2018 Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína Datum a číslo Jednací: 12. 11. 2018, č.J. 27/22R/2018, RO 26/2018 Tab. 11 Přesun finančních prostředků______________________________________ Uzavření smlouvy o dílo: Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína Datum a číslo Jednací: 26. 11. 2018, č. J. 64/23R/2018 Ve Zlíně dne. Ve Zlíně dne primátor AGENTURA VELRYBA s.r.o. in Cenová nabídka pro realizaci Zlínského novoročního ohňostroje 1.1.2019 ve Zlíně Místo konání náměstí Práce, Zlín Navržená délka akce 30 minut Třída použití pyrotechniky klasifikace: kl 2. 3, 4 - kulové pumy do ráže průměr 125 mm Zajištěni bezpečnosti koordinace opatření ve spolupráci s PČR, MP Zlín, hasičským záchranným sborem. Ohraničení odpalové zóny ohňostroje včetně bezpečné vzdálenosti diváků. Ostraha pyro zóny zajištěna dozorem profesionálních security pracovníků. Realizace ohňostroje zajištění profesionální firmou za dodržení všech předepsaných bezpečnostních opatření. Doprovodný program reprodukovaná hudba, intro: slack - líne provazochodecká show. proslov primátora města Zlína Moderátor živý moderátor není v dané dramaturgii potřeba. Intro pro příchod p. primátora obstará pouze nahraný úvod z reproduktorů... Úklid po akci Základní úklid hrubého odpadu a odpadkových košů zajistí pracovníci realizátora. Celkový úklid pak zajistí Technické služby města Zlína. Nabídková cena 295.550 Kč + 21% DPH = celková cena včetně DPH 357.615 Kč Cenová nabídka je platná pro projekt do poptávkového řízení podaný předkladatelem AGENTURA VELRYBA s.r.o. Za správnost cenové nabídky ručí: jednatel společností AGENTURA VELRYBA s.r.o. slcHospol«enosti: Obectny I 35«i lío 269ioon/Dii;C2 2e: : :7i '<£2 ZLÍNSKY n o v o r o č n í OHŇOSTROJ 2019 tealizátor projektu: AGENTURA VELRYBA s.r.o., Obeciny I 3583, 760 01 Zlín, ičo 26910071 Při minulých ročnících Novoročního ohňostroje ve Zlíně se tato událost stala oblíbeným důvodem "sousedského setkání" tisícovek zlínských občanů... účast cca 8 tisíc občanů potvrdila, že novoroční ohňostroj je akcí pro širokou veřejnost, která na ní ráda přijde. intro show PROVAZOCHODECKA SLACK - LINE SHOW realizováno ve výšce cca 10 metrů na "slack line" napnuté mezi budovami KC Zlín a Obchodního domu (variantně Obchodní dům-Tržnice) "SLACK SHOW DUO' dvojice mladých profesionálních slack-linerů, kteří s realizacemi podobných náročných show mezi budovami mají bohaté zkušenosti v Čechách i v zahraničí. Cca 10-mÍnutové vystoupení na hudební doprovod. Finále vystoupení je pomyslné "předání pochodně - vzletné myšlenky" - vizuelně znázorňuje "baťovskou myšlenku", která směruje k Památníku Tomáše Bati... novoroční ohňostroj následuje profesionální "GRAND OHŇOSTROJ" programovaný na hudbu ve špičkovém a profesionálním provedení - od rozsahu, úrovně až po jeho technické zabezpečení... finále ohňostroje: rozzáření budovy Památníku TB. anoncovaný začátek akce: 18:00 h. 17:30-18:05 (eprodukovaná hudba při příchodu diváků (30 min. před začátkem) hraje výběr reprodukované hudby. 18:05-18:10 tradiční NOVOROČNÍ VINŠOVÁNÍ PRIMÁTORA MĚSTA proslov z Obchodního domu, střechy Tržnice, případně Jiné místo 18:10-18:20 PROVAZOCHODECKA SLACK - LINE SHOW reprodukovaný hudební podklad + scénografie VE VÝŠCE MEZi BUDOVAMI který je Již součástí intra pro: 18:20-18:30 NOVOROČNÍ OHŇOSTROJ 18:30 konec akce zajištění Stánku a přímého přenosu podkladu ohňostroje V rámci projektu počítáme se zajištěním Stánků pro veřejnost, v nichž si budou moci zakoupit teplé nápoje, případně i další sortiment... (předběžně přislíbená spolupráce v této věci s Bistrotékou Obchodní dům, která otevírá v listopadu 2018). Na základě poznatků z realizace počítáme také s větší informovaností veřejnosti o přesném časovém harmonogramu akce, a také s tradičním přímým přenosem hudebního podkladu ohňstroje v některé z regionálních rozhlasových stanic. reklama akce Kromě popularizování akce v rámci prostředků SMZ (Magazín m. Zlíha, fb, web města, tiskové zprávy města, adventní čas na náměstí Míru...) počítáme v projektu i s intenzivní reklamní kampaní v týdnu před akcí: ve třech regionálních rádiích s nejvyšší posLechovostí (Radio Zlín, Radio Čas a Radio Kiss Publikum) bude 5 dnů před akcí vysílán reklamní spot 20-sec, s četností vysílání 5x denně. Tato intenzivní radio kampaň je zahrnuta v rozpočtu akce. garance bezpečnosti V c vi\./viov r\jr tiiaji ck/iic w pi a iwai ijr pi ij m personálem. Pracovníci technické produkce, včetně vedení, jsou proškoleni v systému BOZP, při práci používají pracovní ochranné pomůcky a VŽDY dodržují bezpečnostní předpisy. AGENTURA VELRYBA s.r.o. je pro svoji činnost pojištěna u ČSOB Pojišťovny a to až do výše škod 15.000.000 Kč. -tor Zlínský Novoroční Ohňostroj - 1.1.2019 - PLÁN ROZLOŽENÍ AKCE Realizace ohňostroje v zóně náměstí Práce ve Zlíně předpokládá úzkou koordinaci s bezpečnostními složkami ve městě (MP a PČR), požární dohled (Hasiči Zlín), zajištění zhasnutí veřejného osvětlení na náměstí (TSZ)... atd. Za tímto účelem budou koordinovány všechny složky zástupcem dodavatele. Podle odborného posouzení zástupců MP Zlín a PČR bude nutno řešit uzávěru vjezdu na náměstí Práce z ulice Štefánikova (1.1. od 17:00 do 19:00 hod.) a ulice Hradská ve vjezdu z ulice Osvoboditelů (viz. Zakresleno v Plánu rozložení akce). Ostatní vjezdy na nám. Práce (od hotelu Garni atd.) budou operativně pořešeny pracovníky security. ředitel společnosti AGENTURA VELRYBA s.r,o.