Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA uzavřená dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, mezi: 1. kupujícím: název: Fakultní nemocnice Hradec Králové se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové IČ: 00179906 DIČ: CZ00179906 bankovní spojení: Česká národní banka č. ú. 40002-24639511/0710 (dále jen „kupující“) a 2. prodávajícím: název: AUTOCONT a.s. se sídlem: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava IČ: 04308697 DIČ: CZ04308697 bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. č.ú. 6563752/0800 zapsaná(ý) v OR KS v Ostravě B 11012 (dále jen „prodávající“) Tato smlouva se uzavírá v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 7. 9. 2018 (dále jen „zadávací dokumentace“), a to na základě výsledku veřejné nadlimitní zakázky na dodávku zadanou v otevřeném řízení s názvem „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace”, zadané dle § 56 zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem Z2018- 008463 a dále v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 12.10.2018. Kupní smlouva bude spolufinancována z dotačních prostředků EU v rámci výzvy integrovaného regionálního operačního programu, specifický cíl 3.2, výzva č. 10 Kybernetická bezpečnost a ze státního rozpočtu ministerstva zdravotnictví ČR v rámci akce CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918 ZVÝŠENÍ KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI VE FN HK. 1. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu: Náhradu distribučních přepínačů s technologií 1Gbps současnou technologií s distribucí 10Gbps a zajištění potřebné dostupnosti napříč datovými zdroji serverovny. Rozšíření dvou páteřních prvků CAT 6509 o line karty s kapacitou alespoň 16x 10GE SFP+. Náhradu 2 ks Wireless kontrolérů v HA zapojení (active/active nebo acitve/pasive) se společnou konfigurací a s licencí pro 200 WiFi vysílačů včetně integrace do dohledového systému datové sítě FN HK - HP IMC. Doplnění systému firewallu a e-mailu o systém umožňující personální karanténu a ochranu systému před aktuálně neznámými hrozbami (Sandbox). A to za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci kupujícího pro veřejnou nadlimitní zakázku na dodávku zadanou v otevřeném řízení s názvem „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace”, v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 12.10.2018 a touto smlouvou. Podrobná specifikace dodávaného zboží je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá ve všech bodech požadavkům kupujícího uvedeným v zadávací dokumentaci. Touto smlouvou se tak prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, a umožní mu nabýt vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu sjednanou kupní cenu. Součástí dodávky zboží je rovněž: · doprava zboží do místa plnění, clo, balné, instalace a uvedení do provozu s předvedením funkčnosti, akceptační protokol, instruktáž obsluhy pro plné uživatelské užívání dodaného zboží, · dodání SW produktů s časově neomezenou licencí dodání záručního a dodacího listu, · uživatelská dokumentace a instalační konfigurace v českém jazyce (stačí v elektronické podobě). Kupující se zavazuje za zboží dodané v souladu s požadavky uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci uhradit prodávajícímu sjednanou kupní cenu. 2. Kupní cena 2.1 Kupní cena Kupní cena zboží bez DPH činí 11 551 042,- Kč. Ke kupní ceně za zboží bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění. Kupní cena bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu realizace dodávky zboží v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Specifikace ceny – rozpočet – v oceněném položkovém členění je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy. Součástí tohoto rozpočtu jsou i případné provozní náklady – likvidace obalu a odpadů apod. Kupní cena zboží zahrnuje veškeré náklady, rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový, změna sazby DPH) po celou dobu realizace dodávky zboží v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací dokumentaci. Kupní cena zahrnuje všechny náklady spojené s realizací předmětu smlouvy, tj. dodávky zboží, balné, dopravné, celní poplatky, pojištění, instalaci zboží a jeho uvedení do provozu včetně potřebných pomůcek, součástí a příslušenství, záruční servis, instruktáž příslušných zaměstnanců, tj. techniků kupujícího. Dále také likvidaci obalů, odpadu apod. 3. Fakturace, platební podmínky 3.1. Záloha Zálohy nebudou kupujícím poskytovány. 3.2. Platební podmínky Kupní cena uvedená v čl. 2. této smlouvy bude zaplacena kupujícím po řádném předání zboží dle čl. 1 a čl. 4. této smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Kupní cena musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena v české měně a musí být rozepsána dle jednotlivých položek a dle rozdělení podle přílohy č. 1 – kupní cena, přičemž případné provozní náklady – tj. náklady na softwarové licence, zajištění instruktáže, likvidaci obalového odpadu, atd. musí být uvedeny na faktuře jako samostatná položka. Fakturace a platba za zboží proběhne v 1 splátce se splatností 45 dnů od data prokazatelného doručení faktury (daňového dokladu) prodávajícím kupujícímu, a to za předpokladu, že minimálně 10 kalendářních dní před stanoveným termínem splatnosti bude kupující oprávněn zajistit čerpání účelově vázaných peněžní prostředků na realizaci projektu “Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK č. CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918“ uvolněných poskytovatelem dotace (MZČR). V opačném případě se lhůta splatnosti faktury automaticky prodlužuje do doby, kdy kupující bude oprávněn zajistit čerpání účelově vázaných peněžních prostředků na realizaci projektu “Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK č. CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918“, dále prodloužené o 10 kalendářních dní. Smluvní strany se dohodly, že prodávající není oprávněn realizovat částečnou (dílčí) fakturaci. Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy, včetně § 435 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře musí být mimo jiné uvedeno: odvolávka na tuto smlouvu, název a evidenční číslo veřejné zakázky, prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, soupis příloh, kontaktní údaje osoby, která daňový doklad vystavila. Na daňovém dokladu - faktuře bude dále uvedeno, že kupní smlouva je spolufinancována z dotačních prostředků EU v rámci výzvy integrovaného regionálního operačního programu, specifický cíl 3.2, výzva č. 10 Kybernetická bezpečnost a ze státního rozpočtu ministerstva zdravotnictví ČR v rámci akce CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918 ZVÝŠENÍ KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI VE FN HK. K daňovému dokladu - faktuře bude přiložena kopie akceptačního protokolu podepsaného oprávněnými zaměstnanci prodávajícího a kupujícího. Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu kupujícího. V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti či přílohy, je kupující oprávněn fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data prodávající vrácenou fakturu od kupujícího převzal, aniž by se tím kupující dostal do prodlení s úhradou kupní ceny zboží. V takovém případě je prodávající povinen vystavit fakturu novou. Nová faktura musí být znovu zaslána kupujícímu. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší než lhůta původní, začíná běžet ode dne doručení opravené či nově vystavené faktury kupujícímu. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. Vzhledem k financování zakázky z rozpočtu EU a státního rozpočtu ČR, je prodávající povinen uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů minimálně po dobu 10 let od data zdanitelného plnění. Prodávající je povinen po tuto dobu poskytovat požadované informace a dokumentaci související s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a poskytnout jim při provádění kontroly součinnost. 4. Doba plnění a ostatní ujednání 4.1. Doba plnění Zboží bude prodávajícím kupujícímu dodáno, nainstalováno a uvedeno do provozu včetně předvedení funkčnosti, ověření deklarovaných technických parametrů a instruktáž odborného personálu dle harmonogramu, který je v Příloze č. 2. Prodávající je povinen přizpůsobit realizaci předmětu provozním podmínkám kupujícího. Kupující si vyhrazuje právo odložit termín instalace nebo zahájení zkušebního provozu z objektivních důvodů vzniklých na jeho straně. Kupující požaduje délku zkušebního provozu v rozsahu min. 4 týdnů. Zkušební provoz bude zahájen podepsáním protokolu o přechodu do zkušebního provozu. Akceptace bude zakončená podpisem akceptačního protokolu. Celý předmět veřejné zakázky musí být akceptován nejpozději do 4 měsíců ode dne doručení výzvy k zahájení plnění ze strany kupujícího. Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru výpočetních systémů: Tito zástupci kupujícího jsou do dokončení instalace a akceptace díla (předání zboží) do provozu jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce zboží. 4.2. Přejímka zboží Předmět smlouvy je prodávajícím splněn dnem dodání zboží, jeho instalací, uvedením do provozu, předvedením funkčnosti, ověřením deklarovaných technických parametrů, instruktáží obsluhy a to na základě podpisu akceptačního protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Akceptační protokol jsou za kupujícího oprávněni podepsat zaměstnanci odboru výpočetních systémů: Akceptační protokol je za prodávajícího oprávněn podepsat pracovník pověřený ředitelem RC. Jedno vyhotovení akceptačního protokolu zůstává prodávajícímu pro jeho potřeby a další dvě vyhotovení zůstávají kupujícímu. Zaměstnanec kupujícího, který provádí povinnou prohlídku dodaného, nainstalovaného a do provozu uvedeného zboží je oprávněn do akceptačního protokolu popsat jím zjištěné vady předávaného zboží. V případě zjištění vad zboží nebude zboží považováno za řádně předané a smluvními stranami bude v akceptačním protokolu sjednána lhůta pro jejich odstranění. Po odstranění těchto vad bude smluvními stranami sepsán nový akceptační protokol. Za den řádného předání a převzetí zboží bude považován den podpisu akceptačního protokolu bez výhrad. 4.3. Místo plnění Místem plnění je Odbor výpočetních systémů Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové. 4.4. Součinnost Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí, které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění jejich smluvních povinností. Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich straně a které brání splnění jejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu, který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti. Kupující umožní příjezd prodávajícího do místa plnění na dobu nezbytně nutnou k vykládce zboží. 4.5. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží Vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího řádným předáním zboží kupujícímu v místě plnění podle článku 4. 2. této smlouvy a podpisem akceptačního protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 4.6. Důvěrné informace, ochrana osobních údajů 1. V případě, že bude při plnění předmětu této smlouvy docházet ke zpracování osobních údajů, je tato smlouva zároveň smlouvou o zpracování osobních údajů ve smyslu článku 28, odst. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 201/679, ze dne 27. 4. 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“). Prodávající má v takovém případě pro účely ochrany osobních údajů postavení zpracovatele ve smyslu GDPR. Prodávající je povinen splnit všechny povinnosti z toho vyplývající. Prodávající je zejména povinen po celou dobu plnění předmětu této smlouvy zajistit personální obsazení pozice pověřence pro ochranu osobních údajů v souladu s GDPR, který bude odpovědný za dozor nad zajištěním ochrany osobních údajů v rámci plnění předmětu této smlouvy. 2. Prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje pouze v rozsahu nezbytně nutném pro plnění předmětu této smlouvy, za účelem plnění předmětu této smlouvy a na základě dalších písemných pokynů kupujícího. Za tímto účelem je prodávající oprávněn osobní údaje zejména ukládat na nosiče informací, upravovat, uchovávat po dobu nezbytnou k uplatnění práv prodávajícího vyplývajících z této smlouvy, předávat zpracované osobní údaje kupujícímu a nepotřebné osobní údaje likvidovat. 3. Prodávající učiní v souladu s platnými právními předpisy (zejména čl. 32 GDPR) dostatečná organizační a technická opatření zabraňující přístupu neoprávněných osob k osobním údajům a zabraňující jakémukoli úniku osobních údajů mimo sféru kontroly prodávajícího a porušení jejich integrity, dostupnosti a odolnosti systému zpracování. 4. Prodávající bude kupujícímu nápomocen při zajišťování jeho povinnosti ohlásit případné porušení zabezpečení osobních údajů dozorovému úřadu, oznámit případné porušení zabezpečení osobních údajů subjektu údajů, posoudit vliv zpracování na ochranu osobních údajů a případně konzultovat zpracování s dozorovým úřadem. Prodávající je dále povinen umožnit kupujícímu nebo jím pověřenému auditorovi či jiné kupujícím pověřené osobě kdykoli během plnění předmětu této smlouvy a 3 roky po skončení záruční doby, resp. 3 roky po skončení platnosti této smlouvy kontrolu opatření k ochraně osobních údajů a poskytnout v rámci této kontroly veškerou nezbytnou součinnost. 5. Po ukončení zpracování osobních údajů prodávající podle rozhodnutí kupujícího všechny osobní údaje u něj uložené vymaže, včetně všech případných kopií a záloh, poskytne kupujícímu veškeré informace potřebné k doložení splnění povinností zpracovatele a umožní kontrolu kupujícího nad jejich plněním. 6. Prodávající nezapojí do zpracování osobních údajů žádného jiného zpracovatele bez předchozího písemného souhlasu kupujícího. 7. Prodávající zajistí, aby jeho zaměstnanci byli v souladu s platnými právními předpisy poučeni o povinnosti mlčenlivosti a o možných následcích pro případ porušení této povinnosti. 8. Prodávající zajistí, aby písemnosti a jiné hmotné nosiče informací, které obsahují osobní údaje, byly uchovávány pouze v uzamykatelných místnostech. 9. Prodávající zajistí, aby písemnosti a jiné hmotné nosiče informací, které obsahují citlivé údaje, byly uchovávány v uzamykatelných skříních umístěných v uzamykatelných místnostech. 10. Prodávající zajistí, aby elektronické datové soubory obsahující osobní údaje byly uchovávány v paměti počítače pouze: a) je-li přístup k takovýmto souborům chráněn heslem nebo, b) je-li přístup k užívání počítače, v jehož paměti jsou tyto soubory umístěny, chráněn heslem. 11. Veškeré skutečnosti obchodní, ekonomické a technické povahy související se smluvními stranami, které nejsou běžně dostupné v obchodních kruzích a se kterými se smluvní strany seznámí při realizaci předmětu smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou, se považují za důvěrné informace. 12. Prodávající se zavazuje, že důvěrné informace týkající se kupujícího jiným subjektům nesdělí, nezpřístupní, ani nevyužije pro sebe nebo pro jinou osobu. Zavazuje se zachovat je v přísné tajnosti a sdělit je výlučně těm svým zaměstnancům nebo poddodavatelům, kteří jsou pověřeni plněním předmětu této smlouvy a za tímto účelem jsou oprávněni se s těmito informacemi v nezbytném rozsahu seznámit. Prodávající se zavazuje zabezpečit, aby i tyto osoby považovaly uvedené informace za důvěrné a zachovávaly o nich přísnou mlčenlivost. 13. Povinnost plnit ustanovení tohoto článku smlouvy se nevztahuje na informace, které: a) mohou být zveřejněny bez porušení této smlouvy, b) byly písemným souhlasem dotčené smluvní strany zproštěny těchto omezení, c) jsou známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem porušení povinnosti některé ze smluvních stran, d) příjemce je zná dříve, než mu je předá druhá smluvní strana, e) jsou vyžádány soudem, státním zastupitelstvím nebo příslušným správním orgánem na základě zákona, popřípadě, jejichž uveřejnění je stanoveno zákonem, f) smluvní strana sdělí osobě vázané zákonnou povinností mlčenlivosti (např. advokátovi nebo daňovému poradci) za účelem uplatňování svých práv. 14. Povinnost mlčenlivosti, ochrany osobních údajů a ochrany důvěrných informací trvá bez ohledu na ukončení platnosti této smlouvy. 15. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svěřeny druhou smluvní stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé smluvní strany a nepoužijí tyto informace k jiným účelům, než k plnění předmětu této smlouvy. 4.7. Smluvní sankce V případě pozdního nástupu prodávajícího na servisní zásah v záruční době, nebo neodstranění reklamovaných vad v záruční době, nebo neopravitelnosti zboží v záruční době, nebo pokud bude odstranění závady v záruční době trvat déle, než jak je stanoveno v čl. 5. Záruka, servisní podmínky a reklamace, bude kupující oprávněn vyúčtovat prodávajícímu smluvní pokutu. Tato smluvní pokuta bude účtována ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení, maximálně však 500.000,- Kč, a to za každý případ prodlení zvlášť. V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží dle čl. 4. 1. této smlouvy, je kupující oprávněn účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 5.000,-- Kč včetně DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení. Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží, které při svém provozu nebude splňovat veškeré parametry prodávajícím v nabídce uvedené, nebo uvedené v oficiální technické dokumentaci výrobce, bude tento stav považován za záruční závadu a kupující bude požadovat její odstranění. Kupující si vyhrazuje právo uplatňovat veškeré výše uvedené sankce až do úplného odstranění této závady. V případě neopravitelnosti zboží může být prodávajícím toto zboží vyměněno za shodné, nebo kvalitativně vyšší zboží. Tuto výměnu lze provést pouze po dohodě mezi kupujícím a prodávajícím. V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní úrok z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení. Uhrazením smluvní pokuty není žádným způsobem dotčen nárok kupujícího na náhradu případně vzniklé škody. Smluvní pokuta bude účtována samostatným dokladem (fakturou), splatnost smluvní pokuty činí 30 dní ode dne doručení dokladu prodávajícímu. 5. Záruka, servisní podmínky a reklamace Prodávající prohlašuje, že dodávané zboží je nové, nepoužité a nerepasované a je bez vad faktických i právních. Dále prodávající prohlašuje, že dodané zboží bude mít po celou dobu záruky ode dne podpisu akceptačního protokolu vlastnosti odpovídající specifikacím, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a v technické dokumentaci ke zboží, která byla vydána výrobcem, a poskytuje na zboží, jeho příslušenství či technologie záruku 24 měsíců ve smyslu § 2113 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dodavatel garantuje podporu výrobce pro následujících 60 měsíců od předání. Záruční doba počíná plynout dnem uvedení zboží do provozu po řádném předání a převzetí zboží. Záruka se vztahuje na plnou funkčnost zboží. Prodávající poskytuje záruční servis v tomto rozsahu: Pro technologie Distribuční přepínače datových rozvoden: servis v místě plnění 24x7x365 (tzn. 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce) s max. odezvou do 4hod pro HW nebo SW problémy (pro problémy, které se musí řešit místně, tj. servisní technik se do 4 hodin dostaví na řešení problému do sídla kupujícího). Odstranění závady do 24 hodin od nástupu na opravu. Pro technologie Wireless kontroléry servis v místě plnění 8x5 (tzn. Následující pracovní den) s max. odezvou následující pracovní den pro HW nebo SW (pro problémy, které se musí řešit místně, tj. servisní technik se dostaví nejdéle následující pracovní den na řešení problému do sídla kupujícího). Odstranění závady do 48 hodin od nástupu na opravu. Pro technologie Sandboxu a personální karantény servis v místě plnění 8x5 (tzn. Následující pracovní den) s max. odezvou následující pracovní den pro HW nebo SW (pro problémy, které se musí řešit místně, tj. servisní technik se dostaví nejdéle následující pracovní den na řešení problému do sídla kupujícího). Odstranění závady do 48 hodin od nástupu na opravu. Komunikace se servisním technikem bude probíhat výhradně v českém jazyce. Servisní technik je dostupný nepřetržitě (tedy 24 hodin denně) telefonicky na čísle 603 265 611. Prodávající garantuje potvrzení nahlášené závady do 2 hodin od jejího přijetí. Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího: Adresa: Nám. Míru 22, 503 03 Smiřice tel.: 495 405 912 kontaktní osoba : Po dobu záruky je veškerý záruční servis, opravy, dodavatelská údržba, který je nezbytný pro provoz zboží poskytován zdarma. Po vzniku závady zahájí servisní technik ve stanovených reakčních dobách práce na odstranění závady a pracuje nepřetržitě, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak, do okamžiku, kdy je servisované zboží opět plně provozuschopné. Prodávající je povinen přijmout v případě vzniku závady, která způsobí nefunkčnost servisovaného zboží, taková opatření, která budou směřovat k urychlení odstranění závady a obnovení provozuschopnosti (např. urychlená dodávka náhradních dílů, posílení řešitelského týmu, atd.). Kupující má právo na zaplacení nákladů na odstranění záručních vad poskytovatelem v případě, kdy vady opraví nebo odstraní sám nebo použije k jejich odstranění třetí osoby. Tohoto práva může kupující využít pouze po dohodě smluvních stran nebo v případě, kdy prodávající nenastoupí na provedení opravy včas, nebo bude v prodlení s odstraněním vady. V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 6. Závěrečná ustanovení Prodávající prohlašuje, že nainstalované zboží a úroveň proškolení jeho obsluhy zajistí bezpečný provoz. Kupující si vyhrazuje právo odstoupit od této smlouvy v případě, že předmět smlouvy bez vad a nedodělků nebude prodávajícím realizován v plném rozsahu nejpozději do 4 měsíců od data účinnosti této smlouvy z důvodu na straně prodávajícího. Prodávajícímu v tomto případě nevzniká nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů spojených s přípravou realizace anebo s realizací předmětu smlouvy. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Pro účely této smlouvy se vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tj. prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá prodávající kupujícímu, musí být předána či předložena v českém jazyce. V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran místně příslušný soud v České republice. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Prodávající podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto smluvního vztahu. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním smlouvy v registru smluv podle platných právních předpisů. Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik práv a povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují osobně nebo doporučenou poštou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní strany doručit písemnost doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou, jakmile pošta písemnost adresátovi doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž kupující a prodávající obdrží po jednom vyhotovení. Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou, vážnou, svobodnou a úplnou vůli, prostou omylů, a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek. Na důkaz shora uvedeného připojují oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy. Příloha č. 1: Specifikace zboží - rozpočet – v položkovém členění Příloha č. 2: Harmonogram Příloha č. 3: Akceptační protokol V Hradci Králové 19.12.2018 Ve Smiřicích 4.12.2018 ……………………………………….. ……………………………………… Za kupujícího: Za prodávajícího: Fakultní nemocnice Hradec Králové AUTOCONT a.s. Příloha č. 1: Specifikace zboží - rozpočet v položkovém členění Pol. Č. položky Popis Jednotka Jednotková cena bez DPH Celková cena bez DPH (ks/m) 1 Wireless kontroléry 2 2 AIR-CT5520- Cisco 5520 Wireless Controller w/rack 4 186 967,00 Kč 373 934,00 Kč 4 6 477,00 Kč 25 908,00 Kč K9 mounting kit 4 770W AC Hot-Plug Power Supply for 200 35 590,50 Kč 142 362,00 Kč 3 AIR-PSU1- 5520 Controller 400 3 954,50 Kč 15 818,00 Kč 770W 1 594,00 Kč SNTC-8X5XNBD HW Cisco 5520 37 397,00 Kč 318 800,00 Kč 4a CON-SNT- Wireless Controller 1Y 158 800,00 Kč AIRT5520H 8 13 864,00 Kč 512 968,00 Kč SNTC-8X5XNBD SW maintenance Cisco 16 882,00 Kč 135 056,00 Kč 4b CON-SNT- 5520 Wireless Controller 1Y 8 AIRT5520S 1 150,00 Kč 1 200,00 Kč LIC-CT5520- Cisco 5520 Wireless Controller 1 AP 2 31 587,00 Kč 31 587,00 Kč 5 3 1A Adder License 6 4 580,00 Kč 9 160,00 Kč CON-ECMU- SWSS UPGRADES Cisco 5520 Wireless 1 44 498,00 Kč 133 494,00 Kč 6 LICT5520 Controller 1 AP Ad 1Y 1 5 215,00 Kč 31 290,00 Kč 7 AIR-AP2802I- 802.11ac W2 AP w/CA; 4x4:3; Int Ant; 2 160 000,00 Kč 160 000,00 Kč 10 000,00 Kč E-K9 2xGbE E 2 10 000,00 Kč 301 380,00 Kč 8 SFP-10G-LR- 10GBASE-LR SFP Module, Enterprise- 4 324 995,00 Kč 602 760,00 Kč 4 15 948,00 Kč 649 990,00 Kč S= Class 63 792,00 Kč OPA-9- 5 1 772,00 Kč 9 LCA/SCA-2D- Patchcord optický SM OS1/OS2 9/125, 7 088,00 Kč ZX LC/APC-SC/APC, 2m 10 118 174,00 Kč 590 870,00 Kč 10 JF414AAE HPE IMC WSM SW Mod 50-AP E-LTU 10 5 445,00 Kč 12 605,00 Kč 54 450,00 Kč 11 U3ZU6E HPE 1Y FC NBD IMC WSM S/W Md 50 2 6 050,00 Kč AP E SVC [for JF414AAE] 2 1 191,00 Kč HPE IMC WSM SW Mod Add 50-AP E- 1 127,00 Kč 14 292,00 Kč 12 JF415AAE LTU 3 864,00 Kč 2 254,00 Kč 7 728,00 Kč 13 U3ZT7E HPE 1Y FC NBD Ntwk Group 145 License SVC [for JF415AAE] 14a Implementace 14b Servisní činnosti, HelpDesk a pohotovost 15 Distribuční přepínač datových center 16 C6800- Catalyst 6800 16 port 10GE with 16P10G= integrated DFC4 N9K- 17 C93180YC- Nexus 9300 with 48p 10/25G SFP+, 6p 100G QSFP, MACsec, UP FX CON-SNTP- SNTC-24X7X4 HW Nexus 9300 with 48p 18a N93YCFXH 1Y 18b CON-SNTP- SNTC-24X7X4 SW maintenance Nexus N93YCFXS 9300 with 48p 1Y N2K-C2232TM-E-10GE 19 N2K- (32x1/10GT+8x10GE), airflow/power C2232TM-E option 20a CON-SNTP- SNTC-24X7X4 HW Reversed airflow/AC 2232TEBAH 1Y 22b CON-SNTP- SNTC-24X7X4 SW maintenance 2232TEBAS Reversed airflow/AC 1Y 21 SFP-H10GB- 10GBASE-CU SFP+ Cable 3 Meter CU3M= SFP-H10GB- 22 CU1M= 10GBASE-CU SFP+ Cable 1 Meter 23 QSFP-100G- 100GBASE-CR4 Passive Copper Cable, CU1M= 1m 24 SFP-10G-LR- 10GBASE-LR SFP Module, Enterprise- 12 16 882,00 Kč 202 584,00 Kč S= Class 150,00 Kč 1 800,00 Kč OPA-9- 25 LCA/SCA-2D- Patchcord optický SM OS1/OS2 9/125, 12 282 000,00 Kč 282 000,00 Kč ZX LC/APC-SC/APC, 2m 14 000,00 Kč 14 000,00 Kč 26a Implementace 1 158 108,00 Kč 158 108,00 Kč 90 128,00 Kč 180 256,00 Kč 26b Servisní činnosti, HelpDesk a 1 1 392 617,00 Kč 1 392 617,00 Kč pohotovost 27 Personální karanténa a Sandbox 792 512,00 Kč 2 377 536,00 Kč 28 FML-VM02 Fortinet, FortiMail, FortiMail-VM02, 1 SW virtual appliance FC-10- 29 0VM02-642- Fortinet, FortiMail, FortiMail-VM02, 2 02-12H 24x7 Base Bundle Contract 1YR 30 FSA-3000E Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox- 1 3000E, HW only 31 FSA-3000E- Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox- 3 UPG-LIC-16 3000E, Upgrade Includes (16)Windows and (3)MS Office licenses 32a FC-10-SA30K-Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox- 2 1 167 520,50 Kč 2 335 041,00 Kč 970-02-12H 3000E, 24x7 FortiCare 1YR HW Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox- 32b FC-10-SA30K-3000E, 24x7 AV, IPS, Web Filtering, File 2 129 724,50 Kč 259 449,00 Kč 970-02-12S Query and SandBox 1YR SW 33a subscription 1 276 000,00 Kč Implementace 12 000,00 Kč 276 000,00 Kč 33b Servisní činnosti, HelpDesk a 1 12 000,00 Kč pohotovost Celkem 11 551 042,00 Kč Částka DPH (21%) 2 425 718,90 Kč 13 976 761,00 Kč Celkem včetně DPH Návrh harmonogramu projektu "Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace" Autor: J.M. a M.P. , poslední aktualizace: 30.11.2018 Týdny Č. Činnost od do délka 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Etapa činnosti [týdny] I 10 REALIZACE ETAPA I 11 Výzva k zahájení plnění 1 12 2_distribuční přepínače 9 10 6 13 3_Wireless kontrolér 7 8 6 15 6_E-mail karanténa 3 4 6 16 6_Sandbox 11 11 5 Vyhodnocení a uzavření ETAPA I 19 I 16 Poznámky: LEGENDA: Instalace Zkušební provoz Příloha č. 3: Akceptační protokol Akceptační protokol Dodavat el Fakultní nemocnice Hradec Králové IČ IČ: 179906 DIČ DIČ: CZ00179906 Adresa Adresa Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – t el: Nový Hradec Králové email: t el: Smlouva/ objednávka č.: M ísto určení: Odbor výpočetních systémů Faktura č.: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Datum vystavení Hradec Králové Fakultní nemocnice Hradec Králové předávacího protokolu: Dodavatel potvrzuje, že zboží, tak jak je uvedeno níže, bylo dodáno a nainstalováno v souladu s Kupní smlouvou č. XY Zboží „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie XXX" (označení stejné jako v rozpočtu projektu): Označení zboží v rozpočtu projektu (kód Označení zboží v kupní Typ přístroje, výrobce smlouvě a na faktuře + název) Viz příloha Dodané výrobky a příslušenství: Příslušenst ví - Příslušenství - Výrobní číslo Výrobce Počet Cena/ kus s DPH obecný název t yp Zaškolení personálu proběhlo dne ………., Zboží převzal: Zboží předal: datum: datum: podpis: podpis: