Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7723867: KS - zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK

Příloha s2566ea.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA
                  uzavřená dle § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,

                    občanského zákoníku, v platném znění, mezi:

1. kupujícím:

   název:                 Fakultní nemocnice Hradec Králové

   se sídlem:             Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové

   IČ:                    00179906

   DIČ:                   CZ00179906

   bankovní spojení: Česká národní banka
                          č. ú. 40002-24639511/0710
   (dále jen „kupující“)

a

2. prodávajícím:

   název:                 AUTOCONT a.s.

   se sídlem:             Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava

   IČ:                    04308697

   DIČ:                   CZ04308697

   bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.
                          č.ú. 6563752/0800
   zapsaná(ý) v OR KS v Ostravě B 11012
   (dále jen „prodávající“)

Tato smlouva se uzavírá v souladu se zadávací dokumentací kupujícího ze dne 7. 9. 2018 (dále
jen „zadávací dokumentace“), a to na základě výsledku veřejné nadlimitní zakázky na dodávku
zadanou v otevřeném řízení s názvem „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK -
Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace”, zadané dle § 56 zákona č.
134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, pod evidenčním číslem Z2018-
008463 a dále v souladu s nabídkou prodávajícího ze dne 12.10.2018. Kupní smlouva bude
spolufinancována z dotačních prostředků EU v rámci výzvy integrovaného regionálního
operačního programu, specifický cíl 3.2, výzva č. 10 Kybernetická bezpečnost a ze státního
rozpočtu ministerstva zdravotnictví ČR v rámci akce CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918
ZVÝŠENÍ KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI VE FN HK.

1. Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího dodat kupujícímu:
Náhradu distribučních přepínačů s technologií 1Gbps současnou technologií s distribucí 10Gbps
a zajištění potřebné dostupnosti napříč datovými zdroji serverovny. Rozšíření dvou páteřních
prvků CAT 6509 o line karty s kapacitou alespoň 16x 10GE SFP+.

Náhradu 2 ks Wireless kontrolérů v HA zapojení (active/active nebo acitve/pasive) se společnou
konfigurací a s licencí pro 200 WiFi vysílačů včetně integrace do dohledového systému datové
sítě FN HK - HP IMC.

Doplnění systému firewallu a e-mailu o systém umožňující personální karanténu a ochranu
systému před aktuálně neznámými hrozbami (Sandbox).
A to za podmínek stanovených v zadávací dokumentaci kupujícího pro veřejnou nadlimitní
zakázku na dodávku zadanou v otevřeném řízení s názvem „Zvýšení kybernetické bezpečnosti
ve FN HK - Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace”, v souladu s
nabídkou prodávajícího ze dne 12.10.2018 a touto smlouvou. Podrobná specifikace dodávaného
zboží je uvedena v Příloze č. 1, která je nedílnou součástí této smlouvy a odpovídá ve všech
bodech požadavkům kupujícího uvedeným v zadávací dokumentaci.
Touto smlouvou se tak prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá zboží, a umožní mu nabýt
vlastnické právo k němu, a kupující se zavazuje, že zboží převezme a zaplatí prodávajícímu
sjednanou kupní cenu.

Součástí dodávky zboží je rovněž:
    · doprava zboží do místa plnění, clo, balné, instalace a uvedení do provozu s předvedením
         funkčnosti, akceptační protokol, instruktáž obsluhy pro plné uživatelské užívání
         dodaného zboží,
    · dodání SW produktů s časově neomezenou licencí dodání záručního a dodacího listu,
    · uživatelská dokumentace a instalační konfigurace v českém jazyce (stačí v elektronické
        podobě).

Kupující se zavazuje za zboží dodané v souladu s požadavky uvedenými v této smlouvě a
v zadávací dokumentaci uhradit prodávajícímu sjednanou kupní cenu.

2. Kupní cena

2.1 Kupní cena

Kupní cena zboží bez DPH činí 11 551 042,- Kč.
Ke kupní ceně za zboží bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními
předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění.
Kupní cena bez DPH je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná po celou dobu
realizace dodávky zboží v souladu s podmínkami uvedenými v této smlouvě a v zadávací
dokumentaci.
Specifikace ceny – rozpočet – v oceněném položkovém členění je uvedena v Příloze č. 1, která je
nedílnou součástí této smlouvy. Součástí tohoto rozpočtu jsou i případné provozní náklady –
likvidace obalu a odpadů apod.

Kupní cena zboží zahrnuje veškeré náklady, rizika, zisk a finanční vlivy (inflační, kursový,
změna sazby DPH) po celou dobu realizace dodávky zboží v souladu s podmínkami uvedenými
v této smlouvě a v zadávací dokumentaci.
Kupní cena zahrnuje všechny náklady spojené s realizací předmětu smlouvy, tj. dodávky zboží,
balné, dopravné, celní poplatky, pojištění, instalaci zboží a jeho uvedení do provozu včetně
potřebných pomůcek, součástí a příslušenství, záruční servis, instruktáž příslušných
zaměstnanců, tj. techniků kupujícího. Dále také likvidaci obalů, odpadu apod.

3. Fakturace, platební podmínky

3.1. Záloha
Zálohy nebudou kupujícím poskytovány.

3.2. Platební podmínky

Kupní cena uvedená v čl. 2. této smlouvy bude zaplacena kupujícím po řádném předání zboží dle
čl. 1 a čl. 4. této smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Kupní
cena musí být na daňovém dokladu - faktuře uvedena v české měně a musí být rozepsána dle
jednotlivých položek a dle rozdělení podle přílohy č. 1 – kupní cena, přičemž případné provozní
náklady – tj. náklady na softwarové licence, zajištění instruktáže, likvidaci obalového odpadu,
atd. musí být uvedeny na faktuře jako samostatná položka.

Fakturace a platba za zboží proběhne v 1 splátce se splatností 45 dnů od data prokazatelného
doručení faktury (daňového dokladu) prodávajícím kupujícímu, a to za předpokladu, že
minimálně 10 kalendářních dní před stanoveným termínem splatnosti bude kupující oprávněn
zajistit čerpání účelově vázaných peněžní prostředků na realizaci projektu “Zvýšení kybernetické
bezpečnosti ve FN HK č. CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918“ uvolněných poskytovatelem
dotace (MZČR). V opačném případě se lhůta splatnosti faktury automaticky prodlužuje do doby,
kdy kupující bude oprávněn zajistit čerpání účelově vázaných peněžních prostředků na realizaci
projektu “Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK č. CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918“,
dále prodloužené o 10 kalendářních dní.
Smluvní strany se dohodly, že prodávající není oprávněn realizovat částečnou (dílčí) fakturaci.
Daňový doklad - faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb.,
o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a dalšími platnými daňovými a účetními předpisy,
včetně § 435 odst.1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. Na faktuře
musí být mimo jiné uvedeno: odvolávka na tuto smlouvu, název a evidenční číslo veřejné
zakázky, prohlášení prodávajícího, že ke dni vystavení faktury není veden v registru
nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, soupis příloh, kontaktní údaje osoby, která
daňový doklad vystavila.

Na daňovém dokladu - faktuře bude dále uvedeno, že kupní smlouva je spolufinancována
z dotačních prostředků EU v rámci výzvy integrovaného regionálního operačního programu,
specifický cíl 3.2, výzva č. 10 Kybernetická bezpečnost a ze státního rozpočtu ministerstva
zdravotnictví ČR v rámci akce CZ.06.3.05/0.0/0.0/15_011/0006918 ZVÝŠENÍ
KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI VE FN HK.

K daňovému dokladu - faktuře bude přiložena kopie akceptačního protokolu podepsaného
oprávněnými zaměstnanci prodávajícího a kupujícího.

Za uhrazení faktury se považuje den, kdy byla předmětná částka odepsána z účtu kupujícího.
V případě, že faktura nebude obsahovat výše uvedené náležitosti či přílohy, je kupující oprávněn
fakturu vrátit v průběhu běhu lhůty splatnosti způsobem, který prokazuje, že do tohoto data
prodávající vrácenou fakturu od kupujícího převzal, aniž by se tím kupující dostal do prodlení s
úhradou kupní ceny zboží. V takovém případě je prodávající povinen vystavit fakturu novou.
Nová faktura musí být znovu zaslána kupujícímu. Lhůta splatnosti, co do počtu dní nikoli kratší
než lhůta původní, začíná běžet ode dne doručení opravené či nově vystavené faktury
kupujícímu.
Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení
uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního
účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném
znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty.
Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých
plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by
s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a
zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění.
Kupující, jako příjemce zdanitelného plnění, je oprávněn, v případě, že prodávající je
v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně
z přidané hodnoty, uhradit částku odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně
za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně
za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit
sjednanou cenu prodávajícímu.
Vzhledem k financování zakázky z rozpočtu EU a státního rozpočtu ČR, je prodávající povinen
uchovávat veškerou dokumentaci související s realizací projektu včetně účetních dokladů
minimálně po dobu 10 let od data zdanitelného plnění.
Prodávající je povinen po tuto dobu poskytovat požadované informace a dokumentaci související
s realizací projektu zaměstnancům nebo zmocněncům pověřených orgánů (CRR, MMR ČR, MF
ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu, příslušného
orgánu finanční správy a dalších oprávněných orgánů státní správy) a je povinen vytvořit výše
uvedeným osobám podmínky k provedení kontroly vztahující se k realizaci projektu a
poskytnout jim při provádění kontroly součinnost.

4. Doba plnění a ostatní ujednání

4.1. Doba plnění
Zboží bude prodávajícím kupujícímu dodáno, nainstalováno a uvedeno do provozu včetně
předvedení funkčnosti, ověření deklarovaných technických parametrů a instruktáž odborného
personálu dle harmonogramu, který je v Příloze č. 2.
Prodávající je povinen přizpůsobit realizaci předmětu provozním podmínkám kupujícího.
Kupující si vyhrazuje právo odložit termín instalace nebo zahájení zkušebního provozu z
objektivních důvodů vzniklých na jeho straně.
Kupující požaduje délku zkušebního provozu v rozsahu min. 4 týdnů. Zkušební provoz bude
zahájen podepsáním protokolu o přechodu do zkušebního provozu.
Akceptace bude zakončená podpisem akceptačního protokolu.
Celý předmět veřejné zakázky musí být akceptován nejpozději do 4 měsíců ode dne doručení
výzvy k zahájení plnění ze strany kupujícího.
Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru výpočetních systémů:

Tito zástupci kupujícího jsou do dokončení instalace a akceptace díla (předání zboží) do provozu
jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce zboží.

4.2. Přejímka zboží
Předmět smlouvy je prodávajícím splněn dnem dodání zboží, jeho instalací, uvedením do
provozu, předvedením funkčnosti, ověřením deklarovaných technických parametrů, instruktáží
obsluhy a to na základě podpisu akceptačního protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních
stran.
Akceptační protokol jsou za kupujícího oprávněni podepsat zaměstnanci odboru výpočetních
systémů:

Akceptační protokol je za prodávajícího oprávněn podepsat
                                                               pracovník pověřený ředitelem RC.

Jedno vyhotovení akceptačního protokolu zůstává prodávajícímu pro jeho potřeby a další dvě
vyhotovení zůstávají kupujícímu.
Zaměstnanec kupujícího, který provádí povinnou prohlídku dodaného, nainstalovaného a do
provozu uvedeného zboží je oprávněn do akceptačního protokolu popsat jím zjištěné vady
předávaného zboží. V případě zjištění vad zboží nebude zboží považováno za řádně předané a
smluvními stranami bude v akceptačním protokolu sjednána lhůta pro jejich odstranění. Po
odstranění těchto vad bude smluvními stranami sepsán nový akceptační protokol. Za den
řádného předání a převzetí zboží bude považován den podpisu akceptačního protokolu bez
výhrad.

4.3. Místo plnění
Místem plnění je Odbor výpočetních systémů Fakultní nemocnice Hradec Králové,
Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové.
4.4. Součinnost
Smluvní strany jsou povinny vyvíjet veškeré úsilí k vytvoření potřebných podmínek pro realizaci
předmětu smlouvy, které vyplývají z jejich smluvního postavení. To platí i v případech, kde to
není výslovně uloženo v jednotlivých ustanoveních smlouvy. Především jsou smluvní strany
povinny vyvinout součinnost v rámci smlouvou upravených postupů a vyvinout potřebné úsilí,
které lze na nich v souladu s pravidly poctivého obchodního styku požadovat, k řádnému splnění
jejich smluvních povinností.
Pokud jsou kterékoli ze smluvních stran známy okolnosti, které jí brání, aby dostála svým
smluvním povinnostem, sdělí to neprodleně písemně druhé smluvní straně. Smluvní strany se
zavazují neprodleně odstranit v rámci svých možností všechny okolnosti, které jsou na jejich
straně a které brání splnění jejich smluvních povinností. Pokud k odstranění těchto okolností
nedojde, je druhá smluvní strana oprávněna požadovat splnění povinnosti v náhradním termínu,
který stanoví s přihlédnutím k povaze záležitosti.
Kupující umožní příjezd prodávajícího do místa plnění na dobu nezbytně nutnou k vykládce
zboží.

4.5. Nebezpečí škody na zboží a vlastnické právo ke zboží
Vlastnické právo a nebezpečí vzniku škody na zboží přechází na kupujícího řádným předáním
zboží kupujícímu v místě plnění podle článku 4. 2. této smlouvy a podpisem akceptačního
protokolu oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

4.6. Důvěrné informace, ochrana osobních údajů

    1. V případě, že bude při plnění předmětu této smlouvy docházet ke zpracování osobních
         údajů, je tato smlouva zároveň smlouvou o zpracování osobních údajů ve smyslu článku
    28, odst. 3 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 201/679, ze dne 27. 4. 2016, o
    ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
    těchto údajů (dále jen „GDPR“). Prodávající má v takovém případě pro účely ochrany
    osobních údajů postavení zpracovatele ve smyslu GDPR. Prodávající je povinen splnit
    všechny povinnosti z toho vyplývající. Prodávající je zejména povinen po celou dobu
    plnění předmětu této smlouvy zajistit personální obsazení pozice pověřence pro ochranu
    osobních údajů v souladu s GDPR, který bude odpovědný za dozor nad zajištěním
    ochrany osobních údajů v rámci plnění předmětu této smlouvy.
2. Prodávající je oprávněn zpracovávat osobní údaje pouze v rozsahu nezbytně nutném pro
    plnění předmětu této smlouvy, za účelem plnění předmětu této smlouvy a na základě
    dalších písemných pokynů kupujícího. Za tímto účelem je prodávající oprávněn osobní
    údaje zejména ukládat na nosiče informací, upravovat, uchovávat po dobu nezbytnou k
    uplatnění práv prodávajícího vyplývajících z této smlouvy, předávat zpracované osobní
    údaje kupujícímu a nepotřebné osobní údaje likvidovat.
3. Prodávající učiní v souladu s platnými právními předpisy (zejména čl. 32 GDPR)
    dostatečná organizační a technická opatření zabraňující přístupu neoprávněných osob k
    osobním údajům a zabraňující jakémukoli úniku osobních údajů mimo sféru kontroly
    prodávajícího a porušení jejich integrity, dostupnosti a odolnosti systému zpracování.

4. Prodávající bude kupujícímu nápomocen při zajišťování jeho povinnosti ohlásit případné
    porušení zabezpečení osobních údajů dozorovému úřadu, oznámit případné porušení
    zabezpečení osobních údajů subjektu údajů, posoudit vliv zpracování na ochranu
    osobních údajů a případně konzultovat zpracování s dozorovým úřadem. Prodávající je
    dále povinen umožnit kupujícímu nebo jím pověřenému auditorovi či jiné kupujícím
    pověřené osobě kdykoli během plnění předmětu této smlouvy a 3 roky po skončení
    záruční doby, resp. 3 roky po skončení platnosti této smlouvy kontrolu opatření k ochraně
    osobních údajů a poskytnout v rámci této kontroly veškerou nezbytnou součinnost.

5. Po ukončení zpracování osobních údajů prodávající podle rozhodnutí kupujícího všechny
    osobní údaje u něj uložené vymaže, včetně všech případných kopií a záloh, poskytne
    kupujícímu veškeré informace potřebné k doložení splnění povinností zpracovatele a
    umožní kontrolu kupujícího nad jejich plněním.

6. Prodávající nezapojí do zpracování osobních údajů žádného jiného zpracovatele bez
    předchozího písemného souhlasu kupujícího.

7. Prodávající zajistí, aby jeho zaměstnanci byli v souladu s platnými právními předpisy
    poučeni o povinnosti mlčenlivosti a o možných následcích pro případ porušení této
    povinnosti.

8. Prodávající zajistí, aby písemnosti a jiné hmotné nosiče informací, které obsahují osobní
    údaje, byly uchovávány pouze v uzamykatelných místnostech.

9. Prodávající zajistí, aby písemnosti a jiné hmotné nosiče informací, které obsahují citlivé
    údaje, byly uchovávány v uzamykatelných skříních umístěných v uzamykatelných
    místnostech.

10. Prodávající zajistí, aby elektronické datové soubory obsahující osobní údaje byly
    uchovávány v paměti počítače pouze:
    a) je-li přístup k takovýmto souborům chráněn heslem nebo,
    b) je-li přístup k užívání počítače, v jehož paměti jsou tyto soubory umístěny, chráněn
         heslem.
    11. Veškeré skutečnosti obchodní, ekonomické a technické povahy související se smluvními
         stranami, které nejsou běžně dostupné v obchodních kruzích a se kterými se smluvní
         strany seznámí při realizaci předmětu smlouvy nebo v souvislosti s touto smlouvou, se
         považují za důvěrné informace.

    12. Prodávající se zavazuje, že důvěrné informace týkající se kupujícího jiným subjektům
         nesdělí, nezpřístupní, ani nevyužije pro sebe nebo pro jinou osobu. Zavazuje se zachovat
         je v přísné tajnosti a sdělit je výlučně těm svým zaměstnancům nebo poddodavatelům,
         kteří jsou pověřeni plněním předmětu této smlouvy a za tímto účelem jsou oprávněni se s
         těmito informacemi v nezbytném rozsahu seznámit. Prodávající se zavazuje zabezpečit,
         aby i tyto osoby považovaly uvedené informace za důvěrné a zachovávaly o nich přísnou
         mlčenlivost.

    13. Povinnost plnit ustanovení tohoto článku smlouvy se nevztahuje na informace, které:
         a) mohou být zveřejněny bez porušení této smlouvy,
         b) byly písemným souhlasem dotčené smluvní strany zproštěny těchto omezení,
         c) jsou známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem porušení povinnosti některé
             ze smluvních stran,
         d) příjemce je zná dříve, než mu je předá druhá smluvní strana,
         e) jsou vyžádány soudem, státním zastupitelstvím nebo příslušným správním orgánem
             na základě zákona, popřípadě, jejichž uveřejnění je stanoveno zákonem,
         f) smluvní strana sdělí osobě vázané zákonnou povinností mlčenlivosti (např.
             advokátovi nebo daňovému poradci) za účelem uplatňování svých práv.

    14. Povinnost mlčenlivosti, ochrany osobních údajů a ochrany důvěrných informací trvá bez
         ohledu na ukončení platnosti této smlouvy.

    15. Smluvní strany se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svěřeny
         druhou smluvní stranou, nezpřístupní třetím osobám bez písemného souhlasu druhé
         smluvní strany a nepoužijí tyto informace k jiným účelům, než k plnění předmětu této
         smlouvy.

4.7. Smluvní sankce

V případě pozdního nástupu prodávajícího na servisní zásah v záruční době, nebo neodstranění
reklamovaných vad v záruční době, nebo neopravitelnosti zboží v záruční době, nebo pokud
bude odstranění závady v záruční době trvat déle, než jak je stanoveno v čl. 5. Záruka, servisní
podmínky a reklamace, bude kupující oprávněn vyúčtovat prodávajícímu smluvní pokutu. Tato
smluvní pokuta bude účtována ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení, maximálně
však 500.000,- Kč, a to za každý případ prodlení zvlášť.

V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží dle čl. 4. 1. této smlouvy, je kupující oprávněn
účtovat prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 5.000,-- Kč včetně DPH za každý i započatý
kalendářní den prodlení.
Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží, které při svém provozu nebude splňovat veškeré
parametry prodávajícím v nabídce uvedené, nebo uvedené v oficiální technické dokumentaci
výrobce, bude tento stav považován za záruční závadu a kupující bude požadovat její odstranění.
Kupující si vyhrazuje právo uplatňovat veškeré výše uvedené sankce až do úplného odstranění
této závady.
V případě neopravitelnosti zboží může být prodávajícím toto zboží vyměněno za shodné, nebo
kvalitativně vyšší zboží. Tuto výměnu lze provést pouze po dohodě mezi kupujícím a
prodávajícím.
V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu smluvní úrok
z prodlení ve výši 0,025 % z dlužné částky za každý i započatý den prodlení.
Uhrazením smluvní pokuty není žádným způsobem dotčen nárok kupujícího na náhradu
případně vzniklé škody.
Smluvní pokuta bude účtována samostatným dokladem (fakturou), splatnost smluvní pokuty činí
30 dní ode dne doručení dokladu prodávajícímu.

5. Záruka, servisní podmínky a reklamace

Prodávající prohlašuje, že dodávané zboží je nové, nepoužité a nerepasované a je bez vad
faktických i právních. Dále prodávající prohlašuje, že dodané zboží bude mít po celou dobu
záruky ode dne podpisu akceptačního protokolu vlastnosti odpovídající specifikacím, které jsou
uvedeny v zadávací dokumentaci a v technické dokumentaci ke zboží, která byla vydána
výrobcem, a poskytuje na zboží, jeho příslušenství či technologie záruku 24 měsíců ve smyslu §
2113 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dodavatel garantuje podporu výrobce
pro následujících 60 měsíců od předání.

Záruční doba počíná plynout dnem uvedení zboží do provozu po řádném předání a převzetí
zboží. Záruka se vztahuje na plnou funkčnost zboží.

Prodávající poskytuje záruční servis v tomto rozsahu:
Pro technologie Distribuční přepínače datových rozvoden:
servis v místě plnění 24x7x365 (tzn. 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, 365 dnů v roce)
s max. odezvou do 4hod pro HW nebo SW problémy (pro problémy, které se musí řešit místně,
tj. servisní technik se do 4 hodin dostaví na řešení problému do sídla kupujícího). Odstranění
závady do 24 hodin od nástupu na opravu.

Pro technologie Wireless kontroléry
servis v místě plnění 8x5 (tzn. Následující pracovní den)
s max. odezvou následující pracovní den pro HW nebo SW (pro problémy, které se musí řešit
místně, tj. servisní technik se dostaví nejdéle následující pracovní den na řešení problému do
sídla kupujícího). Odstranění závady do 48 hodin od nástupu na opravu.

Pro technologie Sandboxu a personální karantény
servis v místě plnění 8x5 (tzn. Následující pracovní den)
s max. odezvou následující pracovní den pro HW nebo SW (pro problémy, které se musí řešit
místně, tj. servisní technik se dostaví nejdéle následující pracovní den na řešení problému do
sídla kupujícího). Odstranění závady do 48 hodin od nástupu na opravu.

Komunikace se servisním technikem bude probíhat výhradně v českém jazyce.

Servisní technik je dostupný nepřetržitě (tedy 24 hodin denně) telefonicky na čísle 603 265 611.
Prodávající garantuje potvrzení nahlášené závady do 2 hodin od jejího přijetí.

Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího:
Adresa: Nám. Míru 22, 503 03 Smiřice tel.: 495 405 912
kontaktní osoba :

Po dobu záruky je veškerý záruční servis, opravy, dodavatelská údržba, který je nezbytný pro
provoz zboží poskytován zdarma.
Po vzniku závady zahájí servisní technik ve stanovených reakčních dobách práce na odstranění
závady a pracuje nepřetržitě, není-li smluvními stranami dohodnuto jinak, do okamžiku, kdy je
servisované zboží opět plně provozuschopné. Prodávající je povinen přijmout v případě vzniku
závady, která způsobí nefunkčnost servisovaného zboží, taková opatření, která budou směřovat k
urychlení odstranění závady a obnovení provozuschopnosti (např. urychlená dodávka náhradních
dílů, posílení řešitelského týmu, atd.).

Kupující má právo na zaplacení nákladů na odstranění záručních vad poskytovatelem v případě,
kdy vady opraví nebo odstraní sám nebo použije k jejich odstranění třetí osoby. Tohoto práva
může kupující využít pouze po dohodě smluvních stran nebo v případě, kdy prodávající
nenastoupí na provedení opravy včas, nebo bude v prodlení s odstraněním vady.
V ostatním platí pro uplatňování a způsob odstraňování vad příslušná ustanovení zákona č.
89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění.

6. Závěrečná ustanovení
Prodávající prohlašuje, že nainstalované zboží a úroveň proškolení jeho obsluhy zajistí bezpečný
provoz.
Kupující si vyhrazuje právo odstoupit od této smlouvy v případě, že předmět smlouvy bez vad a
nedodělků nebude prodávajícím realizován v plném rozsahu nejpozději do 4 měsíců od data
účinnosti této smlouvy z důvodu na straně prodávajícího.

Prodávajícímu v tomto případě nevzniká nárok na úhradu jakýchkoliv nákladů spojených
s přípravou realizace anebo s realizací předmětu smlouvy.
Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění.
Pro účely této smlouvy se vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb.,
občanského zákoníku, v platném znění, tj. prodávající není oprávněn postoupit svá práva a
povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě.

Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými dodatky podepsanými oprávněnými
zástupci obou smluvních stran.
Veškerá textová dokumentace, kterou při plnění smlouvy předává či předkládá prodávající
kupujícímu, musí být předána či předložena v českém jazyce.
V případě sporu rozhodne na návrh některé ze smluvních stran místně příslušný soud v České
republice.
Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran
a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv.
Prodávající podpisem této smlouvy vyjadřuje souhlas se zveřejněním všech podmínek tohoto
smluvního vztahu.
Smluvní strany souhlasí s uveřejněním smlouvy v registru smluv podle platných právních
předpisů.
Písemnosti mezi stranami této smlouvy, s jejichž obsahem je spojen vznik, změna nebo zánik
práv a povinností upravených touto smlouvou (zejména odstoupení od smlouvy) se doručují
osobně nebo doporučenou poštou, není-li v této smlouvě stanoveno jinak. Povinnost smluvní
strany doručit písemnost doporučeně druhé smluvní straně je splněna při doručování poštou,
jakmile pošta písemnost adresátovi doručí proti podpisu. V případě nedoručení nabývá
odstoupení od smlouvy účinnosti třetí den po odeslání oznámení o odstoupení na adresu druhé
smluvní strany.
Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž kupující a
prodávající obdrží po jednom vyhotovení.
Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva vyjadřuje jejich pravou, vážnou, svobodnou a úplnou
vůli, prostou omylů, a že tuto smlouvu neuzavírají v tísni za nápadně nevýhodných podmínek.
Na důkaz shora uvedeného připojují oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy.

Příloha č. 1: Specifikace zboží - rozpočet – v položkovém členění
Příloha č. 2: Harmonogram
Příloha č. 3: Akceptační protokol

V Hradci Králové 19.12.2018        Ve Smiřicích 4.12.2018

………………………………………..                  ………………………………………
Za kupujícího:                     Za prodávajícího:
Fakultní nemocnice Hradec Králové  AUTOCONT a.s.
Příloha č. 1: Specifikace zboží - rozpočet v položkovém členění

Pol. Č. položky Popis                                    Jednotka  Jednotková cena bez DPH Celková cena bez DPH
                                                          (ks/m)
1                 Wireless kontroléry
                                                              2
2    AIR-CT5520- Cisco 5520 Wireless Controller w/rack        4    186 967,00 Kč   373 934,00 Kč
                                                              4       6 477,00 Kč   25 908,00 Kč
     K9           mounting kit                                4
                  770W AC Hot-Plug Power Supply for         200     35 590,50 Kč   142 362,00 Kč
3    AIR-PSU1-    5520 Controller                           400       3 954,50 Kč   15 818,00 Kč
     770W                                                             1 594,00 Kč
                  SNTC-8X5XNBD HW Cisco 5520                 37         397,00 Kč  318 800,00 Kč
4a   CON-SNT-     Wireless Controller 1Y                                           158 800,00 Kč
     AIRT5520H                                                8     13 864,00 Kč   512 968,00 Kč
                  SNTC-8X5XNBD SW maintenance Cisco                 16 882,00 Kč   135 056,00 Kč
4b   CON-SNT-     5520 Wireless Controller 1Y                 8
     AIRT5520S                                                1         150,00 Kč     1 200,00 Kč
     LIC-CT5520- Cisco 5520 Wireless Controller 1 AP          2     31 587,00 Kč    31 587,00 Kč
5                                                             3
     1A           Adder License                               6       4 580,00 Kč     9 160,00 Kč
     CON-ECMU- SWSS UPGRADES Cisco 5520 Wireless              1     44 498,00 Kč   133 494,00 Kč
6    LICT5520 Controller 1 AP Ad 1Y                           1
                                                                      5 215,00 Kč   31 290,00 Kč
7    AIR-AP2802I- 802.11ac W2 AP w/CA; 4x4:3; Int Ant;        2    160 000,00 Kč   160 000,00 Kč
                                                                    10 000,00 Kč
     E-K9         2xGbE E                                     2                     10 000,00 Kč
                                                                   301 380,00 Kč
8    SFP-10G-LR- 10GBASE-LR SFP Module, Enterprise-           4    324 995,00 Kč   602 760,00 Kč
                                                              4     15 948,00 Kč   649 990,00 Kč
     S=           Class                                                             63 792,00 Kč
     OPA-9-                                                   5       1 772,00 Kč
9    LCA/SCA-2D-  Patchcord optický SM  OS1/OS2  9/125,                               7 088,00 Kč
     ZX           LC/APC-SC/APC, 2m                          10    118 174,00 Kč
                                                                                   590 870,00 Kč
10 JF414AAE HPE IMC WSM SW Mod 50-AP E-LTU                   10       5 445,00 Kč
                                                             12         605,00 Kč   54 450,00 Kč
11 U3ZU6E         HPE 1Y FC NBD IMC WSM S/W Md 50             2                       6 050,00 Kč
                  AP E SVC [for JF414AAE]                     2       1 191,00 Kč
                  HPE IMC WSM SW Mod Add 50-AP E-                     1 127,00 Kč   14 292,00 Kč
12 JF415AAE       LTU                                                 3 864,00 Kč     2 254,00 Kč
                                                                                      7 728,00 Kč
13 U3ZT7E         HPE 1Y FC NBD Ntwk Group 145
                  License SVC [for JF415AAE]
14a               Implementace

14b               Servisní činnosti, HelpDesk a
                  pohotovost
15                Distribuční přepínač datových center

16   C6800-       Catalyst 6800 16 port 10GE with
     16P10G=      integrated DFC4
     N9K-
17 C93180YC-      Nexus 9300 with 48p 10/25G SFP+, 6p
                  100G QSFP, MACsec, UP
     FX
     CON-SNTP-    SNTC-24X7X4 HW Nexus 9300 with 48p
18a  N93YCFXH     1Y

18b  CON-SNTP-    SNTC-24X7X4 SW maintenance Nexus
     N93YCFXS     9300 with 48p 1Y
                  N2K-C2232TM-E-10GE
19   N2K-         (32x1/10GT+8x10GE), airflow/power
     C2232TM-E    option

20a  CON-SNTP-    SNTC-24X7X4 HW Reversed airflow/AC
     2232TEBAH    1Y

22b  CON-SNTP-    SNTC-24X7X4 SW maintenance
     2232TEBAS    Reversed airflow/AC 1Y

21   SFP-H10GB-   10GBASE-CU SFP+ Cable 3 Meter
     CU3M=
     SFP-H10GB-
22   CU1M=        10GBASE-CU SFP+ Cable 1 Meter

23   QSFP-100G-   100GBASE-CR4 Passive Copper Cable,
     CU1M=        1m
24   SFP-10G-LR-  10GBASE-LR SFP Module, Enterprise-       12     16 882,00 Kč     202 584,00 Kč
     S=           Class                                               150,00 Kč       1 800,00 Kč
     OPA-9-
25   LCA/SCA-2D-  Patchcord optický SM  OS1/OS2  9/125,    12    282 000,00 Kč     282 000,00 Kč
     ZX           LC/APC-SC/APC, 2m                               14 000,00 Kč      14 000,00 Kč

26a               Implementace                             1     158 108,00 Kč     158 108,00 Kč
                                                                  90 128,00 Kč     180 256,00 Kč
26b               Servisní činnosti, HelpDesk a            1   1 392 617,00 Kč   1 392 617,00 Kč
                  pohotovost
27                Personální karanténa a Sandbox                 792 512,00 Kč   2 377 536,00 Kč

28 FML-VM02       Fortinet, FortiMail, FortiMail-VM02,     1
                  SW virtual appliance
     FC-10-
29   0VM02-642-   Fortinet, FortiMail, FortiMail-VM02,     2
     02-12H       24x7 Base Bundle Contract 1YR

30 FSA-3000E      Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox-    1
                  3000E, HW only

31   FSA-3000E-   Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox-    3
     UPG-LIC-16   3000E, Upgrade Includes (16)Windows
                  and (3)MS Office licenses

32a  FC-10-SA30K-Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox-     2   1 167 520,50 Kč   2 335 041,00 Kč
     970-02-12H 3000E, 24x7 FortiCare 1YR HW

                  Fortinet, FortiSandbox, FortiSandbox-

32b  FC-10-SA30K-3000E, 24x7 AV, IPS, Web Filtering, File  2   129 724,50 Kč     259 449,00 Kč
     970-02-12S Query and SandBox 1YR SW

33a               subscription                             1   276 000,00 Kč
                  Implementace                                  12 000,00 Kč            276 000,00 Kč

33b               Servisní činnosti, HelpDesk a            1                              12 000,00 Kč
                  pohotovost
Celkem                                                                           11 551 042,00 Kč
Částka DPH (21%)                                                                  2 425 718,90 Kč
                                                                                 13 976 761,00 Kč
Celkem včetně DPH
   Návrh harmonogramu projektu "Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie páteřní komunikace"
   Autor: J.M. a M.P. , poslední aktualizace: 30.11.2018

                                                                                                                                                             Týdny

              Č.  Činnost                       od      do       délka   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Etapa činnosti                                                  [týdny]

I  10 REALIZACE ETAPA I

   11 Výzva k zahájení plnění                       1

   12 2_distribuční přepínače                       9       10  6

   13 3_Wireless kontrolér                          7       8   6

   15 6_E-mail karanténa                            3       4   6

   16 6_Sandbox                                     11      11  5

                  Vyhodnocení a uzavření ETAPA

I  19 I                                                     16

Poznámky:

                                                                LEGENDA: Instalace
                                                                                 Zkušební provoz
Příloha č. 3: Akceptační protokol

                                     Akceptační protokol

Dodavat el                               Fakultní nemocnice Hradec Králové

IČ                                       IČ: 179906
DIČ                                      DIČ: CZ00179906

Adresa                                   Adresa Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové –

t el:                                    Nový Hradec Králové

email:                                   t el:

Smlouva/ objednávka č.:                  M ísto určení:
                                         Odbor výpočetních systémů
Faktura č.:
                                         Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový
Datum vystavení                          Hradec Králové
                                         Fakultní nemocnice Hradec Králové
předávacího protokolu:

Dodavatel potvrzuje, že zboží, tak jak je uvedeno níže, bylo dodáno a nainstalováno v souladu

s Kupní smlouvou č. XY

Zboží „Zvýšení kybernetické bezpečnosti ve FN HK - Dodávka a implementace technologie
XXX" (označení stejné jako v rozpočtu projektu):

Označení zboží v rozpočtu projektu (kód  Označení zboží v kupní  Typ přístroje, výrobce
                                         smlouvě a na faktuře
+ název)

Viz příloha

Dodané výrobky a příslušenství:

Příslušenst ví  - Příslušenství  - Výrobní číslo Výrobce         Počet  Cena/ kus
                                                                        s DPH
obecný název        t yp

Zaškolení personálu proběhlo dne ……….,   Zboží převzal:
Zboží předal:
                                         datum:
datum:                                   podpis:
podpis: