Textová podoba smlouvy Smlouva č. 774505: Příprava a zpracování zadávacích podmínek k veřejné zakázce "Pořízení

Příloha 1523_Objednavka-anonymizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO                            Objednací list číslo
  PRO MÍSTNÍ                                      1523/2016-32
  ROZVOJ ČR

Číslo objednávky uveďte laskavě
na dodacím listu a faktuře

Vyřizuje:
Telefon:

IČO: 660 02 222
Bankovní spojeni:
ČNB Praha 1
Účet č.:

Zaokrouhlujte na celé Kč

Dodavatel:  C SYSTEM CZ a.s.
            Otakara Ševčíka 840/10
            636 00 Brno
            IČ: 27675645 DIČ: CZ27675645

Objednáváme: Příprava a zpracování zadávacích podmínek k veřejné zakázce „Pořízení
                      SW licencí a servisní podpory databázového systému44

Plnění objednávky zahrnuje:
      1. Podrobnou specifikaci předmětu veřejné zakázky
      2. Odůvodnění stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky a odůvodnění zakázky dle
           zákona
      3. Vypracování/aktualizace Záměru veřejné zakázky vč. zdůvodnění změn
     4. Stanovení technických kvalifikačních předpokladů
      5. Podrobný popis hodnotících kritérií ekonomické výhodnosti nabídky, včetně subjektivních
           hodnotících subkritérií, (včetně způsobu hodnocení
     6. Návrh obchodních podmínek, které budou součástí návrhu smlouvy
      7. Návrh smluvních podmínek

Výstupem plnění objednávky budou zpracované zadávací podmínky k zahájení zadávacího řízení
v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách, v platném znění.

Požadavky na termíny plnění a místo plnění

Termín předání je max. 1 měsíc od data podpisu této objednávky.
Výstup bude předán ve 2 listinných (originál a kopie) a 1 elektronickém vyhotovení (CD).

Cena a platební podmínky

Předpokládaná pracnost zpracování výstupu: 20 člověkodnů (10 000Kč za člověkoden bez DPH)

Cena za plnění nepřekročí částku 200 000 Kč bez DPH (242 000 Kč s DPH). Vyplacení peněžních
prostředků je podmíněno akceptací plnění ze strany MMR.

Doba splatnosti faktury bude minimálně 14 dní od doručení objednateli.

V případě překročení lhůt plnění může zadavatel požadovat po dodavateli uhrazení pokuty ve výši 0,1%
z hodnoty objednávky za každý den prodlení.

Kontaktní osobou ve věci této objednávky ze strany MMR je Ing. Stanislav Bogdanov,
tel.:

                                                                                                                                       1
ministerstvo                   Objednací list číslo
                                       1523/2016-32
PRO MÍSTNÍ

rozvoj čr

Další ustanovení
MMR ČR si vyhrazuje možnost odstoupení od objednávky na základě písemného oznámení zaslaného
kontaktní osobě dodavatele. V tomto případě bude uhrazena částka odpovídající již odvedené části
plnění.
Podpisem objednávky Dodavatel prohlašuje, že se nebude jakkoliv dále účastnit předmětného
zadávacího řízení.
Součástí výstupu bude i tabulka zobrazující časovou náročnost zpracování jednotlivých částí
požadovaného plnění.

V Praze dne 22.11.2016

                                                                                                              Ing. Stanislav Bogdanov
                                                                                                 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Objednávku akceotova^uDřevzal
  Praze dne

                               Ing. Stanislav Petera
                                C SYSTÉM CZ a.s.

                               2