Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ 1523/2016-32 ROZVOJ ČR Číslo objednávky uveďte laskavě na dodacím listu a faktuře Vyřizuje: Telefon: IČO: 660 02 222 Bankovní spojeni: ČNB Praha 1 Účet č.: Zaokrouhlujte na celé Kč Dodavatel: C SYSTEM CZ a.s. Otakara Ševčíka 840/10 636 00 Brno IČ: 27675645 DIČ: CZ27675645 Objednáváme: Příprava a zpracování zadávacích podmínek k veřejné zakázce „Pořízení SW licencí a servisní podpory databázového systému44 Plnění objednávky zahrnuje: 1. Podrobnou specifikaci předmětu veřejné zakázky 2. Odůvodnění stanovení předpokládané hodnoty veřejné zakázky a odůvodnění zakázky dle zákona 3. Vypracování/aktualizace Záměru veřejné zakázky vč. zdůvodnění změn 4. Stanovení technických kvalifikačních předpokladů 5. Podrobný popis hodnotících kritérií ekonomické výhodnosti nabídky, včetně subjektivních hodnotících subkritérií, (včetně způsobu hodnocení 6. Návrh obchodních podmínek, které budou součástí návrhu smlouvy 7. Návrh smluvních podmínek Výstupem plnění objednávky budou zpracované zadávací podmínky k zahájení zadávacího řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázkách, v platném znění. Požadavky na termíny plnění a místo plnění Termín předání je max. 1 měsíc od data podpisu této objednávky. Výstup bude předán ve 2 listinných (originál a kopie) a 1 elektronickém vyhotovení (CD). Cena a platební podmínky Předpokládaná pracnost zpracování výstupu: 20 člověkodnů (10 000Kč za člověkoden bez DPH) Cena za plnění nepřekročí částku 200 000 Kč bez DPH (242 000 Kč s DPH). Vyplacení peněžních prostředků je podmíněno akceptací plnění ze strany MMR. Doba splatnosti faktury bude minimálně 14 dní od doručení objednateli. V případě překročení lhůt plnění může zadavatel požadovat po dodavateli uhrazení pokuty ve výši 0,1% z hodnoty objednávky za každý den prodlení. Kontaktní osobou ve věci této objednávky ze strany MMR je Ing. Stanislav Bogdanov, tel.: 1 ministerstvo Objednací list číslo 1523/2016-32 PRO MÍSTNÍ rozvoj čr Další ustanovení MMR ČR si vyhrazuje možnost odstoupení od objednávky na základě písemného oznámení zaslaného kontaktní osobě dodavatele. V tomto případě bude uhrazena částka odpovídající již odvedené části plnění. Podpisem objednávky Dodavatel prohlašuje, že se nebude jakkoliv dále účastnit předmětného zadávacího řízení. Součástí výstupu bude i tabulka zobrazující časovou náročnost zpracování jednotlivých částí požadovaného plnění. V Praze dne 22.11.2016 Ing. Stanislav Bogdanov Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Objednávku akceotova^uDřevzal Praze dne Ing. Stanislav Petera C SYSTÉM CZ a.s. 2