Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Na faktuře uvádějte Číslo objednávky: 61/2018/OPOCR/IZ vždy č. objednávky Vyřizuje: Irena Zemanová OBJEDNÁVKA Tel: 487881143/ E-mail: zemanova_ir@mucl.cz Datum : 21.12.2018 Odběratel a fakturační adresa: Dodavatel: Město Česká Lípa Aleš Jozífek Náměstí T.G.M č. p. 1 Nová 228/ 470 36 Česká Lípa Cvikov I IČ : 00260428 DIČ : CZ00260428 47154 Cvikov tel.: 487 881 111 IČ : 44560346 bankovní spojení: 1229421/0100 KB DIČ : Objednáváme u Vás : Pyrotechnické efekty v rámci novoročních oslav pořádaných městem Česká Lípa - příprava dle předchozí dohody s organizátorem Termín: 01.01.2019, 18.00 hodin, délka cca 7 minut Místo: Česká Lípa, Boženy němcové 2942, střecha kulturního domu Crystal Kontakt pro organizační a technické záležitosti: Kultura Česká Lípa, příspěvková organizace, p. Hylebrant tel. 777 074 010 Cenové podmínky : Cena s DPH : 100 000,00Kč Dodací podmínky : 01.01.2019 Podpis objednavatele: dne: 21.12.2018 dne: 21.12.2018 Irena Zemanová dne: 21.12.2018 Podpis správce rozpočtu: Irena Zemanová Příkazce operace: Ing. Helena Musilová Objednatel prohlašuje, že výše uvedený předmět plnění není používán k ekonomické činnosti, ale pro potřeby související výlučně s činností při výkonu veřejné správy, a proto ve smyslu informace GFŘ a MFČR ze dne 9.11.2011 nebude aplikován režim přenesené daňové povinnosti podle § 92e zákona o DPH. Poznámky / připomínky Splatnost faktury za dodanou službu/dílo je do 30 dní, pokuta za nedodržení termínu dodání je 0,05% z celkové částky za každý den prodlení.