Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7818019: Dodatek č. 1 k Rámcové smlouvě o financování projektu D1 Modernizace -

Příloha soubor_100002853_15372.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SCHVALOVACÍ PROTOKOL

                                         Č.J.: 82/2016-430-PPR/3

ídící orgán schvaluje podporu pro projekt:

Název projektu:             D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT 119 Velký
                            Beranov

Registrační číslo žádosti: 82/2016-430-PPR

Evidenční číslo projektu    CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046
v MS2014+:

Žadatel:                    Ředitelství silnic a dálnic ČR

Prioritní osa:              2

Specifický cíl:             2.1

P íspěvek z fondu:          Fond soudržnosti

Celkové způsobilé výdaje    785 258 671,00 Kč
(max.):

Celkové způsobilé výdaje    774 579 153,00 Kč
p ipadající na finanční
mezeru očištěné o p íjmy
dle čl. 61 (max.):

Míra podpory ze             83,84 %
způsobilých výdajů1:

P íspěvek Unie (max.):      658 392 280,05 Kč

Zahájení realizace projektu: 05.08.2016

Konečné datum způsobilosti  31.12.2023
výdajů:

Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pově ení Odboru fondů EU O OP Doprava k vystavení
a p ipojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pově ení
k ízení změn podrobné Specifikace projektu.

1 Skutečná míra podpory odpovídá poměru P íspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena
  na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše P íspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+.

                                                 Stránka 1 z 2
OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020                                  82/2016-430-PPR/3

Podmínky schválení:

          1) Uzav ení Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní
              infrastruktury;

          2) Dodržení stálosti operací podle Na ízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013,
              čl. 71, odst. 1.;

          3) Dodržování p íslušných právních a metodických p edpisů;

V Praze dne _______________

                                      _________________________
                                                 Ing. Dan Ťok
                                               ministr dopravy

P íloha:  Specifikace projektu

                                      Stránka 2 z 2
Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 82/2016-430-PPR/3, změna č. 1 (změna
harmonogramu projektu – prodloužení data ukončení projektu, zahájení provozu)

1) IDENTIFIKACE PROJEKTU

Název projektu:                      D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT
                                     119 Velký Beranov
Registrační číslo žádosti:           82/2016-430-PPR
Evidenční číslo projektu v MS2014+:  CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046
Žadatel:                             Ředitelství silnic a dálnic ČR
Prioritní osa:                       2
Specifický cíl:                      2.1

2) POPIS PROJEKTU                    Modernizace dálnice
Druh projektu:                       Předmětem projektu je modernizace dálnice D1
Popis projektu:                      v úseku Jihlava - Velký Beranov (km 113,320 -
                                     119,300) v délce 5,980 km. Vlastní modernizace
Cíle projektu:                       spočívá v rozšíření na kategorii D 28, resp. 2 jízdní
                                     pásy o šířce zpevnění 11,5 m a zlepšení stavebně
                                     technického stavu dálnice. Součástí stavby je úprava
                                     příčných sklonů vozovky, doplnění, případně
                                     prodloužení nebo rozšíření přídatných pruhů
                                     dle platných ČSN. Dále je součástí projektu
                                     rekonstrukce dálničních mostů a nadjezdu,
                                     rekonstrukce odvodnění a vybavení dálnice,
                                     protihluková stěna, přeložky inženýrských sítí
                                     a vegetační úpravy. Dojde rovněž ke zhodnocení
                                     a doplnění telematického vybavení dálnice D1.
                                     Cílem projektu je modernizace dálnice D1
                                     v předmětném úseku na kategorii D 28, respektive
                                     se šířkou zpevnění 11,5 m na každém jízdním pásu.
                                     Tyto úpravy přispějí k podstatnému zvýšení
                                     bezpečnosti a plynulosti provozu na této značně
                                     zatížené komunikaci a rovněž i k oddálení běžných
                                     oprav.

                                     1/4
3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013

Míra nedostatku financování: 98,64 %

    Hlavní prvky a parametry                                                Nediskont.   Diskont. hodnota
                                                                             hodnota         (čistá souč.
                                                                                 Kč           hodnota)
                                                                                                   Kč

1 Referenční období (roky)                                              30

2 Finanční diskontní sazba (v %)                                        4

3   Celkové investiční náklady (v Kč,                                       769 607 372
    nediskontované)                                                                -

4 Celkové investiční náklady (v Kč, diskontované)                                        729 920 721

5 Zůstatková hodnota (v Kč, nediskontovaná)                                                      -
                                                                                                 -
6 Zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaná)                                                (10 633 980)

7 Příjmy (v Kč, diskontované)

8 Provozní náklady (v Kč, diskontované)

    Výpočet nedostatku financování

     Čistý výnos = příjmy – provozní náklady +                                                  9 929 226*
9 zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaný) = (7) –                                              719 991 495
                                                                                         98,64
     (8) + (6)

10  Uznatelné výdaje (čl. 54.2) = investiční náklady –
    čistý příjem (v Kč, diskontované) = (4) – (9)

11 Míra nedostatku financování (v %) = (10)/(4)

*uvedená hodnota zohledňuje poměr způsobilých a nezpůsobilých nákladů.

4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU

Kurz pro určení velikosti   27,021 Kč / 1 EUR1
projektu:

1 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro březen 2017

                                                                                                              2/4
5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU

6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU2

2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu
mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené
žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+.

                                                                                                              3/4
7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ

                       Název indikátoru                Jednotka     Výchozí  Plánovaná
                                                        opatření    hodnota   hodnota
Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických                                 1
aromatických uhlovodíků                                    km           0
Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných        km                   5,980
silnic                                               osobohod./rok      0
Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných                             5,980
silnic, z toho: TEN-T                                                   0     207 136
Úspora času v silniční dopravě                                          0

V Praze dne _______________

                                                     _________________________
                                                         Ing. Mgr. Marek Pastucha
                                                          ředitel Odboru fondů EU

                                                                                   4/4