Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SCHVALOVACÍ PROTOKOL Č.J.: 82/2016-430-PPR/3 ídící orgán schvaluje podporu pro projekt: Název projektu: D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT 119 Velký Beranov Registrační číslo žádosti: 82/2016-430-PPR Evidenční číslo projektu CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046 v MS2014+: Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Prioritní osa: 2 Specifický cíl: 2.1 P íspěvek z fondu: Fond soudržnosti Celkové způsobilé výdaje 785 258 671,00 Kč (max.): Celkové způsobilé výdaje 774 579 153,00 Kč p ipadající na finanční mezeru očištěné o p íjmy dle čl. 61 (max.): Míra podpory ze 83,84 % způsobilých výdajů1: P íspěvek Unie (max.): 658 392 280,05 Kč Zahájení realizace projektu: 05.08.2016 Konečné datum způsobilosti 31.12.2023 výdajů: Tímto Schvalovacím protokolem je vydáno pově ení Odboru fondů EU O OP Doprava k vystavení a p ipojení podrobné Specifikace projektu k tomuto Schvalovacímu protokolu a zároveň pově ení k ízení změn podrobné Specifikace projektu. 1 Skutečná míra podpory odpovídá poměru P íspěvek Unie (max.) a Celkových způsobilých výdajů (max.), uvedená hodnota míry podpory je zaokrouhlena na dvě desetinná místa dolů a je indikativní. Výpočet skutečné výše P íspěvku Unie v žádostech o platbu probíhá automaticky v IS MS2014+. Stránka 1 z 2 OPERAČNÍ PROGRAM DOPRAVA 2014 – 2020 82/2016-430-PPR/3 Podmínky schválení: 1) Uzav ení Rámcové smlouvy o financování projektu se Státním fondem dopravní infrastruktury; 2) Dodržení stálosti operací podle Na ízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013, čl. 71, odst. 1.; 3) Dodržování p íslušných právních a metodických p edpisů; V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Dan Ťok ministr dopravy P íloha: Specifikace projektu Stránka 2 z 2 Příloha č. 1 k Schvalovacímu protokolu č.j. 82/2016-430-PPR/3, změna č. 1 (změna harmonogramu projektu – prodloužení data ukončení projektu, zahájení provozu) 1) IDENTIFIKACE PROJEKTU Název projektu: D1 Modernizace - úsek 15, EXIT 112 Jihlava - EXIT 119 Velký Beranov Registrační číslo žádosti: 82/2016-430-PPR Evidenční číslo projektu v MS2014+: CZ.04.2.39/0.0/0.0/15_003/0000046 Žadatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Prioritní osa: 2 Specifický cíl: 2.1 2) POPIS PROJEKTU Modernizace dálnice Druh projektu: Předmětem projektu je modernizace dálnice D1 Popis projektu: v úseku Jihlava - Velký Beranov (km 113,320 - 119,300) v délce 5,980 km. Vlastní modernizace Cíle projektu: spočívá v rozšíření na kategorii D 28, resp. 2 jízdní pásy o šířce zpevnění 11,5 m a zlepšení stavebně technického stavu dálnice. Součástí stavby je úprava příčných sklonů vozovky, doplnění, případně prodloužení nebo rozšíření přídatných pruhů dle platných ČSN. Dále je součástí projektu rekonstrukce dálničních mostů a nadjezdu, rekonstrukce odvodnění a vybavení dálnice, protihluková stěna, přeložky inženýrských sítí a vegetační úpravy. Dojde rovněž ke zhodnocení a doplnění telematického vybavení dálnice D1. Cílem projektu je modernizace dálnice D1 v předmětném úseku na kategorii D 28, respektive se šířkou zpevnění 11,5 m na každém jízdním pásu. Tyto úpravy přispějí k podstatnému zvýšení bezpečnosti a plynulosti provozu na této značně zatížené komunikaci a rovněž i k oddálení běžných oprav. 1/4 3) STANOVENÍ VÝŠE PŘÍJMŮ PODLE ČL. 61 NAŘÍZENÍ (EU) Č. 1303/2013 Míra nedostatku financování: 98,64 % Hlavní prvky a parametry Nediskont. Diskont. hodnota hodnota (čistá souč. Kč hodnota) Kč 1 Referenční období (roky) 30 2 Finanční diskontní sazba (v %) 4 3 Celkové investiční náklady (v Kč, 769 607 372 nediskontované) - 4 Celkové investiční náklady (v Kč, diskontované) 729 920 721 5 Zůstatková hodnota (v Kč, nediskontovaná) - - 6 Zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaná) (10 633 980) 7 Příjmy (v Kč, diskontované) 8 Provozní náklady (v Kč, diskontované) Výpočet nedostatku financování Čistý výnos = příjmy – provozní náklady + 9 929 226* 9 zůstatková hodnota (v Kč, diskontovaný) = (7) – 719 991 495 98,64 (8) + (6) 10 Uznatelné výdaje (čl. 54.2) = investiční náklady – čistý příjem (v Kč, diskontované) = (4) – (9) 11 Míra nedostatku financování (v %) = (10)/(4) *uvedená hodnota zohledňuje poměr způsobilých a nezpůsobilých nákladů. 4) KURZ PRO URČENÍ VELIKOSTI PROJEKTU Kurz pro určení velikosti 27,021 Kč / 1 EUR1 projektu: 1 Měsíční účetní kurz Evropské komise (http://ec.europa.eu/budget/inforeuro/) pro březen 2017 2/4 5) PLÁNOVANÝ ROZPOČET PROJEKTU 6) PLÁNOVANÝ HARMONOGRAM PROJEKTU2 2 V harmonogramu uvedená data odpovídají údajům ze schválené žádosti o podporu. Data v harmonogramu mohou být v budoucnu aktualizována bez vydání změnové specifikace pouze v MS2014+ na základě schválené žádosti o změnu předložené příjemcem prostřednictvím ISKP14+. 3/4 7) PLÁNOVANÉ HODNOTY MONITOROVACÍCH UKAZATELŮ Název indikátoru Jednotka Výchozí Plánovaná opatření hodnota hodnota Snížení zátěže obyvatelstva imisemi polycyklických 1 aromatických uhlovodíků km 0 Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných km 5,980 silnic osobohod./rok 0 Celková délka rekonstruovaných nebo modernizovaných 5,980 silnic, z toho: TEN-T 0 207 136 Úspora času v silniční dopravě 0 V Praze dne _______________ _________________________ Ing. Mgr. Marek Pastucha ředitel Odboru fondů EU 4/4