Textová podoba smlouvy Smlouva č. 8020567: DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců a potenciálních

Příloha Dohoda JEA-MN-4-2019.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DOHODA o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců
   a potenciálních zaměstnanců a poskytnutí příspěvku v rámci

      projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II

                  č. JEA-MN-4/2019 /

              reg. č. proj. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053

uzavřená mezi

Úřadem práce České republiky

zastupující osoba:              Ing. Martin Viterna, ředitel kontaktního pracoviště Jeseník
sídlo:                          Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČO:                            72496991
adresa pro doručování:          Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Jeseník, Karla Čapka
                                č.p. 1147/10, 790 01 Jeseník 1
číslo účtu:                     XXXXXXXXX

(dále jen „Úřad práce“) na straně jedné

a

zaměstnavatelem:                Hotel Hluboký dvůr, a.s.
zastupující osoba:              Ing. Antonín Tomeček, předseda představenstva
sídlo firmy (místo podnikání):  Husitská č.p. 150/9, Nové Sady, 779 00 Olomouc 9
IČO:                            25394967
adresa provozovny:              Husitská č.p. 150/9, Nové Sady, 779 00 Olomouc 9
                                Hrubá Voda 21, 783 61 Hlubočky – Hrubá Voda
číslo účtu:                     XXXXXXXXX

(dále jen „zaměstnavatel“) na straně druhé.

                                                               Článek I
                                                           Účel dohody

I.1 Tato dohoda se uzavírá podle § 106 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění
          pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“), za účelem poskytnutí příspěvku na
          zabezpečení vzdělávací aktivity a příspěvku na úhradu mzdových nákladů z projektu
          „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ (dále jen „POVEZ II“),
          reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, a to v rozsahu a za podmínek uvedených v této
          dohodě.

                                                              Článek II
                                                        Předmět dohody

II.1 Předmětem této dohody je úprava vzájemných vztahů mezi Úřadem práce
          a zaměstnavatelem při zabezpečení vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II
          a poskytnutí příspěvku na její zajištění a příspěvku na úhradu mzdových nákladů
          zaměstnavatele, který zabezpečuje vzdělávací aktivitu svých zaměstnanců, případně
          potenciálních zaměstnanců (dále jen „zaměstnanců“). Příspěvek na potenciální zaměstnance
          můţe být poskytnut pouze v případě, ţe zaměstnavatel zároveň s vyúčtováním vzdělávací
          aktivity doloţí pracovní smlouvu, uzavřenou mezi zaměstnavatelem a potencionálním
          zaměstnancem, který absolvoval vzdělávací aktivitu.

II.2 Zaměstnavatel zabezpečí pro své zaměstnance následující vzdělávací aktivitu:
          Intenzivní kurz obchodní ukrajinštiny

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019                  strana 1 z 8

MPSV - OSU
II.3 Rozsah vzdělávací aktivity každého účastníka:                   52,00  vyučovacích hodin
          z toho: - teoretická příprava:                             25,00  vyučovacích hodin
                         - praktická příprava:                       25,00  vyučovacích hodin
                         - ověření získaných znalostí a dovedností:         vyuč. hodin
                                                                      2,00

II.4 Dodavatel vzdělávací aktivity:  Alavia Education s.r.o.

II.5 Termín realizace vzdělávací aktivity:

Datum zahájení:                                          30.1.2019
Datum ukončení:                                          24.7.2019

Jestliţe tato dohoda nenabyde účinnosti do data zahájení realizace vzdělávací aktivity, strany
dohody uzavřou dodatek k dohodě, ve kterém bude sjednán nový termín realizace vzdělávací
aktivity. Nové datum ukončení realizace vzdělávací aktivity musí být sjednáno v souladu
s bodem IX.3.

II.6 Způsob ověření získaných znalostí a dovedností:
          Závěrečná zkouška

II.7 Zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a) počet:        5

b) jmenný seznam: přílohou č. 1 této dohody je vyplněný formulář „Seznam zaměstnanců

navrţených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.8 Potenciální zaměstnanci, kteří se účastní vzdělávací aktivity:

a) počet:        0

b) jmenný seznam: přílohou č. 2 této dohody je vyplněný formulář „Seznam potenciálních
    zaměstnanců navrţených k účasti na vzdělávací aktivitě“.

II.9 Poskytnutý příspěvek je podporou de minimis podle nařízení Komise (EU) č. 1407/2013 ze
          dne 18. prosince 2013 o pouţití článků 107 a 108 Smlouvy o fungování Evropské unie na
          podporu de minimis, Úřední věstník L 352, 24. 12. 2013, s. 1.

                                                              Článek III
                                                   Závazky zaměstnavatele

III.1 Zajistit účast zaměstnanců uvedených v příloze č. 1 a č. 2 této dohody ve vzdělávací aktivitě
          specifikované v bodech II.2, II.3, II.4, II.5 a II.6 této dohody.

III.2 Vytvořit zaměstnancům účastnícím se vzdělávací aktivity odpovídající podmínky k účasti
          ve vzdělávací aktivitě.

III.3 Zajistit nejpozději v den nástupu na vzdělávací aktivitu prokazatelné seznámení zaměstnanců
          účastnících se vzdělávací aktivity s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
          a s předpisy o poţární ochraně majícími vztah k účasti ve vzdělávací aktivitě.

III.4 Zajistit nejpozději ke dni předloţení prvního vyúčtování nákladů na Úřad práce vyplnění
          vstupního dotazníku (dotazník č. 1) kaţdým podpořeným zaměstnancem. Zaměstnavatel je
          povinen zaměstnanci vyplnění dotazníku umoţnit, v případě potřeby mu zajistit za účelem
          vyplnění dotazníku přístup k výpočetní technice; vstupní dotazník je dostupný
          na Integrovaném portálu MPSV.

III.5 Zajistit v průběhu vzdělávací aktivity prokazatelnou denní evidenci výuky (včetně podpisů
          všech zaměstnanců a lektora), která minimálně obsahuje:
          a) docházku zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, a to s uvedením počtu hodin,
                v nichţ se jednotliví zaměstnanci vzdělávací aktivity zúčastnili, přestávky a přerušení
                výuky. Je nutné, aby denní evidenci docházky zaměstnanci podepisovali vţdy na začátku
                kaţdého výukového dne a záznam o přerušení výuky byl doplňován ihned při opuštění
                výuky zaměstnancem.
          b) informace o vzdělávací aktivitě, a to minimálně v rozsahu: datum, hodina začátku a konce,
                téma, počet hodin vzdělávací aktivity.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 2 z 8
III.6   Písemně informovat Úřad práce, pokud vzniknou překáţky, které znemoţní další realizaci celé
III.7   vzdělávací aktivity, a to nejpozději do 8 kalendářních dnů ode dne vzniku těchto překáţek.

III.8   Zaměstnavatel je povinen informovat předem, nejpozději den před zahájením výuky Úřad
III.9   práce o jakýchkoliv změnách, které jsou závazně uvedeny v „Plánovaném harmonogramu
        vzdělávací aktivity“, který je přílohou č. 3 této dohody a v „Plánu výuky“, který je přílohou č. 6
III.10  této dohody, tj. především o změně termínu a místa výuky, o zkrácení výuky, o mimořádné
III.11  přestávce a o změně lektora, kdy současně předloţí doklady o kvalifikaci nového lektora.
III.12  V evidenci docházky uvést písemně před zahájením výuky denní neúčast (absenci)
        zaměstnance na výuce. V případě náhlých a neočekávaných skutečností, které brání realizaci
        vzdělávací aktivity dle plánovaného harmonogramu, se zaměstnavatel zavazuje informovat
        Úřad práce neprodleně poté, co tyto skutečnosti nastaly. Úřad práce umoţňuje předat
        informaci nejprve telefonicky příslušnému pracovníkovi projektu POVEZ II a následně potvrdit
        písemně.

        Doloţit Úřadu práce v souladu s bodem IV.2 kopie denních evidencí výuky dle bodu III.5
        za příslušný kalendářní měsíc a originál výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu
        účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“, který je přílohou č. 4 dohody, za jednotlivé
        kalendářní měsíce, vţdy nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí
        vykazovaného měsíčního období. Připadne-li poslední den kalendářního měsíce na sobotu,
        neděli nebo svátek, je posledním dnem pro doloţení nejbliţší příští pracovní den.

        Doloţit Úřadu práce v souladu s bodem IV.3 vyúčtování nákladů na zabezpečení vzdělávací
        aktivity na výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“, který je přílohou
        č. 5 této dohody, včetně závěrečného protokolu, kopie faktury dodavatele vzdělávací aktivity
        za realizaci vzdělávací aktivity a doklad o úhradě nákladů za vzdělávací aktivitu a to
        nejpozději do konce kalendářního měsíce následujícího po uplynutí měsíce, ve kterém byla
        vzdělávací aktivita ukončena. Zaměstnavatel se dále zavazuje předloţit vzor dokladu
        označeného logem v souladu s Obecnou částí pravidel pro ţadatele a příjemce v rámci
        Operačního programu Zaměstnanost, prokazujícího úspěšné absolvování vzdělávací aktivity
        a v případě zapojení potenciálních zaměstnanců také kopii jejich pracovní smlouvy.
        Závěrečný protokol bude obsahovat:

        a) seznam zaměstnanců, kteří úspěšně ukončili vzdělávací aktivitu, včetně seznamu
             vydaných osvědčení či jiných dokladů prokazujících úspěšné absolvování kurzu,

        b) seznam zaměstnanců, kteří vzdělávací aktivitu nedokončili nebo ukončili neúspěšně,
             spolu s informací o délce vzdělávací aktivity (v hodinách), kterou absolvovali a o důvodech
             nedokončení a absence.

        V případě, ţe vyúčtování vzdělávací aktivity proběhne před vyúčtováním mzdových nákladů,
        je zaměstnavatel dále povinen doloţit také kopie denních evidencí za poslední kalendářní
        měsíc, ve kterém vzdělávací aktivita probíhala. Připadne-li poslední den kalendářního měsíce
        na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem pro doloţení nejbliţší příští pracovní den.

        Zajistit nejpozději do 4 týdnů po ukončení vzdělávací aktivity vyplnění výstupního dotazníku
        (dotazník č. 2) kaţdým podpořeným zaměstnancem. Zaměstnavatel je povinen zaměstnanci
        vyplnění dotazníku umoţnit, v případě potřeby mu zajistit za účelem vyplnění dotazníku
        přístup k výpočetní technice; výstupní dotazník je dostupný na Integrovaném portálu MPSV.

        Zajistit propagaci a publicitu projektu, v souladu s Obecnou částí pravidel pro ţadatele a
        příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, dostupnou na www.esfcr.cz.
        Zaměstnavatel není v rámci těchto pravidel povinen vkládat stručnou prezentaci projektu na
        webové stránky www.esfcr.cz a dále není povinen zajistit označení školící místnosti, jestliţe
        není vzdělávací aktivita realizována výhradně pro tohoto zaměstnavatele.

        Vést účetnictví v souladu se zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
        předpisů, a vést v účetnictví své aktivity s jednoznačnou vazbou ke vzdělávací aktivitě dle této
        dohody, respektive daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve
        znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se ke vzdělávací
        aktivitě dle této dohody splňovaly náleţitosti účetního dokladu ve smyslu ustanovení § 11
        zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, (s výjimkou písmene f)
        citovaného zákona) a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné,
        vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby
        na nich bylo jednoznačně uvedeno, ţe se váţou ke vzdělávací aktivitě dle této dohody.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 3 z 8
III.13  Uchovávat a archivovat veškeré dokumenty a účetní doklady související s poskytnutím
III.14  příspěvku a realizací vzdělávací aktivity v souladu s platnými právními předpisy České
        republiky, a to nejméně po dobu 10 let od doby ukončení projektu, přičemţ lhůta 10 let se
III.15  počítá od 1. ledna roku následujícího po roce, v němţ byl vyplacen poslední příspěvek.
III.16
        Nečerpat za stejným účelem, tj. stejné či obdobné vzdělávání zaměstnanců a příspěvek
        na mzdu za stejné časové období, prostředky z jiných finančních nástrojů státního rozpočtu,
        rozpočtu územních samosprávných celků, vyšších územních samosprávných celků,
        Evropských strukturálních a investičních fondů, popř. z jiných programů a projektů EU, ani
        jiných veřejných zdrojů.

        Nečerpat v průměru více neţ 500 000 Kč měsíčně a více neţ 6 000 000 Kč ročně souhrnně
        za všechny aktivity realizované v rámci projektu POVEZ II.

        Povaţovat účast zaměstnanců na vzdělávací aktivitě za prohlubování kvalifikace
        zaměstnanců dle ustanovení § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění
        pozdějších předpisů (dále jen „zákoník práce“).

                        Článek IV
                Závazky Úřadu práce

IV.1 Úřad práce poskytne zaměstnavateli příspěvek v celkové maximální částce 70 817,50 Kč, tj.
          maximální výše příspěvku na mzdové náklady činí 51 480 Kč a maximální výše příspěvku na
          vzdělávací aktivity činí 19 337,50 Kč, přičemţ:

        IV.1.1  Mzdový příspěvek bude poskytnut za dobu účasti zaměstnanců na vzdělávací
                aktivitě až do výše 100 % skutečně vyplacených mzdových nákladů včetně
                pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a
                pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel za sebe odvedl
                z vyměřovacího základu zaměstnanců, maximálně však 198 Kč na jednoho
                zaměstnance za každou hodinu účasti zaměstnance na vzdělávací aktivitě.

        IV.1.2  Maximální výše všech mzdových příspěvků v jednom měsíci na jednoho zaměstnance
                v rámci všech aktivit projektu POVEZ II činí 33 000 Kč měsíčně při stanovené týdenní
                pracovní době podle ustanovení § 79 zákoníku práce. Při sjednání kratší pracovní
                doby podle ustanovení § 80 zákoníku práce se maximální měsíční výše mzdového
                příspěvku poměrně krátí k délce sjednané pracovní doby.

        IV.1.3  Příspěvek na vzdělávací aktivitu bude poskytnut maximálně ve výši 85 % skutečně
                uhrazených nákladů na vzdělávací aktivitu, nejvýše však ve výši maximálního
                příspěvku na vzdělávací aktivitu dle bodu IV.1 této dohody. Úřad práce si vyhrazuje
                právo poskytnout příspěvek na úhradu nákladů na vzdělávací aktivitu v niţší částce
                v případě, ţe vzdělávací aktivita nebude realizována ve sjednaném rozsahu nebo
                bude kontrolou zjištěno, ţe se vzdělávací aktivity neúčastní všichni zaměstnanci
                uvedení v příloze č. 1 a v příloze č. 2 této dohody.

IV.2 Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude Úřadem práce vyplácen měsíčně, a to
          do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel řádně doloţí doklady v souladu s bodem
          III.8 této dohody. V případě, ţe poţadované dokumenty nebudou ve stanovené lhůtě řádně
          doloţeny, příspěvek za příslušný kalendářní měsíc nebude Úřadem práce poskytnut.
          Příspěvek na úhradu mzdových nákladů zaměstnanců bude vyplacen pouze na zaměstnance,
          u kterých budou prokazatelně splněny závazky zaměstnavatele sjednané v bodu III.3 a III.4
          této dohody. Splnění závazku zaměstnavatele sjednaného v bodu III. 3 bude doloţeno
          dokladem. Příspěvek na úhradu mzdových nákladů bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví
          této dohody.

IV.3 Příspěvek na úhradu vzdělávací aktivity je splatný po ukončení vzdělávací aktivity a bude
          Úřadem práce poskytnut do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy zaměstnavatel řádně doloţí
          doklady v souladu s bodem III.9 této dohody a prokáţe se splnění závazku zaměstnavatele
          sjednaného v bodu III.10. V případě, ţe poţadované dokumenty nebudou ve stanovené lhůtě
          řádně doloţeny, příspěvek na zabezpečení vzdělávací aktivity nebude Úřadem práce
          poskytnut. Příspěvek bude poměrně krácen, nebude-li splněno u některého ze zaměstnanců,
          kteří se účastnili vzdělávací aktivity, ujednání bodů III.3 nebo III.4 nebo III.10. Příspěvek na
          úhradu nákladů vzdělávací aktivity bude vyplacen na účet uvedený v záhlaví této dohody.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 4 z 8
IV.4 V případě vzniku pochybností o správnosti údajů uvedených zaměstnavatelem ve výkazu
          „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“ nebo
          ve výkazu „Vyúčtování vzdělávací aktivity v rámci projektu POVEZ II“ se strany této dohody
          dohodly, ţe Úřad práce neprodleně vyzve zaměstnavatele k podání vysvětlení nebo
          provedení nápravy. Příspěvek bude vyplacen aţ po vyjasnění pochybností mezi stranami této
          dohody, nejpozději však do data ukončení realizace projektu, ze kterého mají být příspěvky
          proplaceny.

                                                              Článek V
                                      Vrácení příspěvku, nevyplacení příspěvku

V.1 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený měsíční příspěvek na úhradu
          mzdových nákladů nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší částce,
          neţ za příslušný měsíc náleţel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy tuto
          skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII
          této dohody.

V.2 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit vyplacený měsíční příspěvek na úhradu mzdových nákladů
          Úřadu práce, pokud hrubá mzda uvedená ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu
          účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“ nebude zúčtována zaměstnanci k výplatě za tento
          příslušný měsíc a po zákonných sráţkách vyplacena před poskytnutím příspěvku Úřadem
          práce za příslušný měsíc, částka pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní
          politiku zaměstnanosti nebo pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel
          za sebe odvádí z vyměřovacího základu zaměstnance, uvedená v tomto výkazu, nebude před
          poskytnutím příspěvku Úřadem práce za příslušný měsíc odvedena. Vrácení příspěvku bude
          provedeno ve lhůtě uvedené v bodě V.1 této dohody.

V.3 Zaměstnavatel se zavazuje vrátit Úřadu práce vyplacený příspěvek na úhradu nákladů
          na vzdělávací aktivitu nebo jeho část, pokud mu byl poskytnut neprávem nebo ve vyšší
          částce, neţ za příslušný měsíc náleţel, a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy
          tuto skutečnost zjistil nebo kdy byla zaměstnavateli na základě kontrolního zjištění z kontroly
          provedené Úřadem práce doručena písemná výzva Úřadu práce k vrácení příspěvku. Toto
          ustanovení se nevztahuje na případy, kdy došlo k porušení rozpočtové kázně dle článku VII
          této dohody.

V.4 V případě neukončení vzdělávací aktivity nebo nepodrobení se závěrečnému ověření
          získaných znalostí a dovedností, nebude příspěvek na vzdělávací aktivitu příslušného
          zaměstnance či potenciálního zaměstnance vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady bude
          vyplacen za dobu účasti zaměstnance na vzdělávací aktivitě.

V.5 V případě účasti zaměstnance na vzdělávací aktivitě niţší neţ 80 % nebude příspěvek
          na vzdělávací aktivitu Úřadem práce uhrazen. Pokud zaměstnavatel i přes niţší účast
          ve vzdělávací aktivitě doloţí osvědčení o úspěšném ukončení, bude na účastníka pohlíţeno
          jako na neúspěšného. Příspěvek můţe být vyplacen pouze v případě, ţe účastník úspěšně
          absolvoval závěrečné ověření znalostí a dovedností a účastnil se vzdělávání v jeho
          uznatelném rozsahu (min. 80 %).

V.6 V případě, ţe příslušný zaměstnanec neabsolvuje závěrečné ověření získaných znalostí
          a dovedností úspěšně, můţe absolvovat další, maximálně však dvě opravná ověření
          získaných znalostí a dovedností. Dodatečné náklady související s opravným ověřením nese
          zaměstnavatel. Opravná zkouška musí být realizovaná do konce kalendářního měsíce
          následujícího po měsíci, v němţ byla ukončena vzdělávací aktivita. Zaměstnavatel je povinen
          informovat Úřad práce o termínech opravného ověření, nejpozději den předem. V případě, ţe
          účastník vzdělávací aktivity nebude úspěšný ani u opakovaného ověření získaných znalostí
          a dovedností, příspěvek na vzdělávací aktivitu za příslušného zaměstnance či potenciálního
          zaměstnance nebude vyplacen. Příspěvek na mzdové náklady zaměstnance za dobu účasti
          na opravném ověření získaných znalostí a dovedností nenáleţí.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 5 z 8
                                                              Článek VI
                                         Kontrola plnění sjednaných podmínek

VI.1 Příspěvek se poskytuje ze státního rozpočtu České republiky a Evropského sociálního fondu.
          Úřad práce provádí kontrolu plnění závazků plynoucích z této dohody způsobem stanoveným
          v zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů,
          ve znění pozdějších předpisů, včetně ověření výše skutečně vyplacených mzdových
          příspěvků na zaměstnance a částky pojistného na sociální zabezpečení, příspěvku na státní
          politiku zaměstnanosti a pojistného na veřejné zdravotní pojištění, které zaměstnavatel
          za sebe odvedl z vyměřovacího základu zaměstnance. Dále je zaměstnavatel povinen
          v souladu se zákonem o finanční kontrole a s dalšími právními předpisy ČR a EU, vytvořit
          podmínky k provedení kontroly všech dokladů vztahujících se k poskytnutí příspěvku. Kontrolu
          vykonávají Úřad práce a jím pověřené osoby, orgány finanční správy, Ministerstvo práce
          a sociálních věcí, Ministerstvo financí, Nejvyšší kontrolní úřad, Evropská komise a Evropský
          účetní dvůr, případně další orgány pověřené k výkonu kontroly.

VI.2 V případě, ţe kontrolu provede jiný orgán kontroly neţ Úřad práce, je zaměstnavatel povinen
          bez zbytečného odkladu písemně informovat Úřad práce o přijetí a plnění k nápravě
          nedostatků zjištěných při kontrole.

VI.3 Ţadatelé a příjemci jsou povinni zajistit součinnost všech dalších relevantních subjektů
          (zejména externích dodavatelů vzdělávacích aktivit) pro účely případné kontroly ze strany
          výše uvedených orgánů.

VI.4 Veškerá rozhodnutí, úkony a dokumenty v rámci podpořených ţádostí v POVEZ II mohou být
          předmětem kontroly ze strany poskytovatele podpory, Ministerstva práce a sociálních věcí,
          Úřadu pro ochranu hospodářské soutěţe i orgánů Evropské komise (zejména OLAF – Úřad
          pro boj proti podvodům).

VI.5 Pokud Úřad práce nebo jiná osoba oprávněná ke kontrole zjistí, ţe zaměstnavatel nesplnil
          nebo neplní některou z podmínek uvedených v této dohodě, je Úřad práce oprávněn
          pozastavit vyplácení příspěvku a zahájit potřebné kroky vedoucí ke zjištění, zda došlo
          k nesrovnalosti ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1303/2013 ze dne
          17. prosince 2013 o společných ustanoveních o Evropském fondu pro regionální rozvoj,
          Evropském sociálním fondu, Fondu soudrţnosti, Evropském zemědělském fondu pro rozvoj
          venkova a Evropském námořním a rybářském fondu, o obecných ustanoveních o Evropském
          fondu pro regionální rozvoj, Evropském sociálním fondu, Fondu soudrţnosti a Evropském
          námořním a rybářském fondu a o zrušení nařízení Rady (ES) č. 1083/2006, popř. k podezření
          na porušení rozpočtové kázně podle zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech
          (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „rozpočtová pravidla“).

                   Článek VII
       Porušení rozpočtové kázně

VII.1  Nedodrţení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod body II.2, II.3, II.4, III.14 a III.15
       této dohody bude postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení
       §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel, a to ve výši celkové částky, v níţ byla porušena
       rozpočtová kázeň.

VII.2  Nedodrţení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod bodem III.5 bude postihováno
       odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení §44a odst. 4 písm. a) zákona
       č. 218/2000 Sb., rozpočtových pravidel ve znění pozdějších předpisů, a to 3 % z celkové
       částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň

VII.3  Nedodrţení podmínek poskytnutí příspěvku uvedených pod III.2, III.6, III.7 a III.16 bude
VII.4  postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně podle ustanovení § 44a odst. 4 písm. a)
       zákona č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech ve znění pozdějších předpisů (dále jen
       „rozpočtová pravidla“) , a to 5 % z celkové částky, v níž byla porušena rozpočtová kázeň.

       Nevrácení příspěvku nebo jeho části na výzvu Úřadu práce podle článku V. této dohody je
       porušením rozpočtové kázně podle § 44 odst. 1 písm. b) rozpočtových pravidel a bude

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 6 z 8
VII.5   postihováno odvodem za porušení rozpočtové kázně ve výši porušení rozpočtové kázně podle
        ustanovení §44a odst. 4 písm. b) rozpočtových pravidel.

        Jestliţe bude prokázáno, ţe vzdělávací zařízení pro realizaci vzdělávacích aktivit nebylo
        zaměstnavatelem vybráno v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
        zakázek, ve znění zákon č. 368/2016 Sb., s Obecnou částí pravidel pro ţadatele a příjemce
        v rámci Operačního programu Zaměstnanost a prohlášením dle bodu IX.5 této dohody, čímţ
        došlo k porušení některého z pravidel, jeţ je Obecnou částí pravidel pro ţadatele a příjemce
        v rámci Operačního programu Zaměstnanost povaţováno za porušení rozpočtové kázně,
        bude odvod za porušení rozpočtové kázně vyměřen dle § 44a odst. 4 písm. a) rozpočtových
        pravidel ve výši stanovené za porušení dané povinnosti Obecnou částí pravidel pro ţadatele
        a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

                 Článek VIII
        Ujednání o vypovězení dohody

VIII.1  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, ţe zaměstnavatel nedodrţí
VIII.2  podmínky poskytnutí příspěvku uvedené pod body II.2, II.3, II.4, III.14 a III.15.

VIII.3  Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, ţe na základě kontrolního zjištění
VIII.4  z kontroly provedené Úřadem práce k dodrţování podmínek pro poskytování příspěvku,
VIII.5  zejména podmínek uvedených pod body III.1, III.2, III.3 a III.5 a III.7 bude prokázáno, ţe
VIII.6  zaměstnavatel tyto podmínky úmyslně nedodrţoval nebo jestliţe nepodal Úřadu práce ve
VIII.7  lhůtě stanovené výzvou Úřadu práce písemnou zprávu o odstranění nebo prevenci nedostatků
        zjištěných kontrolou.

        Úřad práce si vyhrazuje právo dohodu vypovědět v případě, ţe zaměstnavatel úmyslně nebo
        opakovaně uvedl neúplné nebo nepravdivé údaje ve výkazu „Vyúčtování mzdových nákladů
        za dobu účasti zaměstnanců ve vzdělávací aktivitě“.

        Strany dohody mohou dohodu vypovědět, jestliţe vyjdou najevo skutečnosti, které existovaly
        v době uzavírání dohody a nebyly druhé straně bez jejího zavinění známy, pokud tato strana
        prokáţe, ţe by s jejich znalostí dohodu neuzavřela.

        Strany dohody mohou dále dohodu vypovědět, jestliţe se podstatně změní poměry, které byly
        rozhodující pro stanovení obsahu dohody, a plnění této dohody nelze na straně z tohoto
        důvodu spravedlivě poţadovat.

        Výpovědní lhůta v případech v bodě VIII.1, VIII.2, VIII.3, VIII.4 a VIII.5 tohoto článku dohody
        činí jeden měsíc a počíná běţet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení
        písemné výpovědi.

        Úřad práce si vyhrazuje právo neposkytnout příspěvek dle článku VIII. této dohody, který by
        zaměstnavateli náleţel za dobu výpovědní lhůty.

                                                              Článek IX
                                           Všeobecná a závěrečná ustanovení

IX.1 Strany dohody se dohodly, ţe s osobními údaji zaměstnanců a potenciálních zaměstnanců,
          kteří se účastní vzdělávací aktivity, bude nakládáno v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.,
          o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

IX.2 Obsah dohody lze měnit pouze se souhlasem obou stran dohody formou písemných
          vzestupně číslovaných dodatků. Navrhované změny musí být druhé straně sděleny písemně
          předem. Výjimkou z tohoto ustanovení jsou změny v Plánovaném harmonogramu vzdělávací
          aktivity a v Plánu výuky. Znamená-li však změna v harmonogramu posun za termín ukončení
          vzdělávací aktivity uvedený v bodě II.5 této dohody a v Plánu výuky při změně témat výuky, je
          nutné uzavřít dodatek.

IX.3 Pokud bude uzavřen dodatek k této dohodě, kterým bude změněno datum zahájení
          vzdělávací aktivity, uvedené v bodě II.5 této dohody, musí být splněna podmínka, ţe
          vzdělávací aktivita musí být realizována nejpozději do 18 měsíců ode dne data zahájení
          sjednaného dohodou v původním znění, nejpozději však musí být ukončena do 31. 8. 2020.

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 7 z 8
IX.4   V případě zániku zaměstnavatele přecházejí jeho práva a povinnosti vyplývající z dohody
IX.5   na jeho právního nástupce.

IX.6   Zaměstnavatel prohlašuje, ţe při výběru vzdělávacího zařízení postupoval v souladu se
IX.7   zákonem č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, s pravidly stanovenými Obecnou
       částí pravidel pro ţadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost ve verzi
IX.8   platné v den vyhlášení výběrového řízení, resp. zadání objednávky, která je k dispozici na
       www.esfcr.cz, a v souladu s „Vyrozuměním o schválení ţádosti o příspěvek v rámci projektu
IX.9   POVEZ II, vztahujícímu se k této dohodě, které tvoří přílohu č. 7 této dohody.
IX.10
IX.11  Zaměstnavatel je povinen postupovat v souladu s Podmínkami pro zájemce o vstup do
IX.12  projektu POVEZ II a spolupracovat s Úřadem práce na zajištění publicity Evropského
IX.13  sociálního fondu.

       Zaměstnavatel souhlasí s vyuţíváním údajů v informačních systémech, týkajících se příjemců
       příspěvku pro účely administrace prostředků z rozpočtu Evropské unie, a souhlasí se svým
       začleněním na veřejně přístupný seznam příjemců, na kterém budou zveřejněny údaje o
       příjemci příspěvku v rozsahu stanoveném Obecnou částí pravidel pro ţadatele a příjemce
       v rámci Operačního programu Zaměstnanost, který je k dispozici na www.esfcr.cz.

       Nedílnou součástí dohody jsou přílohy č. 1 – č. 7:příloha č. 1 – „Seznam zaměstnanců
       navrţených k účasti na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 2 – „Seznam potenciálních
       zaměstnanců navrţených k účasti na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 3 – „Plánovaný
       harmonogram vzdělávací aktivity“, příloha č. 4 – vzor „Vyúčtování mzdových nákladů za dobu
       účasti zaměstnanců na vzdělávací aktivitě“, příloha č. 5 – vzor „Vyúčtování vzdělávací aktivity
       v rámci projektu POVEZ II“, příloha č. 6 – „Plán výuky“ a příloha č. 7 – kopie „Vyrozumění o
       schválení ţádosti o příspěvek v rámci projektu POVEZ II“

       Příspěvek je z 85 % hrazen z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % z prostředků
       Státního rozpočtu České republiky, v rámci OPZ.

       Strany dohody prohlašují, ţe dohoda byla uzavřena po vzájemném projednání a ţe byly
       seznámeny s veškerými právy a povinnostmi, které pro ně vyplývají z této dohody.

       Dohoda nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

       Dohoda, na niţ se vztahuje povinnost uveřejnění prostřednictvím Registru smluv, nabývá
       účinnosti dnem uveřejnění. Dohoda, na niţ se nevztahuje povinnost uveřejnění
       prostřednictvím Registru smluv, nabývá účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními
       stranami nebo dnem, který si smluvní strany v dohodě sjednají.

       Dohoda je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichţ jedno obdrţí zaměstnavatel a jedno Úřad
       práce.

Úřad práce České republiky - kontaktní pracoviště Jeseník dne

..................................................................  ..................................................................
           Ing. Antonín Tomeček                                                    Ing. Martin Viterna

      předseda představenstva                                         ředitel kontaktního pracoviště Jeseník
           Hotel Hluboký dvůr, a.s.                                          Úřad práce České republiky

Za Úřad práce vyřizuje: Ing. Šárka Ištvánková

Telefon:  XXXXXXXXX

NIP - Dohoda o zabezpečení vzdělávací aktivity zaměstnanců č. JEA-MN-4/2019  strana 8 z 8